www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:54:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1772 1773 1774 1775 1776 [1777] 1778 1779 1780 1781 1782 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762200 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9571 Dátum: 2006 November 07, 08:06:29 »

Akkor ezt a képet kérem úgy elkészíteni, hogy a km-óra 160-at mutasson, és lobogjon a Qzma haja menet közben!   Evil

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9570 Dátum: 2006 November 06, 22:20:58 »

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)


qzma, köszi a képet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9569 Dátum: 2006 November 06, 22:10:35 »

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9568 Dátum: 2006 November 06, 22:08:01 »

van valahol egy kép, amint 6-ig forgatom a cuccot.
qzma csinálta, remélem megkeresi nekem :-))

gyilkosos Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9567 Dátum: 2006 November 06, 22:07:14 »

Hiába, kockafejű mérnök vagy! Teszel az élet lírai oldalára....  Roll Eyes

Imádom ölni az urban legendeket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9566 Dátum: 2006 November 06, 22:05:04 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil



Csak azért akarom, hogy egy urban legendet (tuning motor 250e Ft-ból, stb.) eloszlassak.
Imádom ölni az urban legendeket.

A legkönnyebben úgy lehetne, hogy "gyere fiam, menjünk fékpadra, én fizetem!"  Shocked Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9565 Dátum: 2006 November 06, 22:03:07 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?


Az anyag miatt (CroMo) jónéhány grammal könnyebb, mint a gyári és még így is erősebb és pontosabb. A tömeg szórása is kisebb. Nem polírozott és semmi extra, tisztességes, hagyományos hajtórudak. 150 Euro/ 4 db

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9564 Dátum: 2006 November 06, 22:01:52 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil

A végén majd bemondom az összeget, mert most mindent írok.

RÉMISZTŐ!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9563 Dátum: 2006 November 06, 22:00:21 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?

CB Unitech hajtórudak
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9562 Dátum: 2006 November 06, 22:00:15 »

A végén majd bemondom az összeget, mert most mindent írok.

RÉMISZTŐ!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9561 Dátum: 2006 November 06, 21:58:37 »

jol hangzik

Minél hegyesebb a tengely annál jobban tolódik fel a fordulatszám és nyomatékcsúcs. Ez a motor, ezzel a hengerfejjel és 44-es karbikkal egy 310 körüli tengellyel tudna 120-130 lóerőt ténylegesen. De az alsó nyomaték rovására menne. Utazós autó kell, nem gyorsulós...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9560 Dátum: 2006 November 06, 21:56:43 »

Terhelés nélkül jó nagy hülyeség a motor forgatni. Még sohasem próbáltam.
Harmadikban kell megpróbálni, nem a tesco parkolóban, álló helyben... Evil


Amelyik pedig elforog 5000-ig negyedikben az egy jó motor. Enyém csak 4750, ahogy azt a teljesítménymérés mutatta.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9559 Dátum: 2006 November 06, 21:54:44 »

Terhelés nélkül jó nagy hülyeség a motor forgatni. Még sohasem próbáltam.
Harmadikban kell megpróbálni, nem a tesco parkolóban, álló helyben... Evil


Amelyik pedig elforog 5000-ig negyedikben az egy jó motor. Enyém csak 4750, ahogy azt a teljesítménymérés mutatta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9558 Dátum: 2006 November 06, 21:53:15 »

Nekem is kezd összeállni a motor, egyelőre persze csak gondolatban, de azért teszek is valamit. A Szakálmetál kinyitja a blokkot és a hengerfejet az 1915-ös hengereknek, a 3. henger mögött a lendkerék oldalról merevítést hegesztetek (ezt még nem tudom kivel). EMPI 1.25-ös komplett himbasor CroMo tengellyel és a ENGLE W110-es alu kerékkel már úton, CB Unitech hajtórudak úton. Henger (1915 Mahle) és hengerfej ( EMPI 044) itt figyel.
30 mm-es Melling (Empi) pumpa lesz, Leistritz tömítésgarnitúra. Ezek is megvannak.

