www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:53:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1560 1561 1562 1563 1564 [1565] 1566 1567 1568 1569 1570 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797412 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18051 Dátum: 2007 Augusztus 09, 20:39:55 »

ennek a termosztátnak az a lényege hogy hideg mocinál kevesebb mennyiség megy át a hűtőn amikor bemelegedik az olaj a termosztát zár és csak az olajhütőn keresztül áramlik az olaj , baszdki Leon fasznak raktad szar helyre az olajszűrő felfogató csavarját jól bekavart a gondolkodásban Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18050 Dátum: 2007 Augusztus 09, 19:57:13 »

ez t nem értem mihez kapcsolodoan irtad? Wink
a termosztát működéséhez sztem
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18049 Dátum: 2007 Augusztus 09, 19:03:50 »

tehát úgyérted mielőtt megvette?  Grin

 Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #18048 Dátum: 2007 Augusztus 09, 18:26:05 »

tehát úgyérted mielőtt megvette?  Grin
Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #18047 Dátum: 2007 Augusztus 09, 18:17:29 »

OFFTOPIK: Danika, az a fórumavatar a kocsikád fénykorában?
tehát úgyérted mielőtt megvette?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18046 Dátum: 2007 Augusztus 09, 17:49:06 »

motor alján is van csavaros rugós bisz-basz.ha hideg az olaj,akkor nagyobb nyomással közlekedik,nyomva a rugót,zárja az olaj útját a hűtő felé.ahogy melegszik,csökken a nyomás,és egyre többet enged az olajhűtő felé.állítólag ha rögtön direktbe kapná a hideg olajat a hűtő,akkor megmihálylana (szaktájszó a beszarásra).elég sokat szoptam az olajnyomás problemával.

                                   
ez t nem értem mihez kapcsolodoan irtad? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18045 Dátum: 2007 Augusztus 09, 17:13:34 »

motor alján is van csavaros rugós bisz-basz.ha hideg az olaj,akkor nagyobb nyomással közlekedik,nyomva a rugót,zárja az olaj útját a hűtő felé.ahogy melegszik,csökken a nyomás,és egyre többet enged az olajhűtő felé.állítólag ha rögtön direktbe kapná a hideg olajat a hűtő,akkor megmihálylana (szaktájszó a beszarásra).elég sokat szoptam az olajnyomás problemával.

                                   
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18044 Dátum: 2007 Augusztus 09, 16:40:11 »

OFFTOPIK: Danika, az a fórumavatar a kocsikád fénykorában? Kitennéd valahova nagyobb felbontásban?

este ha lesz időm kiteszem, Sidike!  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18043 Dátum: 2007 Augusztus 09, 16:15:20 »

Elvileg, ha hosszabb úton jár akkor is hűlik.
OFFTOPIK: Danika, az a fórumavatar a kocsikád fénykorában? Kitennéd valahova nagyobb felbontásban?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18042 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:34:24 »

Pfff. akkor megint mivan azzal, hogy ha áll a kocsi,
olaj hő 75 felett, csakkülső rendszer megy, és nincs mi hűtse,
mert a belső rendszer felé zár? ÁÁÁ ez is hülyeség... na gőzöm nincs...

Elvileg, ha hosszabb úton jár akkor is hűlik.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18041 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:31:35 »

Én azt sem látom, hogy hol van itt termosztát? Ez csak egy nyomáskorlátozó...vagy így közvetve, amikor csökken a nyomás (mert meleg az olaj) nyitja be a hűtő kört?
Így első blikkre mintha tényleg fordítva lenne összeszerelve, de közelről kellene megnézni.

ezekszerint itt a baj: melegen zárja el az útját a "szelep"...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18040 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:26:00 »

kezd leesni, hogy ez így műxik  Grin
de azért majd megmutatom neked.
Szóval 75 fok alatt nyitva van és megy mindenhova,
de mivel a belső rendszer a könnyebben járható út,
így a külső rendszerben legfeljebb csörgedezik,
majd mikor zár, csak a külsőre nyomatja az olajat???
Pfff. akkor megint mivan azzal, hogy ha áll a kocsi,
olaj hő 75 felett, csakkülső rendszer megy, és nincs mi hűtse,
mert a belső rendszer felé zár? ÁÁÁ ez is hülyeség... na gőzöm nincs...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18039 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:21:53 »

Ja, az nem egy dugattyú, hanem egy termoelem, ami ha megmelegszik, akkor megnyomja a rugót, bezárja a nyílást és minden olajat a hűtőre nyom, én úgy nézem ezen a képen.
Hol vannak a ki- és bevezetések a tiéden?
de ha lezár az a thermo része, akkor csak a két alsó csonkfelé van irány, de belépő rész meg sehol!
VÁRJ!
Ott a pumpa adapterje és a szűrő között hogy megy az olaj???
Középen??? vagy szélen???
Hogy van abba az áramlás???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18038 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:13:23 »

na valami hasonló lehet belül
<beszúrt kép törölve>
Ja, az nem egy dugattyú, hanem egy termoelem, ami ha megmelegszik, akkor megnyomja a rugót, bezárja a nyílást és minden olajat a hűtőre nyom, én úgy nézem ezen a képen.
Hol vannak a ki- és bevezetések a tiéden?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18037 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:11:06 »

Bocs Grin tom hogy jó vagyok  Grin
Az a helyzet,hogy Xoyox meg aszondja, hogy neki egyből megy előre a az olaj, nem várja meg a 75 fokot...
Lehet neki is fordítva van összeszerelve és ő úgy rakta be???
Lehet szállítani így szállítják és használat előtt kell megfordítani benne a cuccot?

