www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:46:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1561 1562 1563 1564 1565 [1566] 1567 1568 1569 1570 1571 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797269 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #18011 Dátum: 2007 Augusztus 09, 07:10:17 »

Gumi-felni témakörre visszatérve, most hétvégén azért hagyta ott egy srác az eladó 5,5-ös jubifelnieim, mert szerinte széles rá a 195-ös gumi, amilye van.
Mondjuk szerintem rámenne.
Szerintetek?

A tatabányai Robpanzer keres jubifelnit, eladót!!  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18010 Dátum: 2007 Augusztus 08, 22:32:13 »

Ma elkészültek a Venturiim Grin. Ezért szopatott a dupla Weber hónapokig , pedig szentül hittem hogy 28as van benn(csak nem néztem, na meg a logikáról nem is beszélve  ). Most összetörten volt időm nézni is, na meg gondolkodni.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18009 Dátum: 2007 Augusztus 08, 22:27:57 »

EPÉ-nek:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18008 Dátum: 2007 Augusztus 08, 22:27:34 »

Elmegy rá bár kicsit duci lesz, ha alacsony a fala. Egyik ismerősöm a gyári 4,5ösre tette rá a 195/70-es C-s gumit.


                             GNX-967
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #18007 Dátum: 2007 Augusztus 08, 22:12:27 »

A 165-os gumi viszont mar szepen all az 5.5"-es felnin.

Gumi-felni témakörre visszatérve, most hétvégén azért hagyta ott egy srác az eladó 5,5-ös jubifelnieim, mert szerinte széles rá a 195-ös gumi, amilye van.
Mondjuk szerintem rámenne.
Szerintetek?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18006 Dátum: 2007 Augusztus 08, 21:18:34 »

Ólomadalék nem kéne bele??
nem kő legalábbis már régóta megyen a bogim ólommnentesen gond nélkül. (nyugaton LPG ! vel is)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #18005 Dátum: 2007 Augusztus 08, 20:01:48 »

Idézet váciaktól:

1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch).

1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch).


Namost a 71 utáni "D" motoromon akkor mennyi?  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18004 Dátum: 2007 Augusztus 08, 19:50:48 »

Koszi az infokat, mostmar nyugodttabban hozzafogok majd es szuk 0,15 - re teszem oket.

1,3-1,6   0,10
1,2 0,15

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18003 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:31:37 »

  Szöveg mező alatti sor.De csak 128 k lehet 4x egy levélhez.


Hát a kép csatolás nem megy azt irja "nem kell újracsatolnod az állományt" oszt semmi:(

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18002 Dátum: 2007 Augusztus 08, 18:01:17 »


  Szöveg mező alatti sor.De csak 128 k lehet 4x egy levélhez.

Ma egy kicsit béna vagyok:)
Segítsetek hogy kell képet csatolni mert nem tudom hová töltsem
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #18001 Dátum: 2007 Augusztus 08, 17:39:27 »

Ma egy kicsit béna vagyok:)
Segítsetek hogy kell képet csatolni mert nem tudom hová töltsem

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18000 Dátum: 2007 Augusztus 08, 16:27:22 »

ez a lilából:

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17999 Dátum: 2007 Augusztus 08, 16:26:16 »

.
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17998 Dátum: 2007 Augusztus 08, 13:36:13 »

nem tudok,mert szerintem még senki nem vette a fáradságot,van nagyjából 3 igen hasznos.esetleg szkennelhetek délután bimetál cuccot,meg nézek fékkeménység okot.ha kell.
Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Idézet

Megköszönném!!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17997 Dátum: 2007 Augusztus 08, 13:30:27 »

Koszi az infokat, mostmar nyugodttabban hozzafogok majd es szuk 0,15 - re teszem oket.

