www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 05:04:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1803 1804 1805 1806 1807 [1808] 1809 1810 1811 1812 1813 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14703002 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8331 Dátum: 2006 Október 13, 10:17:35 »



Brazil Solex (Brosol) tuning karbi bogárra. Régen volt egy ilyen tuning szett (Okrasa? Gene Berg?), aminek ilyen 40-es karbijai voltak. Alig különbözik a széria bogár/typ3 karbitól, de nagyobb a pillangószelepe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #8330 Dátum: 2006 Október 12, 23:33:51 »

Akkor mese nincs: mérsz, fúrsz...
A likas részeket meg behegeszted...
hát ezt nem akartam azért irtam hátha tudtuk valami okosat mert én még nem csináltam ilyet gondoltam a rutinosabbak tudnak egy két jo dolgot mondani.de akkor látom szomoru sorsom köszönöm a segitséget
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8329 Dátum: 2006 Október 12, 23:29:26 »

nem lett most cserélve semmi csak most raknám össze az autot s nem stimmelnek a csavarok lyukjai
külön volt az alváz s a kasztni smost akaom összerakni.
Akkor mese nincs: mérsz, fúrsz...
A likas részeket meg behegeszted...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #8328 Dátum: 2006 Október 12, 23:27:27 »

fűtéscsatorna/padlo cserekor nem szabad fixre heggeszteni csak mikor összeprobáltad
nem lett most cserélve semmi csak most raknám össze az autot s nem stimmelnek a csavarok lyukjai
külön volt az alváz s a kasztni smost akaom összerakni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8327 Dátum: 2006 Október 12, 22:57:45 »

hello
vaalki tud segiteni hogy lehet legegyszerübben:
most raktam fel a bogár kasztniját vissza az alvázra de van egy két lyuk ami nem stimmel amit a fütéscsatornában lévö helyekre kellene becsavarozni.hogyan lehetne azt ugy oda igazitani hogy jo legyen
várom a válaszokat.köszönettel

fűtéscsatorna/padlo cserekor nem szabad fixre heggeszteni csak mikor összeprobáltad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8326 Dátum: 2006 Október 12, 22:55:25 »

Fűtéscsatornát cserélted?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #8325 Dátum: 2006 Október 12, 22:46:22 »

hello
vaalki tud segiteni hogy lehet legegyszerübben:
most raktam fel a bogár kasztniját vissza az alvázra de van egy két lyuk ami nem stimmel amit a fütéscsatornában lévö helyekre kellene becsavarozni.hogyan lehetne azt ugy oda igazitani hogy jo legyen
várom a válaszokat.köszönettel
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8324 Dátum: 2006 Október 12, 22:01:56 »

Elektromos hiba - meghalt a regi gyujtaselosztom, a szinte ujat meg nem volt kezugyessegem beillszteni ugy, hogy mukodjon a kocsi - szivatott a kondi.
A madzag azert logott az elejen, mert a vontato-erogepem gyorsan akart besorolni a nyiregy elotti korforgalomba - ott szakadas, majd gyorsan  rakotozes.
Te vagy az a Tamás bátya, aki tuningolja Merki honnlapjat?
 Roll Eyes
Miket kíjépzelsz...
Én nem Merkiék holnapját szervezem, csak a tegnapját...
Hú, ez gyenge volt, asszem fáradok... dehát 36 purgyé az 36 purgyé honlap reggelig...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #8323 Dátum: 2006 Október 12, 21:57:51 »

Szíjépecsém!
Asztat meséld el, mi vóut akkóu a kocsidval, amikóu Merki Pista udvarán állt valami zsinyóurral az elejin!
 Grin
Elektromos hiba - meghalt a regi gyujtaselosztom, a szinte ujat meg nem volt kezugyessegem beillszteni ugy, hogy mukodjon a kocsi - szivatott a kondi.
A madzag azert logott az elejen, mert a vontato-erogepem gyorsan akart besorolni a nyiregy elotti korforgalomba - ott szakadas, majd gyorsan  rakotozes.
Te vagy az a Tamás bátya, aki tuningolja Merki honnlapjat?
 Roll Eyes
matchbox
« Hozzászólás #8322 Dátum: 2006 Október 12, 21:54:23 »

