www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 05:06:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1802 1803 1804 1805 1806 [1807] 1808 1809 1810 1811 1812 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14703044 alkalommal)
Nem elérhető Tengerszem
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #8371 Dátum: 2006 Október 15, 17:42:36 »

köszi az okos tanácsokat, megfogadom Smiley egyébként szerintem rendben van a motor csak nekem fááááááj, ha kínozzák Smiley
PéZsé
« Hozzászólás #8370 Dátum: 2006 Október 15, 17:33:42 »

szia PéZsé,
tökéletes lenne, pesti vagyok Smiley
tengerszem1@freemail.hu-n leegyeztethetnénk
Ákos

Irtam privát.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8369 Dátum: 2006 Október 15, 17:32:22 »

úgy tudom, az új rendszer szerint, nem csak a szokásos módon vizsgálják, hanem hosszan pörgetik maximumon és úgy is, persze előtte alá iratnak egy papírt, hogy nem vállalnak felelősséget a vizsgálat közben adódó problémákért! Én egy velem egyidős Drágaságot nem teszek ki ilyennek, még ha nem lenne nagy gond belőle, akkor sem.  Cool

basszál ki velük, állíts a gázbowdenen úgy, hogy üresen se lehessen 4000 fölé pörgetni ;-)))
matchbox
« Hozzászólás #8368 Dátum: 2006 Október 15, 17:29:19 »

Nem tudják meggyilkolni.
Látványnak, hangzásnak borzalmas, de nem végzetes. Ennyit bírnia kell, és bír is, mondhatni meg se kottyan neki.
Percekig amúgy sem pörgetik.
Kivancsi voltam, felszisszen-e Pista batyam, amikor megkerdeztem, hogy ha 100-110-zel tartosan haladok, azzal nem terhelem-e tul a mocit? Erre Merki azt modta, hogy ha egesz nap padlogazzal kozlekedek vele, akkor sem tudom 'kifektetni', mert kicsi a nyomateka / loereje...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8367 Dátum: 2006 Október 15, 17:27:38 »

úgy tudom, az új rendszer szerint, nem csak a szokásos módon vizsgálják, hanem hosszan pörgetik maximumon és úgy is, persze előtte alá iratnak egy papírt, hogy nem vállalnak felelősséget a vizsgálat közben adódó problémákért! Én egy velem egyidős Drágaságot nem teszek ki ilyennek, még ha nem lenne nagy gond belőle, akkor sem.  Cool
Vígasztaljon, hogy terheletlen motort pörgetnek meg így, de mondom, ha nem bírja a moci, akkor tényleg nagy a baj. Jó, ha valakinek ismerőse , vagy a tied csinálja a zk-t, mert eleve nem túl zombi módon állnak majd hozzá. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tengerszem
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #8366 Dátum: 2006 Október 15, 16:31:11 »

Nem tudják meggyilkolni.
Látványnak, hangzásnak borzalmas, de nem végzetes. Ennyit bírnia kell, és bír is, mondhatni meg se kottyan neki.
Percekig amúgy sem pörgetik.

úgy tudom, az új rendszer szerint, nem csak a szokásos módon vizsgálják, hanem hosszan pörgetik maximumon és úgy is, persze előtte alá iratnak egy papírt, hogy nem vállalnak felelősséget a vizsgálat közben adódó problémákért! Én egy velem egyidős Drágaságot nem teszek ki ilyennek, még ha nem lenne nagy gond belőle, akkor sem.  Cool
Nem elérhető Tengerszem
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #8365 Dátum: 2006 Október 15, 16:21:20 »

Budapesten ha ott jó neked van levelező meg ránézős megjelenős is,némi + cashért...

szia PéZsé,
tökéletes lenne, pesti vagyok Smiley
tengerszem1@freemail.hu-n leegyeztethetnénk
Ákos
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8364 Dátum: 2006 Október 15, 16:05:24 »

sziasztok,

tud valaki segíteni zöldkártya ügyben? nem szeretném, hogy meggyilkolják Töfi motorját a percekig tartó full pörgetéssel!
Nem tudják meggyilkolni.
Látványnak, hangzásnak borzalmas, de nem végzetes. Ennyit bírnia kell, és bír is, mondhatni meg se kottyan neki.
Percekig amúgy sem pörgetik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
PéZsé
« Hozzászólás #8363 Dátum: 2006 Október 15, 16:01:15 »

sziasztok,

tud valaki segíteni zöldkártya ügyben? nem szeretném, hogy meggyilkolják Töfi motorját a percekig tartó full pörgetéssel!