  én is így szoktam állítgatni őket még nem volt baj belőle Roll Eyes

Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #17996 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:33:05 »

Koszi az infokat, mostmar nyugodttabban hozzafogok majd es szuk 0,15 - re teszem oket.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #17995 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:28:14 »

nem tudok,mert szerintem még senki nem vette a fáradságot,van nagyjából 3 igen hasznos.esetleg szkennelhetek délután bimetál cuccot,meg nézek fékkeménység okot.ha kell.
Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Idézet

Hat amit en tudnek az romanul van, de tok egy tok jo web oldalt amely nekem rengeteget segitett... a vaci bogarasok oldalja ez.http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/index.htm
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 12:31:37 írta Robi »

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17994 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:21:55 »

Hello !
Valakit szeretnek megkerni hogy ha nagyon tutira bisztos abban hogy menyire kell allitani a szelephezagot, mert meg kell nezzem a bogaramat, ugyanis eleg meleg a moci es mintha hangosodott volna a szelepek felol jovo kopogas...

Es akit kerdeztem eddig, eleg valtozo volt a velemenyuk, attol amiket olvastam a bogaram hasznalatiaban. es amiket olvastam mas site-okon is.

Akit kerdeztem aszonta hogy 0,15 mm amit olvastam 0,10 mm a szimplaszivos F-es 1300-as motornak (1967).

Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.
a szimplaszívós motorokat 0.10mm, míg a duplaszívósakat 0.15mm szelephézagúra kell állítani az írások szerint. én az enyémet "szűk" 0.15-re szoktam állítani úgy, hogy kicsit szorul a 0.15-ös hézagmérő (pedig szimplaszívós), és hibátlanul mentem vele 60ezret. persze időnként utána állítottam ahogy kívánta.
1303LS
« Hozzászólás #17993 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:19:35 »



Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.
Akkor leírom.  Grin
Én szűk 15-re laza 10-re szoktam állítani.  Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17992 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:19:20 »


 nem tudok,mert szerintem még senki nem vette a fáradságot,van nagyjából 3 igen hasznos.esetleg szkennelhetek délután bimetál cuccot,meg nézek fékkeménység okot.ha kell.
Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Idézet
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #17991 Dátum: 2007 Augusztus 08, 12:13:31 »

Hello !
Valakit szeretnek megkerni hogy ha nagyon tutira bisztos abban hogy menyire kell allitani a szelephezagot, mert meg kell nezzem a bogaramat, ugyanis eleg meleg a moci es mintha hangosodott volna a szelepek felol jovo kopogas...

Es akit kerdeztem eddig, eleg valtozo volt a velemenyuk, attol amiket olvastam a bogaram hasznalatiaban. es amiket olvastam mas site-okon is.

Akit kerdeztem aszonta hogy 0,15 mm amit olvastam 0,10 mm a szimplaszivos F-es 1300-as motornak (1967).

Kerestem en itt is a forumon de nem talaltam pontos ertekeket hogy peldaul " en ...enyire allitottam oszt jol megy 5000 km utan is" vagy ilyesmi...

Koszi.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17990 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:50:46 »

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
ftp.webpage.cz
beetle a felhasználó és a jelszó is
Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf a neve

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17989 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:44:42 »

Na du proba cseresznye Smiley
Még egy kérdés a fékpedálon hol lehet állítani hogy puhább legyen valamivel?
engedj levegőt a rendszerbe  Grin annyit a pofákkal tudsz állítani, hogy milyen magasan fogjon, amit a pofák kopásával után kell állítani. tárcsaféknél önbeálló.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17988 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:38:15 »

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?
Nekem van angol. Valahol van egy ftp link hozzá. Valahol a fórumban...305 Mb
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 11:42:14 írta Zoli »

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17987 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:36:01 »

szerintem szerezzél egy bontottat,de én a helyedben bátran szétszedném.ezek még jól átgondolt logikus szerkezetek,nem műanyag patenttal,hogy szétszedés után az garantálva letörvén irreverzibilis folyamathoz vezessen.van valamilyen bogár szerelési könyved?

Sajna nincs szerelési könyvem új bogaras vagyok ( vagy inkább a lányom Smiley ) tudsz valamilyen pdf formátumot vagy bármilyen formát a netten amit letölthetnék?

