www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:31:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13197195 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72595 Dátum: 2014 Augusztus 06, 05:38:54 »

Meleg motort melegben padlógázzal indíts, nem puNpálva.

Én erre csak tippelek, de van sok jel, ami azt igazolja, hogy évekig a kert dísze lehetett, eladásra rakhatták össze.

Megnézetem a tűszelepet akkor majd. Smiley Köszönöm a tippeket. Smiley Kályha mellől indulni nem tudok sajnos, tudom, hogy eretnekség, meg főbe lőtök érte, de nincs garázsom. Sad
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72594 Dátum: 2014 Augusztus 05, 21:22:50 »

Ha jól tudom ez egy sokáig állt nemrég feltámasztott autó.

Én erre csak tippelek, de van sok jel, ami azt igazolja, hogy évekig a kert dísze lehetett, eladásra rakhatták össze.

Megnézetem a tűszelepet akkor majd. Smiley Köszönöm a tippeket. Smiley Kályha mellől indulni nem tudok sajnos, tudom, hogy eretnekség, meg főbe lőtök érte, de nincs garázsom. Sad


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72593 Dátum: 2014 Augusztus 05, 21:19:15 »

Az oválba azt hiszem jó lenne. Mit kóstál?

Ha ilyen kell, nekem van egy pár. A koszon kívül nincs baja.

1303LS
« Hozzászólás #72592 Dátum: 2014 Augusztus 05, 21:17:40 »

A gyújtás mint rendszer talán nem lehet baja, mert az a rotort kivéve teljesen új. A karbi elvileg jó, azért megnézetem majd a szerelőmmel. Smiley Másra nem nagyon tudok tippelni, szelephézag lett még beállítva.

Viszont csinál olyat is a gép, amikor el kell vennem a lábamat a gázról hirtelen, akkor ugye elkezd dolgozni a motorfék, és ilyenkor durran egyet a kipufogó. Nem tudom, ez mitől van, de szerintem ez sem egészséges. Lehet segít valamit, valószínűleg Ti jobban tudjátok, mint én. Cheesy
Ha befolyik a tűszelep PICIKÉT akkor menet közben nem veszed észre, max fél, 1 literrel többet eszik, meg kormolja a gyertyát.
Ha befolyik a tűszelep PICIKÉT akkor leállításkor -mivel az AC nyomás alatt tart némi mennyiséget- túlfolyik a karbi, magas lesz a  benzinszint, esetleg be is folyik a torokba. Ilyenkor melegen nem fog könnyen indulni.
Ha befolyik a tűszelep PICIKÉT akkor leállításkor -mivel az AC nyomás alatt tart némi mennyiséget- túlfolyik a karbi, magas lesz a  benzinszint, esetleg be is folyik a torokba. Majd másnap reggelre a befolyt lé elpárolog a motor pedig hidegen újjongva veszi tudomásul, hogy a magas benzinszint miatt kicsit többet kap.
Ha befolyik a tűszelep PICIKÉT akkor állítgatáskor könnyen becsapja a mestert aki a PICIKE többlet benzin miatt máshonnan fog elvenni egy kicsit. Na ilyenkor mi történik? Na???? Viszont csinál olyat is a gép, amikor el kell vennem a lábamat a gázról hirtelen, akkor ugye elkezd dolgozni a motorfék, és ilyenkor durran egyet a kipufogó. Na.  Grin
Ne állíts el semmit.
egy 30+ éves rendszernél nem jelentheted ki, hogy azért tiszta, mert két hete tiszta volt.
SZűrő takarítás, esetleg tűszelep csere.
Elindulni  kályhától....
Ha jól tudom ez egy sokáig állt nemrég feltámasztott autó.
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72591 Dátum: 2014 Augusztus 05, 21:13:49 »

Ha ilyen kell, nekem van egy pár. A koszon kívül nincs baja.


