www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 18:06:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1382 1383 1384 1385 1386 [1387] 1388 1389 1390 1391 1392 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13300805 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25158 Dátum: 2008 Február 20, 13:15:20 »

Nekem volt/van mind a kettő. Nem lehet egyértelműen különbséget tenni. Függ az állapottól az út minőségétől, gumitól, ültetéstől, lengéscsillapítótól, stb.  Egy gyári pálcika rossz úton jobb, mint egy gyári szekér futómű.

ugyan azon az úton ugyanolyan wredesten vagy mifene gumikkal én is ezt mondom nem lehet külömbséget tenni Grin a fő külömnbség az volt hogy az egyik fehér a másik piros  Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #25157 Dátum: 2008 Február 20, 13:05:44 »

Nekem volt/van mind a kettő. Nem lehet egyértelműen különbséget tenni. Függ az állapottól az út minőségétől, gumitól, ültetéstől, lengéscsillapítótól, stb.  Egy gyári pálcika rossz úton jobb, mint egy gyári szekér futómű.

na akkor írnék pár szót a 303kontra szekérfutóműről ! A napokban volt alkalmam kb 50-50 km menni két igenjó állapotú bogárral  először 50et mentem egy F-es de 1.6 os dobfékes nem ültetett kocsival vissza egy 303 AD 1.6os tárcsással jöttem gondoltam majd milyen qrva jó lessz megmondom az őszintét ,ha nem tudtam volna hogy tárcsás és pálcika futóműves sosem vettem volna észre abszolút semmi külömnbség nem volt szinte azt mondanám hogy a szekér a dobfékkel jobb volt, igaz az frissen felújított. 90km/h sebességnél nem mentem gyorsabban . Szóval egy világ omlott össze bennem  különösen hogy azóta tüzetesebben megvizsgáltam a 303mast meg egy másikat is  és megállapítottam  hogy még az atyaúrísten is rohad rajtuk  másrészt  lehet hogy az űberokos fricc mérnökök pénzt és energiát nem kímélve itták a snapszot de érdemben semmit sem csináltak a buflák csomagtér fedő csúnyább lett  az A oszlop maradt  és attól hogy középen gömbölyű a szélvédő a kilátás semmivel sem jobb .   Na szóval dióhélyban ennyi lenne. Roll Eyes Sajnálom hogy nem fényezhettem a pálcikafútóművet de tényleg nagy csalódás volt. 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25156 Dátum: 2008 Február 20, 09:52:44 »

na ezt, hogy lehet meg oldani?
hát jó kapcsolatok!nem véletlenül vizsgáztatok! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25155 Dátum: 2008 Február 20, 09:50:23 »

na akkor írnék pár szót a 303kontra szekérfutóműről ! A napokban volt alkalmam kb 50-50 km menni két igenjó állapotú bogárral  először 50et mentem egy F-es de 1.6 os dobfékes nem ültetett kocsival vissza egy 303 AD 1.6os tárcsással jöttem gondoltam majd milyen qrva jó lessz megmondom az őszintét ,ha nem tudtam volna hogy tárcsás és pálcika futóműves sosem vettem volna észre abszolút semmi külömnbség nem volt szinte azt mondanám hogy a szekér a dobfékkel jobb volt, igaz az frissen felújított. 90km/h sebességnél nem mentem gyorsabban . Szóval egy világ omlott össze bennem  különösen hogy azóta tüzetesebben megvizsgáltam a 303mast meg egy másikat is  és megállapítottam  hogy még az atyaúrísten is rohad rajtuk  másrészt  lehet hogy az űberokos fricc mérnökök pénzt és energiát nem kímélve itták a snapszot de érdemben semmit sem csináltak a buflák csomagtér fedő csúnyább lett  az A oszlop maradt  és attól hogy középen gömbölyű a szélvédő a kilátás semmivel sem jobb .   Na szóval dióhélyban ennyi lenne. Roll Eyes Sajnálom hogy nem fényezhettem a pálcikafútóművet de tényleg nagy csalódás volt. 

hmmm...
egyszer közlekedtem hosszabb távon (kb 5 km) pálcikafutóművessel.
almádiban gabesz 302-esével, de az finomabbnak tűnt, mint a szekérfutóműves.

lehet, hogy a pálcikáknak jót tesz, ha egy kicsit kopva van?
felújítva meg egy határ szar az egész..



