www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:03:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1590 1591 1592 1593 1594 [1595] 1596 1597 1598 1599 1600 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177842 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16835 Dátum: 2007 Június 25, 18:32:08 »

Lavina story:
bravo  Wink
grat a kitartásodhoz!
nemsemmi a moci se  Grin
Én egyhét mulva kezdem építeni afront olajhűtésem, küldhetnél pár képet a vezetékek elvezetéséről!!

Ápropó! Kell egy használt hűtőn valami felújjítást csinálni? Egyáltalán lehet?
1303LS
« Hozzászólás #16834 Dátum: 2007 Június 25, 17:33:43 »

Mai "menüm": EPE kedvence. További képeket este közkívánatra felteszem.  Roll Eyes
Innen már csak összefele lehet rakni.  Grin
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #16833 Dátum: 2007 Június 25, 17:25:33 »

Mai "menüm": EPE kedvence. További képeket este közkívánatra felteszem.  Roll Eyes
asztem nem latok jool hehe egy bogar csontvazzz Roll Eyes

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16832 Dátum: 2007 Június 25, 17:12:35 »

Mai "menüm": EPE kedvence. További képeket este közkívánatra felteszem.  Roll Eyes
lássuk lássuk
 Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16831 Dátum: 2007 Június 25, 17:07:52 »

Mai "menüm": EPE kedvence. További képeket este közkívánatra felteszem.  Roll Eyes

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #16830 Dátum: 2007 Június 25, 14:31:07 »

4. Országos Szanazugi Bogártalálkozó!


Plakát nagyban:
http://makacs.duf.hu/~wazzap/talalkozo/4bogartali_nagy.jpg

Bocsi, hogy beleszólok, de a Találkozós, meg a Szóljatok ide! topicban elgendő lenne elhelyezni!! Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16829 Dátum: 2007 Június 25, 13:58:33 »

igen, ha a merev fékcsöveid kibírják a szétbontást, odébb hajtást, összeszerelést. a fékfolyadék tartály elhelyezését, csövezését kell ügyesen megoldanod (külön cső mindkét körnek, és a hozzávaló kétkamrás tartály)

aHHÁ!

Hát valszeg akkor majd befogok ruházni egy kétköröst. A csövek fogják bírni, vagy 1 hete vettem bele zsírúj rézcsöveket, hosszabbak is picit, lehet őket formázni Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16828 Dátum: 2007 Június 25, 12:45:46 »

Lavina story:
egy Bogar epitese, restauralasa , tunningolasa

Huhh! :-)

Hat volt vele szivas rendesen, de megerte, nagyon szep autod lett! :-) 

En sokat tanultam belole, thx!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16827 Dátum: 2007 Június 25, 12:16:55 »



szép írás :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16826 Dátum: 2007 Június 25, 10:47:56 »

No kellene pár infó fékekkel kapcsolatban !  Shocked

Az egykörös 65-ös fékfőhenger lecserélheő minden egyéb csere nélkül egy kétkörösre??
Munkahengerek mérete megegyezik?
Nem bízom ebben az egykörösben....elszáll valahol egyetlen egy munkahenger, aztán annyi. Jobb az a kétkörös....a régi Skodámmal is közel 1 évet jártam egy működő fékkörrel, jó az ha van.

igen, ha a merev fékcsöveid kibírják a szétbontást, odébb hajtást, összeszerelést. a fékfolyadék tartály elhelyezését, csövezését kell ügyesen megoldanod (külön cső mindkét körnek, és a hozzávaló kétkamrás tartály)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16825 Dátum: 2007 Június 25, 10:45:09 »

