www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 12:40:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14862337 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71891 Dátum: 2014 Május 19, 15:11:10 »

Hazafelé megpróbálom kitapasztalni, de ha meghajtom, akkor biztos. Próbálok óvatosan hazavezetni, hogy kiderüljön. :-))


Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71890 Dátum: 2014 Május 19, 13:21:45 »

És mi mozdítja ki a mutatót alaphelyzetből?

Nos, beszéltem Földi Balázzsal, aki elmondta, ki kell cserélni a műszert is, a jeladó akkor lehet 12V-os... Műszere van, de keresek is ilyen jeladót, ha van valakinek újszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 15:14:50 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71889 Dátum: 2014 Május 19, 11:51:34 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?
szerintem tök mindegy, mivel az ellenállást változtatja, mint egy potméter.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71888 Dátum: 2014 Május 19, 11:48:33 »

Hazafelé megpróbálom kitapasztalni, de ha meghajtom, akkor biztos. Próbálok óvatosan hazavezetni, hogy kiderüljön. :-))

ha meghajtod túldúsulhat (dupplakarbis) annyira, hogy utána motorféken a kipuffban durran 1-2-t
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #71887 Dátum: 2014 Május 19, 11:44:27 »

Melyik esetben mi valoszinu ?
ha meghajtod túldúsulhat (dupplakarbis) annyira, hogy utána motorféken a kipuffban durran 1-2-t

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71886 Dátum: 2014 Május 19, 11:38:32 »

minden motorféküzemben csinálja vagy csak ha meghajtod?
Melyik esetben mi valoszinu ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #71885 Dátum: 2014 Május 19, 11:36:30 »

Kipuffra nem tippelnék.
Keveset kaphat, manapság szinte mindig találok valamit a fúvókákban (ez azt jelenti, hogy 2 havonta kiveszem, amikor erősen rendetlenkedik - napi használat mellett)
Hétvégén szerintem rászánok egy délelőttöt: kicserélem a benzinszűrőt, megnézem a szelephézagokat, kitisztítom a karbikat. Nemsokára úgyis megint messzebb megyünk vele, jó, ha minden megfelelően működik. :-)
minden motorféküzemben csinálja vagy csak ha meghajtod?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71884 Dátum: 2014 Május 19, 10:56:36 »

Kipuffra nem tippelnék.
Keveset kaphat, manapság szinte mindig találok valamit a fúvókákban (ez azt jelenti, hogy 2 havonta kiveszem, amikor erősen rendetlenkedik - napi használat mellett)
Hétvégén szerintem rászánok egy délelőttöt: kicserélem a benzinszűrőt, megnézem a szelephézagokat, kitisztítom a karbikat. Nemsokára úgyis megint messzebb megyünk vele, jó, ha minden megfelelően működik. :-)
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71883 Dátum: 2014 Május 19, 10:24:58 »

Ehhez volt legkevésbé kedvem, de akkor belevágok. :-)

Ha kicsit be vannak égve a kipu szelepek is csinálhatja,de ha minden jó és a kipu belseje kellően elfogyott,szintén ezt produkálja...Ha módodban áll,egy kompresszió méréssel hamar kiderülhet...
1303LS
« Hozzászólás #71882 Dátum: 2014 Május 19, 10:23:38 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
Keveset kap, dugulás.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71881 Dátum: 2014 Május 19, 10:21:16 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71880 Dátum: 2014 Május 19, 09:59:30 »

Ehhez volt legkevésbé kedvem, de akkor belevágok. :-)

szelephézagot megnézném, aztán ha jó, gyújtás tekergetés
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71879 Dátum: 2014 Május 19, 09:51:01 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
szelephézagot megnézném, aztán ha jó, gyújtás tekergetés

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71878 Dátum: 2014 Május 19, 09:13:29 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71877 Dátum: 2014 Május 19, 05:44:02 »

Mai SZMB

Sárvédők szélestésnél kimasszázva és az egész alvázvédőzve:


fasza lesz,csak ügyesen  Wink

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71876 Dátum: 2014 Május 18, 20:57:21 »

Mai SZMB

Sárvédők szélestésnél kimasszázva és az egész alvázvédőzve:



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 18, 20:59:17 írta Dadan »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71875 Dátum: 2014 Május 18, 15:20:18 »

A levehető hátfal is jó ilyenkor

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71874 Dátum: 2014 Május 18, 10:09:59 »

4 sarkán kipattintod és utána valamelyik irányba elfordítot.
úgyvan

1303LS
« Hozzászólás #71873 Dátum: 2014 Május 18, 09:47:35 »

Sziasztok!

