www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 02:33:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14853684 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71811 Dátum: 2014 Május 13, 19:18:27 »

fostos perion akksikkal 10+ éveket elmászkálok.
ez a polémia kezd elfajulni a jó gyertya-szar gyertya mintájára.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #71810 Dátum: 2014 Május 13, 18:50:22 »

Cimborám Honda VTX 1800-ban, amit újan vett 2002-ben, most pusztult meg a gyári akksi, pedig sohasem volt sem töltve, sem kivéve a motorból.
12 évet bírt a gyári Yuasa akksi.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71809 Dátum: 2014 Május 13, 17:56:09 »

igen mértük, nagy fordulaton sokat töltött, de máshogy nem lehetett beállítani mert különben meg alapjáraton nem volt töltés, az meg megint nem jó, mert én sokat városban állok lámpáknál és 4X45w muzsika is megy állandó jelleggel, szóval nekem kell a jó töltés alapjáraton is. lehet, hogy a skoda cucc miatt nem volt tuti, de most már remélem frankó lesz ha ráköltök 15-öt.
El kell, hogy keserítselek. Az új feszszabályzóval se fog 13,8V többet tölteni. Alapjáraton meg végképp nem.
Neked generátorra van szükséged.

Lehet esetleg az alapjárat megemelésével játszani, de úgyis generátor lesz a vége vagy 2 évente akksi csere.
Szerelj bele Volt mérőt, hogy legalább lásd hétvégente mennyit kéne visszatölteni egy hálózati töltővel.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71808 Dátum: 2014 Május 13, 17:51:41 »

Yuasa akksi.
Egyéb kérdés?
Tudok én is ellenpéldát.
A régi "eredeti" szovjet akkuk a 10 évet simán birták.
Még a 223-as  Varsómban dolgozó akkuval jártam ugy,hogy a pusztulás jeleit produkálta,kicsavartuk a dugókat,kiönt,slaggal átöblités,ujra savazás,töltés(ez ugy történt,hogy betettük a gépbe,betoltuk,oszt irány a Balaton) és még 4 évig tette a dolgát.
De ez az igazi szurkos szigetelésü klasszikus darab volt,ahol,ha 6 volt kellett,beütöttem egy szeget a 3, cella kiálló nyulványára,oszt szép volt az élet! Cheesy
Ja, nem voltak úri huncutságok: elektromos ablak, nagy zene, stb...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71807 Dátum: 2014 Május 13, 17:30:32 »

Cimborám Honda VTX 1800-ban, amit újan vett 2002-ben, most pusztult meg a gyári akksi, pedig sohasem volt sem töltve, sem kivéve a motorból.
12 évet bírt a gyári Yuasa akksi.
Tudok én is ellenpéldát.
A régi "eredeti" szovjet akkuk a 10 évet simán birták.
Még a 223-as  Varsómban dolgozó akkuval jártam ugy,hogy a pusztulás jeleit produkálta,kicsavartuk a dugókat,kiönt,slaggal átöblités,ujra savazás,töltés(ez ugy történt,hogy betettük a gépbe,betoltuk,oszt irány a Balaton) és még 4 évig tette a dolgát.
De ez az igazi szurkos szigetelésü klasszikus darab volt,ahol,ha 6 volt kellett,beütöttem egy szeget a 3, cella kiálló nyulványára,oszt szép volt az élet! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71806 Dátum: 2014 Május 13, 17:22:03 »

Az akkunak nem kell ilyen baj,megpusztul az "magától" is.
Igaz,hogy noném darab,de 2 is volt,ami a Wagonerben pontosan 2 év+1nap után adta meg magát.
Be van ezekbe a mai darabokba kodolva az elmulás,mint a laptop akksikba.

Cimborám Honda VTX 1800-ban, amit újan vett 2002-ben, most pusztult meg a gyári akksi, pedig sohasem volt sem töltve, sem kivéve a motorból.
12 évet bírt a gyári Yuasa akksi.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71805 Dátum: 2014 Május 13, 17:21:43 »

Az akkunak nem kell ilyen baj,megpusztul az "magától" is.
Igaz,hogy noném darab,de 2 is volt,ami a Wagonerben pontosan 2 év+1nap után adta meg magát.
Be van ezekbe a mai darabokba kodolva az elmulás,mint a laptop akksikba.

meg mint minden más egyébbe is

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71804 Dátum: 2014 Május 13, 17:19:28 »

ja és 1 vadi új akkum is oda lett 2 év alatt mert valószínűleg megfőzte azt is, ugyanis az összes folyadékot kigőzölte belőle a nagy áram, csak már későn jöttem rá hogy üres az akksi Undecided
Az akkunak nem kell ilyen baj,megpusztul az "magától" is.
Igaz,hogy noném darab,de 2 is volt,ami a Wagonerben pontosan 2 év+1nap után adta meg magát.
Be van ezekbe a mai darabokba kodolva az elmulás,mint a laptop akksikba.

