www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:34:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795574 alkalommal)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76251 Dátum: 2016 Február 08, 12:06:42 »

Csak a motorváltó miatt hoztam el. Többi csak vas.


Eu miez? Sima 1300?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76250 Dátum: 2016 Február 08, 09:45:59 »

megvetted?
kell a játszós autó a másik mellé, mert azon nincs mit csinálni?  Cheesy
Csak a motorváltó miatt hoztam el. Többi csak vas.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76249 Dátum: 2016 Február 08, 09:26:26 »

A ganajtúró indítása
Második kísérletre már lett rendes alapjárat is.

https://www.youtube.com/watch?v=RmeRru1TTQk
megvetted?
kell a játszós autó a másik mellé, mert azon nincs mit csinálni?  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76248 Dátum: 2016 Február 08, 09:22:09 »

Ez nincs olyan nagyon messze az enyémtől. Szóval 99%, hogy AB motor volt benne. Vagy hengerfejet cseréltek, vagy komplett motort. azt a motorszámot én nem tudom értelmezni, amit fotóztál.

<beszúrt kép törölve>
A ganajtúró indítása
Második kísérletre már lett rendes alapjárat is.

https://www.youtube.com/watch?v=RmeRru1TTQk
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #76247 Dátum: 2016 Február 08, 07:47:39 »

[quote  Csak Stum papa nem jött segíteni  Cool Cool Grin
[/quote]

Csodálkozom is, h irányítás nélkül boldogultál.... Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76246 Dátum: 2016 Február 08, 07:28:11 »

A régi ékszíj cseréje is időszerű volt:
Kapott Gates-t
Figyelj rá oda, nálam a szélétől elkezdett foszlani.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76245 Dátum: 2016 Február 08, 07:01:50 »

A féknél még törött az egyik fékpofa tartó pöcök is.

Most tavaszra pöpec lett a gép.
A fék szuper, lett kézifék is.
Váltó magától csusszan a helyére, nagggyon pöpec!!
Az autó fara tök jól viselkedik az új fedelek miatt. Nincs huppogás/kopogás.
Az ékszíj is soká tart majd.
Szóval, jó vasárnap délután volt. Csak Stum papa nem jött segíteni  Cool Cool Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76244 Dátum: 2016 Február 08, 06:58:28 »

Kicsit állítottam a kuplungon, az új tárcsa bejáródott.
És olajcsere volt a váltóban is. Hááát. Nem tudom mikor cseréltek benne utoljára,
de ami kijött lé, az űber brutál volt.
2,5 liter helyett eleve 1,8 volt csak. Érdemes megnézni a mágneses leeresztő csavarokat.
Ezek - üregesek, és halomaban állt rajta a spén, és a dzsuva.


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76243 Dátum: 2016 Február 08, 06:55:46 »

A régi ékszíj cseréje is időszerű volt:
Kapott Gates-t

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76242 Dátum: 2016 Február 08, 06:54:57 »

KErült az autó alá jubifelni garnitúra is  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76241 Dátum: 2016 Február 08, 06:54:12 »

Kézifék bowden is új került bele. Hátul gyári VW dobok vannak  Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76240 Dátum: 2016 Február 08, 06:53:04 »

Megszűnt a kopogásom hátul. Mikor rossz úton haladtam, bal hátul erősen kopannt valami  Grin Grin
Ez a gumicsapágy fészek megadta magát:



[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76239 Dátum: 2016 Február 07, 23:23:08 »

Ez nincs olyan nagyon messze az enyémtől. Szóval 99%, hogy AB motor volt benne. Vagy hengerfejet cseréltek, vagy komplett motort. azt a motorszámot én nem tudom értelmezni, amit fotóztál.

<beszúrt kép törölve>
Jaja.

Motorszámnál a sarokban van valami jel, de rosszul fotóztam. Na majd holnap...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76238 Dátum: 2016 Február 07, 23:22:37 »

Szuper....akkor nem nyúltam mellé.
Köszi a linket.
Azért az egy olajtükrös szűrő, nem egy F1 motor. Nagyon nem tudsz mellényúlni.

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76237 Dátum: 2016 Február 07, 23:06:03 »

Szuper....akkor nem nyúltam mellé.
Köszi a linket.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76236 Dátum: 2016 Február 07, 23:01:45 »

Van pár variáció.