Elnézést, hogy közbekérdezek, de valamelyikőtök meg tudja mondani, hogy kell leszedni a K kormányról a kürtgombot borító Wolfsburg címeres műanyagelemet? nem szól a kormányról a kürtöm, ezért valamelyik előző tulaj a műszerfalba épített egy nyomógombot (nem a legjobb helyre). Vissza akarom rakni a kormányra is a kürtölés lehetőségét, lehet hogy csak leszakadt a vezeték, vagy kontakhibás a kapcsoló alatta...

Előre is köszönöm!
4 sarkán kipattintod és utána valamelyik irányba elfordítot.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71872 Dátum: 2014 Május 18, 00:20:44 »

kicsi kezed ráfeszíted és letéped.
Ennel azert finomabban, mert a kurtot kapcsolo kozepso resz kozepe keresztbe van forditva, ha nagyon megteped letorik. A "K" resz negy sarkat kis kezeddel lepattintod, majd a kormanykerekhez kepest 90 fokkal valamelyik iranyban elforditod es szepen kihuzod. Ha be van kotve a kurt, akkor kihuzas utan egy sarut le kell huzni a kozeperol, ne tepd el a vezeteket se!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71871 Dátum: 2014 Május 18, 00:09:05 »

Nekem úgy rémlik,hogy csak "letéped",mintha négy db ilyen patentszerű valami fogná össze az alsó és a felső részt.
pontosan.
kicsi kezed ráfeszíted és letéped.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71870 Dátum: 2014 Május 18, 00:08:28 »

köszönöm,ez segitőbb válasz volt mint elöbbi. Vezetett csapágyas egyébként,majd hamegvan megírom hol folyt az olaj. Ami egyébként biztosan a váltóbol csöpög,hisz napokig hetekig áll nem csöpög,de ha több tíz km-t megyek vele,egy darabig csöpög.A váltóba már utóbbi időben majdnem egy liter olajat utántöltöttem,míg a motorhoz két évbe semmit
ha megszagolod, simán beazonosítható.
a hajtóműolaj büdös, mint az ördög segge, a motorolaj szagát meg beazonosítod a nívópálca szagolgatásával. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71869 Dátum: 2014 Május 17, 22:54:10 »

Sziasztok!

Elnézést, hogy közbekérdezek, de valamelyikőtök meg tudja mondani, hogy kell leszedni a K kormányról a kürtgombot borító Wolfsburg címeres műanyagelemet? nem szól a kormányról a kürtöm, ezért valamelyik előző tulaj a műszerfalba épített egy nyomógombot (nem a legjobb helyre). Vissza akarom rakni a kormányra is a kürtölés lehetőségét, lehet hogy csak leszakadt a vezeték, vagy kontakhibás a kapcsoló alatta...

Előre is köszönöm!
Nekem úgy rémlik,hogy csak "letéped",mintha négy db ilyen patentszerű valami fogná össze az alsó és a felső részt.
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #71868 Dátum: 2014 Május 17, 22:52:45 »

Sziasztok!

Elnézést, hogy közbekérdezek, de valamelyikőtök meg tudja mondani, hogy kell leszedni a K kormányról a kürtgombot borító Wolfsburg címeres műanyagelemet? nem szól a kormányról a kürtöm, ezért valamelyik előző tulaj a műszerfalba épített egy nyomógombot (nem a legjobb helyre). Vissza akarom rakni a kormányra is a kürtölés lehetőségét, lehet hogy csak leszakadt a vezeték, vagy kontakhibás a kapcsoló alatta...

Előre is köszönöm!


