www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 15:39:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 982 983 984 985 986 [987] 988 989 990 991 992 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13299146 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41158 Dátum: 2009 November 10, 21:02:48 »

Az első hozzászólást köszönjük, a másodikat meg eltettem a polcra az alapjárat mellé. :-)

  de itt csekély értelműek babrálják az atomreaktort  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41157 Dátum: 2009 November 10, 20:58:28 »

  de itt csekély értelműek babrálják az atomreaktort  Wink

tribute csernobil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41156 Dátum: 2009 November 10, 20:57:26 »

hátradől korty
Mi is igy sejtettuk es erre voltunk kivancsiak, koszi! :-) Nem talaltunk belso fesszabos generatorhoz kapcsolasi rajzot, igy nem bantottuk nagyon. Akkor ez meg ujabb 10 perc SZMB, nem  ugy.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41155 Dátum: 2009 November 10, 20:54:13 »

mi nem sikerült? mert nem annyira bonyolult a dolog...

  de itt csekély értelműek babrálják az atomreaktort  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41154 Dátum: 2009 November 10, 20:52:39 »

Viszont délután betettük a dinamó helyett a belső feszszabályzós generátort.
A bekötés sajnos nem sikerült, van valakinek ötlete? Mit iktassunk ki, kössünk át, honnan hova, stb.
Köszi!
Ja, és kiváló lett a fűtésem... :-))))
a dinamó fővezetéket  az ülés alatt a feszabályzó helyén össze kell kötni, a visszajelző izzótól jövő vezetéket meg rádugni a generátor csúszósarujára és az ülés alatt azt is összekötni ez tán két vékony zöld vagy kék  Roll Eyes a maradékkal nem kell csinálni semmit, hátradől korty

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #41153 Dátum: 2009 November 10, 20:52:32 »

Viszont délután betettük a dinamó helyett a belső feszszabályzós generátort.
A bekötés sajnos nem sikerült, van valakinek ötlete? Mit iktassunk ki, kössünk át, honnan hova, stb.
Köszi!
Ja, és kiváló lett a fűtésem... :-))))

mi nem sikerült? mert nem annyira bonyolult a dolog...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41152 Dátum: 2009 November 10, 20:49:44 »

nekem az orromba sikerült
Grin Grin Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41151 Dátum: 2009 November 10, 20:48:33 »

Hogy a legegyszerűbb első lengőkar gömbfej porvédőgumit cserélni?


első futóművel,  vagy szétpattintod a csonktámasz kúpot  félrehajtod a keréagyat és kicseréled bár az egyik also vagy felső nem tudom de jó mélyen van a bitosító gyűrű az szopós de van most akciós szopóálarc  Grin monnyuk ha szétpattintottad akkor már érdemes kihúzni a lengőkart és satuba befogva csak 2-3 szor álítod bele a kezedbe a kiscsavarhúzót, még alatta bujkálva a nyaki ütőeredbe is sikerül, nekem az orromba sikerült meg a cimborám ujjába 

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41150 Dátum: 2009 November 10, 20:48:08 »

Ja, és kiváló lett a fűtésem... :-))))
Nah ennek orulok! Nem mengeles ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41149 Dátum: 2009 November 10, 20:43:51 »

Viszont délután betettük a dinamó helyett a belső feszszabályzós generátort.
A bekötés sajnos nem sikerült, van valakinek ötlete? Mit iktassunk ki, kössünk át, honnan hova, stb.
Köszi!
Ja, és kiváló lett a fűtésem... :-))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41148 Dátum: 2009 November 10, 20:42:25 »

csak messze álltam és figyelmeztettelek a lehetséges következményekre. :-)

En ma meg akartam csinalni, de Stonemen rinyakolt es inkabb hagytam ... :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #41147 Dátum: 2009 November 10, 20:41:18 »

Hát ha hozzá fogok férni akkor megpróbálom megpöttyinteni, bár nem tudom mennyire fogja majd meg.
összetörni  és kirázni  Roll Eyesén azt szoktam, egyébbként töbnyire elfojtom de néha előtör  a brutalitás Wink

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41146 Dátum: 2009 November 10, 20:36:58 »

csak ötször volt eddig, de nem baj :-))
En ma meg akartam csinalni, de Stonemen rinyakolt es inkabb hagytam ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41145 Dátum: 2009 November 10, 20:36:14 »

csak ötször volt eddig, de nem baj :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #41144 Dátum: 2009 November 10, 20:35:56 »