Budapesten ha ott jó neked van levelező meg ránézős megjelenős is,némi + cashért...
Nem elérhető Tengerszem
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #8362 Dátum: 2006 Október 15, 15:48:54 »

sziasztok,

tud valaki segíteni zöldkártya ügyben? nem szeretném, hogy meggyilkolják Töfi motorját a percekig tartó full pörgetéssel!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8361 Dátum: 2006 Október 15, 15:42:29 »

6 hétvégén át tartó szmb ereménye:



Na, ez férfimunka a javából!
Gratulálok!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8360 Dátum: 2006 Október 15, 15:30:19 »

A gömbfej kinyomó sem lehet tökéletes... Szerintem veszek neked egyet, ennek meg kiküszöbölöm a technológiai hiányosságait... :-))))
Süni
« Hozzászólás #8359 Dátum: 2006 Október 15, 15:14:49 »

Bugmaster tegnap-ma feltette(teszi) a szélesített sárvédőket :

http://img.tar.hu/suni25/img/26166471.jpg
http://img.tar.hu/suni25/img/26166420.jpg
http://img.tar.hu/suni25/img/26166419.jpg
http://img.tar.hu/suni25/img/26166418.jpg
http://img.tar.hu/suni25/img/26166417.jpg
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #8358 Dátum: 2006 Október 15, 12:17:15 »

Napot  Cool
Kérdés: Nem keskeny állítható első hídból lehet csinálni keskenyet?
Vagy nem tudják megcsinálni normálisan?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8357 Dátum: 2006 Október 15, 11:47:49 »

Szakik!

Kijött az utolsó csavar is a Busz futóművéből (csl hetekig, fékolaj, kalapálás, melegítés, végül emelő-vascső kombó letépte a csavar fejét, majd valahogy ki kell operálnom). Viszont a futómű meg sem moccan. Van valakinek valami ötlete, hogyan tudnám megindítani/kivenni?
Süni! A gömbfej konyomó állat cucc! :-)))))
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 15, 11:49:53 írta stonemen »
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #8356 Dátum: 2006 Október 15, 11:07:47 »

Jó  látni ezeket a képeket!  Cheesy
 Nem semmi ahogy megpróbálod befoltozni a küszöböt (hányas lemezt használtál?).
Vmi hasnonlót csinálok én is, csak inkább kicseréltem az egészet, az egyszerűbbnek tünt. Persze a küszöb két végénél rendesen foltozni kellett így is... Sad

1,5mm-es lemezt tettem mindenhova.
A csomagtértető cserélve lett, mert elég sok idő lenne szépen kiegyengetni, ha egyáltalá sikerülne. Majd egyszer annak is nekiállok.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8355 Dátum: 2006 Október 14, 21:35:29 »

Jó kis projekt! Sokat tanultam volna belőle...

hozzá kell tennem, hogy nagyon jó alap volt ez a 66-os gép. az előbb látott piros autóval már gondban lettünk volna.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #8354 Dátum: 2006 Október 14, 21:25:58 »

Jó kis projekt! Sokat tanultam volna belőle...

mi a tervezésen már túl vagyunk. jelenleg is a "csinálásnál" tartunk még.  Smiley
bár a hegesztőgépet még nem merem kezelni.
egy kis inspiráció:
http://vwbug.hu/1966_5.html
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8353 Dátum: 2006 Október 14, 21:17:35 »

mi a tervezésen már túl vagyunk. jelenleg is a "csinálásnál" tartunk még.  Smiley
bár a hegesztőgépet még nem merem kezelni.
egy kis inspiráció:
http://vwbug.hu/1966_5.html

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #8352 Dátum: 2006 Október 14, 20:53:15 »

Ebben esetleg összefoghatunk, mert én is hasonlót tervezek.

