www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 06:22:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1674 1675 1676 1677 1678 [1679] 1680 1681 1682 1683 1684 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13184022 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13475 Dátum: 2007 Február 20, 19:19:52 »

Megjött a blokk a gépműhelyből!! 
és fölmerült egy kérdés: Ez itt a képen milyen érzékelő? az a fekete...

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #13474 Dátum: 2007 Február 20, 16:50:10 »

miez a 67es bogi? már az is van? nagyon gyűjtögetsz  Grin
csak terveimben van egyenlőre  Roll Eyes

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13473 Dátum: 2007 Február 20, 16:46:31 »

távlati terveim megalapozottsága végett lenne egypár kérdésem:
sajna a bogim kasznija itt-ott elég fáradt...egy 67-es bogárkám van...de nekem sokkal jobban bejön a pre 67-es kasztni, főleg a hátul pötty lámpás verziók...de a bogaramon a kasznin kívül már mindent rendbe tettem ezért emgfordulta a fejembe - mivel a kasznija javítása 300körül biztos lenn+fényezés... hogy inkább veszek egy pre 67es kasznit, azt rendbehozatom v ha mázlim van már rendbehozva veszem meg vkinek a félkész projectjét és abba szerelem (inkább szereltetem :d ) át amit csak lehet a mostani bogárból (fék,váltó, futómű, motor, ülés, kormány, kipuff,...)
a kérdés: egyáltalán megvalósítható ez? mik amik csereszavatossak illetve átrakhatók egy pre 67-be?
tud vki eladó félkész projektet..Smiley

előre is ksözönöm
miez a 67es bogi? már az is van? nagyon gyűjtögetsz  Grin
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #13472 Dátum: 2007 Február 20, 16:40:11 »

távlati terveim megalapozottsága végett lenne egypár kérdésem:
sajna a bogim kasznija itt-ott elég fáradt...egy 67-es bogárkám van...de nekem sokkal jobban bejön a pre 67-es kasztni, főleg a hátul pötty lámpás verziók...de a bogaramon a kasznin kívül már mindent rendbe tettem ezért emgfordulta a fejembe - mivel a kasznija javítása 300körül biztos lenn+fényezés... hogy inkább veszek egy pre 67es kasznit, azt rendbehozatom v ha mázlim van már rendbehozva veszem meg vkinek a félkész projectjét és abba szerelem (inkább szereltetem :d ) át amit csak lehet a mostani bogárból (fék,váltó, futómű, motor, ülés, kormány, kipuff,...)
a kérdés: egyáltalán megvalósítható ez? mik amik csereszavatossak illetve átrakhatók egy pre 67-be?
tud vki eladó félkész projektet..Smiley

előre is ksözönöm

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #13471 Dátum: 2007 Február 20, 10:51:49 »

Azért az ötlet megér egy imát. Házikókány sufni tuningba meg lehet csinálni és szabadalmaztatni. Hátha bejön!

Nem emlékszem pontosan, hogy melyik könyvben, de vagy a "VW1200 tanácsadóban" vagy a "Hogyan tovább VW-ben" az autó különleges berendezéseinél írnak róla, még a gyári rendelési szám is megvan, este megnézem...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #13470 Dátum: 2007 Február 20, 10:02:01 »

Tisztában vagyok vele én is hogy ezek a motorok csak pár száz vagy pár ezer méteres motorok. De nagyon kiváncsi lennék mit tud egy ezekhez hasonló. Amúgy nekem az én motorom tökéletesen megfelel.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13469 Dátum: 2007 Február 20, 09:51:03 »

Ja, azt minden 400 méter után tolnád míg ki nem hül.  Evil
Még hűtés sincs rajtuk. 
inkább újraépítené minden 400 méter után...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #13468 Dátum: 2007 Február 20, 09:39:21 »

Ja, azt minden 400 méter után tolnád míg ki nem hül.  Evil
Még hűtés sincs rajtuk. 
részlet kérdés. Tongue


