www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 14:29:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1979 1980 1981 1982 1983 [1984] 1985 1986 1987 1988 1989 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564071 alkalommal)
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1207 Dátum: 2006 Február 27, 19:29:29 »

HÁt mert lehet mennem kell külfödre két héten belül Sad azért vagyok iylen türelmetlen:(
Egy garázsban esetleg ntudsz segíteni ::? Tongue  garázsban minnden más:)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1206 Dátum: 2006 Február 27, 19:09:08 »

Hmmmm Ez a farolás komoly ... te csináltad Smiley ez is egy 1.6 os motor nem de bár:D

jaja, lepsényi szlalomverseny.
látványosnak látványos volt, de az időeredmények nem mutattak sokat Smiley

ha eddig kibírtad a szittyós motorral, akkor még egy hónap nem megy?
ha 15 fok fölé kúszik a higanyszál, esküszöm megcsinálom neked.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1205 Dátum: 2006 Február 27, 18:11:21 »

Hááááát ha megoldom a helyet akkro kitudnak nekem szerdán segíteni az operációban?????
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1204 Dátum: 2006 Február 27, 15:48:31 »

Hmmmm Ez a farolás komoly ... te csináltad Smiley ez is egy 1.6 os motor nem de bár:D
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1203 Dátum: 2006 Február 27, 15:47:07 »

Szia Pityubá ..

Tom de mostmár télleg nagyon szar a mocim Sad különben nem keresnék ennyire helyet neki ahol lehetséges a műtét..
de betonon nincs sár:Tongue
Örülök ha tetszik a fordualtszámérő:D jó kis Tuning volt:D:) nekem meg azóta az ajtóban vannak a hangszórók Cheesy

Sehol nincs egy talpalatnyi betonozott rész ahol meglehet csinálni aműtétet mert ha szepeshez Lviszem az 3 nap minima a csere és 20 ropi :Sad arra meg nincs pénzem és én is szeretném megtanulni .. hjaa és megyek ki külföldre és nem szeretném itthagyni abogim ilyen állapotban mertmég begyullad anyám alatt aztat meg nem akarjuk ::  Lips Sealed Undecided Cry
 Szal SZMB SZMB... 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1202 Dátum: 2006 Február 27, 15:21:40 »

Értem...!:  Grin Huh

Qzma akkor látom te benne lennél egy Szívátültetésbe !:P 

 De most komolyan nagyon kéne segítség mert az én motorom mindenhol ereszti a a benyát olajat zabálja és nem is húz semmi eddig 200 ropitz költöttünk arra hogy legalább normális legyen a motor alap nyomaték meg minden de nem sikerült ezért most lenne egy 1.6 os mocim amit kikéne szedni egy másik bogiból és az enyémbe berakni:D:P  nos:??
 Cool Shocked Roll Eyes ki tudna segíteni?:Tongue


tavaly, amikor jó idő volt, akkor nem akartál cserélni.
ilyen dzsunka időben szerintem felejtsd el.
a fordszámmérő, amit bevágtál, még mindig teccik Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1201 Dátum: 2006 Február 27, 14:53:48 »

Értem...!:  Grin Huh

Qzma akkor látom te benne lennél egy Szívátültetésbe !:P 

 De most komolyan nagyon kéne segítség mert az én motorom mindenhol ereszti a a benyát olajat zabálja és nem is húz semmi eddig 200 ropitz költöttünk arra hogy legalább normális legyen a motor alap nyomaték meg minden de nem sikerült ezért most lenne egy 1.6 os mocim amit kikéne szedni egy másik bogiból és az enyémbe berakni:D:P  nos:??
 Cool Shocked Roll Eyes ki tudna segíteni?:Tongue
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1200 Dátum: 2006 Február 27, 14:34:32 »

van csomó inygenes fűtött parkolóház... Cool

Hogy Te milyen Goni vagy!!
Nemhogy a Tiédet szépen kitolnád addig levegőzni és addig mehetne az SZMB....  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1199 Dátum: 2006 Február 27, 14:28:26 »



van csomó inygenes fűtött parkolóház... Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1198 Dátum: 2006 Február 27, 14:24:23 »

Sziasztok!!

