www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 06:44:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1659 1660 1661 1662 1663 [1664] 1665 1666 1667 1668 1669 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13184345 alkalommal)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14075 Dátum: 2007 Március 06, 18:40:29 »

nincs ijen fedél  Cry sajna csinálni kell egy visszautat az olajnak, ez legegyszerűbben a nagyobb olajteknővel érhető el.
Hát ez ímígyen néz ki: kell egy kivezető (4400), csövek (2190), adapter (2790) szűrő (1500) olajteknő (64900) össz: 75780
Egész pontosan lásd ábra: (nagyon ráértem...  Grin)

Anno en ugy lattam, hogy a speci pumpafedelen van a kivezeto nyilas, es a blokk hatso felen bal oldalt (ha az ekszijtarcsa felol nezzuk) az egyik olajjaraton megy vissza, egy csatlakozoval. Ha kell van vmi kepem is van rola a How to hot rod VW engines konyvben.
Persze biztosan vannak masik megoldasok is,

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14074 Dátum: 2007 Március 06, 18:09:39 »

Igen az 1825-ös. Ha jól tudom akkor van olyan fedél vagy adapter a szivattyúhoz, amin van egy kimenő és bejövő ág. Ezek közé kell tenni a szűrőt egy csővel. Ha rosszul tudom javítsatok ki.
nincs ijen fedél  Cry sajna csinálni kell egy visszautat az olajnak, ez legegyszerűbben a nagyobb olajteknővel érhető el.
Hát ez ímígyen néz ki: kell egy kivezető (4400), csövek (2190), adapter (2790) szűrő (1500) olajteknő (64900) össz: 75780
Egész pontosan lásd ábra: (nagyon ráértem...  Grin)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14073 Dátum: 2007 Március 06, 17:45:51 »

ember  60nm??????????????? Roll Eyes
nyugi, csak azért hogy bírják-e a menetek. Utána vissza 32re...  Evil nem őrültem meg. még Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14072 Dátum: 2007 Március 06, 17:32:30 »

Hali

Vettem gyertyakat kb 1 honapja ngk cucc, és a hőértéke a bosch w8ac nak megfelelő(állitolag)
betettem a bogarba, es folyatatosan romlott a teljesitmeny Embarrassed, mult szombaton odaig fajult a dolog, h 3.ban padlonal kb 50km/h(annyira nem akart menni az auto...) tompa puffanast ill cisszeneseket erzekeltem Undecided, gondolom h a gyujtas.... rögtön vittem is villamossagihoz..(szerencsere zarva volt) aztan delutan nekialtam es első lépésben visszatettem a regi gyertyait... miverl a csere utan jöttek a problemak..., tehat regi gyertyanak adtam egy kis drotkefet meg visza lett ütve a hezag.

És láss csodat az auto ugy ment minha ujja született volna... a regi, meg sztem IGAZI nemet bosch gyertyakkal....
Kerdesem az h az ujakkal mit lehet csinalni?? visszacserelik? ill mer nem muxik szerintetek??
köszönöm
üdv gegob

ui.: azt kihagytam h az ngk-k amikor kivetem öket vastagon kormosak voltak

1. Hézag az újakon jó volt?
2. Lehet, hogy a régiek hőértéke az elhasználódástól már egy-két kategóriával csökkent, az újak pedig a kicsit kopott motorban nem tudnak már úgy tisztulni

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14071 Dátum: 2007 Március 06, 17:27:20 »

Sziasztok !
Kerdes :
Az lehetseges e hogy azert ugrik ki a valto a negyes sebessegbol, menet kozben, mert mar elvekonyodott a gumibakk es meg vannak lazulva az ezt tarto csavarok ? Sot lotyognek kemenyen  Shocked   ( de mar megszoritottam oket ) . De igy is kiugrik a valto, viszont megis mintha kicsit jobban kellene ehez turazzam a motort. Es arra gondoltam hogy talan az a tavolsag amit elves a gumibakk elvekonyodasa, az lehet ennek a dolognak az okozoja... vagy mas ???
Ja es a lukfercbol is kiugrik neha - neha. A tobbi sebesseg tokeletesen mukodik...

