www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 18:09:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1211 1212 1213 1214 1215 [1216] 1217 1218 1219 1220 1221 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761157 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32011 Dátum: 2008 Október 18, 07:20:45 »

Ilyen légszűrő kellene nekem, nagyon.

2db ajándékba jó lesz ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32010 Dátum: 2008 Október 18, 02:53:07 »

Mai kérdésünk: kioltja?  Huh

Egy '56-os manuál alapján:
(oldal: http://www.painteddesigns.nl/downloadables.html)


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32009 Dátum: 2008 Október 18, 02:49:55 »

Ilyen légszűrő kellene nekem, nagyon.

Letörött a fülecske a másik feléről.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32008 Dátum: 2008 Október 17, 23:18:44 »

Érdemes letölteni/megnézni erről az oldalról a következő doksit:
werkplaatshandleiding kever 1952 - 1957
( http://www.painteddesigns.nl/downloadables/kever52_57totaal.pdf)

70 MByte,  650 oldal  Szerelési utasítások (minden amit csak szerelni lehet!), szerszámok, rajzok/metszetek, adatok, táblázatok minden minden képpel illusztrálva, garantált német precizítással! Egyszerűen hihetetlen, párját ritkítja, könnyezek...
 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 23:27:31 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32007 Dátum: 2008 Október 17, 22:40:23 »

Egy '56-os manuál alapján:


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4



Tehát kabrióval gyorsabban lehet tolatni
 Evil
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32006 Dátum: 2008 Október 17, 22:39:04 »

Még szép, hogy most nem találom.  Undecided
Talán majd ha aptom benézz ide, akkor segít, mert ő tud ilyen jó kis oladlakat linkelni.
Vagy esetleg, ha KDF-001nek van szétszedve ovál váltója, akkor esetleg leszámolhatná a fogakat. Ez a lenne a legbiztosabb megoldás.


Egy '56-os manuál alapján:
(oldal: http://www.painteddesigns.nl/downloadables.html)


      "Cabriolet"             "Standard"
1      1:3.60                   1:3.60
2      1:1.88                   1:2.07
3      1:1.23                   1:1.25
4      1:0.82                   1:0.80

R      1:4.63                   1:6.60


difi                  1:4.4


« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 22:40:51 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32005 Dátum: 2008 Október 17, 22:37:04 »

ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....
Lövi a normális is, kútfüggő... Gondolom, nem mindegy, mekkora átfolyással dolgozik a pisztoly.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #32004 Dátum: 2008 Október 17, 22:34:52 »

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
nekem is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32003 Dátum: 2008 Október 17, 22:32:32 »

ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32002 Dátum: 2008 Október 17, 22:22:45 »

fiatalabb bogarakon már egy cső van
két csöves
egy csöves


és ilyen 1 csövet hol lehet venni? vagy ez az ami 7600 küröl van ? Undecided
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32001 Dátum: 2008 Október 17, 22:20:03 »

ez a waresz dolog nem esett le elsőre
az újabb egybe csöves variáció is wartburgé vagy vmi előkelőbb?
fiatalabb bogarakon már egy cső van
két csöves
egy csöves


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #32000 Dátum: 2008 Október 17, 22:10:12 »

Wartburg benzin betöltő cső nekem így adták amikor vittem magammal mintának a régi két darabos csöveket, a wareszé pont kiadta a 2 db csövet a bogihoz és már nem volt benya szag, amikor felújítottam akkor pedig biztos ami biztos kicseréltem az újabb egybe csöves variációra

ez a waresz dolog nem esett le elsőre
az újabb egybe csöves variáció is wartburgé vagy vmi előkelőbb?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31999 Dátum: 2008 Október 17, 22:05:36 »

waresz betöltő cső--- ez a konkrét neve?
én nem tom milyen boltok vannak a környékemen de azt mondom hogy 48-50 mm es cső akkor néznek rám bután
Wartburg benzin betöltő cső nekem így adták amikor vittem magammal mintának a régi két darabos csöveket, a wareszé pont kiadta a 2 db csövet a bogihoz és már nem volt benya szag, amikor felújítottam akkor pedig biztos ami biztos kicseréltem az újabb egybe csöves variációra

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31998 Dátum: 2008 Október 17, 21:30:18 »

kétféle megoldást alkalmaztak, van ami neked is a két darabból és a fiatalabb autókon már egy darabból van egy harmonika szerű de merev hajlított cső, én kicseréltem erre a megoldásra itt csak a tartály és a cső között van gumi, amit egy átlag autós boltban vettem waresz betöltő csövet és ketté vágtam, így majd tudom cserélni is ha.........
azóta nincs benya szag

waresz betöltő cső--- ez a konkrét neve?
én nem tom milyen boltok vannak a környékemen de azt mondom hogy 48-50 mm es cső akkor néznek rám bután
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31997 Dátum: 2008 Október 17, 21:29:58 »

Még szép, hogy most nem találom.  Undecided
Talán majd ha aptom benézz ide, akkor segít, mert ő tud ilyen jó kis oladlakat linkelni.
Vagy esetleg, ha KDF-001nek van szétszedve ovál váltója, akkor esetleg leszámolhatná a fogakat. Ez a lenne a legbiztosabb megoldás.

