www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 00:44:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13238438 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28316 Dátum: 2008 Június 03, 10:01:18 »

kéne egy kompresszió és egy veszteségmérés.
Mi az a vesztesegmeres ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28315 Dátum: 2008 Június 03, 09:55:13 »

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?

valamikor írta, hogy szép fekete.

kéne egy kompresszió és egy veszteségmérés.
abból lehetne tovább következtetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28314 Dátum: 2008 Június 03, 09:43:21 »

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?
Hat nem szep latvany!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28313 Dátum: 2008 Június 03, 09:33:41 »

Elülsőket nem olyan gáz. Hátsóknál a koronásanya lelazítása, meg a végén a visszahúzása a nagy meló.
(Krova+ 1 m-es erőkar...)
És a csapágyak egyformák?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #28312 Dátum: 2008 Június 03, 09:33:06 »

hát ja, én is ezt mondtam neki, azt mondta hogy amit a motor szétbontása nélkül meg lehet vizsálni azt megtette, és az mind rendben volt.
gondolom ezt az előmelegítő csöves dolgot csak megnézte...de ha elmondjátok hol keressem akkor magam is megskubizom

ne keresd sehol, a typ4-esen nincs ilyesmi

amikor a gyertya megpusztul, hogy néz ki?
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28311 Dátum: 2008 Június 03, 09:20:06 »

ez így elég érdekes  Grin
hát ja, én is ezt mondtam neki, azt mondta hogy amit a motor szétbontása nélkül meg lehet vizsálni azt megtette, és az mind rendben volt.
gondolom ezt az előmelegítő csöves dolgot csak megnézte...de ha elmondjátok hol keressem akkor magam is megskubizom

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28310 Dátum: 2008 Június 03, 09:09:55 »

És cserélni kell? Nagy meló?
Elülsőket nem olyan gáz. Hátsóknál a koronásanya lelazítása, meg a végén a visszahúzása a nagy meló.
(Krova+ 1 m-es erőkar...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28309 Dátum: 2008 Június 03, 09:08:27 »

Szvsz felemeled, és megforgatod a kerekeket. Lehet hallani.

G.
Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.

És cserélni kell? Nagy meló?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #28308 Dátum: 2008 Június 03, 08:59:01 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...
ez így elég érdekes  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28307 Dátum: 2008 Június 03, 08:49:02 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...és azt mondta hogy amit őt tudott azt nagyjából megcsinált rajta, mikor elhozom tőle mindig megy szépen kb 300-400 km-t azt utána elszáll egy henger - a 4ből 3 esetben hosszasabb dugóban ácsorgást követően, de volt egy eset a nélkül is...

ötletek? esetleg vki járt már így?

Olyan van ezen a motoron, hogy előmelegítő cső? A karbitól a hengerekig futó torok szívócső fűtése ha nincs rendben, akkor ezt produkálja egy Typ1 motor.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 08:59:55 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #28306 Dátum: 2008 Június 03, 08:46:10 »

szépjónapot
problémám: typ 4 motoros buszocskám egyik hengere állandóan behal, most ette meg a 4ik gyertyát, cseréltünk már olajat, gyertyakábelt... Szabó Miki szerint a motor is teljesen rendben...és azt mondta hogy amit őt tudott azt nagyjából megcsinált rajta, mikor elhozom tőle mindig megy szépen kb 300-400 km-t azt utána elszáll egy henger - a 4ből 3 esetben hosszasabb dugóban ácsorgást követően, de volt egy eset a nélkül is...

ötletek? esetleg vki járt már így?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28305 Dátum: 2008 Június 03, 08:41:22 »

Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.
Nyíregyi talira hozhatod. Majd megbeszéljük. Wink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28304 Dátum: 2008 Június 03, 08:40:34 »

Szerintetek mitől lehet, hogy néha nem tudom kettesbe tenni az autót? 15-20 alkalmanként: indulok egyes, majd kettest nem veszi, visszarakom egyesbe, kicsit kihuzatom és utána beveszi. Visszaváltásnál nem szokott gond lenni. Van valakinek ötlete?
Nekem is nehezen veszi a kettest néha.
Én dupla kupplunggal rakom vissza:
kuplung, hármasból üresbe, kuplung felenged, gázfröccs, kupplung be, kettes. Gond és reccsenés nélkül... Ha megszokod, ez kb. 1-2 másodperces művelet.
Valószínűleg a 2. fokozatod szinkrongyűrűje már nem oké.
Szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28303 Dátum: 2008 Június 03, 08:33:20 »

2-esből 1-be visszarakod miközben mész?

ha nagyon lelassítok, (2esben alpjárat környéke, avyg alatta) én is vissazteszem, bármiylen autón. (egyesek inkább belekuplungolnak a  2esbe...én nem  Evil Grin)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28302 Dátum: 2008 Június 03, 08:28:44 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??
Amelyik legjobban lötyög...
Ja, a lyukas helyett van egy "aránylag szép" állapotú dísztárcsád, nálam.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #28301 Dátum: 2008 Június 03, 08:28:12 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??

