www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 23:36:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781543 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76171 Dátum: 2016 Január 30, 13:46:16 »

Nincs már Klokkerholm, csak átcimkézett brazil IGP. A Klokkerholm matrica alatt van a kék IGP ragacs.
Klokkerholm elemek,a vörös színű elemek nem?Azok pedig a jobbak állítólag nem?

Én ezt úgy hallottam,hogy nem mindegyik gyárt mindent,viszont mindegyiknek van mindene.
Tehát mondjuk a brazíl csak sárvédőket nyom.Az olasz mondjuk padlólemezeket.A dán mondjuk csak hát és homlokfalat.Aztán bartel kereskedelemben elcsereberélik egymás között,és így minden gyártónak lesz/van mindene,és sajátjaként felcímkézve értékesíti őket,mintha a saját terméke lenne.Így láthatsz a Klokkerholm alatt is más matricát,azt nem ő gyártja,de csere útján van neki is,és így a saját neve alatt,saját termékeként értékesíti.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76170 Dátum: 2016 Január 29, 22:19:12 »

Tudom, ez brazil, annyira nem is néz ki gagyinak, mint a Klokkerholm. Azokon rendesen rongyosak a behajtott részek.
Bal hátul utángyártott sárvédőm van, azt is meg kellett kicsit kalapálgatni, mert nem illeszkedett.
Nincs már Klokkerholm, csak átcimkézett brazil IGP. A Klokkerholm matrica alatt van a kék IGP ragacs.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76169 Dátum: 2016 Január 29, 18:24:29 »

Én is nagyjából ezt mondtam a lenti fehérrel kapcsolatban, viszont vettem két sárvédőt B. Zsoltitól, valami fekete kabrióról szedte le és az egyik konkrétan hosszabb vagy 3 centivel. Feltéve pont így nézett ki, mint itt a fehér.  Huh
Én is azért adtam el az enyémeket, mert nem volt egyforma az ívük. Nehéz szép és egyforma párt találni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76168 Dátum: 2016 Január 29, 18:22:21 »

Egy-két hónapja írtam erről, balra 2,5 és felfelé 2,5 centi a különbség a két sárvédő között
Gondoltam, hogy nem te fúrtad fel így.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76167 Dátum: 2016 Január 29, 16:57:45 »

Bárminémű lyukat be lehet hegeszteni,és egy gyári sárvédőről átmérni az utángyártottra,csak gondolom nem nagyon akarnak energiát fektetni bele,vagy nem is tudják,hogy eltérő.

A sokmilliós felújítás még nem biztos,hogy hozza magával a brazíl sárvédőt is.Vagyis nem minden sokmilliós bekerülési költségű autó,brazíl sárvédős.Lehet,hogy a gyárit hagyták meg,vagy éppen szereztek rá jó állapotú bontottat.

Nekem pl a Narancson,mind a négy sárvédő utángyártott,de pl én azokat még 2004 áprilisában vettem,amikor még azt sem tudtam,hogy van-e különbség a gyári és az utángyártott között.Honnan tudtam volna,még netem sem volt akkor.Így azt csinálta az ember,amit jónak látott.Az volt szem előtt,hogy rozsdamentes,új bleh jöjjön az autóra,és ne rozsdásodjon vissza a lemez,a gyönyörű és drága fényezés alatt.Szerintem ekkor még Te sem tudtad,hogy mi a különbség egy gyári és egy utángyártott sárvédő között,ha Te ekkor újítottál volna fel autót,Te is felraktad volna ezeket a sárvédőket.

Most pl itt állnak a garázsomban,kazalban az eredeti gyári Volkswagen sárvédők,van köztük tök hibátlan gyári is.De ezért most nem fogom a már kész autómat szétszedetni,különböző árnyalatú L20B-s elemeket rácsavarozni...