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71867 Dátum: 2014 Május 17, 20:39:40 »

Nekem is csupa olaja váltóharang belül, de a kuplng környéke szárazna tűnik. Én is a váltóra gyanakodtam, de Merki Pista is ezt mondta, hogy ott nem nagyon szokott folyni. Gondolom a lendkerék "szétdobálja" az olajat.
hát idáig jurottam ma! Szimeringnél olajfilm réteg van,lendkerék nem olajos kuplung nem csúszott,motorolaj nem kevesebb ellentétben a váltoolajjal.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71866 Dátum: 2014 Május 17, 11:02:01 »

A helyzet az, hogy a nyelestengely szimeringnél elég ritkán szokott folyni, ellenben a főtengely szimeringnél gyakran.

A nyelestengely magasan van, messze az olajszint felett, legfeljebb menet közben jut oda olaj, amit a difi felver.
Ahhoz, hogy ott kijöjjön, át kell menni a kb. 20 mm széles rézperselyen...és a szimeringen.

Nagyon ritkán folyik.


Ellenben a főtengely szimering mögött olajnyomás van, nagy mennyiségű olaj jut oda amiku jár a motor és hőt is kap, szinte mindig ott folyik.
Nekem is csupa olaja váltóharang belül, de a kuplng környéke szárazna tűnik. Én is a váltóra gyanakodtam, de Merki Pista is ezt mondta, hogy ott nem nagyon szokott folyni. Gondolom a lendkerék "szétdobálja" az olajat.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71865 Dátum: 2014 Május 17, 08:02:34 »


Ha nem vezetett kinyomócsapágyas, akkor rögtön ott van, ha vezetett kinyomócsapágyas, akkor le kell venni a vezető csövet. Után a szimeringet egy nagyon erős kampós acél dróttal két helyen átszúrod (úgy értem a tengely és tömítő ajak között bedugod és elfordítod) és azzal kicibálod. Aláfeszíteni, vagy csavarhúzóval feszegetni nem nagyon tudod, mert a ház megsérül és folyni fog.

Nem fog könnyen kijönni, de simán ki lehet húzni.

Viszont szerintem nem az folyik.
köszönöm,ez segitőbb válasz volt mint elöbbi. Vezetett csapágyas egyébként,majd hamegvan megírom hol folyt az olaj. Ami egyébként biztosan a váltóbol csöpög,hisz napokig hetekig áll nem csöpög,de ha több tíz km-t megyek vele,egy darabig csöpög.A váltóba már utóbbi időben majdnem egy liter olajat utántöltöttem,míg a motorhoz két évbe semmit

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71864 Dátum: 2014 Május 16, 23:13:15 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71863 Dátum: 2014 Május 16, 23:11:41 »

és te endoszkópos sebészeti megoldással az olajleeresztőn keresztül  kicserélted ?
Szó szerint így történt, avval a kórelőzménnyel kiegészítve, hogy előtte ki kellett venni a motort. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71862 Dátum: 2014 Május 16, 22:32:18 »

Nekem már folyt a nyelestengely szimmering. Pont a Karmannon. Grin
és te endoszkópos sebészeti megoldással az olajleeresztőn keresztül  kicserélted ?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71861 Dátum: 2014 Május 16, 22:26:02 »

A helyzet az, hogy a nyelestengely szimeringnél elég ritkán szokott folyni, ellenben a főtengely szimeringnél gyakran.

A nyelestengely magasan van, messze az olajszint felett, legfeljebb menet közben jut oda olaj, amit a difi felver.
Ahhoz, hogy ott kijöjjön, át kell menni a kb. 20 mm széles rézperselyen...és a szimeringen.

Nagyon ritkán folyik.


Ellenben a főtengely szimering mögött olajnyomás van, nagy mennyiségű olaj jut oda amiku jár a motor és hőt is kap, szinte mindig ott folyik.
Nekem már folyt a nyelestengely szimmering. Pont a Karmannon. Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71860 Dátum: 2014 Május 16, 22:05:18 »

nem akarok vele közlekedni most,de csöpög az olajam a váltóház és motor között egy darabig miután leállok vele. jöv hónap műszaki és Sárvár tali,addig meg akarom buherálni. kinyomó csapágy nem gond,de szimeringet még nem cseréltem. ha nincs egyéb amire nagyon vigyáznom kell,adja magát gondolom


Ha nem vezetett kinyomócsapágyas, akkor rögtön ott van, ha vezetett kinyomócsapágyas, akkor le kell venni a vezető csövet. Után a szimeringet egy nagyon erős kampós acél dróttal két helyen átszúrod (úgy értem a tengely és tömítő ajak között bedugod és elfordítod) és azzal kicibálod. Aláfeszíteni, vagy csavarhúzóval feszegetni nem nagyon tudod, mert a ház megsérül és folyni fog.