No kellene pár infó fékekkel kapcsolatban !  Shocked

Az egykörös 65-ös fékfőhenger lecserélheő minden egyéb csere nélkül egy kétkörösre??
Munkahengerek mérete megegyezik?
Nem bízom ebben az egykörösben....elszáll valahol egyetlen egy munkahenger, aztán annyi. Jobb az a kétkörös....a régi Skodámmal is közel 1 évet jártam egy működő fékkörrel, jó az ha van.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Rulezka
« Hozzászólás #16824 Dátum: 2007 Június 25, 10:23:33 »

sziasztok!
még 1x köszi a teddyzés bogaras mestereinek a tanításom!
itt megcsodálható a teddyzett r4-esem, még nincs készen! még pici részen teddyznünk kell,de a javán már túl vagyunk (szerencsére)
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=35437
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16823 Dátum: 2007 Június 25, 09:24:48 »

na urak, ez mi lehet? tudom, hiba, ellőttem, jöhetnek az ötletek...
busz benzinszintmérője egész addig egész jól működött(az alsó érték pontos volt), míg teli nem tankoltam. na ekkor kiakadt. de nem fent, lent. aztán, mikor már nagyon fogytána a benzin, előmászik a mutató még minuszban, de látszik. ma reggel hétvégi nem mozdulás után indulok melóba, látom, hogy a szintmérő mutató kimozdul. nofene, kiváncsi lettem, vártam. ilyen kaméleon mozgással: előre, kicsit vissza, előre, kcisit vissza elment valameddig, majd visszazuhant. azután egy kanyar után felmászott negyed tankig, majd ismét eltűnt minuszba. kb 20 liter benzin lehet benne. mivel az elektromos rendszerre szar, így valami zárlatra tippelnék, de miért egy telitankolás után jön elő? és mit bűvészkedik néha? a másik, hogy eléggé benzinszag van, folyás nem láttam. szellőző? összekötő cső?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16822 Dátum: 2007 Június 24, 23:57:39 »

Nagyon szívesen.


                             GNX-967
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16821 Dátum: 2007 Június 24, 23:08:54 »

Az elégett szelepnél a szeleptányér éle ki lehet csipkésedve, ill. a szelephátnál fog leszakadni a tányér a szárról (ezért ki kell szedni a kipufogó szelepet és meg nézni nincs-e elvékonyodva a tányér fölött). Attól is függ milyen szelep van benn mert kipufogó szelepnél van a bimetálos és az üreges szelep (ennek a belsejében egy üreg van mely nátriummal van töltve a nátrium elősegítí a hővezetést és csökkenti az öngyulladás veszélyét, mivel 100 fokkal alacsonyabb működés közben a hőmérséklete mint a bimetálosnak). A bimetálos hajlamosabb leszakadni, mivel a szár és a tányér anyaga más és ezek dörzs vagy tompahegesztéssel vannak összekötve. És a savas forró kipufogógáz a két anyag találkozásánál azaz a kötésnél fogja leginkább kifejteni hatását.
köszi, a leírásod alapján megnézem majd a szelepeimet. 
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16820 Dátum: 2007 Június 24, 23:00:27 »

Lehúzom a hengerfejeimet a levegős blokkomról. Kíváncsi vagyok mi történt odabent 60ezer km után a brazil mahle henger-dugó készlettel. Meg hogy hagyott-e nyomot a gyorsítófúvókám, amit megevett a motor 10ezerrel korábban  Wink. Ha már így, akkor mérek dugattyúkiállást is, meg égéstér térfogatot, hátha kell finomítani rajta. Az lenne a kérdésem, hogy tud-e nekem valaki nyomatékkulcsot kölcsön adni 1 napra majd, amikor visszahúzom a hengerfejeket?
na Drágáim megvolt a mutatvány: a henger dugó teljesen fasza, nincs semmi gond vele. a gyorsítófúvókának nyoma sincs, elporlasztotta a moci gond nélkül, még a szelepeket sem sértette meg. eddig vidám a történet, viszont megvan az egyenetlen alapjáratom oka: a négyből 3 hengernél gátrepedt a hengerfejem a szívó, és a kipuff szelepek között. szimplaszívós hfejek 36, 32 szelepekkel, pedig még van anyagvastagság is a gáton... érdekességképpen pont a 3-as hengernél nincs repedés, amiből arra következtetek, hogy túlzott előgyújtás tette be a kaput neki. egy időben játszottam ezzel, és sztem nagyon ráhúztam. szóval megyek a szakálmetálhoz hegesztetni.
ezekkel a tulajdonságokkal csoda, hogy jól húzott a kocsi, és ment simán 145-öt normál váltóval (óra szerint)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16819 Dátum: 2007 Június 24, 22:24:03 »