Hát már elég régen nem írtam  Roll Eyes
Tudna valki segteni nekem szeretnék egy 1.6 os mocit berakni a gépembe de sajna nagyon szar az időő
és nem nagyon tom hol megcsinálni.. tudna valmelyikőtök segíteni esetleg valkinek van egy garázsa vagy egy nem saras szerelő oduja Smiley az az igazság hogy én szeretném megcsinálni vagyis megtanulni hogy kell kicserélni egy mocit egy az egyben ezért nem szeretném Lvinni Szepeshez ... kérlek írjatok ha lehet ezen a hétenm szertném ha átesne ezena szív műtéten a kicsike..  Tongue Shocked
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #1197 Dátum: 2006 Február 27, 11:41:31 »

Nem mentél bele egy bazinak lukba?! Roll Eyes
Hát ezaz, nem menrtem bele semmibe... Leálltam a kocsival nem volt semmi baj, aztán délután elindultam és már egyből kotyogni kezdett...
Balage meló
« Hozzászólás #1196 Dátum: 2006 Február 27, 11:41:10 »

esetleg kerékcsapágy, vagy egyszerűne kilazult a kerékcsavar, vagy amit már írtak
Tegnap "örömmel" konstatáltam, hogy az első futómű ki akar esni...
Kopog-kotyog az egész... ha a kereket megrángatom kotyog...
Gömbfej? vagy mi? ha az akkor mennyit lehet vele menni?
Ja amúgy semmi baja nem volt, csak vasárnap elindultam kocsikázni,
és azóta van ilyen baja... Huh Huh Huh
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1195 Dátum: 2006 Február 27, 10:44:20 »

lehet nem belemenni?  Cry
Nekem a merciben hátul a kanyarstabilizátornál van egy kutycsont nevezetű műanyag.Még decemberben beledurrantam bal kanyar közepette a jobb hátsóval egy elég ütős lukba na az el is tört.Oké hogy műanyag de elg combos cucc...Vagy például haveromnak szétesett a lengéscsillapítója és nem rugózott be a kerék!!

Szóval nem! Undecided

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1194 Dátum: 2006 Február 27, 10:38:58 »

Nem mentél bele egy bazinak lukba?! Roll Eyes

lehet nem belemenni?  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1193 Dátum: 2006 Február 27, 10:11:25 »

ha hirtelen nagy változást érzett, akkor ott valami nagyobb gebasz van..ha folyamatosan kopik, akkor nem tűnne fel egyik percről a másikra szerintem

Nem mentél bele egy bazinak lukba?! Roll Eyes

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1192 Dátum: 2006 Február 27, 09:47:00 »

Attól függ mennyire lóg.Ha csak picit akkor nem vészes de a következő fizetésedből költhetsz rá.Ne menj lukba! Ha nagyon akkor ne forszírozd a kocsikázást

ha hirtelen nagy változást érzett, akkor ott valami nagyobb gebasz van..ha folyamatosan kopik, akkor nem tűnne fel egyik percről a másikra szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1191 Dátum: 2006 Február 27, 09:40:46 »

Tegnap "örömmel" konstatáltam, hogy az első futómű ki akar esni...
Kopog-kotyog az egész... ha a kereket megrángatom kotyog...
Gömbfej? vagy mi? ha az akkor mennyit lehet vele menni?
Ja amúgy semmi baja nem volt, csak vasárnap elindultam kocsikázni,
és azóta van ilyen baja... Huh Huh Huh

Attól függ mennyire lóg.Ha csak picit akkor nem vészes de a következő fizetésedből költhetsz rá.Ne menj lukba! Ha nagyon akkor ne forszírozd a kocsikázást

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1190 Dátum: 2006 Február 27, 09:37:42 »

Tegnap "örömmel" konstatáltam, hogy az első futómű ki akar esni...
Kopog-kotyog az egész... ha a kereket megrángatom kotyog...
Gömbfej? vagy mi? ha az akkor mennyit lehet vele menni?
Ja amúgy semmi baja nem volt, csak vasárnap elindultam kocsikázni,
és azóta van ilyen baja... Huh Huh Huh

mondjuk az első szerelőig mennék a helyedben

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1189 Dátum: 2006 Február 27, 09:37:02 »

a lényeg, hogy a csuklós fejű Porsche szelephézag állítókat lehet, hogy kiszedem és visszateszem a gyárit, illetve egy új garnitúrát.

Ugyeeee, a sok csicsa meg tuning. Grin Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #1188 Dátum: 2006 Február 27, 09:31:50 »

Tegnap "örömmel" konstatáltam, hogy az első futómű ki akar esni...
Kopog-kotyog az egész... ha a kereket megrángatom kotyog...
Gömbfej? vagy mi? ha az akkor mennyit lehet vele menni?
Ja amúgy semmi baja nem volt, csak vasárnap elindultam kocsikázni,
és azóta van ilyen baja... Huh Huh Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1187 Dátum: 2006 Február 27, 09:21:56 »

festék minöségétöl
15-30e között/ elem!

de nekem ismerős csinálta olcsóbban :PPP

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1186 Dátum: 2006 Február 27, 09:14:49 »

Stunt! Ehhez a bejáratási procedúrához mit szólsz:
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/engnbrkn.htm

Főleg az első indításról szóló rész érdekes...


arra gondolsz hogy 2500 fordulat vagy annál feljebb??? Igen a sportvezérműtengelyes meg egyéb nyalánkságokkal megáldott gépeknél így kell.

