www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:44:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764371 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32251 Dátum: 2008 Október 31, 22:12:48 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)

Akárhogy is van, nem vennék japcsi autót. Túltenyészett techno szarok. Semmi következetesség, semmi modellsorozatokon vonuló márkajelleg, semmilyen az összes. A legnagyobb dráma a Honda. Ha ennyire faszok, akkor miért nem fizetnek meg egy normális formatervezőt?

Aztán Avensis Verso. Ahány óracsoport, annyi tipográfia. Más a középkonzol, más a főműszer egység... vakok tervezték???  Akkor legalább tapogatták volna ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32250 Dátum: 2008 Október 31, 20:40:59 »

Toyota Corollában cseréltél már fényszóró izzót?
9n poloba?
lökös le ugy kezdödik!
 Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32249 Dátum: 2008 Október 31, 20:02:31 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)
Toyota Corollában cseréltél már fényszóró izzót?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32248 Dátum: 2008 Október 31, 18:57:09 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)

hááát, én néztem már bele micsubicsibe.
a blokkot megtaláltam, a többit nem... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32247 Dátum: 2008 Október 31, 18:52:12 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32246 Dátum: 2008 Október 31, 18:28:27 »

Én itt arra akartam kilyukadni hogy tervezéskor a fő szempont nem az ésszerűség hanem a design. És ez nehezíti meg a dolgokat ill. veszi el a drága időt. Sokszor 1-2 mm-en múlik a boldogság.

góf 1-2 a királyság ebből a szempontból.
szinte már várom, hogy mikor ohad meg valami, mert a bogár után élmény ezt baszkurálni.

bár a fűnyírómotorosoknál az olajszűrőt remekül betették a leömlő alá, így 1-2 égési bibi tuti befigyel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32245 Dátum: 2008 Október 31, 17:22:46 »

A gumi az alváz és a kaszni közé milyen vastag?Mert nálam van olyan 3 mm hely (rés ) közöttük.Ráadásul nem is egyformán.A csavarokkal finoman bánok,mert olyan mintha húzná a menet körülé részt az új küszöbből kifelé.Brazil. Smiley
van annyi kb!meg csavar felhuzza padlot!(de könnyen megszakad természetesen)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #32244 Dátum: 2008 Október 31, 17:18:20 »

A gumi az alváz és a kaszni közé milyen vastag?Mert nálam van olyan 3 mm hely (rés ) közöttük.Ráadásul nem is egyformán.A csavarokkal finoman bánok,mert olyan mintha húzná a menet körülé részt az új küszöbből kifelé.Brazil. Smiley

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32243 Dátum: 2008 Október 31, 14:34:09 »

pont hogy nagyon is értenek hozzá.de nem érdekük hogy mekkmester megbuherálja a hátsókertben,az az érdekük hogy ne legyenek kompatibilisek az alkatrészek és egy gyertyacsere is szakszervízes legyen
Én itt arra akartam kilyukadni hogy tervezéskor a fő szempont nem az ésszerűség hanem a design. És ez nehezíti meg a dolgokat ill. veszi el a drága időt. Sokszor 1-2 mm-en múlik a boldogság.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 31, 14:35:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32242 Dátum: 2008 Október 31, 13:54:54 »

Csak arra akartam utalni, hogy pl. én a sárvédőkédert nem szoktam semmivel kenni, sőt, teljesen szárazon, tapadósan rakom, hogy amikro meghúzod a rögzítő csavarokat ne csússzon el és ne legyen olyan görbe, mint az ökörhugyozás.

Ellenben az ablakkédert érdemes beszilikonozni, ahogy az ajtógumikat is. Az előzőt a szereléshez, az utóbbit az ápoláshoz.

Értem. Köszönöm.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32241 Dátum: 2008 Október 31, 13:37:32 »

Értemén. De árulnak neked 6 féle gumiápolót? Vagy glicerint vagy mivel vajazzátok ti a gumit.  Grin
Csak arra akartam utalni, hogy pl. én a sárvédőkédert nem szoktam semmivel kenni, sőt, teljesen szárazon, tapadósan rakom, hogy amikro meghúzod a rögzítő csavarokat ne csússzon el és ne legyen olyan görbe, mint az ökörhugyozás.

