www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 17:48:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1206 1207 1208 1209 1210 [1211] 1212 1213 1214 1215 1216 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13270083 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32198 Dátum: 2008 Október 27, 10:45:46 »

nos a mai szmb: beindítottam a motort és hallgatóztam úgy tűnt, hogy a generátor adja ki a hangot, rá tettem a kezem, és a koppanással egyszerre ütést éreztem. Levettem az ékszíjat, és beindítottam a motort és nem hallottam a kattogó hangot, nosza ellenpróba, vissza szereltem mindent és a kattogó hang szinte megszűnt. Amikor nem volt ékszíj a generátoron akko megforgattam kézzel  ha a forgásirányba forgattam akkor nem adott ki hangot csak a csapágyak súrlódása hallatszott viszonylag hangos volt. Ha ellentétes irányba forgattam akkor minden körben kattant egyet.

az egyik gyertya továbbra sem, de az csere lesz bosch vagy nkg?
mind1, csak a hőértékre figyelj. Én pl championt használok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32197 Dátum: 2008 Október 27, 10:35:32 »

Várjuk az eredményt!!

nos a mai szmb: beindítottam a motort és hallgatóztam úgy tűnt, hogy a generátor adja ki a hangot, rá tettem a kezem, és a koppanással egyszerre ütést éreztem. Levettem az ékszíjat, és beindítottam a motort és nem hallottam a kattogó hangot, nosza ellenpróba, vissza szereltem mindent és a kattogó hang szinte megszűnt. Amikor nem volt ékszíj a generátoron akkor megforgattam kézzel  ha a forgásirányba forgattam akkor nem adott ki hangot csak a csapágyak súrlódása hallatszott viszonylag hangos volt. Ha ellentétes irányba forgattam akkor minden körben kattant egyet.

az egyik gyertya továbbra sem, de az csere lesz bosch vagy nkg?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 27, 12:19:40 írta chabeetle »
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32196 Dátum: 2008 Október 26, 22:03:29 »

4.5-ösre 155, 165, de a 185 is felmegy, csak lufi lesz Smiley 5.5-re 185, 195 szépen áll

205/70 el ( akor ehhez legalább 6 os felni is kell), 6%-al változik az áttétel.

vagy 185/80. 7.3 %. na ez már jobb.

olcsóbb venni másik váltót Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 26, 22:05:36 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32195 Dátum: 2008 Október 26, 21:48:41 »

most,hoyg szóbakerültek a gumik, felhomályosítanak valaki,hoyg milyen széles felnire milyen széles abroncsokat illik tenni ? ( most nyilván nem a szétfeszűlő, se nema nagy , ballonos megoldásokra gondolok Smiley )

van valami ökölszabály-szerű % -os eltérés a névleges felni , ill. gumi szélességek közt ?

teszem azt , min-max mit illik tenni egy 4,5 ill 5,5 ös felnire  ?
4.5-ösre 155, 165, de a 185 is felmegy, csak lufi lesz Smiley 5.5-re 185, 195 szépen áll

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32194 Dátum: 2008 Október 26, 21:32:03 »

most,hoyg szóbakerültek a gumik, felhomályosítanak valaki,hoyg milyen széles felnire milyen széles abroncsokat illik tenni ? ( most nyilván nem a szétfeszűlő, se nema nagy , ballonos megoldásokra gondolok Smiley )

van valami ökölszabály-szerű % -os eltérés a névleges felni , ill. gumi szélességek közt ?

teszem azt , min-max mit illik tenni egy 4,5 ill 5,5 ös felnire  ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32193 Dátum: 2008 Október 26, 21:18:21 »

a csalás nem is kevés: majdnem 10% - de ez közel áll az igazsághoz:
nyárival: 8,2-8,5 között
télivel: 7,5 körül
csók és könnyek - köszi!
 Kiss

