www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 21:26:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1670 1671 1672 1673 1674 [1675] 1676 1677 1678 1679 1680 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14713562 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #13651 Dátum: 2007 Február 25, 19:16:26 »

Oly problémánk van a busszal:

Voltunk a busszal Szolnokon és sofőr indítózott és közben mintha villámlott volna akkora fény csapta meg a busz alját. Na mindegy de ekkor még beindult.
Aztán hazafelé leállt a motor, és be kelett tolni hajnali 3kor. Próbáltunk indítózni de csak csattogott Gondolom kitolt de nem tekert.
Ma kibányásztam az indítómotort és kiopróbáltam, működik.
Lehet hogy a bronzpersely van kikopva?
Én még a főkábelre is gyanakszom.
Mi lehet, mert perseléyezni nem szívesen akarnék.
Kell test a motornak.
Nem vékony vezetékkel. 
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #13650 Dátum: 2007 Február 25, 19:14:57 »

Oly problémánk van a busszal:

Voltunk a busszal Szolnokon és sofőr indítózott és közben mintha villámlott volna akkora fény csapta meg a busz alját. Na mindegy de ekkor még beindult.
Aztán hazafelé leállt a motor, és be kelett tolni hajnali 3kor. Próbáltunk indítózni de csak csattogott Gondolom kitolt de nem tekert.
Ma kibányásztam az indítómotort és kiopróbáltam, működik.
Lehet hogy a bronzpersely van kikopva?
Én még a főkábelre is gyanakszom.
Mi lehet, mert perseléyezni nem szívesen akarnék.
Leon 1303
« Hozzászólás #13649 Dátum: 2007 Február 25, 17:39:01 »

Leszakadt egy dugó teteje.
NE INDÍTGASD, reménykedj benne hogy megúszható egy henger/dugó cserével.
Vagy add el róla a karbit (minek az)  meg tegyél még hozzá egy kicsi pénzt aztán mehet egy motorgenerál.
Most Te hol is vagy, nem pesten ugye?
Mert adnék kölcsön egy rámondott jó motort amit még én nem próbáltam ki, viszont ha nem jó akkor kár cipelni berakni stb.
Köszi, de messzi...
most megint jól felborult minden,
egyenlőre gőzöm nincs, hogy mi lesz!
A karbit pedig eszem ágában sincs eladni  Grin
inkább kenyéren és vizen... de ennyire azért nem aggódok,
csak azt nem tudom, melyik utat válasszam...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 25, 17:41:59 írta Leon 1303 »
1303LS
« Hozzászólás #13648 Dátum: 2007 Február 25, 17:33:08 »



Diagnózis?  Huh
Leszakadt egy dugó teteje.
NE INDÍTGASD, reménykedj benne hogy megúszható egy henger/dugó cserével.
Vagy add el róla a karbit (minek az)  meg tegyél még hozzá egy kicsi pénzt aztán mehet egy motorgenerál.
Most Te hol is vagy, nem pesten ugye?
Mert adnék kölcsön egy rámondott jó motort amit még én nem próbáltam ki, viszont ha nem jó akkor kár cipelni berakni stb.
Leon 1303
« Hozzászólás #13647 Dátum: 2007 Február 25, 17:24:53 »

én helyedben nem inditgatnám meg járatnám probálgatnám...ha szomszédod szerelő biztos renéz szívesen...bontsátok meg ....
az lesz, de csak ma este érkezik haza,én meg csak pénteken jövök vissza, szóval majd akkor.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13646 Dátum: 2007 Február 25, 17:22:04 »

átlyukadt egy dugó

én helyedben nem inditgatnám meg járatnám probálgatnám...ha szomszédod szerelő biztos renéz szívesen...bontsátok meg ....
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13645 Dátum: 2007 Február 25, 17:18:40 »

Lemostam ma a motort majd egy liter Brigéciollal, kislagoztam, megszárítgattam.
Majd beindítottam...
Kb negyedik indítózásra sikerült, de akkor is csak nagynehezen, éppen elkapta...
az érdekes, hogy hidegen is van alapjárat, vagyis inkább csak nem fullad le
(eddig legalább 10 perc melegítés után lett csak alapjárat)
a motor elég lassan pörög fel, magasabb fordulaton egész tűrhető (szokásos) hangja van,
de alacsonyabb fordulaton mint egy géppuska... ratatatatatatatatatata...
és ennél még alacsonyabb fordulaton pedig tak-tak-tak-tak-tak... mint valami öreg traktor!
Próbáltam gyújtást csavargatni, de semmi...
ÉS miután leállítottam még egy ideig füstölt a kipuff dob (belülről).

