www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 18:38:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1685 1686 1687 1688 1689 [1690] 1691 1692 1693 1694 1695 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13194369 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13035 Dátum: 2007 Február 08, 10:04:39 »

Tanácsot azért kérek mert tanácstalan vagyok. szerintem a fővéshez elég a pzs! a turbina kb felét eltakarta. más nem odavalót nem találtam.
te az 5ezres gyors megoldás híve vagy, akik válaszoltak, ők meg rendesen megcsinálnák, ennyi. biztos szar kicsengetni 2 kilót a motorodra egy zsepi miatt, de akkor jó lesz. most szétszeded(?), belemegy új csapágy, ha tényleg az a baja, a többi meg maradt a régi, ami már sokat kapott, stb.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #13034 Dátum: 2007 Február 08, 10:03:00 »

Hát!?  Evil  Pisti most szembesültél a fórum adta lehetőségekkel!  Evil Evil Evil

Én annyit tudok, hogy mikor én megfőztema mocimat nagyon füstölt és olyan égett olaj szag volt, hogy alig bírtam elviselni (a turbina magához szívta a gyári hő-, zajszigetelőt) egy kicsit járattam, hogy ne álljon be az egész és még utána hazamentem 100 km-re, majd másnap utaztunk vele a Mátrába (ugyanazzal az olajjal) mikor visszajöttünk oljcsere és azóta még nagyon sokat ment a moci, még az egyik haverom is nyüstölte, aki nem arról híres, hogy kímélné a motorokat! Ja és azóta sem szedtük szét! (lehet még gyári a mocim)

Egyszer nekem is rászívta, de nem teljesen, így nem sült meg, csak kicsit melegedett (olajnyomás villogott néha, amúgy nem szokott). De a beállástól messze volt. Pedig az nem papírzsepi. Ja, és nyáron.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13033 Dátum: 2007 Február 08, 10:00:05 »

kizárólag a pótkerékzsebben elhelyezett hűtővel, ízlésesen előrevezetett vízcsövekkel. a hátsó ülés mögött nem vált be. sztem ez olcsóbban fog kijönni, mint a levegőssé alakítás. meglátjuk.

Nekem rézcső megy végig a "kardán" alagútban, mikor felújítottuk az egész autót, ez egy kikötésem volt.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #13032 Dátum: 2007 Február 08, 09:56:03 »

üdvw!
a hűtését, hogy oldod meg?
kizárólag a pótkerékzsebben elhelyezett hűtővel, ízlésesen előrevezetett vízcsövekkel. a hátsó ülés mögött nem vált be. sztem ez olcsóbban fog kijönni, mint a levegőssé alakítás. meglátjuk.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13031 Dátum: 2007 Február 08, 09:43:15 »

Én pedig nem látom értelmét a vizes mocibol levegoset csinálni.
Vegyél valami fasza levegős blokkot és azt csináld.
Többek között láttam kispolski (18Kw) mocit megpiszkálva szépen megcsinálva 55kw-osnak.
ami ha belegondolsz szép eredmény. gyári 1.6 motorig minden kocsit alázott.
ez kihivas!

Meg ha már ilyen jó kedvembevagyok:
Azt szeretem ebbe a fórumba hogy valami hülye beírja hogy meglazult egy csavar a kocsiján egyből a csapat nagy része: mert az egy szar cseréld ki nem éri meg meghuzni...
bakker fogjátok már fel hogy szaros mo-n élünk ahol kevés embernek van arra pénze hogy naponta 3xuj kocsit vegyen mint ahogy itt a sok okos tanácsolja.
Ok! megértem: most megfőtt a blokkom de lehet hogy csak annyi lesz hogy széthúzom egy csapágycsere és kész, megúszom 5k-ból itt meg már egyből: vegyél új motort sőtt kasztnit is mert a kasztnit is hő érte meg stb...
nem lehetne kicsit reálisabban gondolkozni?????
Vegyetek példát a kispolskis forumrol. (http://www.fiat126.hu)
ott mindenki szarbol probal varat építeni és nagy szép kis várak épülnek!!
nah ennyi...

most ebbol ne legyen hogy besértődtök csak gondoljatok bele...