8,2 100 km-en, és 7,5 90 km-en.
matchbox
« Hozzászólás #32192 Dátum: 2008 Október 26, 21:14:45 »

nem eszik igazán kevesebbet, csak csal a számítás
a csalás nem is kevés: majdnem 10% - de ez közel áll az igazsághoz:
nyárival: 8,2-8,5 között
télivel: 7,5 körül
csók és könnyek - köszi!
 Kiss
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32191 Dátum: 2008 Október 26, 21:14:36 »


http://gumibolt.hu/valto.htm

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32190 Dátum: 2008 Október 26, 21:11:25 »

Szóval minden OK - mindenről beszélünk, csak győzze a polgár szitálni a beírásokat...
Kisebb a téli kerék (keskenyebb is) és mégis kevesebbet eszik, mert km-óra szerint hosszabb távot tesz meg az ember ugyanakkora főtengely-forszám mellett.
Tehát nem tud senki átváltó táblázatról.
(Azért jó volt látni az oszlopos tagok beírásait.)
 Grin

nem eszik igazán kevesebbet, csak csal a számítás
1303LS
« Hozzászólás #32189 Dátum: 2008 Október 26, 21:08:53 »


Tehát nem tud senki átváltó táblázatról.

Igazad van, kabbe.  Grin
http://www.pasztoy.hu/teligumi/valtomeret.php
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32188 Dátum: 2008 Október 26, 21:07:02 »

Szóval minden OK - mindenről beszélünk, csak győzze a polgár szitálni a beírásokat...
Kisebb a téli kerék (keskenyebb is) és mégis kevesebbet eszik, mert km-óra szerint hosszabb távot tesz meg az ember ugyanakkora főtengely-forszám mellett.
Tehát nem tud senki átváltó táblázatról.
(Azért jó volt látni az oszlopos tagok beírásait.)
 Grin
nem táblázat kéne, hanem egy kurvakomplikált program, mert annyi mindentől függ. laboratóriumban talán megmondható. de kicsit nagyobb páratartalom és lehet, hogy buktad az egészet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #32187 Dátum: 2008 Október 26, 21:05:48 »

Szóval minden OK - mindenről beszélünk, csak győzze a polgár szitálni a beírásokat...
Kisebb a téli kerék (keskenyebb is) és mégis kevesebbet eszik, mert km-óra szerint hosszabb távot tesz meg az ember ugyanakkora főtengely-forszám mellett.
Tehát nem tud senki átváltó táblázatról.
(Azért jó volt látni az oszlopos tagok beírásait.)
 Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32186 Dátum: 2008 Október 26, 20:56:32 »

thx

remélem pityubá bőszen ollózza össze az anyagot és rakja ki a főoldalra egy tudástárba
az a csepeli mulatt buzi ott cidázik ilyenkor a gyorsforgalmin cigiért  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32185 Dátum: 2008 Október 26, 20:54:30 »

a naggyal, feltéve, hogy nem gyorsan mész, és egyenletes sebességgel, gyorsítgatások nélkül
a főtengely ugyanannyit forog, de a nagy kerék miatt minden egyes kerékfordulattal egy kicsit messzebb jutsz

thx

remélem pityubá bőszen ollózza össze az anyagot és rakja ki a főoldalra egy tudástárba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32184 Dátum: 2008 Október 26, 20:52:17 »

én monjuk telitank, ürestank-ban gondolkodok, elindulok a-ból b-be és melyik kerékkl jutok tovább, ha végig pályán megyek mondjuk

a naggyal, feltéve, hogy nem gyorsan mész, és egyenletes sebességgel, gyorsítgatások nélkül
a főtengely ugyanannyit forog, de a nagy kerék miatt minden egyes kerékfordulattal egy kicsit messzebb jutsz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32183 Dátum: 2008 Október 26, 20:52:05 »

bejön basszájba  Grin nem lehetne így ???????   Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32182 Dátum: 2008 Október 26, 20:48:16 »

persze, 80 km-en, miközben az óra szerint 100-at mész
én monjuk telitank, ürestank-ban gondolkodok, elindulok a-ból b-be és melyik kerékkl jutok tovább, ha végig pályán megyek mondjuk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32181 Dátum: 2008 Október 26, 20:25:12 »

de jó hogy nem nekem kellett leírnom
nyilván tele lett volna ilyennekkel hogy :  azzal a fasszal, baszás ,a geci stb ....
de jó hogy vagy  Grin Grin Grin Grin