A jövő évi projektem egy nagyobbacska garázs építése ahol elfér egy autó és még egy szétkapva szerelgethető.
Szóval nagyon tervek ezek még csak, anyám házánál van egy komplett műhely aknával ahol mióta apám meghalt jóformán csak parkolás folyik.
Én is csak ritkán bütykölök ott mert jönni menni macerás.Inkább a szomszéd telkünkön matatok ahol van egy nagyobbacska beton placc.Meg kis műhely meg sufni.
De persze összefoghatunk hogyne, tudsz hegeszteni szépen?
Esetleg lemezt feszíteni meleggel meg kalapáccsal? Bár ezt gittel is lehet helyettesíteni.
Lehet asszem ezzel át kéne húznunk a gányolós topicba.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #8351 Dátum: 2006 Október 14, 20:41:28 »

Ebben esetleg összefoghatunk, mert én is hasonlót tervezek.

Nekem titkos tervem hogy veszek még egy autót meg egy CO-t és azt magam állítsam talpra.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8350 Dátum: 2006 Október 14, 19:13:37 »

az előgyújtás-szabályozó vákuumcsőve sincs fent
tehát nem csak szép, de jól is megy  Evil

És a kipufogó melege sem jön be a motortérbe, mert a lemezek a helyükön vannak.  Evil
Szóval ezzel a motorral mind esztétikailag, mind szakmailag minden rendben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8349 Dátum: 2006 Október 14, 19:02:51 »

Biztos a hűtése is jó így, nyitott turbinaházzal, csövek nélkül.

Szép motor.

az előgyújtás-szabályozó vákuumcsőve sincs fent
tehát nem csak szép, de jól is megy  Evil

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8348 Dátum: 2006 Október 14, 18:52:10 »

A benzincső elég extrém módon van elhelyezve! Biztos tűzoltó szakkörösök.  Grin
A karter csövet már meg sem említem. Egyébként 850-ért árulják az autót!


Biztos a hűtése is jó így, nyitott turbinaházzal, csövek nélkül.

Szép motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #8347 Dátum: 2006 Október 14, 18:07:32 »

6 hétvégén át tartó szmb ereménye:
Előtte:
Utána:

Jó  látni ezeket a képeket!  Cheesy
 Nem semmi ahogy megpróbálod befoltozni a küszöböt (hányas lemezt használtál?).
Vmi hasnonlót csinálok én is, csak inkább kicseréltem az egészet, az egyszerűbbnek tünt. Persze a küszöb két végénél rendesen foltozni kellett így is... Sad

'81 Hecho en México
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #8346 Dátum: 2006 Október 14, 12:12:34 »

Jól néz ki gratulálok.
Neked szakmád a lakatosság?

Köszi.
Nem vagyok lakatos, faiparban tanultam elég sokat. A bátyám segített csinálni, de ő sem a fémiparban tanult.
1303LS
« Hozzászólás #8345 Dátum: 2006 Október 14, 11:53:15 »

6 hétvégén át tartó szmb ereménye:

Előtte:


Utána:


Előtte:


Utána:

Előtte:


Utána:


Jól néz ki gratulálok.
Neked szakmád a lakatosság?

Nekem titkos tervem hogy veszek még egy autót meg egy CO-t és azt magam állítsam talpra.
Hátha nem is olyan nagy doog az a lakatoskodás.  Grin
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #8344 Dátum: 2006 Október 14, 11:46:50 »

Köszi
Még nem, mert van még meló vele. A fényezést is megoldom szmb-ben Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #8343 Dátum: 2006 Október 14, 11:36:46 »

6 hétvégén át tartó szmb ereménye:

Előtte:

ez elég jól néz ki. most megy fényezőhöz?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #8342 Dátum: 2006 Október 14, 10:52:12 »

