www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:20:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1049 1050 1051 1052 1053 [1054] 1055 1056 1057 1058 1059 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893244 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38491 Dátum: 2009 Július 28, 19:42:09 »

Gyertyákat hogyan érdemes meglazítani kivétel céljából?Mert enyémben kettő kijött,de nagyon nehezen,a másikak nem akartak az Istenért sem.Nem merem jobban feszegetni.Ötleteket kérek
Vagy melegítsem fel a motort,aztán könnyebb lesz?Ugye ált 8 évet,mikor hozzám került ment vagy 1 KM.t, tesztelés miatt,Minden fasza.Aztán most szembeültem ,hogy a gyertyák bele vannak gyógyulva.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38490 Dátum: 2009 Július 28, 14:47:54 »

Vagy a 44 -esek jobban befáradnak idős korukra (a hegyesebb tengely kopása, a magasabb kompresszió veszteségei jobban számíthatnak ott, nem?). Az 1,2 -es meg lógó béllel is tud szerintem 30-32 -t fixen.

Igen, ez is lehet, de az 1200-as talán jobb furat-löket arányú, ezért az alsó tartományban erősebb, így a hétköznapi autózásban (arányosan) élénkebbnek tűnik.

Ne feledjük, hogy az eredeti motortervek ehhez a furat/löket arányhoz álltak közelebb, aztán a löketet módosították, aztán a furatot megint (1.6) és innen már aránytalanságba mennek a dolgok az 1776 stb. felé...ez is egy magyarázat arra, hogy az 1915-ös nem túl jó "hatásfokú" a szó nem fizikai értelmében.

Nekem nagyon tetszik a 66-os löketű motor, az én gyári mexikóim olyan rezzenéstelenül jár, hogy erről az 1.3-as csak álmodozhat, az 1.6-os meg soha nem is remélhet ilyen selyemfinom járást akár alapjáraton, akár fordulaton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38489 Dátum: 2009 Július 28, 14:29:41 »

Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

Vagy a 44 -esek jobban befáradnak idős korukra (a hegyesebb tengely kopása, a magasabb kompresszió veszteségei jobban számíthatnak ott, nem?). Az 1,2 -es meg lógó béllel is tud szerintem 30-32 -t fixen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38488 Dátum: 2009 Július 28, 10:53:37 »

Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

lehet a váltó jobban pászol a motorhoz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38487 Dátum: 2009 Július 28, 10:33:03 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.


Az én mexikóim is nagyon jól megy. Vagy az AB-sok nincsenek 44 lovasok, vagy az 1200 több, mint 34, de valami nagyon sántít.

GPS-szel megy 125-öt, óra 130 felett mutat!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38486 Dátum: 2009 Július 28, 09:29:49 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.

Jó volt a szerelö! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38485 Dátum: 2009 Július 28, 08:28:13 »

Azt nem írom le, hogy a kompletten átadott autón mennyit kell még dolgoznom. :-)
írjad



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #38484 Dátum: 2009 Július 28, 07:56:52 »

A te_o-é egész jól ment, még a Kárpátokon keresztül is.

biztos hogy sima rövid váltó van benne, hosszúval nagyon nem menne az 1200es Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38483 Dátum: 2009 Július 28, 05:08:54 »

Tegnap hozzáláttam az ex szepes műhely által elfelejtett/elmaradt dolgok javításához az Oválon. A hamutartó fülecskéjére fúrtam új menetetet és szépen visszaraktam a helyére (eddig dobozban volt), illetve szereztem 4 benzintank rögzítőt (köszi gumibá), lehomokoltam és lefújtam feketére. Holnap rögzítem a benzintankot (jelenleg semmi nem tartja a helyén, csak a gravitáció).
Azt nem írom le, hogy a kompletten átadott autón mennyit kell még dolgoznom. :-)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38482 Dátum: 2009 Július 27, 22:48:55 »

biztos hogy sima rövid váltó van benne, hosszúval nagyon nem menne az 1200es Smiley

Az igazz. És gyárilag 1200 uh. reméljük a legjobbakat.  Smiley Holnap pestet megjárom hazajövök alánézek. Vagy még haveromék műhelyébe beugrok pöstországban és ott....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38481 Dátum: 2009 Július 27, 22:47:14 »

Nemis a mezőről gondoltam.  Grin Amekkora az én mákom, tuti valami drágább rita fszom váltó... Hogy jó drága legyen.
Jó lenne ha csak vmi gumibak vagy vmi kisebb szmötyi lenne a baj....  Undecided
biztos hogy sima rövid váltó van benne, hosszúval nagyon nem menne az 1200es Smiley
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38480 Dátum: 2009 Július 27, 22:44:55 »

meglátod de csak aknából szerintem....

Nemis a mezőről gondoltam.  Grin Amekkora az én mákom, tuti valami drágább rita fszom váltó... Hogy jó drága legyen.
Jó lenne ha csak vmi gumibak vagy vmi kisebb szmötyi lenne a baj....  Undecided
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38479 Dátum: 2009 Július 27, 22:43:01 »

Alánézek látok a váltón valami használható számot, kódot stb.? Vagy csak kiszedve?

meglátod de csak aknából szerintem....
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38478 Dátum: 2009 Július 27, 22:42:09 »

igen de az hosszú, egy AB-s pl szerintem nem ért 10nél többet....ami nekem a 66osban most van AB-s az pl. ingyen jött egy komplett utastér és motor nélküli bogárral együtt...

