www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 21:32:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1293 1294 1295 1296 1297 [1298] 1299 1300 1301 1302 1303 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14697737 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28731 Dátum: 2008 Június 12, 21:41:17 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.

de!!
a tárcsás és a dobos tengelycsonk tök más.

ehun e:



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #28730 Dátum: 2008 Június 12, 21:21:53 »

igyvan!
+minden szar általána vagy javitani kell(foglalat,kapcsolok,motor(ablaktörklö)
azért még aki ezt csinálja nap mint nap 2-3nap tuti ha már kész a köteg
ezt alátámasztom: iszonyat pepecs munka, de nagyon szép az eredménye!
matchbox
« Hozzászólás #28729 Dátum: 2008 Június 12, 21:19:50 »

Lengéscsillapítót kiszeded, és ha kézzel könnyen, kis ellenállással össze tudod nyomni, meg széthúzni, akkor rossz.
De miért nem írtad le azt, amit nekem privátban?
...
Megmondom az okosat: szégyenlős vagyok! Meghát ingyé' gyósan kéne infó drága-lassú szervíz helyett...
 
Már gyűjtök 1 pár első lengéscsillapítóra - jövő hónap közepén vizsga!
Köszi az értékes tippeket mindenkinek!
 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 12, 21:22:38 írta matchbox »
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28728 Dátum: 2008 Június 12, 21:05:17 »

Ami az "A"oszlopban van.
Igen ezzel leszeded az ajtót. Az lenne az igazi, ha a zsanérokat cserélni lehetne. Nem hiszem, hogy nem találtak ki valami roppant egyszerű dolgot a logó ajtóra.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28727 Dátum: 2008 Június 12, 20:38:27 »

pontoan hogy érted? Mely csavarokat?
Ami az "A"oszlopban van.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28726 Dátum: 2008 Június 12, 20:26:23 »

Én a csavarokat fúrtam ki a kasztniból.
pontoan hogy érted? Mely csavarokat?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28725 Dátum: 2008 Június 12, 20:21:19 »

Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.
Én a csavarokat fúrtam ki a kasztniból.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28724 Dátum: 2008 Június 12, 20:15:30 »

Igen.
Ha széria az autó akkor nem baj, ha ülteted, akkor az a 2 cm (oldalanként egy) nagyon útban lesz....

értem, köszönöm szépen a segítséget Smiley  szériaként hagyom meg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28723 Dátum: 2008 Június 12, 20:14:34 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.

Igen.
Ha széria az autó akkor nem baj, ha ülteted, akkor az a 2 cm (oldalanként egy) nagyon útban lesz....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28722 Dátum: 2008 Június 12, 20:01:15 »

nem veszek millios kábelköteg készletet majd csinálok szeptemberben ha hazajövök angliábol. Annyi kéne, hogy össze legyen dugva minden oszt még 3 hétig menjen az ótó aztán 2hónapot áll mert nemleszek itthon.

Ha összedugták nekem akkor szépen kicserélek minden régi szart ujra.
Kapcsolok: összes jo, ablaktörlömotor jó, egyéb müszar nincs. Gyújtás, lámpák, duda, motor, km óra. Ennyit kell össz.

Proth: köszi, megkérdezem.
Há akkó dugd össze.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28721 Dátum: 2008 Június 12, 20:01:10 »

tehát hogyha az első fékeket tárcsásra cserélném ahhoz akkor nem kell vennem új tengelycsonkokat, de ennek következtében kb 2cm-rel lesz szélesebb az első tengely?
javítson ki valaki ha rosszul gondolom, csak régebben láttam írni vkitől.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28720 Dátum: 2008 Június 12, 19:51:03 »

Az ajtókhoz lőhettek nekem is megoldásokat. Nekem is csapszeget kell cserélnem majdan vmikor..... És a festés megpattogtaása nélkül kéne kiszedni a mostaniakat...
Ajtó ügyben jutottál valamire? Én szereztem egy szar ajtót játéknak. Az alsó zsanért kiszedtem és a szeget ki tudtam fúrni (1,5;3;4,5;7 fúrók+wd40) Most egy kicsit megtorpantam, mert az egészet fel kéne fúrni és gondolom valami rozsdamentes szeget kéne beletenni. Beleverni nem jó ötlet. Az igazi az lenne, ha a zsanért felhevíteném, belecsúsztatnám a szeget és szépen ráhülne. Ez persze a festéket tönkretenné. Szvsz ez legyen a legnagyobb gond.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28719 Dátum: 2008 Június 12, 17:51:31 »