De szerintem nem,hogy a kívülállók,még maguk a bogarasok 99%-a sem szúrja ki,vagy köt bele,hogy nem gyáriak a sárvédők.Mert azért nem mindegyik brazíl elemmel felújított bogárnak olyan a hátulja,mint amit te felraktál.Mert pl nálam is egy vonalban futnak a sárvédők aljai a hátfal ívével,semmi törés nincsen,és a patkólámpáim is egyenesen állnak.Ez már inkább a trehányság,hanyagság,vagy hozzánemértés szüleménye,és nem kell mindent a brazíl elemekre fogni.
Én is nagyjából ezt mondtam a lenti fehérrel kapcsolatban, viszont vettem két sárvédőt B. Zsoltitól, valami fekete kabrióról szedte le és az egyik konkrétan hosszabb vagy 3 centivel. Feltéve pont így nézett ki, mint itt a fehér.  Huh

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76166 Dátum: 2016 Január 29, 16:47:00 »

Utángyártott elemekben is van,brazíl,mexikói,olasz,dán,Klokkerholm...több ország,több gyártó terméke,nem mind egy kaptafa.Utángyártott és utángyártott között is lehetnek különbségek.Mind formában,mind méretpontosságban,mind anyagminőségben,lemezvastagságban.

Tudom, ez brazil, annyira nem is néz ki gagyinak, mint a Klokkerholm. Azokon rendesen rongyosak a behajtott részek.
Bal hátul utángyártott sárvédőm van, azt is meg kellett kicsit kalapálgatni, mert nem illeszkedett.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76165 Dátum: 2016 Január 29, 16:38:33 »

Na körberajzoltam mindkettőt. A szagatott vonal az u.gy.
<beszúrt kép törölve>
Utángyártott elemekben is van,brazíl,mexikói,olasz,dán,Klokkerholm...több ország,több gyártó terméke,nem mind egy kaptafa.Utángyártott és utángyártott között is lehetnek különbségek.Mind formában,mind méretpontosságban,mind anyagminőségben,lemezvastagságban.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76164 Dátum: 2016 Január 29, 16:32:59 »

Na körberajzoltam mindkettőt. A szagatott vonal az u.gy.
Talán ez nem lesz észrevehető, de amit Vetart mondott, nem jön be, mert a kipuffnál épp lejjebb van. Ahhoz a fehérhez ott lent azért ember is kellett, aki így rakta össze.
Az enyém már jobban néz ki.


Ez a rész pont nem látszik, de itt még amúgyis a rossz gyári hátfal van rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 16:37:52 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76163 Dátum: 2016 Január 29, 16:32:29 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
Bárminémű lyukat be lehet hegeszteni,és egy gyári sárvédőről átmérni az utángyártottra,csak gondolom nem nagyon akarnak energiát fektetni bele,vagy nem is tudják,hogy eltérő.

A sokmilliós felújítás még nem biztos,hogy hozza magával a brazíl sárvédőt is.Vagyis nem minden sokmilliós bekerülési költségű autó,brazíl sárvédős.Lehet,hogy a gyárit hagyták meg,vagy éppen szereztek rá jó állapotú bontottat.

Nekem pl a Narancson,mind a négy sárvédő utángyártott,de pl én azokat még 2004 áprilisában vettem,amikor még azt sem tudtam,hogy van-e különbség a gyári és az utángyártott között.Honnan tudtam volna,még netem sem volt akkor.Így azt csinálta az ember,amit jónak látott.Az volt szem előtt,hogy rozsdamentes,új bleh jöjjön az autóra,és ne rozsdásodjon vissza a lemez,a gyönyörű és drága fényezés alatt.Szerintem ekkor még Te sem tudtad,hogy mi a különbség egy gyári és egy utángyártott sárvédő között,ha Te ekkor újítottál volna fel autót,Te is felraktad volna ezeket a sárvédőket.

