www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:39:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13310849 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24998 Dátum: 2008 Február 15, 09:52:55 »

És egyenlőre ennyi:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24997 Dátum: 2008 Február 15, 09:51:42 »

folyt.:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24996 Dátum: 2008 Február 15, 09:50:41 »

még:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24995 Dátum: 2008 Február 15, 09:50:03 »

Képek:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #24994 Dátum: 2008 Február 15, 09:38:51 »

Sziasztok kollégák!

Régen voltam fent, gondoltam felugrok teszek fel képet a motoromról...

Kissebb módosításokat kellet tegyek a Kadron csőkígyó és az Empi dob miatt.. elvág-átheggeszt..
Dobok majd fel képeket a kasztniról is..


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 09:40:35 írta WildDaemon »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #24993 Dátum: 2008 Február 15, 09:31:53 »

így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal
Semmi fele keppen nem szabad mennni ha folyik a benzin.
En pl 3eve mentem gyomara(Akkor lett kilakatolva fenyezve a kocsi) es turkevetol gyomaig volt egy kis budos egett szag. tobbszor megaltam megnezni hogy mi van de nem lattam semmit. Mint kiderult a benzin csovon volt egy pici lyuk es csak fordulaton cpriccelt a blokkra meg a gyujtasra.
Ja es persze nem gyulladt ki Grin Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24992 Dátum: 2008 Február 15, 09:00:53 »

így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal

A benzinfolyás azért nem vicc.... kérdezd meg akár Hollót! Undecided
Ki kéne valahogy deríteni, honnan jön... és annak fényében dönteni...
Szerintem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24991 Dátum: 2008 Február 15, 08:57:49 »

Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...
így lehet menni vele? vagy vonttssam be szerelőig Sad mert hétvégén érdig ki kellene ugranom a busszal

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24990 Dátum: 2008 Február 15, 08:52:39 »

tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????

Nézzed meg, honnan folyik. Elöregedett benzincsőtől kezdve lyukas gyorsítómembránig sok minden lehet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #24989 Dátum: 2008 Február 15, 08:36:42 »

lehet hogy benya folyik? a blokk jobb fele alól folyik csak, feketés színű
lehet annyit pumpáltam a gázpedált hogy valahol megrepedt vmi ????  Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
szikrát majd ellenőrzöm...csak tegnap rohanni kellett ezerrel
tegnap csak 5 percem volt, de elrohantam megnéni hogy hogy áll a buszocskám - nem csöpög semmi belőle, kb annyi van kifolyva mint volt két estével ezelőtt, és sszagolgattam - most 70%ot adok annak hogy benya folyt beleőle...de mitől? talán amikor indítózgattam és pumpáltam a gázpedált annyi benyát pumpáltam oda hogy az folyik túl valahol...????

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #24988 Dátum: 2008 Február 15, 07:19:18 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!

   Szerintem 1300-ra nem szabad dupla karbit tenni.Hengerűrtartalmat növeljél.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24987 Dátum: 2008 Február 15, 00:20:47 »

Ezeket ma  láttam egyik ismerősömnél (a szélesebbik 20"X13" Shocked):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24986 Dátum: 2008 Február 14, 20:59:57 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!
Webert!! Javulás az lesz fogyasztás nem sokkal több. De erőssen használatt függő.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 15, 00:14:34 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #24985 Dátum: 2008 Február 14, 20:00:08 »

Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot...
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
 Smiley

Köszi, izgatottan várjuk.   Grin

Petyó
matchbox
« Hozzászólás #24984 Dátum: 2008 Február 14, 19:39:36 »

Ma Merki Pista bátyám kicserélte a kinyúlt termosztátot - kissé hamarabb bemelegszik a motor.
Olajbetöltő nyílásnál kialakuló majonéz ellen is jól jön télen.
Állítólag téli használatnál meghosszabbítja a motor élettartamát - nem hűti túl a ventillátor.
Kiváncsi leszek rá - 25 év múlva tolom a friss a tapasztalatokat!
 Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #24983 Dátum: 2008 Február 14, 19:34:02 »

Vwalaki!
Érdemes gondolkodnom 1300-asra 34-3-as karbin? Weber dupla is szóba jöhet, ha megerősít valaki! Lesz-e javulás, fogyasztás, ezek étdekelnének!

Bácsi Győző
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24982 Dátum: 2008 Február 14, 19:21:25 »

Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.

nem nagyon hiszem hogy jo lett volna

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #24981 Dátum: 2008 Február 14, 19:20:57 »

Király. Azért kérdeztem, mert ha ki lehet cserélni akkor kellett volna.
De igy már tárgytalan.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24980 Dátum: 2008 Február 14, 18:30:45 »

Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?

már csak a hátso van meg Gumi elvitte az elsöt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #24979 Dátum: 2008 Február 14, 18:28:24 »

Egy kérdés:
Az 5*205 fékdobot le lehet cserélni 4*130-as dobra? Vagy gányolni kell vele?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24978 Dátum: 2008 Február 14, 17:05:54 »

A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
 A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek Smiley )

Igen, ez igaz, nem tévedsz. Ugyanaz lesz az átütési feszültség a gyertyán és a levegőben! (gondold végig...)

