www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 00:26:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1655 1656 1657 1658 1659 [1660] 1661 1662 1663 1664 1665 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14715537 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14251 Dátum: 2007 Március 12, 17:37:59 »

Mellesleg a generátorosnál tönkremehet a diódasor.  Undecided

azért ez nem szent irás Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14250 Dátum: 2007 Március 12, 17:36:19 »

Akkor viszont megnőne a pedál holtjátéka. De egy megnézést megér, bár nem a bowdennel lesz a baj szerintem. Semmilyen kerregés, meg miegyéb? Bent lehet inkább a baj a kuplungnál (bárcsak ne a próféta beszélne belőlem...)
- kiemelővilla
- kuplungszerkezet
- vagy tárcsa hullott szét, de annak zaja lenne.

Én az elsőre gyanakszom.

Nekem ugyanez volt és a villa 1ik lába tört le.
1303LS
« Hozzászólás #14249 Dátum: 2007 Március 12, 17:35:43 »

mindegy h generátor v dinamo ha járó motornál leveszed plusz és nem állle van töltésed!
Mellesleg a generátorosnál tönkremehet a diódasor.  Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14248 Dátum: 2007 Március 12, 17:30:36 »

ilyet én is tapasztaltam mostanába a buszon... a rückwerzet nem akarta bevenni, csak ha a pedált már átrugdostam az aszfalton is, de a többi fokozattal nem volt gond... lehet, hogy foszladozik nekem is a kuplungbowden?  Undecided
mindegy h generátor v dinamo ha járó motornál leveszed plusz és nem állle van töltésed!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #14247 Dátum: 2007 Március 12, 14:48:49 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
nekem is volt hasonló esetem....nem akarta venni az egyest recsegett már mindent csináltunk a kocsival olajcsere a váltóban ráhúztunk a bowdenre.... következett a próbakör....  kuplung benyom és bennmarad... hát biztos elszakadt valahol a bowden... pedálmű ki.. és ahova a bowden csatlakozik a pedálműre az a kampó szépen eltörött.... és látszott rajta ahogy dolgozgatott az anyag..Sad

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14246 Dátum: 2007 Március 12, 14:44:23 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
Akkor viszont megnőne a pedál holtjátéka. De egy megnézést megér, bár nem a bowdennel lesz a baj szerintem. Semmilyen kerregés, meg miegyéb? Bent lehet inkább a baj a kuplungnál (bárcsak ne a próféta beszélne belőlem...)
- kiemelővilla
- kuplungszerkezet
- vagy tárcsa hullott szét, de annak zaja lenne.

Én az elsőre gyanakszom.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14245 Dátum: 2007 Március 12, 14:30:54 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes


Dinamósnál 1000%, hogy akksi nélkül is jár a motor, még bekapcsolt lámpával is akár. Generátorosnál meg a szabályzó típusán is múlik, de pl. haver 600-as Fiatja lada generátorral és szabályzóval vígan ketyeg fényszórókkal is alapjáraton.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14244 Dátum: 2007 Március 12, 13:00:11 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes

Neked generátorod van? A generátoros bekötésnél nem úgy van, hogy aksi csak az alapjárathoz kell?  /karbira/ Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14243 Dátum: 2007 Március 12, 12:50:57 »

Nekem pl. az eltört kiemelővilla u. ezt produkálta Sad

Vagy ami rosszabb nekem a kuplungbowden vezető cső elvált az alagúttól ,két helyen hegeszteni kellett.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #14242 Dátum: 2007 Március 12, 12:26:04 »

szerintem elkezdett elszakadni a kuplungköteled... nézz alá bal oldalon alulról, lehet már szétállnak a drótok a kiemelővilla karja előtt. általában a menetes végződésnél szokta elengedni.

Vagy ami rosszabb nekem a kuplungbowden vezető cső elvált az alagúttól ,két helyen hegeszteni kellett.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14241 Dátum: 2007 Március 12, 12:19:38 »



ilyet én is tapasztaltam mostanába a buszon... a rückwerzet nem akarta bevenni, csak ha a pedált már átrugdostam az aszfalton is, de a többi fokozattal nem volt gond... lehet, hogy foszladozik nekem is a kuplungbowden?  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14240 Dátum: 2007 Március 12, 12:17:24 »

tegnap érdekes dolgot tapasztaltam... amikor bebikáztam a bogit, akkor véletlenül lecsúszott mindkét saru az akksiról, de simán járt tovább a motor akksi nélkül !