Köszi de nekem nem jó, ez '58 előttibe való. Smiley  de azért köszi!!
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72590 Dátum: 2014 Augusztus 05, 21:08:54 »

egy 30+ éves rendszernél nem jelentheted ki, hogy azért tiszta, mert két hete tiszta volt. az is lehet, hogy olyan koszdarab lazult fel a takarítás során, ami később vált le, stb. én már 2* pucoltam ki a karbikat, pedig azok is rendben voltak. a benzinszűrőm pl alul fekete volt 3-4000km után, utána hiába volt minden új/kitakarított, jöhetett a régi részből a mocsok

Mondjuk ez is jogos. Majd kiderül, köszönöm Tőled is az észrevételt. Smiley


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72589 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:56:38 »

mágus és 1303LS, köszönöm a válaszotokat.

A karbit elvileg beállította, meg kitakarította a szerelőm, azzal talán nincs gond. Az automata szívatóval volt gond, a cekasz cserélve lett. Azelőtt fogyasztott a kis 1.2-es motor 12 litert, most egy olyat sikerült csinálni (Győr-Bp-Gyömrő-Bp-Győr) hogy 410 km alatt ivott meg a gép 32 liter üzemanyagot, ez 7.9-re jön ki. Smiley (a városi fogyasztás sem több 9-nél)
Nem tartom magamat egy műszaki antitálentumnak, de a karbihoz nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlnék, mert tuti elrontok valamit.

Hidegen mindig indul elsőre, ritkán másodikra. Meleg motornál voltak gondok, de tízet még sose kellett indítóznom (maximum hármat, de ritkán). :/ Most talán jó lesz, holnap reggel kíváncsi leszek, mit produkál.

Illetve amíg a motor nem melegedett be, előszeretettel elszöktek a lovak három hengerezés miatt. Így arra jutottam, hogy indulás előtt (ha hidegebb volt az éjjel) akkor hagyom 3-4 percet alapjáraton, hadd melegedjen, akkor nem érzem, hogy rángatna. 2 km-re lakom a munkahelyemtől, ha nem hagytam melegedni, a három hengerezés pont elmúlik, mire hazaérek vele. Szoktam vele hosszabb távra is menni, illetve néha ki szoktam menni a városból, hadd menjen, ne lustuljon el.
egy 30+ éves rendszernél nem jelentheted ki, hogy azért tiszta, mert két hete tiszta volt. az is lehet, hogy olyan koszdarab lazult fel a takarítás során, ami később vált le, stb. én már 2* pucoltam ki a karbikat, pedig azok is rendben voltak. a benzinszűrőm pl alul fekete volt 3-4000km után, utána hiába volt minden új/kitakarított, jöhetett a régi részből a mocsok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72588 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:55:15 »

Nem azért, de valami beállítási gond lesz ott azért, ha eddig se ugrott melegen...

A gyújtás mint rendszer talán nem lehet baja, mert az a rotort kivéve teljesen új. A karbi elvileg jó, azért megnézetem majd a szerelőmmel. Smiley Másra nem nagyon tudok tippelni, szelephézag lett még beállítva.

Viszont csinál olyat is a gép, amikor el kell vennem a lábamat a gázról hirtelen, akkor ugye elkezd dolgozni a motorfék, és ilyenkor durran egyet a kipufogó. Nem tudom, ez mitől van, de szerintem ez sem egészséges. Lehet segít valamit, valószínűleg Ti jobban tudjátok, mint én. Cheesy


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72587 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:47:49 »

mágus és 1303LS, köszönöm a válaszotokat.

A karbit elvileg beállította, meg kitakarította a szerelőm, azzal talán nincs gond. Az automata szívatóval volt gond, a cekasz cserélve lett. Azelőtt fogyasztott a kis 1.2-es motor 12 litert, most egy olyat sikerült csinálni (Győr-Bp-Gyömrő-Bp-Győr) hogy 410 km alatt ivott meg a gép 32 liter üzemanyagot, ez 7.9-re jön ki. Smiley (a városi fogyasztás sem több 9-nél)
Nem tartom magamat egy műszaki antitálentumnak, de a karbihoz nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlnék, mert tuti elrontok valamit.

Hidegen mindig indul elsőre, ritkán másodikra. Meleg motornál voltak gondok, de tízet még sose kellett indítóznom (maximum hármat, de ritkán). :/ Most talán jó lesz, holnap reggel kíváncsi leszek, mit produkál.