A motor nem fog 5000 fölé forogni, nyomatékos lesz, nem teljesítményre megy. Előzetes tervek szerint 90 ló környékén lesz, de szeretném, ha valahogy 100 felett lenne. Mert az jól hangzik, de nem akartam W120-as tengelyt, mert az épített extra hosszúváltóval nem 3.-ban akarok 80-at utazni...
jol hangzik

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9557 Dátum: 2006 November 06, 21:51:28 »

ettöl nem is aggodtam4nem szándékszom szét ütni amotort!jövöhéten már lesz idöma gépmühelyig elmenni!!

Nekem is kezd összeállni a motor, egyelőre persze csak gondolatban, de azért teszek is valamit. A Szakálmetál kinyitja a blokkot és a hengerfejet az 1915-ös hengereknek, a 3. henger mögött a lendkerék oldalról merevítést hegesztetek (ezt még nem tudom kivel). EMPI 1.25-ös komplett himbasor CroMo tengellyel és a ENGLE W110-es alu kerékkel már úton, CB Unitech hajtórudak úton. Henger (1915 Mahle) és hengerfej ( EMPI 044) itt figyel.
30 mm-es Melling (Empi) pumpa lesz, Leistritz tömítésgarnitúra. Ezek is megvannak.

A motor nem fog 5000 fölé forogni, nyomatékos lesz, nem teljesítményre megy. Előzetes tervek szerint 90 ló környékén lesz, de szeretném, ha valahogy 100 felett lenne. Mert az jól hangzik, de nem akartam W120-as tengelyt, mert az épített extra hosszúváltóval nem 3.-ban akarok 80-at utazni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9556 Dátum: 2006 November 06, 21:48:05 »


van valahol egy kép, amint 6-ig forgatom a cuccot.
qzma csinálta, remélem megkeresi nekem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9555 Dátum: 2006 November 06, 21:46:55 »

nekm az 1300as tehelésnélkül 5000is simán elforog de leht fölé is nem emlékszem holnap kimegyek akocsimhoz aztán megtekintem
na jo de ez 1200-es Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9554 Dátum: 2006 November 06, 21:45:37 »

nekm az 1300as tehelésnélkül 5000is simán elforog de leht fölé is nem emlékszem holnap kimegyek akocsimhoz aztán megtekintem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9553 Dátum: 2006 November 06, 21:43:21 »

Nem tudom, sajnos az én motorom nem megy annyit, egyáltalán nem forog ki 5500-ig...
ez meg csak 4500-az.
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9552 Dátum: 2006 November 06, 21:42:48 »

Az egyetlen dolog, amit fel szoktak hozzni a 30 mm-es pumpa ellen, hogy ha a motor 6000 fölött forog, akkor az első (hátsó  Wink ) szelepnek a kis furata (láthatod a bal blokkfélben, a vezérműkerék mellé engedi ki az olajat), ami azért van, hogy a hűtőről levegye a nyomást nem elegendő a szállított olaj elengedéséhez ezért a hűtő körében és mindenhol megnő a nyomás.

De ne aggódj, 6000 fölé egy W120-as tengellyel és nem nagyon kiokosított hengerfejekkel nem fogsz menni...
ettöl nem is aggodtam4nem szándékszom szét ütni amotort!jövöhéten már lesz idöma gépmühelyig elmenni!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9551 Dátum: 2006 November 06, 21:41:22 »

kicsit akodok ettöl 30mm pumpátol Grin

Az egyetlen dolog, amit fel szoktak hozzni a 30 mm-es pumpa ellen, hogy ha a motor 6000 fölött forog, akkor az első (hátsó  Wink ) szelepnek a kis furata (láthatod a bal blokkfélben, a vezérműkerék mellé engedi ki az olajat), ami azért van, hogy a hűtőről levegye a nyomást nem elegendő a szállított olaj elengedéséhez ezért a hűtő körében és mindenhol megnő a nyomás.