Ez úgy volt hogy én két napja szögelem igazi szmb-ben a 280-as mercimet.
Mostansag kacerkodok en is a gondolattal: egy kombi diesel merci; 16-20 eveseket lattam a neten olyan 500-800 k HUF kozott...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8321 Dátum: 2006 Október 12, 21:53:13 »

Semmi gond - a lenyeg a tapasztalatszerzes, a problema lenyegenek aterzese, megertese, megoldasa es az eredmeny elvezese!
 Grin
Szíjépecsém!
Asztat meséld el, mi vóut akkóu a kocsidval, amikóu Merki Pista udvarán állt valami zsinyóurral az elejin!
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8320 Dátum: 2006 Október 12, 21:52:23 »

srácok, ez miylen solex ? mekkora motorra ideális ?  aszondja 40/44

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-W-Solex-High-Performance-Carbs-Manifold_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33550QQihZ002QQitemZ120041010329QQrdZ1

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
matchbox
« Hozzászólás #8319 Dátum: 2006 Október 12, 21:51:16 »

Nahát örülök, hogy jó lett.
Elnézést a betegeskedő kondiért.
Nem tudhattam, fogyóanyag.


Semmi gond - a lenyeg a tapasztalatszerzes, a problema lenyegenek aterzese, megertese, megoldasa es az eredmeny elvezese!
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #8318 Dátum: 2006 Október 12, 21:02:04 »

Hát elméletileg max 4km/h-val lehet vontatni rövid távon de bizonyított tény hogy D-ben tényleg be lehet húzni.
Az egésznek az a baja hogy a motor hajtja a váltó olajpumpáját.Így ha nem megy a moci nincs kenés.
Annyira nem fáj a szívem érte mert hirtelen két eladó váltót is tudok. Csak menne már a kis buzi! Cool

Jelen esetben talán két önindító többet segítene.  Grin Grin Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #8317 Dátum: 2006 Október 12, 20:56:00 »

Beszartál és nem mersz beülni... Cheesy

csak sajna nem velem. Céges összetartó buláj lesz.

szeda_1970
« Hozzászólás #8316 Dátum: 2006 Október 12, 20:54:17 »

Hát elméletileg max 4km/h-val lehet vontatni rövid távon de bizonyított tény hogy D-ben tényleg be lehet húzni.
Az egésznek az a baja hogy a motor hajtja a váltó olajpumpáját.Így ha nem megy a moci nincs kenés.
Annyira nem fáj a szívem érte mert hirtelen két eladó váltót is tudok. Csak menne már a kis buzi! Cool

Öööö izé annak az automatának nem kúródik szét a váltója vontatás közben?
Csak kérdem.  Lips Sealed
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8315 Dátum: 2006 Október 12, 20:51:15 »

csak sajna nem velem. Céges összetartó buláj lesz.

Holnap este LEVEL 2!!

szeda_1970
« Hozzászólás #8314 Dátum: 2006 Október 12, 20:50:07 »

Holnap este LEVEL 2!!

Szeda szerint be lehet húzni D-ben az automata váltós kocsit, csak elég gyorsan kell menni hozzá. Ez az állat egy másfél méteres spaniferrel vontatott a 2 méter széles utakon a murván kb 50-nel, mert a mercije nem ment többet. Alattam a fék nélküli 280-as dobálta magát, aztán ha megvillant a szeda féklámpája 2 lábbal álltam a féken. Persze nem indult be a cucc.
1303LS
« Hozzászólás #8313 Dátum: 2006 Október 12, 20:49:49 »

Öööö izé annak az automatának nem kúródik szét a váltója vontatás közben?
Csak kérdem.  Lips Sealed
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8312 Dátum: 2006 Október 12, 20:46:18 »

Szeda szerint be lehet húzni D-ben az automata váltós kocsit, csak elég gyorsan kell menni hozzá. Ez az állat egy másfél méteres spaniferrel vontatott a 2 méter széles utakon a murván kb 50-nel, mert a mercije nem ment többet. Alattam a fék nélküli 280-as dobálta magát, aztán ha megvillant a szeda féklámpája 2 lábbal álltam a féken. Persze nem indult be a cucc.
szeda_1970
« Hozzászólás #8311 Dátum: 2006 Október 12, 20:44:57 »