Illetve amíg a motor nem melegedett be, előszeretettel elszöktek a lovak három hengerezés miatt. Így arra jutottam, hogy indulás előtt (ha hidegebb volt az éjjel) akkor hagyom 3-4 percet alapjáraton, hadd melegedjen, akkor nem érzem, hogy rángatna. 2 km-re lakom a munkahelyemtől, ha nem hagytam melegedni, a három hengerezés pont elmúlik, mire hazaérek vele. Szoktam vele hosszabb távra is menni, illetve néha ki szoktam menni a városból, hadd menjen, ne lustuljon el.
Nem azért, de valami beállítási gond lesz ott azért, ha eddig se ugrott melegen...

Bácsi Győző
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72586 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:34:57 »

mágus és 1303LS, köszönöm a válaszotokat.

A karbit elvileg beállította, meg kitakarította a szerelőm, azzal talán nincs gond. Az automata szívatóval volt gond, a cekasz cserélve lett. Azelőtt fogyasztott a kis 1.2-es motor 12 litert, most egy olyat sikerült csinálni (Győr-Bp-Gyömrő-Bp-Győr) hogy 410 km alatt ivott meg a gép 32 liter üzemanyagot, ez 7.9-re jön ki. Smiley (a városi fogyasztás sem több 9-nél)
Nem tartom magamat egy műszaki antitálentumnak, de a karbihoz nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlnék, mert tuti elrontok valamit.

Hidegen mindig indul elsőre, ritkán másodikra. Meleg motornál voltak gondok, de tízet még sose kellett indítóznom (maximum hármat, de ritkán). :/ Most talán jó lesz, holnap reggel kíváncsi leszek, mit produkál.

Illetve amíg a motor nem melegedett be, előszeretettel elszöktek a lovak három hengerezés miatt. Így arra jutottam, hogy indulás előtt (ha hidegebb volt az éjjel) akkor hagyom 3-4 percet alapjáraton, hadd melegedjen, akkor nem érzem, hogy rángatna. 2 km-re lakom a munkahelyemtől, ha nem hagytam melegedni, a három hengerezés pont elmúlik, mire hazaérek vele. Szoktam vele hosszabb távra is menni, illetve néha ki szoktam menni a városból, hadd menjen, ne lustuljon el.


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
1303LS
« Hozzászólás #72585 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:20:58 »

de egyik pillanatról a másikra.
Kis kosz kerülhetett a tűszelep alá a karbiban és túlfolyik. Nme zár rendesen a benzinszint elérésekor, de csak annyira keveset ereszt túl, hogy azt a motor menet közben észrevétlenül megeszi, persze sokat fogyaszt és kormol.
Kis kosz simán túl is mehet és havaj, de ott is ragadhat hosszú időre.
Előbb többször pucold ki a tűszelepet, meg akkor már magát a karbit is, ne állíts, ne hajlítgass el semmit, ha eddig jó volt.
Az úszót még megnézheted, hogy nem-e lukadt ki és benne lötyög a benzin.
Ócska utángyártott tűszelepet csak alegvégső esetben vegyél.
Cserélj szűrőt a benzincsöveken, vagy tegyél be egyet ha nincs. A több, jobb.  Grin
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #72584 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:14:40 »

Szerintem nem kapcsol ki a szivató, vagy pedig nem jól van beállítva a karbid. Túl sokat kap, nem tudja elégetni a szikra a sok benzint.  Melegen azért nem indul, hiden nincs gond (vagy félmelegen), mert ott igényli a dús keveréket. Szerintem
Sziasztok!

Picit más téma...

Mitől lehet egy merő korom az összes gyújtógyertyám? 1000 km-t futott BOSCH gyertyák.

Nagyon nehezen indult az autó, de egyik pillanatról a másikra. Mikor elindultam ma vele, pöcc-röff, aztán mikor elindultam volna a parkolóból (10 perc után), tizedikre se indult be, utána beindult, de igen akadozva, egyenetlenül járt.

Elmentem a dolgomra haver autójával, mikor visszaértem, beindult elsőre a gép. Ismét elmentem a dolgomra, és ott is baromi nehezen indult be az autó. Hazaértem, kivettem az összes gyertyát, megpucoltam, 3x beindítottam egymás után, mindegyik alkalommal pöcc-röff. Kíváncsi leszek rá holnap reggel is.