Nem fog könnyen kijönni, de simán ki lehet húzni.

Viszont szerintem nem az folyik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71859 Dátum: 2014 Május 16, 22:01:51 »

nem akarok vele közlekedni most,de csöpög az olajam a váltóház és motor között egy darabig miután leállok vele. jöv hónap műszaki és Sárvár tali,addig meg akarom buherálni. kinyomó csapágy nem gond,de szimeringet még nem cseréltem. ha nincs egyéb amire nagyon vigyáznom kell,adja magát gondolom

A helyzet az, hogy a nyelestengely szimeringnél elég ritkán szokott folyni, ellenben a főtengely szimeringnél gyakran.

A nyelestengely magasan van, messze az olajszint felett, legfeljebb menet közben jut oda olaj, amit a difi felver.
Ahhoz, hogy ott kijöjjön, át kell menni a kb. 20 mm széles rézperselyen...és a szimeringen.

Nagyon ritkán folyik.


Ellenben a főtengely szimering mögött olajnyomás van, nagy mennyiségű olaj jut oda amiku jár a motor és hőt is kap, szinte mindig ott folyik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71858 Dátum: 2014 Május 16, 20:57:38 »

Próbáltam, a kiskegyed oldalon a baba-mama rovatban, de ott nemtudták megmondani!
Gondoltam inkább itt aktuális,de majd körül nézek a cukrász fórumon. Wink  Grin

Találkozós topicban próbálkozz a témával
 Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71857 Dátum: 2014 Május 16, 20:48:41 »

Akarsz vele közlekedni hétfőn, vagy nem gond, ha nem sikerül elsőre? Wink
Kinyomócsapágy nem téma, különben. Amíg odáig eljutsz... Grin
nem akarok vele közlekedni most,de csöpög az olajam a váltóház és motor között egy darabig miután leállok vele. jöv hónap műszaki és Sárvár tali,addig meg akarom buherálni. kinyomó csapágy nem gond,de szimeringet még nem cseréltem. ha nincs egyéb amire nagyon vigyáznom kell,adja magát gondolom

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71856 Dátum: 2014 Május 16, 17:16:21 »

Próbáltam, a kiskegyed oldalon a baba-mama rovatban, de ott nemtudták megmondani!
Gondoltam inkább itt aktuális,de majd körül nézek a cukrász fórumon. Wink  Grin


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71855 Dátum: 2014 Május 16, 16:56:41 »

es ezt pont a szerelos topikban?
Próbáltam, a kiskegyed oldalon a baba-mama rovatban, de ott nemtudták megmondani!
Gondoltam inkább itt aktuális,de majd körül nézek a cukrász fórumon. Wink  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71854 Dátum: 2014 Május 16, 16:54:35 »

Sziasztok!Neki merjek álni olajosváltó nyelestengely szimering és kinyomócsapágy cseréjének a hétvégén? Kezembe már voltak ilyen alkatrészek,de még soha nem cseréltem. Lehet valami gixer esetleg?
Akarsz vele közlekedni hétfőn, vagy nem gond, ha nem sikerül elsőre? Wink
Kinyomócsapágy nem téma, különben. Amíg odáig eljutsz... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71853 Dátum: 2014 Május 16, 13:45:50 »


Szerinted erre mit lehet válaszolni? Szerinted ez egy jó kérdés?

Nekem volt már a kezemben dobostorta, szerinted meg tudom sütni? Vagy lehet valami gixer esetleg?
elhiszem,sok minden volt a kezedben :-) De neked a műszaki jobban megy mint a tortasütés!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71852 Dátum: 2014 Május 16, 13:38:47 »

Sziasztok!Neki merjek álni olajosváltó nyelestengely szimering és kinyomócsapágy cseréjének a hétvégén? Kezembe már voltak ilyen alkatrészek,de még soha nem cseréltem. Lehet valami gixer esetleg?


Szerinted erre mit lehet válaszolni? Szerinted ez egy jó kérdés?

Nekem volt már a kezemben dobostorta, szerinted meg tudom sütni? Vagy lehet valami gixer esetleg?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.