sziasztok
lehuztam a gyujtás elosztóról a vezetékeket csak nem tudom hol volt az 1 sö ? segit valaki

gyújtási sorrend 1-4-3-2

A felső holtpont be van jelölve az alsó ékszíjtárcsán. Le kell ellenőrizni, hogy az 1-es henger felső holtponton van-e (gyertya kivesz, hosszú csavarhúzóval óvatosan "kitapogat", ha nincs akkor oda kell forgatn és közben figyelni hogy az alsó ékszíjtárcsán a jelölés is felül középre kerüljön!
Ha ez megvan akkor a rotor állásából megállapítható az 1-es henger gyújtókábelének helye. Hengerek elrendezése: szemben állva:
3         1

4         2

     /\
   
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 24, 22:27:46 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16818 Dátum: 2007 Június 24, 22:20:52 »


nagyon jo!

megneztem az osszes videot, sok okossag hangzott el benne, koszi! :-) Koccanasos panel javitasa (ez nincs meg vegig, csak 4 resz, amig a gittet szintre csiszolja. remelem lesz folytatas), valamint rozsdas reszek javitasa, majd festese.

Kigyujtottem oket, okulasul, tanulni (kritizalni, stb):

Car paint spraying panels basics:
http://youtube.com/watch?v=9a3cyAVbIss
http://youtube.com/watch?v=E7K5kNtSEWU
http://youtube.com/watch?v=JPRPG7RFpQc
http://youtube.com/watch?v=0lhHvRzIfN8

car paint spraying panels rust repair
http://www.youtube.com/watch?v=YHAToF_WORU
http://www.youtube.com/watch?v=H0KsPl6XYa4
http://www.youtube.com/watch?v=LsrnvTkuP8A
http://www.youtube.com/watch?v=lDaFiL-mPe8
http://www.youtube.com/watch?v=lo5Cgd0GjsU
http://www.youtube.com/watch?v=YkpE1OARzIc
http://www.youtube.com/watch?v=_Gzk_eAmkLg
http://www.youtube.com/watch?v=Fpf8yPMUTr4


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16817 Dátum: 2007 Június 24, 20:29:01 »

hogy lehet a csomirol leszedni a diszlécet hogy a bolhákat ne törjem el és utána szépen visza is tugyam teni rá???
én fújtam alá egy kis motortisztítót, és nagyon finoman felülről is sikerült törés nélkül.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16816 Dátum: 2007 Június 24, 19:24:40 »

hogy lehet a csomirol leszedni a diszlécet hogy a bolhákat ne törjem el és utána szépen visza is tugyam teni rá???

a hátoldala felől, tehát nem onnan, ahol a díszléc van, hanem a csomitartó belseje felől középen visszaütögeted kifelé a tüskét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16815 Dátum: 2007 Június 24, 19:08:39 »

SOS valaki elöb majdnem meggyulat az autom már tegnap észrevetem hogy melegszik valami kábel és ma megtaláltam a tünet:Gyujtáson a tpmpitot kapcsolásakor melegszik az a szál ami a reléhez megy számszerint 56 a világitás kapcsolonál segitsetek mi lehet????????????,
Menem kéne az autoval holnap
bizti lehet nem olvadt ki csak össze zömült,lámpa kanoca hozzá ér rádiohoz stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16814 Dátum: 2007 Június 24, 18:16:50 »

SOS valaki elöb majdnem meggyulat az autom már tegnap észrevetem hogy melegszik valami kábel és ma megtaláltam a tünet:Gyujtáson a tpmpitot kapcsolásakor melegszik az a szál ami a reléhez megy számszerint 56 a világitás kapcsolonál segitsetek mi lehet????????????,
Menem kéne az autoval holnap

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16813 Dátum: 2007 Június 24, 15:27:32 »

vagy ez olyan mint a Mazda vagy a Renault hogy egyszerhasználhato a patentek vagy a bolhák??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16812 Dátum: 2007 Június 24, 14:55:22 »

hogy lehet a csomirol leszedni a diszlécet hogy a bolhákat ne törjem el és utána szépen visza is tugyam teni rá???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16811 Dátum: 2007 Június 24, 13:06:16 »