Ez úgy volt hogy én két napja szögelem igazi szmb-ben a 280-as mercimet.Dióhéjban annyit hogy a komplett hengerfejet,k-jetronicot, kipufogósort, vezérműtengelyeket és ami még ott van lényegében nulláról kellett összeraknom.Ma elkészültem vele ezután jött a szopás.Az egész az AC-val kezdődött így kicseréltem.Utánna rájöttem hogy a másfél év állásban elfelejtette az öndító hogy mit kell csinálnia.Nem is sikerült csinálni vele semmit így Stone barátunk felajánlotta hogy szívesen átjön játszani...
Kevesen tudják de az automata mercit be lehet húzni (persze nem szabad de be lehet) .Találtam egy nagyjából 3 méteres spanifert amiből a két csomó után kábé 2 méter maradt a két kocsi között... D-be kell rakni és kb.40-60-al kell menni amikor beugrik....Ez nem ugrott mert egyszer mentünk talán 40-el, de ehhez az kellett hogy itt nálunk a kis murvás utcákba úgy kanyarodjunk mintha a European Drifting Challenge-en lettünk volna.
Először a Stone húzott engem a 200 dízel erőgépemmel de egy vad városnézésnél többet nem csalt ki a gépből.Nagyjából olyan volt a tempo mint amikor leugrotok kenyérért kocsival.
Aztán cseréltünk. Én tudom hogy mire képes Ödön (!a merci!) ráadásul most kivételesen étolaj helyett gázolaj csörgedezett az ereiben!
Olyan kört mentünk hogy a Stone hátul a 280-asban összepisilte a játszónaciját!
Persze azért ne feledjük el hogy a Dízelt kicsit megforraltuk.Hiába ő sem lesz már fiatal!
Mindenesetre jót röhögtünk.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8310 Dátum: 2006 Október 12, 20:23:32 »

Én nem kezdem el leírni ennek a megjegyzésnek az okát.Te sokkal jobban el tudod mesélni.Nagyi mesélj!

igen, sztorit plíz!! 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
szeda_1970
« Hozzászólás #8309 Dátum: 2006 Október 12, 20:17:26 »

Én nem kezdem el leírni ennek a megjegyzésnek az okát.Te sokkal jobban el tudod mesélni.Nagyi mesélj!

Te murvabetyár!! :-))))

1303LS
« Hozzászólás #8308 Dátum: 2006 Október 12, 20:14:04 »

na kerlek szepen a profeta szolt beloled!
Miutan kicsereltem a trafot, a motor erosebb lett, de meg mindig tancolt a fordszam-mero. Miutan hazaertem meg is halt. Sebaj, sarokra kiszaladas, autosboltba beszaladas, vmi angol gyartmanyu kondi 815 HUF-ert (meg a vezetekezese is stimmelt!), beszereles, oszt' megy mint ujkoraban, ecsem!
 Smiley
Nahát örülök, hogy jó lett.
Elnézést a betegeskedő kondiért.
Nem tudhattam, fogyóanyag.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8307 Dátum: 2006 Október 12, 20:00:35 »

Te murvabetyár!! :-))))

Milyen jó hangja van gázelvételnél!!

Süni
« Hozzászólás #8306 Dátum: 2006 Október 12, 20:00:21 »

Milyen jó hangja van gázelvételnél!!

Néddmá ! Egy SzeDa !  Grin

Ezt milyen váltó bírja ki ???
szeda_1970
« Hozzászólás #8305 Dátum: 2006 Október 12, 19:57:32 »

Milyen jó hangja van gázelvételnél!!

Bakker, aztán kb itt hagyjátok abba az szmb-t :-)

http://www.youtube.com/watch?v=asPWO6j5ohU
matchbox
« Hozzászólás #8304 Dátum: 2006 Október 12, 19:34:52 »

Ó, de remek! Lips Sealed és mibe fáj egy ollan? gondoltam szétkapom, mint bobi a rongyot, azt hátha...de a felvonulási téren nem vicces szerelni.
nem lhet, hogy  hiányzó csavar miatt?? ( de! de! )
Szerintem vegyel egyet (cimet talalsz balra a hasznos cimeknel.)
matchbox
« Hozzászólás #8303 Dátum: 2006 Október 12, 19:32:32 »

ma vettem itt a sarkon egy trafot, holnapra meghozzak a kondit is.
a ketto együtt lesz 3 K HUF
 Cool
na kerlek szepen a profeta szolt beloled!
Miutan kicsereltem a trafot, a motor erosebb lett, de meg mindig tancolt a fordszam-mero. Miutan hazaertem meg is halt. Sebaj, sarokra kiszaladas, autosboltba beszaladas, vmi angol gyartmanyu kondi 815 HUF-ert (meg a vezetekezese is stimmelt!), beszereles, oszt' megy mint ujkoraban, ecsem!
 Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8302 Dátum: 2006 Október 12, 19:12:52 »

Bakker, aztán kb itt hagyjátok abba az szmb-t :-)

http://www.youtube.com/watch?v=asPWO6j5ohU
most ez mért is jó? ehhez nem kell bogár...