Hát!?  Evil  Pisti most szembesültél a fórum adta lehetőségekkel!  Evil Evil Evil

Én annyit tudok, hogy mikor én megfőztema mocimat nagyon füstölt és olyan égett olaj szag volt, hogy alig bírtam elviselni (a turbina magához szívta a gyári hő-, zajszigetelőt) egy kicsit járattam, hogy ne álljon be az egész és még utána hazamentem 100 km-re, majd másnap utaztunk vele a Mátrába (ugyanazzal az olajjal) mikor visszajöttünk oljcsere és azóta még nagyon sokat ment a moci, még az egyik haverom is nyüstölte, aki nem arról híres, hogy kímélné a motorokat! Ja és azóta sem szedtük szét! (lehet még gyári a mocim)
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #13030 Dátum: 2007 Február 08, 09:43:04 »

kerékcsere volt mostanság?
lehet, hogy a kerékcsavar hozzáér a fékbetétekhez vagy valami lófaszhoz ott belül.
ha igen, akkor próbáld ki rövidebb kerékcsavarokkal. (pl skoda típus) múltkor kaptam egy marékkal gumibától, de a távolság miatt egyszerűbb, ha veszel a bótban.
Köszi az építő jellegű ötleteket, azt hiszem a jövő héten elgurulok gumibogihoz, hátha akkor okosabbak leszünk. Smiley
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #13029 Dátum: 2007 Február 08, 09:42:14 »

Akkor miért kérsz tanácsot?
Mire számítottál? Arra, hogy mindenki azt mondja, hogy teflon szalaggal tekerd körbe a főtengelyt és rakd össze?
Te is gondolkodhatnál!

 Undecided
Ráadásul látatlanban. Azt sem tudjuk (még ő sem) hogy mitől főtt meg (télen!) (papírzsepi nem elég!) - ha egyáltalán megfőtt.

Tanácsot azért kérek mert tanácstalan vagyok. szerintem a fővéshez elég a pzs! a turbina kb felét eltakarta. más nem odavalót nem találtam.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13028 Dátum: 2007 Február 08, 09:39:18 »

utánnanéztem ennek az eljárásnak , vas- alu keverékkel vonják be a henger külsejét és utánna öntik rá az aluminiumot, ténylegg jobb megoldás jobb hőátadási tulajdonságokkal, aki aluöntéssel foglalkozik az biztos meg tudja csinálni, a dugó meg a gyűrűcserével gondolom arra gondoltál hogy a WBX dugót megszorulhat a nagyobb hőmérséklet miatt,
Igen, a hőmérséklet miatti károkra gondolok. léghűtéses motoroknál is kell dugó-gyűrűt keményebbre cserélni egy drasztikusabb tuningnál, és szerintem az itteni helyzet is hasonló termikus problémákat jelent a vizes mocihoz tervezett alkatrészeknél. még akkor is ha nem tuningolod.
Szerintem még a szelepeket is befolyásolja az üzemi hőmérséklet, mert ugye alapból is a gyári levegős motorok nagyobb üzemi hőmérsékleten működnek, pláne ha a hűtést megpiszkáljuk.
Ebben az esetben még az is előfordulhat hogy ha a hűtés nem megfelelő és ettől a motor sokkal melegebben fog üzemelni, akkor az eredeti szelepek még nagy szelephézagnál is nyitva maradhatnak ha megtereled a motort, és ilyenkor melegen elhal a gép.
Ugyanez előfordulhat dízel vw motoroknál ha a szívót turbóra alakítják és nem cserélnek kipuff szelepet.
A nagy hőterhelés miatt a sima felületű szívódízel szelep akkorát tágul hogy amikor a turbó igazán dolgozik, szépen sunyiba nem zár rendesen és meleg motornál elmegy a kompresszió. ezért kell a turbó motorba sörételéssel edzett felületű turbós motorhoz való szelep, mert az bírja a hőt, és ettől kisebb a hőtágulása.
Valami ilyesmikre kell szerintem számítani ha vizes motorból levegőst csinálsz, és nem sikerül a hűtés.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #13027 Dátum: 2007 Február 08, 09:32:58 »

Akkor miért kérsz tanácsot?
Mire számítottál? Arra, hogy mindenki azt mondja, hogy teflon szalaggal tekerd körbe a főtengelyt és rakd össze?
Te is gondolkodhatnál!