AB      32 Kw   44 Hp   1285 cc 1       08/'70>07/'73   Dupla szívós
AB      32 Kw   44 Hp   1285 cc 2       01/'71>07/'73   Dupla szívós
AC      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'70>07/'75   
AD      37 Kw   50 Hp   1584 cc 1       08/'70>07'73   
AD      37 Kw   50 Hp   1584 cc 2       08/'70>04/'79   
AE      37 Kw   50 Hp   1584 cc 2       08/'70>04/'79   
AF      34 Kw   46 Hp   1584 cc 1       08/'70>01/'80   
AF      34 Kw   46 Hp   1584 cc 1       08/'70>04/'79   
AG      32 Kw   44 Hp   1584 cc 181     08/'70>07/'76
   Alvázszám:1112932066
1971          111 2000 001

Mindenesetre 4 év állás után nagyon könnyen indult. Úszóházat feltöltöttem, torokba pici hidegindító és szinte azonnal indult.
Füst nulla, 3. kísérletnél, még hidegen is stabil alapjárata lett.

Át kéne raknom a saját bogaramba. 
Ez nincs olyan nagyon messze az enyémtől. Szóval 99%, hogy AB motor volt benne. Vagy hengerfejet cseréltek, vagy komplett motort. azt a motorszámot én nem tudom értelmezni, amit fotóztál.


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76235 Dátum: 2016 Február 07, 22:31:30 »

Kipucoltam a légszűrőt is...jobb híjján motor olajjal töltöttem fel...ha ez nagyon nem oké akkor írjatok ;-)
Az kell bele.

Kis segítség:

Wieslaw Jezewski Volkswagen: Hogyan tovább?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76234 Dátum: 2016 Február 07, 22:26:58 »

AB duplaszívó nagyolajhűtő
Igen,a szimplaszívós 1.5-öst,a H-st,és a szimplaszívós 1.6-ost,a B-st,1970/08-cal leváltotta az 1.6-os,duplaszívós AD-s.
Van pár variáció.

AB      32 Kw   44 Hp   1285 cc 1       08/'70>07/'73   Dupla szívós
AB      32 Kw   44 Hp   1285 cc 2       01/'71>07/'73   Dupla szívós
AC      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'70>07/'75   
AD      37 Kw   50 Hp   1584 cc 1       08/'70>07'73   
AD      37 Kw   50 Hp   1584 cc 2       08/'70>04/'79   
AE      37 Kw   50 Hp   1584 cc 2       08/'70>04/'79   
AF      34 Kw   46 Hp   1584 cc 1       08/'70>01/'80   
AF      34 Kw   46 Hp   1584 cc 1       08/'70>04/'79   
AG      32 Kw   44 Hp   1584 cc 181     08/'70>07/'76
   
itt azt írják, csak 70es modellévig volt H-s a bogárban.
már ha igaz a táblázat:
http://vbklub.net/motorkodok.htm
Alvázszám:1112932066
1971          111 2000 001

Mindenesetre 4 év állás után nagyon könnyen indult. Úszóházat feltöltöttem, torokba pici hidegindító és szinte azonnal indult.
Füst nulla, 3. kísérletnél, még hidegen is stabil alapjárata lett.

Át kéne raknom a saját bogaramba. 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76233 Dátum: 2016 Február 07, 22:08:11 »

ma jó időben Louy-éknak sem ment 60fok fölé 130megtétele alatt pedig elég tempósan is mentek  Cool
Ohhh...ez egy megnyugtató info...
Köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76232 Dátum: 2016 Február 07, 21:53:46 »

71-es autóban milyen motornak kéne lennie? Szimplaszívós nagy olajhűtős van benne.
AB duplaszívó nagyolajhűtő

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76231 Dátum: 2016 Február 07, 21:52:51 »

Sziasztok!
Felkerült a kipufogó furulya úgy hogy levágtam belőle. Most kb 18 centit lóg ki...2 centivel többet mint ami előtte volt, de ez már vállalható. Mondjuk egyet nem értek, hogy miért áll befelé a két furulya...eddig ezt nem vettem észre. A hangja nagyon jó lett...a fene se gondolta volna hogy ennyit számit. Ciripel fütyül...ahogy kell...ugy hogy boldogság van, köszi mindenkinek a tanácsot.
Kipucoltam a légszűrőt is...jobb híjján motor olajjal töltöttem fel...ha ez nagyon nem oké akkor írjatok ;-)