úgy is lehet:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.0

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32180 Dátum: 2008 Október 26, 20:21:58 »

ez olyasmi mint a talicska és a rámpa esete
meredek rámpán gyorsabban feljutsz az emeletre, de kurva erősnek kell lenned hozzá
laposabb rámpán, lassabban (hosszabb úton) jutsz fel ugyanoda, de nem kell annyira erősnek lenned

A motor optimális erőkifejtése adott dolog, e felett is tud teljesíteni (egy meredek rámpa esetén), de az már nem optimális, ergo nő a fogyasztás. És itt a kigyorsításokra gondolok, nem az egyenes vonalú egyenletes mozgásra, mert az mindkét kerék esetén ugyan annyi erőt igényel. De a valós életben állandóan gyorsítasz-lassítasz.
Szóval a (picit) nagyobb kerék tud kimutatható fogyasztáscsökkenést produkálni, ha országúton jársz, közel egyenletes tempóval. És tud kimutatható fogyasztásnövekedést is okozni, ha városban mászkálsz, állandóan megállva, gyorsítva.
Egyensúlyt kell találni, mint mindenhol az életben.

A hosszú váltó pont ugyanez, kár rákérdezni. Hosszú váltó=nagyobb kerék hátul. Tök mindegy, hogy hajtáslánc melyik elemén változik meg az áttétel.
de jó hogy nem nekem kellett leírnom
nyilván tele lett volna ilyennekkel hogy :  azzal a fasszal, baszás ,a geci stb ....
de jó hogy vagy  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32179 Dátum: 2008 Október 26, 20:19:06 »

ez olyasmi mint a talicska és a rámpa esete
meredek rámpán gyorsabban feljutsz az emeletre, de kurva erősnek kell lenned hozzá
laposabb rámpán, lassabban (hosszabb úton) jutsz fel ugyanoda, de nem kell annyira erősnek lenned

A motor optimális erőkifejtése adott dolog, e felett is tud teljesíteni (egy meredek rámpa esetén), de az már nem optimális, ergo nő a fogyasztás. És itt a kigyorsításokra gondolok, nem az egyenes vonalú egyenletes mozgásra, mert az mindkét kerék esetén ugyan annyi erőt igényel. De a valós életben állandóan gyorsítasz-lassítasz.
Szóval a (picit) nagyobb kerék tud kimutatható fogyasztáscsökkenést produkálni, ha országúton jársz, közel egyenletes tempóval. És tud kimutatható fogyasztásnövekedést is okozni, ha városban mászkálsz, állandóan megállva, gyorsítva.
Egyensúlyt kell találni, mint mindenhol az életben.

A hosszú váltó pont ugyanez, kár rákérdezni. Hosszú váltó=nagyobb kerék hátul. Tök mindegy, hogy hajtáslánc melyik elemén változik meg az áttétel.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32178 Dátum: 2008 Október 26, 20:15:33 »

akkor sokda felniken 4 literrel járnék?  Cool

Nem ilyen egyszerű. Smiley  KIZS - nek alighanem igaza van. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ez egy sokváltozós egyenlet...