 Undecided

Ráadásul látatlanban. Azt sem tudjuk (még ő sem) hogy mitől főtt meg (télen!) (papírzsepi nem elég!) - ha egyáltalán megfőtt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13026 Dátum: 2007 Február 08, 09:24:14 »

Akkor miért kérsz tanácsot?
Mire számítottál? Arra, hogy mindenki azt mondja, hogy teflon szalaggal tekerd körbe a főtengelyt és rakd össze?
Te is gondolkodhatnál!

 Undecided
Én pedig nem látom értelmét a vizes mocibol levegoset csinálni.
Vegyél valami fasza levegős blokkot és azt csináld.
Többek között láttam kispolski (18Kw) mocit megpiszkálva szépen megcsinálva 55kw-osnak.
ami ha belegondolsz szép eredmény. gyári 1.6 motorig minden kocsit alázott.
ez kihivas!

Meg ha már ilyen jó kedvembevagyok:
Azt szeretem ebbe a fórumba hogy valami hülye beírja hogy meglazult egy csavar a kocsiján egyből a csapat nagy része: mert az egy szar cseréld ki nem éri meg meghuzni...
bakker fogjátok már fel hogy szaros mo-n élünk ahol kevés embernek van arra pénze hogy naponta 3xuj kocsit vegyen mint ahogy itt a sok okos tanácsolja.
Ok! megértem: most megfőtt a blokkom de lehet hogy csak annyi lesz hogy széthúzom egy csapágycsere és kész, megúszom 5k-ból itt meg már egyből: vegyél új motort sőtt kasztnit is mert a kasztnit is hő érte meg stb...
nem lehetne kicsit reálisabban gondolkozni?????
Vegyetek példát a kispolskis forumrol. (http://www.fiat126.hu)
ott mindenki szarbol probal varat építeni és nagy szép kis várak épülnek!!
nah ennyi...

most ebbol ne legyen hogy besértődtök csak gondoljatok bele...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #13025 Dátum: 2007 Február 08, 09:13:39 »

Én pedig nem látom értelmét a vizes mocibol levegoset csinálni.
Vegyél valami fasza levegős blokkot és azt csináld.
Többek között láttam kispolski (18Kw) mocit megpiszkálva szépen megcsinálva 55kw-osnak.
ami ha belegondolsz szép eredmény. gyári 1.6 motorig minden kocsit alázott.
ez kihivas!

Meg ha már ilyen jó kedvembevagyok:
Azt szeretem ebbe a fórumba hogy valami hülye beírja hogy meglazult egy csavar a kocsiján egyből a csapat nagy része: mert az egy szar cseréld ki nem éri meg meghuzni...
bakker fogjátok már fel hogy szaros mo-n élünk ahol kevés embernek van arra pénze hogy naponta 3xuj kocsit vegyen mint ahogy itt a sok okos tanácsolja.
Ok! megértem: most megfőtt a blokkom de lehet hogy csak annyi lesz hogy széthúzom egy csapágycsere és kész, megúszom 5k-ból itt meg már egyből: vegyél új motort sőtt kasztnit is mert a kasztnit is hő érte meg stb...
nem lehetne kicsit reálisabban gondolkozni?????
Vegyetek példát a kispolskis forumrol. (http://www.fiat126.hu)
ott mindenki szarbol probal varat építeni és nagy szép kis várak épülnek!!
nah ennyi...

most ebbol ne legyen hogy besértődtök csak gondoljatok bele...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13024 Dátum: 2007 Február 08, 08:55:54 »

Halihó
Csak meg ne faggyon a motorod!  Grin
én inkább attól félnék hogyha közelebb hajolok hozzá beszívja a hajam Grin

