www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 18:24:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1742 1743 1744 1745 1746 [1747] 1748 1749 1750 1751 1752 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14744389 alkalommal)
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10771 Dátum: 2006 December 09, 11:50:40 »

segitsetek!

mar beindul a kocsi csak nincs alapjarat és menet kozben is dadog!
mexet cseréltem! mekkora hézag a pont jo?
és hogy allitsak gyujtast? a konyv szerint van 3 jel az ékszíjtárcsán és a 2.ra kell nekem viszont nincs jel!
van kettő egymással szemben és semmi más!
akárhogy tekergetem a gyujtast akkor sem jon vissza az alapjarat
probalktam a karbin allitani de semmi!
a co csavarnak nagyjábol hol kell allnia?
az alapjarat allitot is csavargattam de semmi nem valtolzott
jar kb 10mp.ig 300as alapjaraton majd leall és alig indul vissza!
dugulás?
neztem uszoszintet az jonak tunik!
vettem eloszotfedelet is
kondi nem volt...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10770 Dátum: 2006 December 09, 11:17:18 »

A napokban valtot kell cserelnem Sad tapasztalatokat kernek e teren hogy mit kell kibontani hogy a valto kijon. (feltengelyt nem akkarom kivenni.)
koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10769 Dátum: 2006 December 09, 09:45:10 »

John Muir szerint ha a nivopalcat kiveve eppen ugy birod a 2 kezed kozott adogatni, hogy nem egnek meg az ujjaid, akkor meg nem tul meleg. Ha tul meleg, akkor mar "szaga" van. (Bar nekem amikor osszeraktam a mocimat a buszban, es uj festes volt a burkolo lemezeken, akkor volt azert szaga.)
Ezeket a komplett idiótáknak szánt könyvéből veszed? Nagyon kmoly "szakirodalom", gyönyörű grafikákkal!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10768 Dátum: 2006 December 09, 09:28:27 »

az ikrek szerint akkor meleg nagyon motor ha ráköpsz egy nagyot és serceg....aszem így fogalmazta a Miki egyszer nekem Cheesy
John Muir szerint ha a nivopalcat kiveve eppen ugy birod a 2 kezed kozott adogatni, hogy nem egnek meg az ujjaid, akkor meg nem tul meleg. Ha tul meleg, akkor mar "szaga" van. (Bar nekem amikor osszeraktam a mocimat a buszban, es uj festes volt a burkolo lemezeken, akkor volt azert szaga.)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10767 Dátum: 2006 December 09, 07:53:23 »

Akkor meg amikor utoljára basztattad akkor nem húztad meg rendesen.



Azt hiszem én voltam az, aki lehet, hogy nem húzta meg.  Wink (szerintem meghúztam)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10766 Dátum: 2006 December 09, 02:09:22 »

Az AC pumpa nektek is ilyen csigatempóban szívja a benyót?
Egy löket elég keveset nyom fel. Más autókban egy löket már megtölti a karbi felét...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10765 Dátum: 2006 December 08, 23:26:37 »

Ugyanez elmondható akkor is ha a motor melegedését vizsgálod szabad kézzel.Ha benyúlsz hátulról a hengerhez és jól megmarkolod akkor két lehetőség van.
Vagy elrántod a kezed " Húú bazmeg" felkiáltással amikor is a Húú-nál már nem fogod a hengert vagy nem rántod el mert odasül.Akkor csak annyit mondasz hogy "bazmeg"


az ikrek szerint akkor meleg nagyon motor ha ráköpsz egy nagyot és serceg....aszem így fogalmazta a Miki egyszer nekem Cheesy
szeda_1970
« Hozzászólás #10764 Dátum: 2006 December 08, 22:48:17 »

Akkor meg amikor utoljára basztattad akkor nem húztad meg rendesen.
Mindenki itt szenved a gyújtással.Én amikor a kocsit megvettem vettem darabokban majdnem egy új elosztót, beállítottam és kész.Semmi bajom nem volt vele soha.
Minimum új kondi és mexakító és már nagy az esély a kifogástalan működésre.Persze rotor meg elosztó sem árt.

nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10763 Dátum: 2006 December 08, 22:41:55 »

nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)

a bakelit bütyök, ami érintkezik a tengellyel, az el szokik kopni.
valami vastag zsírral vékonyan megkenhetnéd az elosztó tengelyét, ahova felfexik a megszakító bütyke.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #10762 Dátum: 2006 December 08, 22:19:44 »

Attól hogy kopott a mexakító?
Nekem 7 éve jól muzsikál.Megéri kicserélni az elkövetkezendő 10 évben nem lesz vele baj!


nem megkopott..  szerintem valamiért engedett a kis állító csavarja és összecsukódott (?)
szeda_1970
« Hozzászólás #10761 Dátum: 2006 December 08, 22:17:06 »

Attól hogy kopott a mexakító?
Nekem 7 éve jól muzsikál.Megéri kicserélni az elkövetkezendő 10 évben nem lesz vele baj!


nálam egy hete pár nap alatt látványosan leromlott az autó indíthatósaga, alapjárata, indításnál mintha durrant is volna.
itthon megálltam a kapu elött -alapjárat persze nem volt- visszandítani képtelenség volt (hajnali 2) szóval félratoltam és kint hagytam Sad

másnap a megszakítóhézaggal kezdtem.. szinte nem is nyitott ki.. nem volt hézag. nem tudom mitől ment el, de beállítottam és azóta ismét szépen muzsikál Smiley
szeda_1970
« Hozzászólás #10760 Dátum: 2006 December 08, 22:14:18 »

Te hogy szoktál következtetni? ac szarakszik vagy kondi??? Stunt megölne!
Nézd meg szikra van-e. Ha igen akkor nézd meg hogy a karbiba megy-e benya.Ha igen állíts gyújtást tisztítsd ki a karbit.Ha a motor jó mennie kell.
Mint mondtad nem bonyolult szerkezet.


semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #10759 Dátum: 2006 December 08, 22:03:38 »

semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
nálam egy hete pár nap alatt látványosan leromlott az autó indíthatósaga, alapjárata, indításnál mintha durrant is volna.
itthon megálltam a kapu elött -alapjárat persze nem volt- visszandítani képtelenség volt (hajnali 2) szóval félratoltam és kint hagytam Sad

másnap a megszakítóhézaggal kezdtem.. szinte nem is nyitott ki.. nem volt hézag. nem tudom mitől ment el, de beállítottam és azóta ismét szépen muzsikál Smiley
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10758 Dátum: 2006 December 08, 19:52:05 »

semmi rendellenes nincs! szoval önindító forgat, csak nem indul!
az utóbbi időben jött egy kis szelephang de nem hiszem hogy annak köze lenne hozzá!
holnap reggel megnézem! viszont van egy olyan érzésem hogy az ac szaraxik...
vagy kondi:)
esetleg karbi és valami szép dugulás viszont mikor beindult akkor szépen ment csak az alapjárat ment el és utánna nem akart beindulni...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10757 Dátum: 2006 December 08, 18:59:27 »

Sokat segítettél:D
De azért nagyjából be lehet határolni...
mert ha valami motor gond lenne akkor koppant volna vagy valami...
és ez a kocsi sem egy annyira bonyolult szerkezet... szal szikra meg benya legyen:D

ha leveszem a szelepdeknit illik alá uj parafa tömítést tenni vagy birja még? Cheesy
az utóbbi időben 3 bogi esetében is u.az volt a hiba, az elosztófdél közepéből kiesett az a kis szén vagymi a szösz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10756 Dátum: 2006 December 08, 18:55:04 »



önindító forog? akksi jó? benya van? gyujtást adtál rá ? sebességből kivetted?  Grin Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10755 Dátum: 2006 December 08, 18:54:32 »

Aha valami baja lehet.  Tongue

fején találtad a szöget Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10754 Dátum: 2006 December 08, 18:52:41 »