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1185 Dátum: 2006 Február 27, 09:13:32 »

Sziasztok,
bogin le kellene fényezni a csomagtértetőt + két első sárvédőt. Mielőtt a fényezőket megkeresem, tud valaki adni infót hogy mennek most az árak ilyen munkára? A festék metál.... (és ráadásul enyhén gyöngyházas is....)

írtam mélt!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1184 Dátum: 2006 Február 27, 09:12:17 »

Sziasztok,
bogin le kellene fényezni a csomagtértetőt + két első sárvédőt. Mielőtt a fényezőket megkeresem, tud valaki adni infót hogy mennek most az árak ilyen munkára? A festék metál.... (és ráadásul enyhén gyöngyházas is....)
festék minöségétöl
15-30e között/ elem!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1183 Dátum: 2006 Február 27, 09:08:44 »

Sziasztok,
bogin le kellene fényezni a csomagtértetőt + két első sárvédőt. Mielőtt a fényezőket megkeresem, tud valaki adni infót hogy mennek most az árak ilyen munkára? A festék metál.... (és ráadásul enyhén gyöngyházas is....)

nekem sima festék volt asszem 12k/elem(4 sárvédő+motorház) anyaggal együtt mattfeketén. nemtudom mennyivel drágább a gyöngyház...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #1182 Dátum: 2006 Február 27, 09:03:30 »

Sziasztok,
bogin le kellene fényezni a csomagtértetőt + két első sárvédőt. Mielőtt a fényezőket megkeresem, tud valaki adni infót hogy mennek most az árak ilyen munkára? A festék metál.... (és ráadásul enyhén gyöngyházas is....)
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #1181 Dátum: 2006 Február 26, 22:07:52 »

amúgy ez egy 4 hengeres léghűtéses boxer motor :- )) generátoros (12V), duplaszívós (valszeg 1600cm3)
Wink Köszönöm a segítséget mindenkinek. Kiváncsi vagyok, mi van a papírjaiban. Talán előkerül a héten.Szép napot mindenkinek!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1180 Dátum: 2006 Február 26, 21:51:38 »

...
Majdnem összeraktam mindent, be van fúrva az olajhőfok jeladó az EMPI kiegészítő karterbe...és persze be is indult a motor, melegre járattam, valami szól benne...

Stunt! Ehhez a bejáratási procedúrához mit szólsz:
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/engnbrkn.htm

Főleg az első indításról szóló rész érdekes...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1179 Dátum: 2006 Február 26, 20:57:32 »



nem lett volna 1szerűbb még kint beindítani?
úgy könnyebb baszkurálni, ha valami nem patent.

ma láttam BZ próbapadját.
mellmagasságban feltéve egy keretre egy váltóharang.
arra rá lehet gyógyítani a motort, és kényelmesen lehet szerelgetni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1178 Dátum: 2006 Február 26, 20:52:09 »

Stunt! Harap a gép? Csak mert nem hívsz... Roll Eyes

Most hagytam abba.

Nagyon ráfaragtam, hogy amikor tettem össze a blokkot az osztófej meghajtóját 180 fokkal eltettem, mert az egyes henger nem gyújtáson volt, hanem váltáson. Figyelmetlenség. Erre viszonylag hamar rájöttem (mert belepuffant a szívóütembe), de a meghajtót kivenni és átfordítani, azzal egy testeset szoptam. A typ3 motornál ennek nagy jelentősége van, mert az előgyújtás állításnál nem tudod az osztófejet annyit forgatni, mint a bogárnál, ezért a meghajtót pontosan kell berakni. (60 fokra a motor osztósíkjához) ennek kiügyeskedése és visszarakása pozícióhelyesen nem 15 perc volt.

Majdnem összeraktam mindent, be van fúrva az olajhőfok jeladó az EMPI kiegészítő karterbe...és persze be is indult a motor, melegre járattam, valami szól benne, szerintem valamelyik szelephézag vagy nyomórúd...a lényeg, hogy a csuklós fejű Porsche szelephézag állítókat lehet, hogy kiszedem és visszateszem a gyárit, illetve egy új garnitúrát.  Kicsit bosszant, hogy valami kopog, de nem komoly hang, remélem a blokkot nem kell szétvenni...  Shocked

Reggeltől estig dolgoztam rajta, sok kis apróság viszi az időt. 9-kor kezdtem, 11-re bent volt a motor, bekötözgetve benzin, fűtés, hűtés, elektromosság pedig délután.

