www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 21:55:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1669 1670 1671 1672 1673 [1674] 1675 1676 1677 1678 1679 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13993978 alkalommal)
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13682 Dátum: 2007 Február 26, 21:14:13 »

Balage szerintem tényleg joindulatuan szolt.
Az hogy egyszer csináltál fékszerelést mühelyben mester mellett,az egy dolog.
De ha belegondolsz,az életed mulhat rajta,hogy figyeltél-e a mesterre annak idején,vagy jol magyarázott-e a mester!
Az más dolog,hogy egyszer nekem is megmutatták,hogyan kell halasi csipkét verni,oszt mégis csak mást tudok verni!! Grin

Tudom en , na csak mondtam hogy mar csinaltam , es az jo volt , persze tisztaban vagyok azzal hogy ez komoly dolog es vigyazni kell , nem is hargszom vagy iljesmi, sot ertekelem az aggodalmat, csak szerintem tudjatok ti is hogy milyen mikor ott a kocsi es nem lehet menni vele , es nincsen kedved a szerelonek konyorogni, meg raadasul meg csinaltam is , hat errol van szo.
  Koszi tehat a segitseget, es az aggodalmat....

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13681 Dátum: 2007 Február 26, 21:08:34 »

Most hgoy szolsz , igazad van. Eleg durvan hangzik hogy beallitom oszt tovabb megyek...
De azert a 0 tudast ki kerem magamnak Smiley , mar egyszer csinaltam ezt egy muheljben szerelo mester felugyelete alatt, Wink mert ezt a szakmat tanultam a kozepiskolaban . Csaka a rutin hianyzik, mert nem ezt a szakmat folytattam...
Balage szerintem tényleg joindulatuan szolt.
Az hogy egyszer csináltál fékszerelést mühelyben mester mellett,az egy dolog.
De ha belegondolsz,az életed mulhat rajta,hogy figyeltél-e a mesterre annak idején,vagy jol magyarázott-e a mester!
Az más dolog,hogy egyszer nekem is megmutatták,hogyan kell halasi csipkét verni,oszt mégis csak mást tudok verni!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13680 Dátum: 2007 Február 26, 21:03:22 »

kéziféket érdemes indulás elött kiengedni  Wink

Cheesy de cuki vagy ...

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13679 Dátum: 2007 Február 26, 21:01:49 »

Az még nem merült fel benned, hogy ennyi tudással nem neked kellene a fékedet szerelni?
Ezt pusztán jó szándékból kérdezem.



Most hgoy szolsz , igazad van. Eleg durvan hangzik hogy beallitom oszt tovabb megyek...
De azert a 0 tudast ki kerem magamnak Smiley , mar egyszer csinaltam ezt egy muheljben szerelo mester felugyelete alatt, Wink mert ezt a szakmat tanultam( vagy is az auto szerelest ) a kozepiskolaban . Csaka a rutin hianyzik, mert nem ezt a szakmat folytattam...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 26, 21:04:59 írta Robi »

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #13678 Dátum: 2007 Február 26, 16:42:04 »

De az még jó lesz. Minusz ~2 centi és akkor még terpeszteni sem fog. Nekem így van és szerintem így szép.
ha kiszámolod hogy odébbteszed a 40ricnis végén eggyel, akkor az pont 6cm-t jelent az ültetésben. asszem ez a torziósrúd belső ricnizésére igaz.
a külső oldalon 44 ricni található. ha ezen teszed odébb 1 ricnivel a rugólapot, akkor 6.6cm-t fog süllyedni a kocsi hátulja. ez a mínusz 2cm nem igaz.
ha csak 2cm-t akarsz ültetni akkor ki kell számolni, hogy a 40 és a 44 ricni közül melyiket mennyivel teszed arrébb (úgy értem egyiket ületés felé csavarod a másikat emelés felé, így a különbség kiadja a köztes mérteket is). persze mindezt pontosan ugyanúgy kell mindkét oldalon, odafigyelve hogy ne tedd mellé, mert féloldalas lesz a kocsi, és kezdheted elölről!