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #13467 Dátum: 2007 Február 20, 07:12:46 »

Kapnék egy ilyen "alapmotort" szerintem nekiállnék flexelni a 6 hónapja elkészült gépemet. Grin
Ja, azt minden 400 méter után tolnád míg ki nem hül.  Evil
Még hűtés sincs rajtuk. 
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #13466 Dátum: 2007 Február 19, 23:36:25 »

Íme néhány alapmotor:

Kapnék egy ilyen "alapmotort" szerintem nekiállnék flexelni a 6 hónapja elkészült gépemet. Grin


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13465 Dátum: 2007 Február 19, 21:54:12 »

Megtaláltam.

Kiss

1303LS
« Hozzászólás #13464 Dátum: 2007 Február 19, 21:49:13 »

Mi értelme lenne egy o gyűrűt húzni a szelepszárra?

  csak a szívószelepeken szokott lenni . És persze az első szelepnyitásnál arrébb csúszik tehát csak akkor tömít mikor nyitva van a szelep és a szelepvezető másik végénél vákum van . lehet hogy szart se ér de így van 
Megtaláltam.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13463 Dátum: 2007 Február 19, 21:43:58 »

[Mi értelme lenne egy o gyűrűt húzni a szelepszárra?

Idézet
    csak a szívószelepeken szokott lenni . És persze az első szelepnyitásnál arrébb csúszik tehát csak akkor tömít mikor nyitva van a szelep és a szelepvezető másik végénél vákum van . lehet hogy szart se ér de így van 
  tehát erre gondoltam

1303LS
« Hozzászólás #13462 Dátum: 2007 Február 19, 21:40:38 »

   olvass vissza kicsit !
Konkrétan?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13461 Dátum: 2007 Február 19, 21:32:16 »

A bogarakon nincs szelepszárszimering.
Lehet találni a gyári összeszerelésű motoroknál gumigyűrűket a szelepeken, azonban ezek nem szeleszárszimeringek, csak egyfajta olajfogyást csökkentő gyűrű a friss motorkhoz, amúgy pár ezer kilométer alatt kikeményedik és lepotyog, ezeket lehet megtalálni szelephézagállításnál a szelepfedélben.
A gumi gyűrűk szerepe a tömítéskészletben: a blokkösszehúzó tőcsavarokra ill. a szelephimbák alá kellenek.
szelepszárszimering nincs, de a szelepen kódorgó gyűrű lehet, azonban annak a keresztmetszete nem kör, hanem négyzet.Üdv!

                                                          
Pontosan. Na, erre gondoltam. De ilyen volt a tömítéskészletben is. Vagy külön lehetett venni. Merki Pistánál vettem, direkte a szelepekhez. Pista meg van annyira korrekt, hogy ha nem kell, akkor lebeszél róla, ha meg kell, nem csesz át valami parasztvakítással.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13460 Dátum: 2007 Február 19, 21:28:49 »

Üdv.
Nem tudja valaki kb mennyi levegőt kell nyomatni a gumiba bogáron? f560-as gumi. Csak mert ami a kesztyűtartóban van matricán, az krvéskének tűnik! Roll Eyes Undecided
Elöl 1,6 - 1,7, hátul 1,9 - 2,0. Magyarul kicsit keményebbre fújom, de elöl szerintem a túl kemény nem biztos, hogy jó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13459 Dátum: 2007 Február 19, 21:28:01 »

Hát nemtudom, lehet.
Azt, hogy olajfogyasztás csökkentésre tennék rá azt nem hiszem, hiszen az első ütemnél felcsúszik és ott is marad.
Viszont azt el tudom képzelni, hogy valami okostojás kitalálta, hoy szelephangcsökkentésre tegyék rá ezeket a gyűrűket, talán ezért is a négyzetprofil (bagyobb felületen veszi át a rezgést?), de kipufogóra én biztos nem raknék mert ott az a pár négyzetmilliméter is számít a hőleadásban.
   olvass vissza kicsit !