Vagy lehet fék is, ha a motor jár.  Grin Aha valami baja lehet.  Tongue

Sokkal több infóból is nehéz ítéletet mondani ilyen távolból nemhogy abból hogy leállt a kocsi mi lehet a baj. Wink

Sokat segítettél:D
De azért nagyjából be lehet határolni...
mert ha valami motor gond lenne akkor koppant volna vagy valami...
és ez a kocsi sem egy annyira bonyolult szerkezet... szal szikra meg benya legyen:D

ha leveszem a szelepdeknit illik alá uj parafa tömítést tenni vagy birja még? Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #10753 Dátum: 2006 December 08, 18:43:21 »

sziasztok!

 de karbira vagy gyujtasra gondolok!
Vagy lehet fék is, ha a motor jár.  Grin
előtte kb 5 percel elég nehezen indult!
mire gondoltok? mexakító? vagy sokat vagy keveset kap?
Aha valami baja lehet.  Tongue

Sokkal több infóból is nehéz ítéletet mondani ilyen távolból nemhogy abból hogy leállt a kocsi mi lehet a baj. Wink
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10752 Dátum: 2006 December 08, 18:39:07 »

sziasztok!

leállt a kocsi a ház előtt és nem tudtam visszaindítani!
még nem néztem meg mert sötét van! de karbira vagy gyujtasra gondolok!
előtte kb 5 percel elég nehezen indult!
mire gondoltok? mexakító? vagy sokat vagy keveset kap?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10751 Dátum: 2006 December 08, 18:26:42 »

Persze, és mindenki műszerrel állít csapágyhézagot a Bogarán otthon, mi? Talán még a Stunt sem. Wink

Cheesy
naja. jopi mester aszondta,annyira kell ráhúzni az imbuszos anyát, hogy alatta az alátétet egy csavarhúzóval ha megbököd, még megmozduljon.

pontosan, ahoyg gergelu írta .
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 08, 18:28:15 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
szeda_1970
« Hozzászólás #10750 Dátum: 2006 December 08, 18:10:49 »

Ugyanez elmondható akkor is ha a motor melegedését vizsgálod szabad kézzel.Ha benyúlsz hátulról a hengerhez és jól megmarkolod akkor két lehetőség van.
Vagy elrántod a kezed " Húú bazmeg" felkiáltással amikor is a Húú-nál már nem fogod a hengert vagy nem rántod el mert odasül.Akkor csak annyit mondasz hogy "bazmeg"

ja, meg a feszültség alatt lévő alkatrész szemre pont ugyanolyan, mint ami nincs feszej alatt, csak egész más a tapintása  Grin Grin Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #10749 Dátum: 2006 December 08, 17:58:25 »

ja, meg a feszültség alatt lévő alkatrész szemre pont ugyanolyan, mint ami nincs feszej alatt, csak egész más a tapintása  Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10748 Dátum: 2006 December 08, 16:33:11 »

Az autóvillamosság tök egyszerü:
- ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
- ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelőszalag



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10747 Dátum: 2006 December 08, 15:19:52 »

Ezen lehet röhögni, de igaz. Konkrét példa: mondjuk karórák tized-milliméteres csapjainál nem nagyon van hétköznapi műszer, amivel a kopásnyomokat mérni tudnád. Egy szem és egy 5-10* -es lupé segítségével látni lehet mindent.
De szerintem egy motor csapágyainál is hasonló a helyzet (csak ahhoz nem értek még ennyit sem Smiley.

aszongyák, hogy a kéz sem piskóta.
tapintással 1 mikrométer (!) egyenetlenséget meg lehet érezni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10746 Dátum: 2006 December 08, 11:19:15 »

Ezen gondolkoztam én is, illetev a második szűrő elhelyezésén és egy szerű átkötésén. Ugyanis tavaly Genova-nal a rossz benzin miatt állt meg az autó és éjjel az olasz autópályán szűrőt találni jó volt. Smiley

Be kell rakni egy szűrő pluszt, vagy áthidaló csövet. Mondjuk azt amúgyis érdemes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10745 Dátum: 2006 December 08, 11:09:50 »