Akár lehet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14070 Dátum: 2007 Március 06, 17:02:50 »

Sziasztok !
Kerdes :
Az lehetseges e hogy azert ugrik ki a valto a negyes sebessegbol, menet kozben, mert mar elvekonyodott a gumibakk es meg vannak lazulva az ezt tarto csavarok ? Sot lotyognek kemenyen  Shocked   ( de mar megszoritottam oket ) . De igy is kiugrik a valto, viszont megis mintha kicsit jobban kellene ehez turazzam a motort. Es arra gondoltam hogy talan az a tavolsag amit elves a gumibakk elvekonyodasa, az lehet ennek a dolognak az okozoja... vagy mas ???
Ja es a lukfercbol is kiugrik neha - neha. A tobbi sebesseg tokeletesen mukodik...

Inkább a szinkrongyűrűk szarrá mentek. Enyém is kiugrik 4.-ből, április május környékén talán összejön a váltócsere.
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #14069 Dátum: 2007 Március 06, 16:56:30 »

Sziasztok !
Kerdes :
Az lehetseges e hogy azert ugrik ki a valto a negyes sebessegbol, menet kozben, mert mar elvekonyodott a gumibakk es meg vannak lazulva az ezt tarto csavarok ? Sot lotyognek kemenyen  Shocked   ( de mar megszoritottam oket ) . De igy is kiugrik a valto, viszont megis mintha kicsit jobban kellene ehez turazzam a motort. Es arra gondoltam hogy talan az a tavolsag amit elves a gumibakk elvekonyodasa, az lehet ennek a dolognak az okozoja... vagy mas ???
Ja es a lukfercbol is kiugrik neha - neha. A tobbi sebesseg tokeletesen mukodik...

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Leon 1303
« Hozzászólás #14068 Dátum: 2007 Március 06, 16:25:26 »

Jut eszembe!
Az hogy a gecibe lehet, hogy mikor kiszedtük a mocit,
egyszerűen alig lehetett csak a forgattyús tengely hossza miatt kieszedni.
Gondolom akkor egyszerűbb, ha hátra lefelé borítják,
de itt márnem tudtam hova továbbhúzni hátrafele, ütközött a kasztnival,
és még mindig volt 1-2 mm...
De kiszedtem, a végén egyedül mert jöttek a szomszédhoz Grin
szóval?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14067 Dátum: 2007 Március 06, 14:36:11 »

Ma ráhúztunk a csavarokra 60 N-nal... ééééssss mindegyik jó kivéve azt az egyet!!
ember  60nm??????????????? Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14066 Dátum: 2007 Március 06, 13:31:43 »

A Wolfsburgnak több értelme van ám! 




javítva Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14065 Dátum: 2007 Március 06, 13:06:58 »

A Wolfsburgnak több értelme van ám! 


Akkor fordulj wolksburg felé térdelj le és adj hálát hogy működik Grin!! Grin Grin mert allitolag bogba ngk a legjobb gyertya es nem egy havertol hallottam h gyarihibasak voltak... vagy gyorsan beszartak Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14064 Dátum: 2007 Március 06, 13:06:29 »

Akkor fordulj wolksburg felé térdelj le és adj hálát hogy működik Grin!! Grin Grin mert allitolag bogba ngk a legjobb gyertya es nem egy havertol hallottam h gyarihibasak voltak... vagy gyorsan beszartak Undecided
ja és ngk-t dobtunk ki  Sad
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14063 Dátum: 2007 Március 06, 12:54:40 »

érdekes én zsír új brisket tettem (vagyis tették) az autómba és azóta szépen szól