Most pl itt állnak a garázsomban,kazalban az eredeti gyári Volkswagen sárvédők,van köztük tök hibátlan gyári is.De ezért most nem fogom a már kész autómat szétszedetni,különböző árnyalatú L20B-s elemeket rácsavarozni...

De szerintem nem,hogy a kívülállók,még maguk a bogarasok 99%-a sem szúrja ki,vagy köt bele,hogy nem gyáriak a sárvédők.Mert azért nem mindegyik brazíl elemmel felújított bogárnak olyan a hátulja,mint amit te felraktál.Mert pl nálam is egy vonalban futnak a sárvédők aljai a hátfal ívével,semmi törés nincsen,és a patkólámpáim is egyenesen állnak.Ez már inkább a trehányság,hanyagság,vagy hozzánemértés szüleménye,és nem kell mindent a brazíl elemekre fogni.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 16:34:42 írta Narancs »
1303LS
« Hozzászólás #76162 Dátum: 2016 Január 29, 14:51:32 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
És ezek még csak a látszódó dolgok.
Jó, mikor a csillivilli milliós felújítású autóba nem szabad hátra beülni, mert huppog a lemez a lábad alatt.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76161 Dátum: 2016 Január 29, 14:02:32 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76160 Dátum: 2016 Január 29, 13:53:09 »

Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin
<beszúrt kép törölve>

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76159 Dátum: 2016 Január 29, 13:40:26 »

valóban Jezusom ...
<beszúrt kép törölve>
már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele
Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #76158 Dátum: 2016 Január 29, 13:36:24 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
valóban Jezusom ...

már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76157 Dátum: 2016 Január 29, 13:12:24 »

hKöszönöm, már keresem az ütőereim.  Tongue
És itt az NL nem Hollandiát  jelenti, hanem a No Limits-et...

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76156 Dátum: 2016 Január 29, 01:33:26 »

De ha már nem a jó helyen van, legalább úgy állna, hogy az alja vízszintben lenne.
Egy-két hónapja írtam erről, balra 2,5 és felfelé 2,5 centi a különbség a két sárvédő között

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76155 Dátum: 2016 Január 29, 01:28:11 »

Idézetet írta: vetart link=topic=8.msg9107 :protest:10#msg910710 date=1453926774
Legalább nem ver majd bele a két furulya az aljába.
Viszont van itt nálunk egy furulyás, akibe belevernék... Lips Sealed

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76154 Dátum: 2016 Január 29, 01:26:14 »

h
Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...

<beszúrt kép törölve>
Köszönöm, már keresem az ütőereim.  Tongue
És itt az NL nem Hollandiát  jelenti, hanem a No Limits-et...
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 01:30:03 írta Zoli »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76153 Dátum: 2016 Január 28, 20:55:51 »

Sajnos a brazil sárvédőn nem a gyári helyre van fúrva a lámpa rögzítéséhez szükséges felfogatási hely, mint eredetileg kéne, ezért is néz ki a legtöbb ilyen bogár bénán. De ettől az egész összhatás annyira torzul, hogy rossz ránézni.
De ha már nem a jó helyen van, legalább úgy állna, hogy az alja vízszintben lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 28, 20:57:56 írta sparkafer »
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76152 Dátum: 2016 Január 28, 20:52:24 »

De legalább a lámpát igényesen felrakták...

Sajnos a brazil sárvédőn nem a gyári helyre van fúrva a lámpa rögzítéséhez szükséges felfogatási hely, mint eredetileg kéne, ezért is néz ki a legtöbb ilyen bogár bénán. De ettől az egész összhatás annyira torzul, hogy rossz ránézni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76151 Dátum: 2016 Január 28, 18:57:34 »

De legalább a lámpát igényesen felrakták...

Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76150 Dátum: 2016 Január 28, 18:00:37 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

<beszúrt kép törölve>

Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76149 Dátum: 2016 Január 27, 21:32:54 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

<beszúrt kép törölve>
Legalább nem ver majd bele a két furulya az aljába.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76148 Dátum: 2016 Január 27, 20:14:36 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 27, 21:06:03 írta Zoli »

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76147 Dátum: 2016 Január 27, 20:10:45 »

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc
nekem is lazza vokt a szegec en kifurtam es menetet vagtam a zsanerba es belle tekertem a csavart .
pecek
« Hozzászólás #76146 Dátum: 2016 Január 27, 19:27:34 »

Igen a rosszul-t Grin


ok
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76145 Dátum: 2016 Január 27, 19:11:40 »

rosszúl irtam valamit
Igen a rosszul-t Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76144 Dátum: 2016 Január 27, 18:55:49 »

Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin

rosszúl irtam valamit
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76143 Dátum: 2016 Január 27, 17:53:52 »

Szólj, ha ilyeneket alkotsz...
Szólni fogok Wink Egyenlőre nem tervezem mert sokkk vele a munka! Nem írtam de most kihasználom az alkalmat ,hogy elmondjam ez is saválló rozsdamentes anyagból van. Csak a kóla miatt Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76142 Dátum: 2016 Január 27, 17:40:14 »

Szándékosan nem olyan mint a bóti Grin Abból minden kiesik csak a popsi-kokakóla nem + a sör Grin Grin Grin
Kösz a mintát Lajos!
Íme: (a bogiban sokkal szebb)
Szólj, ha ilyeneket alkotsz...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76141 Dátum: 2016 Január 27, 17:29:28 »

Igen.
kössz
1303LS
« Hozzászólás #76140 Dátum: 2016 Január 27, 17:23:41 »

még sosem vizsgáltam ezt a részt.
mi van ott mihez szegecselve, ami kilazul? a zsanér az ajtóhoz?
Igen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76139 Dátum: 2016 Január 27, 17:20:32 »

Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin
még sosem vizsgáltam ezt a részt.
mi van ott mihez szegecselve, ami kilazul? a zsanér az ajtóhoz?
1303LS
« Hozzászólás #76138 Dátum: 2016 Január 27, 17:12:08 »

amúgy a csapszegcsere két emberes ,az ajtót le kell venni a zsanért felültetni a platnira/így nem lazulnak meg a szegecsek/ és kezdődik a művelet ,ha szerencséd van nem kell melegíteni ha kijött lehet összefúrni dörzsárazni és mehet bele a csapszeg.
Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76137 Dátum: 2016 Január 27, 16:54:32 »

Szándékosan nem olyan mint a bóti Grin Abból minden kiesik csak a popsi-kokakóla nem + a sör Grin Grin Grin
Kösz a mintát Lajos!
Íme: (a bogiban sokkal szebb)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76136 Dátum: 2016 Január 27, 16:00:58 »

Lötyög az ajtód? Lehet kapni gyárias csapszeget bele, de ha van esztergályos a közelben, fillérekért megcsinálja. És magad is ki tudod cserélni...

amúgy a csapszegcsere két emberes ,az ajtót le kell venni a zsanért felültetni a platnira/így nem lazulnak meg a szegecsek/ és kezdődik a művelet ,ha szerencséd van nem kell melegíteni ha kijött lehet összefúrni dörzsárazni és mehet bele a csapszeg.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76135 Dátum: 2016 Január 27, 12:17:30 »

És kereket cserélni se tud mindenki. Én mást szoktam elbénázni. :-)
Én egyszer a szomszéddal próbáltam kereket cserélni,de nem volt jó a Zsigulié a Szuzukira! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76134 Dátum: 2016 Január 27, 12:16:17 »

és ez nem volt vicc
De legalább megismerte korlátait. Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76133 Dátum: 2016 Január 27, 12:09:24 »

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc
És kereket cserélni se tud mindenki. Én mást szoktam elbénázni. :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76132 Dátum: 2016 Január 27, 11:57:41 »

Hiszek neked De a kereket is magam cserélem, hát elboldogulok ezzel is! :-)

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc

Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.