Üzembiztosnágot fokozható ha párhuzamosan kettőt teszünk be. (így legalább nem nagyondrága, hanem kibaszottdrága)

Dióhéjban ennyit róla.
Ezen gondolkoztam én is, illetev a második szűrő elhelyezésén és egy szerű átkötésén. Ugyanis tavaly Genova-nal a rossz benzin miatt állt meg az autó és éjjel az olasz autópályán szűrőt találni jó volt. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10744 Dátum: 2006 December 08, 11:00:25 »

Az megvan nekem is.  Wink

És már beszéltem sok emberrel, sok okosat tudtam meg, most vészleoldót (inercia kapcsoló) keresek. Majd összefoglalom a dolgokat ha lesz egy kis időm.

Ez a kisnyomású (szállító vagy légtelenítő, (primer)) tipusú benzinpumpa maximális nyomása 0.4 bar, pontosan dupla karbikhoz és messze lévő tankokhoz gyártják. Kis fordulatú, beépített nyomáskorlátozóval. 12V-ot kell neki adni, de a betápját a hozzá nem adott inerciakapcsolóval és relével kell megoldani. Az inerciakapcsoló ütközés, karambol, borulás esetén lekapcsolja a pumpát, csökkentve a tűzveszélyt. A pumpa max 500 mm mélyről képes felszívni a benzint és elé maximálisan 60 mikronos szűrőt szabad tenni, sűrűbbet nem. A legjobb, ha a tank alatt van és ejtőben megy bele a szűrőbe és a pumpába a benzin. Utána bármilyen szűrő berakható. Visszafolyást nem kell neki csinálni, mert a max nyomás elérésekor is forog, semmi gondja nem lesz.
Üzembiztosnágot fokozható ha párhuzamosan kettőt teszünk be. (így legalább nem nagyondrága, hanem kibaszottdrága)

Dióhéjban ennyit róla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10743 Dátum: 2006 December 08, 10:40:53 »


az emberi szemnél nincs preciziósabb műszer  Grin

Ezen lehet röhögni, de igaz. Konkrét példa: mondjuk karórák tized-milliméteres csapjainál nem nagyon van hétköznapi műszer, amivel a kopásnyomokat mérni tudnád. Egy szem és egy 5-10* -es lupé segítségével látni lehet mindent.
De szerintem egy motor csapágyainál is hasonló a helyzet (csak ahhoz nem értek még ennyit sem Smiley.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10742 Dátum: 2006 December 08, 09:12:27 »

Én azt tudom leírni hogy van a 280-as mercin (K-Jet)
tank alatt az AC kívül, utánna egy magasnyomású szűrő ami fémhálós, utánna egy fémpohár ami valami nyomástároló majd megy előre a mocihoz ahhol még van egy tápnyomásszabályzó de ez most mindegy.Motorról visszafelé pedig egyenesen be a tankba.
Bekötve pedig úgy van hogy gyújtásra indul az AC de a K-jet fej oldja le ha megvan az üzemi nyomás amit sajnos nem értek mivel ilyen jellegű kábel nem megy a motorra.
Én úgy gondoltam bogárba a bekötést hogy simán bedobom a tank alá a typ3 gyári AC-ját és keringet.Hozzá rakom még a 280-asból a nyomástárolót és a szűrőt.
Nem relézem le egyenlőre az AC-t elvégre ez magyarország! Gyújtásra tolja a lét!!


Tudom milyenek a gyári rendszerek, pláne a K Jet.

Ha felteszed a nyomástárolót és valamelyik tűszeleped (vagy a tűszeleped) egy picit is ereszt elárasztja a karbit benzinnel. Nyomástároló felesleges.

