www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 23:32:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1295 1296 1297 1298 1299 [1300] 1301 1302 1303 1304 1305 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14698989 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28651 Dátum: 2008 Június 10, 22:08:08 »

en nem ertem ezt a kocsi tedizes meg ecsettel festes dolgot.
szerintem de ez az en velemenyem hogy ritka igenytelen. Undecided
inkabb keress valami auto szerelot aki azt hiszi hogy tud feste es fujasd le vele 20ert. meg az is jobb lesz.
én kocsim is teddi fény! idén 3éves

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #28650 Dátum: 2008 Június 10, 22:07:09 »

en nem ertem ezt a kocsi tedizes meg ecsettel festes dolgot.
szerintem de ez az en velemenyem hogy ritka igenytelen. Undecided
inkabb keress valami auto szerelot aki azt hiszi hogy tud feste es fujasd le vele 20ert. meg az is jobb lesz.
Biztos jól fognak mutatni az oldalán a csíkok ahol meg-megfolyt a festék mert tecskós pisztollyal fújta félrészegen 20ért és akkor mit csinálsz visszacsiszolod? Ja és nálunk a legigénytelenebb fényező fúj 15-ért egy elemet!!
Lehet igénytelenül teddyzni, de egy kicsit több ráfordítással, türelemmel nagyon szépen meg lehet csinálni egy autót és nagyon olcsón ...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28649 Dátum: 2008 Június 10, 22:06:01 »

en nem ertem ezt a kocsi tedizes meg ecsettel festes dolgot.
szerintem de ez az en velemenyem hogy ritka igenytelen. Undecided
inkabb keress valami auto szerelot aki azt hiszi hogy tud feste es fujasd le vele 20ert. meg az is jobb lesz.
Haver ennyit sem akar költeni rá. Ez egy 70 ezer forintos autó, ami megy eladásra

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28648 Dátum: 2008 Június 10, 21:56:05 »

A szóljatok idéből áthoztam, de a válaszokat legyetek szívesek inkább privátban, vagy a szóljatok idében megírni!

Haver teddyzné az OFF kocsiját, megy eladásra.
A festés előkészítésével tisztában vagyok. Gitteléseknél a végén szórógitt, és 600-as vízpapír.
Aztán? Milyen higítással kell dolgozni?
Szóval a teddy használatáról kellene bővebb információ. (Szobát már diszperzittel festettem vele.)

en nem ertem ezt a kocsi tedizes meg ecsettel festes dolgot.
szerintem de ez az en velemenyem hogy ritka igenytelen. Undecided
inkabb keress valami auto szerelot aki azt hiszi hogy tud feste es fujasd le vele 20ert. meg az is jobb lesz.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28647 Dátum: 2008 Június 10, 21:48:27 »

A szóljatok idéből áthoztam, de a válaszokat legyetek szívesek inkább privátban, vagy a szóljatok idében megírni!

Haver teddyzné az OFF kocsiját, megy eladásra.
A festés előkészítésével tisztában vagyok. Gitteléseknél a végén szórógitt, és 600-as vízpapír.
Aztán? Milyen higítással kell dolgozni?
Szóval a teddy használatáról kellene bővebb információ. (Szobát már diszperzittel festettem vele.)


Én nemjavaslom. Anyámék 106-ját egy szobafestő mázoló ismerőse "okosba majd megcsinálom teddyvel..." akciót kezdett. Megvették a festéket, meg a sok fszságot a metálfényhez és leteddyzte. Visszacsiszolta persze okosba és olyan lett a végére mintha kb én a számból ráköptem volna a motorháztetőre a sok drága kamatyot...
Tehát metálfényt nem lehet, legalábbis az a fékegyelmű' nem tudta. Bár én mondtam anyunak inkább fizetni kéne a fényezőnek... de jóleszaz alapon megbízott benne. Így többe került a leves mint a hús.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28646 Dátum: 2008 Június 10, 21:09:59 »

A szóljatok idéből áthoztam, de a válaszokat legyetek szívesek inkább privátban, vagy a szóljatok idében megírni!

