www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 10:02:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1987 1988 1989 1990 1991 [1992] 1993 1994 1995 1996 1997 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10563446 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #887 Dátum: 2006 Február 21, 18:45:19 »

Ugyanaz a talpa a 31-esnek is.De mielőtt veszel egy ugyanolyan szar karbit nem ártana kivesézni hogy a tiednek mi baja.Ugyanis egy 28-as karbi is el tud látni még egy 1.6-os mocit is ha a fúvókák a megfelelő méretűek benne. Megyesi Balázs szürke bogijában is régi kerekúszóházas 28-as karbi volt 1.6-os mocin és hát elég jól ment.szóval szerintem semmi értelme hogy mondjuk 5000-et adj egy másik szarért! ennyiből kicserélsz mindent a 28-ason.
Ráadásul ne hidd hogy érezhető változást hoz 3mm!!
A fuvoka cserere gondoltam csak nem tudom mekorara kellene cserelni most 120-as van benne!
Tapasztalatokat vagy velemenyeket meg itt kernek, de nem nagyon kapok Vagy ki ebben a szaki? kihez kell fordulni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #886 Dátum: 2006 Február 21, 18:35:13 »

Egy solex 31-esre gondoltam. Hatha azzal megjavulna a dolog. (eddig akinek mutattam es ment egy kort vele azt mondtak nem kap eleget).
Vennek egy jo 31-est aminek nem log a tengeje, jo a gyorsitoja es a tuszelepje. Tehat egy JÓ Karbi.
Mennyiert lenne?
31-esnek ugyanolyan talpa van mint a 28-asnak?


Ugyanaz a talpa a 31-esnek is.De mielőtt veszel egy ugyanolyan szar karbit nem ártana kivesézni hogy a tiednek mi baja.Ugyanis egy 28-as karbi is el tud látni még egy 1.6-os mocit is ha a fúvókák a megfelelő méretűek benne. Megyesi Balázs szürke bogijában is régi kerekúszóházas 28-as karbi volt 1.6-os mocin és hát elég jól ment.szóval szerintem semmi értelme hogy mondjuk 5000-et adj egy másik szarért! ennyiből kicserélsz mindent a 28-ason.
Ráadásul ne hidd hogy érezhető változást hoz 3mm!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #885 Dátum: 2006 Február 21, 18:34:32 »

Egy solex 31-esre gondoltam. Hatha azzal megjavulna a dolog. (eddig akinek mutattam es ment egy kort vele azt mondtak nem kap eleget).
Vennek egy jo 31-est aminek nem log a tengeje, jo a gyorsitoja es a tuszelepje. Tehat egy JÓ Karbi.
Mennyiert lenne?
31-esnek ugyanolyan talpa van mint a 28-asnak?

Nem jó utat választottál! Próbálj meg valami hozzáértő emberrel konzultálni, mert így sosem lesz vége a "most ezt veszek rá, most azt" című játéknak!

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #884 Dátum: 2006 Február 21, 18:21:53 »

Szerintem nem!
SZÍVÁS  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon 1303
« Hozzászólás #883 Dátum: 2006 Február 21, 18:20:11 »

Egy solex 31-esre gondoltam. Hatha azzal megjavulna a dolog. (eddig akinek mutattam es ment egy kort vele azt mondtak nem kap eleget).
Vennek egy jo 31-est aminek nem log a tengeje, jo a gyorsitoja es a tuszelepje. Tehat egy JÓ Karbi.
Mennyiert lenne?
31-esnek ugyanolyan talpa van mint a 28-asnak?


Szerintem nem!
SZÍVÁS  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #882 Dátum: 2006 Február 21, 18:06:42 »

Egy solex 31-esre gondoltam. Hatha azzal megjavulna a dolog. (eddig akinek mutattam es ment egy kort vele azt mondtak nem kap eleget).
Vennek egy jo 31-est aminek nem log a tengeje, jo a gyorsitoja es a tuszelepje. Tehat egy JÓ Karbi.
Mennyiert lenne?
31-esnek ugyanolyan talpa van mint a 28-asnak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon 1303
« Hozzászólás #881 Dátum: 2006 Február 21, 17:56:06 »



Mostmár tényleg bekellene mérni valami az opelünkkel.
Mútkor akartuk kiccsabival gps-el, aztán elmaradt.
Majd rajzáson a 1/4 mérföldnél meglátjuk a kijelzőn mit ment  Grin Grin Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #880 Dátum: 2006 Február 21, 17:52:52 »

