www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:13:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1027 1028 1029 1030 1031 [1032] 1033 1034 1035 1036 1037 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255436 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39357 Dátum: 2009 Szeptember 02, 21:30:03 »

Köszönöm az eddigi hsz-okat Wink, megfontolom h kiveszem..
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39356 Dátum: 2009 Szeptember 02, 21:25:12 »

Egy ideje (kb.mióta jobban leültettem bogár hátulját) nyikorgást-nyöszörgést hallok...
ma megfejtettem az okát -a hátsó stabilizátor gumiütközője felfekszik mindkét oldalon a rögzítőbakra(tányérra)...
ergo ezért nincs semmi rugózás hátul.

ha leveszem hátsó stab.rudat  Huh biztos lejjebb fog menni hátulja, de vszerint ez balesetveszélyes-meg instabillá válhat (főleg ahogy én közlekedem...)

kíváncsi vagyok másnál ez h van??

ráadásul lehet h már szar a 2hátsó lengéscsillapítóm is??
Stabilizátor nem járt minden bogárhoz, mégse borultak fel, mert sem súlyban, sem teljesítményben nem jelentősek a különbségek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #39355 Dátum: 2009 Szeptember 02, 21:23:45 »

Egy ideje (kb.mióta jobban leültettem bogár hátulját) nyikorgást-nyöszörgést hallok...
ma megfejtettem az okát -a hátsó stabilizátor gumiütközője felfekszik mindkét oldalon a rögzítőbakra(tányérra)...
ergo ezért nincs semmi rugózás hátul.

ha leveszem hátsó stab.rudat  Huh biztos lejjebb fog menni hátulja, de vszerint ez balesetveszélyes-meg instabillá válhat (főleg ahogy én közlekedem...)

kíváncsi vagyok másnál ez h van??

ráadásul lehet h már szar a 2hátsó lengéscsillapítóm is??

Nekem nincs bent a hátsó stabilizátor kar helyette tettem be gázos gátlókat hátra és egyáltalán nem érzem a hiányát.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39354 Dátum: 2009 Szeptember 02, 21:10:30 »

Egy ideje (kb.mióta jobban leültettem bogár hátulját) nyikorgást-nyöszörgést hallok...
ma megfejtettem az okát -a hátsó stabilizátor gumiütközője felfekszik mindkét oldalon a rögzítőbakra(tányérra)...
ergo ezért nincs semmi rugózás hátul.

ha leveszem hátsó stab.rudat  Huh biztos lejjebb fog menni hátulja, de vszerint ez balesetveszélyes-meg instabillá válhat (főleg ahogy én közlekedem...)

kíváncsi vagyok másnál ez h van??

ráadásul lehet h már szar a 2hátsó lengéscsillapítóm is??
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39353 Dátum: 2009 Szeptember 02, 21:08:01 »

tuti! nekem is van egy ilyen tartalék alapméretes blokkom.
köszi!

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39352 Dátum: 2009 Szeptember 02, 20:11:22 »

tuti! nekem is van egy ilyen tartalék alapméretes blokkom.

megnéztük ,AS 41es  ,akkor az tuti hogy nagy ....úgye?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39351 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:54:02 »

olajleeresztőnél látszik alulról egy cső, ha kiveszed a szűrőt. abból lehet következtetni azthiszem
köszi Smiley

70-71 után AS 41 vagy 21 blokkok már mind nagy olajfuratosak voltak, nem?
megnéztük ,AS 41es  ,akkor az tuti hogy nagy ....úgye?
és köszi...

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39350 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:32:38 »

70-71 után AS 41 vagy 21 blokkok már mind nagy olajfuratosak voltak, nem?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39349 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:30:53 »

D-es motor olajfurat meghatározása szétszerelés nélkül megy-e valakinek? 77es német....
olajleeresztőnél látszik alulról egy cső, ha kiveszed a szűrőt. abból lehet következtetni azthiszem
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39348 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:29:14 »

D-es motor olajfurat meghatározása szétszerelés nélkül megy-e valakinek? 77es német....

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39347 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:22:01 »


nem tom milyen mélyen van a csavara  a jubi felniben ,de francia kulcsal megfogatni a csavart izomból asztán kalapács?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39346 Dátum: 2009 Szeptember 02, 19:20:11 »

Bírjátok??? Roll Eyes

Bírjátok!! Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39345 Dátum: 2009 Szeptember 02, 18:11:51 »

Ez mit jelent?