Haver teddyzné az OFF kocsiját, megy eladásra.
A festés előkészítésével tisztában vagyok. Gitteléseknél a végén szórógitt, és 600-as vízpapír.
Aztán? Milyen higítással kell dolgozni?
Szóval a teddy használatáról kellene bővebb információ. (Szobát már diszperzittel festettem vele.)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28645 Dátum: 2008 Június 10, 20:56:32 »

Amit én vetem NGA-tól azon is ki jell húzni a gombot akkor memorizál. Elsőre nekem sem ment, aztán a guzgliba beírtam a típsát a rádiónak és szerencsére találtam egy leírást, ahol ott volt, hogy ki kell húzni a gombot. Összeszedtem minden bátoeságom, finoman de határozottan elkezdtem húzni és győztem!  Smiley Próbáld meg te is hátha csak szoros. vagy guglizzál...
Köszönöm, futok még egy kört Wink

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #28644 Dátum: 2008 Június 10, 20:49:50 »

ÖÖÖÖ! Hát próbálkoztam, kicsit és sokat hallgat üzemmódban, de nem történt semmi.

Még első próbálkozásaimkor megállapítottam, hogy a programgombokat kihúzni nem tudom. Persze erőltetni nem akartam.
Összeszedve összes villamosmérnöki tudásomat, nem jöttem rá a dolog nyitjára. Ha nincs több ötletetek, akkor győz a kíváncsiságom és szétszedem Tongue

Amit én vetem NGA-tól azon is ki jell húzni a gombot akkor memorizál. Elsőre nekem sem ment, aztán a guzgliba beírtam a típsát a rádiónak és szerencsére találtam egy leírást, ahol ott volt, hogy ki kell húzni a gombot. Összeszedtem minden bátoeságom, finoman de határozottan elkezdtem húzni és győztem!  Smiley Próbáld meg te is hátha csak szoros. vagy guglizzál...

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28643 Dátum: 2008 Június 10, 20:48:51 »




P.S.:Aki nem ért hozzá,ne ugasson bele mert pofázni fekve is lehet!
Ha hülye vagy hozzá végezz egyetemet! Csak azért ugatással vádolni valakit mert máshogy gondolja, bunkóság, sült parasztság!

Töröld ki azt a megjegyzést és akkor én is kitörlöm ezt a hozzászólást!
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28642 Dátum: 2008 Június 10, 20:13:19 »



És ha 113al kezdődik és 103H a vége?
vagy HC6?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28641 Dátum: 2008 Június 10, 20:10:14 »

Elejében van a cikkszám. 113, esetleg 111-gyel kezdődőek a gyári tengelyek. Pl. 113 109 111 A  ez a typ1 tengelye.

Te hol voltál eddig? Cheesy
Eddig egyetlen nagytudású sem volt képes ilyen jó választ adni...
Erre voltam kíváncsi,köszönöm


P.S.:Aki nem ért hozzá,ne ugasson bele mert pofázni fekve is lehet!

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28640 Dátum: 2008 Június 10, 19:40:57 »

Szóval benyom, tekerőt állomásra teker, kicsit hallgat, másik gombot benyom, ekkor a skálán a pöcök máshová ugrik, másik állomás itt is beállít (tekerővel teker), kicsit hallgat, először használt gomb ismét benyom, hoppá már az elsőnek beállított állomás szól. Harmadik gomb folyamatba csatolását már rád bízom.  Grin Sőt a "közép hullám" két gombjáét is.  Grin

ÖÖÖÖ! Hát próbálkoztam, kicsit és sokat hallgat üzemmódban, de nem történt semmi.

A tárolni kívánt állomás beállítása után a programgombot kihúzni, benyomni, és máris kész!
Egyébként a készüléken belül a rudazatot szét lehet akasztani, így (ha a hullámsávváltó az U állásban marad) mind az öt programhely URH-ra alakítható  Grin

Még első próbálkozásaimkor megállapítottam, hogy a programgombokat kihúzni nem tudom. Persze erőltetni nem akartam.
Összeszedve összes villamosmérnöki tudásomat, nem jöttem rá a dolog nyitjára. Ha nincs több ötletetek, akkor győz a kíváncsiságom és szétszedem Tongue

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28639 Dátum: 2008 Június 10, 16:14:35 »

annyira, hogy beazonosítsa, gyári e a tengely, pont elég.