De ne aggódj, 6000 fölé egy W120-as tengellyel és nem nagyon kiokosított hengerfejekkel nem fogsz menni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9550 Dátum: 2006 November 06, 21:36:38 »

kicsit akodok ettöl 30mm pumpátol Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9549 Dátum: 2006 November 06, 21:32:29 »

aha

Azokat nem nyomta ki eddig. De figyelem a nyomást és sajnos már megtapasztaltam, hogy 10 barnal a hűtőt nyomja szét először... (letapadt a szabályzószelep)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9548 Dátum: 2006 November 06, 21:32:24 »

Hozzáér a betét folyamatosan a fékdobhoz (nem megy vissza) és megforralja a fékfolyadékot. Akkor amikor fogni kezd állj meg és tapogasd meg a kerekeket, meglátod melyik csinálja. Ott fékdob levesz, betét rögzítés megtisztít, összeszerel, beállít.
ok köszi. remélem nemsokára lesz idöm s akkor be tudom inditani a motort aztán ha van idö akkor szivesen várlak.majd szolok mikorra tudom kitüzni az idöpontot  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 06, 21:34:03 írta t2fan »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9547 Dátum: 2006 November 06, 21:30:48 »

Miért tolná? A nyomást a szelep állítja be a lendkeréknél, máshol (a motor másik részein, ahol szóróolajozás van) nincs nagyobb nyomás. Vagy az olajjárat alu záródugókra gondolsz?
aha

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9546 Dátum: 2006 November 06, 21:30:25 »

valaki tud segiteni valami baj van  a bogim fékével.elindulok s egy idö után amikor fékezgetek akkor el kezd keményedni s nem is tudom már benyomni.s befog a fék szoval nem is kell a féket nyomnom mert magátol megáll az auto.ennek mi oka lehet?


Hozzáér a betét folyamatosan a fékdobhoz (nem megy vissza) és megforralja a fékfolyadékot. Akkor amikor fogni kezd állj meg és tapogasd meg a kerekeket, meglátod melyik csinálja. Ott fékdob levesz, betét rögzítés megtisztít, összeszerel, beállít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9545 Dátum: 2006 November 06, 21:27:54 »

valaki tud segiteni valami baj van  a bogim fékével.elindulok s egy idö után amikor fékezgetek akkor el kezd keményedni s nem is tudom már benyomni.s befog a fék szoval nem is kell a féket nyomnom mert magátol megáll az auto.ennek mi oka lehet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9544 Dátum: 2006 November 06, 21:26:24 »

neked a nagy punpa nem tolja  ki nagy fordulaton az olajat sehol???

Miért tolná? A nyomást a szelep állítja be a lendkeréknél, máshol (a motor másik részein, ahol szóróolajozás van) nincs nagyobb nyomás. Vagy az olajjárat alu záródugókra gondolsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9543 Dátum: 2006 November 06, 21:24:39 »

2.ben 70-el krúzolva as sem olyan híg már.  Evil

Nem tudom, sajnos az én motorom nem megy annyit, egyáltalán nem forog ki 5500-ig...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9542 Dátum: 2006 November 06, 21:24:11 »

Érdekes, mert nekem meleg olajnál alapjáraton mindössze 0.8 bar, de fordulaton 2500-nál 4 bar....mondjuk feljebb nem is nagyon megy. Hidegen esetleg, de akkor sem nagyon.
30 mm-es pumpám van és 5 százados csapágyhézagaim.  Wink
neked a nagy punpa nem tolja  ki nagy fordulaton az olajat sehol???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9541 Dátum: 2006 November 06, 21:22:51 »

nekem 100fokos olajhomersegletnel 5W40 olaj alapjaraton 1bar fordulaton 2500-3000ig meg 1,5-2,5-ig Smiley

Érdekes, mert nekem meleg olajnál alapjáraton mindössze 0.8 bar, de fordulaton 2500-nál 4 bar....mondjuk feljebb nem is nagyon megy. Hidegen esetleg, de akkor sem nagyon.
30 mm-es pumpám van és 5 százados csapágyhézagaim.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9540 Dátum: 2006 November 06, 21:21:31 »

A sűrű 20W50-es nem folyt még vissza amikor nézte.  Evil
2.ben 70-el krúzolva as sem olyan híg már.  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9539 Dátum: 2006 November 06, 21:20:12 »

200km alatt 1dl az már sok, nem hiszem hogy egy másik olaj így megmaradna benne. 