Maresz: kiderült miért nem forgott a motorom?
majd holnap

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28718 Dátum: 2008 Június 12, 16:14:48 »

Maresz: kiderült miért nem forgott a motorom?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28717 Dátum: 2008 Június 12, 16:11:39 »

nem veszek millios kábelköteg készletet majd csinálok szeptemberben ha hazajövök angliábol. Annyi kéne, hogy össze legyen dugva minden oszt még 3 hétig menjen az ótó aztán 2hónapot áll mert nemleszek itthon.

Ha összedugták nekem akkor szépen kicserélek minden régi szart ujra.
Kapcsolok: összes jo, ablaktörlömotor jó, egyéb müszar nincs. Gyújtás, lámpák, duda, motor, km óra. Ennyit kell össz.

Proth: köszi, megkérdezem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28716 Dátum: 2008 Június 12, 15:47:23 »

Arra ne vegyél mérget,hogy egy óra alatt megvan.Ha mindent leforrasztasz,a sarukat szétnyillás elleni kupakokkal tolod,ha van bent okosság (riasztó,+műszerek,etc.)akkor az jó pár nap sk.is.
igyvan!
+minden szar általána vagy javitani kell(foglalat,kapcsolok,motor(ablaktörklö)
azért még aki ezt csinálja nap mint nap 2-3nap tuti ha már kész a köteg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28715 Dátum: 2008 Június 12, 15:46:08 »


zsíííííííííííííír.   


minden oké eddig ?


a kipuffon gondolkodtam,hoyg fog ez összejönnia hőcserélővel ? nicns rajta az a csöcs, amibe a turbina fújja a levegőt. azt vágjam le a régiről, és vigyem át ?
ja
azt meodjuk máshogy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28714 Dátum: 2008 Június 12, 15:42:56 »

Tudom, hogy nem olyan rettenet nehéz, hozzáértönek 1 óra kb, de nem kivánok zárlatot. Persze házhoz megyek.
Arra ne vegyél mérget,hogy egy óra alatt megvan.Ha mindent leforrasztasz,a sarukat szétnyillás elleni kupakokkal tolod,ha van bent okosság (riasztó,+műszerek,etc.)akkor az jó pár nap sk.is.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28713 Dátum: 2008 Június 12, 15:35:40 »

ja fél oldalt a már fent a hengerfej is
másik oldal még csak össze van csiszolva meg dugattyú kiállást néztem! Wink


zsíííííííííííííír.   


minden oké eddig ?


a kipuffon gondolkodtam,hoyg fog ez összejönnia hőcserélővel ? nicns rajta az a csöcs, amibe a turbina fújja a levegőt. azt vágjam le a régiről, és vigyem át ?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 12, 15:38:14 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28712 Dátum: 2008 Június 12, 15:31:49 »

megtaláltad a cuccokat?

ja fél oldalt a már fent a hengerfej is
másik oldal még csak össze van csiszolva meg dugattyú kiállást néztem! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28711 Dátum: 2008 Június 12, 15:30:14 »

mi elválaljuk csak kéne lámpa sárvédö, azt ami benen van köteg azt hadjuk mert az kukába jó max!

megtaláltad a cuccokat?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28710 Dátum: 2008 Június 12, 15:28:05 »

nem szmb, mert egyszerüen szakemberre biznám:

Ki az (hivatalos is jo) aki megcsinálná bogaram elektronikáját? (Hátsó kábelköteg megvan, a biztositéktábla körül kell nullábol megcsinálni)
Egy szakit tudtam de nem érem el...

Tudom, hogy nem olyan rettenet nehéz, hozzáértönek 1 óra kb, de nem kivánok zárlatot. Persze házhoz megyek.
mi elválaljuk csak kéne lámpa sárvédö, azt ami benen van köteg azt hadjuk mert az kukába jó max!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28709 Dátum: 2008 Június 12, 15:24:38 »

nem szmb, mert egyszerüen szakemberre biznám:

Ki az (hivatalos is jo) aki megcsinálná bogaram elektronikáját? (Hátsó kábelköteg megvan, a biztositéktábla körül kell nullábol megcsinálni)
Egy szakit tudtam de nem érem el...