Na ma végre összapattintottam az alvázat a bódéval!
Már lassan el is felejtettem, milyen egy Bogár nagyjából egyben:) Egészen autó kinézete lett már Smiley

Egy délelőtti programnak szántam az egészet, és gondoltam délután lemegyek a tóra egy jól megérdemeltet csobbani........ehhez képest most jöttem be a garázsból Smiley Így holnap csobbanok  Grin Grin

Keep up the good work! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16810 Dátum: 2007 Június 24, 03:32:21 »

Na ma végre összapattintottam az alvázat a bódéval!
Már lassan el is felejtettem, milyen egy Bogár nagyjából egyben:) Egészen autó kinézete lett már Smiley

Egy délelőtti programnak szántam az egészet, és gondoltam délután lemegyek a tóra egy jól megérdemeltet csobbani........ehhez képest most jöttem be a garázsból Smiley Így holnap csobbanok  Grin Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16809 Dátum: 2007 Június 23, 14:41:05 »

http://youtube.com/watch?v=lo5Cgd0GjsU&mode=related&search=

kaszizás ezerrel.  Wink
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16808 Dátum: 2007 Június 23, 14:30:49 »

Na azzal művészet dolgozni, mi egy 20 perc múlva kibasztuk a műhely legmesszibb sarkába...
Bárhogy tekertük, nem fért a hengerbe  Huh
2 ember, meg 2 csavarhúzó, és secperc alatt a hengerbevan a cucc, és nem sért meg semmit, ügyesen óvatosan lassan.

Ezen csodálkozom... én 2 csavarhúzóval rárakom 1-10 perc alatt (idegállapottól függ Smiley, de amióta megvan az összeszorító - ami tulajdonképpen olyan mint egy lemezcsík a végén két 'füllel' - nagyon egyszerű és gyors lett ez a művelet, szóval szerintem meg nagyon hasznos szerszám!!
(először én is megakadtam hogy amikor rámegy a henger a dugóra hogy veszem ki a szorítót, de simán ki lehet forgatni úgy hogy az egyik végét átemeled a tőcsavaron...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #16807 Dátum: 2007 Június 23, 11:22:38 »

a turbinaházon van 1 kör alaku lemez a dinamó mögött azt 4 csavar fogja ,(4db 6-os csavar),ezzel a lemezzel eggyütt jön majd ki a dinamó,látod azt a bazinagy lyukat a képen és a 4 csavar helyét?

Smiley

azokat leszedtem de nem jön ki....

azt hittem a turbinaházat rögzítő csavarokról beszélsz....Smiley

a sárga könyv szerint ki kell szerelni a házat, de én nem akarom:)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #16806 Dátum: 2007 Június 23, 07:11:43 »

és a turbinaházon melyik 4 csavar?Smiley
az az aegy ami kézre állt leszdtem de semmi...
és utána?

Smiley
a turbinaházon van 1 kör alaku lemez a dinamó mögött azt 4 csavar fogja ,(4db 6-os csavar),ezzel a lemezzel eggyütt jön majd ki a dinamó,látod azt a bazinagy lyukat a képen és a 4 csavar helyét?

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 23, 07:14:24 írta ESZ »

Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #16805 Dátum: 2007 Június 23, 00:18:34 »

egyáltalán nem muszályj, ékszíj leszed ,karbi szívócsonkkal leszed, dinamótalp 4 csavar elold,dinamó rögzitöpánt leszed, tyukbél leköt,turbinaházon 4 csavar ki oszt gó
és a turbinaházon melyik 4 csavar?Smiley
az az aegy ami kézre állt leszdtem de semmi...
és utána?

