www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:54:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1774 1775 1776 1777 1778 [1779] 1780 1781 1782 1783 1784 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762200 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9491 Dátum: 2006 November 05, 17:40:00 »

mihez??
bogárhoz??
vagy a t3hoz-bmwhez? Cheesy

karbon motorháztető Cheesy BMWre ...carstylingosan  Grin Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9490 Dátum: 2006 November 05, 17:27:28 »

Szeretnék műanyag (üvegszál, karbon akármi) sárvédőt fabrikálni én, magamnak.
Tud ebben valaki segíteni? Mármint hogy hol kapok hozzá anyagokat meg esetleg valami tudást.
mihez??
bogárhoz??
vagy a t3hoz-bmwhez? Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9489 Dátum: 2006 November 05, 17:22:25 »

aszonygya a csajom mozduljak na a sárkány közbelép

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9488 Dátum: 2006 November 05, 17:21:12 »

TVben már láttam és igazándiból a minta megcsinálása tűnik a legbonyolultabb feladatnak. Az kézügyességet igényel, a "gyártás" már túró. Legalábbis a nekem szükséges amatőr minőségben.
hungarocelből nem lehet megmintázni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9487 Dátum: 2006 November 05, 17:20:10 »

Szeretnék műanyag (üvegszál, karbon akármi) sárvédőt fabrikálni én, magamnak.
Tud ebben valaki segíteni? Mármint hogy hol kapok hozzá anyagokat meg esetleg valami tudást.
   aszem ebben tudok némi tanácsot adni hiszen az én autóm abból van és én követtem el de most mennem kell a tescóba meg az asszonynak fel kell rakjak egy függönykarnist addig ezt nézd meg ittvan az anyag :novia kft fönt van a neten

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9486 Dátum: 2006 November 05, 14:37:28 »

egyszer mesélt róla, formába kell igazítaíni a vékony szövet-szerű lapokat, aztán leönteni a ragasztóval, vagy rétegenként bekenni. vagy valami ilyesmi, majdmekérdem akkor.

TVben már láttam és igazándiból a minta megcsinálása tűnik a legbonyolultabb feladatnak. Az kézügyességet igényel, a "gyártás" már túró. Legalábbis a nekem szükséges amatőr minőségben.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9485 Dátum: 2006 November 05, 14:10:43 »

köszi!

egyszer mesélt róla, formába kell igazítaíni a vékony szövet-szerű lapokat, aztán leönteni a ragasztóval, vagy rétegenként bekenni. vagy valami ilyesmi, majdmekérdem akkor.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9484 Dátum: 2006 November 05, 14:07:19 »

van egy csoporttársam, aki csinál ilyeneket, rákérdezek, honnan szedi a cuccokat hozzá.

köszi!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9483 Dátum: 2006 November 05, 14:07:00 »

Szeretnék műanyag (üvegszál, karbon akármi) sárvédőt fabrikálni én, magamnak.
Tud ebben valaki segíteni? Mármint hogy hol kapok hozzá anyagokat meg esetleg valami tudást.

van egy csoporttársam, aki csinál ilyeneket, rákérdezek, honnan szedi a cuccokat hozzá.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9482 Dátum: 2006 November 05, 13:20:18 »

Szeretnék műanyag (üvegszál, karbon akármi) sárvédőt fabrikálni én, magamnak.
Tud ebben valaki segíteni? Mármint hogy hol kapok hozzá anyagokat meg esetleg valami tudást.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9481 Dátum: 2006 November 04, 18:41:23 »


72-től minden blokk AS41-es volt, 75-től (? nem biztos) pedig AS21-es.
Mindegy, hogy Mexico vagy Germany.

pl.:

http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #9480 Dátum: 2006 November 04, 14:43:58 »

Üdvw!
ezt ,hogy lehet meg állapítani (AS41,német,mexiko) rávan írva ,ha igen akkor hol?
előre is köszi

pl.:

http://web.axelero.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg

'81 Hecho en México
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9479 Dátum: 2006 November 04, 12:50:43 »

Az utolso ketto nem domboritva van?  Grin

 Grin de igen
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9478 Dátum: 2006 November 04, 11:00:17 »

biztos hogy lehet csak belülre is kérni, én már hosszú évek óta csak belülre kérem
soha egyetlen kerekemen sem lehet kivül súly, randa

és semmivel sem drágább, mint a külső megoldás
   de az én kerekemnek nincs belsö pereme ott küllők vannak én úgy értettem hogy belül hogy ahova a levegőt fujom. azt a centírozást amit te mondasz azt persze hogy meg csinálják és statikus centírozásnak hívják a gumisok Roll Eyes