Diagnózis?  Huh

átlyukadt egy dugó
Leon 1303
« Hozzászólás #13644 Dátum: 2007 Február 25, 17:17:24 »

Lemostam ma a motort majd egy liter Brigéciollal, kislagoztam, megszárítgattam.
Majd beindítottam...
Kb negyedik indítózásra sikerült, de akkor is csak nagynehezen, éppen elkapta...
az érdekes, hogy hidegen is van alapjárat, vagyis inkább csak nem fullad le
(eddig legalább 10 perc melegítés után lett csak alapjárat)
a motor elég lassan pörög fel, magasabb fordulaton egész tűrhető (szokásos) hangja van,
de alacsonyabb fordulaton mint egy géppuska... ratatatatatatatatatata...
és ennél még alacsonyabb fordulaton pedig tak-tak-tak-tak-tak... mint valami öreg traktor!
Próbáltam gyújtást csavargatni, de semmi...
ÉS miután leállítottam még egy ideig füstölt a kipuff dob (belülről).

Diagnózis?  Huh
RNIE
« Hozzászólás #13643 Dátum: 2007 Február 25, 10:13:29 »

elöl tengely csonkot cserélsz,csapágyat,alaplapott bene lévö pakkot betét munka henger,dékdob,fékcsö,+busz gömbfejehet sokszor csak 1X lehet meghuzni rutin Wink
kösz,osztókörmódosító Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13642 Dátum: 2007 Február 25, 10:11:04 »

az nehéz művelet?
elöl tengely csonkot cserélsz,csapágyat,alaplapott bene lévö pakkot betét munka henger,dékdob,fékcsö,+busz gömbfejehet sokszor csak 1X lehet meghuzni rutin Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #13641 Dátum: 2007 Február 25, 07:25:10 »


Ha a szelepvezetők olajozva "vákumot szívnak" kell őket cserélni?

Ezt, hogy érted?
SZVSZ vidd el egy hengerfejeshez ha kétségeid vannak szedesd szét aztán majd kiderül.
Viszont ha szét van szedve és semmi komolyabb baját nem látja a 4 kipufszelepet cseréltesd ki és csiszoltasd be az összes szeleptányért.
Ez nem olyan egetverő összeg és nyugodtságot adhat jó időre.
szimpla vagy duplaszívós?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13640 Dátum: 2007 Február 25, 04:14:56 »


Ha a szelepvezetők olajozva "vákumot szívnak" kell őket cserélni?
RNIE
« Hozzászólás #13639 Dátum: 2007 Február 24, 18:40:04 »

elöl a tárcsa miatt már csopacs... vissza kell alakítani dobra
az nehéz művelet?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13638 Dátum: 2007 Február 24, 18:35:34 »

Mi kell busznál ahoz ha nagyosztókörű felnit szeretnék(5x205)?Tengelycsonk elég?Illetve fék is,vagy volt olyanban is tárcsa?Ha nagyon bonyolult akkor nem sz@rakodom vele,csak nagyon tetszik a 356 seíl felni múnnal

hátul szerintem a dobot simán lehet cserélni egy kései "a" dobra (vagy fúrsz 5 új lukat) elöl a tárcsa miatt már csopacs... vissza kell alakítani dobra és akkor már ugyan az a helyzet mint hátul  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #13637 Dátum: 2007 Február 24, 18:33:07 »

