www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:54:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1235 1236 1237 1238 1239 [1240] 1241 1242 1243 1244 1245 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237795 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31036 Dátum: 2008 Szeptember 04, 11:53:01 »

Az Oválba szén kinyomó"csapágy" való. De lehet bele tenni rendes kinyomócsapágyat is.
Mivel már a madzagfék is elfogyott a kocsiból (nem én voltam), az eredetiség annyira nem érdekes, inkább a megbízhatóság.
Melyik legyen?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31035 Dátum: 2008 Szeptember 04, 11:51:16 »

Nekem az elöző tulaj Volvo üléseket heggesztett bele,



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #31034 Dátum: 2008 Szeptember 04, 11:35:40 »

Állandó probléma nekem a 6V-s rendszer miatt a féklámpa.
Ha mondjuk városon kívül megyek felkapcsolt fényszóróval, akkor nem villan fel eléggé (szinte láthatatlan, ha nem nézi az ember).
Még éjszaka, vagy lekapcsolt lámpával OK, de nappal semmi.
Ezen lehet valahogy orvosolni, vagy törődjek bele, hogy a 6V ennyit tud és kész?
Csak nem akarom, hogy valaki megnézze a seggét közelebbről.

Arra gondoltam még, hogy egy régi ködlámpát lehetne-e pótféklámpának használni?
Mert olyan műanyag hátsóablakra való szart nem akarok belegányolni...

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31033 Dátum: 2008 Szeptember 04, 10:52:16 »

Nekem az elöző tulaj Volvo üléseket hegesztett bele, azóta is azzal kinlódom, nem jutott még lé kijavítani ezt a gányt.
Ha mégis hajthatatlan vagy, arra figyelj, hogy ne legyen szélesebb/vastagabb/magasabb, mint a bogárba való ülés. Az enyém olyan széles, hogy a küszöb és az alagút tetejére hegeszette a csökkentképességűje, így az amúgy sem alacsony ülés marha magasan van, alig látok ki, és kis híjján összeér az ülés a B oszloppal és egymással.

Kényelmes, biztonságos, de lecserélem, amint tudom. Magas vagyok, nem férek bele az autóba, kínlódás hátra beülni, 0cm (!) lábtér van hátul... (Ha valaki beül hátra, az elötte ülő az orrával a szélvédőn maszatol)

Ülés témához:

Voltam a bontóba...hát nem sok 3 ajtós kocsi volt, aminek szóba jöhetne az ülése. Volt egy VW Polo(1997 körüli), az tetszene, de a felfogatása, síne elég kacifántos, inkább hagyjuk.Nincs is az alján sín. Van még 1 régi Corsa, azt majd még holnap lemérem, kissé nagynak tűnik a támlája, de amúgy jó. De ami még a legjobbnak tűnt, kicsi is, jó is, az egy 3 ajtós Swift ülései. De ez nem az a egybefejtámlás fajta, hanem ilyen kisebb, és külön van beletolva a fejtámla. Holnap lemérem ezt is pontosan, de sztem ez tuti befér.
Valaki esetleg rakott már be ilyet? Ráheggeszteném a bogár-ülés talpazatára a sineket. Kb. ahogy néztem kiadná.

« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 04, 12:10:46 írta noel-68 »
matchbox
« Hozzászólás #31032 Dátum: 2008 Szeptember 04, 05:18:23 »

Ülés témához:

Voltam a bontóba...hát nem sok 3 ajtós kocsi volt, aminek szóba jöhetne az ülése. Volt egy VW Polo(1997 körüli), az tetszene, de a felfogatása, síne elég kacifántos, inkább hagyjuk.Nincs is az alján sín. Van még 1 régi Corsa, azt majd még holnap lemérem, kissé nagynak tűnik a támlája, de amúgy jó. De ami még a legjobbnak tűnt, kicsi is, jó is, az egy 3 ajtós Swift ülései. De ez nem az a egybefejtámlás fajta, hanem ilyen kisebb, és külön van beletolva a fejtámla. Holnap lemérem ezt is pontosan, de sztem ez tuti befér.
Valaki esetleg rakott már be ilyet? Ráheggeszteném a bogár-ülés talpazatára a sineket. Kb. ahogy néztem kiadná.