Ha az a 120 amit mérsz mondjuk valóságban 150 -ennyinek illene lennie a tiednek végre- azt tudnád hogy annyi, mert 150-nél nem egy atomstabil egy bogár az úton.
Szóval ha 120-nál szépen megy még az úton a kocsi akkor az 120. Sad
 

Na passsz...
Nem sokszor próbáltam ki!
De már 100-on is elég magas hangja van (gyári új kipuff)
110 után meg csak lassan éri el a 120-at, de akkor már tényleg nagyon pörög, és nincs szivem tovább nyúzni.
Nemtom milehet...
Hosszúváltó + 1.6 elvileg jobb lenne, de ez van.
nincs ötletem
1303LS
« Hozzászólás #879 Dátum: 2006 Február 21, 17:38:48 »


Lehet csak az órám szar...
 Grin

Ha az a 120 amit mérsz mondjuk valóságban 150 -ennyinek illene lennie a tiednek végre- azt tudnád hogy annyi, mert 150-nél nem egy atomstabil egy bogár az úton.
Szóval ha 120-nál szépen megy még az úton a kocsi akkor az 120. Sad
 
Leon 1303
« Hozzászólás #878 Dátum: 2006 Február 21, 17:32:53 »

Msn-hez mi a cimed????????
most csináltam, a fríméles címem
Leon 1303
« Hozzászólás #877 Dátum: 2006 Február 21, 16:55:40 »

Ráadásul nem hosszú váltód van? (Amúgy a szar gyújtás épp elég. Sőt. Vagy csak a karbiban a kehelycső, vagy a főfúvóka környékén van szennyeződés.)

Jaja, hosszú váltó!
Karbit saját kezűleg tisztítottam, fújkáltam ki, de semmi változás nem lett utánna.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #876 Dátum: 2006 Február 21, 16:51:56 »

Es milyenre lenne erdemes cserelni a 28-as karbimat?
Stunt szerint gondolom (<- ez most jól hangzik, hehe) valami független alapjárati rendszerűre meg nagyobb légtorkúra. 30-PICT3.
(Gondolom a Gyár sem véletlenül cserélte az 1200 -eseken, nekem is ilyen).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #875 Dátum: 2006 Február 21, 16:50:43 »

Hát nemtom milehet!
Minden rendben van a géppel...
Ha valami gixer lehet, akkor az a gyújtás, de szerintem az is jó.
Majd rajzáson meglesitek ha lesz egy kis idő.
Ja, meg majd gyorsulásin kiderül (vagy beborul...)
Lehet csak az órám szar...
 Grin
Msn-hez mi a cimed????????

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #874 Dátum: 2006 Február 21, 16:50:35 »

Hát nemtom milehet!
Minden rendben van a géppel...
Ha valami gixer lehet, akkor az a gyújtás, de szerintem az is jó.
Majd rajzáson meglesitek ha lesz egy kis idő.
Ja, meg majd gyorsulásin kiderül (vagy beborul...)
Lehet csak az órám szar...
 Grin
Ráadásul nem hosszú váltód van? (Amúgy a szar gyújtás épp elég. Sőt. Vagy csak a karbiban a kehelycső, vagy a főfúvóka környékén van szennyeződés.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #873 Dátum: 2006 Február 21, 16:49:24 »

Es milyenre lenne erdemes cserelni a 28-as karbimat?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon 1303
« Hozzászólás #872 Dátum: 2006 Február 21, 16:48:40 »

Az 1200-esnek kell 120-at menni óra szerint!  De ha az 1600-os is csak 120-at megy ott sem stimmel valami...

Hát nemtom milehet!
Minden rendben van a géppel...
Ha valami gixer lehet, akkor az a gyújtás, de szerintem az is jó.
Majd rajzáson meglesitek ha lesz egy kis idő.
Ja, meg majd gyorsulásin kiderül (vagy beborul...)
Lehet csak az órám szar...
 Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #871 Dátum: 2006 Február 21, 16:48:07 »


ilyen volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #870 Dátum: 2006 Február 21, 16:26:39 »

Én próbáltam 1:1.25-ös áttételű himákat, és bármennyire is akartam érezni, nem történt semmi változás amit közúton megéreztem volna. Pedig levegő és benzin az volt amennyit akartam. Nem is volt bennt sokáig , kivettem és most valaki mást "boldogít".
Lehet hogy van olyan összeállítás ahol kedvező a hatása, széria tengelyhez nem volt jó.