Szerintem úgy néz ki a dolog, hogy mennyit akarok ültetni? x cm-t, akkor ennyit kell odébb tenni, az egyiken és annyit a másikon. szétszereled, és megcsinálod tutira.
persze, ha a 6 cm megfelel, akkor tedd arrébb csak az egyik ricninél. szerelés szempontjából majdnem ugyanannyi időt vesz igénybe mindkét megoldás.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13677 Dátum: 2007 Február 26, 13:52:30 »

hello mindenki...
egy ilyen benzinkályhába probálunk életet lehelni,ha valaki ismeri,van tapasztalata,KAPCSOLÁSIRAJZA,akármi segitsége kérem nefogja vissza magát!!

köszi
http://kepfeltoltes.hu/view/070226/DSCF0798_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

és
http://kepfeltoltes.hu/view/070226/DSCF0800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13676 Dátum: 2007 Február 26, 12:45:25 »

sziasztok.szeretnék porsche tárcsa féket előre-hátra.az lenne a kérdésem,h ezt fel lehet rakni olajos féltengelyes bogárra is?
esetleg valaki nem tud olcsón eladót?

mindent fel lehet tenni mindenre, legfeljebb a fél autót ki kell cserélni / át kell alakítani.
mint például ebben az esetben is.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #13675 Dátum: 2007 Február 26, 11:45:10 »

sziasztok.szeretnék porsche tárcsa féket előre-hátra.az lenne a kérdésem,h ezt fel lehet rakni olajos féltengelyes bogárra is?
esetleg valaki nem tud olcsón eladót?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #13674 Dátum: 2007 Február 26, 10:44:19 »

Nem, de alapvető dolgokkal nincs tisztában!
Bár mindenki azt csinál amit akar!
És ha egyszer egy hirtelen fékezésnél a szembejövők sávjában, vagy az árokban találja magát, akkor is jól jönnek majd neki a jó tanácsok meg a szájlik.

persze, igazad van. de 0 tudással én is be tudtam állítani a fékem(könyv alapján), lepróbáltam, szar volt, újra állítottam, lepróbáltam, szar volt, megint állítottam, próbáltam és jó lett. nyilván nem egyből 100ról satuztam. de kipróbáltam intenzív fékezésnél, satunál is és jó lett...szóval atótl, hogy nem ért hozzá, még meg tudja csinálni, csak körül kell járni a témát és nem vaktában tekerni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13673 Dátum: 2007 Február 26, 10:38:46 »

Nem, de alapvető dolgokkal nincs tisztában!
Bár mindenki azt csinál amit akar!
És ha egyszer egy hirtelen fékezésnél a szembejövők sávjában, vagy az árokban találja magát, akkor is jól jönnek majd neki a jó tanácsok meg a szájlik.

azért egy fékpofa állítás még nem gázos Smiley csak előtte kis utcában ki kel próbálni hogy sikerült.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 26, 10:42:00 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13672 Dátum: 2007 Február 26, 10:33:32 »



kéziféket érdemes indulás elött kiengedni  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #13671 Dátum: 2007 Február 26, 10:33:01 »

Az még nem merült fel benned, hogy ennyi tudással nem neked kellene a fékedet szerelni?
Ezt pusztán jó szándékból kérdezem.


azért egy fékpofa állítás még nem gázos Smiley csak előtte kis utcában ki kel próbálni hogy sikerült.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13670 Dátum: 2007 Február 26, 10:30:16 »

Az még nem merült fel benned, hogy ennyi tudással nem neked kellene a fékedet szerelni?
Ezt pusztán jó szándékból kérdezem.


huu, koszi ezt nem tudtam. En csak beallitottam volna oszt agyal neki, tovabb mentem volna.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13669 Dátum: 2007 Február 26, 10:12:12 »

huu, koszi ezt nem tudtam. En csak beallitottam volna oszt agyal neki, tovabb mentem volna.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13668 Dátum: 2007 Február 26, 09:46:22 »

Koszi fiuk. Nem kergettek a rendorok, es mindig probalom betartani a megengedett sebesseget Smiley csak egy sima korut volt .
Hat remelem nem egtek el kemenyen a betetek, alig varom hogy hazaerjek a munkabol oszt megnezzem.

ha megégtek a betétek, akkor csiszipapír elő, aztán adj neki.
a felső,megüvegesedett (elégett) réteget le kell csiszolnod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13667 Dátum: 2007 Február 26, 09:31:34 »

Koszi fiuk. Nem kergettek a rendorok, es mindig probalom betartani a megengedett sebesseget Smiley csak egy sima korut volt .
Hat remelem nem egtek el kemenyen a betetek, alig varom hogy hazaerjek a munkabol oszt megnezzem.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13666 Dátum: 2007 Február 26, 09:23:39 »

na a rendőrök előli többórás hajsza során pont a féket nem kell használni  Grin Wink
Komám, ha te nem használod üldözésnél a féket intenzíven, akkor hamar kikötsz az INTENZÍVEN!    Grin Grin

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #13665 Dátum: 2007 Február 26, 09:13:08 »