Kérdés, hogy milyen magas vagy, mert a régi szutyuki stift üléseket nem európai emberekre méretezték (volt szerencsém 10 évig gokartozni benne) - ford fiesta dönthetőt javaslom adapterrel
Ui.: én már kicseréltem és elajándékoztam a szakadt régi üléseket (hogy szakadt volna le mindkét kezem); inkább rendbe kellett volna rakni és eltenni a 2-3 év múlva esedékes kasztnizás/fényezés utáni csilli-villi időkre...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 04, 05:21:08 írta matchbox »
matchbox
« Hozzászólás #31031 Dátum: 2008 Szeptember 04, 05:13:29 »

Ja meg lenne még egy olyan kérdésem is, hogy akarok egy cserélhető első ülésszetett, mert ezek a gyárik szépek, jók, eredetik, meg minden, de ülni bennük nem az igazi. Semmi oldaltartás, nagy pufókok, rúgózik mindenfele, besüpped, fotelnek TV-t nézni jók, de menetközben dűlöngélni, fészkelődni bennük nem az igazi  Cool
Ja meg hátra sem dönthetőek....ami azért nem ártana  Tongue

Úgyhogy kellesz két első ülést gányolnom Bogár-sínekre, és azzal járni. Ha meg arról van szó, visszateszem az erdetiket.

Melyik régi 2/3 ajtós nyugati ülése passzol bele a legjobban? Lehetőelg ne legyen túl magas, főleg ne egybeépített fejtámlás, kb. olyan magas legyen, mint az eredeti, ha kihúzom belőle a támlát. Héten elnézek bontó-körútra....
mérőszalagot vigyél magaddal (szélesség) és a magasság belövéséhez legyen vasanyagod (adapter)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31030 Dátum: 2008 Szeptember 03, 23:44:19 »

Hát már hogy a fenébe ne!

Kell két rendes, kényelmes használható első ülés. Ennyi. Naponta használom a gépet, kell ennyi kényelem. Arról nem is beszélve, hogy az eredetieknek a támláját semmi sem biztosítja, elég a legkisebb koccanás, a hátul ülők a nyakamba esnek. Semmi gányolás nem történik ezzel, 5 perc alatt visszatehetőek az eredeti ülések. Be lesz áldozva két szar bogárülés az aljukért...na bumm.

Na meg az sem utolsó, hogy azért párszor előfordul, hogy a kocsiban alszom, vagy netán "csajozik" az ember, és nem jön rosszul, ha mondjuk hátradönthető az ülés  Grin  Veteránozás-eredetiség ide vagy oda, a funkcionalitásra is gondolni kell!  Cool  Mindennapi használatú a kocsi, nem csak hobbiból megyek vele, és ha úgyadódik másikba ülök.

Skodi, ez egy eszement gány, ami nem baj, azt csinálsz amit akarsz, de ne indokold meg.Viszont segítségedre leszek, adok még pár tippet:
- műszerfalba új olcsó rádió befaragása - mert tudja az útinformot és a biztonság nagyon fontos
- B oszlopba fúrj helyet az automata övnek, mert napi használatú az autó és a kényelem lényeges
- szerelj be a műszerfalra egy ventillátort, mert ez jobban párátlanít - biztonság!
- előre tegyél Lada kockalámpát, mert abban a halogén jobban megvilágítja az utat
- szerelj az ajtó lakatpántot, mert a régi ajtózár már nem olyan biztonságos
- stb.

Mi a fenének vettél bogarat? Egy Golf1-es kényelmesebb és jobban is fűt.

Eszem megáll.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31029 Dátum: 2008 Szeptember 03, 23:39:09 »

Érdemes?

Kurvára nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31028 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:15:23 »

de gondolom annyival nem hoz többet, mint amennyit a beszerelésénél szívni kell.
inkábbb 2weber Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #31027 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:12:59 »

érezhetöbb

de gondolom annyival nem hoz többet, mint amennyit a beszerelésénél szívni kell.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31026 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:07:48 »

És mennyivel?Cheesy
érezhetöbb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31025 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:07:21 »

NMV? Ez mit jelent?
biztos a Nagy Magyar Valóság
Robpanzer
« Hozzászólás #31024 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:06:31 »

Aha, értem.

Télen meg tegyél linoleumot szönyeg helyett, az nem szívja be a folyadékot.
Ez akkor is jól jöhet ha "csajozik" az ember.  Evil

Nem találok szavakat. Te is része vagy a NMV-nak! (igen, így nagybetűvel)



NMV? Ez mit jelent?
Robpanzer
« Hozzászólás #31023 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:05:08 »

jobban megy egy acd motoros  1,6i mint egy as ad 34es karbis motor

És mennyivel?Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31022 Dátum: 2008 Szeptember 03, 22:04:51 »

Aha, értem.

Télen meg tegyél linoleumot szönyeg helyett, az nem szívja be a folyadékot.
Ez akkor is jól jöhet ha "csajozik" az ember.  Evil

Nem találok szavakat. Te is része vagy a NMV-nak! (igen, így nagybetűvel)


Hát már hogy a fenébe ne!