Tudom, hogy nem olyan rettenet nehéz, hozzáértönek 1 óra kb, de nem kivánok zárlatot. Persze házhoz megyek.
Beszelj Meggyesi Balazzsal (bogarszerelo), az o kornyeken (XI ker?) van egy oreg szaki, aki olcso penzer' csinalja nagyon jol az elektromos szereleseket.
Megyo szama: +363nulla944ketto726
(XI. ker alja, XXII ker teteje korul vhol)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28708 Dátum: 2008 Június 12, 14:49:00 »

nem szmb, mert egyszerüen szakemberre biznám:

Ki az (hivatalos is jo) aki megcsinálná bogaram elektronikáját? (Hátsó kábelköteg megvan, a biztositéktábla körül kell nullábol megcsinálni)
Egy szakit tudtam de nem érem el...

Tudom, hogy nem olyan rettenet nehéz, hozzáértönek 1 óra kb, de nem kivánok zárlatot. Persze házhoz megyek.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #28707 Dátum: 2008 Június 12, 14:13:48 »

Lengéscsillapítót kiszeded, és ha kézzel könnyen, kis ellenállással össze tudod nyomni, meg széthúzni, akkor rossz.

De miért nem írtad le azt, amit nekem privátban?

Szóval, kedves buflákos kollégák, hogyisvanaz, ha bukkanó után oldalirányban leng az autó?
Egy pompás 03-as nyílván nem viselkedik így.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28706 Dátum: 2008 Június 12, 13:36:53 »

az, 1302-es a jó k*rva anyját!!
minde szir-szar szilent meg gömbfej már cserélve volt
lehet lengéscsillapító gond?
azt hogy lehet kitalálni, hogy melyik kaka, ha nincs olajfolyás egyikből sem?
Szerintem nézd meg a kirmányösszekötő gömbcsuklóját, az szokott ilyet okozni, illetve szilenteket hasonlók. Markold meg a kerék két szélét, és rángasd, hogy kottyanik-e valami.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28705 Dátum: 2008 Június 12, 13:22:59 »

Ötletek? Másnak nem füstös a bogara?
Kőzetgyapot? -> 5let
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28704 Dátum: 2008 Június 12, 13:21:32 »

pur habra
felejtős, kötéskor savasodik és marja a lemezt


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28703 Dátum: 2008 Június 12, 13:07:05 »




ez az én véleményem és segítő szándékkal írtam (gyíkok kedvéért én ezt nem nevezem ugatásnak)
Miért lenne az???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #28702 Dátum: 2008 Június 12, 13:01:53 »



Szóval, kedves buflákos kollégák, hogyisvanaz, ha bukkanó után oldalirányban leng az autó?
ez most mi? mik a tünetek, hogyan "leng" oldal irányba?

szerintem, ha kormány lengéscsillapító szar akkor a gödröknél ki akarja csavarni a kezedből a kormánykereket, ha a lengéscsillapító szar, akkor nem tartja az úton a kereket és pattog (kagylóskopás a gumin) esetleg úgy elenőrízheted, hogy lenyomod egy hirtelen (vagy akár nem hirtelen) mozdulattal az autó elejét és ha egy-két lengés után nem áll meg a mozgás akkor szar a lengéscsillapító, én azért nem csak elől kereskednék, hiszen a bogár legnehezebb része hátul van ezért szerintem egy hátsó lengéscsillapító hiba is okozhatja a nagyobb tömeg bemozdulása miatt.

a 60ezer km pedig pont azt jelenti ezeken az utakon, hogy csereérett


ez az én véleményem és segítő szándékkal írtam (gyíkok kedvéért én ezt nem nevezem ugatásnak)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 12, 13:05:21 írta Bill »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28701 Dátum: 2008 Június 12, 11:23:49 »

Az 1302 külső jegyeiben csak az A oszloptól előre mutálódott.
A másikról nem írok semmit, mert megint lázadás lenne a kisebbségnél.  Evil