Mi kell busznál ahoz ha nagyosztókörű felnit szeretnék(5x205)?Tengelycsonk elég?Illetve fék is,vagy volt olyanban is tárcsa?Ha nagyon bonyolult akkor nem sz@rakodom vele,csak nagyon tetszik a 356 seíl felni múnnal
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13636 Dátum: 2007 Február 24, 15:52:11 »

szerinted ott dolgozom? Wink
amúgy nem,azt úgy szokták hogy leszinterezik feketére és a fölöst lecsisz+polír

lefújják ezüstre kiragasztják a küllöket lefújják feketére rá a lakkot (mivel ez lemezkerék)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #13635 Dátum: 2007 Február 24, 15:50:48 »

szerinted ott dolgozom? Wink
amúgy nem,azt úgy szokták hogy leszinterezik feketére és a fölöst lecsisz+polír

acel felni meg polír???, van olyan?Smiley Huh Roll Eyes
RNIE
« Hozzászólás #13634 Dátum: 2007 Február 24, 14:54:39 »

es ket szin???? ezust meg fekete...sprintstarra az megy?? Grin
szerinted ott dolgozom? Wink
amúgy nem,azt úgy szokták hogy leszinterezik feketére és a fölöst lecsisz+polír
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #13633 Dátum: 2007 Február 24, 14:52:57 »

naggyából  www.porfesto.hu

es ket szin???? ezust meg fekete...sprintstarra az megy?? Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13632 Dátum: 2007 Február 24, 14:47:39 »

buszról van szó  Wink

Bocsika!  Shocked de a "fórumnyomonkövetési sejtjeim" pihennek... úgy 2-3 éve :-D
RNIE
« Hozzászólás #13631 Dátum: 2007 Február 24, 14:21:09 »

szinter=porfestés ?(tudnak bármilyen szint?)
naggyából  www.porfesto.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13630 Dátum: 2007 Február 24, 14:20:28 »

sokféle hejen láttam már Bogáron antennát... én inkább keresnék még, nem vágnék...

buszról van szó  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13629 Dátum: 2007 Február 24, 14:16:38 »

megpróbáltam ma berakni a Bociba az antennát... de nincs luk. Baditz azt mondta, hogy ott van ,csak be van heggesztve ,vagy gittelve...  belülről is meglestem a lemezt és nincs rajta semmi foltozás... most akkor mi van?

vágjak lukat?  Cry

sokféle hejen láttam már Bogáron antennát... én inkább keresnék még, nem vágnék...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13628 Dátum: 2007 Február 24, 14:14:25 »

szinter

szinter=porfestés ?(tudnak bármilyen szint?)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #13627 Dátum: 2007 Február 24, 14:10:33 »

a felnit porfesteni, vagy fényezni érdemesebb ?
szinter
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13626 Dátum: 2007 Február 24, 14:09:02 »

a felnit porfesteni, vagy fényezni érdemesebb ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13625 Dátum: 2007 Február 24, 13:57:42 »

megpróbáltam ma berakni a Bociba az antennát... de nincs luk. Baditz azt mondta, hogy ott van ,csak be van heggesztve ,vagy gittelve...  belülről is meglestem a lemezt és nincs rajta semmi foltozás... most akkor mi van?

vágjak lukat?  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #13624 Dátum: 2007 Február 24, 13:26:33 »

Valaki van Bicske környékén? Biztosan lesz szükségem majd segítségre a leendő gépem összerakásánál, h a rajzásra készen legyen és mozgásképes legyen. A belső összerakása az más téma lesz majd, ot alakítani óhajtok majd.

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13623 Dátum: 2007 Február 24, 13:16:11 »

én nem értek hozzá, de szerintem így nem egészséges összeszerelni. fotód nincs?

kérdés megoldódott: ha bent van a tengely nem mozognak  Cheesy

És már csak a szelepvezető csere és kész  Cool najó még össze is kell szerelni...  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 24, 13:24:11 írta FradiDaniVW1970 »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #13622 Dátum: 2007 Február 24, 13:07:23 »

Szóval a kérdésem:

A főtengely csapágyak cspjának helye egy kicsit ki van kopva. Ezért mozognak a helyükön egy picit a csapágyak, a lendkerék felé egyre "jobban".
Ha így összeszereljük a motort tönkremegy 100m múlva? Vagy azért akkor erő nem hat rájuk szereljek nyugodtan?
én nem értek hozzá, de szerintem így nem egészséges összeszerelni. fotód nincs?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13621 Dátum: 2007 Február 24, 13:01:52 »

megpróbálom
most is olyan parafás tömítés van benne,
de az előző is csak darabokba jött le róla,
merki szerint a nagy hő miatt...
nagyon kéne már a front hűtő...