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9477 Dátum: 2006 November 04, 10:34:56 »

akkor valahogy máshogy centírozzák, de szerintem lehet csak belülre is kérni

biztos hogy lehet csak belülre is kérni, én már hosszú évek óta csak belülre kérem
soha egyetlen kerekemen sem lehet kivül súly, randa

és semmivel sem drágább, mint a külső megoldás

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9476 Dátum: 2006 November 04, 10:07:32 »

hát lehet. akkor lehet hogy azt nem csak a belső peremre teszik, hanem mondjuk belülről ragasztják a felnire a külső helyett. ha nincs ilyen, akkor most jól feltaláltam Grin
    gratulálok nekem is belülre kéne a súly a gumis azt mondta hogy egy jó erös csavarral csavarozzam a gumira és akkor nem rondítja a felnit Roll Eyes

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #9475 Dátum: 2006 November 04, 09:11:51 »

ényém is D-s és AS41 és Hecho En Mexiko ezek mind gyári beütések rajta

Az utolso ketto nem domboritva van?  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9474 Dátum: 2006 November 04, 01:45:55 »

ha D a motorkód, akkor szinte tuti, hogy nem AS21-es vagy 41-es a blokk.


ényém is D-s és AS41 és Hecho En Mexiko ezek mind gyári beütések rajta
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9473 Dátum: 2006 November 04, 00:13:48 »

Akkor képzeld el, hogy az I betűd jobbra, illetve balra rázódik. Ez az a bizonyos vibráció, szitálás, ami forgás közben jön létre (a képzeletbeli metszeti ábrán az I hol jobbra, hol balra dől...), ha a többletsúly elhelyezkedése szempontjából nem mindegy, hogy a tengely metszéspontjától milyen messze van (magyarul a tárcsa egyk, vagy másik peremén...). Ezt, a tengellyel egyező irányú vibrációt, szitálást is ki kell egyensúlyozza a centírozás...
hát lehet. akkor lehet hogy azt nem csak a belső peremre teszik, hanem mondjuk belülről ragasztják a felnire a külső helyett. ha nincs ilyen, akkor most jól feltaláltam Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9472 Dátum: 2006 November 04, 00:08:13 »

azért ezt nem olyan könnyen látom be.
adott egy tengely. a centírozás nem minden irányba szól, hanem csak a forgásra egy tengely körül. a felrakott súlyok inerciája számít, vagyis a tengelytől elhelyezett távolsága (ami itt adott) és a súlya, és természetesen a helyzete a köríven.
nem értem miért kellene kívül-belül külön. ezek szerint számít hogy a tengely hol meg át rajta? vagyis mennyi az ET-je? és akkor mi van mondjuk az osztókör módosítókkal, ott azzal együtt kéne centírozni?
Akkor képzeld el, hogy az I betűd jobbra, illetve balra rázódik. Ez az a bizonyos vibráció, szitálás, ami forgás közben jön létre (a képzeletbeli metszeti ábrán az I hol jobbra, hol balra dől...), ha a többletsúly elhelyezkedése szempontjából nem mindegy, hogy a tengely metszéspontjától milyen messze van (magyarul a tárcsa egyk, vagy másik peremén...). Ezt, a tengellyel egyező irányú vibrációt, szitálást is ki kell egyensúlyozza a centírozás...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9471 Dátum: 2006 November 03, 23:54:21 »

Ez képtelenség. A tengelyirányú metszetet ha magad elé képzeled, A keréktárcsa elméleti alakja egy -I. Könnyen beláthatod, hogy nem mindegy, ha ugyanazon a ponton külső, vagy belső részen van ugyanaz a többlet súly...
azért ezt nem olyan könnyen látom be.
adott egy tengely. a centírozás nem minden irányba szól, hanem csak a forgásra egy tengely körül. a felrakott súlyok inerciája számít, vagyis a tengelytől elhelyezett távolsága (ami itt adott) és a súlya, és természetesen a helyzete a köríven.
nem értem miért kellene kívül-belül külön. ezek szerint számít hogy a tengely hol meg át rajta? vagyis mennyi az ET-je? és akkor mi van mondjuk az osztókör módosítókkal, ott azzal együtt kéne centírozni?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9470 Dátum: 2006 November 03, 23:51:55 »

Na én is ezt mogyorózom,
szal az lenne a jó, ha beraknák a jó kis felnieimet egy gépbe, az meg jó kerekre nyomogatná, minth aúj lenne,
és nem kellene olyan gagyi súlyokat ráverni...
Ilyen nincs?  Grin
Jó pénzért gondolom, mindent lehet.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #9469 Dátum: 2006 November 03, 23:46:12 »