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #13023 Dátum: 2007 Február 08, 08:50:30 »

ráadásul nekem duplahűtésü lesz, marad a bogár turbina és elé lesz applikálva egy typ 4 turbina , azaz előröl és hátulrol egyaránt fog levegőt szívni ,gondolom ez a verzió jobban fogja hűteni a mocit
Halihó
Csak meg ne faggyon a motorod!  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13022 Dátum: 2007 Február 08, 08:22:47 »

alfin eljárásnak hívják amivel gyárilag összeöntik a henger anyagát a hűtőbordáéval.
ez azért kell hogy a léghűtés valóban hatékony legyen, amúg szerintem a dugót meg a gyűrűket is ki kellene cserélni, ha nem utcai autó lesz, akkor nem.
utánnanéztem ennek az eljárásnak , vas- alu keverékkel vonják be a henger külsejét és utánna öntik rá az aluminiumot, ténylegg jobb megoldás jobb hőátadási tulajdonságokkal, aki aluöntéssel foglalkozik az biztos meg tudja csinálni, a dugó meg a gyűrűcserével gondolom arra gondoltál hogy a WBX dugót megszorulhat a nagyobb hőmérséklet miatt,

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13021 Dátum: 2007 Február 08, 08:19:15 »

Vagy lehet csak dobokat cseréltek, nemtom, nem értek hozzá, hogy ezt lehet-e.
Mindenestre most "tuning" Skoda 13-as kerekek vannak rajta hátul Smiley
valószínű lehet, hogy motor+váltócserés volt a gép. az mindenesetre egyből látszik, hogy rövid vagy hosszú féltengelyek vannak-e hátul abból, hogy a kerekek mennyire ülnek bent a hátsó sárvédők alatt...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 08, 08:21:04 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13020 Dátum: 2007 Február 08, 08:11:07 »

Komoly tuning motorokon is előszeretettel használnak gyári hűtést, igaz külső olajhűttő rendszerrel esetenként ventilátoros olajhűtővel.
Elvileg a gyári széles turbina 500 l/mp levegőt szállít (ha jól emlékszem).


ráadásul nekem duplahűtésü lesz, marad a bogár turbina és elé lesz applikálva egy typ 4 turbina , azaz előröl és hátulrol egyaránt fog levegőt szívni ,gondolom ez a verzió jobban fogja hűteni a mocit

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #13019 Dátum: 2007 Február 07, 23:43:19 »

Vagy lehet csak dobokat cseréltek, nemtom, nem értek hozzá, hogy ezt lehet-e.
Mindenestre most "tuning" Skoda 13-as kerekek vannak rajta hátul Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #13018 Dátum: 2007 Február 07, 23:39:24 »

Lenne egy kérdésem.

Látókörünkbe került egy pre64-es bogi, és az a helyzet vele, hogy elől 5 lyukú kerekei vannak, hátul meg 4 lyukúak.

Mire tippeltek, az alvázát cserélték, és hagyták meg a régi  első futóművét, vagy a hátsó futót cserélték ?

Belekukkantottam a motorjába, és az újabb fajta visszahúzórúgós karbi van rajta, tehát valszeg nem a gyári 1200-es moci fekszik alatta.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #13017 Dátum: 2007 Február 07, 23:33:48 »

2Kilo??????
Az rohadt sok, mostanába nem lesz anyi plusz pénzem.
bakker egy rohadt pzs mennyi szart tud okozni...


az 1.6-os moci mennyivel eszik többet az 1.3asnál?