Akkor fordulj wolfsburg felé térdelj le és adj hálát hogy működik Grin!! Grin Grin mert allitolag bogba ngk a legjobb gyertya es nem egy havertol hallottam h gyarihibasak voltak... vagy gyorsan beszartak Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 13:29:46 írta gegob »
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14062 Dátum: 2007 Március 06, 12:52:03 »

ha nagyon kormos, akkor valami nem ok. barnának kell lennie. lehet, hogy a régi tudott rendes szikrát adni, az új meg nem

igen ez az egyik relativam, h elszakadt benne az a szal amin jön az anyag aztan a porcelanon szorja a szikrat....
a masiik pedig h a hőérték szar azert kormos Grin
nem tom egyenlöre nem kell uj gyertya, mer azok is beszarnak... jokis regi boschal szepen muzsikal..... Grin Grin
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14061 Dátum: 2007 Március 06, 12:46:35 »

a gyertyat bug boxban vettem es vszinu gyari hibás...
de mi lehet elallitodva amikor a regi gyertyaval meg tökéletesen megy???? a hangja is sokkal szebb a 20 eves szarokkal Evil Roll Eyes
érdekes én zsír új brisket tettem (vagyis tették) az autómba és azóta szépen szól
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14060 Dátum: 2007 Március 06, 12:46:20 »

a gyertyat bug boxban vettem es vszinu gyari hibás...
de mi lehet elallitodva amikor a regi gyertyaval meg tökéletesen megy???? a hangja is sokkal szebb a 20 eves szarokkal Evil Roll Eyes
ha nagyon kormos, akkor valami nem ok. barnának kell lennie. lehet, hogy a régi tudott rendes szikrát adni, az új meg nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14059 Dátum: 2007 Március 06, 12:43:47 »

a korom a rossz beállítás miatt van, a gyertyát meg tuti nem fogják cserélni, mert gcik. ja és szart szarra cserélni nem sok értelme van. pénzt meg manapság ki ad vissza?

a gyertyat bug boxban vettem es vszinu gyari hibás...
de mi lehet elallitodva amikor a regi gyertyaval meg tökéletesen megy???? a hangja is sokkal szebb a 20 eves szarokkal Evil Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14058 Dátum: 2007 Március 06, 11:43:03 »

Hali

Vettem gyertyakat kb 1 honapja ngk cucc, és a hőértéke a bosch w8ac nak megfelelő(állitolag)
betettem a bogarba, es folyatatosan romlott a teljesitmeny Embarrassed, mult szombaton odaig fajult a dolog, h 3.ban padlonal kb 50km/h(annyira nem akart menni az auto...) tompa puffanast ill cisszeneseket erzekeltem Undecided, gondolom h a gyujtas.... rögtön vittem is villamossagihoz..(szerencsere zarva volt) aztan delutan nekialtam es első lépésben visszatettem a regi gyertyait... miverl a csere utan jöttek a problemak..., tehat regi gyertyanak adtam egy kis drotkefet meg visza lett ütve a hezag.

És láss csodat az auto ugy ment minha ujja született volna... a regi, meg sztem IGAZI nemet bosch gyertyakkal....
Kerdesem az h az ujakkal mit lehet csinalni?? visszacserelik? ill mer nem muxik szerintetek??
köszönöm
üdv gegob

ui.: azt kihagytam h az ngk-k amikor kivetem öket vastagon kormosak voltak
a korom a rossz beállítás miatt van, a gyertyát meg tuti nem fogják cserélni, mert gcik. ja és szart szarra cserélni nem sok értelme van. pénzt meg manapság ki ad vissza?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14057 Dátum: 2007 Március 06, 11:32:04 »

Hali

Vettem gyertyakat kb 1 honapja ngk cucc, és a hőértéke a bosch w8ac nak megfelelő(állitolag)
betettem a bogarba, es folyatatosan romlott a teljesitmeny Embarrassed, mult szombaton odaig fajult a dolog, h 3.ban padlonal kb 50km/h(annyira nem akart menni az auto...) tompa puffanast ill cisszeneseket erzekeltem Undecided, gondolom h a gyujtas.... rögtön vittem is villamossagihoz..(szerencsere zarva volt) aztan delutan nekialtam es első lépésben visszatettem a regi gyertyait... miverl a csere utan jöttek a problemak..., tehat regi gyertyanak adtam egy kis drotkefet meg visza lett ütve a hezag.