Az oké, de gondolom, hogy Robi a kiránduláson nem a többórás hajszát érti a rendőrök elől. Grin Grin Grin

na a rendőrök előli többórás hajsza során pont a féket nem kell használni  Grin Wink
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13664 Dátum: 2007 Február 26, 09:09:39 »

na azért mikor partizánnal mentünk orfűn, ott a dísztárcsája is messziről sugározta a hőt Smiley persze az kicsit intenzívebb volt egy sétakocsikázásnál...
Az oké, de gondolom, hogy Robi a kiránduláson nem a többórás hajszát érti a rendőrök elől.   Grin  Grin Grin

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #13663 Dátum: 2007 Február 26, 09:05:00 »

Szerintem a fékbetéteken kell egy kicsit visszább állitani erre van lehetőség a fékdobban, mivel annak a surlódása okoza a túlmelegedést. Egyébként melegedhet a kerék, mivel fékezgetsz stb, de forrónak nem szabad lennie pláne szagának. Reméljük, hogy a betétek nem égtek meg.
na azért mikor partizánnal mentünk orfűn, ott a dísztárcsája is messziről sugározta a hőt Smiley persze az kicsit intenzívebb volt egy sétakocsikázásnál...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #13662 Dátum: 2007 Február 26, 08:59:52 »

Hello !
Van egy kis gondom, ugyanis a tegnap elmentem a bogarral egy setautra ami hosszabb volt mint altalaban es eszrevettem hogy fura szagot erzek.
kiszaltam az autobol es az a kerek amelynel a multkor kicsereltem a fek- munkahengert, nagyon meleg volt. Es aztan a tobbit is megneztem es azok is melegek voltak, de nem anyira.
Ez miert lehet ? Normalis dolog ? Mondom nagyon meleg volt kezemet egette meg mikor hozzaertem...
Hol kellene allitsak valamit, a munkahengereknel , vagy a fo fekhengernel ?  Huh
Mar az auto sem huzot ugy mint mikor elindultam, de miutan kihult ujra jol ment.
Szerintem a fékbetéteken kell egy kicsit visszább állitani erre van lehetőség a fékdobban, mivel annak a surlódása okoza a túlmelegedést. Egyébként melegedhet a kerék, mivel fékezgetsz stb, de forrónak nem szabad lennie pláne szagának. Reméljük, hogy a betétek nem égtek meg.

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13661 Dátum: 2007 Február 26, 08:55:31 »

A fékbetét hozzá ér a dobhoz! Nagyon rá állítottál a betétekre.
Lehet, hogy már szarrá éget, és cserélni kell a betéteket!


Hello !
Van egy kis gondom, ugyanis a tegnap elmentem a bogarral egy setautra ami hosszabb volt mint altalaban es eszrevettem hogy fura szagot erzek.
kiszaltam az autobol es az a kerek amelynel a multkor kicsereltem a fek- munkahengert, nagyon meleg volt. Es aztan a tobbit is megneztem es azok is melegek voltak, de nem anyira.
Ez miert lehet ? Normalis dolog ? Mondom nagyon meleg volt kezemet egette meg mikor hozzaertem...
Hol kellene allitsak valamit, a munkahengereknel , vagy a fo fekhengernel ?  Huh
Mar a motor sem huzot ugy mint mikor elindultam, de miutan kihult ujra jol ment.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #13660 Dátum: 2007 Február 26, 08:48:23 »

Hello !
Van egy kis gondom, ugyanis a tegnap elmentem a bogarral egy setautra ami hosszabb volt mint altalaban es eszrevettem hogy fura szagot erzek.
kiszaltam az autobol es az a kerek amelynel a multkor kicsereltem a fek- munkahengert, nagyon meleg volt. Es aztan a tobbit is megneztem es azok is melegek voltak, de nem anyira.
Ez miert lehet ? Normalis dolog ? Mondom nagyon meleg volt kezemet egette meg mikor hozzaertem...
Hol kellene allitsak valamit, a munkahengereknel , vagy a fo fekhengernel ?  Huh
Mar a motor sem huzot ugy mint mikor elindultam, de miutan kihult ujra jol ment.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 26, 08:51:58 írta Robi »

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13659 Dátum: 2007 Február 26, 00:21:17 »

