www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 19:53:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1292 1293 1294 1295 1296 [1297] 1298 1299 1300 1301 1302 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14696613 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28771 Dátum: 2008 Június 15, 08:59:59 »

bazmeg!
te is ilyen perverz elektronkergető vagy, mint bittymakk?

szegény bíborka, miket kell kiállnia!! :-)))
Én nem kergetem, szelidítem őket Tongue

Bíborka meg csak szeretgetés és kényeztetést kap!! Grin

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28770 Dátum: 2008 Június 14, 21:30:25 »

Ma végre nekiálltam a motor átnézésének,hogy miért nem indul!
Levettem a gyújtáselosztó fedelét,és a megszakító vezetéke az el volt szakadva!
Bogarászás a több féle cucc között ,de találtam egyet.Persze mondanom sem kell,hogy találtam gumit a szívócsonkhoz is amit megvettem Tökölön.!Sebaj!Van tartalékom!
De megszakítót már régebben vettem a Misinél,de nem találtam azt sem.
Így összeraktam egy bontottból, szemre beállítottam a hézagot,(idő hiányában) és beindult!!
A dinamócsere után már nem hangos!És van gyönyörű alapjárat!!!Nem is áll le !
Még azért holnap megjáratom a kicsikét a környező utcákban.Persze a fékeket be kell előtte állítanom,mert légtelenítve van még csak,de így is fognak már!

Gratulálok! Smiley
hogy ráéreztél rögtön a hibára a megszakítónál Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #28769 Dátum: 2008 Június 14, 21:25:19 »

Ma végre nekiálltam a motor átnézésének,hogy miért nem indul!
Levettem a gyújtáselosztó fedelét,és a megszakító vezetéke az el volt szakadva!
Bogarászás a több féle cucc között ,de találtam egyet.Persze mondanom sem kell,hogy találtam gumit a szívócsonkhoz is amit megvettem Tökölön.!Sebaj!Van tartalékom!
De megszakítót már régebben vettem a Misinél,de nem találtam azt sem.
Így összeraktam egy bontottból, szemre beállítottam a hézagot,(idő hiányában) és beindult!!
A dinamócsere után már nem hangos!És van gyönyörű alapjárat!!!Nem is áll le !
Még azért holnap megjáratom a kicsikét a környező utcákban.Persze a fékeket be kell előtte állítanom,mert légtelenítve van még csak,de így is fognak már!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28768 Dátum: 2008 Június 14, 20:36:25 »

pedig egyszerű a mechanizmus Tongue No a zenehallgatás tényleg kihívás a bogiban Wink. Olvastam valahol, hogy az antennához be kell hangolni a rádiót. Ez az antennacsatlakozó melletti trimmerkondival kell?

bazmeg!
te is ilyen perverz elektronkergető vagy, mint bittymakk?

szegény bíborka, miket kell kiállnia!! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28767 Dátum: 2008 Június 14, 20:30:26 »

Nekem Grundig Emden 7 tipusú rádió van a Bogaramban. Leirásom sajnos nincs hozzá, de nálam is a korábban leirt módon működik az állomások tárolása: odateker-kihúz-benyom.
pedig egyszerű a mechanizmus Tongue No a zenehallgatás tényleg kihívás a bogiban Wink. Olvastam valahol, hogy az antennához be kell hangolni a rádiót. Ez az antennacsatlakozó melletti trimmerkondival kell?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #28766 Dátum: 2008 Június 14, 20:15:58 »

nekem Pioneer,de a kipufogotol nem igazán lehet hallani mi is szol benn Grin
Ja, rádiót hallgatni én is leginkább garázsban vagy parkolás közben szoktam  Smiley
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #28765 Dátum: 2008 Június 14, 20:02:36 »

Nekem Grundig Emden 7 tipusú rádió van a Bogaramban. Leirásom sajnos nincs hozzá, de nálam is a korábban leirt módon működik az állomások tárolása: odateker-kihúz-benyom.
nekem Pioneer,de a kipufogotol nem igazán lehet hallani mi is szol benn Grin
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #28764 Dátum: 2008 Június 14, 19:47:37 »

