www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:20:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199143 alkalommal)
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76595 Dátum: 2016 Március 20, 21:28:51 »

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?

Szelephézaggal lesznek a gondok. Jártam már így én is.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76594 Dátum: 2016 Március 20, 21:23:45 »

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76593 Dátum: 2016 Március 20, 20:48:02 »

Komplikálódik a biztosíték csere, valamit elnézhettem.
villanyreszelést nem vállalok!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76592 Dátum: 2016 Március 20, 19:51:44 »

szia azt szeretnem kerdezni hogy a bogiba milyen benzinkalyhat lehet beepiteni es hogyan te menyiert epitened be a benzinkalyhat.A barkasz benzinkalyha vagy warburg benzinkalyhat be lehet epiteni koszi

Mindent be lehet építeni, azonban a legjobb az, amit gyárilag is szereltek (BN2 B1N), mert ahhoz van pontos leírás a TheSamba-n.

Én nem vállalok semmit, nincs időm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76591 Dátum: 2016 Március 20, 19:40:31 »


Az nem ilyen, hanem B1N, az újabb, kisebb és műanyag házas.
szia azt szeretnem kerdezni hogy a bogiba milyen benzinkalyhat lehet beepiteni es hogyan te menyiert epitened be a benzinkalyhat.A barkasz benzinkalyha vagy warburg benzinkalyhat be lehet epiteni koszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76590 Dátum: 2016 Március 20, 19:01:01 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.



Az nem ilyen, hanem B1N, az újabb, kisebb és műanyag házas.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76589 Dátum: 2016 Március 20, 13:50:54 »

Komplikálódik a biztosíték csere, valamit elnézhettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76588 Dátum: 2016 Március 20, 13:48:13 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.

Szia, igen említette a bácsi, hogy beépítette, stb, de azért jó volna legalább egyszer - ha másképp nem - fényképről megnézni pár dolgot. A kép alapján, ha netán megakadnék valamelyik részlet kidolgozásán, vélhetően könnyen tovább tudok lépni, nem kell sokat agyalognom, hogy mit, hova, miért, meg minek. Köszi a segítséget.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76587 Dátum: 2016 Március 20, 11:28:28 »

Kinél van a másik?  Grin
Nálunk kettő is van... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76586 Dátum: 2016 Március 20, 08:09:42 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.

Alakul ez, köszi. Smiley Már "csak" arra kell rájönnöm sok más mellett, hogy miért 4 vezetékes csati van a kályhámon ami a kapcsoló felé tart, ha a rajzon csak 3 szál vezeték megy a kapcsolóra. Cheesy
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76585 Dátum: 2016 Március 20, 07:41:19 »

Alakul ez, köszi. Smiley Már "csak" arra kell rájönnöm sok más mellett, hogy miért 4 vezetékes csati van a kályhámon ami a kapcsoló felé tart, ha a rajzon csak 3 szál vezeték megy a kapcsolóra. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76584 Dátum: 2016 Március 20, 07:14:25 »

Eberspächer BN2 típusú benzinkályhát építenék be a bogár csomagtartójába. Akinek van már efféle telepítve attól kérek pár fotót, leírást, hogy mit-hogyan, mi a tapasztalat, a meleg levegő befújást hová, mely részre kötötte be, illetve a kályha a fülke levegőjét melegíti (keringeti), vagy egyszerűen csak a kültérből szívja ehhez is a levegőt? Miképp, hogyan lett megoldva a kipufogógáz elvezetés, stb, stb. Kapcsolási rajzot is keresek a vezérlő bekötésével együtt.
http://www.t3-infos.de/udo/standheizung/
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76583 Dátum: 2016 Március 20, 06:28:25 »

Eberspächer BN2 típusú benzinkályhát építenék be a bogár csomagtartójába. Akinek van már efféle telepítve attól kérek pár fotót, leírást, hogy mit-hogyan, mi a tapasztalat, a meleg levegő befújást hová, mely részre kötötte be, illetve a kályha a fülke levegőjét melegíti (keringeti), vagy egyszerűen csak a kültérből szívja ehhez is a levegőt? Miképp, hogyan lett megoldva a kipufogógáz elvezetés, stb, stb. Kapcsolási rajzot is keresek a vezérlő bekötésével együtt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76582 Dátum: 2016 Március 19, 23:34:41 »

AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.

Kinél van a másik?  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76581 Dátum: 2016 Március 19, 22:58:13 »

Bakker, erre nem is gondoltam.