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #32177 Dátum: 2008 Október 26, 20:12:50 »

akkor sokda felniken 4 literrel járnék?  Cool
Ja, óra szerint.
Csak mikor az óra szerint már Pécsett vagy, akkor valójában még kéne koptatnod a bakancsod pár kilométert.  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32176 Dátum: 2008 Október 26, 20:11:12 »

akkor sokda felniken 4 literrel járnék?  Cool

persze, 80 km-en, miközben az óra szerint 100-at mész
1303LS
« Hozzászólás #32175 Dátum: 2008 Október 26, 20:10:58 »

Talán a kilométeróra meghajtásának áttételében kellene keresni a hibát.  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32174 Dátum: 2008 Október 26, 20:10:10 »

És ez azt jelent, hogy amíg a 195/65-ös gumival 1000 métert gurulsz, addig a 155/65-tel csak 920-at (nagyjából).
És azt is jelenti, hogy a 155/65-ös gumit jóval könnyebb meghajtani, mint a 195/65-öt. Mondjuk ennyire már nem emlékszem a fizikára, de szerintem nem tévedünk nagyot ha itt is az átmérő arányosságát vesszük alapul. Ez pedig durván 8%. Magyarán, mondjuk a 195/65 meghajtása 40 lovat emészt fel, addig a 155/65 ugyanolyan mértékű meghajtása csak 36 -37 lovat. Ez így persze nyilvánvalóan nem igaz, de hozzávetőlegesen így működik a világ.
akkor sokda felniken 4 literrel járnék?  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32173 Dátum: 2008 Október 26, 20:05:18 »

a 155/65 és a 195/65 között 51mm különbség van 15"-nál,583 ill 634mm

És ez azt jelent, hogy amíg a 195/65-ös gumival 1000 métert gurulsz, addig a 155/65-tel csak 920-at (nagyjából).
És azt is jelenti, hogy a 155/65-ös gumit jóval könnyebb meghajtani, mint a 195/65-öt. Mondjuk ennyire már nem emlékszem a fizikára, de szerintem nem tévedünk nagyot ha itt is az átmérő arányosságát vesszük alapul. Ez pedig durván 8%. Magyarán, mondjuk a 195/65 meghajtása 40 lovat emészt fel, addig a 155/65 ugyanolyan mértékű meghajtása csak 36 -37 lovat. Ez így persze nyilvánvalóan nem igaz, de hozzávetőlegesen így működik a világ.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32172 Dátum: 2008 Október 26, 20:04:54 »

Figyu, kiszámolod a kerekek átmérőjét és azt arányosítod egymáshoz. A 185(195)/65-ös kerék átmérője jóval nagyobb mint a 155/65-é. Ebből következik, hogy
-adott fordulaton nagyobb a megtett út
-jóval nagyobb erő kell a meghajtásához (nem a szélesség, sokkal inkább az átmérő miatt)
ennyire egyszerű.

Az már mindenféle számolás nélkül látszódik, hogy a 155-ös gumival adott fordulaton kevesebb utat teszel meg mint a 185-tel.

Akkor hogyan is van ez? A nagyobb kerékkel (185/65) adott távon (legyen sik terep) kevesebbet forog a motor mint a kisebbel (155/65), ergo kevesebb kell legyen a fogyasztás is. Mégsem ez történt. Lehet hogy akkor a szélesség az oka mégis...,vagy a terepviszony (rövid távok, dimbes-dombos területen) volt a döntő?
Vagy - hogy kellően 'szélsőséges legyek' - a nagyobb kerékkel gyorsabban ment, ezért megnött a légellenállás is ezért lett több a fogyasztás.. ez az, ez lesz a megoldás. Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32171 Dátum: 2008 Október 26, 20:00:31 »

Próbálj a témára koncentrálni!! Grin

melyikre? ;-) mert mostanában mindegyikhez csak ordítva szólsz hozzá ;-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32170 Dátum: 2008 Október 26, 19:58:47 »

Próbálj a témára koncentrálni!! Grin

Oké.igazad van.Visszanéztem.Nem akarok hangoskodni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 26, 20:06:42 írta sparkafer »

RNIE
« Hozzászólás #32169 Dátum: 2008 Október 26, 19:55:59 »

a 155/65 és a 195/65 között 51mm különbség van 15"-nál,583 ill 634mm
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32168 Dátum: 2008 Október 26, 19:52:27 »

mert 155 65%-a több mint 185 65%-a
akkor a méretezésből kell órákat vennem  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32167 Dátum: 2008 Október 26, 19:52:11 »

mert 155 65%-a több mint 185 65%-a
fordítva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32166 Dátum: 2008 Október 26, 19:51:27 »

miért? attól, hogy szélesebb, mindkettő 15"-os és mindkettő /65. akkor miért más az átmérő?
mert 155 65%-a több mint 185 65%-a