Lehet hegesztéssel próbálkozott,és odapirította az övét is Grin

Mondjuk sokan várjuk,mi lett a fejlemény. Roll Eyes


Süsü! Ígértél valami képeket a tetőkárpíthoz nem?Valakinek felrakás céljából.Én is kíváncsi lettem volna.Elmaradt,vagy csak én nem láttam Wink

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39344 Dátum: 2009 Szeptember 02, 18:09:50 »

Ez mit jelent?
Cheesy Cheesy Cheesy
Zoli-val majd egyszerre gyertek oda bemutatkozni, jo? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39343 Dátum: 2009 Szeptember 02, 18:07:06 »

Elesett.
<beszúrt kép törölve>

Ez mit jelent?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #39342 Dátum: 2009 Szeptember 02, 18:04:58 »

kimegyek a műveleti területre.
hírek perceken belül.
Elesett.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39341 Dátum: 2009 Szeptember 02, 17:53:24 »

Végre szmb

Már sokunknak töke tele volt,hogy nem a megfelelő helyre került véleményeket kellett olvasnunk.

Bírjátok??? Roll Eyes

Bírjátok!! Grin

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39340 Dátum: 2009 Szeptember 02, 15:47:34 »

azt a kulcsot gumibá ferdítette el?
agresszív álllat ő :-))

szerintem azt mi södörtük meg még gumibogi előtt  Wink Grin

képet keresem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39339 Dátum: 2009 Szeptember 02, 15:45:41 »

mi egy (most már kicsit kajla) keresztkulcsot és egy kétméteres csövet használunk. (volt, ami nekünk azzal se jött le, ugye gumipapa?  Wink )

azt a kulcsot gumibá ferdítette el?
agresszív álllat ő :-))

a flexelős, dokkmunkás képemet linkeld be lécci, ha megvan.
szeretnék gyönyörködni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39338 Dátum: 2009 Szeptember 02, 15:23:34 »

mi egy (most már kicsit kajla) keresztkulcsot és egy kétméteres csövet használunk. (volt, ami nekünk azzal se jött le, ugye gumipapa?  Wink )
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39337 Dátum: 2009 Szeptember 02, 15:18:43 »

Nekem ez bevált. Teleszkópos, kb 60-70 cm
<beszúrt kép törölve>

És a csavarlazító sem "hat" egyből.
Dobbal együtt nem jön le a kerék?

Szintén. Arra érdemes figyelni (a zsíron túl), hogy ezzel lazítani teljes hosszon, de meghúzni csak összetolva!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #39336 Dátum: 2009 Szeptember 02, 14:37:49 »

kimegyek a műveleti területre.
hírek perceken belül.
Nekem ez bevált. Teleszkópos, kb 60-70 cm


És a csavarlazító sem "hat" egyből.
Dobbal együtt nem jön le a kerék?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39335 Dátum: 2009 Szeptember 02, 14:15:35 »

Ez meg mindig az SZMB topic! Tongue


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39334 Dátum: 2009 Szeptember 02, 13:31:25 »

És ne vegyetek tescos szerszámokat, amik lefordulnak a hatlapfejről.  Evil
Nálam jó szerszám mindig van, ha valamit nem tudok (egyedül) megcsinálni, csak akad egy barát aki segít Smiley
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #39333 Dátum: 2009 Szeptember 02, 13:25:55 »

És ebéd előtt mindig mossatok kezet! ;P

...valamint,ne barátkozz idegen kutyával  Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39332 Dátum: 2009 Szeptember 02, 13:22:48 »

És ne vegyetek tescos szerszámokat, amik lefordulnak a hatlapfejről.  Evil

És ebéd előtt mindig mossatok kezet! ;P

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39331 Dátum: 2009 Szeptember 02, 13:03:37 »

Tanuljatok ebből! Ne legyetek lusták egy kis zsírt tenni behajtás elött a csavarokra. Találtok az első futómű környékén kifolyt felesleges zsírt! 

És ne vegyetek tescos szerszámokat, amik lefordulnak a hatlapfejről.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39330 Dátum: 2009 Szeptember 02, 12:01:17 »

  Tanuljatok ebből! Ne legyetek lusták egy kis zsírt tenni behajtás elött a csavarokra. Találtok az első futómű környékén kifolyt felesleges zsírt! 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39329 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:34:52 »

WD40 vagy csavarlazító-val fújd be a fej tövét fogj egy kisebb kalapácsot 450g körül mondjuk, tényleg ne nagyot mert azzal csak szétvered és vagy 1/4-1/2 órát kocogtasd

fél órát?
bazmeg!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #39328 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:18:45 »

kimegyek a műveleti területre.
hírek perceken belül.

WD40 vagy csavarlazító-val fújd be a fej tövét fogj egy kisebb kalapácsot 450g körül mondjuk, tényleg ne nagyot mert azzal csak szétvered és vagy 1/4-1/2 órát kocogtasd ne erősen csak úgy, hogy szép élesen csengő hangja legyen ennek a lényege az, hogy a kocogtatással keltett rezgés vagy frekvencia fellazítja a kötést.
Én azokat a gömbfejeket is így szoktam pl kiszedni amit nem bírok kipréselni gömbfejkinyomóval.
Sokak szerint hülye vagyok de mikor kijön akkor elhallgatnak.
Keresztkulcsod ha van még vagy krovafejed fixszárral akkor próbáld egy picit ráhúzni hogy megmozduljon, majd utána kifelé.

