www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 00:26:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1654 1655 1656 1657 1658 [1659] 1660 1661 1662 1663 1664 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14715536 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14291 Dátum: 2007 Március 13, 17:29:49 »

mint kezdő elektromos , azt nem tudnád megmondani, mért villog a töltéslámpa folyton, mikot kattog (kapcsol) a fesszab? meg leszívja za akksit valami hoasszebb álláskor. nemrég cseréltem fesszabot  Huh

Ami még lehet:
A fesszab egyik érintkezője összeég, azért is szívhatja le az akksit. Nézzed meg az érintkezőket, pucold meg, állítsad be.

Ha nem ez az oka, akkor más. Üdv.: Gyurcsók. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14290 Dátum: 2007 Március 13, 17:25:46 »

ezért gondoltam
"Megállitja a túlzott olajfogyasztást , különösen öreg motornál ajánlatos a használata . Magas hömérségleten vastagítja a védõ olajfilmet. Stabilizálja a kompressziót , növeli az olajnyomást. Csökkenti a motorzajt és a kipufogógázok szagát. Kiváló kenést biztosít nagy terhelések esetén is. Növeli a motor- és a motorolaj élettartamát. Minden tipusú - egy vagy többfokozatú - olajjal összeférhetõ , nem befolyásolja a katalizátor  mûködését. Minden benzin és diezel üzemû motorhoz ajánlott, de különössen ajánlott kopott , magas olajfogyasztású , csökkent olajnyomású és sûritésû motorokhoz."


Miért, eszi? Egyébként szerintem leginkább csak vastagítja az olajat (írja is), annak meg ugye más hátránya lehet. Ha nem kell a pénz sörre, tedd bele, de én inkább vennék az árából egy kartonnal... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14289 Dátum: 2007 Március 13, 16:52:51 »

  azért kattog mert morze jelekkel akarja tudtodra adni hogy szeretne egy új generátort! Grin

iggen, sajnos ze lezs amegoldás úgy látom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14288 Dátum: 2007 Március 13, 16:52:26 »

Nekem az off jawam on csinálta ugyanezt. Kicsit állítottam a fesszab érintkezőjén és jó lett. Valószínű túl alacsony fesznél kezd rezegni, és így kevés a tőttés.

pl 2esben 40 nél ?Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #14287 Dátum: 2007 Március 13, 16:01:12 »

wynn's super charge
Használt már valaki ilyent?
Vélemény?


Több Wynn's terméket használtam már.. ezt speciel nem, de a többi jó volt!
Most is Wynn's ólompótlót használok és egyszer használtam, a régi Bogaramnál a szeleptisztító adalékot... meg is lett az eredménye: vihettem szelephézag-állításra, annyira kipucerélta...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14286 Dátum: 2007 Március 13, 15:51:46 »

ezért gondoltam
"Megállitja a túlzott olajfogyasztást , különösen öreg motornál ajánlatos a használata . Magas hömérségleten vastagítja a védõ olajfilmet. Stabilizálja a kompressziót , növeli az olajnyomást. Csökkenti a motorzajt és a kipufogógázok szagát. Kiváló kenést biztosít nagy terhelések esetén is. Növeli a motor- és a motorolaj élettartamát. Minden tipusú - egy vagy többfokozatú - olajjal összeférhetõ , nem befolyásolja a katalizátor  mûködését. Minden benzin és diezel üzemû motorhoz ajánlott, de különössen ajánlott kopott , magas olajfogyasztású , csökkent olajnyomású és sûritésû motorokhoz."

mifasznak ez?
főleg bogárba...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14285 Dátum: 2007 Március 13, 15:41:25 »

wynn's super charge
Használt már valaki ilyent?
Vélemény?

mifasznak ez?
főleg bogárba...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14284 Dátum: 2007 Március 13, 15:28:07 »

A vezetékelést nézd meg, valamit elkötöttetek összerakáskor. Szerintem az elakadásjelző kaccsolójánál lett valami összecserélve.

a saru kb 1 mm csúszott le
kis csiszolás, összébb nyomás felrakás indexelés  Grin
monnyuk elakadásjelzőm nincs, de nem is fogok elakadni  Grin (kopp-kopp)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14283 Dátum: 2007 Március 13, 14:30:43 »

wynn's super charge
Használt már valaki ilyent?
Vélemény?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14282 Dátum: 2007 Március 13, 13:20:54 »

