www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:30:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1354 1355 1356 1357 1358 [1359] 1360 1361 1362 1363 1364 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13270620 alkalommal)
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #26278 Dátum: 2008 Március 28, 20:28:09 »

műszakin még generátor volt.oda 2 akksit vittem. most a dinamó került fel,jól is tölt,nem merül le az akksi,csak olyan nehezen forgatja az önindító a motort hogy valszeg valami abban sem oké.szóval vannak hibák dehát ezt tudtuk előre :)majd összeáll

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #26277 Dátum: 2008 Március 28, 20:13:27 »

Hali!

nevemre került a bogár
szóval mától eggyel több a forgalomban levő "pre"-k száma.
kb 450-be van nekem a papírmunkát is,műszakit,biztit,stb is beleértve.szerintem egész olcsón megúsztam.majd lesznek jobb képek,meg csoportkép a tesóéval,ma csak 1 próbakörre futotta az idő.önindító elromlott,4-5 tekerés után ledögleszti az új akksit,majd kicseréljük.töltés fasza lett,dinamó a királyság Wink
Hurrá gratulálok!
Végül hány aksi kellet hozzá, vagy már dinamóval ment műszakira?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26276 Dátum: 2008 Március 28, 20:05:38 »

Hali!

nevemre került a bogár
szóval mától eggyel több a forgalomban levő "pre"-k száma.
kb 450-be van nekem a papírmunkát is,műszakit,biztit,stb is beleértve.szerintem egész olcsón megúsztam.majd lesznek jobb képek,meg csoportkép a tesóéval,ma csak 1 próbakörre futotta az idő.önindító elromlott,4-5 tekerés után ledögleszti az új akksit,majd kicseréljük.töltés fasza lett,dinamó a királyság Wink
Gratula  Cheesy
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26275 Dátum: 2008 Március 28, 19:36:00 »




zsívány!  Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26274 Dátum: 2008 Március 28, 19:32:49 »

Van fél áron is?
Nem, de pl én törzsvásárló vagyok és 35% kedvezménnyel kapom a cuccokat az Unix-tól, a Meteortól meg 40%-al.


                             GNX-967
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #26273 Dátum: 2008 Március 28, 19:17:38 »

Hali!

nevemre került a bogár
szóval mától eggyel több a forgalomban levő "pre"-k száma.
kb 450-be van nekem a papírmunkát is,műszakit,biztit,stb is beleértve.szerintem egész olcsón megúsztam.majd lesznek jobb képek,meg csoportkép a tesóéval,ma csak 1 próbakörre futotta az idő.önindító elromlott,4-5 tekerés után ledögleszti az új akksit,majd kicseréljük.töltés fasza lett,dinamó a királyság Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26272 Dátum: 2008 Március 28, 12:43:50 »

Unix-nál teljes áron 6860 ft.

Van fél áron is?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26271 Dátum: 2008 Március 28, 12:33:23 »

Kösz a választ!
Ezeket ugye lehet kapni mezei autósboltokban, nem kell érte bogár specialistához mennem?
Unix-nál teljes áron 6860 ft.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26270 Dátum: 2008 Március 28, 12:21:35 »

szerintem bármelyik üzlet be tudja szerezni.
max. másnap vissza kell menni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #26269 Dátum: 2008 Március 28, 12:17:50 »

Nem hinném, hogy a sarki autósboltban kapnál. De tényleg a jót vedd meg, nagy cumi lehet a vége.

Kösz a választ!
Ezeket ugye lehet kapni mezei autósboltokban, nem kell érte bogár specialistához mennem?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26268 Dátum: 2008 Március 28, 11:56:34 »

Mindegyik szar, pláne a piros Sabó, egyedül a Victor Reinz ami igazi tömítés, nem papírból vágott gagyisztáni.
Sabó 2000 Ft Reinz 7800 Ft
Kösz a választ!
Ezeket ugye lehet kapni mezei autósboltokban, nem kell érte bogár specialistához mennem?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26267 Dátum: 2008 Március 28, 11:47:26 »

A hajtórudak meg vannak számozva, egytől négyig. Pontozóval a nagy szem csapágyfedelén van a számozás. Mi a kérdés?  Wink
Koszonom, nincs kerdes! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26266 Dátum: 2008 Március 28, 11:31:37 »

De ugy is ketfelekeppen lehet felrakni, attol fuggoen, h hanyas dugattyu hajtokaranak rakod be. Van valami szabaly, hogy ha felfele all az a kis pocok (ontesi jel), akkor melyik oldala nezzen mondjuk a lendkerek fele?
A hajtórudak meg vannak számozva, egytől négyig. Pontozóval a nagy szem csapágyfedelén van a számozás. Mi a kérdés?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #26265 Dátum: 2008 Március 28, 10:33:37 »