Pár hete írtam ide olajhőfok mérővel kapcsolatban, hogy beszereltem (a leeresztő mellé) de ennek ellenére se ment fel 60 fok fölé. Nos...ma kivettem és beleraktam egy vízforralóba és pikk pakk felment 100 fokra. Tehat az ora es a szenzor jo. Azt nem hinném hogy az olajhőfok nem megy fel egy 20-40km alatt 60 fölé úgy hogy csak arra tudok gondolni h oda lent akkora hőelvonás van hogy nem tud a szenzor az olaj által felmelegedni. Majd még agyalok rajta...Hogy mi lesz a tökéletes megoldás

ma jó időben Louy-éknak sem ment 60fok fölé 130megtétele alatt pedig elég tempósan is mentek  Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76230 Dátum: 2016 Február 07, 21:51:58 »

itt azt írják, csak 70es modellévig volt H-s a bogárban.
már ha igaz a táblázat:
http://vbklub.net/motorkodok.htm
Igen,a szimplaszívós 1.5-öst,a H-st,és a szimplaszívós 1.6-ost,a B-st,1970/08-cal leváltotta az 1.6-os,duplaszívós AD-s.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76229 Dátum: 2016 Február 07, 21:29:21 »

Sziasztok!
Felkerült a kipufogó furulya úgy hogy levágtam belőle. Most kb 18 centit lóg ki...2 centivel többet mint ami előtte volt, de ez már vállalható. Mondjuk egyet nem értek, hogy miért áll befelé a két furulya...eddig ezt nem vettem észre. A hangja nagyon jó lett...a fene se gondolta volna hogy ennyit számit. Ciripel fütyül...ahogy kell...ugy hogy boldogság van, köszi mindenkinek a tanácsot.
Kipucoltam a légszűrőt is...jobb híjján motor olajjal töltöttem fel...ha ez nagyon nem oké akkor írjatok ;-)

Pár hete írtam ide olajhőfok mérővel kapcsolatban, hogy beszereltem (a leeresztő mellé) de ennek ellenére se ment fel 60 fok fölé. Nos...ma kivettem és beleraktam egy vízforralóba és pikk pakk felment 100 fokra. Tehat az ora es a szenzor jo. Azt nem hinném hogy az olajhőfok nem megy fel egy 20-40km alatt 60 fölé úgy hogy csak arra tudok gondolni h oda lent akkora hőelvonás van hogy nem tud a szenzor az olaj által felmelegedni. Majd még agyalok rajta...Hogy mi lesz a tökéletes megoldás
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76228 Dátum: 2016 Február 07, 20:02:33 »

1300 Hátul már kétrácsos motorháztetős. De szimpla szívós a hengerfeje, motorszám meg tábla.

1500-as H nem lehet?
itt azt írják, csak 70es modellévig volt H-s a bogárban.
már ha igaz a táblázat:
http://vbklub.net/motorkodok.htm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76227 Dátum: 2016 Február 07, 19:33:28 »

Dupla szerintem. Ha 1300 vagy 1302
1300 Hátul már kétrácsos motorháztetős. De szimpla szívós a hengerfeje, motorszám meg tábla.

1500-as H nem lehet?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 07, 19:42:38 írta abes »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76226 Dátum: 2016 Február 07, 19:11:24 »

71-es autóban milyen motornak kéne lennie? Szimplaszívós nagy olajhűtős van benne.
Dupla szerintem. Ha 1300 vagy 1302

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76225 Dátum: 2016 Február 07, 17:42:25 »

71-es autóban milyen motornak kéne lennie? Szimplaszívós nagy olajhűtős van benne.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76224 Dátum: 2016 Február 06, 21:04:43 »

Uhhh...nagy vagy, kösziii...holnap lemérem.
De ha nem jó akkor se cseréltetem be, mivel már belepróbáltam, ezáltal karcos lett.
A kinézet fontosabb mint a hang...= rövidebbre vágom

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76223 Dátum: 2016 Február 06, 21:03:01 »