Lehe szopórollerezni fogok??
Akkor más kuplungszerkezet kell, igaz?

aha vagy lebaszod az asztalkát


Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76580 Dátum: 2016 Március 19, 21:31:56 »

esetleg lehet hogy az a0 az asztalkáskuplungos  az ab meg vezetett kinyomócsapágyas  Undecided

Bakker, erre nem is gondoltam.

Lehe szopórollerezni fogok??
Akkor más kuplungszerkezet kell, igaz?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76579 Dátum: 2016 Március 19, 21:30:02 »

Aha. A0 nem találtam sehol leírásban, de szerintem inkább 0 az mint O. akkor rövid lenne. Tehát az AB váltó mehetne helyette.

esetleg lehet hogy az a0 az asztalkáskuplungos  az ab meg vezetett kinyomócsapágyas  Undecided

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76578 Dátum: 2016 Március 19, 20:52:25 »

AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.

Aha. A0 nem találtam sehol leírásban, de szerintem inkább 0 az mint O. akkor rövid lenne. Tehát az AB váltó mehetne helyette.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76577 Dátum: 2016 Március 19, 20:33:21 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?
az egyhármas az negyedikben nem lesz rakéta bármekkorát hazudik  az ember ......

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76576 Dátum: 2016 Március 19, 20:13:19 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?
AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76575 Dátum: 2016 Március 19, 18:47:42 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #76574 Dátum: 2016 Március 19, 18:26:12 »

A mostani váltóm 2 sebességfokozata néha reccsen. Új váltóolajjal sokkal jobb, de nem az igazi.
Újítok fel egy tartalék váltót is hozzá, de vannak külömbségek.

A benne lévő váltó kettő leeresztő csavaral rendelkezik, az újnak egy van.

Ez számít?

Illetve, a benne lévő AO vagy AQ kódú, amnit bele teszek, az AB.
Az alábi táblázat szerint a gyári váltója ezek szerint félhosszú, vagy hosszú váltó.
A beszerelt meg sima  rövid.
Létezik, hogy 1968.VII hóban már ezt tették bele? Illetve mennyivel lesz pörgősebb a motorom, ha az AB belerakom?

4,375    4,125    3,875
AA              AC            AK
AB              AF            AL
AD              AH            AN
AE              AQ            AO
AG              DA            AR
AM              DB            AS
AP              DC            AT
AX              DD           AU
ha a hosszút eladod, gondolj rám lécci

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76573 Dátum: 2016 Március 19, 18:19:17 »

A mostani váltóm 2 sebességfokozata néha reccsen. Új váltóolajjal sokkal jobb, de nem az igazi.
Újítok fel egy tartalék váltót is hozzá, de vannak külömbségek.

A benne lévő váltó kettő leeresztő csavaral rendelkezik, az újnak egy van.

Ez számít?

Illetve, a benne lévő AO vagy AQ kódú, amnit bele teszek, az AB.
Az alábi táblázat szerint a gyári váltója ezek szerint félhosszú, vagy hosszú váltó.
A beszerelt meg sima  rövid.
Létezik, hogy 1968.VII hóban már ezt tették bele? Illetve mennyivel lesz pörgősebb a motorom, ha az AB belerakom?

4,375    4,125    3,875
AA              AC            AK
AB              AF            AL
AD              AH            AN
AE              AQ            AO
AG              DA            AR
AM              DB            AS
AP              DC            AT
AX              DD           AU

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #76572 Dátum: 2016 Március 18, 13:43:13 »

Apunál meg egyszer Gyomára menet dadogott le/állt meg a bogár. Ha vártál beindult, alapjáraton ment, de ha elkezdtél menni vele, akkor egy idő után ismét meg akart állni. A váltó mellé elhelyezett benzinszűrő előtt megbontva ömlött a benzin, de utána már nem, pedig tisztának láttuk a szűrőt. Kiiktattuk a szűrőt és megszünt a hiba. A szűrőben meg úgy állt valami mint a méz. Megnéztük a csomagtartóban az ólompótló adalékot és az is besűrűsödött. Megbuggyant az adalék és eltömítette a szűrőt.


Ehhez hasonlót nekem a szlovák ólompótló adalék művelt, de az meg úgy nézett ki, mint a kicsit higított mustár... De mire erre rájöttem, párszor megszívatott...  Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76571 Dátum: 2016 Március 18, 12:34:28 »

Én először megnézném a hátsó ülés alatti fedél alatt a tengelykapcsolót, hogy nem lazult-e szét. (Lehet pont annyit lóg ott valami, hogy épp nem bírja bebillenteni sebességbe. Illetve olykor elől is lehet játszani ha fellazítod a 2 csavart a váltókar talpánál, akkor van egy kis játéka a talpnak. Ha azokat a sebességeket nem veszi a gép amikhez hátra kell húzni a kart (2,4) akkor néha segít ha előre tolod az alaplapot. Ha a balra húzós fokozatokat, akkor segíthet ha jobbra tolod. Mondjuk ez a játék általában a tuning karoknál számít sokat, főleg ha kopott a fedél alatti tengelykapcsoló is.