Ezt, hogy érted?
SZVSZ vidd el egy hengerfejeshez ha kétségeid vannak szedesd szét aztán majd kiderül.
Viszont ha szét van szedve és semmi komolyabb baját nem látja a 4 kipufszelepet cseréltesd ki és csiszoltasd be az összes szeleptányért.
Ez nem olyan egetverő összeg és nyugodtságot adhat jó időre.
szimpla vagy duplaszívós?
Dupla. miért a kipuf szelepet ajánlod?
már szét van szedve... csaka köcsög gépműhelyes a szelepeket nem számozta be, csak odaadta szatyorba a maratás után... 
a szelepszárnál a vezetőben nincs nagy olajnyomás, nem? Tehát ha olajjal szép "vákumos" akkor jó, nem?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13658 Dátum: 2007 Február 25, 23:24:52 »

Hasonló, kivéve azt a lemezsúrlódásos-nyikorgós hangot!
Ami az mp3 közepén van tak-tak-tak-tak (traktor hang) az tökre ugyanaz nállam is.
És ugyanilyen nehezen akar felpörögni...

MI VOLT A BAJA A TIEDNEK EKKOR???

semmi  Cheesy de tényleg semmi komoly, csak a dugattyú és a h.fal közé simán befért egy vastagabb papírlap...  Tongue
semmi nincs elrepedve, de minden atom kormos volt...
bár a motor szétszedését nem kísértem figyelemmel, holnapra megtudom, hogy a dugattyúk és társai épek voltak-e mind.
amúgy még a szétszedés előtt, kipuf-dob nélkül járattuk picit akkor nem volt ennyire durva ahang. És nálam is csak fordulaton...  Huh

Demosmá remélem összeáll a motor... (koppkoppafaasztalonalulról)
Leon 1303
« Hozzászólás #13657 Dátum: 2007 Február 25, 22:42:52 »

ez hajtókarnak hangzik, de attól nem fossa el az olajat
amúgy azóta sehol nem jelent meg az olaj, pedig járt 1-2 percet!
Az olajszint pont a két érték között van.
Jah, és szerintem a generátorom is beszart még akkor mikor elfüstölt...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13656 Dátum: 2007 Február 25, 22:34:06 »


ez hajtókarnak hangzik, de attól nem fossa el az olajat
Leon 1303
« Hozzászólás #13655 Dátum: 2007 Február 25, 22:25:55 »

Hasonló, kivéve azt a lemezsúrlódásos-nyikorgós hangot!
Ami az mp3 közepén van tak-tak-tak-tak (traktor hang) az tökre ugyanaz nállam is.
És ugyanilyen nehezen akar felpörögni...

MI VOLT A BAJA A TIEDNEK EKKOR???
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 25, 22:29:15 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #13654 Dátum: 2007 Február 25, 20:37:49 »

gyilkosok  Undecided
mi volt a diagnózis?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13653 Dátum: 2007 Február 25, 20:07:56 »

a motor elég lassan pörög fel, magasabb fordulaton egész tűrhető (szokásos) hangja van,
de alacsonyabb fordulaton mint egy géppuska... ratatatatatatatatatata...
és ennél még alacsonyabb fordulaton pedig tak-tak-tak-tak-tak... mint valami öreg traktor!

Ijen hangja volt: http://fradidani.uw.hu/Guntherr1005.mp3?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #13652 Dátum: 2007 Február 25, 19:22:16 »

Az lehet hogy elvitte a pára az áramot?
1303LS
« Hozzászólás #13651 Dátum: 2007 Február 25, 19:16:26 »

Oly problémánk van a busszal:

Voltunk a busszal Szolnokon és sofőr indítózott és közben mintha villámlott volna akkora fény csapta meg a busz alját. Na mindegy de ekkor még beindult.
Aztán hazafelé leállt a motor, és be kelett tolni hajnali 3kor. Próbáltunk indítózni de csak csattogott Gondolom kitolt de nem tekert.
Ma kibányásztam az indítómotort és kiopróbáltam, működik.
Lehet hogy a bronzpersely van kikopva?
Én még a főkábelre is gyanakszom.
Mi lehet, mert perseléyezni nem szívesen akarnék.
Kell test a motornak.
Nem vékony vezetékkel. 
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #13650 Dátum: 2007 Február 25, 19:14:57 »

Oly problémánk van a busszal:

Voltunk a busszal Szolnokon és sofőr indítózott és közben mintha villámlott volna akkora fény csapta meg a busz alját. Na mindegy de ekkor még beindult.
Aztán hazafelé leállt a motor, és be kelett tolni hajnali 3kor. Próbáltunk indítózni de csak csattogott Gondolom kitolt de nem tekert.
Ma kibányásztam az indítómotort és kiopróbáltam, működik.
Lehet hogy a bronzpersely van kikopva?
Én még a főkábelre is gyanakszom.
Mi lehet, mert perseléyezni nem szívesen akarnék.
Leon 1303
« Hozzászólás #13649 Dátum: 2007 Február 25, 17:39:01 »