Bácsi Győző
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8301 Dátum: 2006 Október 12, 16:44:19 »

pedig DIREKT bementem a hangár mögé... Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8300 Dátum: 2006 Október 12, 16:36:14 »

Bakker, aztán kb itt hagyjátok abba az szmb-t :-)

http://www.youtube.com/watch?v=asPWO6j5ohU
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #8299 Dátum: 2006 Október 12, 14:35:52 »

Jónak tűnik. Az oszlopon hogy oldod meg?

1967 elött a bogárban nem volt biztonsági öv.
Én szeretnék beszerelni.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8298 Dátum: 2006 Október 12, 14:03:27 »

solex 30 pict 3 aszem.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 12, 14:08:07 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #8297 Dátum: 2006 Október 12, 14:00:17 »

1967 elött a bogárban nem volt biztonsági öv.
Én szeretnék beszerelni.

Szerintetek igy biztonságos?

én nem tenném bele

Ó, de remek! Lips Sealed és mibe fáj egy ollan? gondoltam szétkapom, mint bobi a rongyot, azt hátha...de a felvonulási téren nem vicces szerelni.
nem lhet, hogy hiányzó csavar miatt?? ( de! de! )
milyen karbi?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8296 Dátum: 2006 Október 12, 13:55:06 »

1967 elött a bogárban nem volt biztonsági öv.
Én szeretnék beszerelni.

Szerintetek igy biztonságos?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8295 Dátum: 2006 Október 12, 13:34:35 »

Ó, de remek! Lips Sealed és mibe fáj egy ollan? gondoltam szétkapom, mint bobi a rongyot, azt hátha...de a felvonulási téren nem vicces szerelni.
nem lhet, hogy  hiányzó csavar miatt?? ( de! de! )

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #8294 Dátum: 2006 Október 12, 13:28:25 »

khm, megőrült a szivatóm.engem szíivat, nem a mocit. indításnál frankó, aztán pikkpakk visszamegy, én meg nem tudok megállni, mert akkor lefulladok. ilyenkor parkolás, fedél fel, kézzel piszkál, elindul, oké.
pedig állítottam is rajta, kitekertem a csavarokat, és "előfeszítettem". hol műxik, hol nem. néha meleg motornál is igen, de hidegnél szinte sose, vagy csak 17 és fél másodpercig. ilyenkor mi van? kuka a szivató?
az egyik csavarja ráadásul csak lógott a helyén, prímán kipucolta a menetet a helyéről.
Szerintem eltörhetett a "bimetál".
Csere.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8293 Dátum: 2006 Október 12, 13:18:44 »

khm, megőrült a szivatóm.engem szíivat, nem a mocit. indításnál frankó, aztán pikkpakk visszamegy, én meg nem tudok megállni, mert akkor lefulladok. ilyenkor parkolás, fedél fel, kézzel piszkál, elindul, oké.
pedig állítottam is rajta, kitekertem a csavarokat, és "előfeszítettem". hol műxik, hol nem. néha meleg motornál is igen, de hidegnél szinte sose, vagy csak 17 és fél másodpercig. ilyenkor mi van? kuka a szivató?
az egyik csavarja ráadásul csak lógott a helyén, prímán kipucolta a menetet a helyéről.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
matchbox
« Hozzászólás #8292 Dátum: 2006 Október 12, 12:56:06 »

Akkor viszont trafó primer oldala gyengélkedhet, vagy kondi.
Jó lesz bekészíteni szerintem egyet egyet mindegyikből.
ma vettem itt a sarkon egy trafot, holnapra meghozzak a kondit is.
a ketto együtt lesz 3 K HUF
 Cool
Oldalak: 1 ... 1803 1804 1805 1806 1807 [1808] 1809 1810 1811 1812 1813 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.