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25154 Dátum: 2008 Február 20, 09:21:45 »

  természetesen a 303 mas is átment milliós felújításon csak azóta ment vagy 2-3ezer km-t
Akkor a 303-as is felújított futóműves volt,mert 2-3ezer km semmi egy futómű életében.Amúgy ennyi km futás után még úgy viselkedik mint egy frissen felújított,semmi változást nem veszel észre.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25153 Dátum: 2008 Február 20, 09:13:42 »

egy felújítottat egy nem felújítotthoz képest sztem nem reális hasonlítani.
sztem az egyik legszarabb anyagból készült tipus, rohad mindenhol.
de akkor is a király kategória  Grin
  természetesen a 303 mas is átment milliós felújításon csak azóta ment vagy 2-3ezer km-t

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #25152 Dátum: 2008 Február 20, 01:06:44 »

na akkor írnék pár szót a 303kontra szekérfutóműről ! A napokban volt alkalmam kb 50-50 km menni két igenjó állapotú bogárral  először 50et mentem egy F-es de 1.6 os dobfékes nem ültetett kocsival vissza egy 303 AD 1.6os tárcsással jöttem gondoltam majd milyen qrva jó lessz megmondom az őszintét ,ha nem tudtam volna hogy tárcsás és pálcika futóműves sosem vettem volna észre abszolút semmi külömnbség nem volt szinte azt mondanám hogy a szekér a dobfékkel jobb volt, igaz az frissen felújított. 90km/h sebességnél nem mentem gyorsabban . Szóval egy világ omlott össze bennem  különösen hogy azóta tüzetesebben megvizsgáltam a 303mast meg egy másikat is  és megállapítottam  hogy még az atyaúrísten is rohad rajtuk  másrészt  lehet hogy az űberokos fricc mérnökök pénzt és energiát nem kímélve itták a snapszot de érdemben semmit sem csináltak a buflák csomagtér fedő csúnyább lett  az A oszlop maradt  és attól hogy középen gömbölyű a szélvédő a kilátás semmivel sem jobb .   Na szóval dióhélyban ennyi lenne. Roll Eyes Sajnálom hogy nem fényezhettem a pálcikafútóművet de tényleg nagy csalódás volt. 
egy felújítottat egy nem felújítotthoz képest sztem nem reális hasonlítani.
sztem az egyik legszarabb anyagból készült tipus, rohad mindenhol.
de akkor is a király kategória  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25151 Dátum: 2008 Február 19, 23:43:02 »

na akkor írnék pár szót a 303kontra szekérfutóműről ! A napokban volt alkalmam kb 50-50 km menni két igenjó állapotú bogárral  először 50et mentem egy F-es de 1.6 os dobfékes nem ültetett kocsival vissza egy 303 AD 1.6os tárcsással jöttem gondoltam majd milyen qrva jó lessz megmondom az őszintét ,ha nem tudtam volna hogy tárcsás és pálcika futóműves sosem vettem volna észre abszolút semmi külömnbség nem volt szinte azt mondanám hogy a szekér a dobfékkel jobb volt, igaz az frissen felújított. 90km/h sebességnél nem mentem gyorsabban . Szóval egy világ omlott össze bennem  különösen hogy azóta tüzetesebben megvizsgáltam a 303mast meg egy másikat is  és megállapítottam  hogy még az atyaúrísten is rohad rajtuk  másrészt  lehet hogy az űberokos fricc mérnökök pénzt és energiát nem kímélve itták a snapszot de érdemben semmit sem csináltak a buflák csomagtér fedő csúnyább lett  az A oszlop maradt  és attól hogy középen gömbölyű a szélvédő a kilátás semmivel sem jobb .   Na szóval dióhélyban ennyi lenne. Roll Eyes Sajnálom hogy nem fényezhettem a pálcikafútóművet de tényleg nagy csalódás volt. 

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #25150 Dátum: 2008 Február 19, 23:17:12 »

23 reggel 8 kor muszakiztatom a paprikat Grin
 ma szereltem kipuf dobbot.  szipen szol es mukszik
 amugy meg potyog az olaj..
 de varosba sokan csodaljak susu munkajat.... susu koce Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25149 Dátum: 2008 Február 19, 22:48:49 »

hála istennek
tudsz valami tipust márkát irni mit kaptál?
http://www.fervill.hu/én itt vettem még anno
A számát nem figyeltem, márka: Cargo.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25148 Dátum: 2008 Február 19, 22:16:49 »

és bogár papirral motorszám nélkül????igen!
na ezt, hogy lehet meg oldani?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25147 Dátum: 2008 Február 19, 21:55:24 »

törött rugókkal át fog menni?  Evil
és bogár papirral motorszám nélkül????igen!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25146 Dátum: 2008 Február 19, 21:54:46 »

Hát üres az udvar,mostanában meg volt hideg is!!