Kell két rendes, kényelmes használható első ülés. Ennyi. Naponta használom a gépet, kell ennyi kényelem. Arról nem is beszélve, hogy az eredetieknek a támláját semmi sem biztosítja, elég a legkisebb koccanás, a hátul ülők a nyakamba esnek. Semmi gányolás nem történik ezzel, 5 perc alatt visszatehetőek az eredeti ülések. Be lesz áldozva két szar bogárülés az aljukért...na bumm.

Na meg az sem utolsó, hogy azért párszor előfordul, hogy a kocsiban alszom, vagy netán "csajozik" az ember, és nem jön rosszul, ha mondjuk hátradönthető az ülés  Grin  Veteránozás-eredetiség ide vagy oda, a funkcionalitásra is gondolni kell!  Cool  Mindennapi használatú a kocsi, nem csak hobbiból megyek vele, és ha úgyadódik másikba ülök.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31021 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:57:54 »

Én úgy tudom (lehet, hogy rosszul), hogy egy 1.6-os D jetronicos gép teljesítményben nem nyújt többet egy duplaszívós karbisnál... És ha jól gondolom a javítása sem olyan egyszerű.  A fogyasztása viszont jobb. Amikor bogarat néztünk, ültem egy injektoros gépben. (96-os mexikói ex coca cola) és nem győzött meg.
jobban megy egy acd motoros  1,6i mint egy as ad 34es karbis motor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #31020 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:56:20 »

Érdemes?

Van gyárilag injektoros bogármotor, ACD motorkód.

Mindent lehet utólag is, a kérdés az, hogy érdemes-e.
Robpanzer
« Hozzászólás #31019 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:56:03 »

Van gyárilag injektoros bogármotor, ACD motorkód.

Mindent lehet utólag is, a kérdés az, hogy érdemes-e.

Én úgy tudom (lehet, hogy rosszul), hogy egy 1.6-os D jetronicos gép teljesítményben nem nyújt többet egy duplaszívós karbisnál... És ha jól gondolom a javítása sem olyan egyszerű.  A fogyasztása viszont jobb. Amikor bogarat néztünk, ültem egy injektoros gépben. (96-os mexikói ex coca cola) és nem győzött meg.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31018 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:45:21 »

itt nálunk a pinyóban van 20 kilós is
szerintem is az az igazi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31017 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:44:24 »

csak a mega-poroly a samu Grin ha jól emlékszem 5 kilós a súlya

itt nálunk a pinyóban van 20 kilós is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31016 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:28:53 »

Koszonom a kalapacsos infokat! Smiley
A kis kalapacs a kis samu? Vagy csak az ilyen mega-poroly a samu?
csak a mega-poroly a samu Grin ha jól emlékszem 5 kilós a súlya

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31015 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:26:46 »

Koszonom a kalapacsos infokat! Smiley
A kis kalapacs a kis samu? Vagy csak az ilyen mega-poroly a samu?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31014 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:25:52 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31013 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:22:01 »

Ez mi? Nagy satu?
a Samu az a kalapács csak nem a 20 dekás  Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31012 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:20:59 »

Ez mi? Nagy satu?

samu a bazi nayg kalapács. (  alegangyobba kezed ügyében Cheesy Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31011 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:20:05 »

Nagysamuval is simán kijön.
Ez mi? Nagy satu?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31010 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:18:53 »

Skoda biztos, wartburg talán.
Skoda biztos, Waresz nem.
Sőt...Skodából a régi Octavia felnije is 15 collos...
Anno apám az Octaviára való Barum diagonálokkal nyomta évekig.
Tiszta ámérika volt, sírt a kerék minden kanyarban...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #31009 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:15:20 »

Ezt most nem mondod komolyan ugye?   Shocked



Hát már hogy a fenébe ne!

Kell két rendes, kényelmes használható első ülés. Ennyi. Naponta használom a gépet, kell ennyi kényelem. Arról nem is beszélve, hogy az eredetieknek a támláját semmi sem biztosítja, elég a legkisebb koccanás, a hátul ülők a nyakamba esnek. Semmi gányolás nem történik ezzel, 5 perc alatt visszatehetőek az eredeti ülések. Be lesz áldozva két szar bogárülés az aljukért...na bumm.

Na meg az sem utolsó, hogy azért párszor előfordul, hogy a kocsiban alszom, vagy netán "csajozik" az ember, és nem jön rosszul, ha mondjuk hátradönthető az ülés  Grin  Veteránozás-eredetiség ide vagy oda, a funkcionalitásra is gondolni kell!  Cool  Mindennapi használatú a kocsi, nem csak hobbiból megyek vele, és ha úgyadódik másikba ülök.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31008 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:00:18 »

Tök másmilyen a kerékagy kialakítása.
kb ilyen

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31007 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:48:48 »

valami olasz autó is 4*130. vannak ilyen 14" felnik.
azt nem tudom milyen ótó lehet , de itt egy kis segítség anno valaki berakta ezt a kis táblázatot

