www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 00:14:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10565415 alkalommal)
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #727 Dátum: 2006 Február 17, 22:06:00 »

Hol van? Hol van? Hol van
Természetesen CDn Sad

Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #726 Dátum: 2006 Február 17, 22:05:34 »

Hol van? Hol van? Hol van
demo: http://www.origo.hu/szoftverbazis/jatekok/szimulator/bccdemo.html

en ezzel is sokat szorakoztam igaz nem a klasszik bug:
http://www.freeonlinegames.com/play/2306.html

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #725 Dátum: 2006 Február 17, 22:04:21 »

Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? ...
Elvonásom van.   

beetle crazy cup
Az  nekem is megvan, nagyonjó, csak már a végére értem, De néhány hónapig lekötött.

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #724 Dátum: 2006 Február 17, 22:00:03 »

beetle crazy cup

Hol van? Hol van? Hol van

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #723 Dátum: 2006 Február 17, 21:57:48 »

beetle crazy cup
na mennyire érezhetóö a féken a balra huzás?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #722 Dátum: 2006 Február 17, 21:54:25 »

Meg gondoldom annyit eszik, mint Fekete Laci verseny után.
Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? Láttam már ótóversenyt Skodára, meg kispolákra is, de hátha....
Elvonásom van.   

beetle crazy cup

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #721 Dátum: 2006 Február 17, 21:47:27 »

Én a más motor berakásától óvva intenélek, meg lehet csinálni, de sok ügyeskedés kell hozzá és soha nem lesz tökéletes (= gyári). Én is gondolkodtam a typ4-es motor berakásán, de magam nemigen tudnám jól és szépen megcsinálni. Ha pénz van akkor a gyáriból is lehet (relatíve) erőset csinálni.

hal' istennek faterom autoszerelo, O csinalta a felujitast is mind a ket auton (kasztni,karpit), de tuningolas reszevel nem foglalkozott soha.
meg igazabol beleunt a vw-be sajnos...

ahogy nezegettem nagyon sokba kerulnek tuning cuccok. nem tudom megeri-e a gyari motort felpiszkalni.
de lehet, h nem a motor tuningolasaval kellen kezdenem, hanem mondjuk fekek+futomu.
de ha latott vagy hallott mar vki, vhol olyat h t3as 2000es motort bogiba v typ3ba szereltek akkor jelezzen plz!

van vmi szakirodalom ilyenekkel kapcsolatban?

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #720 Dátum: 2006 Február 17, 21:44:31 »

Meg gondoldom annyit eszik, mint Fekete Laci verseny után.
Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? Láttam már ótóversenyt Skodára, meg kispolákra is, de hátha....
Elvonásom van.   

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #719 Dátum: 2006 Február 17, 21:30:52 »


a síkképernyős az 1302. Grin

Az 1,6ra alakítás sok veszéllyel járhat. azt jól járd körbe elötte
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #718 Dátum: 2006 Február 17, 21:22:18 »

1,3-as, legalábbis a szívócső alapján, képem az sajnos nincsen  Cry . Tavaly nyáron kaptuk, afféle nászajándékként. Esetkleg hétfőre előtúrom a fotót, ahol a háttérben ott figyel. Az 1303-as az nem hajlított szélvédős? Az enyém síkképernyős.
Egyébiránt, mivel a motorral úgyis babrálni kell, gondolkodom az 1,6-ra alakításban. Jóság az?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #717 Dátum: 2006 Február 17, 21:15:01 »




Ja ja képet.
Főleg, hogy lehet 03-as?