Vinnék egy kis tüzelőt... Grin
már gáz emgy untam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25145 Dátum: 2008 Február 19, 21:48:43 »

Pénteken vizsga

törött rugókkal át fog menni?  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25144 Dátum: 2008 Február 19, 21:31:28 »

szasztok
van valakinek otthon mondjuk kibontott himbatengelye? mind1 milyen (typ1), még ha gyári is.
lekellene mérni a súlyát nekem. köszönöm
Nekem van kibontva,viszont mérlegem az nincs sajna!Ha valami más kell róla,szólj!

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25143 Dátum: 2008 Február 19, 21:25:50 »

Feszszabályzó kérdése megoldódott. Tévedtem a boltokkal kapcsolatban. Az egyik villamosságis ismerősőm elég szépen felfejlesztette a vállalkozását és szinte mindene van. 2600 ft-.ért vettem olyat amit a gép hozott rá csereszabatosnak. Kiccsit faragtam rajta mert a kefetartók 2mm-el hoszabbak voltak meg rá kellet forrasztani a gerjesztés saruját. Első pár km-en magas volt a feszültség, de aztán szépen beállt jó értékre.  Cheesy
hála istennek
tudsz valami tipust márkát irni mit kaptál?
http://www.fervill.hu/én itt vettem még anno
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 19, 21:29:02 írta t2fan »
PéZsé
« Hozzászólás #25142 Dátum: 2008 Február 19, 21:20:17 »

Pénteken vizsga


Hát üres az udvar,mostanában meg volt hideg is!!


Vinnék egy kis tüzelőt... Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25141 Dátum: 2008 Február 19, 21:15:25 »

Feszszabályzó kérdése megoldódott. Tévedtem a boltokkal kapcsolatban. Az egyik villamosságis ismerősőm elég szépen felfejlesztette a vállalkozását és szinte mindene van. 2600 ft-.ért vettem olyat amit a gép hozott rá csereszabatosnak. Kiccsit faragtam rajta mert a kefetartók 2mm-el hoszabbak voltak meg rá kellet forrasztani a gerjesztés saruját. Első pár km-en magas volt a feszültség, de aztán szépen beállt jó értékre.  Cheesy


                             GNX-967
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25140 Dátum: 2008 Február 19, 20:39:10 »

hagyományos, de nézd meg a többi gyártó kinálatát is, mert vannak jobbak/modernebbek.
Peldaul melyikek? (jobbak tudom vannak)
En nekem Tona (cseh) kulcsbol van a legtobb. Szerintem megfizetheto kategoria, korrekt minoseggel.
De nalam a Stahlwille, Hazet es a Gedore a tuti (persze az aruk is csillagaszati), de ezekbol sajna nem sok kulcsom van  Sad
(anno a jenkiknel kellett volna vennem vmi tuti keszletet, bagoert...)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 19, 20:40:56 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25139 Dátum: 2008 Február 19, 17:11:07 »

Pénteken vizsga




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25138 Dátum: 2008 Február 19, 16:07:11 »

Hello.Nekem kb.7-8 éve van.De nagyon bevált!!
És erre jó referencia a Narancsom!

Az összes csavarom új,vagy újra van aranyhorganyoztatva.Minden csavar normálisan meg van húzva,ahogy kell.De nem,hogy elkenődve vagy elnyalva nincs a csavarok feje,még szinte azt sem látni,hogy azt ott erőből meghúzták.
Még a horganyzott felületet sem bántotta a csavarokon.

De ezt már akkor is kérdeztem,hogy hogyan csináltad!És a válaszod az volt,hogy jó minőségű crovával dolgozol.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #25137 Dátum: 2008 Február 19, 15:57:13 »

Van vkinek tapasztalata a proxxon kulcsokkal?
Egesz jo arban vannak, 2 ev cseregarancia, stb.
arak: http://www.proxxon.hu/index.php?page=termekek&csoport=031
bovebb kepek, leiras: http://www.proxxon.de/
Hello.Nekem kb.7-8 éve van.De nagyon bevált!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #25136 Dátum: 2008 Február 19, 10:26:24 »

szasztok
van valakinek otthon mondjuk kibontott himbatengelye? mind1 milyen (typ1), még ha gyári is.
lekellene mérni a súlyát nekem. köszönöm
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #25135 Dátum: 2008 Február 19, 06:35:01 »

Patkányt építesz Öcsisajtból??? Evil

Akkor nem vittem volna el kasznishoz, jó, lett volna ementálisan...nem???? Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #25134 Dátum: 2008 Február 19, 05:54:25 »

Előtte beszélj a Sünivel. Jó lifetime garanciás szerszámai vannak szerintem nagyon jó áron.

