www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:03:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226884 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75715 Dátum: 2015 November 23, 13:43:45 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75714 Dátum: 2015 November 23, 13:40:14 »

Itt is:

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12240435_10153783441529801_5776737544212324093_o.jpg
Vagy kérdezzem meg tőle?  Cool Evil

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75713 Dátum: 2015 November 23, 13:31:25 »

tyű, ez nagyon nagyon szépnek néz ki  Cheesy

azt a szuszogót semmiképp sem szabad eltömíteni, mert akkor kinyomja máshol ahogy tapasztaltad is. ezeknél a régieknél még nem megy le a lemezelés alá a szabadba egy cső?

mutass még képeket! nagyon tetszik ez a szín, és ezek a kedvenc évjárataim, az ovál utáni kisablakosok

Lefele szuszogósat nem akartam berakni. Valami kicsi szűrő-szuszogóban gondolkoztam. Merre érdemes keresni?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75712 Dátum: 2015 November 23, 13:29:30 »

Hűha. Szép cucc.

A kipuffogó vég nincs nagyon benyomva szerinted?

Kösz.

A kipuvég még nem végleges, csak egy gyors barkács, de én is kicsit kihúzom majd a jelenlegit.
Mellesleg mennyire kellene kilógnia?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75711 Dátum: 2015 November 23, 13:27:00 »

Hőtől és a tágulásoktól hajlamos eltörni a gyengébb minőségű. Szerintem egy hullámos acél alátét megteszi, legfeljebb kilágyul, de addigra be is rohad az anya Smiley


Rézpaszta? És akkor nem rohad (annyira) be.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75710 Dátum: 2015 November 23, 12:39:30 »

Hőtől és a tágulásoktól hajlamos eltörni a gyengébb minőségű. Szerintem egy hullámos acél alátét megteszi, legfeljebb kilágyul, de addigra be is rohad az anya Smiley

Hasított anya is jó nem?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75709 Dátum: 2015 November 23, 12:34:12 »

A Haynes nem ír , viszont én önzáró réz anyát tettem.

<beszúrt kép törölve>

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8737-080-12/kipufogohoz-anya%28onzaro%29-m8-12mm-es-tocsavarhoz

(Ettől olcsóbban is kapni )
Hasított anya is jó nem?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #75708 Dátum: 2015 November 23, 12:13:45 »

Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 
Aki képes lemeríteni egy akksit teljesen az pont leszarja, hogy mennyire terheli és mi a generátort. Szerintem.
Jó autó nem meríti le télen sem, Jó autónak meg gondos a gazdája.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75707 Dátum: 2015 November 23, 11:50:49 »

Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75706 Dátum: 2015 November 23, 11:50:25 »

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!
A Haynes nem ír , viszont én önzáró réz anyát tettem.



https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8737-080-12/kipufogohoz-anya%28onzaro%29-m8-12mm-es-tocsavarhoz

(Ettől olcsóbban is kapni )
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 23, 12:00:12 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75705 Dátum: 2015 November 23, 11:47:24 »

Na ez is egy nagy marhaság.

Pont annyit kell bele tölteni amennyit kivettél, ez a nagysággal hogy függ össze?
Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75704 Dátum: 2015 November 23, 11:08:24 »

Hengerfejre gondoltál?
Igen, köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75703 Dátum: 2015 November 23, 10:40:17 »

Hengerfejre gondoltál? Tudtommal rugós alátét van ott.

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75702 Dátum: 2015 November 23, 10:01:23 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
tyű, ez nagyon nagyon szépnek néz ki  Cheesy

azt a szuszogót semmiképp sem szabad eltömíteni, mert akkor kinyomja máshol ahogy tapasztaltad is. ezeknél a régieknél még nem megy le a lemezelés alá a szabadba egy cső?

mutass még képeket! nagyon tetszik ez a szín, és ezek a kedvenc évjárataim, az ovál utáni kisablakosok
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75701 Dátum: 2015 November 23, 09:54:03 »

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #75700 Dátum: 2015 November 23, 08:03:53 »

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.
[/url]
Én a szürkére festettem a feketét, könnyebb útnak tűnt a 8 élet és a szélet lemaszkolni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 23, 08:06:38 írta nagybub »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75699 Dátum: 2015 November 22, 23:15:00 »

egy nagyobbat valóban tovább kell tölteni, hogy "tele legyen",
Na ez is egy nagy marhaság.

Pont annyit kell bele tölteni amennyit kivettél, ez a nagysággal hogy függ össze?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75698 Dátum: 2015 November 22, 22:48:20 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
Gyönyörű,1961-es modellévű,még lámpa-karos indexben kis átmeneti modell,szép pasztellbalu színben (csak egy évig volt ha jól tudom),szépen megcsinálva!

Gratulálok!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75697 Dátum: 2015 November 22, 22:42:33 »

Itt is:

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12240435_10153783441529801_5776737544212324093_o.jpg

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75696 Dátum: 2015 November 22, 22:18:57 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
Hűha. Szép cucc.