Ellenben az ablakkédert érdemes beszilikonozni, ahogy az ajtógumikat is. Az előzőt a szereléshez, az utóbbit az ápoláshoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32240 Dátum: 2008 Október 31, 13:21:46 »

Haha, asszonynak is ezt mondod majd? ;-)
Lattal te mar uj szelvedokedert es sarvedokedert? Teljesen mas anyaguak, sot egy-egy azonos funkcioju termek is mas-mas anyagbol kaphato attol fuggoen, hogy ki es mikor gyartotta!

Értemén. De árulnak neked 6 féle gumiápolót? Vagy glicerint vagy mivel vajazzátok ti a gumit.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32239 Dátum: 2008 Október 31, 13:18:49 »

Gumi-gumi nem?!
Haha, asszonynak is ezt mondod majd? ;-)
Lattal te mar uj szelvedokedert es sarvedokedert? Teljesen mas anyaguak, sot egy-egy azonos funkcioju termek is mas-mas anyagbol kaphato attol fuggoen, hogy ki es mikor gyartotta!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32238 Dátum: 2008 Október 31, 13:13:50 »

Miről van szó? Ajtótömítésről, ablakéderről (gumi) vagy sárvédőkéderről?

Mindegyikre más-más szer lenne való?  Shocked Gumi-gumi nem?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32237 Dátum: 2008 Október 31, 13:12:48 »

Viccet felreteve: en eddig csak atkenest hallottam mindenkitol. Meg minden tel elott megegyszer mondjuk.

Miről van szó? Ajtótömítésről, ablakéderről (gumi) vagy sárvédőkéderről?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32236 Dátum: 2008 Október 31, 12:41:39 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
Viccet felreteve: en eddig csak atkenest hallottam mindenkitol. Meg minden tel elott megegyszer mondjuk.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #32235 Dátum: 2008 Október 31, 12:27:25 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?

Ha kenhető szigetelésre vágysz, akkor várj még egy kicsit... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32234 Dátum: 2008 Október 31, 12:17:40 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
Most, hogy mar elfolyosodott: keso!


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #32233 Dátum: 2008 Október 31, 11:18:48 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
RNIE
« Hozzászólás #32232 Dátum: 2008 Október 31, 10:39:07 »


A legnagyobb gond hogy hozzá nem értő Designerek tervezik az autókat a fogyasztói társadalomnak.  Undecided

pont hogy nagyon is értenek hozzá.de nem érdekük hogy mekkmester megbuherálja a hátsókertben,az az érdekük hogy ne legyenek kompatibilisek az alkatrészek és egy gyertyacsere is szakszervízes legyen
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32231 Dátum: 2008 Október 30, 21:45:22 »

Az egyes golfok első lámpáit be lehet rakni after bogárba??

elvileg igen csak meg kell nézni, hogy megvannak-e a rögzítő fülek a fészekben,nekem olyan van benne
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #32230 Dátum: 2008 Október 30, 21:43:26 »

Az egyes golfok első lámpáit be lehet rakni after bogárba??
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32229 Dátum: 2008 Október 29, 23:24:28 »

Rühellem a PDTDI sharant. A V6os mondeot C5öt. És A V8as pontiac Trans AM-ban is a gyertyacsere cirka 6 óra. Nem véletlenül voltak benne még a gyáriak 92000 mérföldnél 14 évesesen. És még sorolhatnánk...
A legnagyobb gond hogy hozzá nem értő Designerek tervezik az autókat a fogyasztói társadalomnak.  Undecided
Szvsz inkább bogarat javítanék egész nap.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32228 Dátum: 2008 Október 29, 19:06:53 »

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink
vagy egy r5 turboba vagy sharanba Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32227 Dátum: 2008 Október 29, 16:41:47 »

Szakál metál, vagy Benyák gépműhely Szigetszentmiklós
Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32226 Dátum: 2008 Október 29, 16:24:52 »

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink
Vagy egy PDTDI Passat motorterében. A tű sem esik le, felakad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32225 Dátum: 2008 Október 29, 16:23:50 »

Kene nekem olyan muhely vagy szaki Bp konyeken, aki egy OFF autoban tudna az allandoan kirepulo egyik gyertya blokkbeli menetevel kezdeni valamit. Gondolom egy menetjavito begyogyitasa megoldana a problemat, de en meg ilyet nem csinaltam, egyelore nem ertek hozza. Otletek?