Ezen én is gondolkodtam már idebent...  Grin
De akkor semerre se indexelne, nem?
A vezetékelést nézd meg, valamit elkötöttetek összerakáskor. Szerintem az elakadásjelző kaccsolójánál lett valami összecserélve.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14281 Dátum: 2007 Március 13, 13:01:21 »

mint kezdő elektromos , azt nem tudnád megmondani, mért villog a töltéslámpa folyton, mikot kattog (kapcsol) a fesszab? meg leszívja za akksit valami hoasszebb álláskor. nemrég cseréltem fesszabot  Huh
  azért kattog mert morze jelekkel akarja tudtodra adni hogy szeretne egy új generátort! Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14280 Dátum: 2007 Március 13, 10:55:51 »

mint kezdő elektromos , azt nem tudnád megmondani, mért villog a töltéslámpa folyton, mikot kattog (kapcsol) a fesszab? meg leszívja za akksit valami hoasszebb álláskor. nemrég cseréltem fesszabot  Huh
Nekem az off jawam on csinálta ugyanezt. Kicsit állítottam a fesszab érintkezőjén és jó lett. Valószínű túl alacsony fesznél kezd rezegni, és így kevés a tőttés.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14279 Dátum: 2007 Március 13, 10:45:25 »

Mint kezdő elekrtromos mondom:
Valószínűleg a testel lesz bajod. a bogárnak fő gondja szokott lenni hogy főképp a hátsó lámpánál nem kap testet ezért a fék vagy helyzetjelző vezetékén "szerez". de ilyenkor világít minden és bagyon érdekes dolgokat tud produkálni. amugy lehet hogy a vészvillogod belul esett szét. huzd le a +át és ha akkor se jó akkor relé csere!

mint kezdő elektromos , azt nem tudnád megmondani, mért villog a töltéslámpa folyton, mikot kattog (kapcsol) a fesszab? meg leszívja za akksit valami hoasszebb álláskor. nemrég cseréltem fesszabot  Huh

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #14278 Dátum: 2007 Március 13, 10:33:48 »

Hahó. Tudnátok nekem elküldeni Merkiék számát, vagy inkáb email-ját, vagy bármi Debrecen közeli bogáralkatrész kereskedő, beszerző címét? Kellene egy csomó minden. Emailemre tudnátok a választ?
Mivan Gyöngyike nem tudod használni a fórumot?  Evil

Linkek alatt sok mindent megtalálsz!  Cool
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14277 Dátum: 2007 Március 13, 09:21:20 »

Hahó. Tudnátok nekem elküldeni Merkiék számát, vagy inkáb email-ját, vagy bármi Debrecen közeli bogáralkatrész kereskedő, beszerző címét? Kellene egy csomó minden. Emailemre tudnátok a választ?

Simonyi Laci (Tsiga) 30/325-1963
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14276 Dátum: 2007 Március 13, 09:20:02 »

üdvw!
velem olyan fordult elő, hogy az elakadás jelzővel köszöntem v.kinek és utána nem volt irány jelzőm egyik oldalra
a lényeg, hogy az ellankadáskapcs érintkezője össze égett és ez okozta a galibát

Mint kezdő elekrtromos mondom:
Valószínűleg a testel lesz bajod. a bogárnak fő gondja szokott lenni hogy főképp a hátsó lámpánál nem kap testet ezért a fék vagy helyzetjelző vezetékén "szerez". de ilyenkor világít minden és bagyon érdekes dolgokat tud produkálni. amugy lehet hogy a vészvillogod belul esett szét. huzd le a +át és ha akkor se jó akkor relé csere!
Nem elérhető Gyöngyi
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #14275 Dátum: 2007 Március 13, 07:39:17 »

Hahó. Tudnátok nekem elküldeni Merkiék számát, vagy inkáb email-ját, vagy bármi Debrecen közeli bogáralkatrész kereskedő, beszerző címét? Kellene egy csomó minden. Emailemre tudnátok a választ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14274 Dátum: 2007 Március 13, 06:29:50 »

Tegnapi belső alakítgatások
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14273 Dátum: 2007 Március 13, 06:28:07 »

Akkor pár kép a typ4 bontásról:
- a nem igazán működő henger
- a gyertyák lelkivilága
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14272 Dátum: 2007 Március 12, 21:36:26 »

Általában rajta van a maximális átmérő, öntéskor beleteszik domború felirattal.

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #14271 Dátum: 2007 Március 12, 21:35:41 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?