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17986 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:33:24 »

Na du proba cseresznye Smiley
Még egy kérdés a fékpedálon hol lehet állítani hogy puhább legyen valamivel?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17985 Dátum: 2007 Augusztus 08, 11:28:03 »

elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

Nem tudom ki írta, hogy jelet-jellel össze, de az nagyon fontos, hogy a pillangó szelep eközben zárva legyen, mert különben éppen fordítva fog működni...

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17984 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:28:49 »


szerintem szerezzél egy bontottat,de én a helyedben bátran szétszedném.ezek még jól átgondolt logikus szerkezetek,nem műanyag patenttal,hogy szétszedés után az garantálva letörvén irreverzibilis folyamathoz vezessen.van valamilyen bogár szerelési könyved?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17983 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:20:52 »

   Meg kellene nézni,hogy a kézifék mennyire van "ráállítva " a bovdennel.Lehet hogy túl van húzva,és nagyon közel van a dobhoz.Nekem volt olyan-szintén az ellenkezője-,hogy egyáltalán nem volt kézifék,és pedál nyomásra csak az elsők fogtak,a hátsók alig,a pedál pöcs puha volt,de nem levegős.
Fékről nem tudtok valamit mondani?
Idézet
Sompi
« Hozzászólás #17982 Dátum: 2007 Augusztus 08, 10:06:22 »

Szétugrott a kézifékszerkezetem, mármint a gomb részekiugrik, és nem marad fennt.
Nézegettem, de sztem lekell venni a kart, mert nemtok hozzáférni.
volt már valakinek ilyen?
No sikerült a kézifék józsef 21????  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17981 Dátum: 2007 Augusztus 08, 09:10:00 »

És ilyenkor a bimetált kell cserélni vagy az egész szerkezetet amiben a bimetál van?
lehet, hogy nagyon el van fordítva és emiatt hatástalan a szivató

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17980 Dátum: 2007 Augusztus 08, 09:05:00 »

elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

És ilyenkor a bimetált kell cserélni vagy az egész szerkezetet amiben a bimetál van?

Fékről nem tudtok valamit mondani?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #17979 Dátum: 2007 Augusztus 08, 08:38:46 »

GD motorkód: TYP-4 buszmotor, 2000 cm3, 70 Hp, 76 aug - 77 jun.  között gyártották. A CU későbbi.


Szasztok Guruk! Smiley

GD-s motorkódú motorról kéne infó.
Ami a váci bogarasok oldalán van motorkód (meg néhány tükre) ott csak annyi van hogy 2000-es 70 hp-s.
De akkor miért nem CU-s? Az enyimen injektor van és nagyon gyárinak tűnik.
Gondolom azért más a kód tud erről valaki valamit?

« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 08, 08:58:39 írta GSattila »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17978 Dátum: 2007 Augusztus 08, 07:21:11 »


elvileg a karbi oldalán lévő bimetálos szerkezet müködteti.gyújtás ráadásakor megkap +12 voltot (melegíteni kezdi az ikerfémet,hogy szabatos legyek),és ez pár perc alatt úgy fordítja az említett fogaskoszorút,hogy a karbi gázkarja alapállásba tudjon visszatérni.ezen van asszem 3 csavar,meg rovátka,amit ha meglazítasz lehet mindkét irányba fordítani,ezáltal szabályozni az automata szivató működésének idejét.szerintem ki van berhelve belőle a bimetál(vagy eltört),ezért fityeg.nálam a gond mindig az ellenkezője,a szorulás volt.