miylen motrod van neekd, hogy nem elég a széria hűtő ? azt tudom,hogy 1,6 , de mi a tuning benne?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13620 Dátum: 2007 Február 24, 12:54:38 »

Szóval a kérdésem:

A főtengely csapágyak cspjának helye egy kicsit ki van kopva. Ezért mozognak a helyükön egy picit a csapágyak, a lendkerék felé egyre "jobban".
Ha így összeszereljük a motort tönkremegy 100m múlva? Vagy azért akkor erő nem hat rájuk szereljek nyugodtan?
Leon 1303
« Hozzászólás #13619 Dátum: 2007 Február 24, 11:46:02 »


jaja
ismerem mindet!
folyton nézem,
csak az a baj, hogy 50x15x2(3) -as kellene kb
de akkora alig van...
vagy drága...
kb olyat mint a második, de márannak is az egekbe rúg az ára, ha még postáztatom is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #13618 Dátum: 2007 Február 24, 11:36:54 »

megpróbálom
most is olyan parafás tömítés van benne,
de az előző is csak darabokba jött le róla,
merki szerint a nagy hő miatt...
nagyon kéne már a front hűtő...
olajhűtők
http://cgi.ebay.de/Olkuehler-Nachruestsatz-Frontkuehler-VW-KAFER-T2-NEU_W0QQitemZ270091683937QQihZ017QQcategoryZ61304QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/Olkuehler-Mercedes-auch-Kaefer-NSU-Tuning_W0QQitemZ130080161658QQihZ003QQcategoryZ42479QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/Olkuehler-Mercedes-8-Kaefer-Bus-T1-T2-behr-mocal-racimex_W0QQitemZ150093520908QQihZ005QQcategoryZ9895QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Leon 1303
« Hozzászólás #13617 Dátum: 2007 Február 24, 11:23:48 »

Kiment az olajhűtő tömités és a turbina szétverte az olajat.
Kilukadt az olajhűtő stb.

Vedd ki pucold meg és nézd át, vedd le a hengerfejet hátha.
És valami redes tömgarniturát használj.


 Evil
megpróbálom
most is olyan parafás tömítés van benne,
de az előző is csak darabokba jött le róla,
merki szerint a nagy hő miatt...
nagyon kéne már a front hűtő...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13616 Dátum: 2007 Február 24, 11:14:34 »

Kiment az olajhűtő tömités és a turbina szétverte az olajat.
Kilukadt az olajhűtő stb.

Vedd ki pucold meg és nézd át, vedd le a hengerfejet hátha.
És valami redes tömgarniturát használj.


 Evil

RNIE
« Hozzászólás #13615 Dátum: 2007 Február 24, 10:53:18 »

Egyébként olyan csak a mesében van, hogy egyik motort kiveszed, a másikat beteszed és már jó is! Pláne ha typ1-ről typ4-re történik a váltás.
teljesen máshol vannak a motortartók
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13614 Dátum: 2007 Február 24, 10:52:39 »

Egyébként olyan csak a mesében van, hogy egyik motort kiveszed, a másikat beteszed és már jó is! Pláne ha typ1-ről typ4-re történik a váltás.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13613 Dátum: 2007 Február 24, 10:49:16 »

Szerintem besült a dugattyú (3-as hengernél), esetleg gyűrű töréssel kombinálva.

Hogy szokta mondani a KIZS?

Hörp, böf, hátradől! (?)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #13612 Dátum: 2007 Február 24, 10:24:34 »

mi az hogy elfüstölt?
Szóljato ide-ben leírtam
még annyit, hogy úgy kezdődött, hogy 130-ról visszaesett 100-ra aztán 80-ra ugyanakkora gáznál,
és utánna nyomta ki az olajat. olajlámpa ki sem gyulladt, de működik, néha egy nagyobb kanyarban kigyullad.
Oldalak: 1 ... 1670 1671 1672 1673 1674 [1675] 1676 1677 1678 1679 1680 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.