A kipuffogó vég nincs nagyon benyomva szerinted?

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75695 Dátum: 2015 November 22, 22:05:48 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75694 Dátum: 2015 November 22, 17:56:18 »

Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75693 Dátum: 2015 November 22, 15:05:56 »

Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

a 31/34 karbik jelölése pedig azért PICT
2 - mert két rendszer van, normál üzemi és teljesítmény
3 - három rendszer van, alapjárati (két csavarral), üzemi és teljesítmény.

A 31 Pict2 karbi a legjobb, legkönnyebben beállítható karbi, de a szigorodó környvédelmi előírások szükségessé tették a külön alapjárati rendszert. Ekkor lett a pict3-as karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75692 Dátum: 2015 November 22, 15:02:33 »

A nagy csavar a benzinmennyiséget szabályozza, a kicsi a levegőt. Ha teljesen zárt állás mellett is van fordulat, akkor pl nem zár fojtószelep, illetve sok anyag kerül bele a fő rendszeren keresztül, már ha PICT karbiról van szó, mert vissza nem kerestem ... :-)


Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75691 Dátum: 2015 November 22, 14:56:28 »

Az van hogy már szépen indul a motor, mióta folyamatos a benzinellátás, szépen, egyenletesen jár, veszi a fordulatot de a keverékcsavarra nem nagyon reagál, csak ha teljesen betekerem.
Meddig kell a (nagy) levegő/alapjárat csavart kitekerni, mert azt nem írják, csak azt, hogy amíg felfut az alapjárat. De teljesen zárt állásból?
A keverék csavar elég könnyen forog, nem kéne annak kicsit szorulni a gumigyűrű miatt?
A nagy csavar a benzinmennyiséget szabályozza, a kicsi a levegőt. Ha teljesen zárt állás mellett is van fordulat, akkor pl nem zár fojtószelep, illetve sok anyag kerül bele a fő rendszeren keresztül, már ha PICT karbiról van szó, mert vissza nem kerestem ... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75690 Dátum: 2015 November 22, 14:55:03 »

Az van hogy már szépen indul a motor, mióta folyamatos a benzinellátás, szépen, egyenletesen jár, veszi a fordulatot de a keverékcsavarra nem nagyon reagál, csak ha teljesen betekerem.
Meddig kell a (nagy) levegő/alapjárat csavart kitekerni, mert azt nem írják, csak azt, hogy amíg felfut az alapjárat. De teljesen zárt állásból?
A keverék csavar elég könnyen forog, nem kéne annak kicsit szorulni a gumigyűrű miatt?

Ha a nagy csavart teljesen becsavarod és nem áll le a motor, akkor nem az alapjárati rendszeren keresztül kapja az üzemanyagot és a levegőt. Zárd jobban be a pillangószelepet a kitámasztó hernyócsavarral és allitsd be az alapjáratot kb 900-ra a nagy csavarral. Utána kezd el lassan, negyedfordulatonként betekerni a keverékcsavart, amikor elkezd csökkenni a fordulat, akkor fél fordulatot vissza, majd az alapjáratot korrigáld a nagy csavarral.
Ekkor nagyjából megvagy.
(pict3)

De a csavar újkorában nehezen megy, viszont az öregebb karbikon könnyebben. Cseréltél rajta o gyűrűt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75689 Dátum: 2015 November 22, 14:05:07 »

Az van hogy már szépen indul a motor, mióta folyamatos a benzinellátás, szépen, egyenletesen jár, veszi a fordulatot de a keverékcsavarra nem nagyon reagál, csak ha teljesen betekerem.
Meddig kell a (nagy) levegő/alapjárat csavart kitekerni, mert azt nem írják, csak azt, hogy amíg felfut az alapjárat. De teljesen zárt állásból?
A keverék csavar elég könnyen forog, nem kéne annak kicsit szorulni a gumigyűrű miatt?
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 22, 14:08:04 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75688 Dátum: 2015 November 21, 19:35:11 »

Lehet nem ide kellesz írni ,de így alakult.
Van valakinek tapasztalata véleménye ezekről az alumíniumizált hőcserélőkről? (,hogy mik vannak Grin)

Én még csk kipuról hallottam, de az tartósabb, mint a festés.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75687 Dátum: 2015 November 21, 18:56:45 »

az milyen és mit tud?
Ezt kérdezem én is.
 PL.: http://www.ebay.de/itm/Warmetauscher-Aluminiziert-links-KAEFER-KAEFER-Cabriolet-TRANSPORTER-I-Bus-TRA/391117392958?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140117130753%26meid%3D8d559592c12644feba7b0d45bf45bd9e%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D361397263722
(tűzi aluminiumozott)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75686 Dátum: 2015 November 21, 18:40:22 »