Én még nem próbáltam más áttételű himbákat. Ugye az elv az az, hogy az idők maradnak, csak a szelepnyitás áramlási kersztmetszete nő meg. Én úgy gondolom, hogy hiába nő ez meg, ha van rajta egy gyári dob, igazán nem javítja a töltéscserét, ki kellene nyitni a "másik oldalt" is. De mondom, csak elmélkedem róla, mert nem próbáltam.
A 296-os tengelyről remélem lesz tapasztalatom hamarosan....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #869 Dátum: 2006 Február 21, 16:19:25 »

Ha a tengelyt nem cseréled, csak legfeljebb himbákat más áttételűre, akkor olyan 4200-4500 maximum. Kb 40 lóerős lenne az 1.2-es, de ez csak egy saccolás.
Az 1200-esben 1:1-es himbák vannak, azt érdemes 1:1.1-re cserélni...és a karbit és lecserélném egy újabbra.
Én próbáltam 1:1.25-ös áttételű himákat, és bármennyire is akartam érezni, nem történt semmi változás amit közúton megéreztem volna. Pedig levegő és benzin az volt amennyit akartam. Nem is volt bennt sokáig , kivettem és most valaki mást "boldogít".
Lehet hogy van olyan összeállítás ahol kedvező a hatása, széria tengelyhez nem volt jó.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #868 Dátum: 2006 Február 21, 15:42:11 »


mai termés Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2000


Ex-Mex...

« Hozzászólás #867 Dátum: 2006 Február 21, 15:02:08 »


Megkockáztatom, hogy igen.
Furat 77 mm, löket 64 mm. Sosem szerettem a matekot, de nekem így 1192 cm3-re jön ki négy henger össztérfogata.

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #866 Dátum: 2006 Február 21, 15:00:27 »

Gyakran tisztított jó minőségű sportszűrő, vagy pedig a nagy térfogatú papírbetétes gyári szűrő....esetleg egy K&N betéttel.  Grin Ez utóbbi a legtutibb.


A typ3-nál még az is gond, hogy a sportszűrő a motortér meleg levegőjét szívja... Egyes esetkben a bogárnál is gond ez.

Hangsúlyozom, ott gond a szűrő, ahol a motor legalább 1.6-os, nagy légnyelésű (nagy fordulatú). Egyébként nem számít igazán.


Köszi!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #865 Dátum: 2006 Február 21, 14:55:45 »

Gyárilag 1192 az, csak az okmányiroda szerint 1184 cm3.
Az enyém is ilyen, ezek szerint nem vagyok egyedül...
Akkor szerinted itt is elírták?
http://www.enseratus.de/kostenlose_kleinanzeigen/p_id_is_1733/anzeige_lesen/anzeigenmarkt.html
Meg itt is?
http://www.kaeferfachhandel.de/handel.html

Úgy nézem, hogy a mex bogarak 1184 cm3-ek...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 21, 15:02:24 írta Louy »
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2000


Ex-Mex...

« Hozzászólás #864 Dátum: 2006 Február 21, 14:40:15 »

Értem.
Van egy 84-es mexikói 1200-es motorom...
Papíron 1184 cm3, az hogy lehet, hogy gyárilag nem 1192? Ilyen hengereket nem is lehet kapni sehol....

Gyárilag 1192 az, csak az okmányiroda szerint 1184 cm3.
Az enyém is ilyen, ezek szerint nem vagyok egyedül...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #863 Dátum: 2006 Február 21, 14:39:37 »

Értem.
Van egy 84-es mexikói 1200-es motorom... Azt mondják, hogy ezek egy az egyben megegyeznek az 1600-os motorokkal (főtengely + stb), csak 1200-es hengert, dugót, hengerfejet kaptak...
Elképzelhető, hogy gond nélkül rámegy az 1600-os henger-dugó? Anélkül, hogy a furaton változtatni kellene?
Papíron 1184 cm3, az hogy lehet, hogy gyárilag nem 1192? Ilyen hengereket nem is lehet kapni sehol....

