www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:35:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 [1215] 1216 1217 1218 1219 1220 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269084 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32038 Dátum: 2008 Október 19, 12:37:06 »

Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!

Még rendelést is vett fel rá... Én pedig várom türelmesen. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #32037 Dátum: 2008 Október 19, 08:40:13 »

Erről a vizes dologról mesélte egy nő hogy a férje már 2 éve használja a kispókot így eddig minden probléma nélkül működik.

Na itt a tuti:http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184

Vízbefecskendezés - elmélet, gyakorlat, tapasztalatok

TARTALOM
A vízbefecskendezésről általában
Vízbázisú motorhajó üzemanyagok
Komplett megoldás a vízbefecskendezésre, az Aqua Spricc
Vízbefecskendezés a gyakorlatban, tapasztalatok
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32036 Dátum: 2008 Október 19, 00:32:13 »

Erről a vizes dologról mesélte egy nő hogy a férje már 2 éve használja a kispókot így eddig minden probléma nélkül működik.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32035 Dátum: 2008 Október 18, 23:15:09 »

Akkor gyengébb, de részterhelésen erősebb. Vagy nyomatékosabb, ha úgy tetszik, de ha kisebb a végsebessége, akkor nem erősebb, az biztos.
okés, tőlem ennyire futotta  Roll Eyes

Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!
De nekem úgy mesélt, hogy vákum szívja a folyadékot, egy egyszerű tartály és egy gumicső, még a szabályzás vár fejlesztésre, de lehet, hogy már tökéletesítette a rendszert.
És valami olyasmit is olvastam, hogy a hűtésre is rásegít....
én nem emlékeztem rá, pedig asszem 5 éve fórumozok..vagy 6?

lehet, hogy megérné egy tesztmotort beáldozni a nemes célra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32034 Dátum: 2008 Október 18, 22:18:28 »

a 2. vh-s repcsikben játszottak vízbefecskendezéssel.
valószínű, ha szar lett volna, akkor nem csinálják.

azért beszarás, hogy az istenített turbót is használták.
több, mint 60 éve, bazmeg!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #32033 Dátum: 2008 Október 18, 21:53:37 »

Két rendszer van. AQVa spricc ez levédett,és a neten fent van. Itt egy ablakmosó motor spricceli be a vízet,a másiknál meg kell fúrni a karburátor alját ahol a motor szívja egy 0.4es fúvókán a vízet. Mágnes szelep is kell és ha megy a kocsi az országúton akkor kell bekapcsólni.
Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!
De nekem úgy mesélt, hogy vákum szívja a folyadékot, egy egyszerű tartály és egy gumicső, még a szabályzás vár fejlesztésre, de lehet, hogy már tökéletesítette a rendszert.
És valami olyasmit is olvastam, hogy a hűtésre is rásegít....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32032 Dátum: 2008 Október 18, 21:39:17 »

nemértem mit nem értek  Grin aki mondta, azt tapasztalta, hogy emelkedőn ahol eddig vissza kellett váltani, ott most nem kellett. viszont az xxx végsebesség helyett xxx-20km/h lett.

Akkor gyengébb, de részterhelésen erősebb. Vagy nyomatékosabb, ha úgy tetszik, de ha kisebb a végsebessége, akkor nem erősebb, az biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32031 Dátum: 2008 Október 18, 21:36:27 »

Szebb, de nem néz ki jobban.  Wink
nemértem mit nem értek  Grin aki mondta, azt tapasztalta, hogy emelkedőn ahol eddig vissza kellett váltani, ott most nem kellett. viszont az xxx végsebesség helyett xxx-20km/h lett.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32030 Dátum: 2008 Október 18, 21:30:28 »

Én láttam is működni bogárban....
Nem vizzel, hanem egy kis alkoholos ablakmosófolyadékkal...
Tapasztalatok, hogy nehéz szabályozni mennyit szívjon és ha ez nincs akkor 50 km alatt 2-3 litert simán beszippant a benya mellé.
 