          üdv:Funk

Hali a karburátoron az automata szivató fogaskoszorúlya szabadon lötyög, hogy tudom a helyére tenni? hogy müködjön.
A fékpedál az elejétől rettentő kemény milyen beállítást tudnék csinálni? Ha nem probléma szájbarágosan Köszi Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17977 Dátum: 2007 Augusztus 08, 06:47:49 »

Én próbáltam 155-ös gumit 5.5-ös felnin, nem mutat jól. A keskenyítéssel egyetértek én is, viszont gumiméretben 145/65-öt (Smart) vagy 175/55-öt tennék fel.
A 165-os gumi viszont mar szepen all az 5.5"-es felnin.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #17976 Dátum: 2007 Augusztus 08, 06:20:34 »

Hali a karburátoron az automata szivató fogaskoszorúlya szabadon lötyög, hogy tudom a helyére tenni? hogy müködjön.
A fékpedál az elejétől rettentő kemény milyen beállítást tudnék csinálni? Ha nem probléma szájbarágosan Köszi Wink

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #17975 Dátum: 2007 Augusztus 07, 22:20:41 »

Szasztok Guruk! Smiley

GD-s motorkódú motorról kéne infó.
Ami a váci bogarasok oldalán van motorkód (meg néhány tükre) ott csak annyi van hogy 2000-es 70 hp-s.
De akkor miért nem CU-s? Az enyimen injektor van és nagyon gyárinak tűnik.
Gondolom azért más a kód tud erről valaki valamit?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17974 Dátum: 2007 Augusztus 07, 21:17:42 »

Ha itt az olajhőfok egyeztetésekből jól veszem kia dolgot akkor a bogárnak 80-90 az ideális utazótempó hűtés, fogyasztás terén egyaránt, persze váltó motor függvényében....
pedig azt hittem hogy kisebb sebesség ->alacsonyabb fordulat ->kisebb hő -> alcsonyabb fogyasztás, de akkor ezek szerint nem állja meg az elméletem a helyét.... Cheesy

figyeld azt is, hogy magasabb fordulaton nem kell akkora nyomatékot kifejteni a motornak, hogy ugyanazt a teljesítményt leadja -> csapágyak nem kopnak annyira
nameg a gázok is optimálisabban szaladgálnak a motorba be és ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #17973 Dátum: 2007 Augusztus 07, 18:09:14 »

Szétugrott a kézifékszerkezetem, mármint a gomb részekiugrik, és nem marad fennt.
Nézegettem, de sztem lekell venni a kart, mert nemtok hozzáférni.
volt már valakinek ilyen?
oldalt a kar tengelyénél zéger gyűrű leszed, tengely kitol, kezedbe a kézifék kar.
Ezekután addíg legózol a rugóval, nyomógombos pálcával, és a fogazott íves bigyóval, amíg rá nem jössz hogy a kézifék kar környéke olyan egyszerű mint a faguriga.
Amikor rájöttél élesben is összerakod a helyén, húzol kicsit a kézifék bowdeneken hogy ne ugorjon ki ismét, és elégedetten bontasz 1 Gösser ice-t hogy már ehhez is értesz! Smiley
üdVW
(no persze, ha a buflákorrú kéziféke ugyanolyan mint az 1300-é! ....de méééé lenne más??)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17972 Dátum: 2007 Augusztus 07, 17:23:46 »

....
Miért nem szűkíted be a pumát az 5.5-ös kerekekhez, az állítómagját elfordíthatnád úgy, hogy az áhított beállításnak megfelelő tartományt átfogja (kivágva a magot, és elfordítva visszahegesztve, a szűkítéshez úgyis hegeszteni kell). a tengelycsonkkal még rugózásod is maradna! ott van minden a kezedben, már csak az első gumi méretét kellene megálmodnod, és összehangolni a rendszert ennek megfelelően (kis matematika). én a helyedben felpróbálnék egy 155R15 gyári méretű gumit az 5.5 sprintstar-ra. szerintem pont jól fog mutatni, úgy mint a 135R15 a 4.5-ön. 155-ös gumit meg ugye bagóért tudsz vásárolni, és könnyebben elérhető, mint a 135 vagy a 145. olyan sokat tipródtál már a témában, miért dobnád el az összegyűjtött dolgaidat karnyújtásnyira a céltól? hm?
Én próbáltam 155-ös gumit 5.5-ös felnin, nem mutat jól. A keskenyítéssel egyetértek én is, viszont gumiméretben 145/65-öt (Smart) vagy 175/55-öt tennék fel.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1561 1562 1563 1564 1565 [1566] 1567 1568 1569 1570 1571 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.