1303LS
« Hozzászólás #13458 Dátum: 2007 Február 19, 21:26:43 »

A bogarakon nincs szelepszárszimering.
Lehet találni a gyári összeszerelésű motoroknál gumigyűrűket a szelepeken, azonban ezek nem szeleszárszimeringek, csak egyfajta olajfogyást csökkentő gyűrű a friss motorkhoz, amúgy pár ezer kilométer alatt kikeményedik és lepotyog, ezeket lehet megtalálni szelephézagállításnál a szelepfedélben.
A gumi gyűrűk szerepe a tömítéskészletben: a blokkösszehúzó tőcsavarokra ill. a szelephimbák alá kellenek.
szelepszárszimering nincs, de a szelepen kódorgó gyűrű lehet, azonban annak a keresztmetszete nem kör, hanem négyzet.

Üdv!

                                                           
Hát nemtudom, lehet.
Azt, hogy olajfogyasztás csökkentésre tennék rá azt nem hiszem, hiszen az első ütemnél felcsúszik és ott is marad.
Viszont azt el tudom képzelni, hogy valami okostojás kitalálta, hoy szelephangcsökkentésre tegyék rá ezeket a gyűrűket, talán ezért is a négyzetprofil (bagyobb felületen veszi át a rezgést?), de kipufogóra én biztos nem raknék mert ott az a pár négyzetmilliméter is számít a hőleadásban.
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13457 Dátum: 2007 Február 19, 21:22:07 »

Multkor valaki ötleteket keresett motorokra. Íme néhány alapmotor:

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13456 Dátum: 2007 Február 19, 20:49:46 »

hmm. igazatok van.  Lips Sealed nem néztem meg eléggé
Azért az ötlet megér egy imát. Házikókány sufni tuningba meg lehet csinálni és szabadalmaztatni. Hátha bejön!

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
1303LS
« Hozzászólás #13455 Dátum: 2007 Február 19, 20:35:44 »

hmm. igazatok van.  Lips Sealed nem néztem meg eléggé
Egy világ omlott össze benned, mi?  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13454 Dátum: 2007 Február 19, 20:33:29 »

azon a képen az elektromos részek vannak felsorakoztatva és az amire te gondolsz az bizony egy egyszerű ablaktörlő, bocs az őszinteségért  Roll Eyes
hmm. igazatok van.  Lips Sealed nem néztem meg eléggé
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13453 Dátum: 2007 Február 19, 20:29:02 »

jójó. hívhatod fényszóró-törlőnek is
azon a képen az elektromos részek vannak felsorakoztatva és az amire te gondolsz az bizony egy egyszerű ablaktörlő, bocs az őszinteségért  Roll Eyes
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13452 Dátum: 2007 Február 19, 20:28:48 »


király ez a fényszórómosó Cheesy látott már valaki fotón legalább?

Erős a gyanúm, hogy ezen a rajzon több elektronika robbantott rajza van és ami fényszóró mosó (törlő) az valójában az ablaktörlő. De ez csak tipp, mert én még nemláttam fényszórómosós perecet.

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13451 Dátum: 2007 Február 19, 20:23:50 »

szerintem az még véletlenül sem fényszórómosó!
jójó. hívhatod fényszóró-törlőnek is
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13450 Dátum: 2007 Február 19, 20:19:21 »

mi ez a szomorúság?

király ez a fényszórómosó Cheesy látott már valaki fotón legalább?

szerintem az még véletlenül sem fényszórómosó!
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13449 Dátum: 2007 Február 19, 20:18:48 »