Nem kapott az indexrelé vizet (nagyobb mosás...)? Nekem akkor csinálte ezt. Ha kiszáradt, utána megint jó volt. Végül szikszalaggal leszigeteltem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14270 Dátum: 2007 Március 12, 21:17:52 »

Ha elviszed egy esztergalyoshoz, aki dobok felszabalyozasaval foglalkozik, kapasbol megmondja neked, lehet-e rajta meg segiteni
köszi
erre gondoltam én is

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
matchbox
« Hozzászólás #14269 Dátum: 2007 Március 12, 21:02:30 »

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh
Ha elviszed egy esztergalyoshoz, aki dobok felszabalyozasaval foglalkozik, kapasbol megmondja neked, lehet-e rajta meg segiteni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14268 Dátum: 2007 Március 12, 19:52:34 »

Ma a Buszból kikerültek az oldalablakok, a tetőtárpit, a régi műszerfal. Helyére került a biztosítéktábla, a kábelek, bekerült az ablakmosótartály, és még sokminden más.
Ígéretemhez híven alkatrész dömping az adok-veszekben a héten, ma az első eresztés.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14267 Dátum: 2007 Március 12, 19:33:12 »

'71-es boginak az első ill.hátsó fék dobja azonos méretű
és azt tudja-e valaki, hogy meddig lehet szabályozni, mit kell rajt nézni van valami jel vagy mérni kell az át mérőjét vagy hogymiképp Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14266 Dátum: 2007 Március 12, 19:29:58 »

sajna semmi nem csúszott le... Égők jók, mielőtt valaki kérdezné  Cheesy
üdvw!
velem olyan fordult elő, hogy az elakadás jelzővel köszöntem v.kinek és utána nem volt irány jelzőm egyik oldalra
a lényeg, hogy az ellankadáskapcs érintkezője össze égett és ez okozta a galibát

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14265 Dátum: 2007 Március 12, 19:24:24 »

az nem lehet hogy az indexkapcsolonak a kábele amelyik irányba nem indexel az csuszott le?
sajna semmi nem csúszott le... Égők jók, mielőtt valaki kérdezné  Cheesy
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14264 Dátum: 2007 Március 12, 19:21:53 »

Ezen én is gondolkodtam már idebent...  Grin
De akkor semerre se indexelne, nem?
az nem lehet hogy az indexkapcsolonak a kábele amelyik irányba nem indexel az csuszott le?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14263 Dátum: 2007 Március 12, 19:16:16 »

index relé?
Ezen én is gondolkodtam már idebent...  Grin
De akkor semerre se indexelne, nem?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14262 Dátum: 2007 Március 12, 19:15:06 »

Majd holnap világosba megvaccsingolom.
index relé?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14261 Dátum: 2007 Március 12, 19:14:43 »

1600os motornak jó a Pict 2 31es karbi?
sokat fog zabálni, gondolom...
de ezen kívül?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14260 Dátum: 2007 Március 12, 19:12:34 »

nekem volt, hogy nem indexelt, amikor szar volt a fesszab, és nem volt fesz.
Majd holnap világosba megvaccsingolom.
dt
« Hozzászólás #14259 Dátum: 2007 Március 12, 19:08:49 »

Van. De ha nem lenne akkor is legalább pislákolnia kéne, nem?Minden rendben.

nekem volt, hogy nem indexelt, amikor szar volt a fesszab, és nem volt fesz.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14258 Dátum: 2007 Március 12, 19:08:00 »

van elég feszültség?
Van. De ha nem lenne akkor is legalább pislákolnia kéne, nem?
többi fény?
Minden rendben.
dt
« Hozzászólás #14257 Dátum: 2007 Március 12, 19:05:42 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?

van elég feszültség? többi fény?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14256 Dátum: 2007 Március 12, 19:04:49 »

Hú én is SzMB-tem a hétvégén.

Kinyomóvilla persely csere /nem kicsit szopatós/
önindító persely csere
váltótartó bak csere

Kikelett cserlnem a vátóbakokat mert valami no name volt benne  és kibaszott puha az anyagú. Mozgott a motor, mikor kilőttem az autóval akkor kipuff furuja belevert a kasztniba.

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14255 Dátum: 2007 Március 12, 19:03:20 »

Más:
Index jobbra jó, balra semmi, elakadásjelző bekapcsolásakor folyamatosan ég az index visszajelző az órában.
Biztosítékokat megnéztem már... De semmi...
Mi  lehet még?
Esetleg összes bizti csere?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14254 Dátum: 2007 Március 12, 19:01:48 »

Húha bazze! Most megrémítettettek...  Undecided
Most raktuk össze a motort, és nekem nehéz az R-1-2.
Nem lehetséges, hogy a kuplung bovden van rosszul beállítva?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14253 Dátum: 2007 Március 12, 17:45:54 »

OFF
Ment privát.
ON
ment off on válasz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14252 Dátum: 2007 Március 12, 17:41:08 »

azért ez nem szent irás Grin
OFF
Ment privát.
ON
Oldalak: 1 ... 1654 1655 1656 1657 1658 [1659] 1660 1661 1662 1663 1664 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.