www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:30:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1233 1234 1235 1236 1237 [1238] 1239 1240 1241 1242 1243 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247617 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31117 Dátum: 2008 Szeptember 06, 22:12:03 »

És most..



Mi ez a sátorcirkusz?  Evil Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31116 Dátum: 2008 Szeptember 06, 21:52:44 »

Holnapra ha rendbejön a gerincem akkor megyek építem össze tovább a vasat.. tegnap elkezdtem összerakni csak brutálmódon kiakadt a derekam így ma nem tudtam kimenni sajna...
jövőhéten megy műszakira végre... már ha a derekam is engedi..


Mindenki: Kérdés a szélvédőt hogyan tudom berakni törés nélkül?
Alul vagy felül kezdjem? (feszítőkeret nélküli gummával)

én alul kezdtem, egy spárgát/kábelt fűzz köré és (jól jön 1 ember segitség) mikor nyomod be kédert, lassan húzd a madzagot belül. Nekem egyedül is ment kb negyed óra volt az egész Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31115 Dátum: 2008 Szeptember 06, 21:22:59 »

Húúú de szééééép!!!Gratula!! Cheesy
Szép a fényezés,és nekem nagyon bejön ez a szín is. Cheesy

Holnapra ha rendbejön a gerincem akkor megyek építem össze tovább a vasat.. tegnap elkezdtem összerakni csak brutálmódon kiakadt a derekam így ma nem tudtam kimenni sajna...
jövőhéten megy műszakira végre... már ha a derekam is engedi..


Mindenki: Kérdés a szélvédőt hogyan tudom berakni törés nélkül?
Alul vagy felül kezdjem? (feszítőkeret nélküli gummával)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #31114 Dátum: 2008 Szeptember 06, 21:19:06 »

És most..

Húúú de szééééép!!!Gratula!! Cheesy
Szép a fényezés,és nekem nagyon bejön ez a szín is. Cheesy
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31113 Dátum: 2008 Szeptember 06, 21:16:13 »

És most..


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31112 Dátum: 2008 Szeptember 06, 21:15:31 »

Na lassan talán elkészül a bogim .. hát igen 2006. szeptember 9.-én kezdtem el a teljes restaurálást...
A kezdeti állapotok..



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #31111 Dátum: 2008 Szeptember 06, 20:40:17 »

a mai tapasztalat: ne kezdj el padlólemezt cserélni, ha nem értesz hozzá... ha mégis, akkor ne 36 fokban...

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31110 Dátum: 2008 Szeptember 06, 11:37:17 »

amúgy meg tessék kijavítani, ah hülyeséget beszélek, mert a 31 es krabi jobboldalán lévő 2 fúvóka nem a 2 apajárati rendszeré, hanem az első az aalapjárati, a hátsó a légkorrekciós (?) fúvóka ( power jet ánglisul). hagyjátok itt téveszmékben az embert Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31109 Dátum: 2008 Szeptember 06, 11:35:12 »

nem baj, majd ezt is ráfogod a zsidókra.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31108 Dátum: 2008 Szeptember 05, 18:03:37 »

ja ! így érthető  Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31107 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:52:23 »

nadekérem   Evil

most mi van? csak próbálok lelki támaszt nyújtani egy nehéz helyzetbe került fórumtársunknak.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31106 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:51:56 »

baditznak cask 120 as van, segítség !  Cheesy

a kocsit meg felgyújtom. vagy magamat inkább. fékcsövek elöl kicserélve, légtelenítve, beálíltva, légtelenítve, beállítva , 20 szor, semmi változás.
22munkagneger Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31105 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:48:40 »

nem baj, majd ezt is ráfogod a zsidókra.
nadekérem   Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31104 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:39:42 »

baditznak cask 120 as van, segítség !  Cheesy

a kocsit meg felgyújtom. vagy magamat inkább. fékcsövek elöl kicserélve, légtelenítve, beálíltva, légtelenítve, beállítva , 20 szor, semmi változás.

nem baj, majd ezt is ráfogod a zsidókra.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31103 Dátum: 2008 Szeptember 05, 17:34:00 »

!


125 körüli féklevegő-fúvókát tud valaki ?????


!

baditznak cask 120 as van, segítség !  Cheesy

a kocsit meg felgyújtom. vagy magamat inkább. fékcsövek elöl kicserélve, légtelenítve, beálíltva, légtelenítve, beállítva , 20 szor, semmi változás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31102 Dátum: 2008 Szeptember 05, 16:00:36 »

Az injektort vezérlő áramkör kapott folyamatosan áramot és nyitva tartotta az injektorokat, az meg telelocsolta a motort benzinnel.
Én így tudom elképzelni.
Azaz delejt kapott a mágnesszelep és engedte a benyát?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31101 Dátum: 2008 Szeptember 05, 12:11:25 »

!


