www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 00:29:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1234 1235 1236 1237 1238 [1239] 1240 1241 1242 1243 1244 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14699701 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31091 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:04:11 »

Trafó és még sok más nem kap áramot vagy testet.

Trafón ott van a 12 V? Én a biztitáblán nézelődnék, utána pedig a testvezetékeket.

holnap megnézem, lehet nem kap szikrát arra gondolsz?
annyi volt az egész probléma hogy az index saruja ki volt mozdulva, ezek után meg elkezd meghalni minden?
ennyire csak nem sz*pat az élet!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31090 Dátum: 2008 Szeptember 04, 23:01:38 »

Sajnos nem az enyémek, de természetesen eladó.  Grin

itt még csemegézhetsz:
http://kep.tar.hu/sompibug/50596634?o=0#2
Hát ezt előbb is láthattam volna..............  Shocked

Várom majd a válaszod és köszi a gyors segítséget.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31089 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:58:04 »

jó igen, de ugyanolyna a hangja mintha nem kapna bezint
de akkor a felvetésemtől tekintsünk el

vmi 5let miért nem indul?

Trafó és még sok más nem kap áramot vagy testet.

Trafón ott van a 12 V? Én a biztitáblán nézelődnék, utána pedig a testvezetékeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #31088 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:56:50 »

Öööööööööööö mintha lenne egy pár alkatrészed tarcsiba...  Grin
Ott a piros csomitető vonalában va az ami állítólag az enyémbe való. Eladó?
Sajnos nem az enyémek, de természetesen eladó.  Grin

itt még csemegézhetsz:
http://kep.tar.hu/sompibug/50596634?o=0#2
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31087 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:55:57 »

Sok elektromos hülyeség után, amikor nem indul be akkor arra következtetsz, hogy nem kap benzint????

Lehet, hogy csapágyhiba.  Wink

jó igen, de ugyanolyna a hangja mintha nem kapna bezint
de akkor a felvetésemtől tekintsünk el

vmi 5let miért nem indul?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31086 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:54:27 »

Megfogtál!!
Ezekre nem tudom a választ, de holnap utánanézek és elküldöm az eredményt.
Találtam egy képet ablaktekerőkről és már látom miről beszélsz, viszont nem tom melyik van a enyémben....
<beszúrt kép törölve>

Öööööööööööö mintha lenne egy pár alkatrészed tarcsiba...  Grin
Ott a piros csomitető vonalában va az ami állítólag az enyémbe való. Eladó?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31085 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:53:20 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?

Sok elektromos hülyeség után, amikor nem indul be akkor arra következtetsz, hogy nem kap benzint????

Lehet, hogy csapágyhiba.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #31084 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:52:18 »

Nos a kérdéseim:
-Nekem még papír fűtéscsővem van. Ami jön fel a küszöbből az 2 felé ágazik egyik a szélvédőre megy a másik meg a két középső fúvókához. Na ennek az elhelyezkedése kellett volna, de sajna a Tied már más.  Sad
-Az egyik ablakemelő nekem egy bazinagy fém kígyó két sintartó csavarral. A másik pedig egycsavaros és tök máshogy néz ki (sokkal egyszerűbb és nem tudom melyik az eredeti.  Huh
-a fesszabályozóról megy az önindítóhoz egy kábel amiről sajna fogalmam sincs, hogy hol megy ki a kasztniból. Erre próbálnék rájönni...
Megfogtál!!
Ezekre nem tudom a választ, de holnap utánanézek és elküldöm az eredményt.
Találtam egy képet ablaktekerőkről és már látom miről beszélsz, viszont nem tom melyik van a enyémben....

http://img5.tar.hu/sompibug/img/36131738.jpg#3

« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 04, 22:54:34 írta Sompi »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31083 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:43:55 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?
Biztosítéktáblát nézted már? Nekem 4 pukkant el mire jó lett minden  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31082 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:38:28 »

Nos a kérdéseim:
-Nekem még papír fűtéscsővem van. Ami jön fel a küszöbből az 2 felé ágazik egyik a szélvédőre megy a másik meg a két középső fúvókához. Na ennek az elhelyezkedése kellett volna, de sajna a Tied már más.  Sad
-Az egyik ablakemelő nekem egy bazinagy fém kígyó két sintartó csavarral. A másik pedig egycsavaros és tök máshogy néz ki (sokkal egyszerűbb és nem tudom melyik az eredeti.  Huh
-a fesszabályozóról megy az önindítóhoz egy kábel amiről sajna fogalmam sincs, hogy hol megy ki a kasztniból. Erre próbálnék rájönni...