Alánézek látok a váltón valami használható számot, kódot stb.? Vagy csak kiszedve?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38477 Dátum: 2009 Július 27, 22:30:39 »

Mit értesz azon, hogy "szorult"? Milyen hibákat produkált?
Főtengely nem forgott.
Kuplung benyomva puha volt, nem is ért a kuplungon lévő tálcácskához.
A szerkezet kicserélése után minden frankó lett, csak a kuplung kiemelésén kell állítani.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38476 Dátum: 2009 Július 27, 22:27:59 »

Van egy AO-som, de nem számoltuk meg a fogakat még.
Ha minden igaz benne , még akkor is gondolkodom, hogy eladjam-e.
Ezek állítólag 60 körül kelnek el.
igen de az hosszú, egy AB-s pl szerintem nem ért 10nél többet....ami nekem a 66osban most van AB-s az pl. ingyen jött egy komplett utastér és motor nélküli bogárral együtt...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38475 Dátum: 2009 Július 27, 22:25:47 »

10 körül sima rövidet lehet venni szerintem....
Van egy AO-som, de nem számoltuk meg a fogakat még.
Ha minden igaz benne , még akkor is gondolkodom, hogy eladjam-e.
Ezek állítólag 60 körül kelnek el.
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38474 Dátum: 2009 Július 27, 22:00:27 »

Nagyon szeretnék Kaposvárra vele menni!Remélem elkészül addigra.. Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38473 Dátum: 2009 Július 27, 21:55:33 »

A mai nap lefújtam a felnik zöld részét ;)Nagy élmény,hogy kezdenek összeálni a dolgok szép lassan...
A papucs megint kapott egy kicsit....
hajrá Smiley
Kaposvárra jössz vele? megint készülnek megdönteni az itthoni ovál és perec rekordot
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38472 Dátum: 2009 Július 27, 21:55:17 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38471 Dátum: 2009 Július 27, 21:53:35 »

A mai nap lefújtam a felnik zöld részét ;)Nagy élmény,hogy kezdenek összeálni a dolgok szép lassan...
A papucs megint kapott egy kicsit....

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38470 Dátum: 2009 Július 27, 21:42:44 »

Typ 4 motorról keresek képeket, leírást, befecskendező cuccról minden infót.
Vékában van, össze kéne raknom.
gratula a typ4hez Smiley
mikor lesz kész?
Robpanzer
« Hozzászólás #38469 Dátum: 2009 Július 27, 21:38:07 »

Ma végülis sikerült szerezni benzinbetöltő csövet az Opelhoz, 8300 Ft-ba fájt...  Sajna bontóban nem volt.
A jó kurva anyját annak aki benzint lop.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38468 Dátum: 2009 Július 27, 19:48:59 »

kuplungom akad újszerű, sachs vagy luk meg kell néznem... levigyem gyomára? az 1200es motoromon volt kb 15 000km mentem vele

Priv. ment!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 27, 20:35:34 írta tazoli »
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #38467 Dátum: 2009 Július 27, 16:57:48 »

Typ 4 motorról keresek képeket, leírást, befecskendező cuccról minden infót.
Vékában van, össze kéne raknom.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38466 Dátum: 2009 Július 27, 16:55:46 »

Typ 4 motorról keresek képeket, leírást, befecskendező cuccról minden infót.
Vékában van, össze kéne raknom.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #38465 Dátum: 2009 Július 27, 16:45:01 »

Ma kivettük a tegnap berakott 1,6-ost, mert szorult valamiért.

Mit értesz azon, hogy "szorult"? Milyen hibákat produkált?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38464 Dátum: 2009 Július 27, 15:28:04 »

milyen méretű kuplungok vannak a 2000cm3 motorokon?


200-240-esig, de nagyon nem mindegy, hogy bowdenes, vagy hidraulikus.
A bogárnál a 200-as viszi a nem szénné tuningolt 1915-öst is, de a 2.5 TDI Audi quattro-n is csak 240-es van, pedig ott van nyomaték. Ez utóbi természetesen hidraulikus működtetésű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #38463 Dátum: 2009 Július 27, 12:56:59 »


Köszi szépen!!
Ez biztos segíteni fog, érzem! Így legalább már tudom, mi történik "odabenn"...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38462 Dátum: 2009 Július 27, 12:32:32 »

Vásárlói oldalon is!  Grin Akkor 10e. Oké, valahogy összegyűjtöm.  Grin
Kéne kuplungszerkezet, gömbcsuklók, két hátsó sárvédő, két gumma előre, már váltó is... Plusz szerelő.... Ebből már lassan fényezhetném a verdát. Fszom...  Grin
kuplungom akad újszerű, sachs vagy luk meg kell néznem... levigyem gyomára? az 1200es motoromon volt kb 15 000km mentem vele
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38461 Dátum: 2009 Július 27, 12:30:21 »