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #31006 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:45:53 »

a skoda tárcasfék nemjob,mint a bogár tárcsafék. akkor értelmeteln is lenne gányolni Cheesy

jameg kerékcsapágy sem ártana ha egyeznne gondolom Smiley
nyereg esetleg, de a Skoda csak 14 collos
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31005 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:42:55 »

Biztos régen valaki ráfaragta a Waresz Irmscher 14-es felnijét. Amikor kezdtem a bogarazást akkor ez nagyon menő volt, mint most a Fuchs...
így van, az alkatrészek közt megkaptam a 4 irmscher felniközepet is  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31004 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:40:54 »

a skoda tárcasfék nemjob,mint a bogár tárcsafék. akkor értelmeteln is lenne gányolni Cheesy

jameg kerékcsapágy sem ártana ha egyeznne gondolom Smiley

Tök másmilyen a kerékagy kialakítása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31003 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:40:21 »

a skoda tárcasfék nemjob,mint a bogár tárcsafék. akkor értelmeteln is lenne gányolni Cheesy
a bogi tárcsafékes csonkjára nem rakható fel a Skoda féknyereg kb 6mm-en múlik , nem eggyeznek meg a felfogatási pontok

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31002 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:40:06 »

ha a wartburg a trabival egyezik akkor az 4*160
(nekem ilyen osztókör is van a hátsó dobban)

Biztos régen valaki ráfaragta a Waresz Irmscher 14-es felnijét. Amikor kezdtem a bogarazást akkor ez nagyon menő volt, mint most a Fuchs...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31001 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:39:46 »

valami olasz autó is 4*130. vannak ilyen 14" felnik.
csak a  Skodának van 4x130

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31000 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:38:49 »

a skoda tárcasfék nemjob,mint a bogár tárcsafék. akkor értelmeteln is lenne gányolni Cheesy

jameg kerékcsapágy sem ártana ha egyeznne gondolom Smiley
szerintem nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30999 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:37:23 »

Skoda biztos, wartburg talán.
ha a wartburg a trabival egyezik akkor az 4*160
(nekem ilyen osztókör is van a hátsó dobban)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #30998 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:37:00 »

csak a  Skodának van 4x130

a skoda tárcasfék nemjob,mint a bogár tárcsafék. akkor értelmeteln is lenne gányolni Cheesy

jameg kerékcsapágy sem ártana ha egyeznne gondolom Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #30997 Dátum: 2008 Szeptember 03, 20:36:09 »

Helló!

20W50-esbe milyen olajat tudtok ajánlani a MOL Botondon kívül, hasonló árfekvésben és minőségben?
Kb. 1000 ft/liter. És ami kapható is viszonylag sok helyen.
Nincs nekem a Botonddal semmi komolyabb bajom, mindig ezt tettem a Bogárba, meg az előző gazdája is, meg az előző Skodáimba is ezt tettük, nem is volt kenési probléma. De a Bogaram füstje olyan "büdös", és zabálja is az olajat, leg. 1-1,5 l/1000 km. Mondjuk a könyv max. 1l-t ír gyárilag, úgyhogy végülis nem olyan vészes érték ez, úgy gondolom. Generált nem tervezek. Egyedül ez a füstszag zavar, és lehet hülyeség, de nem lehet, hogy az olajtól van ez??? Benzintől nemigen van, a kétütemű motorjaimnak nincs ilyen büdös szaga:) A Botondra gondolok, nem-e az bűzöl  Cool  Szóval kipróbálnék valami más olajat is, de 20W50-be mindig csak a Botondot találom, hígabbat (15W40) meg nem akarok beletenni, hisz ha ezt is eszi rendesen, azt mégjobban enné. Meg amúgyis kopott öreg motor, kell neki a sűrűbb, elvileg halkabb is vele.
Eddig delphit használtam, nagyon jól teljesített.Asszem valami belga.
Most utoljára agip került bele, mittudomén miért, de ezt már 4000km után nem érzem olyan jónak, a delphi legutóbb majdnem 6000-ig benne volt és tökéletesnek éreztem.
delphire rátöltök 5000 alatt kb 1 litert, agipra még nem öntöttem, most 4000ig fél litert már megkíván.
Olajbetöltőmnél kicsit csöppen néha az olaj.  Grin
Különbség kézzel fogható jele, hogy agipnál most ( acsere közeledtével) alapjáraton a motorhoz közel hajolva néha hallom a szelepemelő tőke hangját, de csak ritkán, szerintem mikor pont úgy fordul, hogy..... Mondjuk rajtam kívül más nem hallja, konkrétan sok bogármotort hallgatott szerelő barátom lehülyézett miatta.  Grin
Oldalak: 1 ... 1235 1236 1237 1238 1239 [1240] 1241 1242 1243 1244 1245 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.