Megmondom a frankót, nem szereltem még ilyen új mexikói 1200-est, nem tudom mi a különbség. Itt majd valaki jól megmondja, de szerintem kisebb olajfuratos, mint az 1.6-osok, valamint az 1.2-es 64 mm löketű, szerintem ha rárakod a 69-es hengereket a hengerfej csavarok is lehet, hogy rövidek lesznek és cserélni kell. Látni kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #862 Dátum: 2006 Február 21, 14:32:03 »

Igen, a hengerfejek elméletileg csereberélhetők, csak a duplaszívós két felső középső csavarja rövidebb, hogy a szívócső elférjen.
Konkrét adatokat nem tudok. Tőcsavar átmérőben is volt különbség, a régiek vékonyabbak.
Értem.
Van egy 84-es mexikói 1200-es motorom... Azt mondják, hogy ezek egy az egyben megegyeznek az 1600-os motorokkal (főtengely + stb), csak 1200-es hengert, dugót, hengerfejet kaptak...
Elképzelhető, hogy gond nélkül rámegy az 1600-os henger-dugó? Anélkül, hogy a furaton változtatni kellene?
Papíron 1184 cm3, az hogy lehet, hogy gyárilag nem 1192? Ilyen hengereket nem is lehet kapni sehol....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #861 Dátum: 2006 Február 21, 14:29:07 »

Hát arra, hogy milyen légszűrővel lehet a legoptimálisabb hatásfokot elérni, hogy szűrjön is, de ne fullasszon...

Gyakran tisztított jó minőségű sportszűrő, vagy pedig a nagy térfogatú papírbetétes gyári szűrő....esetleg egy K&N betéttel.  Grin Ez utóbbi a legtutibb.


A typ3-nál még az is gond, hogy a sportszűrő a motortér meleg levegőjét szívja... Egyes esetkben a bogárnál is gond ez.

Hangsúlyozom, ott gond a szűrő, ahol a motor legalább 1.6-os, nagy légnyelésű (nagy fordulatú). Egyébként nem számít igazán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #860 Dátum: 2006 Február 21, 14:20:29 »

Mire a legjobb megoldás?

Hát arra, hogy milyen légszűrővel lehet a legoptimálisabb hatásfokot elérni, hogy szűrjön is, de ne fullasszon...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #859 Dátum: 2006 Február 21, 14:19:29 »

Stunt:

Milyen távolságra vannak egymástól a (hengerfej) tőcsavarok? Ez a távolság megegyező minden gyári mocinál?

Igen, a hengerfejek elméletileg csereberélhetők, csak a duplaszívós két felső középső csavarja rövidebb, hogy a szívócső elférjen.
Konkrét adatokat nem tudok. Tőcsavar átmérőben is volt különbség, a régiek vékonyabbak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #858 Dátum: 2006 Február 21, 13:27:20 »

Stunt:

Milyen távolságra vannak egymástól a (hengerfej) tőcsavarok? Ez a távolság megegyező minden gyári mocinál?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #857 Dátum: 2006 Február 21, 13:17:06 »

Gondolom magában egy szűrő csere nem okoz jelentős változásokat......mégis, szerintetek mi lenne a legjobb megoldás?

Mire a legjobb megoldás?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #856 Dátum: 2006 Február 21, 13:09:01 »

Akkor pontosítok:
mégis van 16 mm-es olajszívócső és kb ilyen összeállítás lehetséges:
szóval '61-'69-ig és az új brazil blokkoknál ki olajszívócsatornával -> 14.3 mm vagy 15.9 mm
          '70-től nagy olajszívócsatornánál -> 15.9 mm vagy 19.05 mm   

Igen ez így van, mert a CustomSpeedparts-tól vásárolt kiegészítő olajteknőmhöz is ezt a 3 pick-up tube-ot adták.
Tehát 14-16-19 mm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #855 Dátum: 2006 Február 21, 13:04:04 »

Ha a tengelyt is cserélem?

Ha a tengelyt cseréled, akkor a fordulat egy másik karbival és dobbal úgy megemelkedhet (tengelytől függően), hogy beszarik az öszes főtengelycsapágyad, a 2-es osztott csapágy meg 3 mm mélyen belenyomódik a blokkba.