A hengerfejen lévő lemezlefogató csavar helyére beletört a menetfúró, valami ötlet a kibányászásához?
amennyiben kilóg belőle legalább fél centi, akkor vízpumpafogóval izomból kitekerhető.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #41143 Dátum: 2009 November 10, 19:53:12 »

http://www.break.com/index/fastest-engine-belt-change.html Shocked

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #41142 Dátum: 2009 November 10, 19:36:55 »

lehet   Wink
vagy korábban olvastad itt  Evil Grin



mint ahogy én is itt olvastam korábban mástól

Nem emlékszem rá, de attól még... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41141 Dátum: 2009 November 10, 19:33:33 »

Hehe! ÉN is valami hasonlót javalltam neki az imént, msn-en... Grin
Építészeknek csak ilyen ötleteik vannak? Wink Grin
lehet   Wink
vagy korábban olvastad itt  Evil Grin



mint ahogy én is itt olvastam korábban mástól
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #41140 Dátum: 2009 November 10, 19:22:12 »

fogantyú ráhegesztés és azzal kitekerés? mert a kifúrás gondolom nem játszik

Hehe! ÉN is valami hasonlót javalltam neki az imént, msn-en... Grin
Építészeknek csak ilyen ötleteik vannak? Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #41139 Dátum: 2009 November 10, 19:21:40 »

fogantyú ráhegesztés és azzal kitekerés? mert a kifúrás gondolom nem játszik

Hát ha hozzá fogok férni akkor megpróbálom megpöttyinteni, bár nem tudom mennyire fogja majd meg.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #41138 Dátum: 2009 November 10, 19:15:08 »

A hengerfejen lévő lemezlefogató csavar helyére beletört a menetfúró, valami ötlet a kibányászásához?
fogantyú ráhegesztés és azzal kitekerés? mert a kifúrás gondolom nem játszik
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #41137 Dátum: 2009 November 10, 18:22:40 »

A hengerfejen lévő lemezlefogató csavar helyére beletört a menetfúró, valami ötlet a kibányászásához?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #41136 Dátum: 2009 November 10, 17:22:56 »

Hogy a legegyszerűbb első lengőkar gömbfej porvédőgumit cserélni?


elviszed eg szerelőhöz és megcsináltatod vele, addig meg iszol egy kv-t  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41135 Dátum: 2009 November 10, 17:19:47 »

Hogy a legegyszerűbb első lengőkar gömbfej porvédőgumit cserélni?


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #41134 Dátum: 2009 November 09, 21:11:24 »

Akkor levesszük a fedelet, megnézzük mizu, ellenőrizzük a lengőkart, után meg vásárolunk, ha kell.
Ha benézel a fedélhez, ha nagyon gáz akkor már látod azt is, hogy a kilógó torzió cső nagyon nincs-e középen.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41133 Dátum: 2009 November 09, 21:02:03 »

Akkor levesszük a fedelet, megnézzük mizu, ellenőrizzük a lengőkart, után meg vásárolunk, ha kell.
1303LS
« Hozzászólás #41132 Dátum: 2009 November 09, 20:56:51 »

Judeobolsevik vagyok es kitiltottalak.Hat elso korben ilyesmivel nem keszulunk ... ;-)Igen, de nem az enyem, hanem a stone jatszosa.
Mégis megszántál, látod.  Wink
Pedig anélkül én szét sem szedném, hacsak nem tudnám, hogy nemrég cserélték.
Aha azt már láttam.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #41131 Dátum: 2009 November 09, 20:54:30 »

Kitiltottak? 
Judeobolsevik vagyok es kitiltottalak.
Gondolom raktok mindjárt új gumikat is bele.
Hat elso korben ilyesmivel nem keszulunk ... ;-)
Idézet
Ez a 302-es ugye?
Igen, de nem az enyem, hanem a stone jatszosa.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #41130 Dátum: 2009 November 09, 20:52:12 »