Mitől lehettek kormosak? (főleg a vezetőoldali hengersor nézett ki csúnyán)

Előre is köszi!
Széth Cheesy
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72583 Dátum: 2014 Augusztus 05, 20:08:36 »

Sziasztok!

Picit más téma...

Mitől lehet egy merő korom az összes gyújtógyertyám? 1000 km-t futott BOSCH gyertyák.

Nagyon nehezen indult az autó, de egyik pillanatról a másikra. Mikor elindultam ma vele, pöcc-röff, aztán mikor elindultam volna a parkolóból (10 perc után), tizedikre se indult be, utána beindult, de igen akadozva, egyenetlenül járt.

Elmentem a dolgomra haver autójával, mikor visszaértem, beindult elsőre a gép. Ismét elmentem a dolgomra, és ott is baromi nehezen indult be az autó. Hazaértem, kivettem az összes gyertyát, megpucoltam, 3x beindítottam egymás után, mindegyik alkalommal pöcc-röff. Kíváncsi leszek rá holnap reggel is.

Mitől lehettek kormosak? (főleg a vezetőoldali hengersor nézett ki csúnyán)

Előre is köszi!
Széth Cheesy


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #72582 Dátum: 2014 Augusztus 05, 13:22:24 »

na kérem Bélának lesz igaza! Smiley

Ami nekem van az '67 utáni kapaszkodó. (nem értem miért ezt kaptam az autóhoz.... )
Amit a Józsi muatott az '58 előtti... Smiley

'58-'67 közt ez van: ((mehetek a Bakáts térre... )


Ha ilyen kell, nekem van egy pár. A koszon kívül nincs baja.


[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72581 Dátum: 2014 Augusztus 05, 10:49:07 »

A kormány levétele egyszerű, arra figyelj, hogy óvatosan pattintsd ki a dudát (ne törjenek a fülecskék).
Nem vagyok nagyon otthon a témában, de a kormányburkolatot sem nehéz leszedni, viszont a kapcsolót tuti ki kell venni, hogy hozzáférj a kontaktusokhoz (már ha egyáltalán így sikerül).
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72580 Dátum: 2014 Augusztus 05, 10:42:33 »

Az is lehet, hogy a kapcsoló kontaktusai kicsit megégtek. Ha hozzáférsz, csiszold meg azokat is.


Szia!

Na megnéztem a tartályon a motort, akksiról megy. Egyébként jól pofán is fröcskölt az ablakmosó-folyadék mikor beindítottuk akksiról. Cheesy Szóval a tartály jó.

A kormányoszlopon lévő bajuszkapcsoló kontaktusaira gondolsz? Arra ötletem sincs, hogy kéne hozzáférni, a kormányt le lehet venni, mert talán 27-es kulcs kell hozzá (legalábbis ennyire tippelek, krova, vagy hasonló). Illetve ha valahogy le lehet szedni a kormánykerék mögötti burkolatot, úgy is hozzá lehetne férni?... Cheesy Látszik, hogy még nagyon kezdő vagyok Bogárból Cheesy

Köszi az eddigi segítségeteket. A mosó egyébként nincs relézve ugye? Azért tippelek a bajuszkapcsoló hibájára, mert mikor magam felé meghúzom, hogy spricceljen, semmi kapcsolási érzete sincs, hogy egyáltalán történne benne valami. Huh Nincs kedvem leszedni a kormányt, de mivel amúgy is csereérett, egyszer lehet megjátszom ezt a hadműveletet. Shocked Vezetéket meg tudnék kivinni a mosóig, mert van hol. Smiley


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #72579 Dátum: 2014 Augusztus 04, 23:06:14 »

Első 15eFt és a hátsó 20eFt.