Ez  türelemjáték ha az nincs akkor ne állj neki Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 02, 11:20:39 írta WildDaemon »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39327 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:05:02 »

Ha nagyon nem megy sehogy, akkor szereld le dobbal együtt, és sétálj el vele egy gumishoz, akinek van rendes légkulcsa vagy masszív kerékkulcsa. szvsz.
Van egy megszorult, berohadt kerékcsavarom.
eddig 2kulcsot nyírtam el.
még megpróbálom egy harmadikkal de utána lassan elfogy a családban az összes 19-es kulcs ...stb.
kompresszorom van de 50l-es kicsi, így nem segítene a légkalapács sem.
vasrúdal már lehajtottam 3at ez nem megy
 ,csavarlazítót már próbáltam...

ötlet?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39326 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:04:47 »

kimegyek a műveleti területre.
hírek perceken belül.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #39325 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:04:15 »

Van egy megszorult, berohadt kerékcsavarom.
eddig 2kulcsot nyírtam el.
még megpróbálom egy harmadikkal de utána lassan elfogy a családban az összes 19-es kulcs ...stb.
kompresszorom van de 50l-es kicsi, így nem segítene a légkalapács sem.
vasrúdal már lehajtottam 3at ez nem megy
 ,csavarlazítót már próbáltam...

ötlet?



flex...  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

(bocsi az összes értelmes ötletet elmodták előttem.... Smiley )
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39324 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:00:46 »

Van egy megszorult, berohadt kerékcsavarom.
eddig 2kulcsot nyírtam el.
még megpróbálom egy harmadikkal de utána lassan elfogy a családban az összes 19-es kulcs ...stb.
kompresszorom van de 50l-es kicsi, így nem segítene a légkalapács sem.
vasrúdal már lehajtottam 3at ez nem megy
 ,csavarlazítót már próbáltam...

ötlet?



Gondolom légkulcsra gondoltál...  Wink

Ha van egy nem túl éles vágód, akkor érintőirányban megütve egy legalább 2 kg-os kalapáccsal meg lehet indítani általában. Előtte ezzel a nagy kalapáccsal üss rá vagy 5 keményet a fejére, mintha be akarnád ütni, mint a szöget.

Másik lehetőség a melegítés, illetve a fejére hegesztés...ez utóbbit akkor is tudod alkalmazni, amikor már szétvágóztad a hatlapfejet...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39323 Dátum: 2009 Szeptember 02, 10:55:19 »

vízszerelő csőfogó? -na ezzel folytattam ma reggel elég hamar feladtam mivel nehéz fogást találni a jubi felni keresztjei miatt.

szemből kalapálás?-ezt még próbálom
csillagkulcs? - keresek valami masszívat.

ha nincs más, szedd le a dobot és belülről is tudsz kalapálni, rozsdátlanítani Wink
első vagy hátsó?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39322 Dátum: 2009 Szeptember 02, 10:53:47 »

szemből kalapálás?
csillagkulcs?
vízszerelő csőfogó?


vízszerelő csőfogó? -na ezzel folytattam ma reggel elég hamar feladtam mivel nehéz fogást találni a jubi felni keresztjei miatt.

szemből kalapálás?-ezt még próbálom
csillagkulcs? - keresek valami masszívat.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39321 Dátum: 2009 Szeptember 02, 10:48:59 »

Van egy megszorult, berohadt kerékcsavarom.
eddig 2kulcsot nyírtam el.
még megpróbálom egy harmadikkal de utána lassan elfogy a családban az összes 19-es kulcs ...stb.
kompresszorom van de 50l-es kicsi, így nem segítene a légkalapács sem.
vasrúdal már lehajtottam 3at ez nem megy
 ,csavarlazítót már próbáltam...

ötlet?


szemből kalapálás?
csillagkulcs?
vízszerelő csőfogó?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39320 Dátum: 2009 Szeptember 02, 10:46:33 »

Van egy megszorult, berohadt kerékcsavarom.
eddig 2kulcsot nyírtam el.
még megpróbálom egy harmadikkal de utána lassan elfogy a családban az összes 19-es kulcs ...stb.
kompresszorom van de 50l-es kicsi, így nem segítene a légkalapács sem.
vasrúdal már lehajtottam 3at ez nem megy
 ,csavarlazítót már próbáltam...

ötlet?



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39319 Dátum: 2009 Szeptember 02, 08:04:32 »

dehogy, mi csak olajat cserélünk időnként és kész is Smiley

és idönként rotort is.... Wink Cheesy,bocs Cool

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #39318 Dátum: 2009 Szeptember 02, 07:45:37 »


Ma reggeltől az ebben a témában érkező hozzászólásokat törölni fogom.
Köszönöm!


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 1027 1028 1029 1030 1031 [1032] 1033 1034 1035 1036 1037 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 1.494 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.