Tóth Zoltán
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71803 Dátum: 2014 Május 13, 17:15:08 »

de az is érdekes volt ahogy most elromlott a fesszab, mert a piros visszajelző is gázadásra erősödött, de olyan dúrván hogy a végén ki is égett az izzó. szóval rendbe kell itt tenni a dolgokat amíg le nem ég valami tényleg  Tongue

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71802 Dátum: 2014 Május 13, 17:12:35 »

ja és 1 vadi új akkum is oda lett 2 év alatt mert valószínűleg megfőzte azt is, ugyanis az összes folyadékot kigőzölte belőle a nagy áram, csak már későn jöttem rá hogy üres az akksi Undecided

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71801 Dátum: 2014 Május 13, 17:08:22 »

megmértétek?
szerintem minden dinamósban erősödik a világítás gázadásra, mert alapjáraton nincs meg a (max) töltés, csak gázra

igen mértük, nagy fordulaton sokat töltött, de máshogy nem lehetett beállítani mert különben meg alapjáraton nem volt töltés, az meg megint nem jó, mert én sokat városban állok lámpáknál és 4X45w muzsika is megy állandó jelleggel, szóval nekem kell a jó töltés alapjáraton is. lehet, hogy a skoda cucc miatt nem volt tuti, de most már remélem frankó lesz ha ráköltök 15-öt.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71800 Dátum: 2014 Május 13, 16:28:36 »

Kösz az infókat, csütörtökön érkezik egy ilyen bosch, aztán kipróbáljuk, de tartalékba rendeltem egy kispókét is. Tény hogy a régi mechanikus nem volt az igazi mert erősödött a műszerfalvilágítás gázadásra, meg az akksikat is gyorsan kiütötte,szerintem túltöltött, de azért 6 évet csak kibírt
megmértétek?
szerintem minden dinamósban erősödik a világítás gázadásra, mert alapjáraton nincs meg a (max) töltés, csak gázra
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71799 Dátum: 2014 Május 13, 16:25:09 »

Kösz az infókat, csütörtökön érkezik egy ilyen bosch, aztán kipróbáljuk, de tartalékba rendeltem egy kispókét is. Tény hogy a régi mechanikus nem volt az igazi mert erősödött a műszerfalvilágítás gázadásra, meg az akksikat is gyorsan kiütötte,szerintem túltöltött, de azért 6 évet csak kibírt

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71798 Dátum: 2014 Május 13, 16:09:20 »

Az amit Stunt is dicsér, az dinamóhoz jó, ez 100%. És én is csak ajánlani tudom. Már építettem be párat és nem csak, hogy stabilan működik, de a felfogatási pontjai is azonosak a gyárival, és nem mókolt vezetékek esetén mindenféle átalakítás nélkül 5 perc alatt le tudod vele cserélni a gyárit.

Azt értem hogy jobb mint a mechanikus, de ha generátorhoz való ( ra van írva) akkor dinangohoz nem jo szerintem. Vagy tévedek???
En is inkább elektro most szerelnek be de ha 15 helyett van 5 ért is a mi jo hozzá akkor nem szeretnék 15ért venni.
Szóval en továbbra is azt nem tudom hogy ha a 3 csatis jo, hogyan lehet beépíteni a rendszerbe fájdalom mentesen?

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71797 Dátum: 2014 Május 13, 14:49:44 »


hmm,kösz. bár nekem Skoda van rajta, lehet ahhoz is át van mókolva már

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #71796 Dátum: 2014 Május 13, 14:30:35 »

Generador = dinamó
Alternador = generátor

Köszönöm! Smiley
Akkor van egy jo feszszabályzóm. Smiley
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #71795 Dátum: 2014 Május 13, 13:54:21 »

a kispókéval én is szemezgettem, sőt tartalékba lehet veszek is, de az gyengébb, csak 16A, a bogárnak több kell, nem?