Ez az a fele, ahol a lentebbi képen a vonóhorog nyomata volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #72578 Dátum: 2014 Augusztus 04, 23:05:58 »

Es mennyibe kerult ?
Első 15eFt és a hátsó 20eFt.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72577 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:59:55 »

Nem ez a fajta való oda. Neked is olyan kell, mint nekem. Vízszintesen 2 csavaros felfogatásos.

na kérem Bélának lesz igaza! Smiley

Ami nekem van az '67 utáni kapaszkodó. (nem értem miért ezt kaptam az autóhoz.... )
Amit a Józsi muatott az '58 előtti... Smiley

'58-'67 közt ez van: ((mehetek a Bakáts térre... )

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=413349





« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 04, 23:05:00 írta Sompi »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72576 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:15:08 »

Nehéz felrakni, mert a csavar hossz számít nagyon. Menet van a felhegesztett tartóba, és a csavar méretre vágásánál nem kap bele, és tényleg nehéz eltalálni a hosszúságot.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72575 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:10:08 »

Nem ez a fajta való oda. Neked is olyan kell, mint nekem. Vízszintesen 2 csavaros felfogatásos.

Bélám a gyári prospektus szar???????   Huh Huh Huh Huh
Szűr Gabiéra leszek kíváncsi.... Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72574 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:08:59 »

Hello Urak!

Hátha valaki képben van...
Nem ez a fajta való oda. Neked is olyan kell, mint nekem. Vízszintesen 2 csavaros felfogatásos.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72573 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:07:15 »

Forrasztás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72572 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:06:11 »

Mágnes a segítségem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72571 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:04:02 »

Igy tudod megcsinálni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72570 Dátum: 2014 Augusztus 04, 22:01:46 »

az oszlopon lévő likak alapján valóban több köze van ennek hozzá, de nem ilyen kapaszkodót kaptam az autóval, és a gyári prospektus szerint is az újabb van benne már....
Nézd meg, hogy van-e másik tartó, vagy egyszerűen belefúrtak a lemezbe, és azért lemezcsavaros. A tartó az régi modell. Nekem ilyen van egyből felismertem.
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72569 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:53:25 »

Ez fogja.
az oszlopon lévő likak alapján valóban több köze van ennek hozzá, de nem ilyen kapaszkodót kaptam az autóval, és a gyári prospektus szerint is az újabb van benne már....
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72568 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:51:38 »

szerintem nem jó helyen keresed a lukakat...

hát '65-ös gyári prospektus alapján keresem.... Sad

« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 04, 21:53:51 írta Sompi »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72567 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:49:42 »

Ez fogja.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72566 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:47:39 »

Ha ez segítség.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72565 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:45:38 »

Hello Urak!

Hátha valaki képben van... "B" oszlopra ogyan megy fel a kapaszkodó???
Azt hittem kézenfekvő, de most nem tűnik annak... ????  Huh Huh Huh

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ha ez segítség.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72564 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:42:39 »

biztos, hogy ezek a csavarjai?
szerintem valami metrikus szarnak kéne lennie, nem ilyen lemezcsavarnak.
nem, jók ezek a csavarok, ezek valók oda!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72563 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:40:26 »

Hello Urak!

Hátha valaki képben van... "B" oszlopra ogyan megy fel a kapaszkodó???
Azt hittem kézenfekvő, de most nem tűnik annak... ????  Huh Huh Huh

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
biztos, hogy ezek a csavarjai?
szerintem valami metrikus szarnak kéne lennie, nem ilyen lemezcsavarnak.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72562 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:22:49 »

Hello Urak!

Hátha valaki képben van... "B" oszlopra ogyan megy fel a kapaszkodó???
Azt hittem kézenfekvő, de most nem tűnik annak... ????  Huh Huh Huh

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
szerintem nem jó helyen keresed a lukakat...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #72561 Dátum: 2014 Augusztus 04, 21:13:21 »

Hello Urak!

Hátha valaki képben van... "B" oszlopra ogyan megy fel a kapaszkodó???
Azt hittem kézenfekvő, de most nem tűnik annak... ????  Huh Huh Huh



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72560 Dátum: 2014 Augusztus 04, 20:48:35 »

Az is lehet, hogy a kapcsoló kontaktusai kicsit megégtek. Ha hozzáférsz, csiszold meg azokat is.

Szia!