Uzemanyag fogyasztashoz , van e koze ? Vagy uzemanyag takarekossaghoz ?
Cask kerdezem mert nem tom.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13448 Dátum: 2007 Február 19, 20:14:09 »

kösz
mondjuk nincsenek nagy különbségek. végsebességben talán +10-20 km/h-t érsz el. ennyit változtathat egy nagyobb (magasabb) hátsó gumi is
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #13447 Dátum: 2007 Február 19, 20:12:11 »

a hosszú azt jelenti hogy nagyobb a (vég)sebesség azonos fordulatszámnál, mert más a fogaskerekek aránya. De ezzel jár, hogy roszabb a gyorsulás természetesen.
kösz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13446 Dátum: 2007 Február 19, 20:05:39 »

sziasztok volna egy kérdésem:
az mit jelent hogy hosszú vagy rövid a váltó?

a hosszú azt jelenti hogy nagyobb a (vég)sebesség azonos fordulatszámnál, mert más a fogaskerekek aránya. De ezzel jár, hogy roszabb a gyorsulás természetesen.
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #13445 Dátum: 2007 Február 19, 20:03:53 »

sziasztok volna egy kérdésem:
az mit jelent hogy hosszú vagy rövid a váltó?
1303LS
« Hozzászólás #13444 Dátum: 2007 Február 19, 20:02:31 »

Én úgy 1,9-2,0 körülire szoktam fújni... eddig bevált...  Grin
Én pont ma fújtam, mert már furcsa volt (1.4;16) 2 és 2.1 re nyomtam, úgy szalad hogy csak na.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13443 Dátum: 2007 Február 19, 19:59:45 »

Én úgy 1,9-2,0 körülire szoktam fújni... eddig bevált...  Grin
A mester (Gumibogi) is ezt szokta javasolni Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #13442 Dátum: 2007 Február 19, 19:13:15 »

Üdv.
Nem tudja valaki kb mennyi levegőt kell nyomatni a gumiba bogáron? f560-as gumi. Csak mert ami a kesztyűtartóban van matricán, az krvéskének tűnik! Roll Eyes Undecided

Én úgy 1,9-2,0 körülire szoktam fújni... eddig bevált...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13441 Dátum: 2007 Február 19, 19:06:05 »

Üdv.
Nem tudja valaki kb mennyi levegőt kell nyomatni a gumiba bogáron? f560-as gumi. Csak mert ami a kesztyűtartóban van matricán, az krvéskének tűnik! Roll Eyes Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13440 Dátum: 2007 Február 19, 18:40:58 »

De van olyan,amelyiken van!! Wink (Lesz majd kép is egyszer...)
igen van olyan új hengerfej ami ólommentes üzemenyaggal használható, és szelepszárszimeringes, de ezt csak pár éve gyártják. én konkrétan a mi autóinkban lévő eredeti motorokra gondoltam...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #13439 Dátum: 2007 Február 19, 18:28:41 »

A bogarakon nincs szelepszárszimering.
..............
..............
Üdv!
                                                          

De van olyan,amelyiken van!! Wink (Lesz majd kép is egyszer...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #13438 Dátum: 2007 Február 19, 17:04:28 »

A bogarakon nincs szelepszárszimering.
Lehet találni a gyári összeszerelésű motoroknál gumigyűrűket a szelepeken, azonban ezek nem szeleszárszimeringek, csak egyfajta olajfogyást csökkentő gyűrű a friss motorkhoz, amúgy pár ezer kilométer alatt kikeményedik és lepotyog, ezeket lehet megtalálni szelephézagállításnál a szelepfedélben.
A gumi gyűrűk szerepe a tömítéskészletben: a blokkösszehúzó tőcsavarokra ill. a szelephimbák alá kellenek.
szelepszárszimering nincs, de a szelepen kódorgó gyűrű lehet, azonban annak a keresztmetszete nem kör, hanem négyzet.

Üdv!

                                                          
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13437 Dátum: 2007 Február 19, 17:02:45 »

mi ez a szomorúság?


Elfogytak a rajzok!

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13436 Dátum: 2007 Február 19, 16:57:05 »

Sad
mi ez a szomorúság?

király ez a fényszórómosó Cheesy látott már valaki fotón legalább?
Oldalak: 1 ... 1674 1675 1676 1677 1678 [1679] 1680 1681 1682 1683 1684 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.