125 körüli féklevegő-fúvókát tud valaki ?????


!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31100 Dátum: 2008 Szeptember 05, 11:40:06 »

A lyukak süllyesztettek, a kormányzáras gyújtáskapcsoló pedig 61-ben jelent meg.

Láttam 63 , 64 -es bogarakon is műszerfalba épített gyújtáskapcsolót, hogyan lehet ez?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31099 Dátum: 2008 Szeptember 05, 11:36:09 »

Evil te olvastad én mit szivattam magam a bogárral? Ez semmi, holnap már vígan fogsz ciripelni...
olvastam , meg halottam is, hát kitartás és rispekt hogy nem adod fel
igazad lett megy a vas Smiley

na szóval ki van baszódva 1 biztosítéka Wink
nyert, nem is gondoltam volna rá, köszi Kezfogas

ezt részleteznéd?  Grin
ezt meg tényleg benéztem/nem gondoltam végig, paráztam hogy megszívta magát

jó nagyot paráztam, nem álmodtam szépeket (sőőőőőőt) , de  lényeg hogy most megy, és remélem tbányára is eljutok meg vissza

látszik hogy kezdő vagyok szmb-ben
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31098 Dátum: 2008 Szeptember 05, 09:43:37 »

Az injektort vezérlő áramkör kapott folyamatosan áramot és nyitva tartotta az injektorokat, az meg telelocsolta a motort benzinnel.
Én így tudom elképzelni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31097 Dátum: 2008 Szeptember 05, 09:34:34 »

ezt részleteznéd?  Grin

Az injektort vezérlő áramkör kapott folyamatosan áramot és nyitva tartotta az injektorokat, az meg telelocsolta a motort benzinnel.
Én így tudom elképzelni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31096 Dátum: 2008 Szeptember 05, 09:31:35 »

karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?
ezt részleteznéd?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31095 Dátum: 2008 Szeptember 05, 09:05:16 »

A lyukak süllyesztettek, a kormányzáras gyújtáskapcsoló pedig 61-ben jelent meg.

 

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31094 Dátum: 2008 Szeptember 05, 07:46:38 »

Sok elektromos hülyeség után, amikor nem indul be akkor arra következtetsz, hogy nem kap benzint????

Lehet, hogy csapágyhiba.  Wink
buta ,az nem lehet, sztem a indexfényvisszahúzó rugó kilágyult és nem húzza vissza a pecekregulátort ami statikus frekvenciát kelt a szikramodulra és ezáltal megakad a benya a csőbe mely folyamat nem induláshoz vezet  Grin
na szóval ki van baszódva 1 biztosítéka Wink

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31093 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:23:00 »

ennyire csak nem sz*pat az élet!!
Evil te olvastad én mit szivattam magam a bogárral? Ez semmi, holnap már vígan fogsz ciripelni...
Sompi
« Hozzászólás #31092 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:05:24 »

Hát ezt előbb is láthattam volna..............  Shocked

Várom majd a válaszod és köszi a gyors segítséget.
szivesen.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31091 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:04:11 »

Trafó és még sok más nem kap áramot vagy testet.

Trafón ott van a 12 V? Én a biztitáblán nézelődnék, utána pedig a testvezetékeket.

holnap megnézem, lehet nem kap szikrát arra gondolsz?
annyi volt az egész probléma hogy az index saruja ki volt mozdulva, ezek után meg elkezd meghalni minden?
ennyire csak nem sz*pat az élet!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31090 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:01:38 »

Sajnos nem az enyémek, de természetesen eladó.  Grin

itt még csemegézhetsz:
http://kep.tar.hu/sompibug/50596634?o=0#2
Hát ezt előbb is láthattam volna..............  Shocked

Várom majd a válaszod és köszi a gyors segítséget.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31089 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:58:04 »

jó igen, de ugyanolyna a hangja mintha nem kapna bezint
de akkor a felvetésemtől tekintsünk el

vmi 5let miért nem indul?

Trafó és még sok más nem kap áramot vagy testet.

Trafón ott van a 12 V? Én a biztitáblán nézelődnék, utána pedig a testvezetékeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #31088 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:56:50 »

Öööööööööööö mintha lenne egy pár alkatrészed tarcsiba...  Grin
Ott a piros csomitető vonalában va az ami állítólag az enyémbe való. Eladó?
Sajnos nem az enyémek, de természetesen eladó.  Grin

itt még csemegézhetsz:
http://kep.tar.hu/sompibug/50596634?o=0#2
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31087 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:55:57 »

Sok elektromos hülyeség után, amikor nem indul be akkor arra következtetsz, hogy nem kap benzint????