Most nem találom azt az oldalt ahol le van írva az érték.
Este megkeresem, és jelzem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31996 Dátum: 2008 Október 17, 21:27:39 »

ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....

az kisebb probléma, mert most nincs törés sehol, mégis ha vhol összeér a 2 cső azonnal blokkol,
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31995 Dátum: 2008 Október 17, 21:19:35 »

kérdés: a tankbeömlő "csővezeték" ugye ketté van osztva és van közte egy műanyag hajlított cső, ami merev
mire jó az a toldás? miért nem lehet egyszerűen 30 cm hosszú 50mm es csövet berakni a tanktól a töltőnyílásig?
(tágulás, mozgás, rezgés miatt? ezok olyan kis mértékben jelentkeznek) vki világosítson fel Huh
ha nincs bene fém hanem gumi mondjuk megrogyik "lelövi" a pisztolyt ha tankolsz....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #31994 Dátum: 2008 Október 17, 21:13:01 »

ez nem is sótartó, hanem cukorkatartó :-)
A matrica-csecsebecse topicban is éppen cukorkás téma pörög most
(Cukorkahátú.hu)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31993 Dátum: 2008 Október 17, 21:11:56 »

ez nem is sótartó, hanem cukorkatartó :-)
+ fogpiszkáló tartó  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31992 Dátum: 2008 Október 17, 21:09:47 »

A kemping felszerelésemből a sótartót fel kellett áldoznom! Grin

ez nem is sótartó, hanem cukorkatartó :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31991 Dátum: 2008 Október 17, 21:09:45 »

ötletes és életmentő Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Azért elmondanám,hogy egy sasszeg kiszedésével a fülecske is javítható. A VW mindenre gondolt. Nem szegecselt mint manapság,a sok autógyár.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31990 Dátum: 2008 Október 17, 21:06:09 »

A kemping felszerelésemből a sótartót fel kellett áldoznom! Grin
ötletes és életmentő Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31989 Dátum: 2008 Október 17, 21:05:24 »

A kemping felszerelésemből a sótartót fel kellett áldoznom! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31988 Dátum: 2008 Október 17, 21:04:05 »

Itt látható a hiba.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31987 Dátum: 2008 Október 17, 21:03:11 »

Letörött a fülecske a másik feléről.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31986 Dátum: 2008 Október 17, 19:52:32 »

kérdés: a tankbeömlő "csővezeték" ugye ketté van osztva és van közte egy műanyag hajlított cső, ami merev
mire jó az a toldás? miért nem lehet egyszerűen 30 cm hosszú 50mm es csövet berakni a tanktól a töltőnyílásig?
(tágulás, mozgás, rezgés miatt? ezok olyan kis mértékben jelentkeznek) vki világosítson fel Huh
kétféle megoldást alkalmaztak, van ami neked is a két darabból és a fiatalabb autókon már egy darabból van egy harmonika szerű de merev hajlított cső, én kicseréltem erre a megoldásra itt csak a tartály és a cső között van gumi, amit egy átlag autós boltban vettem waresz betöltő csövet és ketté vágtam, így majd tudom cserélni is ha.........
azóta nincs benya szag

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31985 Dátum: 2008 Október 17, 19:08:03 »

kérdés: a tankbeömlő "csővezeték" ugye ketté van osztva és van közte egy műanyag hajlított cső, ami merev
mire jó az a toldás? miért nem lehet egyszerűen 30 cm hosszú 50mm es csövet berakni a tanktól a töltőnyílásig?
(tágulás, mozgás, rezgés miatt? ezok olyan kis mértékben jelentkeznek) vki világosítson fel Huh
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31984 Dátum: 2008 Október 17, 15:11:57 »

Értem!
Már csak azt nem tudom, hogy kioltja-e vagy sem. :-))))


nem túl valószínű, hogy a 30 lóerőhöz hosszú váltót fabrikáltak volna... vélhetőleg kioltja
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31983 Dátum: 2008 Október 17, 15:10:48 »