Hallod ezt Pityubá??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #716 Dátum: 2006 Február 17, 21:10:45 »


és 1303, vagy 1302?
1,3 vagy 1,6?
most vetted, nemrég? mutass fotót. hátha valaki ismeri is
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #715 Dátum: 2006 Február 17, 21:03:53 »

73'-as, 40 lovas, 761-ban jött haza ámerikából, ha igaz. Perste a motorszámot átütötte az AF... Tulajdonképpen rendbehozatalnak indult, egy alapos átnézéssel.
Aztán kiderült ez-az....Például, hogy három hengerrel megy, pedig nem Wartburg, csak refi van rajta - ezt tudtam ugye.. -, a gólyalábam meggörbült,  a kardánok lógnak, és a kipufogó is rossz. Ja és a karbi is, meg a dimangó. És persze, mikor , még a szerelő előtt, beraktam a szerszámokat a csomiba, lecsuktam a tetejét, és nem lehetett felnyitni többet.
Néha felsírok álmomban. De a rajzáson ott lezsekm ha tolni kell is! Lips Sealed

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #714 Dátum: 2006 Február 17, 20:57:41 »

azt még nem mondtad, milyen bogid van? mért nincs benne generátor? felújítás van?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #713 Dátum: 2006 Február 17, 20:54:32 »

Nekem meg akkor csinált ollat, amikor valami igenigen elszállt, és kissé beolajozódott a kuplungtártsám. Balcsiról hazafele, volt nagy öröm...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #712 Dátum: 2006 Február 17, 20:45:32 »


hazafelé jövet egy pillanatra azt hittem elszállt a kuplungom..
ahogy kettesben ráléptem a gázra, felpörgött a motor, de nem mentem gyorsabban. Aztán rájöttem hogy az erőgép elkapart kettesben Smiley

kicsit jeges volt az út  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #711 Dátum: 2006 Február 17, 20:35:53 »

tudtommal nekem is dinamós és minden ok vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #710 Dátum: 2006 Február 17, 20:11:00 »

Akkor generatőr lesz, mert 9 szúrófény, és hol van még az elől piros, oldalt kék alvázfény? Meg a knájtrájderlámpa? Grin

Egyébiránt mi píz egy generátor manapság?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 17, 20:26:09 írta kutyanyul »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #709 Dátum: 2006 Február 17, 19:58:16 »

9 szúrófényt engedélyezek a dinamónyál de csak futófény üzemmódban. 

+1 neon 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #708 Dátum: 2006 Február 17, 19:57:27 »

nekem generátoros a bogim, és alapjáraton is minden nagyon szépen működik... (cd, erősítő, lámpa, ablaktörlő)

szerintem erre egy dinamós bogár is képes  Tongue



pont most láttam Typ117 gépét (12V dinamós) hidegen setétben indulni. alacsony fordulatnál halvánnyabbak voltak a lámpák mint nagyobb fordulaton... de ha beáll az alapjárat akkor már az is jól világít...


szerintem nem csak a dinamós függ az alapjárattól, a generátorosra is hatással van, de lehet, hogy nem olyan nagy mértékben...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #707 Dátum: 2006 Február 17, 19:55:31 »

A dimangó, és a feszességszabájozó az új lesz, erősítő nem kell, szúrófény meg nincs. de lehet, hogy mégis generálnék. Hátha lesz.

9 szúrófényt engedélyezek a dinamónyál de csak futófény üzemmódban. 

Petyó
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #706 Dátum: 2006 Február 17, 19:52:04 »

aszondod hogy mértétek a nyomást.Akkor ment a moci,nem hallottál tompa kopogó hangot?

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #705 Dátum: 2006 Február 17, 19:50:59 »

A szúrófény az a lézerkard?  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #704 Dátum: 2006 Február 17, 19:49:34 »

" 10 szúrófény "

 Grin Grin Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #703 Dátum: 2006 Február 17, 19:48:46 »

A dimangó, és a feszességszabájozó az új lesz, erősítő nem kell, szúrófény meg nincs. de lehet, hogy mégis generálnék. Hátha lesz.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #702 Dátum: 2006 Február 17, 19:46:13 »

Heló van.
Ehe, csak mert aztat hallottam, hogy tán a generátor némileg jobb - mondjuk ablaktörlő+világítás+cd hallgatás, ami sok-sok elektronokat kíván.