na most akkor mi van ?

a generátor először kiszolgálja a fogyasztókat, azután tölti az akksit, a dinamó meg az akksit tölti és a fogyasztók utána onnan szipojozzák a kraftot ???  Roll Eyes

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14239 Dátum: 2007 Március 12, 10:14:48 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
szerintem elkezdett elszakadni a kuplungköteled... nézz alá bal oldalon alulról, lehet már szétállnak a drótok a kiemelővilla karja előtt. általában a menetes végződésnél szokta elengedni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14238 Dátum: 2007 Március 12, 10:10:53 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
kiemel eléggé? Próbáljátok meg, beteszed sebességbe, kinyomod a kuplungot, és megtolni. (vagy lejtő) Ha nem megy, nem emel ki a kuplung.Azt sokminden okozhatja.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #14237 Dátum: 2007 Március 12, 10:04:04 »

Az elmúlt hetekben kedvesem hajtotta a Bogarat. Pár napja mondta, hogy nehezen veszi a sebességfokozatokat, hátramenetbe kapcsolva recseg. Tegnap hazamentem Tmiklósra, hogy megnézzük a szüleimnél. Induláskor elég nehezen tudtam 1-esbe kapcsolni, utána már simán vette a többi sebességfokozatot.
Váltóban néztük az olajszintet, rendben volt. Délután, amikor hazaindultam, pár száz méter után, egy kereszteződésből kifordulva nem bírtam 2-esbe kapcsolni. Megálltam, álló motornál kapcsoltam 2-est, beindítottam, elindultam. 3-4-et nehezen, de bevette. Aztán mikor a főútra kanyarodtam volna, 1-esben, kinyomott kuplunggal rángatva-ugrálva elindult az autó. Innen nem erőltettem tovább a dolgot, szóltam az öcsémnek, aki hazavontatott.
Olyan, mintha nem oldana a kuplung és sebességben rögtön elindul(na) az autó. Mi lehet a hiba? Kuplungtárcsa, kinyomócsapágy?
(Szombaton Bp-n volt a Bogárral a kedvesem, még szerencse, hogy nem ott történt. Az a gáz, hogy a Golf is szervizben van, műszakira készül...)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14236 Dátum: 2007 Március 12, 09:07:15 »

igen, úgy tudom kb 1cm/oldal.

  miért az szélesít ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14235 Dátum: 2007 Március 12, 09:04:44 »

hali

az ültető tengelycsonk mennyit szélesit??? Roll Eyes pontos értek kellene
köszönöm
üdv
  miért az szélesít ?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14234 Dátum: 2007 Március 11, 23:47:12 »

ma felébresztettem bogarat! kb novemberben volt elindítva utoljra...nem akarta felkapni benzint..mondom öntök karbiba de a kanna alján lötyögö benyát kiöntöttem egy befőttes üvegbe tiszta szemetes volt....mondom szívok le buszból...nem találtam csövet...visszatettem légszűrőt mondván megyek dolgozni ráindítottam és pöccre indult Cheesy
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14233 Dátum: 2007 Március 11, 21:23:15 »

hali

az ültető tengelycsonk mennyit szélesit??? Roll Eyes pontos értek kellene
köszönöm
üdv
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14232 Dátum: 2007 Március 11, 20:50:04 »

Ma hazahoztama Bogarat, pontosabban ő hozott. De a váltónál nincs minden rendben...
Nehezen veszi az R-1-2 sebesség fokozatokat.
Monnyuk amikor a kuplung tárcsát rápróbáltuk a szerkezetre a belső széle nagyon közel volt a kuplung szerkezethez.
lehet, hogy beleér?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14231 Dátum: 2007 Március 11, 20:40:22 »

sokkal nagyobb
tudom

érdekel?
van egy keszthelyen asszem még T2 de már kombi kocka busz 1.6-os boxer
ez lehet, hogy még typ1 motoros?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14230 Dátum: 2007 Március 11, 20:24:53 »

sokkal nagyobb
tudom

érdekel?
hú ez király,köszönöm
esetleg T2-ről nincs ilyened, ill. hol találok ilyen adatokat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
matchbox
« Hozzászólás #14229 Dátum: 2007 Március 11, 20:21:15 »

Sziasztok!
Ma az idexkapcsolomat baszkuraltam: a lufstick kollegatol vettet kibeleztem es felhasznlatam a mgelevobe: most mar automatikusan visszaugik a kapcsolo kanyarodas utan.
Mindkettoben talaltam 2-2 db szurke vezeteket, amelyek erosen le voltak vagva - ilyen szinu kabeleknek nincs is parja a csomitartobol jovo kabelkorbacsban.
Valyon mik lehetnek ezek?
 Huh
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14228 Dátum: 2007 Március 11, 20:18:30 »

a T3-ban sokkal nagyobb a belső tér a T2-höz képest?
estleg a méreteit tudod?

sokkal nagyobb
tudom

érdekel?