Smiley
1303LS
« Hozzászólás #16804 Dátum: 2007 Június 22, 21:02:24 »


Bárhogy tekertük, nem fért a hengerbe  Huh

Grin Grin Grin Be akartátok tenni a hengerbe az összehúzót?  Grin Grin Grin
Bocs.
1303LS
« Hozzászólás #16803 Dátum: 2007 Június 22, 21:00:55 »

Lehúzom a hengerfejeimet a levegős blokkomról. Kíváncsi vagyok mi történt odabent 60ezer km után a brazil mahle henger-dugó készlettel. Meg hogy hagyott-e nyomot a gyorsítófúvókám, amit megevett a motor 10ezerrel korábban  Wink. Ha már így, akkor mérek dugattyúkiállást is, meg égéstér térfogatot, hátha kell finomítani rajta. Az lenne a kérdésem, hogy tud-e nekem valaki nyomatékkulcsot kölcsön adni 1 napra majd, amikor visszahúzom a hengerfejeket?
Na ez engem is nagyon érdekel majd.
Nyomatékkulcsot ha gondolod tudok adni, de nemrég vettem észre, hogy a legutóbbi kölcsönadáskor nyitási irányban megerőltették és beszart a racsnija, húzásra úgynéz ki működik, de nem tudom pontos maradt-e szóval felelősséget nem vállalok, sőt ...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #16802 Dátum: 2007 Június 22, 20:49:55 »

a dinamókiszereléssel kapcsolatban:

tényleg muszáj kiszerelni a turbinaházat a dinamó kiszereléséhez?

most ott akadtam el... Smiley

egyáltalán nem muszályj, ékszíj leszed ,karbi szívócsonkkal leszed, dinamótalp 4 csavar elold,dinamó rögzitöpánt leszed, tyukbél leköt,turbinaházon 4 csavar ki oszt gó

Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #16801 Dátum: 2007 Június 22, 20:14:33 »

a dinamókiszereléssel kapcsolatban:

tényleg muszáj kiszerelni a turbinaházat a dinamó kiszereléséhez?

most ott akadtam el... Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16800 Dátum: 2007 Június 22, 20:10:22 »

nekem ezért lettek trw szelepek berakva kocsimba h birjkl kiképzést volt eg ybvarátom akienk 1,7esébe az uj olasz szelep eset le

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16799 Dátum: 2007 Június 22, 19:09:47 »

Az elégett szelepnél a szeleptányér éle ki lehet csipkésedve, ill. a szelephátnál fog leszakadni a tányér a szárról (ezért ki kell szedni a kipufogó szelepet és meg nézni nincs-e elvékonyodva a tányér fölött). Attól is függ milyen szelep van benn mert kipufogó szelepnél van a bimetálos és az üreges szelep (ennek a belsejében egy üreg van mely nátriummal van töltve a nátrium elősegítí a hővezetést és csökkenti az öngyulladás veszélyét, mivel 100 fokkal alacsonyabb működés közben a hőmérséklete mint a bimetálosnak). A bimetálos hajlamosabb leszakadni, mivel a szár és a tányér anyaga más és ezek dörzs vagy tompahegesztéssel vannak összekötve. És a savas forró kipufogógáz a két anyag találkozásánál azaz a kötésnél fogja leginkább kifejteni hatását.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 22, 19:20:22 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16798 Dátum: 2007 Június 22, 17:21:46 »

nem állapot függő? mintha erre emlékeznék... (sárga könyv)
biztosan, de hogyan állapítod meg az állapotukat? ránézésre, vagy befogod vmi szerszámba megrángatni mit bír?
nem a tömítetlenségre gondoltam, hanem az anyag elfáradására, amitől leszakadhat a szeleptányér a szelepszárról.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16797 Dátum: 2007 Június 22, 17:15:27 »

apropó a kipuff szelepeket 100ezrenként célszerű cserélni a leszakadás elkerülése végett?

nem állapot függő? mintha erre emlékeznék... (sárga könyv)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16796 Dátum: 2007 Június 22, 17:10:10 »

te perverz vagy.
ha működik, akkor ne baszogasd.
(szerintem)
Grin Wink
hamár bogártalanított állapotban tengetem napjaimat immár két és fél hónapja, legalább a motorját piszkálom kicsit. csak az íze kedvéért. istenigazából nem járt egyenletesen a motor, kompressziókülönbségre gyanakszom, mert gyújtás, karbi rendben volt. a blokkot nem akarom széthúzni, a hengerfejeket nem nagy mutatvány leszedni és visszatenni esetleges korrekció után.
apropó a kipuff szelepeket 100ezrenként célszerű cserélni a leszakadás elkerülése végett?
Oldalak: 1 ... 1590 1591 1592 1593 1594 [1595] 1596 1597 1598 1599 1600 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.