Nah de ha ki van nyomva a kuplung, akkor a valto nyelestengelye nem forog, tehat a valtoban minden all, es akkor tokmindegy, hogy piros lampanal akarok elindulni, vagy nem jar a motor es a parkoloban pakolom neki az egyest ... nemjolertem?
Ez így rendben is van és az egyesnél valóban így van, de ha jár a motor és nem tudod egybe rakni nem erőltetni kell hanem kuplungolni egyet, hogy a fogaskerekek elmozduljanak és tökéletesen lehessen kapcsolni a fokozatot, ha nem jár a motor akkor csak erőltetsz (szvsz)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26264 Dátum: 2008 Március 28, 10:30:05 »

A hajtórúd szárán lévő öntési jelnek kell felfelé nézni.
Amelyiken nincs, az szimmetrikus csapszeg fejű, annak mindegy.
De ugy is ketfelekeppen lehet felrakni, attol fuggoen, h hanyas dugattyu hajtokaranak rakod be. Van valami szabaly, hogy ha felfele all az a kis pocok (ontesi jel), akkor melyik oldala nezzen mondjuk a lendkerek fele?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26263 Dátum: 2008 Március 28, 10:29:01 »

Motortömítésből is van különböző minőségű (német, brazil, kínai), vagy abból csak egy fajtát kapni?
Valakinek esetleg nincs elfekvőben készlet 1,6 AD-s motorhoz?
Ugyanez a kérdésem 1303S hosszú váltóhoz való tömítésekről.
Ha valakinek van otthon elfekvőben, megszabadítom tőle szívesen Grin

Mindegyik szar, pláne a piros Sabó, egyedül a Victor Reinz ami igazi tömítés, nem papírból vágott gagyisztáni.
Sabó 2000 Ft Reinz 7800 Ft

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26262 Dátum: 2008 Március 28, 10:26:17 »

Az írás a hajtókaron merre néz? Ki tudja?
A hajtórúd szárán lévő öntési jelnek kell felfelé nézni.
Amelyiken nincs, az szimmetrikus csapszeg fejű, annak mindegy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26261 Dátum: 2008 Március 28, 10:24:31 »

Először is álló motornál nem feszegetjük a váltót!! Tök normális hogy nem vesz be a sebességet, úgy álltak meg a fogaskerekek leállítás után hogy a kapcsoló hüvely nem csúszik rá a sebességfokozat kapcsolófogaira. És amikor erőszakolod be akkor feszíted a kapcsolóvillát, a kapcsoló hüvelyt és a kapcsoló fogazást.
Nah de ha ki van nyomva a kuplung, akkor a valto nyelestengelye nem forog, tehat a valtoban minden all, es akkor tokmindegy, hogy piros lampanal akarok elindulni, vagy nem jar a motor es a parkoloban pakolom neki az egyest ... nemjolertem?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #26260 Dátum: 2008 Március 28, 10:16:36 »

Valóban tömítő tömítés csak egy van Smiley

Motortömítésből is van különböző minőségű (német, brazil, kínai), vagy abból csak egy fajtát kapni?
Valakinek esetleg nincs elfekvőben készlet 1,6 AD-s motorhoz?
Ugyanez a kérdésem 1303S hosszú váltóhoz való tömítésekről.
Ha valakinek van otthon elfekvőben, megszabadítom tőle szívesen Grin
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26259 Dátum: 2008 Március 28, 09:01:45 »


Motortömítésből is van különböző minőségű (német, brazil, kínai), vagy abból csak egy fajtát kapni?
Valakinek esetleg nincs elfekvőben készlet 1,6 AD-s motorhoz?
Ugyanez a kérdésem 1303S hosszú váltóhoz való tömítésekről.
Ha valakinek van otthon elfekvőben, megszabadítom tőle szívesen Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26258 Dátum: 2008 Március 28, 08:39:57 »

Először is álló motornál nem feszegetjük a váltót!! Tök normális hogy nem vesz be a sebességet, úgy álltak meg a fogaskerekek leállítás után hogy a kapcsoló hüvely nem csúszik rá a sebességfokozat kapcsolófogaira. És amikor erőszakolod be akkor feszíted a kapcsolóvillát, a kapcsoló hüvelyt és a kapcsoló fogazást.
Járó motornál a surlódó hang állandó vagy kinyomott kuplungnál van? Ha kinyomott kuplungnál van akkor kinyomócsapágy, ha állandó akkor nyelestengely vagy váltóban valamelyik csapágy. Ha leereszted az olajta belőle meglátod van-e benne fémszemcse vagy nincs. Az 1-est szarul veszi az lehet attól hogy kikopott a váltóút rövidítő (ha van) vagy a hátsó ülés alatt kikopott/elöregedett a csatlakozó a váltórúdon és az lóg.

Lehet h igazad van, de kinyomott kuplungnál akkor is lazán be kell vennie a sebességeket....