Elejében van a cikkszám. 113, esetleg 111-gyel kezdődőek a gyári tengelyek. Pl. 113 109 111 A  ez a typ1 tengelye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28638 Dátum: 2008 Június 10, 15:20:15 »

így házilag ez a megoldás, de ha pontosat akarsz akkor eleve nem tolómérővel kellene csinyányi szvsz

annyira, hogy beazonosítsa, gyári e a tengely, pont elég.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28637 Dátum: 2008 Június 10, 15:14:54 »

a gyári szeirntem egyszerű, domború oldalú (harmonikus) bütyükprofillal rendelkezik, tehát ha megmérjük a megnagyobb méretét ( a csúcson át), és kivonjuk az alapkör átmérőjét, megkapjuk amaximális emelést.
így házilag ez a megoldás, de ha pontosat akarsz akkor eleve nem tolómérővel kellene csinyányi szvsz
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28636 Dátum: 2008 Június 10, 15:02:14 »

az érdekes lesz!  Grin

a gyári szeirntem egyszerű, domború oldalú (harmonikus) bütyükprofillal rendelkezik, tehát ha megmérjük a megnagyobb méretét ( a csúcson át), és kivonjuk az alapkör átmérőjét, megkapjuk amaximális emelést.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28635 Dátum: 2008 Június 10, 14:55:44 »

meg tudná nekem mérni vki tolómérővel hogy a gyári vezmü tengelynek 1 bütyke átmérőben mekkora????

ezt megmértem egyszer, aztán jól elfelejtettem. ha jól emélkszem, az 1,4 es himbával kijött olyan 11 mm körüli emelés. tehát gyári himbasorral kb. 8,6. persze nem esküdnék meg rá Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 10, 14:58:06 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28634 Dátum: 2008 Június 10, 14:28:01 »

de én erre vagyok kiváncsi,az nem baj?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28633 Dátum: 2008 Június 10, 14:18:13 »

Grin
de ez meg nem az emelés szvsz  Wink
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28632 Dátum: 2008 Június 10, 14:08:03 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28631 Dátum: 2008 Június 10, 14:01:59 »

meg tudná nekem mérni vki tolómérővel hogy a gyári vezmü tengely mekkorát emel????
az érdekes lesz!  Grin
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28630 Dátum: 2008 Június 10, 13:16:14 »

 Grin Grin Grin
Köszi!mindjárt ránézek és megmondom a szöget is Shocked Cool
ezért mondom hogy egyenlőre csak a nyitás nagyságával foglalkozom...mert az mérhető...
azért fokolt tengely mert nyilván máshol,és máshogyan nyit/emel mint a gyári...gondolom én... Lips Sealed
létezhet olyan tengely is ami másmilyen szögben nyit de ua akkorát mint a gyári????????????

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28629 Dátum: 2008 Június 10, 12:53:33 »

nem kopást szeretnék mérni...van két vezmü tengelyem,és nem tudni hogy gyári e vagy sem,a rajta lévő számok alapján sem,így e képpen próbálom kideríteni hogy mi a helyzet.... Roll Eyes
vmelyik bütyök legnagyobb átmérőjét...mivel azt így nemtom eldönteni hogy hol nyit,csak azt tudom leellenőrizni hogy nagyobbat nyit é Huh Undecided

de ha Vkinek van másegyéb 5lete szívesen várom Grin

Nem volt még szerencsém (hál' Isten) bogár vezérműtengelyhez, de szerintem a szög is számít, nem csak a nyitás nagysága, hiszen a szelephézag fix...