Rádiót kiszedtem, mert idegesít, hogy nem tudom az állmásokat tárolni. Emden VI van ráírva. Esetleg akad valakinél ilyen típusú leírás? Hálás lennék érte.
Nekem Grundig Emden 7 tipusú rádió van a Bogaramban. Leirásom sajnos nincs hozzá, de nálam is a korábban leirt módon működik az állomások tárolása: odateker-kihúz-benyom.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28763 Dátum: 2008 Június 14, 16:50:42 »

Lehet, hogy van egy relém. Most boltoltam, kapcsolt áruként a vaterán mással, az enyém makk egészséges, ha érdekel, megnézem fényszórórelé-e, és működik-e. Ha igen, szólok!!
Jelképesd összegért a tied. Postai levélen megy majd. Wink
köszönöm előre is Grin, azért még ránézek, hogy biztos az e a rossz.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28762 Dátum: 2008 Június 14, 16:26:42 »

Valahol hallottam vagy olvastam, hogy nem mindegy, hogy meddig ér a kipufogó vége!! Tehát a furulyák!!
Lehet benne valami nemtom...
Szerintetek??
Mi a fenétől lehet az, hogy szinte mindig jön be az utastérbe ilyen olajos-kipufogógázas, büdös, nyomasztó "illat"?





Furulya? Ugyan!!
Az csak a fojtást, és a hangosságot befolyásolja.
Én inkább a motor felőli részek tömítettségét nézném meg. Írtad, hogy nincs motortér tömítésed. Igaz, ehhez nincs köze, de szerintem mihamarabb spórold! A motor által alul kifújt levegő porral keveredve visszaszívódik a motortérbe, nem biztos, hogy jót tesz. Günzherrék azért rakták be, mert oka van, dolga van. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #28761 Dátum: 2008 Június 14, 16:25:59 »

Mi a fenétől lehet az, hogy szinte mindig jön be az utastérbe ilyen olajos-kipufogógázas, büdös, nyomasztó "illat"?


Valahol hallottam vagy olvastam, hogy nem mindegy, hogy meddig ér a kipufogó vége!! Tehát a furulyák!!
Lehet benne valami nemtom...
Szerintetek??
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28760 Dátum: 2008 Június 14, 16:21:25 »

köszönöm Kezfogas, de csak igyekszem belőle a legtöbbet kihozni amit lehet. Wink
Vannak még apróságok, amit meg kéne oldanom, de még nem értek sokat hozzá.  Undecided
pl: néha ha használom a fénykürtöt és utána felkapcsolom a fényszorókat, akkor rögtön reflektor ég, és nem tudom kikapcsolni. A kormányt szétszedtem, de az érintekezők nem érnek össze, mégis rövidzár van köztük, ha rámérek. A relénél levettem azt a kábelt ami szerintem a kapcsolótól jön, akkor már nem volt rövidzár, és a reflektor még ekkor is égett. Aztán egyszer csak, gondolom szétrázóik és megint jól műkdik. szvsz a relé a vacak, de pontosan nem tudom, hogyan kéne működnie. Elvi kapcsolásom van, de ehhez nem elég részletes.
Lehet, hogy van egy relém. Most boltoltam, kapcsolt áruként a vaterán mással, az enyém makk egészséges, ha érdekel, megnézem fényszórórelé-e, és működik-e. Ha igen, szólok!!
Jelképesd összegért a tied. Postai levélen megy majd. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28759 Dátum: 2008 Június 14, 16:16:56 »