Nehezen veszi a bogi az egyes es kettes sebessegeket. Ha uresben megkocogtatom a valtokart balra, majd utana eroszakolom be a helyere, akkor beveszi, egyebkent csak 3-4-be megy, nehez ugy elindulni :-) Merre keressem a hibat ? (A valtokar alatt nem lattam azt az 1302-esemben megszokott, ket csavarral lefogatott lemezt, lehet, hogy a karpit alatt van ? En hengeres valami van az aljan, abban mozog a valtobot.) Vagy hatul keresgeljek az ules alatti kis ablaknal ?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76570 Dátum: 2016 Március 18, 12:27:48 »

Apunál meg egyszer Gyomára menet dadogott le/állt meg a bogár. Ha vártál beindult, alapjáraton ment, de ha elkezdtél menni vele, akkor egy idő után ismét meg akart állni. A váltó mellé elhelyezett benzinszűrő előtt megbontva ömlött a benzin, de utána már nem, pedig tisztának láttuk a szűrőt. Kiiktattuk a szűrőt és megszünt a hiba. A szűrőben meg úgy állt valami mint a méz. Megnéztük a csomagtartóban az ólompótló adalékot és az is besűrűsödött. Megbuggyant az adalék és eltömítette a szűrőt.

Nekem pedig egy, az előző tulaj által valószínűleg beleejtett szilikon kupak-belső... Amit nem is volt egyszerű észrevenni a benzinben...  Tongue

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #76569 Dátum: 2016 Március 18, 12:13:02 »

Nehezen veszi a bogi az egyes es kettes sebessegeket. Ha uresben megkocogtatom a valtokart balra, majd utana eroszakolom be a helyere, akkor beveszi, egyebkent csak 3-4-be megy, nehez ugy elindulni :-) Merre keressem a hibat ? (A valtokar alatt nem lattam azt az 1302-esemben megszokott, ket csavarral lefogatott lemezt, lehet, hogy a karpit alatt van ? En hengeres valami van az aljan, abban mozog a valtobot.) Vagy hatul keresgeljek az ules alatti kis ablaknal ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76568 Dátum: 2016 Március 18, 12:03:18 »

Hasonló tünetem van. Nekem falsolt és mágnesszelepnél, szívatónál kontakt hibám volt. olajgombáról kezemben maradt a sarú.

Holnap teszt, remélem jó lesz. Rally-n ne ezzel keljen foglalkozni.
Ma délelőtt karbi pucolás. (Tati igazad volt gyorsító is el volt dugulva és az alapjárati is.)
Délután próba...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #76567 Dátum: 2016 Március 17, 20:35:07 »

Történt valami beavatkozás a közelmultban? Alapjárat állítás, vagy akármi...
NEM
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76566 Dátum: 2016 Március 17, 20:20:43 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat.
Hasonló tünetem van. Nekem falsolt és mágnesszelepnél, szívatónál kontakt hibám volt. olajgombáról kezemben maradt a sarú.

Holnap teszt, remélem jó lesz. Rally-n ne ezzel keljen foglalkozni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #76565 Dátum: 2016 Március 17, 15:25:47 »

A tankban is lehet úszó szemét, ami ha pont odakerül a csőhöz, eldugítja.
Partizán Bogara jó 15 éve ilyenkor mindig a visszafújástól javult meg (a kosz valószínűleg jól passzolt a csőbe) és a jelenség meg is maradt a tank kitisztításáig. Pl belső felületről leváló lemezke tud ilyet csinálni.


Nekem pedig egy, az előző tulaj által valószínűleg beleejtett szilikon kupak-belső... Amit nem is volt egyszerű észrevenni a benzinben...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76564 Dátum: 2016 Március 17, 12:32:53 »

A tankban is lehet úszó szemét, ami ha pont odakerül a csőhöz, eldugítja.
Partizán Bogara jó 15 éve ilyenkor mindig a visszafújástól javult meg (a kosz valószínűleg jól passzolt a csőbe) és a jelenség meg is maradt a tank kitisztításáig. Pl belső felületről leváló lemezke tud ilyet csinálni.

