www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 01:09:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1597 1598 1599 1600 1601 [1602] 1603 1604 1605 1606 1607 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13975015 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16562 Dátum: 2007 Június 12, 16:38:19 »

kösz mindenkinek!
az a baj, hogy mind két oldal ilyen és a küszöb is hervadozik
viszont a taposók "hibátlanok"

csak viszonyítási alapnak kérdem, 2 küszöb csere +a javítások kb. mennyibe kerülnének
mivel nem akarok két autóhoz hegesztőt venni(pedig következő műszakira azon is küszöb csere lesz), sem hegeszteni nem tudok

Ha az enyém készen lesz, referálok. Viszonyítani. Kb. az történik, amit most mondtál: kis lyukak, küszöb, javítgatás, padló jó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16561 Dátum: 2007 Június 12, 16:23:18 »

kösz mindenkinek!
az a baj, hogy mind két oldal ilyen és a küszöb is hervadozik
viszont a taposók "hibátlanok"

csak viszonyítási alapnak kérdem, 2 küszöb csere +a javítások kb. mennyibe kerülnének
mivel nem akarok két autóhoz hegesztőt venni(pedig következő műszakira azon is küszöb csere lesz), sem hegeszteni nem tudok
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 12, 16:25:36 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #16560 Dátum: 2007 Június 12, 13:29:03 »

ezt úgy foltozták hogy levették a kasztnit, vagy rajta maradt?
Nem lett levéve, mert a küszöbök jók voltak.
Küszöb külső borítás lett levéve, bekukkantva és új csinálva, kikenve, utána kifújva.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16559 Dátum: 2007 Június 12, 13:07:50 »

neked mi a végzettséged? ugye nem karosszérialakatos?

Nem-nem, gépész egyetemi hallgató vagyok Smiley
Vettem egy CO-gépet,egy lemezollót,2 új taposót+küszöböt, egy tábla lemezt, aztán kiflexeltem a rozsdás részeket, aztán kihegesztettem magam a kocsit  Grin
Így megtanultam hegeszteni is alapszinten, a gép is megmaradt, és nem dobtam ki az ablakon egy lakatosnak több100E-t, mert kb. annyi lett volna, amit meg is értek, mert rengeteg munka. Ja és így tudom, hogy ki lett hegesztve minden rozsda, nem sziloplaszt, meg gitt ment a helyére, nem fogja a vizet beengedni pl. ez a sarok, mert végigvarrtam minden lehetséges helyet.  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #16558 Dátum: 2007 Június 12, 12:56:31 »

Én sem vetem meg a foltokat:)
neked mi a végzettséged? ugye nem karosszérialakatos?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16557 Dátum: 2007 Június 12, 12:43:35 »

a küszöböt sem csrélted, hanem javítottad?

Ez ugyanaz a kocsi, csak épp a másik oldali sarokról találtam "rossz" képet Smiley

Küszöb az cserés lett!  Azt durva lett volna foltozni Smiley   Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #16556 Dátum: 2007 Június 12, 12:37:33 »

a küszöböt sem csrélted, hanem javítottad?

Szerinted ugyanarról a kocsiról készültek a képek??? Szerintem: nem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #16555 Dátum: 2007 Június 12, 12:10:15 »

Én sem vetem meg a foltokat:)
a küszöböt sem csrélted, hanem javítottad?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16554 Dátum: 2007 Június 12, 12:03:13 »

Én sem vetem meg a foltokat:)

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16553 Dátum: 2007 Június 12, 10:59:34 »

Majdnem...  Tongue

Miert, nem? Smiley Akkor felreertettelek, sorry ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #16552 Dátum: 2007 Június 12, 10:38:31 »

Kicsit lejjebb mar ott van, megjavult a kep linkelese. Smiley (Ha jol ertelek, azt keresed...)

Majdnem...  Tongue
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16551 Dátum: 2007 Június 12, 09:53:55 »

Képet kérhetek?

Kicsit lejjebb mar ott van, megjavult a kep linkelese. Smiley (Ha jol ertelek, azt keresed...)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #16550 Dátum: 2007 Június 12, 09:50:08 »

ezt úgy foltozták hogy levették a kasztnit, vagy rajta maradt?