És láss csodat az auto ugy ment minha ujja született volna... a regi, meg sztem IGAZI nemet bosch gyertyakkal....
Kerdesem az h az ujakkal mit lehet csinalni?? visszacserelik? ill mer nem muxik szerintetek??
köszönöm
üdv gegob

ui.: azt kihagytam h az ngk-k amikor kivetem öket vastagon kormosak voltak
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14056 Dátum: 2007 Március 06, 00:34:17 »

Helló!

Ha már motorozunk akkor hagykérdezzem meg a szakiktól azt hogy honnantudommeg hogy
nagy olajfuratos vagy nem az 1200-es motorom.
Mert hogy elvileg az, de nem tudom mit kell nézni rajta.
Oldalt a számokat a blokkon?

Sztem a motorszámból kiderül. Mintha NGA könyve végén is benn lenne...

Más
Haver bogijában lecseréltem, az olajat /készül a rajzásra/ és láttam hogy egy levegőterelő lemez sincsen rajta. Na ő így jár az autóval már 5. éve és még nem főtt meg a motorja egyszersem. Monjuk F-es és 100 -nál nem megy többet.
Ja és persze Teszkós olaj volt benne.

Ha nem erőlteti, pörgeti bőven elmegy még.
Teszkós olajat én mosó olajnak fogok használni, de félek tőle kicist...  Tongue
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14055 Dátum: 2007 Március 06, 00:28:56 »

szomszéd aszonta, neki a kezében van a nyomatékkulcs Grin
haveromnak is, csak néha leteszi  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 00:34:48 írta FradiDaniVW1970 »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14054 Dátum: 2007 Március 05, 22:42:52 »

persze
szettet
nekem 1 kell
 
eddig de ha így tolod neki akkor kelleni fog még többi is  Wink én már ültem melletted  Grin
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14053 Dátum: 2007 Március 05, 22:40:14 »

Helló!

Ha már motorozunk akkor hagykérdezzem meg a szakiktól azt hogy honnantudommeg hogy
nagy olajfuratos vagy nem az 1200-es motorom.
Mert hogy elvileg az, de nem tudom mit kell nézni rajta.
Oldalt a számokat a blokkon?

Már korábban asszem más kérdezte ezt, de hagyne olvassak már vissza.
kösz


Más
Haver bogijában lecseréltem, az olajat /készül a rajzásra/ és láttam hogy egy levegőterelő lemez sincsen rajta. Na ő így jár az autóval már 5. éve és még nem főtt meg a motorja egyszersem. Monjuk F-es és 100 -nál nem megy többet.
Ja és persze Teszkós olaj volt benne.




Leon 1303
« Hozzászólás #14052 Dátum: 2007 Március 05, 22:24:31 »

Ma ráhúztunk a csavarokra 60 N-nal... ééééssss mindegyik jó kivéve azt az egyet!!
szomszéd aszonta, neki a kezében van a nyomatékkulcs Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #14051 Dátum: 2007 Március 05, 22:23:11 »

Martin kb két hete hirdet 
persze
szettet
nekem 1 kell
 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14050 Dátum: 2007 Március 05, 22:04:51 »

Nah megint körbetelefonáltam mindenkit 1 db hengerdugóért, de sehol semmi...
Erre felhívom a Tsigát, és egyből "Milyen és mennyi kell?"
ááá
olyan még nem volt, hogy Tsigának ne legyen valami alkatrésze  Grin Grin Grin