Még nem szereltem be váltóútrövidítőt....

Surlódó hang meg folyamatos, lehet kicsapja a hideg olajat, mert kicsit elhallgat ha felmelegszik... de akkor is hangos!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26257 Dátum: 2008 Március 27, 23:27:12 »

Ebből súlyos váltóprobléma- csere néz ki, vagy csak alkatrész..???
tünetek: motorjáratás nélkül- kupplungot benyomva is igen nehezen veszi be a sebességeket, szabályosan be kell erőszakolnom-beugrik helyére.
járó motornál elég erős surlódási hang van, ami néha elhallgat. 1.est igen ritkán veszi be, akkor is olyan csattanó hangja van mint a tanulóvezetőknek...

sztem kinyomócsapágy vagyerősen kopott kupplungtárcsa gyanús, bár mindkettő nemrég volt cserélve... csak lehet h motorkivétel során- mást tettek vissza  
Először is álló motornál nem feszegetjük a váltót!! Tök normális hogy nem vesz be a sebességet, úgy álltak meg a fogaskerekek leállítás után hogy a kapcsoló hüvely nem csúszik rá a sebességfokozat kapcsolófogaira. És amikor erőszakolod be akkor feszíted a kapcsolóvillát, a kapcsoló hüvelyt és a kapcsoló fogazást.
Járó motornál a surlódó hang állandó vagy kinyomott kuplungnál van? Ha kinyomott kuplungnál van akkor kinyomócsapágy, ha állandó akkor nyelestengely vagy váltóban valamelyik csapágy. Ha leereszted az olajta belőle meglátod van-e benne fémszemcse vagy nincs. Az 1-est szarul veszi az lehet attól hogy kikopott a váltóút rövidítő (ha van) vagy a hátsó ülés alatt kikopott/elöregedett a csatlakozó a váltórúdon és az lóg.


                             GNX-967
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #26256 Dátum: 2008 Március 27, 21:48:06 »

Mennyi a hosszúúú váltó?
köszi aranyos/rendes/BigBug vagy... azért jó lenne tudni mi baja enyémnek, 225ös nagykupplung lett beletéve, meg kinyomócsapágy is cserélve lett kb. 300km el ezelőtt... Baszottul idegesítene ha mégis ilyen problémája lenne! Jaa, meg van egy hosszúváltom, ha hétvégéig nem adom el, itt az ideje beépíteni...

milyen váltó amúgy, 5seb. Evil? JÖHET!
Futóművel mi a helyzet?

VW 1200.1963.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26255 Dátum: 2008 Március 27, 21:07:19 »

max215  225öt nem fér el bogárba
igazad van Wink Wink, numerikus hiba volt, 225 a max végsebességem volt!

amúgy Te milyen probl. saccolsz Maresz??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26254 Dátum: 2008 Március 27, 21:04:41 »

köszi aranyos/rendes/BigBug vagy... azért jó lenne tudni mi baja enyémnek, 225ös nagykupplung lett beletéve, meg kinyomócsapágy is cserélve lett kb. 300km el ezelőtt... Baszottul idegesítene ha mégis ilyen problémája lenne! Jaa, meg van egy hosszúváltom, ha hétvégéig nem adom el, itt az ideje beépíteni...

milyen váltó amúgy, 5seb. Evil? JÖHET!
max215  225öt nem fér el bogárba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26253 Dátum: 2008 Március 27, 21:02:05 »

holnap kapsz tőlem egy váltót ajándékba !

mit szólsz ?
köszi aranyos/rendes/BigBug vagy... azért jó lenne tudni mi baja enyémnek, 225ös nagykupplung lett beletéve, meg kinyomócsapágy is cserélve lett kb. 300km el ezelőtt... Baszottul idegesítene ha mégis ilyen problémája lenne! Jaa, meg van egy hosszúváltom, ha hétvégéig nem adom el, itt az ideje beépíteni...

milyen váltó amúgy, 5seb. Evil? JÖHET!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 27, 21:04:22 írta vwoodoo »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #26252 Dátum: 2008 Március 27, 20:56:56 »

féltengelyek is rajta vannak
kaptál mailt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26251 Dátum: 2008 Március 27, 20:55:33 »

féltengelyek is rajta vannak

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26250 Dátum: 2008 Március 27, 20:54:35 »

Ebből súlyos váltóprobléma- csere néz ki, vagy csak alkatrész..???
tünetek: motorjáratás nélkül- kupplungot benyomva is igen nehezen veszi be a sebességeket, szabályosan be kell erőszakolnom-beugrik helyére.
járó motornál elég erős surlódási hang van, ami néha elhallgat. 1.est igen ritkán veszi be, akkor is olyan csattanó hangja van mint a tanulóvezetőknek...

