www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:41:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1693 1694 1695 1696 1697 [1698] 1699 1700 1701 1702 1703 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13208208 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12715 Dátum: 2007 Január 30, 21:27:19 »

 szerintem nem ér annyit !

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12714 Dátum: 2007 Január 30, 21:25:23 »

nem nyílik pedig szertném Sad

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12713 Dátum: 2007 Január 30, 21:21:15 »

http://www.vatera.hu/beta_szerszamos_szekreny_ar_eses_18553023.html

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12712 Dátum: 2007 Január 30, 20:44:48 »

Azaz, kell benne lenni egy hajlatnak, a szélei felkunkorodnak, amik elvileg nem engedik elfordulni az anyát.

hát szerintem az enyém már kiegyenesedett:D
lényeg hogy most elcsesződött
ésmivel most kisebb az anya ezért gondoltam menetrögzítőre. az megfogná?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12711 Dátum: 2007 Január 30, 20:32:32 »

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?
itt fix a benzinszint

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12710 Dátum: 2007 Január 30, 19:12:53 »

van egy érdekes alátét, az igaz. kívül kör alakú belül pedig lemetszett kör.


Azaz, kell benne lenni egy hajlatnak, a szélei felkunkorodnak, amik elvileg nem engedik elfordulni az anyát.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12709 Dátum: 2007 Január 30, 17:38:00 »

Van ott egy spéci biztosító alátáét nemde!?

van egy érdekes alátét, az igaz. kívül kör alakú belül pedig lemetszett kör.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12708 Dátum: 2007 Január 30, 17:27:03 »

Nekem meg amióta kicseréltem a tűszelepet a karbiban, olyan furán megy. Mintha picit mindig kihagyna a gyújtás picit(lehet kondis?), vagy torpan, vagy hullámzik, nem is tudom, nem lehet leírni:) Nem zúg szépen, meg alapjáraton is néha leáll, amíg nem teljesen meleg.  Meg ha taposok egy padlót menet közben csak úgy, nem történik semmi, nem reagál rá, holott ezelőtt húzott egy "nagyot" Smiley Viszont amikor indulok, vagy túráztatom, akkor szépen zúg, gondolom ilyenkor a spricni ad benyát.

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12707 Dátum: 2007 Január 30, 17:26:08 »

Nekem meg amióta kicseréltem a tűszelepet a karbiban, olyan furán megy. Mintha picit mindig kihagyna a gyújtás picit(lehet kondis?), vagy torpan, vagy hullámzik, nem is tudom, nem lehet leírni:) Nem zúg szépen, meg alapjáraton is néha leáll, amíg nem teljesen meleg.  Meg ha taposok egy padlót menet közben csak úgy, nem történik semmi, nem reagál rá, holott ezelőtt húzott egy "nagyot" Smiley Viszont amikor indulok, vagy túráztatom, akkor szépen zúg, gondolom ilyenkor a spricni ad benyát.

Talán kicsi lenne a benzinszintem ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12706 Dátum: 2007 Január 30, 17:19:56 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?

Van ott egy spéci biztosító alátáét nemde!?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #12705 Dátum: 2007 Január 30, 17:07:29 »

helló helló!
Hazaértem nagynehezen, mert  a szekér nem igazán akart menni olyan tünetekt produkálthogy:
megyek 70 nel aztán egyszercsak elkezd gyorsulva lassulni, leáll majd indítok és nem mozdul, várok vele pöccröff majd meglódul aztán megint "darabos"  a benzin rángatott leállt megint. Na ezt eljácottam vagy 5 ször mire hazaértem /kb 5km/ és most itt ülök a gép előtt.
Én benzincső dugulásra gondolok.
Szerintetek?
Fújd meg visszafelé a csövet és ha javul akkor okosabb leszel.
Vagy vedd ki a tankot egyből és pucold ki.  Grin
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #12704 Dátum: 2007 Január 30, 17:00:12 »