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #32165 Dátum: 2008 Október 26, 19:50:31 »

Figyu, kiszámolod a kerekek átmérőjét és azt arányosítod egymáshoz. A 185(195)/65-ös kerék átmérője jóval nagyobb mint a 155/65-é. Ebből következik, hogy
-adott fordulaton nagyobb a megtett út
-jóval nagyobb erő kell a meghajtásához (nem a szélesség, sokkal inkább az átmérő miatt)
ennyire egyszerű.

Az már mindenféle számolás nélkül látszódik, hogy a 155-ös gumival adott fordulaton kevesebb utat teszel meg mint a 185-tel.
miért? attól, hogy szélesebb, mindkettő 15"-os és mindkettő /65. akkor miért más az átmérő?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32164 Dátum: 2008 Október 26, 19:39:09 »

Dehogy attól.
Az ócska löttyről átállt a hazai benzinre.  Evil  Grin
Még mindig 20 ft-tal olcsóbban tankolok, mint ti, és magyar benzint... Evil
 Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32163 Dátum: 2008 Október 26, 19:35:25 »

Hi kazánfelügyelők!
Van elérhető OLYAN átváltási táblázat, amely gumiméret-váltásnál számolhatóvá teszi a sebesség és a távolságváltozást?
Röviden: téli gumival javult a fogyasztás (155/65-ös, Barkasról átmentve) a nyári 195/65-ös és 185/65-ösök helyett.
 Huh

Figyu, kiszámolod a kerekek átmérőjét és azt arányosítod egymáshoz. A 185(195)/65-ös kerék átmérője jóval nagyobb mint a 155/65-é. Ebből következik, hogy
-adott fordulaton nagyobb a megtett út
-jóval nagyobb erő kell a meghajtásához (nem a szélesség, sokkal inkább az átmérő miatt)
ennyire egyszerű.

Az már mindenféle számolás nélkül látszódik, hogy a 155-ös gumival adott fordulaton kevesebb utat teszel meg mint a 185-tel.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #32162 Dátum: 2008 Október 26, 19:34:30 »

Még szép hogy javult a fogyasztásod!!!Kisebb tapadási felületnél!
Gondolom én,,persze!De biztos megmondja valaki a tutit!
Dehogy attól.
Az ócska löttyről átállt a hazai benzinre.  Evil  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32161 Dátum: 2008 Október 26, 19:34:07 »

Még szép hogy javult a fogyasztásod!!!Kisebb tapadási felületnél!
Gondolom én,,persze!De biztos megmondja valaki a tutit!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32160 Dátum: 2008 Október 26, 19:26:21 »

Hi kazánfelügyelők!
Van elérhető OLYAN átváltási táblázat, amely gumiméret-váltásnál számolhatóvá teszi a sebesség és a távolságváltozást?
Röviden: téli gumival javult a fogyasztás (155/65-ös, Barkasról átmentve) a nyári 195/65-ös és 185/65-ösök helyett.
 Huh
Még szép hogy javult a fogyasztásod!!!Kisebb tapadási felületnél!
Gondolom én,,persze!De biztos megmondja valaki a tutit!

matchbox
« Hozzászólás #32159 Dátum: 2008 Október 26, 19:20:56 »

Hi kazánfelügyelők!
Van elérhető OLYAN átváltási táblázat, amely gumiméret-váltásnál számolhatóvá teszi a sebesség és a távolságváltozást?
Röviden: téli gumival javult a fogyasztás (155/65-ös, Barkasról átmentve) a nyári 195/65-ös és 185/65-ösök helyett.
 Huh
Oldalak: 1 ... 1206 1207 1208 1209 1210 [1211] 1212 1213 1214 1215 1216 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.