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28628 Dátum: 2008 Június 10, 12:33:45 »

azt hogy? mihez képest?
a veztengely kopását meg mikrométerrel szokták szerintem ellenőrizni
van otthon két vez tengelyem, csak mondd mit mérjek rajta

nem kopást szeretnék mérni...van két vezmü tengelyem,és nem tudni hogy gyári e vagy sem,a rajta lévő számok alapján sem,így e képpen próbálom kideríteni hogy mi a helyzet.... Roll Eyes
vmelyik bütyök legnagyobb átmérőjét...mivel azt így nemtom eldönteni hogy hol nyit,csak azt tudom leellenőrizni hogy nagyobbat nyit é Huh Undecided

de ha Vkinek van másegyéb 5lete szívesen várom Grin

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28627 Dátum: 2008 Június 10, 11:54:01 »

meg tudná nekem mérni vki tolómérővel hogy a gyári vezmü tengely mekkorát emel????
azt hogy? mihez képest?
a veztengely kopását meg mikrométerrel szokták szerintem ellenőrizni
van otthon két vez tengelyem, csak mondd mit mérjek rajta
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28626 Dátum: 2008 Június 10, 11:39:45 »

meg tudná nekem mérni vki tolómérővel hogy a gyári vezmü tengelynek 1 bütyke átmérőben mekkora????
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 10, 14:32:06 írta Vwfun »

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28625 Dátum: 2008 Június 10, 10:40:44 »

beraksz egy csavart ami kuvul 17-es es eleg vastag, hogy meg hozza ferjel egy jo krovaval
Vettem egy made in usa imbuszt. Minden más eltört. Ez egyből kivette...+fél méter "coloscső"

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #28624 Dátum: 2008 Június 10, 09:50:27 »

A benzin nem is, esetleg a benne levő adalék: pl. szelepülék, szelepszár, stb.

Hát, pedig a csöveken, az AC membránjain, meg a fúvókákon kívül nem sok mindent tud "kenni" szegény benzin. De hinni szép dolog. Wink
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28623 Dátum: 2008 Június 10, 09:05:36 »

ezt komolyan mondod ? hasonlítsd össze pl az alkoholok kenési tulajdonságaival. maj dtessék megnézni az üzemanyaggal érintkező mozgó felületek kopásait.

persze szvsz nem kell túlspilázni a dolgot Smiley

Hát, pedig a csöveken, az AC membránjain, meg a fúvókákon kívül nem sok mindent tud "kenni" szegény benzin. De hinni szép dolog. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #28622 Dátum: 2008 Június 10, 08:37:59 »

hétvégén állítottam az előgyújtáson, de a lemezhang fordulaton nem szünt meg. Sőt, tegnap reggel már indításnál is jelentkezett,
aztán tegnap este már egyre alacsonyabb fordulaton is jelentkezett, többször leállt fékezésnél és nehezen indult, végül nagy lemezcsörömpölés közepette ismét leállt és azóta csak gurítgatni lehet.
Az indító motor forgat.
Lehet a turbina a gond? Tegnap Holló úrral és kedves szomszédjával elméleti síkon erre jutottunk...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #28621 Dátum: 2008 Június 09, 23:09:48 »

segitséget kérnék
ki milyen modszert alkalmaz fék légtelenitésre.mert már nem tudom mit csináljak.most lett ujra csövezve szoval nincs benne sok olaj még.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28620 Dátum: 2008 Június 09, 22:52:54 »

Meg a benzinnek mit kéne kennie? A motort a motorolaj keni, azért van benne.

ezt komolyan mondod ? hasonlítsd össze pl az alkoholok kenési tulajdonságaival. maj dtessék megnézni az üzemanyaggal érintkező mozgó felületek kopásait.

persze szvsz nem kell túlspilázni a dolgot Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 09, 22:55:11 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #28619 Dátum: 2008 Június 09, 22:43:22 »