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71794 Dátum: 2014 Május 13, 13:38:36 »

a kispókéval én is szemezgettem, sőt tartalékba lehet veszek is, de az gyengébb, csak 16A, a bogárnak több kell, nem?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71793 Dátum: 2014 Május 13, 13:32:06 »

Azt értem hogy jobb mint a mechanikus, de ha generátorhoz való ( ra van írva) akkor dinangohoz nem jo szerintem. Vagy tévedek???
En is inkább elektro most szerelnek be de ha 15 helyett van 5 ért is a mi jo hozzá akkor nem szeretnék 15ért venni.
Szóval en továbbra is azt nem tudom hogy ha a 3 csatis jo, hogyan lehet beépíteni a rendszerbe fájdalom mentesen?

Generador = dinamó
Alternador = generátor

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #71792 Dátum: 2014 Május 13, 12:26:31 »


Ez téves.
Az a fesz szabályzó pontosan dinamóshoz van, de elektronikus, úgy értem, hogy solid state elemekből épül fel, nem pedig a hagyományos dupla tekercses (mechanikus) feszültség szabályzó. Sokkal jobb, mint a régi, mert pontosan tartja a feszültséget, kicsit feljebb, mint a mechanikus és megbízható is, legalább annyira, mint az öreg darabok.


Azt értem hogy jobb mint a mechanikus, de ha generátorhoz való ( ra van írva) akkor dinangohoz nem jo szerintem. Vagy tévedek???
En is inkább elektro most szerelnek be de ha 15 helyett van 5 ért is a mi jo hozzá akkor nem szeretnék 15ért venni.
Szóval en továbbra is azt nem tudom hogy ha a 3 csatis jo, hogyan lehet beépíteni a rendszerbe fájdalom mentesen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71791 Dátum: 2014 Május 13, 10:57:06 »

elfüstölt a fesszab a bogaramban, dinamós. csak ezt találom a neten. van valakinek tapasztalata ezzel? jóféle? vagy esetleg kispolskiét mondták még.



Jó féle.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71790 Dátum: 2014 Május 13, 10:56:10 »

őőőő erre a BOSCH-ra az vagyon írva hogy generátorhoz való! Bár lehet hogy csak illusztráció a Hudáknál.
Nekem is éppen fesszabot kéne venni, én is nézegettem a kispók dimangós fesszabot, hiszen nem mindegy hogy 14ezer, vagy 4.700.-....
konkrétan ezt: http://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=44&products_id=893

de egyenlőre fogalmm sincs hogyan lehet összehozni a ezt a háromlábas cuccot az 5 "lábas" kábelezéssel (D+, DF, B+2x, 61)

<beszúrt kép törölve>



Ez téves.
Az a fesz szabályzó pontosan dinamóshoz van, de elektronikus, úgy értem, hogy solid state elemekből épül fel, nem pedig a hagyományos dupla tekercses (mechanikus) feszültség szabályzó. Sokkal jobb, mint a régi, mert pontosan tartja a feszültséget, kicsit feljebb, mint a mechanikus és megbízható is, legalább annyira, mint az öreg darabok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #71789 Dátum: 2014 Május 13, 10:50:18 »

postával együtt egy ötezresért küldök ha kell,csakelőbb ki kell próbáljam nehogy az legyen hogy szar a dinamód ami leégeti a szabályzót aztán megy a hőbörgés....
Ilyen feltételekkel örömmel elfogadom az ajánlatod! Köszönöm szépen! Smiley hova utalhatok??
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71788 Dátum: 2014 Május 13, 10:16:49 »

őőőő erre a BOSCH-ra az vagyon írva hogy generátorhoz való! Bár lehet hogy csak illusztráció a Hudáknál.
Nekem is éppen fesszabot kéne venni, én is nézegettem a kispók dimangós fesszabot, hiszen nem mindegy hogy 14ezer, vagy 4.700.-....
konkrétan ezt: http://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=44&products_id=893

de egyenlőre fogalmm sincs hogyan lehet összehozni a ezt a háromlábas cuccot az 5 "lábas" kábelezéssel (D+, DF, B+2x, 61)

<beszúrt kép törölve>

postával együtt egy ötezresért küldök ha kell,csakelőbb ki kell próbáljam nehogy az legyen hogy szar a dinamód ami leégeti a szabályzót aztán megy a hőbörgés....

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #71787 Dátum: 2014 Május 13, 10:03:53 »

elfüstölt a fesszab a bogaramban, dinamós. csak ezt találom a neten. van valakinek tapasztalata ezzel? jóféle? vagy esetleg kispolskiét mondták még.