Szvsz felemeled, és megforgatod a kerekeket. Lehet hallani.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28300 Dátum: 2008 Június 03, 08:20:48 »

Hogy lehet megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy zúg??

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28299 Dátum: 2008 Június 03, 07:20:28 »

Helyesen: kemenyebb, azaz nagy viszkozitasu.
Ja, kevertem, köszönöm a kiigazítást!

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28298 Dátum: 2008 Június 03, 07:18:19 »

Keményebb, azaz alacsony viszkozitású.
Helyesen: kemenyebb, azaz nagy viszkozitasu.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28297 Dátum: 2008 Június 03, 07:11:52 »

Keményebb...
akkor szó szerint combosabb...délután mgnézem mit látok, mint lelkes amatör, hátha kiderítek valamit.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #28296 Dátum: 2008 Június 03, 07:04:02 »

Milyen a combosabb olaj?
Keményebb, azaz alacsony viszkozitású. Az MZ-mbe egyszer gőzhengerolajat tettem, nem hallottam, jár-e a motor, igaz, az utca végéig mellette lehetett csak menni, mert az erő az olaj megtörésére ment el... a legkeményebb megoldás /öreg szaki tanácsai című opusz/ váltóólaj, bele némi gépzsír, érdekes kenőképes zselé keveredik belőle...

Bácsi Győző
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28295 Dátum: 2008 Június 03, 07:03:35 »

Bittymakkot kérdeztétek tapasztalt-e ilyet?
azt hiszem nekem is volt már ilyen néha, de én egyesbe nem tudtam mindig betenni. de nálam nem jellemző
igen, nála is előfordult, Ő is a rudazatot javasolta, hogy nézzük meg. Aztán mikor elhoztuk egyáltalán nem vacakolt. Most hétvégén kezdte újra, tegnap meg rossz napja volt, ezért gondoltam feldobom a problémát.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28294 Dátum: 2008 Június 02, 22:13:24 »

Nem veszi be, nagyon erőltetni nem akarom. Semmilyen kisérőhang nincs. Amúgy pedig óramű, szépen megy.
Bittymakkot kérdeztétek tapasztalt-e ilyet?
azt hiszem nekem is volt már ilyen néha, de én egyesbe nem tudtam mindig betenni. de nálam nem jellemző
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28293 Dátum: 2008 Június 02, 22:10:17 »

nem veszi be a kettest, vagy bevenné, de recseg és azért nem?
Nem veszi be, nagyon erőltetni nem akarom. Semmilyen kisérőhang nincs. Amúgy pedig óramű, szépen megy.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #28292 Dátum: 2008 Június 02, 21:58:34 »

Szerintetek mitől lehet, hogy néha nem tudom kettesbe tenni az autót? 15-20 alkalmanként: indulok egyes, majd kettest nem veszi, visszarakom egyesbe, kicsit kihuzatom és utána beveszi. Visszaváltásnál nem szokott gond lenni. Van valakinek ötlete?
nem veszi be a kettest, vagy bevenné, de recseg és azért nem?
nem mintha igazán értenék hozzá, de a többiek szokták a rudazat ellenőrzését javasolni, hátha az a baj. a hátsó ülés alatt középen a kis nyílás alatt van egy toldása a rudazatnak, azt nézzétek meg ott nincs-e valami láthatóan nem odavaló, vagy nem kezd-e ott szétmenni valami?
ha a váltóbotot is kiszednéd, jól nézd meg az alatta lévő asszimetrikus vasdarabot, mert több féle képpen lehet visszatenni...
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28291 Dátum: 2008 Június 02, 21:58:22 »

persze, szinkrongyűrűt lehet cserélni.De te is nézd meg az olajat, esetleg próbáld meg kicsit combosabb(másmilyenebb) olajjal is.
Milyen a combosabb olaj?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28290 Dátum: 2008 Június 02, 21:55:00 »

És ez a verzió ez javítható?Mert nekem visszaváltásnál csinálja!
Max átrakom a pincében fekvő váltót!
persze, szinkrongyűrűt lehet cserélni.De te is nézd meg az olajat, esetleg próbáld meg kicsit combosabb(másmilyenebb) olajjal is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28289 Dátum: 2008 Június 02, 21:51:25 »

Szinkrongyűeű gond lehet, de akkor visszaváltáskor lenne szarabb.
És ez a verzió ez javítható?Mert nekem visszaváltásnál csinálja!
Max átrakom a pincében fekvő váltót!