OFF
Hoppá...
Nem kicsit fanatikus, és nem kicsit alapos kollégával gyarapodott bogaras társadalmunk személyedben! Wink
ON
köszönöm Kezfogas, de csak igyekszem belőle a legtöbbet kihozni amit lehet. Wink
Vannak még apróságok, amit meg kéne oldanom, de még nem értek sokat hozzá.  Undecided
pl: néha ha használom a fénykürtöt és utána felkapcsolom a fényszorókat, akkor rögtön reflektor ég, és nem tudom kikapcsolni. A kormányt szétszedtem, de az érintekezők nem érnek össze, mégis rövidzár van köztük, ha rámérek. A relénél levettem azt a kábelt ami szerintem a kapcsolótól jön, akkor már nem volt rövidzár, és a reflektor még ekkor is égett. Aztán egyszer csak, gondolom szétrázóik és megint jól műkdik. szvsz a relé a vacak, de pontosan nem tudom, hogyan kéne működnie. Elvi kapcsolásom van, de ehhez nem elég részletes.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28758 Dátum: 2008 Június 14, 15:22:52 »

Rádiót kiszedtem, mert idegesít, hogy nem tudom az állmásokat tárolni. Emden VI van ráírva. Esetleg akad valakinél ilyen típusú leírás? Hálás lennék érte.
OFF
Hoppá...
Nem kicsit fanatikus, és nem kicsit alapos kollégával gyarapodott bogaras társadalmunk személyedben! Wink
ON

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28757 Dátum: 2008 Június 14, 15:15:44 »

Rádiót kiszedtem, mert idegesít, hogy nem tudom az állmásokat tárolni. Emden VI van ráírva. Esetleg akad valakinél ilyen típusú leírás? Hálás lennék érte.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28756 Dátum: 2008 Június 14, 14:40:21 »

Szerintem ne kisérletezgess!
Csavard le az ajtót azzal a három csavarral az A-oszlopról,kompletten zsanérral együtt,aztán vidd el valami fémes szakihoz.
Próbléma átidalva, így csapszeg marad a helyén Grin A felsó szanér A oszlop belső csavarja alá betettem egy réz lapkát így az ajtó felső fele kicsit előrébb jött Tongue kompenzálva a kis lógást. Viszont, azzal nem tudtam mit kezdeni, hogy az ajtó alja kicsit eláll a B oszlopnál, pedig próbáltam játszani a zsanérokkal.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 14, 14:52:27 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #28755 Dátum: 2008 Június 14, 10:06:54 »

Az alsó zsanért 3 szegecs fogja az ajtóhoz, azt könnyen ki lehet fúrni, és ki is jön, de a felsőt jóval több, és sztem azt ne tudom kiszedni, de még tanulmányozom a problémát.
Az nem tudjátok mennyi lyukátmérő különségnek kéne lenni a két szanérfél között? Elvileg az egyikben szorosan áll, a másokban meg forog a csap.
Szerintem ne kisérletezgess!
Csavard le az ajtót azzal a három csavarral az A-oszlopról,kompletten zsanérral együtt,aztán vidd el valami fémes szakihoz.

Azt a csapszeget szerintem jobb lenne valami speckó szerszámmal kinyomatni,kipréselni nem pedig ütni-verni.Egy esztergályos felfúrja a lyukakat,aztán legyártja,a furathoz passzoló,túlméretes csapszegeket,rozsdamentes anyagból.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28754 Dátum: 2008 Június 14, 08:17:58 »

Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.
Az alsó zsanért 3 szegecs fogja az ajtóhoz, azt könnyen ki lehet fúrni, és ki is jön, de a felsőt jóval több, és sztem azt ne tudom kiszedni, de még tanulmányozom a problémát.
Az nem tudjátok mennyi lyukátmérő különségnek kéne lenni a két szanérfél között? Elvileg az egyikben szorosan áll, a másokban meg forog a csap.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28753 Dátum: 2008 Június 13, 22:13:51 »

őőőő, ezt nem tudtam.
köszönöm a megvilágosítást.
ugyan, kedves bahhátom! 1 fhhöccs, ... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28752 Dátum: 2008 Június 13, 22:07:58 »

Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.