Menni persze nem mentem vele, még sok dolog van hátra. És szakad a hó.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 26, 20:54:05 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1177 Dátum: 2006 Február 26, 20:41:36 »

Stunt! Harap a gép? Csak mert nem hívsz... Roll Eyes

ja, leharapta minkét kezét, ezért se hívni, se írni nem tud  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1176 Dátum: 2006 Február 26, 20:10:04 »

Stunt! Harap a gép? Csak mert nem hívsz... Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1175 Dátum: 2006 Február 26, 20:01:04 »

És ha Komárom felé jársz, nézz be, van egy féltengelyem, amit a váltóval együtt hoztak, előkeresem! Tataléknak biztos jó lesz...:-))

köszönöm szépen! buszhoz kell neked buszé van? t2a szétszedetem 7főn vagy legalábbis megnézetem aztán lehet élnék vele
Azért türelmedet kérem, holnap lemászok a pincébe, nehogy csak a szám járjon... De volt egy valahol, és buszé volt, mert a váltóval volt.. megtalálom, jelzek!

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1174 Dátum: 2006 Február 26, 17:53:52 »

...vagy autófelügyeletes(AF)

az tuti nem.
akkor a szám elé és mögé becsapkodnak egy AF jelet.
ulrich alvázán majd megmutatom, ha érdekel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1173 Dátum: 2006 Február 26, 17:52:33 »



a motorszám szerintem tutti ütött, vagy autófelügyeletes(AF)

amúgy ez egy 4 hengeres léghűtéses boxer motor :- )) generátoros (12V), duplaszívós (valszeg 1600cm3)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1172 Dátum: 2006 Február 26, 17:48:01 »

Üdv!
Segítségeteket kérném! Mond valakinek valamit a következő pár kép a motorról? Esetleg a motorszám hordoz valami infót, vagycsak úgy ránézésre valami ami elöbbre visz..... t2/a-ban van, 4 éve csak  áll és romlik. köszönöm! Képek: http://kep.tar.hu/mamutt2/50233402#2

ez a szám erősen ütöttnek tűnik, szóval nem gyári.
így információtartalma is a 0-val egyenlő.
ilyen számok valamikor az 50-es években voltak a bogármotorokon.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #1171 Dátum: 2006 Február 26, 17:38:45 »

Üdv!
Segítségeteket kérném! Mond valakinek valamit a következő pár kép a motorról? Esetleg a motorszám hordoz valami infót, vagycsak úgy ránézésre valami ami elöbbre visz..... t2/a-ban van, 4 éve csak  áll és romlik. köszönöm! Képek: http://kep.tar.hu/mamutt2/50233402#2

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1170 Dátum: 2006 Február 26, 14:51:22 »

Sziasztok!
Szakertest szeretnek kerni: Solex 31 PICT-3-as karbi fofuvoka-meretet ki tudna megmondani? Esetleg leiras a karbirol (robbantott rajz, stb.)?
Elore is nagyon koszonom!
 Huh


44 LE motor

főfuvóka x125

robbantott rajz nemrég volt belinkelve...
(http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg7992#msg7992)

« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 26, 14:59:42 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1169 Dátum: 2006 Február 26, 14:15:31 »

Bambuszpolc rögzítésére kérnék ötleteket, képet vagy linket. Elegáns megoldásra vágyom.
Ha roncsolásmentesen szeretnéd beszerelni, akkor javaslom a saját módszeremet:
2db tépőzárcsíkot műanyag gyorsbilinccsel rögzíts a polc 2 széléhez a megfelelő helyeken (ahol felfekszik a szőnyegkárpitra), majd betolod a helyére (gyakorlatilag beletapad a szőnyegkárpitba a két oldalon), majd szintén műanyag gyorsbilinccsel ráhúzod a kormányoszolopra is, ez végleg rögzíti a helyére. A 66-os bogárba így szereltem be a polcot és még nem mászott le a helyéről egyszer sem.
Roncsolásos megoldás: lemezből hajtani két fület és lemezcsavarral behajtani az oldalfalba, majd szintén gyorsbilinccsel a kormányoszlophoz szorítani az alját.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #1168 Dátum: 2006 Február 26, 13:59:04 »

Bambuszpolc rögzítésére kérnék ötleteket, képet vagy linket. Elegáns megoldásra vágyom.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Oldalak: 1 ... 1979 1980 1981 1982 1983 [1984] 1985 1986 1987 1988 1989 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.