Ez képtelenség. A tengelyirányú metszetet ha magad elé képzeled, A keréktárcsa elméleti alakja egy -I. Könnyen beláthatod, hogy nem mindegy, ha ugyanazon a ponton külső, vagy belső részen van ugyanaz a többlet súly...
Na én is ezt mogyorózom,
szal az lenne a jó, ha beraknák a jó kis felnieimet egy gépbe, az meg jó kerekre nyomogatná, minth aúj lenne,
és nem kellene olyan gagyi súlyokat ráverni...
Ilyen nincs?  Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9468 Dátum: 2006 November 03, 23:41:26 »

akkor valahogy máshogy centírozzák, de szerintem lehet csak belülre is kérni
Ez képtelenség. A tengelyirányú metszetet ha magad elé képzeled, A keréktárcsa elméleti alakja egy -I. Könnyen beláthatod, hogy nem mindegy, ha ugyanazon a ponton külső, vagy belső részen van ugyanaz a többlet súly...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9467 Dátum: 2006 November 03, 23:36:29 »

Ebben nincs igazad. Centírozáskor a keréktárcsa kívülre eső peremére is, meg a belső, a fékdob felé eső peremére is külön raknak súlyokat, ahogy éppen a centírozó masina megaszongya. 2 napja rakattam sógorom Suzukijára téli gumikat. Láttam saját 2 kis szememmel.
akkor valahogy máshogy centírozzák, de szerintem lehet csak belülre is kérni
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9466 Dátum: 2006 November 03, 23:35:17 »

Gumiboginál láttam belsőt is Wink
azt hiszem drágább.

a centírozás lényege hogy a kereked kiegyensúlyozott legyen a tengelyéhez képest. annak aztán mindegy hogy a peremen kívül vagy belül. sőt mi van ha kifordítva teszed fel Wink
Ebben nincs igazad. Centírozáskor a keréktárcsa kívülre eső peremére is, meg a belső, a fékdob felé eső peremére is külön raknak súlyokat, ahogy éppen a centírozó masina megaszongya. 2 napja rakattam sógorom Suzukijára téli gumikat. Láttam saját 2 kis szememmel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #9465 Dátum: 2006 November 03, 23:29:36 »

Gumiboginál láttam belsőt is Wink
azt hiszem drágább.

a centírozás lényege hogy a kereked kiegyensúlyozott legyen a tengelyéhez képest. annak aztán mindegy hogy a peremen kívül vagy belül. sőt mi van ha kifordítva teszed fel Wink

na jó, de szerintem nem csak hosszirányú kiegyensúlyozatlanság van, hanem keresztirányú is.
most lehet az év baromságát írtam le  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #9464 Dátum: 2006 November 03, 23:27:26 »

Kétféle lököst ír, ami szóba jöhet 1303-ra is:

68-74 Brazil              10.340 Ft
67-74 szuper króm    18.150 ft

HÁT NÉMET? Annak 25e volt darabja régebben! Ennyire nincs rá kereslet.
Engem vagy 2 éve a Baditz a boltjában lebeszélt arról, hogy tőle vegyek ilyen olcsó lököst (akkor volt rá 30 rongyom)
Azt mondta, hogy gyűjtsek összesen 50-et, és vegyek Németet, mert az sokkal-sokkal tovább bírja... Érdekes egy csávó mi?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9463 Dátum: 2006 November 03, 23:23:47 »

Belülre is lehet (kérni) ?
De ha kívülre kell tenni, hog yjó legyen?
vagy mind 1?
mondom süsü vagyok ehhez.
most voltunk gumisnál, de ott akkora volt a rohnagálás, meg a munka, hogy nem akartam ilyenekkel zaklatni a srácokat.
Gumiboginál láttam belsőt is Wink
azt hiszem drágább.

a centírozás lényege hogy a kereked kiegyensúlyozott legyen a tengelyéhez képest. annak aztán mindegy hogy a peremen kívül vagy belül. sőt mi van ha kifordítva teszed fel Wink
Leon 1303
« Hozzászólás #9462 Dátum: 2006 November 03, 23:17:22 »

görgőzés a nag hibák esetleges kiküszöbölésére van (pl ütés miatt)
centírozást nem kerülheted el. de vannak belső súlyok. amit a belső peremre teszenk, és akkor nem látszik Wink