Lehet nem ide kellesz írni ,de így alakult.
Van valakinek tapasztalata véleménye ezekről az alumíniumizált hőcserélőkről? (,hogy mik vannak Grin)

az milyen és honnan és mennyi? és mit tud?
az adonyi utángyártott ha jól tudom most kb 10e/db ha viszel cserét
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75685 Dátum: 2015 November 21, 18:35:51 »

Lehet nem ide kellesz írni ,de így alakult.
Van valakinek tapasztalata véleménye ezekről az alumíniumizált hőcserélőkről? (,hogy mik vannak Grin)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75684 Dátum: 2015 November 20, 09:13:19 »

Lehet számító vagyok, de a Golfban is szeretném használni. Smiley
Addig biztos, amíg Tézsé nem készül el a fényezéssel.
Nincs ezzel semmi gond.
Golfodba is 44 Ah-at ír a kisokos.

http://forex.hu/webshop/akkumulatorok/meret-szerint/l1b-43-53ah/exide-ea472-267-cikk

Pl ez már elégséges. A többit pirvátban....
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75683 Dátum: 2015 November 20, 07:01:22 »

2009-ben,még én is annyiért vettem a Bakátson.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75682 Dátum: 2015 November 19, 21:23:05 »

Ez brazil Solex koppintás. Brosol. Nemrég vettem a jófogáson 15-ért, mert az enyém szar volt. Kijártak belőle a csonkok, meg az összes menet meg volt benne gyalázva.

Ilyen: (nemrég még 38ezer volt )
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2141/karburator-31-pict

2009-ben,még én is annyiért vettem a Bakátson.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75681 Dátum: 2015 November 19, 16:11:50 »

Na ma lerohadtam a dokával. Beszart az önindító úgy tolattam be a gépet két sráccal.
Reggel mikor indítottam semmi baja nem volt, úgy tekert mint máskor. Aztán a városban meg indítanék és olyan hangja volt mint a hilti bontókalapácsnak. Na mondom fasza, ledarálta fogaskoszorút, gondoltam én.
Gyorsan lekaptam, de sem a lendkerék sem az önindító fogain sincsenek kopás nyomok.
Rákötöttem akksira, forog de nem max sebességgel, és kurvahangos.
Szerintem széthullott  a bele, zsír.

Ha az indító ki van szerelve, akkor a tengelyvégnek nincs megvezetése, örülj, hogy egyáltalán forog valamennyire, nem éri a forgórész az állót.
Én a behúzótekercs kontaktját pucolnám meg. Azért recseg, mert nem húz be rendesen, kidobálja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75680 Dátum: 2015 November 19, 15:37:59 »

Na ma lerohadtam a dokával. Beszart az önindító úgy tolattam be a gépet két sráccal.
Reggel mikor indítottam semmi baja nem volt, úgy tekert mint máskor. Aztán a városban meg indítanék és olyan hangja volt mint a hilti bontókalapácsnak. Na mondom fasza, ledarálta fogaskoszorút, gondoltam én.
Gyorsan lekaptam, de sem a lendkerék sem az önindító fogain sincsenek kopás nyomok.
Rákötöttem akksira, forog de nem max sebességgel, és kurvahangos.
Szerintem széthullott  a bele, zsír.
Lehet hogy csak ki kell pucolni. Azért kalapál,mert nem megyki teljesen bendix.

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75679 Dátum: 2015 November 19, 15:34:15 »

Na ma lerohadtam a dokával. Beszart az önindító úgy tolattam be a gépet két sráccal.
Reggel mikor indítottam semmi baja nem volt, úgy tekert mint máskor. Aztán a városban meg indítanék és olyan hangja volt mint a hilti bontókalapácsnak. Na mondom fasza, ledarálta fogaskoszorút, gondoltam én.
Gyorsan lekaptam, de sem a lendkerék sem az önindító fogain sincsenek kopás nyomok.
Rákötöttem akksira, forog de nem max sebességgel, és kurvahangos.
Szerintem széthullott  a bele, zsír.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75678 Dátum: 2015 November 19, 13:50:12 »

Ez brazil Solex koppintás. Brosol. Nemrég vettem a jófogáson 15-ért, mert az enyém szar volt. Kijártak belőle a csonkok, meg az összes menet meg volt benne gyalázva.

Ilyen: (nemrég még 38ezer volt )
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2141/karburator-31-pict

Ja, ezért van rajta minden, mert mindenre jó. Smiley
Dugózd le, mint Tati írja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75677 Dátum: 2015 November 19, 13:07:37 »

Ez milyen karbi, miről van? Automata?
Ez brazil Solex koppintás. Brosol. Nemrég vettem a jófogáson 15-ért, mert az enyém szar volt. Kijártak belőle a csonkok, meg az összes menet meg volt benne gyalázva.

Ilyen: (nemrég még 38ezer volt )
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2141/karburator-31-pict

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75676 Dátum: 2015 November 18, 22:44:15 »

Nekem a túloldali az, amelyikre a gyújtás van dugva. A többi három? Én húznék rájuk egy-egy kotont...
így van .

Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.