Veszel bele 30-ért egy jó bontott motort, aztán megy az élet tovább....addig gyűjtögethetsz, ha jobbat akarsz Tongue

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13016 Dátum: 2007 Február 07, 21:47:55 »

ki tud segiteni nekem typ 4 motort akarok bogiba berakni lendkerék és kuplung kellene hozzá
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 08, 06:40:36 írta runtrod »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13015 Dátum: 2007 Február 07, 21:34:07 »

én drukkolok neked! a hűtőborda ráöntésre kíváncsi vagyok hogyan oldják meg, no és a hengerfej átalakításra is! olyan motorod lesz, ami nagyon odavág!  Cool
nemsokára én is lefújkálom a port a wbx-emről, de az enyém vizes marad asszem (hacsak nem győzöl majd meg az ellenkezőjéről)  Cheesy
üdvw!
a hűtését, hogy oldod meg?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Holló
« Hozzászólás #13014 Dátum: 2007 Február 07, 21:27:20 »

Angyali mosollyal elmerülsz a meleg fürdővízben és diszkrét bugyborékolásokkal légteleníted magad...
kialudtad magad csillagom?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13013 Dátum: 2007 Február 07, 21:23:04 »

Komoly tuning motorokon is előszeretettel használnak gyári hűtést, igaz külső olajhűttő rendszerrel esetenként ventilátoros olajhűtővel.
Elvileg a gyári széles turbina 500 l/mp levegőt szállít (ha jól emlékszem).


Már az elején szó volt róla ,hogy még a turbinát is jól meg kell válazstani mert egy ilyen motor rettenet hőt termel.
Na majd kiderül.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13012 Dátum: 2007 Február 07, 20:56:20 »

Erre gondoltam én is, hogy ÖSSZEöntik nem pedig ráhúzzák.
SZVSZ bármilyen szoros illesztést is csinál (hideg-meleg öszerakás) nme lesz meg a tökéletes hőátadó illeszkedő felület, főleg ha melegedni tágulni is fog.
Én valami hővezető pasztát biztos hogy keresnék ilyen illeszztéshez.

proszeszorr és a hűtő  közé is iylen aranyporos okos pasztát nyomnak, cask qwa drága. a kitöltése mikron pontos és a hővezetése is betyáros 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13011 Dátum: 2007 Február 07, 20:52:21 »

Már az elején szó volt róla ,hogy még a turbinát is jól meg kell válazstani mert egy ilyen motor rettenet hőt termel.
Na majd kiderül.
lehet hogy mi csak nagyon óvatosak vagyunk  Cool
1303LS
« Hozzászólás #13010 Dátum: 2007 Február 07, 20:49:00 »

sajnos az sem megfelelő. nagyon melege lesz annak a motornak.
Már az elején szó volt róla ,hogy még a turbinát is jól meg kell válazstani mert egy ilyen motor rettenet hőt termel.
Na majd kiderül.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13009 Dátum: 2007 Február 07, 20:44:56 »

Erre gondoltam én is, hogy ÖSSZEöntik nem pedig ráhúzzák.
SZVSZ bármilyen szoros illesztést is csinál (hideg-meleg öszerakás) nme lesz meg a tökéletes hőátadó illeszkedő felület, főleg ha melegedni tágulni is fog.
Én valami hővezető pasztát biztos hogy keresnék ilyen illeszztéshez.
sajnos az sem megfelelő. nagyon melege lesz annak a motornak.
1303LS
« Hozzászólás #13008 Dátum: 2007 Február 07, 20:37:31 »

alfin eljárásnak hívják amivel gyárilag összeöntik a henger anyagát a hűtőbordáéval.
ez azért kell hogy a léghűtés valóban hatékony legyen, amúg szerintem a dugót meg a gyűrűket is ki kellene cserélni, ha nem utcai autó lesz, akkor nem.
Erre gondoltam én is, hogy ÖSSZEöntik nem pedig ráhúzzák.
SZVSZ bármilyen szoros illesztést is csinál (hideg-meleg öszerakás) nme lesz meg a tökéletes hőátadó illeszkedő felület, főleg ha melegedni tágulni is fog.
Én valami hővezető pasztát biztos hogy keresnék ilyen illeszztéshez.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13007 Dátum: 2007 Február 07, 20:29:43 »

Piri megint hisztizik. Sad  Várom a véleményeket, hogy mi okozhat furcsa, kattogó hangot fékezésnél. Mintha a jobb hátsó kerék felől hallanám.  (lehetőleg az olcsó megoldásokkal kezdjétek, ne azzal, hogy cseréljem ki a hátsó futóművet - pl. Smiley )

(Egyébként a múltkori első világításos probléma szerencsésen megoldódott. Megúsztam négy izzó cserével, meg egy kis leszúrással, hogy milyen hanyag vagyok, hogy nem veszem észre, ha kiégnek az izzók. Azt aláírom, hogy a helyzetjelzők nem biztos, hogy működtek, de az tuti, hogy tompított világításom előző nap még volt, és világított mindkét fényszóró.)