(Mint az előbb írtam, a dolog nyitja a ZÁRLATOS gyertya lehet!)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24977 Dátum: 2008 Február 14, 17:04:37 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

A trafó energiája kvázi adott, mint írtad is, a megszakító zárásidejétől függ. Az átütési feszültség határozza meg viszont a szikra energiáját, valahol itt lehet a megoldás, ha valóban ez az oka a jelenségnek. Ha "beköpi" a motor a gyertyát, akkor kvázi a benzinen/kormon keresztül folyik az áram. Nagyobb áram nagyobb párolgást idézhet talán elő... nagyobb áram pedig zárlatos gyertyánál csak úgy lehet, ha a trafó szekunderén nagyobb feszültség áll fel. Hm?

(Vagy az is lehet, hogy profánul a reggeli pára jobban elszáll a gyertyáról így, és csupán ennyi a dolog nyitja...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24976 Dátum: 2008 Február 14, 17:02:41 »

Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.

A gyujtógyertyánál is ugyanez következik be.
 A feszültség csökken, az áram nő de az energia megoszlik a két szikraköz között.
(jó lenne tudni hol tévedek Smiley )

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24975 Dátum: 2008 Február 14, 16:58:09 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

Igen, ez igaz lehet... Akkor nincs most tippem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24974 Dátum: 2008 Február 14, 16:52:29 »

A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

Ha létrejön az ív, a feszültség lezuhan, mivel a levegőrészecskék ionizációja utána segíti a vezetést. Mint a villámnál.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24973 Dátum: 2008 Február 14, 16:41:36 »

...... Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
....
A "szikráztatás" ívéhez is kell energia...Amivel több energiát nyersz, azt ott el is veszted (sőt).

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24972 Dátum: 2008 Február 14, 16:32:58 »

de ez nem mekszakitos gyujtás

de lehet érzékelni rajta a dolgokat amiröl szo van

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #24971 Dátum: 2008 Február 14, 16:31:53 »

de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv Wink Grin
Kiváncsiságból ma megnéztem a Narancsom karbiját.1973-as,1.2-es,D-s motorral.

És tényleg 30 pict 3-as van rajta.

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #24970 Dátum: 2008 Február 14, 16:27:41 »

Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Ez érdekes. A feszültség értéke az átütésig emelkedik. Átütéskor a gyújtógyertya elektródái között 10-15 kV-os feszültség lesz.
A szabad levegőn viszont pl. 1 cm-es átütéshez kell 15-20 kV potenciálkülönbség. A két szikraköz sorba kapcsolódik, azaz a gyújtótrafónak pl. 10+15=25 kV-os feszültséget kell előállítania az áram (szikra) megindulásához. A gyertyára jutó fesz ezzel nem nő meg és elvileg az ív energiája sem, hiszen azt a megszakító zárási ideje határozza meg.
Az ív keletkezése után a trafó szekunderén összeomló feszültséggel(ami most ugye nagyobb lett) arányos fesz jelenik meg a primer oldalon amit a kondinak kell elviselnie(ez könnyen vezethet a kondi átütéséhez/tönkremeneteléhez is...)


'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24969 Dátum: 2008 Február 14, 15:58:53 »

Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.

Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).

Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.

(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).

Szerintem.


ilyen szépen fogalmazni egy sörre a vendégem vagy

Hétvégén szombaton a KANDO egyetemen oktatás lesz akit érdekel szoljon

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24968 Dátum: 2008 Február 14, 15:58:48 »

"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin
Ha a delej a porcelánon csúszik, nagy baj van ám már régen... (tzárlatos a gyertya).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24967 Dátum: 2008 Február 14, 15:55:11 »

"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.  Grin

Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.

Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).

Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.

(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).

Szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24966 Dátum: 2008 Február 14, 15:39:07 »

Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Nem a tapasztalattal, hanem az elméleti magyarázattal vitatkoztam.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24965 Dátum: 2008 Február 14, 15:13:57 »

OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
A lényeg,hogy egy ilyen táblázat segítség,még akkor is ha régi.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24964 Dátum: 2008 Február 14, 15:04:06 »

A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24963 Dátum: 2008 Február 14, 14:56:14 »

A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #24962 Dátum: 2008 Február 14, 14:51:57 »

Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Ez a cikk valamikor a '80-as évek végén vagy a '90-es évek elején jelent meg az Autó-Motorban, onnan ollóztam ki.
Apósom garázsából előkerült 3 db sosem használt Bosch W145 (vagy W175?) gyertya, de negyediket nem találtunk...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24961 Dátum: 2008 Február 14, 14:32:47 »

Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #24960 Dátum: 2008 Február 14, 13:55:08 »

Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:

<beszúrt kép törölve>
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24959 Dátum: 2008 Február 14, 13:15:00 »

Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem? Wink
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.

Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!! Cheesy

De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.