Egy mérsékelt tengellyel az 5000-es maximális fordulat még elfogadható, felette öngyilkosság. Egy kb. 45 igazi lóerőig jó lehet az 1200-es, véleményem szerint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #854 Dátum: 2006 Február 21, 12:59:56 »

Gondolom magában egy szűrő csere nem okoz jelentős változásokat......mégis, szerintetek mi lenne a legjobb megoldás?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #853 Dátum: 2006 Február 21, 12:57:10 »

Akkor pontosítok:
mégis van 16 mm-es olajszívócső és kb ilyen összeállítás lehetséges:
szóval '61-'69-ig és az új brazil blokkoknál ki olajszívócsatornával -> 14.3 mm vagy 15.9 mm
          '70-től nagy olajszívócsatornánál -> 15.9 mm vagy 19.05 mm   

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #852 Dátum: 2006 Február 21, 12:02:32 »

Itt a különbség. Nekem a szívócső (oil pick up tube) 19-es, ez a legnagyobb. 12-16-19, így vannak sorban.
Valamint a főtengely olajfuratainak van egy bizonyos "directional groove"-ja (irányított furat) az új 1.6-os motorokon, amely a csapágy hidrodinamikus kenését segíti. A régebbi és F-es motorokon nincsenek ilyenek.

Sehol sem találok 12-es vagy akár 16-os méretűt (most magam ellen is beszélek, de mentségemre szolgáljon hogy úgy mérettem le...). Csak 2 fajta méret van type 1 hez: 14 -es és '70 után 19-es.

ráadásul itt van ez a samba fórumról (ameriaki okostojások Smiley ):
"
You'll notice that the Mexi cases (made in brazil stamped on them) that are OE Volkswagen approved has the 18mm oil pickup tube. Those cases do not have the type 3 oil filler machined out.
The Brazilian cases has the type 3 block off plate included but they have the 14mm pickup tube.
I was told both OE mexi VW cases and the "universal" brazilian cases are made in the exact place in brazil. Except the "mexi vw authorized" cases comes with larger pickup tubes.
I buy the mexi case just because of the larger 18mm pickup tube. This is the same exact case rimco uses I believe and the ones CB uses for there supercases.
the universal Brazilian due cost less than the OE mexi vw authorized cases.

Also note the "mexi VW case" has no cam plug groove."

'81 Hecho en México
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #851 Dátum: 2006 Február 21, 11:54:31 »

Ha a tengelyt nem cseréled, csak legfeljebb himbákat más áttételűre, akkor olyan 4200-4500 maximum. Kb 40 lóerős lenne az 1.2-es, de ez csak egy saccolás.
Az 1200-esben 1:1-es himbák vannak, azt érdemes 1:1.1-re cserélni...és a karbit és lecserélném egy újabbra.
Ha a tengelyt is cserélem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #850 Dátum: 2006 Február 21, 11:50:46 »

...még a teljesítményekről csak annyit, hogy az átlag bogár 40 lovacskájából azért már lesántult pár telivér és véleményem szerint nagyrésze nincs 35-38 lóerő felett...az 1.6-osok is szűken vannak 45 felett.
Az, hogy ki mit hisz és ki mit hazudik az mindig egy másik világ, én mentem olyan bogárral, ami főtengelyen mérve 65 lóerős volt és bizony az haladt szépen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #849 Dátum: 2006 Február 21, 11:38:47 »

Stunt:
Régebben beszéltünk egy ilyen motorról (régi fórum), kb milyen teljesítmény növekedéssel járna egy ilyen átalakítás? Milyen max motorfordulatot eredményez?

Ha a tengelyt nem cseréled, csak legfeljebb himbákat más áttételűre, akkor olyan 4200-4500 maximum. Kb 40 lóerős lenne az 1.2-es, de ez csak egy saccolás.
Az 1200-esben 1:1-es himbák vannak, azt érdemes 1:1.1-re cserélni...és a karbit és lecserélném egy újabbra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #848 Dátum: 2006 Február 21, 11:34:05 »

Jónapot.
Ezt az ólajtrükkös légszűrőt megfurkálom dolog érdekelne kissé, hát, hogy is van ez?
Ha megfurdancsolom a peremnél, nem lesz az rossz neki, ha bemegy a hideg lég télen?
Már, ha jól értettem, hogy hol kell furkálódni....

Persze, hogy baj. Az is baj, hogy a szűrés hatásfoka is romlik, ezeket a kisebb fojtás oltárán áldozzuk fel.  Egyébként nagy fordulatot (nagy légsebességet) úgysem lehet ezzel a szűrővel csinálni, mert kiveszi az olajat is, pláne ha rendesen szintig van töltve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1987 1988 1989 1990 1991 [1992] 1993 1994 1995 1996 1997 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.