Nálunk sajna nem nagyon vannak ilyen boltok. Csak villamosságisok akik rendelésre hozatnak., de holnap körbenézek.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25133 Dátum: 2008 Február 18, 23:38:56 »

hagyományos, de nézd meg a többi gyártó kinálatát is, mert vannak jobbak/modernebbek.
Es melyik fajta racsnival van? Kis kallantyus vagy a hagyomanyos?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25132 Dátum: 2008 Február 18, 23:02:00 »

Nálunk sajna nem nagyon vannak ilyen boltok. Csak villamosságisok akik rendelésre hozatnak., de holnap körbenézek.


                             GNX-967
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25131 Dátum: 2008 Február 18, 22:53:52 »

Az kell nekem.
pesten van a bolt ahol tudok ilyet
de majd megkeresem a pontos tipusszámát hát ha ugy egyszerübb lesz neked
éni s egy autovillamossgi boltba mentem be.bevittem magamal s a srácmondta hogy ilyen már nincs s keresett egy hasonlot.s az pont jo lett.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25130 Dátum: 2008 Február 18, 22:48:57 »

nem ez egyben van
csak a gerjesztésnek jön ki egy sarsus vég
fel kell csavarozni a generátorbol kivett fém lapra
Az kell nekem.


                             GNX-967
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25129 Dátum: 2008 Február 18, 22:48:18 »

Van olyan amelyik csak maga a szabályzó egység és két vezeték jön ki belőle.
nem ez egyben van
csak a gerjesztésnek jön ki egy sarsus vég
fel kell csavarozni a generátorbol kivett fém lapra
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25128 Dátum: 2008 Február 18, 22:41:44 »

igen olyat vettem
milyen amásik fajta beépitett feszszabályozobol csak egyet tudok
de javitsatok ki
Van olyan amelyik csak maga a szabályzó egység és két vezeték jön ki belőle.


                             GNX-967
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25127 Dátum: 2008 Február 18, 22:37:06 »

Én proxxont használok.
Megvan már 4 éve. Bírja a strapát. A racsni is nagyon masszív.

Es melyik fajta racsnival van? Kis kallantyus vagy a hagyomanyos?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25126 Dátum: 2008 Február 18, 22:31:57 »

Én proxxont használok.
Megvan már 4 éve. Bírja a strapát. A racsni is nagyon masszív.


Van vkinek tapasztalata a proxxon kulcsokkal?
Egesz jo arban vannak, 2 ev cseregarancia, stb.
arak: http://www.proxxon.hu/index.php?page=termekek&csoport=031
bovebb kepek, leiras: http://www.proxxon.de/

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25125 Dátum: 2008 Február 18, 22:27:45 »

Az jó lenne, de nekem a szabályzó együtt van a kefékkel. Te is olyat vettél? Mert a beépítettből is két fajta van.
igen olyat vettem
milyen amásik fajta beépitett feszszabályozobol csak egyet tudok
de javitsatok ki
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25124 Dátum: 2008 Február 18, 22:23:32 »

Van vkinek tapasztalata a proxxon kulcsokkal?
Egesz jo arban vannak, 2 ev cseregarancia, stb.
arak: http://www.proxxon.hu/index.php?page=termekek&csoport=031
bovebb kepek, leiras: http://www.proxxon.de/

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25123 Dátum: 2008 Február 18, 22:20:22 »

nekem 4 ezerért sikerült vennem egyet ecseri uttol nem messze ha kell a pontos cim megkeresem
Az jó lenne, de nekem a szabályzó együtt van a kefékkel. Te is olyat vettél? Mert a beépítettből is két fajta van.


                             GNX-967
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25122 Dátum: 2008 Február 18, 21:04:26 »

szerintem vagy 2 ezer pénzbe is belekerül.
nekem 4 ezerért sikerült vennem egyet ecseri uttol nem messze ha kell a pontos cim megkeresem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25121 Dátum: 2008 Február 18, 21:01:36 »

Nem tudjátok mibe fáj egy belső feszültségszabályzó? Az enyém úgynéz ki beadta a kulcsot.
szerintem vagy 2 ezer pénzbe is belekerül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25120 Dátum: 2008 Február 18, 20:53:29 »

Nem tudjátok mibe fáj egy belső feszültségszabályzó? Az enyém úgynéz ki beadta a kulcsot.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25119 Dátum: 2008 Február 18, 19:41:54 »

baz... te dohányzol? egy világ dőlt össze bennem... Cry






 Grin
nem de haverom igen!az ö cigije!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1382 1383 1384 1385 1386 [1387] 1388 1389 1390 1391 1392 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.