A gumibaszok is tudnak a fedélke alatt annyi szétbarmolódni, hogy az már látszik a keréken is. Gondolom raktok mindjárt új gumikat is bele. Ha a pengét ( a kis ütközőpöcről leakasztva) és a 3 lengőkart rögzítő csavart is jelölitek akkor felbakolva kiskrokodillal nem egy nagy szopás az összerakás. Nagy fakalapács sokat segít.  Cheesy
Ez a 302-es ugye?
1303LS
« Hozzászólás #41129 Dátum: 2009 November 09, 20:51:08 »

Egyik kerek asszem felul befele dol. Ugy gondoljuk, hogy emelni kene rajta egy kicsit, nem egyforma a ket hatso kerek allasa.
A gumibaszok is tudnak a fedélke alatt annyi szétbarmolódni, hogy az már látszik a keréken is. Gondolom raktok mindjárt új gumikat is bele. Ha a pengét ( a kis ütközőpöcről leakasztva) és a 3 lengőkart rögzítő csavart is jelölitek akkor felbakolva kiskrokodillal nem egy nagy szopás az összerakás. Nagy fakalapács sokat segít.  Cheesy
Ez a 302-es ugye?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #41128 Dátum: 2009 November 09, 20:51:01 »

Szerintem száraz.
A jobb oldalon függőlegesen áll a kerék, a bal oldalon befelé dől (hátul, persze). Viszont a kocsi hátulja egyenes.

akkor mielött állitgat cseréljen lengökart! elég könnyen görbül padkánál stb..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #41127 Dátum: 2009 November 09, 20:50:20 »

Akkor lehet még a torzió gumi is kopott.
 
B.sszameg, most írtam egyet erről és nem jelent meg. 
Kitiltottak? 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41126 Dátum: 2009 November 09, 20:44:46 »

Akkor lehet még a torzió gumi is kopott.
 
Szerintem száraz.
A jobb oldalon függőlegesen áll a kerék, a bal oldalon befelé dől (hátul, persze). Viszont a kocsi hátulja egyenes.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #41125 Dátum: 2009 November 09, 20:42:14 »

Szerintem száraz.
A jobb oldalon függőlegesen áll a kerék, a bal oldalon befelé dől (hátul, persze). Viszont a kocsi hátulja egyenes.

amugy az sem mind 1 száraz v olajos féltengely?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #41124 Dátum: 2009 November 09, 20:37:54 »

mi nem megy vagy mi kérdés amugy?
ha ferén áll kerék  másikhoz képest és más 2 oladl közt mért magasság akkor van értelme állitani!
ha bénán kopik: akkor lengökar is villa csatlakozásnál a 3csavr furata kicsit ovális......nem véletlen  elöre hátra minimális szinten állitható ...........


amugy az sem mind 1 száraz v olajos féltengely?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #41123 Dátum: 2009 November 09, 20:31:38 »

Én utálom ezt a melót.
én is....... nem tudom pontosan hogy is csináltuk de Sompinak ,
tavalyelött télen az udvaron de kicseréltük a törött tengelyt......
felvettük egy rövid idöre szopóállarcot...de aztán ....szóval jó lett

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41122 Dátum: 2009 November 09, 20:29:13 »

Az nem kell, de nem találtam hirtelen másik képet.  Roll Eyes

Miért kell másik féltengelycső?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41121 Dátum: 2009 November 09, 20:26:25 »

Én is küzdöttem ezzel, aztán az lett a vége, hogy feladtam.
De van megoldás...

<beszúrt kép törölve>


Miért kell másik féltengelycső?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41120 Dátum: 2009 November 09, 20:19:34 »

Én is küzdöttem ezzel, aztán az lett a vége, hogy feladtam.
De van megoldás...

Lehet vele szarozni sokat, mert a belső ricni más, mint a külső...és alapban azonos állású karok nem biztosítják az azonos magasságot, mert már a torziók sem újak.
Én utálom ezt a melót.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #41119 Dátum: 2009 November 09, 19:54:10 »

Egyik kerek asszem felul befele dol. Ugy gondoljuk, hogy emelni kene rajta egy kicsit, nem egyforma a ket hatso kerek allasa.
Lehet vele szarozni sokat, mert a belső ricni más, mint a külső...és alapban azonos állású karok nem biztosítják az azonos magasságot, mert már a torziók sem újak.
Én utálom ezt a melót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 982 983 984 985 986 [987] 988 989 990 991 992 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.245 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.