Egyébként nem a K fej oldja le a pumpát, hanem vagy az időzítő relé...majd utána a motor beindulásával folyamatos működésre kapcsolja, vagy pedig a pumpába épített nyomáskapcsoló, ahogy meghaladja a 3.5 bar-t.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 08, 09:22:02 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10741 Dátum: 2006 December 08, 06:24:10 »

Egy fordulatszámmérő, egy olajhőfokmérő és egy olajhőfok jeladó, amit a leírás szerint szépen be kell építeni a motorba (meg persze kábelek és elhatározás, melyik műszer hol legyen, és ott hogyan rögzítsd). Az utóbbi művelet (jeladó beépítés) otthon nehezen elvégezhető, de garázsban-sufniban mindent lehet. .-)))

Hali!

Ha a Bogaramba fordulatszám mérőt és olaj hőfokbérőt akarock tenni, mik kellenek nagyvonalakban?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #10740 Dátum: 2006 December 08, 00:43:58 »

Hali!

Ha a Bogaramba fordulatszám mérőt és olaj hőfokbérőt akarock tenni, mik kellenek nagyvonalakban?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10739 Dátum: 2006 December 07, 23:16:23 »

Benzinpumpa bekötésről nincs infód? TheSamba link?  Wink
   szerintem a benzinpumpát úgy kell bekötni hogy az egyik vége a tankfelé a másik meg a motorfelé van Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10738 Dátum: 2006 December 07, 21:18:28 »


az emberi szemnél nincs preciziósabb műszer  Grin
Plusz kalibráló folyadék. Pityubánál ez pl. ászok, nálam fröccs...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #10737 Dátum: 2006 December 07, 21:09:11 »

Én azt tudom leírni hogy van a 280-as mercin (K-Jet)
tank alatt az AC kívül, utánna egy magasnyomású szűrő ami fémhálós, utánna egy fémpohár ami valami nyomástároló majd megy előre a mocihoz ahhol még van egy tápnyomásszabályzó de ez most mindegy.Motorról visszafelé pedig egyenesen be a tankba.
Bekötve pedig úgy van hogy gyújtásra indul az AC de a K-jet fej oldja le ha megvan az üzemi nyomás amit sajnos nem értek mivel ilyen jellegű kábel nem megy a motorra.
Én úgy gondoltam bogárba a bekötést hogy simán bedobom a tank alá a typ3 gyári AC-ját és keringet.Hozzá rakom még a 280-asból a nyomástárolót és a szűrőt.
Nem relézem le egyenlőre az AC-t elvégre ez magyarország! Gyújtásra tolja a lét!!

Le szeretném cserélni a mechanikus AC-t egy nagy szállítású, alacsony nyomású benzinpumpára, pumpa már megvan, de megoszlanak a vélemények a bekötéssel kapcsolatban, kell-e T elágazás, hová kell, stb.
Ha valakinek van infója, link akárhonnak szivesen venném.

A pumpa egyébként egy 0.3-0.5 bar nyomású Pierburg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10736 Dátum: 2006 December 07, 20:56:37 »

Sajna nincs.
De megnezem majd az egyik konyvemben (how to hotrod...)


Az megvan nekem is.  Wink

És már beszéltem sok emberrel, sok okosat tudtam meg, most vészleoldót (inercia kapcsoló) keresek. Majd összefoglalom a dolgokat ha lesz egy kis időm.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 07, 20:58:13 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10735 Dátum: 2006 December 07, 20:37:48 »

Benzinpumpa bekötésről nincs infód? TheSamba link?  Wink
Sajna nincs.
De megnezem majd az egyik konyvemben (how to hotrod...)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10734 Dátum: 2006 December 07, 19:47:25 »

vagy az alatet eppen megmozdithato legyen alatta... ala "John Muir"

Benzinpumpa bekötésről nincs infód? TheSamba link?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10733 Dátum: 2006 December 07, 19:36:37 »

Óvatosan meghúz, negyedet vissza...  Grin
vagy az alatet eppen megmozdithato legyen alatta... ala "John Muir"

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10732 Dátum: 2006 December 07, 19:09:20 »

Persze, és mindenki műszerrel állít csapágyhézagot a Bogarán otthon, mi? Talán még a Stunt sem. Wink

Óvatosan meghúz, negyedet vissza...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1742 1743 1744 1745 1746 [1747] 1748 1749 1750 1751 1752 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.