én a B oszloptól cserélném az orrát  Grin

bocsi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #28700 Dátum: 2008 Június 12, 11:13:38 »

Tök mindegy melyik oldalon rossz a lengéscsillapító, mert az párban szokás/illik/kell cserélni.
Ha tényleg tudni akarod, hogy rossz, akkor meg kell méretni.
Mivel a hitvány pálcika futómű van benne, ezért nem egyszerű a kézzel húzogatós módszer.  Evil


én a B oszloptól cserélném az orrát  Grin

bocsi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28699 Dátum: 2008 Június 12, 11:01:47 »

Tök mindegy melyik oldalon rossz a lengéscsillapító, mert az párban szokás/illik/kell cserélni.
Ha tényleg tudni akarod, hogy rossz, akkor meg kell méretni.
Mivel a hitvány pálcika futómű van benne, ezért nem egyszerű a kézzel húzogatós módszer.  Evil


az, 1302-es a jó k*rva anyját!!
minde szir-szar szilent meg gömbfej már cserélve volt
lehet lengéscsillapító gond?
azt hogy lehet kitalálni, hogy melyik kaka, ha nincs olajfolyás egyikből sem?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28698 Dátum: 2008 Június 12, 10:50:32 »

Lengéscsillapítót kiszeded, és ha kézzel könnyen, kis ellenállással össze tudod nyomni, meg széthúzni, akkor rossz.

De miért nem írtad le azt, amit nekem privátban?

Szóval, kedves buflákos kollégák, hogyisvanaz, ha bukkanó után oldalirányban leng az autó?
Nekem is leng, pedig nem buflák. Tipp: Kerékösszetartás, kormánylengéscsilla...(?)

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28697 Dátum: 2008 Június 12, 10:27:27 »

az, 1302-es a jó k*rva anyját!!
minde szir-szar szilent meg gömbfej már cserélve volt
lehet lengéscsillapító gond?
azt hogy lehet kitalálni, hogy melyik kaka, ha nincs olajfolyás egyikből sem?
Lengéscsillapítót kiszeded, és ha kézzel könnyen, kis ellenállással össze tudod nyomni, meg széthúzni, akkor rossz.

De miért nem írtad le azt, amit nekem privátban?

Szóval, kedves buflákos kollégák, hogyisvanaz, ha bukkanó után oldalirányban leng az autó?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28696 Dátum: 2008 Június 12, 10:02:59 »

Azt még nemtom, hogy mivel oldjam meg, régi vízvezeték szigetelésre gondoltam, vagy pur habra (az utóbbit nem telibe, hanem egy vékony zárórétegben)

eredetileg is valami purhab szerű trutymó van ott.
csak vigyázni kell, hogy ne tömd tele, mert megdagad, oszt szétfeszegeti a bódét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #28695 Dátum: 2008 Június 12, 09:21:13 »

Mi a fenétől lehet az, hogy szinte mindig jön be az utastérbe ilyen olajos-kipufogógázas, büdös, nyomasztó "illat"?
Eddig a fűtésre gyanakodtam, de jelenleg le van szedve hátul is a két cső a kutyaházról, alul is a kettő a hőcserélőkről, a hőcserélők zárva vannak, a kaszniba bejövő 2 fűtéscső be van tömve.
De így is szinte ahogy beindítom a motort, jön be a szag. Na nem olyan nagyon erősnek kell elgondoloni, de azért érezni. Arra pont elég, hogy a lehúzott ablakon kiszippantani a friss levegőre jól esik. Nemtom mitől lehet.
És az a gyanus, hogy ez csak a "bódécsere" óta van. Kipufogó nem lyukas, legalábbis nem látszik rajta lyuk, kifújás, nemrég hegesztgettem meg. Meg amúgyis, úgy érzem, mintha nem kintről jönne be a szag.
Kajak arra gondolok most már, hogy a motorból a levegő nem tud esetleg bejönni a kasznin át, hátul a motortérben két oldalt a fedél alatt, a rács alatt, ahol a kábelköteg is megy? És ott a bejön a tetőkárpiton át a szag. Erre tudok már csak gondolni......emlékszem, hogy az bevolt tömve szivaccsal, szarakodtam is mire kiszedtem onnan a szétporladt szivacsdarabokat...lehet nem véletlenül voltak ott.
Másra már nem tudok gondolni, hogy a fűtésen kivül hol jöhet be még.
A motor körüli gumitömítésem az hiányzik......dehát nem, hinném, hogy ez ekkora galibát okozna...bár kitudja.