Előre is köszi!

kerékcsere volt mostanság?
lehet, hogy a kerékcsavar hozzáér a fékbetétekhez vagy valami lófaszhoz ott belül.
ha igen, akkor próbáld ki rövidebb kerékcsavarokkal. (pl skoda típus) múltkor kaptam egy marékkal gumibától, de a távolság miatt egyszerűbb, ha veszel a bótban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13006 Dátum: 2007 Február 07, 20:20:39 »

majtinka: lehet, hogy még egy légtelenítés elférne
betét és tárcs a csere mert elöl mán nem sok
de ahhoz kellesz mert ez egyedül csináltam! Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13005 Dátum: 2007 Február 07, 20:19:10 »

majtinka: lehet, hogy még egy légtelenítés elférne

Angyali mosollyal elmerülsz a meleg fürdővízben és diszkrét bugyborékolásokkal légteleníted magad...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #13004 Dátum: 2007 Február 07, 20:14:22 »

majtinka: lehet, hogy még egy légtelenítés elférne
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13003 Dátum: 2007 Február 07, 20:13:49 »

jóvanna Cheesy amúgy át fogja adni hidd el  Wink
alfin eljárásnak hívják amivel gyárilag összeöntik a henger anyagát a hűtőbordáéval.
ez azért kell hogy a léghűtés valóban hatékony legyen, amúg szerintem a dugót meg a gyűrűket is ki kellene cserélni, ha nem utcai autó lesz, akkor nem.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13002 Dátum: 2007 Február 07, 20:05:56 »

1200-as mocikbol melyik volt nagy olajjaratos? (D, F, ?)
Evjarat fuggvenye?
(nem talalom a konyvem amiben ha jol emlekszem bennvan)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13001 Dátum: 2007 Február 07, 19:40:25 »

Kihívás.  Grin
az is , meg nem mindegy hogy mennyi lóvébol hozol ki egy közel 112 pacis motort, ezt nem kell tuningolni alapbol ennyi,2 kiló környékén megállok sztem.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13000 Dátum: 2007 Február 07, 19:39:48 »

mert gyárilag 1.9 és 2.1 motor.
ezt már nemnagyon kell tuningolni, ha bogárban van!

Légyszi avassatok már be miért jó a wbx-et léghűtésessé alakítani?

ÜdVW

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #12999 Dátum: 2007 Február 07, 19:29:22 »

Légyszi avassatok már be miért jó a wbx-et léghűtésessé alakítani?

ÜdVW
Kihívás.  Grin
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #12998 Dátum: 2007 Február 07, 19:27:46 »

Légyszi avassatok már be miért jó a wbx-et léghűtésessé alakítani?

ÜdVW
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #12997 Dátum: 2007 Február 07, 18:02:18 »

Piri megint hisztizik. Sad

Előre is köszi!


Nem lazult fel a hátsó kerékagy?
Vegyétek le a dobot is hátha ott szabadult fel valami

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12996 Dátum: 2007 Február 07, 17:42:33 »

voltam ma reggel a szakál metálnál, és azt mondták, hogy motorfelújításnál már csak a gépmunkát csinálják meg a "régi" boxermotoroknál (bogi és wbx), csapágyakat már nem forgalmaznak, és nem tudnak beszerezni  Undecided. van valakinek tippje, hogy honnan érdemes a csapágyakat beszerezni?  Huh

Érdekes az én blokkomat vállalták...  Huh Lehet h jó napjuk volt?  Cheesy
Oldalak: 1 ... 1685 1686 1687 1688 1689 [1690] 1691 1692 1693 1694 1695 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.