Szakál metál, vagy Benyák gépműhely Szigetszentmiklós. Nekik van menetjavítójuk, be is hajtják.

3000 Ft / menet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32224 Dátum: 2008 Október 29, 15:44:56 »

Kene nekem olyan muhely vagy szaki Bp konyeken, aki egy OFF autoban tudna az allandoan kirepulo egyik gyertya blokkbeli menetevel kezdeni valamit. Gondolom egy menetjavito begyogyitasa megoldana a problemat, de en meg ilyet nem csinaltam, egyelore nem ertek hozza. Otletek?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #32223 Dátum: 2008 Október 29, 15:04:53 »

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.


Mert Porsche Apánk ezt úgy tervezte meg, hogy 30-40 évig ne nagyon kelljen szerelgetni...
Az, hogy valakinek folyton arra van ingerenciája, hogy szerelgessen odabenn, az már az ő baja.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32222 Dátum: 2008 Október 29, 14:45:36 »

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #32221 Dátum: 2008 Október 29, 13:17:57 »

Szívás minden a bogáron! 26 éve kinlódok,nekem elhihetitek. (csak nem akarjuk beismerni). Cheesy

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32220 Dátum: 2008 Október 29, 10:25:08 »

ha valaki előrelátó volt, oda hatlapfejű csavarokat tett, nem csavarhúzósat. ellenkező esetben szopóka van.

emlékeim szerint hatlapfejű  Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32219 Dátum: 2008 Október 29, 10:11:18 »


Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

ha valaki előrelátó volt, oda hatlapfejű csavarokat tett, nem csavarhúzósat. ellenkező esetben szopóka van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32218 Dátum: 2008 Október 29, 09:32:28 »

generátornál is ?
Szívás minden a bogáron! 26 éve kinlódok,nekem elhihetitek. (csak nem akarjuk beismerni). Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #32217 Dátum: 2008 Október 29, 09:11:23 »

generátornál is ?
Nem a dinamó-generátor a szívás, hanem a gallér.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32216 Dátum: 2008 Október 29, 09:10:27 »

Annyira nem nagy szívás, másodjára-harmadjára már rutin, csak kellemetlen rutin...
Fel kell lazítani a csigaházat, aztán hátra kell dönteni, ekkor elvileg kiemelhető a dinamó. Ennek a következő akadályai vannak:
-a termosztát
-a motorháztető rugója
Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

generátornál is ?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #32215 Dátum: 2008 Október 29, 09:08:44 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
hogy kel kiszedni a generátort? nagy szívás?  (tegnap gyertyacserénél ha hátsó gyertyát becsúszott valahogy a takaró lemez alá mire kiműtöttem .... nem volt egyszerű )
Annyira nem nagy szívás, másodjára-harmadjára már rutin, csak kellemetlen rutin...
Fel kell lazítani a csigaházat, aztán hátra kell dönteni, ekkor elvileg kiemelhető a dinamó. Ennek a következő akadályai vannak:
-a termosztát
-a motorháztető rugója
Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32214 Dátum: 2008 Október 29, 09:07:50 »

amikor kattog az a baj, amikor nem kattog az a baj?

ha egy hiba magától szűnik meg az nem jó mert a legrosszabb pillanatban jöhet elő, vagy sokkal nagyobb kárt okozva jelentkezik újra  pl: országút legközelebbi település mondjuk 20 km 
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32213 Dátum: 2008 Október 29, 09:01:57 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
...

amikor kattog az a baj, amikor nem kattog az a baj?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32212 Dátum: 2008 Október 29, 08:45:38 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
hogy kel kiszedni a generátort? nagy szívás?  (tegnap gyertyacserénél ha hátsó gyertyát becsúszott valahogy a takaró lemez alá mire kiműtöttem .... nem volt egyszerű )
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.