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31081 Dátum: 2008 Szeptember 04, 22:11:05 »

ma észrevettem hogy a jobb hátsó indexem nem működik, elkezdtem buherálni egyszer csak jó lett, mire felraktama búrát megint rossz lett , de a lényeg az után jön ráraktama gyujtást és néztem hogy megy-e illetve a másik gyorsabban ég-e,3 mp múlva  kialudt az olajnyomás és generátor lámpa kialudt és nem is villan fel azóta ha fordítom a kulcsot, a kocsi nem indul, töltés van csak nem röffen be, mintha nem kapna benzint
miért nem indul?
karbiból kiment a benzin a motorba amig rajta volt a gyujtás de nem ment a motor vagy mifene?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #31080 Dátum: 2008 Szeptember 04, 20:45:43 »

Üdv!

A képen látható gyújtáskapcsoló mikor került a kormányoszlop mellé?(nem konkrétan ez hanem álltalában) Láttam már itt is, műszerfalon is évjárattól függetlenül és nem tudom, hogy mi a rendszer benne. Az enyém a képen láthatóéhoz hasonló és 61-es autóban van.

<beszúrt kép törölve>

Mégegy, a műszerfalon a rádió helye fölött és alatt lévő gombok(világítás, spricni/ablaktörlő, stb.) helye sűlyesztett vagy csak egy lyuk? A képen van ilyen is olyan is(csakúgy mint az én autómon) igzából nemtudom melyik lenne az igazi.. Valaki kérem mondja meg!

<beszúrt kép törölve>

Kösz
A lyukak süllyesztettek, a kormányzáras gyújtáskapcsoló pedig 61-ben jelent meg.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31079 Dátum: 2008 Szeptember 04, 18:42:45 »

Akkor a továbbiakban tiéd a probléma  Cool

12volt  és ot  n is átmegy mi már csináltuk iylet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31078 Dátum: 2008 Szeptember 04, 18:38:14 »

A süllyesztett lyuk az igazi, és a süllyesztett peremben van egy sugárirányú "beütés", abban kapaszkodik meg az adott kapcsoló (ha nincs is teljesen meghúzva, ez a "beütés akadályozza meg az elforgástól - pl. ablaktörlő kapcsoló..). De az is lehet, hogy kettő van, már nem emlékszem...

okés kösz, csk már láttam minden variációban és nem tudtam melyik az eredeti a kocsimban.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31077 Dátum: 2008 Szeptember 04, 17:48:57 »

a motortér oldalsó burkolatai alatt vannak a kasztnin ezek a pontok.. Motortér borítás le, (oldalt az a háromszög-féle rész),
Jah hogy ott kéne valami borításnak lennie? Roll Eyes Shocked Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31076 Dátum: 2008 Szeptember 04, 17:21:54 »



Mégegy, a műszerfalon a rádió helye fölött és alatt lévő gombok(világítás, spricni/ablaktörlő, stb.) helye sűlyesztett vagy csak egy lyuk? A képen van ilyen is olyan is(csakúgy mint az én autómon) igzából nemtudom melyik lenne az igazi.. Valaki kérem mondja meg!
Kösz
A süllyesztett lyuk az igazi, és a süllyesztett peremben van egy sugárirányú "beütés", abban kapaszkodik meg az adott kapcsoló (ha nincs is teljesen meghúzva, ez a "beütés akadályozza meg az elforgástól - pl. ablaktörlő kapcsoló..). De az is lehet, hogy kettő van, már nem emlékszem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31075 Dátum: 2008 Szeptember 04, 17:16:18 »

Üdv!

A képen látható gyújtáskapcsoló mikor került a kormányoszlop mellé?(nem konkrétan ez hanem álltalában) Láttam már itt is, műszerfalon is évjárattól függetlenül és nem tudom, hogy mi a rendszer benne. Az enyém a képen láthatóéhoz hasonló és 61-es autóban van.



Mégegy, a műszerfalon a rádió helye fölött és alatt lévő gombok(világítás, spricni/ablaktörlő, stb.) helye sűlyesztett vagy csak egy lyuk? A képen van ilyen is olyan is(csakúgy mint az én autómon) igzából nemtudom melyik lenne az igazi.. Valaki kérem mondja meg!