Van ilyenem (talán a ratroé volt), kipróbálom (2 év alatt nem sikerült) és beszámolok a fejleményekről.
En egyszer kiprobaltam a buszomon, es kellemes hus levegot nyomott befele. Persze csak menet kozben, nem dugoban...
A viz nem folyik befele, legalabbis nekem nem folyt.
Neha a madzagot meghuzza az ember, hogy nedvesitse a szalmahengert, oszt kesz.
Jeggel nem probaltam. Meg.
En is gondolkoztam, hogy gyartani kellene, de szerintem azert egy szep kivitelezes nem olyan egyszeru.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #28618 Dátum: 2008 Június 09, 22:37:23 »

lehet kapni bótban olyan krovafejet
meg sima 17-es imbuszkulcsot is  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
matchbox
« Hozzászólás #28617 Dátum: 2008 Június 09, 21:46:10 »

A termosztáttal szenvedek én is. amikor vettem nem volt benne, de szereztem hozzá cuccokat. Az lenne a kérdésem, hogy a csappantyúk, és a rudazat, ami a csappantyúkat mozgatja, az ugyanolyan mindegyik motornál? Mert nekem vhogy nem akar összeállni... Sad
Ide tessék ellátogatni, itt vannak használható fotók is:
http://www.vw-resource.com/vanes_thermostat.html
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28616 Dátum: 2008 Június 09, 21:23:29 »

nekem 80 körül volt a tárcsafék, asszem csak a tengelycsonk volt felújított

ok, kössz az infót Wink Smiley
Robpanzer
« Hozzászólás #28615 Dátum: 2008 Június 09, 21:16:50 »


Először is, nekem mindig volt és még a tuningmotoromban is van termosztát. A termosztát nem passzió, hanem kitalálták, megtervezték, annak ott a helye, van értelme.
De vannak emberek, akik két sör mellett félrészegen áthalloták a kocsmában egy másik asztaltól, hogy ha elromlik a termosztát majd jól megfől a motor és ezt jól elsajátították és remegve vetetik ki a szerelővel.
A másik amit hallotak ugyanebben a milliőben, hogy öreg motorba nem szabad szintetikus olajat tenni, mert az "vékony". Viszkozitás senkit nem érdekel, a szintetikus az vékony, punktum, téma befejezve.

Termosztát kell, mert szabályozza a motor hőfokát, főleg a bemelegedési szakaszban segít, és télen.

A termosztáttal szenvedek én is. amikor vettem nem volt benne, de szereztem hozzá cuccokat. Az lenne a kérdésem, hogy a csappantyúk, és a rudazat, ami a csappantyúkat mozgatja, az ugyanolyan mindegyik motornál? Mert nekem vhogy nem akar összeállni... Sad
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #28614 Dátum: 2008 Június 09, 18:33:58 »

Ma megint haladtam picit.




Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #28613 Dátum: 2008 Június 09, 18:08:10 »

Ezt kitől hallottad? csak nem a kutastól? Aki eddigis rádtukmálta a méregdrága 98-ast? Baromság az egész. A 95-ös benya, mint mindegyik, ami nem bioetanol ásványi eredetű. Meg a benzinnek mit kéne kennie? A motort a motorolaj keni, azért van benne.
Nem a kutas volt..... Jelen esetben pedig inkább az ólompótlót akará tukmálni gondolom Cheesy

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28612 Dátum: 2008 Június 09, 18:02:05 »

Ezt az olajos dolgot én is sokszor hallgatom.... Csakis ásványi olajat az öregbe... De ez miért?
Valamint amit most hallgatok, hogy a 98-s benzin megszüntetésével kihagyták a 95-s benyából az ásványi összetevőket amiket kémiai úton pótoltak, ezért nincs kenése a benzinnek és minden tankolásnál rakjak bele ólompótlóadalékot, hogy a motorkopást meg miegymás megakadájozzam...
Ezt kitől hallottad? csak nem a kutastól? Aki eddigis rádtukmálta a méregdrága 98-ast? Baromság az egész. A 95-ös benya, mint mindegyik, ami nem bioetanol ásványi eredetű. Meg a benzinnek mit kéne kennie? A motort a motorolaj keni, azért van benne.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1295 1296 1297 1298 1299 [1300] 1301 1302 1303 1304 1305 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.