Két rendszer van. AQVa spricc ez levédett,és a neten fent van. Itt egy ablakmosó motor spricceli be a vízet,a másiknál meg kell fúrni a karburátor alját ahol a motor szívja egy 0.4es fúvókán a vízet. Mágnes szelep is kell és ha megy a kocsi az országúton akkor kell bekapcsólni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32029 Dátum: 2008 Október 18, 21:25:05 »

És már nem érdekel?? Huh
Nem akartam írni eddig, mert hülyének néznek,mint én is amikor meghallottam. De Ha Bánki Donát ezt tudta akkor nem hülyeség.Altatva van a téma! Kormánynak veszteség lenne! A CO kibocsájtás is javul!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32028 Dátum: 2008 Október 18, 21:22:13 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
A lényege,hogy a meleg motorba a víz gőzzé alakul ami nyomást fejt ki! Terjeszkedik. Kitolja az égést és nem kopog a motor. Tiszták a gyertyák és a hengerek,meg a dugó teteje. Csak a kipufogót eszi meg a vízgőz. Rozsdamentes rendszer kell. 5 liter benzinnel el lehet járni országúton. Ez BOGÁRRA igaz.Én is kisérletezek vele egy éve,a Saab gyár az ablakmosó tartály denaturálszeszes vizét adja a motorhoz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32027 Dátum: 2008 Október 18, 21:19:23 »

állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség.
Szebb, de nem néz ki jobban.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #32026 Dátum: 2008 Október 18, 21:18:50 »

Igen! Nem hittem benne amikor egy ladás vízzel járt. Aztán elkűldte a linket. Bánki Donát is kisérletezett vele,na onnantól engem is érdekelt.
És már nem érdekel?? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #32025 Dátum: 2008 Október 18, 21:18:13 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
Én láttam is működni bogárban....
Nem vizzel, hanem egy kis alkoholos ablakmosófolyadékkal...
Tapasztalatok, hogy nehéz szabályozni mennyit szívjon és ha ez nincs akkor 50 km alatt 2-3 litert simán beszippant a benya mellé.
 

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32024 Dátum: 2008 Október 18, 21:16:09 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
Igen! Nem hittem benne amikor egy ladás vízzel járt. Aztán elkűldte a linket. Bánki Donát is kisérletezett vele,na onnantól engem is érdekelt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32023 Dátum: 2008 Október 18, 21:15:53 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?

KIZS játszott valkami ilyesmivel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32022 Dátum: 2008 Október 18, 21:10:42 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32021 Dátum: 2008 Október 18, 19:31:47 »

Kérlek lapozd fel a wikipédián a "Pityubácsi által legtöbbet használt szó" cikkelyt! :-)))

hang vagy nyitni egy ilyet... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32020 Dátum: 2008 Október 18, 19:22:11 »

Kérlek lapozd fel a wikipédián a "Pityubácsi által legtöbbet használt szó" cikkelyt! :-)))

Kötelező tartozékok a 6/1990 KÖHÉM rendelet szerint: Wink
Tartalék izzókészlet
Elakadásjelző háromszög
Elsősegélycsomag (MSZ 13553 szerint)
Kipufogószelepvisszahúzó  Evil
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32019 Dátum: 2008 Október 18, 19:20:40 »

.........
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom.
......
Kötelező tartozékok a 6/1990 KÖHÉM rendelet szerint: Wink
Tartalék izzókészlet
Elakadásjelző háromszög
Elsősegélycsomag (MSZ 13553 szerint)
Kipufogószelepvisszahúzó  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32018 Dátum: 2008 Október 18, 11:29:32 »

nekem is nagyon hosszúnak tűnik a negyedik. 1-3-ban még nagyon pörög, aztán a negyedik meg hosszúúúúú...
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom. SID dél körül hozza a 63-ast, majd csinálunk pár szép képet. :-)

várjuk a képeket!  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32017 Dátum: 2008 Október 18, 11:27:10 »

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
nálam is volt ilyen, azóta csak félig-háromnegyedig állítom be a pisztolyt, úgy már nincs gond
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32016 Dátum: 2008 Október 18, 09:39:34 »

Inkább az első kettőre tippelnék. Szerintem 50 éve még nem volt szempont a fogyasztás. Gondolom a puding motor 4.-ben nem tudna elforogni 3500-ig tartósan.
A váltónál meg kb ez a helyzet.
kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32015 Dátum: 2008 Október 18, 09:36:23 »

kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.

akkor pont ilyen kéne nekem?  Roll Eyes Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32014 Dátum: 2008 Október 18, 09:22:58 »

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.


kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32013 Dátum: 2008 Október 18, 08:54:35 »

nekem is nagyon hosszúnak tűnik a negyedik. 1-3-ban még nagyon pörög, aztán a negyedik meg hosszúúúúú...
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom. SID dél körül hozza a 63-ast, majd csinálunk pár szép képet. :-)

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32012 Dátum: 2008 Október 18, 07:38:36 »

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.