sztem kinyomócsapágy vagyerősen kopott kupplungtárcsa gyanús, bár mindkettő nemrég volt cserélve... csak lehet h motorkivétel során- mást tettek vissza  

holnap kapsz tőlem egy váltót ajándékba !

mit szólsz ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26249 Dátum: 2008 Március 27, 20:50:21 »

Ebből súlyos váltóprobléma- csere néz ki, vagy csak alkatrész..???
tünetek: motorjáratás nélkül- kupplungot benyomva is igen nehezen veszi be a sebességeket, szabályosan be kell erőszakolnom-beugrik helyére.
járó motornál elég erős surlódási hang van, ami néha elhallgat. 1.est igen ritkán veszi be, akkor is olyan csattanó hangja van mint a tanulóvezetőknek...

sztem kinyomócsapágy vagyerősen kopott kupplungtárcsa gyanús, bár mindkettő nemrég volt cserélve... csak lehet h motorkivétel során- mást tettek vissza  
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 27, 21:03:02 írta vwoodoo »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26248 Dátum: 2008 Március 27, 20:10:08 »

Az írás a hajtókaron merre néz? Ki tudja?
hajtokar  élén afém csikot szokták nézni(bár nemztom h 60elöttin van e)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #26247 Dátum: 2008 Március 27, 20:03:48 »

Az írás a hajtókaron merre néz? Ki tudja?
a szemüveg felé!  Evil Evil Evil
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #26246 Dátum: 2008 Március 27, 19:34:46 »

Az írás a hajtókaron merre néz? Ki tudja?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #26245 Dátum: 2008 Március 27, 16:37:33 »

Ha cucc kell csak hívj, alkatrész boltokban van 35-40% kedvezményem.
KÖszi,még csak most lvastam vissza.Mindenképp szólok,.Tod kijött a jóidő,és az apróságokkal szórakozok most még pár nap,és azok meglesznek,félre teszem,és az alvázra koncentrálok azután,hogy legy3en mire felrakni a sok apróságot Wink

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26244 Dátum: 2008 Március 27, 15:11:49 »

az "automatic choke" feliratú, kör alakú a szivató. abban van a bimetál. erre a saruval fix 12V-ot kell kötni
<beszúrt kép törölve>

Kösz a segítséget!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26243 Dátum: 2008 Március 27, 12:51:35 »


Ez a cucc hogy néz ki?
"Elektro bimetálos szivató takaró a karbihoz"
Valaki tud róla képet külden?
Ilyet kéne beszereznem, mert az enyém zárlatos.
az "automatic choke" feliratú, kör alakú a szivató. abban van a bimetál. erre a saruval fix 12V-ot kell kötni
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26242 Dátum: 2008 Március 27, 12:45:18 »

 
Ez a cucc hogy néz ki?
"Elektro bimetálos szivató takaró a karbihoz"
Valaki tud róla képet külden?
Ilyet kéne beszereznem, mert az enyém zárlatos.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 27, 12:47:30 írta Normogo »

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #26241 Dátum: 2008 Március 26, 23:43:47 »

Nekem vszínű perselyezni is kell,és azt nem mindenhol csinálják Sad
nem is érdemes én csináltam a tengely külső oldalára 3szögletü lágy vörösréz drótból "alátéteket" beraktam az eredeti alátét alá  a "beugrásba" megkentem grafitos zsirral meghúztam az anyát hogy megfelelően mozogjon azóta mentem vele kb 10000km-et.szerintem max 1 órás munka volt."20ért" bárkinek bármikor megcsinálom  Grin  és ha hoz 3sört még meg is várhatja  Roll Eyes de ez csak tűzoltásnak jó nem ér fel egy felújítással bár működik...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 26, 23:46:45 írta zoka »

06208005898
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #26240 Dátum: 2008 Március 26, 22:17:17 »

Az nem kérdés, hogy felújíttatom.
A Merki eléggé elismert a karbi felújításban, ugye?
Igen.Én is ezért fordultam hozzá.Becsületes,rendes,precíz ember.
Én a Rajzáson odaadtam neki a karbit,és később postával küldte vissza.

Én is gondolkodtam,hogy hülyeség húsz körül felújítani egy karbit,ha 30-35e egy új.De SZVSZ inkább egy jól felújított német,mint egy új brazil.Bár vannak akik meg az újra esküsznek.
Sőt a B.Zsolti szerint lehet,hogy jobb lett volna egy újat venni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #26239 Dátum: 2008 Március 26, 22:09:53 »

Naja, de milyet? Brazil Solex utánzatot (Brosol) vagy eredetit?
Szerintem az újak már csak brazilok.Vagy ha létezik gyári,akkor biztos nem 30e-ért.
Oldalak: 1 ... 1354 1355 1356 1357 1358 [1359] 1360 1361 1362 1363 1364 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.