dinamo csak 34A-s kb mig generátor 50vagy 54A a generátor sokkal hatékonyabb...dinamónál felléphet hogy alacsony fordulaton sok elektronika CD ersősítő bla bla...rövid távokon lemerül az akksi....ha normál használat van tehát nincs bika erősítő és nincs 10 szúrófény a kocsin akkor teljesen megfelel egy jo állapotu dinamo is
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #701 Dátum: 2006 Február 17, 19:46:09 »

Tehát alapjáraton ne világítsak, zenáljek, és ablaktöröljek se. Ha jobban meggondolom, vrosias forgalomban hasznos lehet, lásd volkstadion-lágyhíd 50 perc.
Mármoströgtön hívom is az emberem, hogy generálni szeretnék, nem dinamálni. Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #700 Dátum: 2006 Február 17, 19:43:42 »

Én igazából nem tudom ...

Én sem vagyok spíler a témában de úgy tudom, hogy a dinamó alapjáraton nem 'dimnamál' Cheesy míg a generátor már 'generál' elektornyos áramot. Az meg egészséges egy működő motornyál.
  Grin

Petyó
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #699 Dátum: 2006 Február 17, 19:43:01 »

Heló van.
Ehe, csak mert aztat hallottam, hogy tán a generátor némileg jobb - mondjuk ablaktörlő+világítás+cd hallgatás, ami sok-sok elektronokat kíván.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #698 Dátum: 2006 Február 17, 19:40:12 »

Technikai jellegű kérdésem lenne, miszerint dinamó - nagyanyám szerint dimangó - vagy generátor építődjön az autóba bele?  Huh

Én igazából nem tudom melyik miért jó. Biztos valaki mindjárt felhomályosít..
A generátor újabb, biztos több energiát tud termelni.
de nekem dinamóm van. nincs vele semmi gond
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #697 Dátum: 2006 Február 17, 19:33:34 »

gondoltam nem offolom tovabb az adok-veszeket, miutan rajottem mi aza szmb:)
olajszivattyu uj benne, nagyobb teljesitmenyu.
olaj tomitesek kicserelve, olajszelep kicserelve, uj 1600as henger-dugo szett, a hengerek aljan is kellett vmit alakitani, mert nem ment volna fel az 1500as motorra.
a blokkot fuzve kaptak meg anno csak annak mar 4 eve:( uh garanciat ervenyesiteni nem lehetne.
kicsit elhuzodott a restauralas...

szoval 100% hogy a gepmunka rossz.


Sajnos az olajnyomás nagyon sok helyen tud elmenni, vezérműtengely csapágyak, szelepemelő tőkék, főtengely csapágyak...és az is lehet, hogy az olajszelep rossz mert a furata kopott, stb.
Vagy csak nem tisztították ki a blokkot eléggé és a járatban maradt valami.

Én a más motor berakásától óvva intenélek, meg lehet csinálni, de sok ügyeskedés kell hozzá és soha nem lesz tökéletes (= gyári). Én is gondolkodtam a typ4-es motor berakásán, de magam nemigen tudnám jól és szépen megcsinálni. Ha pénz van akkor a gyáriból is lehet (relatíve) erőset csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #696 Dátum: 2006 Február 17, 15:44:09 »

erre gondoltam én is ,azékérdeztem hogy neme piszkáltak a szivattyu körül,lehet beletoltak egy bivalyerős rugót a szelep elé
gondoltam nem offolom tovabb az adok-veszeket, miutan rajottem mi aza szmb:)
olajszivattyu uj benne, nagyobb teljesitmenyu.
olaj tomitesek kicserelve, olajszelep kicserelve, uj 1600as henger-dugo szett, a hengerek aljan is kellett vmit alakitani, mert nem ment volna fel az 1500as motorra.
a blokkot fuzve kaptak meg anno csak annak mar 4 eve:( uh garanciat ervenyesiteni nem lehetne.
kicsit elhuzodott a restauralas...

szoval 100% hogy a gepmunka rossz.