Kösz

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31074 Dátum: 2008 Szeptember 04, 17:11:46 »

Ezt a "normális" bogarak így csinálják gyárilag.  Roll Eyes
1971-től. A 71-es típusévben jelent meg ez a megoldás.
A normális bogarak meg pont azelőttiek...
Innentől nyúlt meg az orruk, meg görbült el a szélvédőjük is. Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #31073 Dátum: 2008 Szeptember 04, 17:07:40 »

Ha nincs gyújtás, akkor csak helyzetjelző ég.
Ezt a "normális" bogarak így csinálják gyárilag.  Roll Eyes
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31072 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:43:58 »

ha már kábel téma :
vettem ilyen kis sípoló cuccot hogy ha nyitva van az ajtó és a fényszóró fel van kapcsolva akkor sípoljon
eddig jól működött, viszont nem rég elkezdett búgni /kerregni akor ha lámpa fel van kapcsolva de az ajtó csukva van, tehát menet közben, olyan a hanagja mintha nem kapna elég naftát vagy fordítva lenne  kötve a pórus, ajtónyitáskor továbbra is sípol rendesen
mitől kezd el kerregni mikor kussolnia kéne?
Valahonnan testet kap, mert ugye egyszer kapja a direktet a lámpákról, és a testet szakítja meg az ajtó kapcsolója. A testvezeték valahol lesérülhetett, és csak minimális tstelést kap, attól "csak" berreg. Egyébként az enyémből két kínai kütyü feküdt ki, egyszerűen megmurgyeltak. Én inkább lereléztem a dolgot. Ha nincs gyújtás, akkor csak helyzetjelző ég.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31071 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:38:59 »

Az nem inkabb akkor kene, hogy sipoljon ha leveszed a gyujtast es ugyfelejted a lampat? :-)

gyujtas nuku, ajto niytva, lámpa benn, ez 3 dolog 2 kábelre, ez nekem sok , jó lenne az a gyujtás kihagyásával is de még akkor is pröttyög ha csak lámpa van  Lips Sealed
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31070 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:35:07 »

vettem ilyen kis sípoló cuccot hogy ha nyitva van az ajtó és a fényszóró fel van kapcsolva akkor sípoljon
Az nem inkabb akkor kene, hogy sipoljon ha leveszed a gyujtast es ugyfelejted a lampat? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31069 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:33:53 »

akár 2 nek is sorba kötve Cheesy
Ugyerted parhuzamosan kotve, nem ? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31068 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:27:55 »

ha már kábel téma :
vettem ilyen kis sípoló cuccot hogy ha nyitva van az ajtó és a fényszóró fel van kapcsolva akkor sípoljon
eddig jól működött, viszont nem rég elkezdett búgni /kerregni akor ha lámpa fel van kapcsolva de az ajtó csukva van, tehát menet közben, olyan a hanagja mintha nem kapna elég naftát vagy fordítva lenne  kötve a pórus, ajtónyitáskor továbbra is sípol rendesen
mitől kezd el kerregni mikor kussolnia kéne?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31067 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:09:25 »

Akkor húz egy szálat az akksihoz. De általában az alvázon jobb tespontok vannak, mint a kasztnin, pláne a sárvédőkön, pláne a srávédőkre csavarozott lámpabiliken...
Általáéban minden fogyasztóhoz megy egy testszál is a kötegben, amelyek azért eléggé fix ponokra vannak kötve. Elöl a csomagtér alatti helyre, meg a műszerfal környékére, hátul a motortér oldalsó burkolatai alatt vannak a kasztnin ezek a pontok. Na, ott hátul szokott ez-az behalni. Motortér borítás le, (oldalt az a háromszög-féle rész), mert oda futnak be a testszálak a lámpáktól. Tuti, hogy van mit pucolni rajtuk.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #31066 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:08:32 »

Korrekt.  Kiss

Akkor húz egy szálat az akksihoz. De általában az alvázon jobb tespontok vannak, mint a kasztnin, pláne a sárvédőkön, pláne a srávédőkre csavarozott lámpabiliken...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31065 Dátum: 2008 Szeptember 04, 16:04:34 »

Ez így van. De egy öreg taligában van jó csatlakozás? Ha testhez fémes felületet csinálsz, rögtön berozsdál Smiley


Akkor húz egy szálat az akksihoz. De általában az alvázon jobb tespontok vannak, mint a kasztnin, pláne a sárvédőkön, pláne a srávédőkre csavarozott lámpabiliken...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #31064 Dátum: 2008 Szeptember 04, 14:22:12 »

Ez így van. De egy öreg taligában van jó csatlakozás? Ha testhez fémes felületet csinálsz, rögtön berozsdál Smiley

Ha minden csatlakozás OK, akkor nincsen különbség a 6 és a 12V között. Csak éppen 6V -nál egy rossz csatlakozás többet ront...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31063 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:21:51 »

Ez nekem szól?
Ha igen, nem értem... Smiley

Első lépésnek megpucolom, utána jön a többi...