én is van hogy kifogyasztom leállásig, mondjuk évente egyszer úgy alakul. legutóbb a kúttól 100 méterre Grin. utána általában nem kell ennyit indítózni, mint tegnap. de maga a leállás tényleg pont olyan volt, mint amikor kifogy a tankból.
namindegy. lehet hogy a tankban volt valami kosz, bár most legalább félig van még..
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76563 Dátum: 2016 Március 17, 12:29:24 »

nekem 10 nap után is pöcc röff a spárom,
érdekes a buszom előbb "elejti a benzint" nála kell akár 2-3 mp is ha áll 1 hetet...

sztem lebegő kosz volt útban a karbiban majd tovább ált
Csak arra írtam, hogy volt már, hogy "kimentem" a tankot. Enyémben nincsen benzinszintjelző. (És nem, nem akarok). Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76562 Dátum: 2016 Március 17, 12:12:53 »

Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley
én is van hogy kifogyasztom leállásig, mondjuk évente egyszer úgy alakul. legutóbb a kúttól 100 méterre Grin. utána általában nem kell ennyit indítózni, mint tegnap. de maga a leállás tényleg pont olyan volt, mint amikor kifogy a tankból.
namindegy. lehet hogy a tankban volt valami kosz, bár most legalább félig van még..
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #76561 Dátum: 2016 Március 17, 12:02:07 »

Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley
nekem 10 nap után is pöcc röff a spárom,
érdekes a buszom előbb "elejti a benzint" nála kell akár 2-3 mp is ha áll 1 hetet...

sztem lebegő kosz volt útban a karbiban majd tovább ált
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76560 Dátum: 2016 Március 17, 11:36:55 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat. ez mondjuk 3x, aztán leállt. aztán indítózásra épp beindul és le is áll egyből. ezt többször is tudta. tehát szikra volt, valamennyi benzin is.
levettem a tank betöltőt, hátha nem kap levegőt, de nem változott. néztem a hézagot a megszakítón, jónak tűnt. kábelek a helyükön. megkopogtattam a karbit, ac-pumpát, de nem volt változás. első leállás után, mikor először néztem mintha kevés benzin lett volna a szűrőben, de mostanra már kb harmadig volt, kb így szokott. próbáltam hosszan indítózni, hátha csak valamiért kifogyott a karbiból. de utána is csak épp beindult egy-két pöffenésre és le is állt egyből. pedig ha kifogyott benzin után kell indítózni, nem kell neki ennyi köszörülés hogy felkapja és beinduljon.
nem jutott más eszembe, gondoltam hátha valami kosz a karbiban..
visszatoltuk enyhe emelkedőn vagy 10 perc alatt a ház elé.
ott akarom mutatni a jelenséget, erre csak 1-2 hengerrel indult, de reagált a gázadásra, aztán kisimult a járása. utána simán beindult és azóta is úgy tűnik minden rendben..

mi a fene volt ez?
Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76559 Dátum: 2016 Március 17, 09:17:13 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 
nézd meg a gyertyakábeleket is. nálam az egyik kábel (illetve a csatlakozó belül) eltört tavaly, ahol a gyertyára volt rádugva. akkor azt hittem csak két henger jár és 60 lett a végsebesség, ha kínoztam hazafelé. ennek sem volt előjele, egyik beindítás után ilyen volt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76558 Dátum: 2016 Március 17, 09:12:53 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat. ez mondjuk 3x, aztán leállt. aztán indítózásra épp beindul és le is áll egyből. ezt többször is tudta. tehát szikra volt, valamennyi benzin is.
levettem a tank betöltőt, hátha nem kap levegőt, de nem változott. néztem a hézagot a megszakítón, jónak tűnt. kábelek a helyükön. megkopogtattam a karbit, ac-pumpát, de nem volt változás. első leállás után, mikor először néztem mintha kevés benzin lett volna a szűrőben, de mostanra már kb harmadig volt, kb így szokott. próbáltam hosszan indítózni, hátha csak valamiért kifogyott a karbiból. de utána is csak épp beindult egy-két pöffenésre és le is állt egyből. pedig ha kifogyott benzin után kell indítózni, nem kell neki ennyi köszörülés hogy felkapja és beinduljon.
nem jutott más eszembe, gondoltam hátha valami kosz a karbiban..
visszatoltuk enyhe emelkedőn vagy 10 perc alatt a ház elé.
ott akarom mutatni a jelenséget, erre csak 1-2 hengerrel indult, de reagált a gázadásra, aztán kisimult a járása. utána simán beindult és azóta is úgy tűnik minden rendben..

mi a fene volt ez?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76557 Dátum: 2016 Március 17, 05:25:09 »

Folyamatban az ülésvédő project a bogiba Cheesy
Igaz még csak a kezdet. Egyszer majd csak kész lesz Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #76556 Dátum: 2016 Március 17, 04:33:15 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 

Nálam a kondi okozott ilyen hibát. Csere után jó lett

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.