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #695 Dátum: 2006 Február 17, 14:38:05 »

na ezt most nem értem??
mi köze van a rádionak az ablaktörlö motorhoz??
én amikor rádiot maceráltam ki be akor hozá se nyultam az ablaktörlö rendszerhez. Huh

Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #694 Dátum: 2006 Február 17, 11:14:14 »

a világításkapcsolóról már én is többször lehúztam véletlenül a 12V-os vezetéket..
az ablaktörlőhöz először a karokat szedd le kívülről. aztán az alatta lévő csavarokat. ezeken kívül azt hiszem egy csavar tartja az egész szerkezetet, középen a csomitartóban.
én csak úgy szedtem ki, raktam be hogy a szellőző csövek nem voltak ott. nem tudom mennyire zavarnak

de azzal kezd hogy lehúzod az aksiról a sarut!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #693 Dátum: 2006 Február 16, 22:00:59 »

A solex 28-as es a 30 ban ugyan olyan fuvoka van? Huh

Solex 28 PICT2 122.5
Solex 30 PICT2 125
Solex 30 PICT2 - VW1500 120
Solex 30 PICT3 112.5

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #692 Dátum: 2006 Február 16, 20:47:01 »

a szellőzőknek két része van,, ugye? egy a rács az utastér felől, és egy a cső a csomagtartőból?
igen
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #691 Dátum: 2006 Február 16, 20:45:13 »

a világításkapcsolóról már én is többször lehúztam véletlenül a 12V-os vezetéket..
az ablaktörlőhöz először a karokat szedd le kívülről. aztán az alatta lévő csavarokat. ezeken kívül azt hiszem egy csavar tartja az egész szerkezetet, középen a csomitartóban.
én csak úgy szedtem ki, raktam be hogy a szellőző csövek nem voltak ott. nem tudom mennyire zavarnak

Hát igen, de a szellőzők miatt nem nagyon tudtam átnyomni a lyukon az ablaktörlő tengelyeket...
a szellőzőknek két része van,, ugye? egy a rács az utastér felől, és egy a cső a csomagtartőból?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #690 Dátum: 2006 Február 16, 20:25:07 »

Ahoj!

ma megpróbáltam rádiót beszerelni a Bogárba...
ez nem sikerült, mert ügyesen széthúztam valami érintkezőt
az ablaktörlő motor mögött, amitől nem akart indulni a gép...
Valószínűleg a világításnál húztam szét valamit...
Hogyan tudnék hozzáférni? Megpróbáltam az egész ablaktörlős cuccot leszedni de nem ment...
hogyan tudnám az ablaktörlő egész rendszerét leszedni?


a világításkapcsolóról már én is többször lehúztam véletlenül a 12V-os vezetéket..
az ablaktörlőhöz először a karokat szedd le kívülről. aztán az alatta lévő csavarokat. ezeken kívül azt hiszem egy csavar tartja az egész szerkezetet, középen a csomitartóban.
én csak úgy szedtem ki, raktam be hogy a szellőző csövek nem voltak ott. nem tudom mennyire zavarnak
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #689 Dátum: 2006 Február 16, 19:30:50 »

Ahoj!

ma megpróbáltam rádiót beszerelni a Bogárba...
ez nem sikerült, mert ügyesen széthúztam valami érintkezőt
az ablaktörlő motor mögött, amitől nem akart indulni a gép...
Valószínűleg a világításnál húztam szét valamit...
Hogyan tudnék hozzáférni? Megpróbáltam az egész ablaktörlős cuccot leszedni de nem ment...
hogyan tudnám az ablaktörlő egész rendszerét leszedni?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #688 Dátum: 2006 Február 16, 15:10:17 »

Emlékeim a 30 -asé nagyobb. Egy-(két?) méretnél nagyobbra nem ajánlatos cserélni azt hiszem.
AZ lehet csak hogy mas a levegoszuro mas a teljes kipufogo, igy most nem kap annyi benzint amenyit kellene. ezen kell valtoztatnom. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1991 1992 1993 1994 1995 [1996] 1997 1998 1999 2000 2001 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.