Most nem találom azt az oldalt ahol le van írva az érték.
Este megkeresem, és jelzem.
Értem!
Már csak azt nem tudom, hogy kioltja-e vagy sem. :-))))


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31982 Dátum: 2008 Október 17, 15:09:06 »

Értem!
Már csak azt nem tudom, hogy kioltja-e vagy sem. :-))))

A bogarak többségében 0,89 vagy 0,93 és ehhez tartozó 3 féle diffi.
Minél kisebb az érték, annál hosszabbat jelent. Tehát az ovál váltóban hosszú negyedik van, DE mindig figyelembe kell venni a diffi áttételét is. Ami nálad meg rövidebb, mint az átlag bogár rövid váltóban.
A kettő érték „kiolthatja” egymást. Tehát hiába hosszú a negyedik, ha rövid a diffi.

Remélem érthető amit írtam. Én értem.

 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #31981 Dátum: 2008 Október 17, 14:59:15 »

A bogarak többségében 0,89 vagy 0,93 és ehhez tartozó 3 féle diffi.
Minél kisebb az érték, annál hosszabbat jelent. Tehát az ovál váltóban hosszú negyedik van, DE mindig figyelembe kell venni a diffi áttételét is. Ami nálad meg rövidebb, mint az átlag bogár rövid váltóban.
A kettő érték „kiolthatja” egymást. Tehát hiába hosszú a negyedik, ha rövid a diffi.

Remélem érthető amit írtam. Én értem.

 
de szépen előadtad még Stunt is meg van elégedve

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31980 Dátum: 2008 Október 17, 14:46:13 »

A bogarak többségében 0,89 vagy 0,93 és ehhez tartozó 3 féle diffi.
Minél kisebb az érték, annál hosszabbat jelent. Tehát az ovál váltóban hosszú negyedik van, DE mindig figyelembe kell venni a diffi áttételét is. Ami nálad meg rövidebb, mint az átlag bogár rövid váltóban.
A kettő érték „kiolthatja” egymást. Tehát hiába hosszú a negyedik, ha rövid a diffi.

Remélem érthető amit írtam. Én értem.

 
nekem, falusi hobbistának ez mit mutat? Hosszú? Rövid? Közepes?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31979 Dátum: 2008 Október 17, 14:28:23 »

nekem, falusi hobbistának ez mit mutat? Hosszú? Rövid? Közepes?

Több helyet megnéztem, 0,79 és 0,82.
 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31978 Dátum: 2008 Október 17, 09:25:18 »

Több helyet megnéztem, 0,79 és 0,82.
 
Emlékeimben úgy él, hogy 0,77 az áttétele. A leghosszabb amit gyárilag szereltek gyárilag bogárba.
De megkeresem pontosan is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31977 Dátum: 2008 Október 17, 09:10:15 »

nekem csak az egyes búg... :-)
Szóval milyen hosszú? mint a rövid Bogár váltó?

ugy tudom nem!félhosszú és ab rövid között mozog!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31976 Dátum: 2008 Október 17, 08:56:02 »

Emlékeimben úgy él, hogy 0,77 az áttétele. A leghosszabb amit gyárilag szereltek gyárilag bogárba.
De megkeresem pontosan is.
Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31975 Dátum: 2008 Október 17, 04:36:44 »

nekem csak az egyes búg... :-)
Szóval milyen hosszú? mint a rövid Bogár váltó?

mennyire hangos az ovál vátója Grin




gyik!csak számsor volt akkor kod nem
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31974 Dátum: 2008 Október 17, 00:34:14 »

elegem van a kocsiban lévő benzinszagból

hol lehet ilyen csöveket venni emberi áron, vagy mivel lehet ezeket helyetesíteni, vkinek van okos megoldása?
az a cső nem jó erre amit a vizesek használnak? pl ami a mosogatók alatt viszik a meleghideget Huh Roll Eyes
csak gondolom rövid lenne de az van ingyé Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31973 Dátum: 2008 Október 17, 00:32:22 »

hmmm, nem rossz ötlet, simán átbökted fúróval azt annyi?
Aham


                             GNX-967
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31972 Dátum: 2008 Október 17, 00:18:24 »

Én azt is ledugóztam. Ergo egyetlen szellőzési lehetőség a tanksapkánál van.

hmmm, nem rossz ötlet, simán átbökted fúróval azt annyi?
Oldalak: 1 ... 1211 1212 1213 1214 1215 [1216] 1217 1218 1219 1220 1221 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.222 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.