Képet kérhetek?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16549 Dátum: 2007 Június 12, 09:49:16 »

Megcsináltam.  Embarrassed

Szerintem szep. Mennyiert csinalnak egy ekkora foltot ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #16548 Dátum: 2007 Június 12, 09:46:49 »

Megcsináltam.  Embarrassed
ezt úgy foltozták hogy levették a kasztnit, vagy rajta maradt?
1303LS
« Hozzászólás #16547 Dátum: 2007 Június 12, 09:10:48 »

Nálam se nem látszik!
Megcsináltam.  Embarrassed
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #16546 Dátum: 2007 Június 12, 08:52:02 »

Nálam se nem látszik!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #16545 Dátum: 2007 Június 12, 08:20:08 »

előtte
<beszúrt kép törölve>
utána
<beszúrt kép törölve>


nem látstzik a kép
1303LS
« Hozzászólás #16544 Dátum: 2007 Június 12, 08:13:03 »

előtte

utána


Hozzátenném, hogy a foltok mindenhol előnyt élveztek a javítóelemmel szemben.
Összesen csak az egyik lökhárítótartó nyúlvány lett javítóelemmel javítva.
1303LS
« Hozzászólás #16543 Dátum: 2007 Június 12, 07:52:45 »

köszi
akkor a jeans még egy kicsit várat magára Undecided
 a teljes feljavításra még nincs őőizé kedvem
előtte

utána

Mostmár látszik.
Tököm a linkelésbe.

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 12, 09:10:08 írta 1303LS »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #16542 Dátum: 2007 Június 12, 07:30:29 »

kb ekkora lyukad lesz ha megbontod   Grin

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16541 Dátum: 2007 Június 11, 23:22:05 »

köszi
akkor a jeans még egy kicsit várat magára Undecided
 a teljes feljavításra még nincs őőizé kedvem

Ha CSAK ennyi a baja, le ne szedd a kasznit!!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16540 Dátum: 2007 Június 11, 23:18:28 »

üdvw mindenkinek!
ezért lekell venni a kasznit? vagy lehet javítani szakszerűen tartósan így is?

Minden Bogár szét van itt rohadva?  Roll Eyes Grin

Amúgy szerintem bódé levétel nélkül is javítható elég korrektul, kicsit macerás, de ha csak ennyi a baja, nincs több rohadás, én nem babrálnám a bódét az tuti! Ha leveszed....sok meglepetés érne  Cheesy

Úgyhogy foltoz(tas)d be szerintem így!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16539 Dátum: 2007 Június 11, 23:17:22 »

venturi  belsö torok átmérö
ezt elkúúrt@m,nem is kicsit Smiley,hirtelewn összekevertem.lassan a saját hülyeségeimbe is. Smiley
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16538 Dátum: 2007 Június 11, 23:05:46 »

szerintem szakszerűen csak, ha a kasztni lent van.
köszi
akkor a jeans még egy kicsit várat magára Undecided
 a teljes feljavításra még nincs őőizé kedvem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16537 Dátum: 2007 Június 11, 22:57:28 »

üdvw mindenkinek!
ezért lekell venni a kasznit? vagy lehet javítani szakszerűen tartósan így is?
szerintem szakszerűen csak, ha a kasztni lent van.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16536 Dátum: 2007 Június 11, 22:36:33 »

üdvw mindenkinek!
ezért lekell venni a kasznit? vagy lehet javítani szakszerűen tartósan így is?

[melléklet törölve az admin által]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16535 Dátum: 2007 Június 11, 22:34:01 »

nekem venturim nemvan,csak simán 2 sportszűrő.
venturi  belsö torok átmérö

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16534 Dátum: 2007 Június 11, 22:32:13 »

nekm gyönyürű 900as van
f50es csö 200levegó 135 fó 50es gorysitó 30venturi
nekem venturim nemvan,csak simán 2 sportszűrő.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16533 Dátum: 2007 Június 11, 22:31:09 »

Járasd be valami gyári cuccal, majd utána jöhet a karbi-tyjúnying.... Szerintem.
a gyári 1.6-os karbi sajna pici hozzá,igy ezt már kilőttem.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16532 Dátum: 2007 Június 11, 22:30:30 »

inkább 1500-on, ott is csak durcásan, és ugye azt már nem nevezném alapjáratnak. én például akörül vidáman elközlekedek a városban, gyorsításnál kihúzatom akár 2000-ig is ;-)))
sajna valamit valamiért.amúgy 100-200 tök jól pöfögött.bár inkább kinomban röhögtem rajta.csak onnan nehezen veszi a lapot.1500-től vaszont vadállat.
4000 mertem eddig csak kipörgetni.ezt is most még csak párszor,és pár pillanatig.de kitetekert úgy megindúl,h egyhelyben tudok pörögni sima betonon vele több kört is..nagyon tetszett.azt hittem ezt csak 200-300 vagy öbb pacis autókkal lehet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16531 Dátum: 2007 Június 11, 22:13:27 »