őőőő erre a BOSCH-ra az vagyon írva hogy generátorhoz való! Bár lehet hogy csak illusztráció a Hudáknál.
Nekem is éppen fesszabot kéne venni, én is nézegettem a kispók dimangós fesszabot, hiszen nem mindegy hogy 14ezer, vagy 4.700.-....
konkrétan ezt: http://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=44&products_id=893

de egyenlőre fogalmm sincs hogyan lehet összehozni a ezt a háromlábas cuccot az 5 "lábas" kábelezéssel (D+, DF, B+2x, 61)


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71786 Dátum: 2014 Május 13, 07:28:18 »

Btw, koszonom a telefonos segitseget, a gyujtaskapcsolot es a kilincseket konnyeden szetszedtem a leirasoddal teljesen megegyezoen (az ajtopanelt nem kellett lebontani, csak az ajto oldalaban 1 csavart - a felsot - kivenni es a kilincseket eloretolast kovetoen oldalra kihuzni).
Boldogság.  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71785 Dátum: 2014 Május 12, 22:57:10 »

De lehet nálam volt már szétreszelve a rendszer.
Btw, koszonom a telefonos segitseget, a gyujtaskapcsolot es a kilincseket konnyeden szetszedtem a leirasoddal teljesen megegyezoen (az ajtopanelt nem kellett lebontani, csak az ajto oldalaban 1 csavart - a felsot - kivenni es a kilincseket eloretolast kovetoen oldalra kihuzni).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71784 Dátum: 2014 Május 12, 22:51:57 »

Saruval és furt csatlakozóval készüljél kicsit másképp kellett a vezetékeket rákötnöm, mint a régi mechanikusnál. De lehet nálam volt már szétreszelve a rendszer.

nekem Skoda volt rajta, 3 érintkezővel, de majdcsak megoldjuk valahogy  Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71783 Dátum: 2014 Május 12, 22:47:34 »

köszi, akkor veszek egyet
Saruval és furt csatlakozóval készüljél kicsit másképp kellett a vezetékeket rákötnöm, mint a régi mechanikusnál. De lehet nálam volt már szétreszelve a rendszer.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71782 Dátum: 2014 Május 12, 22:45:35 »

Teljesen jó.
köszi, akkor veszek egyet

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71781 Dátum: 2014 Május 12, 22:43:36 »

elfüstölt a fesszab a bogaramban, dinamós. csak ezt találom a neten. van valakinek tapasztalata ezzel? jóféle? vagy esetleg kispolskiét mondták még.

Teljesen jó.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71780 Dátum: 2014 Május 12, 22:40:35 »

elfüstölt a fesszab a bogaramban, dinamós. csak ezt találom a neten. van valakinek tapasztalata ezzel? jóféle? vagy esetleg kispolskiét mondták még.


épp szerelés alatt, a cd-s rádióm majdnem elfüstölt akkora áramot kapott  Azn


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #71779 Dátum: 2014 Május 12, 22:22:39 »

elfüstölt a fesszab a bogaramban, dinamós. csak ezt találom a neten. van valakinek tapasztalata ezzel? jóféle? vagy esetleg kispolskiét mondták még.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71778 Dátum: 2014 Május 12, 21:42:37 »

4 rácsos motorház tetőn van hogy ha kell.
koszonom, ma tok veletlenul lett egy, es narancssarga.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71777 Dátum: 2014 Május 12, 11:26:47 »

felnőtt emberek vagytok, azt csináltok, amit akartok :-))

Megfektettem neked Pbá-csak kicsit másként  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71776 Dátum: 2014 Május 12, 08:07:45 »



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #71775 Dátum: 2014 Május 12, 07:45:05 »


De azért tegyük hozzá, hogy 1.6-os motoron soha nem volt zárt motorháztető, sőt, volt extra szellőzés is a rendszámtábla világítás alatt termosztáttal nyitva.

Szerintem egy 4 rácsos fedél kell és ennyi, esetleg még egy átnézés.
Pontosan, igazad van. Kell a rácsos tető MAJD nyáron 40 fokban az autópályán amikor 130-al tolja siófokig.
MOST 15-20 fok környékén nem azért nem indul.
Utolsó mondatod pedig helyesen:
Szerintem egy átnézés és ennyi, esetleg még egy 4 rácsos fedél kell.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #71774 Dátum: 2014 Május 12, 07:39:45 »


Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71773 Dátum: 2014 Május 12, 07:21:00 »

4 rácsos motorház tetőn van hogy ha kell.
esetleg nem narancssarga?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #71772 Dátum: 2014 Május 12, 06:01:22 »


De azért tegyük hozzá, hogy 1.6-os motoron soha nem volt zárt motorháztető, sőt, volt extra szellőzés is a rendszámtábla világítás alatt termosztáttal nyitva.

Szerintem egy 4 rácsos fedél kell és ennyi, esetleg még egy átnézés.
4 rácsos motorház tetőn van hogy ha kell.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.