A lámpában a foglalatot, ill az izzóét is nézzed meg (víz bejut és oxidál), ill. ha csak a kasztnin testel, akkor én vinnék oda külön testszálat valami biztos helyről... Eléggé fos megoldás a gyári, ahol a foncsor rögzítő csavarjai végzik el a testelést...
Ha minden csatlakozás OK, akkor nincsen különbség a 6 és a 12V között. Csak éppen 6V -nál egy rossz csatlakozás többet ront...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #31062 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:19:13 »

Grin   ....ez azért van mert Te egy jólnevelt, rendes humanista egyetemista vagy ... én meg egy 



(majd ha utólérlek rájössz) Grin

Ja, leesett...
Gyere, van egy aranyos kis kalapácsom, szívesen segítek a problémádon...  Grin

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #31061 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:17:16 »

Ez nekem szól?
Ha igen, nem értem... Smiley

Első lépésnek megpucolom, utána jön a többi...

 Grin   ....ez azért van mert Te egy jólnevelt, rendes humanista egyetemista vagy ... én meg egy 



(majd ha utólérlek rájössz) Grin
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #31060 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:13:12 »

...de azért azt megjegyezném egy kis felujítás ráférne a tragacsomra ..... merre is járkálsz mostanság??? Evil


Ez nekem szól?
Ha igen, nem értem... Smiley

Első lépésnek megpucolom, utána jön a többi...

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #31059 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:10:35 »

...de azért azt megjegyezném egy kis felujítás ráférne a tragacsomra ..... merre is járkálsz mostanság??? Evil


valamint mostmár kár csiszolgatnod a sarudat ugyis tudni fogjuk a ledek viritanak benne... Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #31058 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:10:24 »

ahogy gyuszkó is mondta, puceráld meg a csatlakozásokat és jó lesz a féklámpád mindenféle buzerálás nélkül.

...főleg a testelést kellene, mert a régi Bogaram 6V-os rendszerének is az volt a rákfenéje...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #31057 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:09:20 »

...ÁÁÁÁ hadjátok nem akar kókizni Grin

...az OT-n kivakitja a vizsgabiztos szemét a lézer dióda sugár fénye Roll Eyes Evil
Grin
Meggondolom, lehet ez lesz a vége...
Köszi mindenkinek! Wink


Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #31056 Dátum: 2008 Szeptember 04, 13:07:59 »

...ÁÁÁÁ hadjátok nem akar kókizni Grin

...az OT-n kivakitja a vizsgabiztos szemét a lézer dióda sugár fénye Roll Eyes Evil
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31055 Dátum: 2008 Szeptember 04, 12:51:28 »

Ott a pont... Led gyújtófeszültsége bőven megvan a 6 voltos rendszerben. És nem is mókolás.

akár 2 nek is sorba kötve Cheesy mondjuk egy rendes 5 mm átmérőjű nayg fényerejű led (amiket éredems használni, az erősítőimbe is ezeket rakom Cheesy), 100 akárhány ft darabja.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31054 Dátum: 2008 Szeptember 04, 12:49:11 »

Mondjuk 6 és fél volt?  Evil  LED-es izzó kell a rendes foglalatba oszt kész.

Ott a pont... Led gyújtófeszültsége bőven megvan a 6 voltos rendszerben. És nem is mókolás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31053 Dátum: 2008 Szeptember 04, 12:48:35 »

Ezért gondoltam a régi ködlámpára.
Mert, ha az megoldható, akkor OT után simán felszerelhető, az összképbe se rondít bele (csak más a funkció), és nagyobb biztonságban érzem majd magam...
Ezért kérdeztem, hogy megoldható-e...

Csak a hátsóablakos megoldás az engedélyezett?

ahogy gyuszkó is mondta, puceráld meg a csatlakozásokat és jó lesz a féklámpád mindenféle buzerálás nélkül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #31052 Dátum: 2008 Szeptember 04, 12:47:35 »

Mondjuk 6 és fél volt?  Evil  LED-es izzó kell a rendes foglalatba oszt kész.

nem feszültségre Tongue hanem áramerősségre
de a ledes szerintem sem rossz. inkább mint egy törött autó  Roll Eyes (persze az nem eredeti)
Oldalak: 1 ... 1234 1235 1236 1237 1238 [1239] 1240 1241 1242 1243 1244 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.