Lehet, hogy csapágyhiba.  Wink

jó igen, de ugyanolyna a hangja mintha nem kapna bezint
de akkor a felvetésemtől tekintsünk el

vmi 5let miért nem indul?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31086 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:54:27 »

Megfogtál!!
Ezekre nem tudom a választ, de holnap utánanézek és elküldöm az eredményt.
Találtam egy képet ablaktekerőkről és már látom miről beszélsz, viszont nem tom melyik van a enyémben....
<beszúrt kép törölve>

Öööööööööööö mintha lenne egy pár alkatrészed tarcsiba...  Grin
Ott a piros csomitető vonalában va az ami állítólag az enyémbe való. Eladó?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31085 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:53:20 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?

Sok elektromos hülyeség után, amikor nem indul be akkor arra következtetsz, hogy nem kap benzint????

Lehet, hogy csapágyhiba.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #31084 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:52:18 »

Nos a kérdéseim:
-Nekem még papír fűtéscsővem van. Ami jön fel a küszöbből az 2 felé ágazik egyik a szélvédőre megy a másik meg a két középső fúvókához. Na ennek az elhelyezkedése kellett volna, de sajna a Tied már más.  Sad
-Az egyik ablakemelő nekem egy bazinagy fém kígyó két sintartó csavarral. A másik pedig egycsavaros és tök máshogy néz ki (sokkal egyszerűbb és nem tudom melyik az eredeti.  Huh
-a fesszabályozóról megy az önindítóhoz egy kábel amiről sajna fogalmam sincs, hogy hol megy ki a kasztniból. Erre próbálnék rájönni...
Megfogtál!!
Ezekre nem tudom a választ, de holnap utánanézek és elküldöm az eredményt.
Találtam egy képet ablaktekerőkről és már látom miről beszélsz, viszont nem tom melyik van a enyémben....

http://img5.tar.hu/sompibug/img/36131738.jpg#3

« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 04, 22:54:34 írta Sompi »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31083 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:43:55 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?
Biztosítéktáblát nézted már? Nekem 4 pukkant el mire jó lett minden  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31082 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:38:28 »

Nos a kérdéseim:
-Nekem még papír fűtéscsővem van. Ami jön fel a küszöbből az 2 felé ágazik egyik a szélvédőre megy a másik meg a két középső fúvókához. Na ennek az elhelyezkedése kellett volna, de sajna a Tied már más.  Sad
-Az egyik ablakemelő nekem egy bazinagy fém kígyó két sintartó csavarral. A másik pedig egycsavaros és tök máshogy néz ki (sokkal egyszerűbb és nem tudom melyik az eredeti.  Huh
-a fesszabályozóról megy az önindítóhoz egy kábel amiről sajna fogalmam sincs, hogy hol megy ki a kasztniból. Erre próbálnék rájönni...

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31081 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:11:05 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #31080 Dátum: 2008 Szeptember 04, 20:45:43 »

Üdv!

A képen látható gyújtáskapcsoló mikor került a kormányoszlop mellé?(nem konkrétan ez hanem álltalában) Láttam már itt is, műszerfalon is évjárattól függetlenül és nem tudom, hogy mi a rendszer benne. Az enyém a képen láthatóéhoz hasonló és 61-es autóban van.

<beszúrt kép törölve>

Mégegy, a műszerfalon a rádió helye fölött és alatt lévő gombok(világítás, spricni/ablaktörlő, stb.) helye sűlyesztett vagy csak egy lyuk? A képen van ilyen is olyan is(csakúgy mint az én autómon) igzából nemtudom melyik lenne az igazi.. Valaki kérem mondja meg!

<beszúrt kép törölve>

Kösz
A lyukak süllyesztettek, a kormányzáras gyújtáskapcsoló pedig 61-ben jelent meg.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31079 Dátum: 2008 Szeptember 04, 18:42:45 »

Akkor a továbbiakban tiéd a probléma  Cool

12volt  és ot  n is átmegy mi már csináltuk iylet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31078 Dátum: 2008 Szeptember 04, 18:38:14 »

A süllyesztett lyuk az igazi, és a süllyesztett peremben van egy sugárirányú "beütés", abban kapaszkodik meg az adott kapcsoló (ha nincs is teljesen meghúzva, ez a "beütés akadályozza meg az elforgástól - pl. ablaktörlő kapcsoló..). De az is lehet, hogy kettő van, már nem emlékszem...

okés kösz, csk már láttam minden variációban és nem tudtam melyik az eredeti a kocsimban.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Oldalak: 1 ... 1233 1234 1235 1236 1237 [1238] 1239 1240 1241 1242 1243 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.