Belülre is lehet (kérni) ?
De ha kívülre kell tenni, hog yjó legyen?
vagy mind 1?
mondom süsü vagyok ehhez.
most voltunk gumisnál, de ott akkora volt a rohnagálás, meg a munka, hogy nem akartam ilyenekkel zaklatni a srácokat.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9461 Dátum: 2006 November 03, 23:14:27 »

Acél felni, ha nem tökéletesen kerek, akkor olyan kis súlyokat raknak rá, az a centírozás?
Kis súlyok nélkül nem lehet megoldani? Mintha erre lenne jó a görgőzés... gőzöm nincs
csak nem akarok az új felniken olyan kis ólom baszásokat rákalapálva látni... grrr
nekem volt, hogy a frissen festett fekete felnire FEHÉRre festett ólom súlyt kalapáltak. Ha ott lettem volna...
görgőzés a nagy hibák esetleges kiküszöbölésére -ha lehet - van (pl ütés miatt)
centírozást nem kerülheted el. de vannak belső súlyok. amit a belső peremre teszenk, és akkor nem látszik Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 03, 23:21:57 írta Typ117 »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9460 Dátum: 2006 November 03, 23:10:55 »

Acél felni, ha nem tökéletesen kerek, akkor olyan kis súlyokat raknak rá, az a centírozás?
Kis súlyok nélkül nem lehet megoldani? Mintha erre lenne jó a görgőzés... gőzöm nincs
csak nem akarok az új felniken olyan kis ólom baszásokat rákalapálva látni... grrr
nekem volt, hogy a frissen festett fekete felnire FEHÉRre festett ólom súlyt kalapáltak. Ha ott lettem volna...
A görgőzés a perem sérüléseit egyengeti el, a centírozás azonban a felni ütését (nyolcas), valamint a gumi egyenetlen súlyeloszlását hivatott korrigálni.
A centírozást véleményem szerint nem kerülheted el.
De írj privit Gumiboginak, ő a király ebben a témában.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #9459 Dátum: 2006 November 03, 23:04:41 »

1: A hátsó biztos nem. Nézd meg Hudáknál (www.bugparts.hu), kínál-e külön 02-03 lökösöket. Ha igen, akkor különbözik.
2. A peremsérült felnik javítása ez nem?

Acél felni, ha nem tökéletesen kerek, akkor olyan kis súlyokat raknak rá, az a centírozás?
Kis súlyok nélkül nem lehet megoldani? Mintha erre lenne jó a görgőzés... gőzöm nincs
csak nem akarok az új felniken olyan kis ólom baszásokat rákalapálva látni... grrr
nekem volt, hogy a frissen festett fekete felnire FEHÉRre festett ólom súlyt kalapáltak. Ha ott lettem volna...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9458 Dátum: 2006 November 03, 22:49:56 »

1: Külömbözik valamivel az 1300-sa lököse az 1303-astól?
    Ha újat veszek, akkor külön van típusok szerint?

2: Mit takar pontosan a felni görgőzés? Acél felnit is görgőznek?
1: A hátsó biztos nem. Nézd meg Hudáknál (www.bugparts.hu), kínál-e külön 02-03 lökösöket. Ha igen, akkor különbözik.
2. A peremsérült felnik javítása ez nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #9457 Dátum: 2006 November 03, 22:47:21 »

1: Külömbözik valamivel az 1300-sa lököse az 1303-astól?
    Ha újat veszek, akkor külön van típusok szerint?

2: Mit takar pontosan a felni görgőzés? Acél felnit is görgőznek?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9456 Dátum: 2006 November 03, 21:08:16 »

stuntmanus írta ,hogy az ő 75-ös gépében ilyen van,d 1.2 as41


72-től minden blokk AS41-es volt, 75-től (? nem biztos) pedig AS21-es.
Mindegy, hogy Mexico vagy Germany.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9455 Dátum: 2006 November 03, 20:51:21 »

felvállalom! Most nagy bakot lőttem, úgy látom. Mindegy, majd kitörlöm a hozzászólásokat. .-))))))))

hajrá, vállald fel !  Grin Evil
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9454 Dátum: 2006 November 03, 20:50:33 »

stuntmanus írta ,hogy az ő 75-ös gépében ilyen van,d 1.2 as41

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9453 Dátum: 2006 November 03, 20:49:18 »

Én meg buzi vagyok. na és? nem szégyen! :-))))))


hajrá, vállald fel !  Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9452 Dátum: 2006 November 03, 20:48:40 »

Ja, és buktad a söröt is.  Evil

még szerencse, hogy te mindig, mindent tudsz  Evil Grin
Oldalak: 1 ... 1774 1775 1776 1777 1778 [1779] 1780 1781 1782 1783 1784 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.