Martin kb két hete hirdet 
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14049 Dátum: 2007 Március 05, 21:54:16 »

Ma ráhúztunk a csavarokra 60 N-nal... ééééssss mindegyik jó kivéve azt az egyet!!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14048 Dátum: 2007 Március 05, 21:51:24 »

Igen az 1825-ös. Ha jól tudom akkor van olyan fedél vagy adapter a szivattyúhoz, amin van egy kimenő és bejövő ág. Ezek közé kell tenni a szűrőt egy csővel. Ha rosszul tudom javítsatok ki.
ez aza cucc...  Wink
Leon 1303
« Hozzászólás #14047 Dátum: 2007 Március 05, 21:37:16 »

Nah megint körbetelefonáltam mindenkit 1 db hengerdugóért, de sehol semmi...
Erre felhívom a Tsigát, és egyből "Milyen és mennyi kell?"
ááá
olyan még nem volt, hogy Tsigának ne legyen valami alkatrésze  Grin Grin Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14046 Dátum: 2007 Március 05, 17:18:52 »

1825ös? És abból még ki kell vezetnem az olajat a szűrőhöz, nem?

Igen az 1825-ös. Ha jól tudom akkor van olyan fedél vagy adapter a szivattyúhoz, amin van egy kimenő és bejövő ág. Ezek közé kell tenni a szűrőt egy csővel. Ha rosszul tudom javítsatok ki.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14045 Dátum: 2007 Március 05, 16:53:30 »

Megérdeklődtem, ez az olajfilter konzol 2970-ért olyan amit a turbinaházra lehet felfogatni.
1825ös? És abból még ki kell vezetnem az olajat a szűrőhöz, nem?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14044 Dátum: 2007 Március 05, 14:34:33 »

Kezdetét vette a szétrobbantás...

Naöcsém, van nálatok is minden...
Kóla-zizi-bambi-körhinta-tibicsoki-kávé-jóhangulat...
Még talán egy '44-ben beásott teljes német alakulat is van a garázsotokban... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14043 Dátum: 2007 Március 05, 14:25:29 »

Megérdeklődtem, ez az olajfilter konzol 2970-ért olyan amit a turbinaházra lehet felfogatni.

hú, nekem meg olyan kell.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14042 Dátum: 2007 Március 05, 13:25:01 »

Megérdeklődtem, ez az olajfilter konzol 2970-ért olyan amit a turbinaházra lehet felfogatni.


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14041 Dátum: 2007 Március 05, 12:00:03 »

Kezdetét vette a szétrobbantás...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #14040 Dátum: 2007 Március 05, 09:40:42 »

És az olajpumpa helyére kell szerelni? Befér a motor a helyére simán?
Jaja.
gyári pumpa ki, ez meg be   Smiley
simán elfér  Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14039 Dátum: 2007 Március 05, 08:25:06 »

PONTOSAN!!  Wink

És az olajpumpa helyére kell szerelni? Befér a motor a helyére simán?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14038 Dátum: 2007 Március 05, 08:24:16 »

Szerintetek az olajfilter konzol (Bugparts) az biztos hogy az olajpumpa fedél helyére rakható cucc a plusz olajszűrőhöz. Mert én 2970 Ft-ért nem vagyok benn biztos. Valaki tud közelebbit? Erre gondolok mint az alattam lévő képen.

lejjebb van a pontos ára, valami 23ezer...
Leon 1303
« Hozzászólás #14037 Dátum: 2007 Március 05, 00:23:00 »

Ezaz, nem?

PONTOSAN!!  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14036 Dátum: 2007 Március 05, 00:15:22 »

Nincs valakinek 3 küllős GTI kormányhoz közepe dudagombbal eladóba? Ha nem ide kellett volna írni akkor bocs.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1659 1660 1661 1662 1663 [1664] 1665 1666 1667 1668 1669 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.