Ötletek? Másnak nem füstös a bogara?
Jól sejted a jelenség okát! Vissza kell tömni a szigetelést a kábelköteg és a másik oldal alagútjába, akkor meg fog szűnni.
Nekem az oválnál nincs fent fűtéscső a hőcserélő, és a kasztni között, és remekjó fűtésem van benne... Akkor csinálja leginkább, ha lehúzod az ablakot, vagy kinyitod a tetőt. Nekem az a szerencsém, hogy csak tiszta meleg levegő jön, de nagyon. Én is vissza akarom tömni a szigetelést.
Azt még nemtom, hogy mivel oldjam meg, régi vízvezeték szigetelésre gondoltam, vagy pur habra (az utóbbit nem telibe, hanem egy vékony zárórétegben)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28694 Dátum: 2008 Június 12, 08:52:41 »

Mi a fenétől lehet az....
Ötletek? Másnak nem füstös a bogara?

Nekem volt. Mikor csak a turbinaházról volt leszedve a két cső, viszont alul a hőcserélőről meg nem. Égett bakelitszag volt. De aztán megcseréltem, és a turházra vissza a csövek, viszont a hőcserélőről meg leakasztottam. Így most zsír.

Amikor csak a turbinaházról volt leakasztva akkor oylan szagot eregetet a motor, hogy mikor leálltam még hátul fél méteres körben is lehetett érezni azt a szúrós szagú vackot.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 12, 08:54:51 írta nakivagyok »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #28693 Dátum: 2008 Június 12, 08:00:18 »

2elsö doblemez,belsötér,csomagtér belül +alvázvédeelm viasz és már300
meg ha nem átlagos minőségü anyaggal dolgozik akkor belecsúszik a 400-450-be is, ezt biztosan állítom, de a minőséget mindig is meg kellet fizetni

matchbox
« Hozzászólás #28692 Dátum: 2008 Június 12, 05:45:20 »

Mi a fenétől lehet az, hogy szinte mindig jön be az utastérbe ilyen olajos-kipufogógázas, büdös, nyomasztó "illat"?
Eddig a fűtésre gyanakodtam, de jelenleg le van szedve hátul is a két cső a kutyaházról, alul is a kettő a hőcserélőkről, a hőcserélők zárva vannak, a kaszniba bejövő 2 fűtéscső be van tömve.
De így is szinte ahogy beindítom a motort, jön be a szag. Na nem olyan nagyon erősnek kell elgondoloni, de azért érezni. Arra pont elég, hogy a lehúzott ablakon kiszippantani a friss levegőre jól esik. Nemtom mitől lehet.
És az a gyanus, hogy ez csak a "bódécsere" óta van. Kipufogó nem lyukas, legalábbis nem látszik rajta lyuk, kifújás, nemrég hegesztgettem meg. Meg amúgyis, úgy érzem, mintha nem kintről jönne be a szag.
Kajak arra gondolok most már, hogy a motorból a levegő nem tud esetleg bejönni a kasznin át, hátul a motortérben két oldalt a fedél alatt, a rács alatt, ahol a kábelköteg is megy? És ott a bejön a tetőkárpiton át a szag. Erre tudok már csak gondolni......emlékszem, hogy az bevolt tömve szivaccsal, szarakodtam is mire kiszedtem onnan a szétporladt szivacsdarabokat...lehet nem véletlenül voltak ott.
Másra már nem tudok gondolni, hogy a fűtésen kivül hol jöhet be még.
A motor körüli gumitömítésem az hiányzik......dehát nem, hinném, hogy ez ekkora galibát okozna...bár kitudja.

Ötletek? Másnak nem füstös a bogara?
bogid hátulján volt-e vajon olyan átalakítás, amely megváltoztathatta a levegőáramlást?
 
Oldalak: 1 ... 1293 1294 1295 1296 1297 [1298] 1299 1300 1301 1302 1303 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.