helló helló!
Hazaértem nagynehezen, mert  a szekér nem igazán akart menni olyan tünetekt produkálthogy:
megyek 70 nel aztán egyszercsak elkezd gyorsulva lassulni, leáll majd indítok és nem mozdul, várok vele pöccröff majd meglódul aztán megint "darabos"  a benzin rángatott leállt megint. Na ezt eljácottam vagy 5 ször mire hazaértem /kb 5km/ és most itt ülök a gép előtt.
Én benzincső dugulásra gondolok.
Szerintetek?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12703 Dátum: 2007 Január 30, 14:28:51 »

micsinált letépte ? hogyan?  Huh
passz!
most vettem észre hogy menet közben iszonyat csörgött, megnéztem és csak az utolsó pár menet fogta!
lötyögött rajta a csavar. az új vágott menet pedig nem tűnik túl erősnek
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12702 Dátum: 2007 Január 30, 13:58:15 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?
micsinált letépte ? hogyan?  Huh

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12701 Dátum: 2007 Január 30, 13:55:16 »

sziasztok!

a turbina letépte a generátor tengely végéről a menetet!
vágtam rá egyel kisebb menetet de most megint meglazult.
hogy rögzítsem? van valami trükk? vagy csak menetrögzítő?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12700 Dátum: 2007 Január 30, 11:54:04 »


6-os csavar, 8 Nm...az nagyon kevés. Közelében sincs semmi beszakadásnak.
Hát jó aki nyomatékkulccsal húzza... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12699 Dátum: 2007 Január 30, 11:36:10 »

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).

Persze papír zömül, mindig jobban kell meghúzni, végül hiába húzod meg, folyik. A klingerit rugalmasabb és jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12698 Dátum: 2007 Január 30, 11:34:02 »

Na igen. Mondjuk azért nem húzom halálra, mert eléggé szívás lenne, ha beleszakadna a csavar a blokkba... Undecided


6-os csavar, 8 Nm...az nagyon kevés. Közelében sincs semmi beszakadásnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12697 Dátum: 2007 Január 30, 11:13:12 »

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).
Na igen. Mondjuk azért nem húzom halálra, mert eléggé szívás lenne, ha beleszakadna a csavar a blokkba... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12696 Dátum: 2007 Január 30, 10:50:49 »

De akkor egy tömítést csak egyszer tudsz használni!  Shocked

Mondjuk nem is illik többször, de a jó minőségűeket megféktisztítózom és szárazon többször felhasználom. Soha nem szokott folyni.

Nekem volt, hogy vastag kartonból vágtam, az is jó volt. Viszont kétszer nem merném visszatenni, elvileg a papír zömül, és úgy tömít, nem? Szerintem fontosabb, hogy egyenletesen legyen körben meghúzva (legalább 3-4 -szer körbe megyek miután nagyjából mindenhol rászorult).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12695 Dátum: 2007 Január 29, 22:43:13 »

Ki beszélt régi olajról, azt mondtuk, hogy olcsó olaj, nem fáradtolaj!

Minden tuninggal többet fogyaszt, mint a gyári. Vagy nem tuning...

Meg kéne tanulnom olvasni...  Cheesy Még jó, hogycsak ismerős helyen vezetek  Tongue
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12694 Dátum: 2007 Január 29, 21:20:32 »

Na,

Cuccok a gépműhelyben!  Roll Eyes Asszonták 2 hét...  Smiley

Összerakásnál asszem én is a régi olajat fogom használni, kösz az ötletet Stuntmanus!

Sport vezérműtengellyel többet fogyszt a moci?

Ki beszélt régi olajról, azt mondtuk, hogy olcsó olaj, nem fáradtolaj!

Minden tuninggal többet fogyaszt, mint a gyári. Vagy nem tuning...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12693 Dátum: 2007 Január 29, 21:09:16 »

Na,

Cuccok a gépműhelyben!  Roll Eyes Asszonták 2 hét...  Smiley

Összerakásnál asszem én is a régi olajat fogom használni, kösz az ötletet Stuntmanus!