6 hétvégén át tartó szmb ereménye:

Előtte:






Utána:


Előtte:


Utána:




Előtte:




Utána:
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8341 Dátum: 2006 Október 14, 08:52:37 »

A benzincső elég extrém módon van elhelyezve! Biztos tűzoltó szakkörösök.  Grin
A karter csövet már meg sem említem. Egyébként 850-ért árulják az autót!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8340 Dátum: 2006 Október 13, 23:15:27 »


Ez valami király, de kipróbálnám! Már a videó nézésétől felment az adrenalin, holnap én is meghajtom a bogit  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #8339 Dátum: 2006 Október 13, 19:38:57 »

mennyivel volt lejjebb rakva?
azt hogy szokták mérni? hol?
kb 5-6 centivel engedtük le. a gumi széle(165/80) oldalról nézve már épp eltűnt a sárvédő mögött. most innen visszaemeltem 2-3 centit, hogy azért elöl alacsonyabb legyen mint hátul
azt nem tudom a ricnik állásából lehet-e tudni. most még 6 ricnivel lehetne feljebb állítani mindkét csavart a legmagasabbig. Azt tudja valaki, hogy ezeknek egyformán kell-e állni? ugyanannyi ricni legyen? mert ha adott állásban, egyszerre húznám meg őket, az egyik egy ricnivel lejjebb lenne
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8338 Dátum: 2006 Október 13, 18:30:15 »

én is voltam futóművesnél.
igazatok volt, a jobb első kerék le volt eresztve, pedig nemrég néztem. a szerelő mondjuk eléggé csodálkozott, hogy mégis balra húzott az autó.
beállítás végül nem lett, mert azt mondta, ha visszaemelem az első futóművet akkor újra be kéne állítani (4900). így eljöttem, és már nem húzott félre Cheesy de itthon ezért feljebb emeltem, mert szinte nem volt rugózás.
mennyivel volt lejjebb rakva?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #8337 Dátum: 2006 Október 13, 16:24:39 »

Megjártam a futóművest.
Nem volt olcsó de most olyan az autó mintha sínen mennék.
Ja 120 simán megvolt.  Grin

én is voltam futóművesnél.
igazatok volt, a jobb első kerék le volt eresztve, pedig nemrég néztem. a szerelő mondjuk eléggé csodálkozott, hogy mégis balra húzott az autó.
beállítás végül nem lett, mert azt mondta, ha visszaemelem az első futóművet akkor újra be kéne állítani (4900). így eljöttem, és már nem húzott félre Cheesy de itthon ezért feljebb emeltem, mert szinte nem volt rugózás.
1303LS
« Hozzászólás #8336 Dátum: 2006 Október 13, 14:47:14 »

Megjártam a futóművest.
Nem volt olcsó de most olyan az autó mintha sínen mennék.
Ja 120 simán megvolt.  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8335 Dátum: 2006 Október 13, 12:23:48 »

nem félnek? remeg az egész autó, majd szét esik
szerintem ez az autó olyan adrenalin rohamot ad, hogy elnyomja a félelemérzetet...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8334 Dátum: 2006 Október 13, 11:26:35 »


nem félnek? remeg az egész autó, majd szét esik

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8333 Dátum: 2006 Október 13, 11:06:35 »


Brazil Solex (Brosol) tuning karbi bogárra. Régen volt egy ilyen tuning szett (Okrasa? Gene Berg?), aminek ilyen 40-es karbijai voltak. Alig különbözik a széria bogár/typ3 karbitól, de nagyobb a pillangószelepe.

oké, köszi ! és érdemes nekem iylesmit vennem ? vagy elég a 32-34 pdsit. vagy ict, vagy ilyesmi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8332 Dátum: 2006 Október 13, 10:47:57 »

ez nagyon ütős: (több része is van)
http://www.youtube.com/watch?v=bTQQVY3WruY
http://www.youtube.com/watch?v=9ayLuC0-iaE
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 13, 10:49:33 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1802 1803 1804 1805 1806 [1807] 1808 1809 1810 1811 1812 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.