őőőő, ezt nem tudtam.
köszönöm a megvilágosítást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28751 Dátum: 2008 Június 13, 22:04:24 »

nem lenne egyszerűbb a zsanért leszedni az ajtóról?
a bódéhoz fogja (asszem) 3 csavar, az ajtóhoz meg 4.
utána már be tudod fogni satuba, üheted, vághatod, fúrhatod.
Ajtóra szegecselve van. De ha lefúrod, süllyesztett fejű csavarral orvosolható. Merki Pista hasonló megoldást csinált egy gyönyörűen restaurált 76-os spar bogáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28750 Dátum: 2008 Június 13, 22:01:59 »

Hmmm Ha nem jön össze a saját ajtó, lehet boltolni tőled?

nem lenne egyszerűbb a zsanért leszedni az ajtóról?
a bódéhoz fogja (asszem) 3 csavar, az ajtóhoz meg 4.
utána már be tudod fogni satuba, üheted, vághatod, fúrhatod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28749 Dátum: 2008 Június 13, 21:18:32 »

Anonymus NGA-tól vettem én is anno Blaupunktot - szinte zsír gyári volt, a mai napig szuper - amelyet úgy kell memorizálni, hogy beállítod a Szabad Európára, gombot kihúzod, MAJD tövig benyomod. Ennyi.
Ettől függetlenül pár nap után a gyengébben fogható adókat manuálisan utána kell állítani.

pedig így  csináltam, de mégsem akarja a dolgot Undecided asszem belenézek a lelki világába

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
matchbox
« Hozzászólás #28748 Dátum: 2008 Június 13, 21:17:47 »

az megvolt csak igy is lassan megy. vagy ne visszonytsak az off automhoz?
főnök, a csúszósaruk szépen csillognak és nem oxidáltak meg ugye nem akkora az ellenállásunk, hogy akár ökörsütéshez is elegendő lenne?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28747 Dátum: 2008 Június 13, 21:03:37 »

rudazat meg kell pucolni meg zsirozni meg 2 tneglyt
az megvolt csak igy is lassan megy. vagy ne visszonytsak az off automhoz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
matchbox
« Hozzászólás #28746 Dátum: 2008 Június 13, 20:28:37 »

valóban ki lehet húzni, de memorizálásra még mindig nem tudtam rávenni. Guglizással odáig eljutottam, hogy valszeg Blaupunkt Munster rádió 1976 körülről. Van valakinek esetleg leírása hozzá?
Anonymus NGA-tól vettem én is anno Blaupunktot - szinte zsír gyári volt, a mai napig szuper - amelyet úgy kell memorizálni, hogy beállítod a Szabad Európára, gombot kihúzod, MAJD tövig benyomod. Ennyi.
Ettől függetlenül pár nap után a gyengébben fogható adókat manuálisan utána kell állítani.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28745 Dátum: 2008 Június 13, 20:01:40 »

Amit én vetem NGA-tól azon is ki jell húzni a gombot akkor memorizál. Elsőre nekem sem ment, aztán a guzgliba beírtam a típsát a rádiónak és szerencsére találtam egy leírást, ahol ott volt, hogy ki kell húzni a gombot. Összeszedtem minden bátoeságom, finoman de határozottan elkezdtem húzni és győztem!  Smiley Próbáld meg te is hátha csak szoros. vagy guglizzál...
valóban ki lehet húzni, de memorizálásra még mindig nem tudtam rávenni. Guglizással odáig eljutottam, hogy valszeg Blaupunkt Munster rádió 1976 körülről. Van valakinek esetleg leírása hozzá?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28744 Dátum: 2008 Június 13, 18:54:06 »

69-es bogaram-ban 2allasu az ablaktorlo.
hogy lehet megcsinalni hogy toroljon normalisan. lapatok jok. csak kurva lassan torol.
amilyen eso van eselye sincs hogy torolje az ablakot Cry
rudazat meg kell pucolni meg zsirozni meg 2 tneglyt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28743 Dátum: 2008 Június 13, 18:52:51 »

69-es bogaram-ban 2allasu az ablaktorlo.
hogy lehet megcsinalni hogy toroljon normalisan. lapatok jok. csak kurva lassan torol.
amilyen eso van eselye sincs hogy torolje az ablakot Cry

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28742 Dátum: 2008 Június 13, 16:12:56 »

Van itthon pár db.De zsanér csapszeg lógás sztem nem jellemző.
Hmmm Ha nem jön össze a saját ajtó, lehet boltolni tőled?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28741 Dátum: 2008 Június 13, 16:04:55 »

hééé, így könnyű Tongue (mennyi volt?)
Van itthon pár db.De zsanér csapszeg lógás sztem nem jellemző.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28740 Dátum: 2008 Június 13, 16:00:53 »

Új ajtó. Grin
hééé, így könnyű Tongue (mennyi volt?)