Az akksitól majd megtáplálom holnap, kíváncsi leszek. A biztitáblát nem néztem, az egyik saru a tartályra csatlakozó vezetéken el volt törve, a vezeték belül eléggé zöld volt, de letakarítottam csiszolópapírral, illetve a mosótartály csatlakozói is kaptak kis drótkefével. Smiley A 6V-ot én is arra tippelem, hogy valahol gubanc van, mert amikor megvettem a gépet, akkor is 10-15 másodpercig húzni kellett a mosó kapcsolóját, mert csak akkor jött a lötty, és akkor se jól. Itthon feltöltöttük a tartályt, beállítottuk a fúvókákat, akkor jó volt, azóta nem nagyon használtam. Cheesy (esőben nem szoktam mosni, csak törölni) Grin

Köszönöm az észrevételedet! (remélem, azért a bajuszkapcsolót nem kell cserélni, nincs kedvem leszedni a kormányt Cheesy (meg perpillanat tapasztalatom sincs benne)
1303LS
« Hozzászólás #72559 Dátum: 2014 Augusztus 04, 20:01:26 »

Én a Csikósék újabb bejelentkezését várom már, de csak ilyen uborkaszezoni marhaságok vannak.
Elfolyt a benzin a balenóból, meg elszakadt a szuzuki központizármotorjának a vezetéke.....  Tongue
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72558 Dátum: 2014 Augusztus 04, 19:12:16 »

A következőket tenném:
- közvetlen az akksiról megtáplálnám az ablakmosót, ha így működik a motor, akkor az jó.
- azért lehet 6V a vezeték végén, mert valahol kontakthiba van, nagy az átmeneti ellenállás: végigköveted a vezetéket, megcsiszatolod a csatlakozásait, ellenőrzöd a biztosítéktáblát.

Szia!

Az akksitól majd megtáplálom holnap, kíváncsi leszek. A biztitáblát nem néztem, az egyik saru a tartályra csatlakozó vezetéken el volt törve, a vezeték belül eléggé zöld volt, de letakarítottam csiszolópapírral, illetve a mosótartály csatlakozói is kaptak kis drótkefével. Smiley A 6V-ot én is arra tippelem, hogy valahol gubanc van, mert amikor megvettem a gépet, akkor is 10-15 másodpercig húzni kellett a mosó kapcsolóját, mert csak akkor jött a lötty, és akkor se jól. Itthon feltöltöttük a tartályt, beállítottuk a fúvókákat, akkor jó volt, azóta nem nagyon használtam. Cheesy (esőben nem szoktam mosni, csak törölni) Grin

Köszönöm az észrevételedet! (remélem, azért a bajuszkapcsolót nem kell cserélni, nincs kedvem leszedni a kormányt Cheesy (meg perpillanat tapasztalatom sincs benne)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 04, 19:14:07 írta Széth »


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72557 Dátum: 2014 Augusztus 04, 19:07:25 »

A következőket tenném:
- közvetlen az akksiról megtáplálnám az ablakmosót, ha így működik a motor, akkor az jó.
- azért lehet 6V a vezeték végén, mert valahol kontakthiba van, nagy az átmeneti ellenállás: végigköveted a vezetéket, megcsiszatolod a csatlakozásait, ellenőrzöd a biztosítéktáblát.
 

Sziasztok!

Nem megy az ablakmosóm.

Hozzáteszem, valami Fiat tartály van benne, két drót megy rá, az egyik drót letörött a szivattyújáról (test van). A két vezetéken ha bekapcsolom a mosót is, 6V egyenfeszültség jelenik meg (12V-os 1303-nál, érdekes....) de ez nem forgatja a szivattyút, és ezáltal nincs ablakmosás se. Lehet, be kéne szereznem egy eredeti tartályt, és azzal megpróbálni?

De azért azt se hiszem, hogy ez az 5-6V körüli érték normális lenne.

Ötletek? Huh
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72556 Dátum: 2014 Augusztus 04, 19:02:24 »

Sziasztok!

Nem megy az ablakmosóm.

Hozzáteszem, valami Fiat tartály van benne, két drót megy rá, az egyik drót letörött a szivattyújáról (test van). A két vezetéken ha bekapcsolom a mosót is, 6V egyenfeszültség jelenik meg (12V-os 1303-nál, érdekes....) de ez nem forgatja a szivattyút, és ezáltal nincs ablakmosás se. Lehet, be kéne szereznem egy eredeti tartályt, és azzal megpróbálni?

De azért azt se hiszem, hogy ez az 5-6V körüli érték normális lenne.

Ötletek? Huh


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.