Na kikaptam és megmértem:
  -összhossz 245 ez 200/45-ben oszlik meg Wink (az enyémnél ami RM)
Szívesen Grin
Uhhh...nagy vagy, kösziii...holnap lemérem.
De ha nem jó akkor se cseréltetem be, mivel már belepróbáltam, ezáltal karcos lett.
A kinézet fontosabb mint a hang...= rövidebbre vágom
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76222 Dátum: 2016 Február 06, 21:00:13 »

Gyári méret az, ami a lökhárító vonaláig ér.
A ciripelés mint írják akkor jön meg, ha kiég belülről.
Viszont többféle furulya van, van ami később sem fog ciripelni.
Egyébként eredetileg sem ciripelt olyan módon, mint az utángyártott dobbal és furulyával.
Köszi a választ...akkor levágom ;-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76221 Dátum: 2016 Február 06, 20:50:58 »

Az gáz ha levágom???
Ha annyira fontos a ciripelés, akkor így kell kérni a boltban, hogy azt a fajtát szeretnéd, ami nagyon ciripel
(tudom ezt nem tudhattad előre, hogy többféle van, utólag könnyű okosnak lenni).

Szerintem kérdezz rá, hátha van rövidebb ciripelős és kicserélik.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76220 Dátum: 2016 Február 06, 20:49:04 »

A fene se gondolta hogy ennyi féle méret van...de melyik lehet a gyári kinézet?
Gyári méret az, ami a lökhárító vonaláig ér.
A ciripelés mint írják akkor jön meg, ha kiég belülről.
Viszont többféle furulya van, van ami később sem fog ciripelni.
Egyébként eredetileg sem ciripelt olyan módon, mint az utángyártott dobbal és furulyával.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76219 Dátum: 2016 Február 06, 20:48:32 »

A ciripelő hangot a cső belsejében lévő perforált lemez adja. Minél jobban kiég a külső és belső cső között a tömés annál jobban ciripel.

Ladánál is a kipufogóba hegesztett perforált lemeztől volt füttyös hangja.
Errefelé a kukorica daráló rostája volt a menő.  Cool


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76218 Dátum: 2016 Február 06, 20:13:30 »

Megköszönném...

Na kikaptam és megmértem:
  -összhossz 245 ez 200/45-ben oszlik meg Wink (az enyémnél ami RM)
Szívesen Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76217 Dátum: 2016 Február 06, 20:11:01 »

A ciripelő hangot a cső belsejében lévő perforált lemez adja. Minél jobban kiég a külső és belső cső között a tömés annál jobban ciripel.

Ladánál is a kipufogóba hegesztett perforált lemeztől volt füttyös hangja.
A régi furulyám elég betyár állapotban volt és mégsem ciripelt...de ez nem is olyan lényeges. Inkább az, hogy meddig lógjon ki. Mert ha kell én levágom az a 3-4 centit...úgy sem befolyásol az semmit...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76216 Dátum: 2016 Február 06, 20:03:55 »

a ciripelésről valaki azt mondta, hogy csak pár tíz, mondjuk száz kilóméter után jön meg,
de nem tudom mennyire igaz, vagy csak reménykedett..
A ciripelő hangot a cső belsejében lévő perforált lemez adja. Minél jobban kiég a külső és belső cső között a tömés annál jobban ciripel.

Ladánál is a kipufogóba hegesztett perforált lemeztől volt füttyös hangja.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76215 Dátum: 2016 Február 06, 20:01:45 »

Megmérjem?
Megköszönném...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76214 Dátum: 2016 Február 06, 19:51:39 »

mekkora a rozsdamentes.
Megmérjem?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76213 Dátum: 2016 Február 06, 19:42:07 »

Azert lett új véve mert már rozsdás volt a régi...ráadásul zéró ciripelő hangja volt.
Most ideiglenesen bedugtam ezt a hosszabbat de ezzel se ciripel.
Az gáz ha levágom???
a ciripelésről valaki azt mondta, hogy csak pár tíz, mondjuk száz kilóméter után jön meg,
de nem tudom mennyire igaz, vagy csak reménykedett..
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76212 Dátum: 2016 Február 06, 19:39:39 »

Asszem nekem pont az a hosszabb, de nincs olyan ciripelős hangja.
Azert lett új véve mert már rozsdás volt a régi...ráadásul zéró ciripelő hangja volt.
Most ideiglenesen bedugtam ezt a hosszabbat de ezzel se ciripel.
Az gáz ha levágom???
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.