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28288 Dátum: 2008 Június 02, 21:36:41 »

Akkor lehet váltó gond, lehet valaki lefogazta a kettesedet. De lehet hogy nem. De az biztos. Majd az okosok megmondják, bogi váltót még nem szedtem szét. Bár tudom milyen.
Én bármit szétszedek... de az összerakás Tongue asszem másra, okosabb emberre bízom a feladatot

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28287 Dátum: 2008 Június 02, 21:31:10 »

visszaváltásnál nem emlékszem, hogy csinálta volna
Akkor lehet váltó gond, lehet valaki lefogazta a kettesedet. De lehet hogy nem. De az biztos. Majd az okosok megmondják, bogi váltót még nem szedtem szét. Bár tudom milyen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28286 Dátum: 2008 Június 02, 21:29:46 »

Szinkrongyűeű gond lehet, de akkor visszaváltáskor lenne szarabb.
visszaváltásnál nem emlékszem, hogy csinálta volna

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28285 Dátum: 2008 Június 02, 21:22:53 »

vigyázok rá, ha kell megállok a keresztődés közepén, max elküldenek messzire, de nem fogom használni így, míg nem tudom mi a baj
Szinkrongyűeű gond lehet, de akkor visszaváltáskor lenne szarabb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28284 Dátum: 2008 Június 02, 21:20:47 »

ja lassítasz és úgy, oké mert nem tudtam, mert ha úgy mennél vele gyorsan és úgy visszaváltani, nem szinkronizáltnál (2-ből 1-be) nem a legkellemesebb
vigyázok rá, ha kell megállok a keresztődés közepén, max elküldenek messzire, de nem fogom használni így, míg nem tudom mi a baj

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28283 Dátum: 2008 Június 02, 21:18:50 »

hát, akár még a váltód is lehet szar... Vagy eddig nem volt ilyen?
pfff, nem tudom mióta csinálhatja, nálam már ilyen Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #28282 Dátum: 2008 Június 02, 21:17:19 »

lelassítok és igen, mivel kettesbe ne tudom tenni.  Jobb esetben hármas, atán küzd.

ja lassítasz és úgy, oké mert nem tudtam, mert ha úgy mennél vele gyorsan és úgy visszaváltani, nem szinkronizáltnál (2-ből 1-be) nem a legkellemesebb
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28281 Dátum: 2008 Június 02, 21:15:42 »

Olajat nem néztem, a kuplung sztem jó. Egy hete van nálam a bogi.
hát, akár még a váltód is lehet szar... Vagy eddig nem volt ilyen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28280 Dátum: 2008 Június 02, 21:14:07 »

Olaj van benne rednesen?(váltóban. Nem divat ellenőrizni/cserélni...) Kuplung jól kiemel?
Olajat nem néztem, a kuplung sztem jó. Egy hete van nálam a bogi.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28279 Dátum: 2008 Június 02, 21:12:24 »

2-esből 1-be visszarakod miközben mész?
lelassítok és igen, mivel kettesbe ne tudom tenni.  Jobb esetben hármas, atán küzd.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 02, 21:14:43 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28278 Dátum: 2008 Június 02, 21:11:08 »

Köszönöm Smiley próbálkozni fogok...

Maresz hogy van az ótóm már több mint 1 hónapja búsul nálad  Roll Eyes és szükség lenne rá igát vonni...
már bent kertebe de még semmi most végeztem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28277 Dátum: 2008 Június 02, 21:10:26 »

Ha így szorul a csapszeg, akkor biztos, hogy az lóg? Amúgy én megnézném a zsanérok felfogatásánál, ott lehet utánállítani valamennyit. Plusz a zárnál is után lehet (sőt kell) állítani, hogy szépen csukódjon.
biztos, hogy lóg. A csapszeg biztosan áll a helyén, de az ajtó pántja már egyértelműen kotyog rajta, de a beállításokat azért átnézem, hátha segít a dolgon, ameddig ki nem találom a tutit.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Oldalak: 1 ... 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.