www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 00:26:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 [1662] 1663 1664 1665 1666 1667 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14715540 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14171 Dátum: 2007 Március 09, 23:46:52 »

szuper!
Köszi!

Ez megfelel? Volt több is csak a vírusok segítettek benn hogy ne legyen. Embarrassed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14170 Dátum: 2007 Március 09, 23:44:03 »

Keresek robbantott ábrát weber idf 40-es karbiról!
Ez megfelel? Volt több is csak a vírusok segítettek benn hogy ne legyen. Embarrassed


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14169 Dátum: 2007 Március 09, 22:43:55 »

Keresek robbantott ábrát weber idf 40-es karbiról!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14168 Dátum: 2007 Március 09, 22:26:30 »

ezt mondom én is  Grin

de 90% nincs.

tehát mindenkinek igaza van! 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14167 Dátum: 2007 Március 09, 22:17:49 »

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg147257#msg147257
Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14166 Dátum: 2007 Március 09, 21:59:22 »

Persze ez nem jelenti azt, hogy a régieken is volt!

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14165 Dátum: 2007 Március 09, 21:57:53 »

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #14164 Dátum: 2007 Március 09, 19:46:20 »

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Ezekkel a paraméterekkel nem lesz gond a szórással (csak a takarítással Grin Grin Grin) Működési elv: Láttál már csapra szerelhető bébi orrleszívó kütyüt, ha igen akkor a víz helyett képzeld el a  ;sűrített levegőt a tkony helyett pedig a homokot  Grin Grin Grin

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14163 Dátum: 2007 Március 09, 18:38:00 »

Nem, sima bogármotor.


az oké, de nézd csak meg ezt:

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/202889_DSC08187.JPG

(Leon1303 F-es motorja...)

vagy ezen (typ3) -> http://web.axelero.hu/aptom/olaj_ny.JPG
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 18:50:50 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14162 Dátum: 2007 Március 09, 18:33:47 »

esetleg hátul az olajhűtőn (typ3)?

Nem, sima bogármotor.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14161 Dátum: 2007 Március 09, 18:32:24 »

Helló!

Haver F-es motorján nincsen oljnyomás visszajelző gomba, de még a helye sincsen meg.
Ekkor mivan, belehet máshova kötni?
Tudom hogy nemsemmi eset de ez van.

esetleg hátul az olajhűtőn (typ3)?

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14160 Dátum: 2007 Március 09, 18:29:14 »

Helló!

Haver F-es motorján nincsen oljnyomás visszajelző gomba, de még a helye sincsen meg.
Ekkor mivan, belehet máshova kötni?
Tudom hogy nemsemmi eset de ez van.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14159 Dátum: 2007 Március 09, 18:03:11 »

hali

Egy olyan fontos kérdésem lenne, h az én autóm 1967 11havi, de már függőlámpás, és ennek fényében nem tom h a kormányösszekötő kiskúpos avagy nagy?? Huh
ill milyen a kicsi meg milyen a nagy??? (esetleg kép ha van vkinek) megvettem előre az összes gömbfejt de nem tom eldönteni h melyik a kicsi meg melyik a nagy Huh
előre nagyon köszönöm
üdvw gegob
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #14158 Dátum: 2007 Március 09, 16:20:09 »

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Szeda most ípített ilyet, őt kérdezd a tapasztalotokról!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14157 Dátum: 2007 Március 09, 16:01:40 »

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14156 Dátum: 2007 Március 08, 23:26:24 »

Elég macerás.......

neked is .)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14155 Dátum: 2007 Március 08, 23:24:08 »

Nagy. Szívócső le hogy hozzáférj a turbina fedél alsó csavarjaihoz, akkor leveszed a bilincset ami a talphoz rögzíti. Dinamósnál nem emlékszem már  (szerintem itt is), de a generátornál a talpat is le kell venni, különben nem tudod kihúzni.

ok,kösz. akkor majd amotor felújítással együtt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14154 Dátum: 2007 Március 08, 20:58:21 »

Tökéletes! Köszi!  Kint van az asztalon az összes madzag, cserélek/javítok egy csomót. azért bizonytalankodok így.

A "kis pöcök" a töltés ellenörző lámpán keresztül kapja a gerjesztést.

Az izzó egyik oldala gyujtáskapcsoló utáni (15)pont a másik vége a "kis pöcök".Asszem világoskék szinü.
PéZsé
« Hozzászólás #14153 Dátum: 2007 Március 08, 20:53:48 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
A "kis pöcök" a töltés ellenörző lámpán keresztül kapja a gerjesztést.