Sport vezérműtengellyel többet fogyszt a moci?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12692 Dátum: 2007 Január 29, 20:53:10 »

erling is jo!
én szoktam blokk tömitött hasznélni pluszba

De akkor egy tömítést csak egyszer tudsz használni!  Shocked

Mondjuk nem is illik többször, de a jó minőségűeket megféktisztítózom és szárazon többször felhasználom. Soha nem szokott folyni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12691 Dátum: 2007 Január 29, 20:51:06 »

Vegyél tömítés anyagot (klingerit?) és vágj egy jót, az a legtutibb.

Egyébként ami a Victor Reinz készletben van az tökéletes, több fel-le szerelést kibír.


Ami a Sabó készletben van, az a piros papír az nevetséges, mint az egész készlet. Mondjuk az ára is ennek megfelelő.
erling is jo!
én szoktam blokk tömitött hasznélni pluszba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12690 Dátum: 2007 Január 29, 20:49:08 »

Nem tudja valaki hogy lehet-e  bogihoz az olajszűrő szita alá jobb fajta tömítést venni? Mert a sima papíros nagyon hamar kinyiffan  Undecided és csepeg, bár annyira nem aggaszt a dolog... Grin Cool

Vegyél tömítés anyagot (klingerit?) és vágj egy jót, az a legtutibb.

Egyébként ami a Victor Reinz készletben van az tökéletes, több fel-le szerelést kibír.


Ami a Sabó készletben van, az a piros papír az nevetséges, mint az egész készlet. Mondjuk az ára is ennek megfelelő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12689 Dátum: 2007 Január 29, 20:45:06 »

Nem tudja valaki hogy lehet-e  bogihoz az olajszűrő szita alá jobb fajta tömítést venni? Mert a sima papíros nagyon hamar kinyiffan  Undecided és csepeg, bár annyira nem aggaszt a dolog... Grin Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12688 Dátum: 2007 Január 29, 20:08:13 »

Régen nekünk is volt kutyánk (egy erdélyi kopó), na az egyszer szétrágta a TV 220-as vezetékét miközben az persze be volt dugva. Mai napig nem tudom hogy csinálta, de nem rázta meg az áram.
Biztos gumitalpú tornacipőben volt! Grin

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12687 Dátum: 2007 Január 29, 20:03:38 »

Vagy az egeret kéne kikergetni...  Grin
nekem a kutyám próbálta meg blankolni a vezetéket lámpaszerelésnél!  Grin

Régen nekünk is volt kutyánk (egy erdélyi kopó), na az egyszer szétrágta a TV 220-as vezetékét miközben az persze be volt dugva. Mai napig nem tudom hogy csinálta, de nem rázta meg az áram.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12686 Dátum: 2007 Január 29, 19:39:33 »

tegyél egy kutyát is a csomagtartóba Wink
Vagy az egeret kéne kikergetni...  Grin
nekem a kutyám próbálta meg blankolni a vezetéket lámpaszerelésnél!  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12685 Dátum: 2007 Január 28, 23:44:19 »

a tankolás utáni érték jónak tűnik. előtte halál pontos volt. tippem szerint a csomagtartóban motoszkáló macska okozhatott galibát Smiley
tegyél egy kutyát is a csomagtartóba Wink

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12684 Dátum: 2007 Január 28, 23:34:12 »

Nekem is volt így a bezinszintmérőm  de sose mutatott rendessen. Én adtam egy testet a tankaban lévő jeladónak azóta jó. Mert eredetileg a tankon keresztül testel de nekem le lett festve a tankom és épp hogy csak kapott az meg kevés volt ahhoz hogy jól mutasson. Lehet hogy neked is test bánata van és most sem mutat pontossan.
a tankolás utáni érték jónak tűnik. előtte halál pontos volt. tippem szerint a csomagtartóban motoszkáló macska okozhatott galibát Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #12683 Dátum: 2007 Január 28, 23:27:44 »

nekem is volt, hogy csak a helyzetjelző világított, az index meg halványította azt, fura ütemben is villogott, volt egy rossz bizti, kicseréltem, ugyanúgy szar volt, aztán egyszercsak megjavult, azóta is jó...

ma meg helyrejött a benzinszintmérőm, tankoltam 20 litert és lám, mutat. lehet, hogy megakadt a mérő?