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
nekm gyönyürű 900as van
f50es csö 200levegó 135 fó 50es gorysitó 30venturi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16530 Dátum: 2007 Június 11, 22:07:02 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.
Járasd be valami gyári cuccal, majd utána jöhet a karbi-tyjúnying.... Szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16529 Dátum: 2007 Június 11, 22:06:07 »

1200-1500-ön senem lesz??

inkább 1500-on, ott is csak durcásan, és ugye azt már nem nevezném alapjáratnak. én például akörül vidáman elközlekedek a városban, gyorsításnál kihúzatom akár 2000-ig is ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16528 Dátum: 2007 Június 11, 22:05:09 »

Hát ha fuszuj sincs, akkó valószínű. Vagy vezeték. De a tompa az nem gyujtásról jön eeevileg..
'71 után már ha leveszed a gyújtást, elalszik a tompított is, csak a helyzetjelző megy.
Én is szándékozom valami hasonlót elkövetni, csak relével. Néha marha nagy a villanyszámla Öregen.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16527 Dátum: 2007 Június 11, 22:03:46 »

csak azért,mert én úgy tudom az utcaiba a legnagyobb.akkor meg elvileg csak kéne valaminek lennie.de lehet,h én tudom rosszúl.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16526 Dátum: 2007 Június 11, 22:02:39 »

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
1200-1500-ön senem lesz??
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16525 Dátum: 2007 Június 11, 22:01:18 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.

296-os tengellyel kb. soha az életben nem lesz normális alapjáratod, az nem arra van kitalálva
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16524 Dátum: 2007 Június 11, 21:59:48 »

valami külföldi oldalon volt ilyen weber fúvókázási számitás,vagy mi,de nem találom.
próbáltam 240/145/55-ös fúvókákkal is.amit azon az oldalon találtam,de szerintem azok nagyok voltak.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16523 Dátum: 2007 Június 11, 21:57:28 »

tud nekem valaki segiteni weber ügyben??
1835cm3,296-os tengely dupla idf 40weber.ezek a motor rövid idevágó adatai
az a helyzet,h az f11-es keverőcsővel nem megy annyira a gép.visszaraktam ami volt benne (f14,v f17?? valami ilyesmi.)ezzel harap rendesen.de alapjárat az nem van sajna.meg túráztatni kell örökké kb 1500 -ig,h elkapja.utána megindúl mint állat.bár ha normálisan össze lenne hangolva akkor tuti jobban menne.
a baj,az,h beállitatni nem akarom vinni MÉG,mivel sajna még csak 400 kilóméter van a blokkban.és nem akarom,h ott túráztassák nekem 6-7-8 ezren.állitólag mig nincs bent 2000 kilóméter,addig nem is lesz alapjárat.ez tényleg igaz??
azért jó lenne addig ha naggyából jól menne.
most a régi keverőcsővel 220/130/55-ös fúvókákkal nem rossz.de alapjárat az semmi nincs.meg ha áll pár napig kúúva nehezen indul el.de ha már járt kb 20 mp-t,utána leálitom,akkor aznap pöccre indúl.másnap is 2-3 inditásra.de utána ha járt picit akkor pöcc.ez mitől lehet?holnap még állitgatom.de gondoltam hátha tud nekem vki vmi okosat irni addig is.jahh.próbáltam nagyobb fúvókákkal,de azzal nem ment jól.de ha picit jobban nyomom akkor meg füstöl.lehet,h kisebb fúvókákkal skéne próbálni?az alapjárati fúvókát cseréltem ki 50-ről 55-re.azon nem is variálok többet.vagy lehet,h nagyobb kéne bele?valami jó ötlet??privibe is irhattok.
köszönöm előre is. Smiley

amúgy lehet,h eladó lesz 4 db f11-es keverőcső.újak.vagyis be lett rakva,kb 3 percet lett használva.
Oldalak: 1 ... 1597 1598 1599 1600 1601 [1602] 1603 1604 1605 1606 1607 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.459 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.