Leszakadt egy dugó teteje.
NE INDÍTGASD, reménykedj benne hogy megúszható egy henger/dugó cserével.
Vagy add el róla a karbit (minek az)  meg tegyél még hozzá egy kicsi pénzt aztán mehet egy motorgenerál.
Most Te hol is vagy, nem pesten ugye?
Mert adnék kölcsön egy rámondott jó motort amit még én nem próbáltam ki, viszont ha nem jó akkor kár cipelni berakni stb.
Köszi, de messzi...
most megint jól felborult minden,
egyenlőre gőzöm nincs, hogy mi lesz!
A karbit pedig eszem ágában sincs eladni  Grin
inkább kenyéren és vizen... de ennyire azért nem aggódok,
csak azt nem tudom, melyik utat válasszam...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 25, 17:41:59 írta Leon 1303 »
1303LS
« Hozzászólás #13648 Dátum: 2007 Február 25, 17:33:08 »



Diagnózis?  Huh
Leszakadt egy dugó teteje.
NE INDÍTGASD, reménykedj benne hogy megúszható egy henger/dugó cserével.
Vagy add el róla a karbit (minek az)  meg tegyél még hozzá egy kicsi pénzt aztán mehet egy motorgenerál.
Most Te hol is vagy, nem pesten ugye?
Mert adnék kölcsön egy rámondott jó motort amit még én nem próbáltam ki, viszont ha nem jó akkor kár cipelni berakni stb.
Leon 1303
« Hozzászólás #13647 Dátum: 2007 Február 25, 17:24:53 »

én helyedben nem inditgatnám meg járatnám probálgatnám...ha szomszédod szerelő biztos renéz szívesen...bontsátok meg ....
az lesz, de csak ma este érkezik haza,én meg csak pénteken jövök vissza, szóval majd akkor.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13646 Dátum: 2007 Február 25, 17:22:04 »

átlyukadt egy dugó

én helyedben nem inditgatnám meg járatnám probálgatnám...ha szomszédod szerelő biztos renéz szívesen...bontsátok meg ....
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13645 Dátum: 2007 Február 25, 17:18:40 »

Lemostam ma a motort majd egy liter Brigéciollal, kislagoztam, megszárítgattam.
Majd beindítottam...
Kb negyedik indítózásra sikerült, de akkor is csak nagynehezen, éppen elkapta...
az érdekes, hogy hidegen is van alapjárat, vagyis inkább csak nem fullad le
(eddig legalább 10 perc melegítés után lett csak alapjárat)
a motor elég lassan pörög fel, magasabb fordulaton egész tűrhető (szokásos) hangja van,
de alacsonyabb fordulaton mint egy géppuska... ratatatatatatatatatata...
és ennél még alacsonyabb fordulaton pedig tak-tak-tak-tak-tak... mint valami öreg traktor!
Próbáltam gyújtást csavargatni, de semmi...
ÉS miután leállítottam még egy ideig füstölt a kipuff dob (belülről).

Diagnózis?  Huh

átlyukadt egy dugó
Leon 1303
« Hozzászólás #13644 Dátum: 2007 Február 25, 17:17:24 »

Lemostam ma a motort majd egy liter Brigéciollal, kislagoztam, megszárítgattam.
Majd beindítottam...
Kb negyedik indítózásra sikerült, de akkor is csak nagynehezen, éppen elkapta...
az érdekes, hogy hidegen is van alapjárat, vagyis inkább csak nem fullad le
(eddig legalább 10 perc melegítés után lett csak alapjárat)
a motor elég lassan pörög fel, magasabb fordulaton egész tűrhető (szokásos) hangja van,
de alacsonyabb fordulaton mint egy géppuska... ratatatatatatatatatata...
és ennél még alacsonyabb fordulaton pedig tak-tak-tak-tak-tak... mint valami öreg traktor!
Próbáltam gyújtást csavargatni, de semmi...
ÉS miután leállítottam még egy ideig füstölt a kipuff dob (belülről).

Diagnózis?  Huh
RNIE
« Hozzászólás #13643 Dátum: 2007 Február 25, 10:13:29 »

elöl tengely csonkot cserélsz,csapágyat,alaplapott bene lévö pakkot betét munka henger,dékdob,fékcsö,+busz gömbfejehet sokszor csak 1X lehet meghuzni rutin Wink
kösz,osztókörmódosító Grin
Oldalak: 1 ... 1669 1670 1671 1672 1673 [1674] 1675 1676 1677 1678 1679 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.