Áppicsába.  Grin
Mindegy amíg nem minden váltáskor dobálja ki, addig marad.... Egyébként ma már faluban sík úton is produkálta.....
Mennyi körül szoktak menni az olajos féltengelyesek?
10 körül sima rövidet lehet venni szerintem....
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38460 Dátum: 2009 Július 27, 10:22:19 »

30e válság van.  Grin

Vásárlói oldalon is!  Grin Akkor 10e. Oké, valahogy összegyűjtöm.  Grin
Kéne kuplungszerkezet, gömbcsuklók, két hátsó sárvédő, két gumma előre, már váltó is... Plusz szerelő.... Ebből már lassan fényezhetném a verdát. Fszom...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 27, 10:27:12 írta tazoli »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #38459 Dátum: 2009 Július 27, 10:19:39 »

Áppicsába.  Grin
Mindegy amíg nem minden váltáskor dobálja ki, addig marad.... Egyébként ma már faluban sík úton is produkálta.....
Mennyi körül szoktak menni az olajos féltengelyesek?
30e válság van.  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #38458 Dátum: 2009 Július 27, 10:14:48 »

A barátod apukájának igaza van. vegyél egy váltót, vagy gumipókot.  Lips Sealed


Áppicsába.  Grin
Mindegy amíg nem minden váltáskor dobálja ki, addig marad.... Egyébként ma már faluban sík úton is produkálta.....
Mennyi körül szoktak menni az olajos féltengelyesek?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 27, 10:19:19 írta tazoli »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #38457 Dátum: 2009 Július 27, 09:42:01 »

holnap reggel mennék 200 km es útra a bogárral, de ma észrevetem hogy a bal hátulja a motor körül kopog ha hirtelen leveszem a gázról a lábam
fékezésnél nem csinállja
kopogás ami pár koppanás után abbamarad , tompa, mintha egy üres ládához verődne valami, nem a csomagok csinálják hátul, kivülről nem lehet annyira hallani, de bent ülve lehet , elég zavaró, futóművet megrángattam de nem hangosabb mint máskor
valami ötlet mi lehet?
Hátsó stab szilent is lehet.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #38456 Dátum: 2009 Július 27, 07:59:27 »

milyen méretű kuplungok vannak a 2000cm3 motorokon?

matchbox
« Hozzászólás #38455 Dátum: 2009 Július 27, 06:50:29 »

holnap reggel mennék 200 km es útra a bogárral, de ma észrevetem hogy a bal hátulja a motor körül kopog ha hirtelen leveszem a gázról a lábam
fékezésnél nem csinállja
kopogás ami pár koppanás után abbamarad , tompa, mintha egy üres ládához verődne valami, nem a csomagok csinálják hátul, kivülről nem lehet annyira hallani, de bent ülve lehet , elég zavaró, futóművet megrángattam de nem hangosabb mint máskor
valami ötlet mi lehet?
motortartó gumiszilent elfáradt és valamelyik elszakadt
csak tippelek
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38454 Dátum: 2009 Július 27, 04:59:14 »

A barátod apukájának igaza van. vegyél egy váltót, vagy gumipókot.  Lips Sealed

Csütörtökön jöttünk keneséről, és emelkedőkön alacsony fordulaton (mikor kicsit erőlködött az ezerkettőcsí) 4-et kidobja a váltó... Vagy 3x produkálta. Odafele meg 2x.

Váltóút rövidítő miatt lehet? Rosszul állítottam be vagy vmi...
Haverom faterja ottószerelő, ő aszondta cseppet sem jó így. Mert egyre többet fogja kidobálni........

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #38453 Dátum: 2009 Július 26, 22:05:27 »

holnap reggel mennék 200 km es útra a bogárral, de ma észrevetem hogy a bal hátulja a motor körül kopog ha hirtelen leveszem a gázról a lábam
fékezésnél nem csinállja
kopogás ami pár koppanás után abbamarad , tompa, mintha egy üres ládához verődne valami, nem a csomagok csinálják hátul, kivülről nem lehet annyira hallani, de bent ülve lehet , elég zavaró, futóművet megrángattam de nem hangosabb mint máskor
valami ötlet mi lehet?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #38452 Dátum: 2009 Július 26, 21:50:18 »

Csütörtökön jöttünk keneséről, és emelkedőkön alacsony fordulaton (mikor kicsit erőlködött az ezerkettőcsí) 4-et kidobja a váltó... Vagy 3x produkálta. Odafele meg 2x.

Váltóút rövidítő miatt lehet? Rosszul állítottam be vagy vmi...
Haverom faterja ottószerelő, ő aszondta cseppet sem jó így. Mert egyre többet fogja kidobálni........

lesz váltom eladó.... Wink Cheesy Grin

enyémben is van röviditő de az csak 2esbe rakásnál szórakozott mig sikerült jól beállitanom.. Cool

Oldalak: 1 ... 1049 1050 1051 1052 1053 [1054] 1055 1056 1057 1058 1059 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.224 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.