A sűrű 20W50-es nem folyt még vissza amikor nézte.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9538 Dátum: 2006 November 06, 20:58:15 »

Akartam is volna kérdezni miért is ezt az olajat használod?  Grin
EZt az eszi nem eszi meg megint nem értem.
200km alatt 1dl az már sok, nem hiszem hogy egy másik olaj így megmaradna benne. 
nem tudom ugyan ugy hasznalom nincs benne plussz adalek. mikkor 20w50 volt akkor reggeli inditaskor kekesen fustolt meg par100 km utan fekete volt, ezzel az olajal nem fustol nem eszi egyaltalan es nincs megfeketedve benne. De az is igaz hogy kimelve van a gep 2.esben 70-en 5500-as fordulaton Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon 1303
« Hozzászólás #9537 Dátum: 2006 November 06, 20:55:25 »

igen egyben vettem zsirta ujonan. Furcsa de ezt az olajat nem eszi. 500km nem kellet raonteni. Meg a 20w50 bol 200km alatt 1decit fogyasztott Grin
Még szép hog ynem kell ráönteni 500 km után!
Esetleg 3000 km után!!
Legalábbis nállam Grin
1303LS
« Hozzászólás #9536 Dátum: 2006 November 06, 20:50:04 »

igen egyben vettem zsirta ujonan. Furcsa de ezt az olajat nem eszi. 500km nem kellet raonteni. Meg a 20w50 bol 200km alatt 1decit fogyasztott Grin
Akartam is volna kérdezni miért is ezt az olajat használod?  Grin
EZt az eszi nem eszi meg megint nem értem.
200km alatt 1dl az már sok, nem hiszem hogy egy másik olaj így megmaradna benne. 
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9535 Dátum: 2006 November 06, 20:46:06 »

Az alapjárati jónak mondható ilyen vékony olajjal, viszont nem tudom mitől ilyen kevés akkor a fordulaton mért.
Műszer a gombához való?
igen egyben vettem zsirta ujonan. Furcsa de ezt az olajat nem eszi. 500km nem kellet raonteni. Meg a 20w50 bol 200km alatt 1decit fogyasztott Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #9534 Dátum: 2006 November 06, 20:42:11 »

Ez amugy jonak mondhato?
Az alapjárati jónak mondható ilyen vékony olajjal, viszont nem tudom mitől ilyen kevés akkor a fordulaton mért.
Műszer a gombához való?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9533 Dátum: 2006 November 06, 20:30:38 »

nekem 100fokos olajhomersegletnel 5W40 olaj alapjaraton 1bar fordulaton 2500-3000ig meg 1,5-2,5-ig Smiley
Ez amugy jonak mondhato?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9532 Dátum: 2006 November 06, 20:16:55 »

Szerintem a műgyantát azt elébb hungarocellből, vagy gipszből - gipsz, gézlap, gipsz, gézlap - alatta meg bekenni monnyuk zsírval, hogy ne tapadjon sehova.
Azt, ha ez megvan, akkor telibeglettelni, felcsiszolni, fóliát kell ráfeszíteni, és mehet az üvegszál, ha jól tudom a rétegeket egymáshoz képest 45 fokka el kell forgatni, mikor rétegezed.
Aztán, ha kész, fóliástul lejön az egyész. Haverom nyomatott így valami autóokosságokat, meg foltozta az oldalát az Opelnak. Grin
    Shocked Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 1772 1773 1774 1775 1776 [1777] 1778 1779 1780 1781 1782 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.