Nekem is volt így a bezinszintmérőm  de sose mutatott rendessen. Én adtam egy testet a tankaban lévő jeladónak azóta jó. Mert eredetileg a tankon keresztül testel de nekem le lett festve a tankom és épp hogy csak kapott az meg kevés volt ahhoz hogy jól mutasson. Lehet hogy neked is test bánata van és most sem mutat pontossan.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12682 Dátum: 2007 Január 28, 23:19:59 »

nekem is volt, hogy csak a helyzetjelző világított, az index meg halványította azt, fura ütemben is villogott, volt egy rossz bizti, kicseréltem, ugyanúgy szar volt, aztán egyszercsak megjavult, azóta is jó...

ma meg helyrejött a benzinszintmérőm, tankoltam 20 litert és lám, mutat. lehet, hogy megakadt a mérő?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #12681 Dátum: 2007 Január 28, 22:48:22 »

Az a legnagyobb gond, hogy általában a biztosíték táblák érintkezői az évek során elvesztették a rugalmasságukat és lazán van bennük a biztosíték. Ezért rázkódik a biztosíték a rázkódás során nem megfelelő a kontakt és melegszik a biztosíték. Főleg mostmár nem igen vannak rendes porcelános biztosítékok a műanyag meg meglágyul a hő miatt. Ezért vagy kiolvad vagy pedig ho jó hol nem. Én találtam 8 amperesbe porcelánosat ez ugyan olyan mint a műanyagok szálcserével pedig csináltam belőle 16 amperest, az érintkezőket pedig vékony kötegelővel össze huzattam. Azóta nincs semmi gondom.


                             GNX-967
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #12680 Dátum: 2007 Január 28, 21:45:24 »

vagy egyszerűen kiégett a tompított égőszál.
akkor egyszerre égett ki a helyzetjelzővel....???? az nagyon kisérteties lenne:)SmileySmiley
Nekem már volt ilyen esetem természetesen éjszaka korom sötétben.... felvillantottam a refit és amikor lekapcsoltam elszált a tompított és a helyzetjelző és a refi is csak akkor világított amikor húzva tartottam a kart..... mire megtettem egy 15km-s szakaszt tartott refikapcsoló karral és hazaértem beleolvadt a bizti a házba...... de aztán egy egyszerü bizticsrével rendbejött minden......

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12679 Dátum: 2007 Január 28, 21:45:11 »

vagy egyszerűen kiégett a tompított égőszál.
Egyszerre kettő?És a helyzetjelző is mind a kettő?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12678 Dátum: 2007 Január 28, 21:21:27 »

Valószínű felborult a tér-idő kontívum!Nekem tompított van ,távolsági nincs,viszont világít a távolsági visszajelzője!Közlekedj reflektorral!Nekem úgytűnik mindenki avval közlekedik,szerintem a bogi már nem is tűnne ki a sok terepjáró meg a xenonos .... közül!Én holnap kezdem a nyomozást!!A tapasztalat azt mutatja ,mindig a testkábellel kell kezdeni!
vagy egyszerűen kiégett a tompított égőszál.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12677 Dátum: 2007 Január 28, 20:49:00 »

Sziasztok!
szerintetek mitől lehet az, hogy nem világít az első tompított és a helyzetjelzőm? Reflektorom és hátsó lámpám van. Izzó esetleg biztosíték? Mivel kezdjem a 'nyomozást'?

Előre is köszi.


Valószínű felborult a tér-idő kontívum!Nekem tompított van ,távolsági nincs,viszont világít a távolsági visszajelzője!Közlekedj reflektorral!Nekem úgytűnik mindenki avval közlekedik,szerintem a bogi már nem is tűnne ki a sok terepjáró meg a xenonos .... közül!Én holnap kezdem a nyomozást!!A tapasztalat azt mutatja ,mindig a testkábellel kell kezdeni!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12676 Dátum: 2007 Január 28, 20:41:14 »

már fel volt újjítva a hengerfej, új hengerdugó volt rajta. Gépmunka, szerelés, csapágysor egy új főtengely néhány apróság meg a munkadíj lett 140.
thx

Oldalak: 1 ... 1693 1694 1695 1696 1697 [1698] 1699 1700 1701 1702 1703 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.