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28739 Dátum: 2008 Június 13, 15:33:52 »

Igen ezzel leszeded az ajtót. Az lenne az igazi, ha a zsanérokat cserélni lehetne. Nem hiszem, hogy nem találtak ki valami roppant egyszerű dolgot a logó ajtóra.

Új ajtó. Grin
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28738 Dátum: 2008 Június 13, 14:31:21 »

Dejóómegy! 
Egyébként én nem nyúltam hozzá, kellő leírás hiányában... Meg most tettem vágre kerékre, tudom ha leszedem az ajtót abból se lesz hetekig zárható bódé...
Elefántfül miatt kellett főleg, mert azt cserélnem kell. Bontóban mákom volt és egy rusnya rozsdás rózsaszínű ajtó volt , és semmi más csak az elefántfül volt benne, az viszont jó állapotban. szóval 2e-ért elhoztam. Ennyit megért, hogy ne a bogi ajtaját csesszem el.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28737 Dátum: 2008 Június 13, 09:09:01 »

Azért sajnos nem minden esetben megy ilyen könnyen. Néha nem tudod kiütni, mert bele van rohadva, de az ellendarabban lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz.
Ilyenkor ki kell fúrni...és ügyeskedni.

Asszem ezért nem fogok kísérletezni. Elbaszom, se pénzem se erőm festegetni utána az ajtót...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28736 Dátum: 2008 Június 13, 09:07:58 »

...Én szereztem egy szar ajtót játéknak. ...

Dejóómegy! 
Egyébként én nem nyúltam hozzá, kellő leírás hiányában... Meg most tettem vágre kerékre, tudom ha leszedem az ajtót abból se lesz hetekig zárható bódé...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28735 Dátum: 2008 Június 13, 09:06:01 »

Én nem értem, miért olyan nagy gond az  csapszeg...? Símán ki tudtam venni az összeset, alulról felfelé dornizva, felszerelt ajtó esetén. A csapszeget mezei esztergályos csinálta, a zsanérba magam fúrtam az ovalitás miatt nagyobb lyukat, faszán be tudtam tenni a csapszeget is, és szépen működik. A jobbos ajtó, mert a balos tök jó volt, míg össze nem lett rakva Smiley. Aztán azóta sem az igazi, pedig már a zsanéron is hajlítottam Sad

Azért sajnos nem minden esetben megy ilyen könnyen. Néha nem tudod kiütni, mert bele van rohadva, de az ellendarabban lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz.
Ilyenkor ki kell fúrni...és ügyeskedni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28734 Dátum: 2008 Június 13, 06:56:48 »

Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.
Én nem értem, miért olyan nagy gond az  csapszeg...? Símán ki tudtam venni az összeset, alulról felfelé dornizva, felszerelt ajtó esetén. A csapszeget mezei esztergályos csinálta, a zsanérba magam fúrtam az ovalitás miatt nagyobb lyukat, faszán be tudtam tenni a csapszeget is, és szépen működik. A jobbos ajtó, mert a balos tök jó volt, míg össze nem lett rakva Smiley. Aztán azóta sem az igazi, pedig már a zsanéron is hajlítottam Sad

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28733 Dátum: 2008 Június 12, 22:01:23 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy gumis-felnis kérdésem, a 4.5X14 ET45 felni helyeére felrakhatom a 5.5X14 ET 49-es felnit

ja



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28732 Dátum: 2008 Június 12, 22:00:58 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy gumis-felnis kérdésem, a 4.5X14 ET45 felni helyeére felrakhatom a 5.5X14 ET 49-es felnit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1292 1293 1294 1295 1296 [1297] 1298 1299 1300 1301 1302 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.