A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14227 Dátum: 2007 Március 11, 20:04:30 »

most már T3, de ezeket még a T2-ről kérdezgették (ráadásul T2a volt)
hát igen, a T2-ből sok dizel van

a T3-ban sokkal nagyobb a belső tér a T2-höz képest?
estleg a méreteit tudod?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14226 Dátum: 2007 Március 11, 19:33:27 »

üdvw!
a tiéd egyébként T2 vagy már T3-as

most már T3, de ezeket még a T2-ről kérdezgették (ráadásul T2a volt)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14225 Dátum: 2007 Március 11, 19:31:11 »

Jól néz ki! Ugye dízel? Mennyiért vetted? 150?
(Tőlem mindig ilyeneket kérdeztek...)
 Grin
üdvw!
a tiéd egyébként T2 vagy már T3-as

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14224 Dátum: 2007 Március 11, 19:29:39 »

Tegnap egy ricnivel lejjeb állítottuk a hátsó futóművet. Nagyon orrabukós volt. Pláne, ha ketten beültünk előre. Kicsit nagyon terpeszt még. A futóműállítás még visszavan.
<beszúrt kép törölve>
deszíp otó

ha majd egyszer ha .......
na akkor majd merek ilyenről álmodni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14223 Dátum: 2007 Március 11, 19:25:18 »

Kerdes Ad- 1,6-os mociba mennyi olaj kell. Mar majdnem 4litert ontottem bele es nincs maxon a nivo Huh

2.5 liter olaj kell bele
4 liter már nagyon sok, akár tönkre is vághatja

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14222 Dátum: 2007 Március 11, 19:24:24 »

Tegnap egy ricnivel lejjeb állítottuk a hátsó futóművet. Nagyon orrabukós volt. Pláne, ha ketten beültünk előre. Kicsit nagyon terpeszt még. A futóműállítás még visszavan.

Jól néz ki! Ugye dízel? Mennyiért vetted? 150?
(Tőlem mindig ilyeneket kérdeztek...)
 Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14221 Dátum: 2007 Március 11, 19:11:41 »

Kerdes Ad- 1,6-os mociba mennyi olaj kell. Mar majdnem 4litert ontottem bele es nincs maxon a nivo Huh
lehet, hogy túl tiszta az olaj és nem látod a pálcán.
engem is szívatott már ez.




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14220 Dátum: 2007 Március 11, 18:53:09 »

Ott leszünk a Cruise Night-on is.
remek!
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #14219 Dátum: 2007 Március 11, 18:52:22 »

szívesen megnézném élőben is. A Rajzáson lesz?

Ott leszünk a Cruise Night-on is.

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #14218 Dátum: 2007 Március 11, 18:51:10 »

Köszi!
A tied is nagyon szép. Láttam a felújítás képeit a népautósban. Nagyon rendben van. Cheesy
Köszi,próbáltuk a legtöbbet kihozni a dologból Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14217 Dátum: 2007 Március 11, 18:47:45 »

2.<beszúrt kép törölve>
szívesen megnézném élőben is. A Rajzáson lesz?
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #14216 Dátum: 2007 Március 11, 18:44:20 »

Gyönyörű ez az autó Shocked
Köszi!
A tied is nagyon szép. Láttam a felújítás képeit a népautósban. Nagyon rendben van. Cheesy

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #14215 Dátum: 2007 Március 11, 18:36:11 »




Gyönyörű ez az autó Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #14214 Dátum: 2007 Március 11, 18:30:46 »

Szerintem szebb lett.
Köszönöm szépen. Nekem is jobban tetszik így.
Ami érdekes, hogy így egy picit megemelkedett az eleje. De lehet, hogy csak a szemem csal.

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14213 Dátum: 2007 Március 11, 18:24:27 »

Szerintem szebb lett.
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #14212 Dátum: 2007 Március 11, 18:23:20 »

2.

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Oldalak: 1 ... 1655 1656 1657 1658 1659 [1660] 1661 1662 1663 1664 1665 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.