Az izzó egyik oldala gyujtáskapcsoló utáni (15)pont a másik vége a "kis pöcök".Asszem világoskék szinü.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14152 Dátum: 2007 Március 08, 20:53:40 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
kék sarus(lámpa),piros+csavaros

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14151 Dátum: 2007 Március 08, 20:46:28 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14150 Dátum: 2007 Március 08, 08:34:40 »

Ma rápróbáltik a volt 1.3as motor kuiplungjára a kuplung tárcsát... a 180as kicsi...  Grin
200as kell!  Grin Szóval valaki eccer kicserélte a kuplung szerkezetet...  Evil
erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
  meg a lendkereket is

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #14149 Dátum: 2007 Március 08, 08:20:58 »

erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
Menetirány szerinti jobb oldalon, kb. az önindító környékén.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14148 Dátum: 2007 Március 08, 00:22:03 »

Ma rápróbáltik a volt 1.3as motor kuiplungjára a kuplung tárcsát... a 180as kicsi...  Grin
200as kell!  Grin Szóval valaki eccer kicserélte a kuplung szerkezetet...  Evil
erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14147 Dátum: 2007 Március 08, 00:19:30 »

Srácok!
1.3as motorból építettünk 1-6ost. Milyen szelep beállítást ajálnanátok?
1.3asnál 0.15/0.15, ugye? 1.6nál?
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #14146 Dátum: 2007 Március 07, 22:04:19 »

  mert azt nem mondták mikor jelenik meg . Még én se láttam kösz hogy szoltál ! És lassacskán készül a tatinson.hu is.
Gratulálok!
Láttam én is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14145 Dátum: 2007 Március 07, 21:57:44 »

Tati, nem is mondtad hogy a járgányod benne van a Retro mobil ujságban!!
Még nem olvastam a cikket!
Amugy gratulálok!

  mert azt nem mondták mikor jelenik meg . Még én se láttam kösz hogy szoltál ! És lassacskán készül a tatinson.hu is.

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #14144 Dátum: 2007 Március 07, 20:56:19 »

ja és szerezz egy mélytengeri nehézbúvár sisakot mert az első sárvédő hajlatnál feladod a homokoskodást még a fitymádalatt is homok lessz már akinek van vallási hovatartozás végett Grin

Tati, nem is mondtad hogy a járgányod benne van a Retro mobil ujságban!!
Még nem olvastam a cikket!
Amugy gratulálok!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
1303LS
« Hozzászólás #14143 Dátum: 2007 Március 07, 20:15:25 »

könyv szerint az előírt axiális hézag: 0.07 és 0.13 mm között van,  0.15mm-es kopáshatárral
Az kb annyit jelent, hogy ha olaj van közte az összerakott blokknál nem érzed a mozgást rángatással.
Ha érezhető cuppogásszerű az érzés az már a határ felett van, a koppanásos mozgás már gáz.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14142 Dátum: 2007 Március 07, 18:41:58 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?

előre is köszi!

könyv szerint az előírt axiális hézag: 0.07 és 0.13 mm között van,  0.15mm-es kopáshatárral

'81 Hecho en México
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14141 Dátum: 2007 Március 07, 18:24:10 »

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON

képet csinálj légyszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14140 Dátum: 2007 Március 07, 18:20:23 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?
előre is köszi!

olyan 4-5 század mm tűrésre tippelek.
attól még vígan megjárja svájcot, csak vigyél magaddal sok olajat, mert szét fogja baszni a főtengelyszimmeringet (is)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14139 Dátum: 2007 Március 07, 16:51:53 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?

előre is köszi!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14138 Dátum: 2007 Március 07, 15:16:10 »

Nem beszélve arról, ha elkap egy eső, ki lehet dobni a kasztnit.  Sad

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14137 Dátum: 2007 Március 07, 15:08:26 »

hát 25-40között leszórják itt győrben..szóval 200nagyon irreális

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14136 Dátum: 2007 Március 07, 14:52:51 »

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...
vagyis mi kell hozzá?

hát 25-40között leszórják itt győrben..szóval 200nagyon irreális
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14135 Dátum: 2007 Március 07, 14:48:00 »

Bármivel szórhatsz, amit kivisz a pisztoly  Smiley Én Sóskúton vettem homokot, az jó éles és durva. A homokozókból is lehet gyűjteni, az szép selymes felületet ad, de nem "viszi" az anyagot. Javaslom  elötte a négertárcsa használatát, nagy felületeken olcsóbb, és gyorsabb. Egyebekben Tatira halgassatok, látszik, hogy már csinált ilyet. A fúvókából pedig tudomásom szerint a karbid fedőnevű tartósabb, mint a kerámia.  A szilikózis veszélyt azért ne becsüljétek le, különösen friss homoknál. Van olyan maszk, amibe kívülről lehet befújni a friss levegőt. (pl. porszívó)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14134 Dátum: 2007 Március 07, 13:54:31 »

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Asszem itt a pepecselés egyikünknek sem akadály!  Wink
Szóval azt a vödörbe dugós módszer ajánlod, és lenti linken lévő cucc a kerámia fejjel használható lehet? Vagy tudsz valami más beszerzési helyet ahol ilyet kapok? Ilyen technikával csak homokkal lehet szórni?

Egyébként szóróanyagot a kematechniknél is lehet kapni, minden félét. http://www.kematechnik.hu/index.php
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14133 Dátum: 2007 Március 07, 13:43:25 »

ja és szerezz egy mélytengeri nehézbúvár sisakot mert az első sárvédő hajlatnál feladod a homokoskodást még a fitymádalatt is homok lessz már akinek van vallási hovatartozás végett Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14132 Dátum: 2007 Március 07, 13:39:52 »

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Oldalak: 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 [1662] 1663 1664 1665 1666 1667 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.