Mai kérdésünk: kioltja?  Huh


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 18, 07:41:25 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32011 Dátum: 2008 Október 18, 07:20:45 »

Ilyen légszűrő kellene nekem, nagyon.

2db ajándékba jó lesz ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32010 Dátum: 2008 Október 18, 02:53:07 »

Mai kérdésünk: kioltja?  Huh

Egy '56-os manuál alapján:
(oldal: http://www.painteddesigns.nl/downloadables.html)


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32009 Dátum: 2008 Október 18, 02:49:55 »

Ilyen légszűrő kellene nekem, nagyon.

Letörött a fülecske a másik feléről.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32008 Dátum: 2008 Október 17, 23:18:44 »

Érdemes letölteni/megnézni erről az oldalról a következő doksit:
werkplaatshandleiding kever 1952 - 1957
( http://www.painteddesigns.nl/downloadables/kever52_57totaal.pdf)

70 MByte,  650 oldal  Szerelési utasítások (minden amit csak szerelni lehet!), szerszámok, rajzok/metszetek, adatok, táblázatok minden minden képpel illusztrálva, garantált német precizítással! Egyszerűen hihetetlen, párját ritkítja, könnyezek...
 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 23:27:31 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32007 Dátum: 2008 Október 17, 22:40:23 »

Egy '56-os manuál alapján:


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4



Tehát kabrióval gyorsabban lehet tolatni
 Evil
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32006 Dátum: 2008 Október 17, 22:39:04 »

Még szép, hogy most nem találom.  Undecided
Talán majd ha aptom benézz ide, akkor segít, mert ő tud ilyen jó kis oladlakat linkelni.
Vagy esetleg, ha KDF-001nek van szétszedve ovál váltója, akkor esetleg leszámolhatná a fogakat. Ez a lenne a legbiztosabb megoldás.


Egy '56-os manuál alapján:
(oldal: http://www.painteddesigns.nl/downloadables.html)


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4


« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 22:40:51 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32005 Dátum: 2008 Október 17, 22:37:04 »

ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....
Lövi a normális is, kútfüggő... Gondolom, nem mindegy, mekkora átfolyással dolgozik a pisztoly.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32004 Dátum: 2008 Október 17, 22:34:52 »

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
nekem is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32003 Dátum: 2008 Október 17, 22:32:32 »

ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32002 Dátum: 2008 Október 17, 22:22:45 »

fiatalabb bogarakon már egy cső van
két csöves
egy csöves


és ilyen 1 csövet hol lehet venni? vagy ez az ami 7600 küröl van ? Undecided
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32001 Dátum: 2008 Október 17, 22:20:03 »

ez a waresz dolog nem esett le elsőre
az újabb egybe csöves variáció is wartburgé vagy vmi előkelőbb?
fiatalabb bogarakon már egy cső van
két csöves
egy csöves


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32000 Dátum: 2008 Október 17, 22:10:12 »

Wartburg benzin betöltő cső nekem így adták amikor vittem magammal mintának a régi két darabos csöveket, a wareszé pont kiadta a 2 db csövet a bogihoz és már nem volt benya szag, amikor felújítottam akkor pedig biztos ami biztos kicseréltem az újabb egybe csöves variációra

ez a waresz dolog nem esett le elsőre
az újabb egybe csöves variáció is wartburgé vagy vmi előkelőbb?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31999 Dátum: 2008 Október 17, 22:05:36 »

waresz betöltő cső--- ez a konkrét neve?
én nem tom milyen boltok vannak a környékemen de azt mondom hogy 48-50 mm es cső akkor néznek rám bután
Wartburg benzin betöltő cső nekem így adták amikor vittem magammal mintának a régi két darabos csöveket, a wareszé pont kiadta a 2 db csövet a bogihoz és már nem volt benya szag, amikor felújítottam akkor pedig biztos ami biztos kicseréltem az újabb egybe csöves variációra

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 [1215] 1216 1217 1218 1219 1220 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.485 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.