Kizárt, hogy forditgatni kelljen. lehet, hogy hidegen is egy részét átnyomja, akár a gyári rendszer. A gyári is a nyomás csökkenésével kapcsolja az összes szállított olajat a hűtőkörre, tehát ilymódon az is termosztát...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18036 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:10:50 »

na valami hasonló lehet belül
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18035 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:08:19 »

...vagy a dugattyú nem dugattyú, hanem egy termoelem, ami megnyomja a rugót és úgy nyit? Látni kellene, a művészfotóid nem elég jók. Xoyox tudni fogja.  Evil
Bocs Grin tom hogy jó vagyok  Grin
Az a helyzet,hogy Xoyox meg aszondja, hogy neki egyből megy előre a az olaj, nem várja meg a 75 fokot...
Lehet neki is fordítva van összeszerelve és ő úgy rakta be???
Lehet szállítani így szállítják és használat előtt kell megfordítani benne a cuccot?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18034 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:06:27 »

Én azt sem látom, hogy hol van itt termosztát? Ez csak egy nyomáskorlátozó...vagy így közvetve, amikor csökken a nyomás (mert meleg az olaj) nyitja be a hűtő kört?
Így első blikkre mintha tényleg fordítva lenne összeszerelve, de közelről kellene megnézni.
A tetején, aminek fekete kupakja van az a termosztát!
Ha eléri a 75 fokot, akkor nyílna a rés, és megindulna a külső körre az olaj.
minnyá nyomok róla linket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18033 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:05:55 »

Én azt sem látom, hogy hol van itt termosztát? Ez csak egy nyomáskorlátozó...vagy így közvetve, amikor csökken a nyomás (mert meleg az olaj) nyitja be a hűtő kört?
Így első blikkre mintha tényleg fordítva lenne összeszerelve, de közelről kellene megnézni.

...vagy a dugattyú nem dugattyú, hanem egy termoelem, ami megnyomja a rugót és úgy nyit? Látni kellene, a művészfotóid nem elég jók. Xoyox tudni fogja.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18032 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:04:31 »

na de így semmi értelme nincs a termosztátnak!!
POnt az lenne a lényeg, hogy ne hűtse agyon, csak ha 75 fok felett van!!

Én azt sem látom, hogy hol van itt termosztát? Ez csak egy nyomáskorlátozó...vagy így közvetve, amikor csökken a nyomás (mert meleg az olaj) nyitja be a hűtő kört?
Így első blikkre mintha tényleg fordítva lenne összeszerelve, de közelről kellene megnézni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18031 Dátum: 2007 Augusztus 09, 15:01:29 »

Tudom nem tőlem várod  Grin de:

1 nincs beszerelve
2 sztem ettől csak az van hogy nehezebben melegszik üzemi hőre...
na de így semmi értelme nincs a termosztátnak!!
POnt az lenne a lényeg, hogy ne hűtse agyon, csak ha 75 fok felett van!!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18030 Dátum: 2007 Augusztus 09, 14:08:49 »

Okosok véleményét szeretném kikérni:  Smiley


Tudom nem tőlem várod  Grin de:

1 nincs beszerelve
2 sztem ettől csak az van hogy nehezebben melegszik üzemi hőre...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18029 Dátum: 2007 Augusztus 09, 13:06:22 »

és tényleg, a kapkodás eredménye  Embarrassed

Neki SZÁRAZ féltengelye van a 03-asban. Elírtad.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18028 Dátum: 2007 Augusztus 09, 13:04:53 »

Okosok véleményét szeretném kikérni:  Smiley
ez egy olaj-adapter-thermosztát, ami a nagynyomású pumpa csonkja és a külső szűrő közé megy be, másnéven "szendvics adapter"!
Ez eddig szép meg jó, csak van egy kis gubanc rajta sztem, mert ugye 75fok körül nyitná a külső rendszert, a 2 alsó kivezető csavar felé!
Na igen, de most ebben az állípotban NYITVA van a thermosztát. PEdig csak 75 fok felett kellene nyitnia.
Képeken látszik a rés (jobban nem tudtam lefényképezni).
Így hidegen is küldi az olajat a külső rendszerre.
Mintha fordítva lenne összerakva a thermosztát része, a rugó van a lyuk felé...de miért???
POnt fordítva kellene lennie.
A termosztát vége lecsavarható, gondolom szétszedhetős, mintha látszana is rajta, hogy valaki már lecsavarta.
Lehet fordítva rakta vissza? Gondoltam először megkérdem, hátha rájöttök valamire, majd csak utánna szedem szét.
Gondolom azzal elrontani nemtom...
na a képek:

ue vaku nélkül
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/222488_DSC08854.JPG

ue vaku nélkül
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/222490_DSC08856.JPG



ue vaku nélkül
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/222494_DSC08860.JPG

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18027 Dátum: 2007 Augusztus 09, 12:51:55 »

Neki SZÁRAZ féltengelye van a 03-asban. Elírtad.
jaaa kérem
valóban
Qzminak nem ilyen a féltengelye  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18026 Dátum: 2007 Augusztus 09, 12:42:35 »

Láttál már te olajos féltengelyt? Azon mi kopik el?

Neked olajos féltengelyed van, aminek a kerék felőli oldalán van egy csukló, ami el szokott kopni.
Az olajos féltengely inkább törik, de elég ritkán. Az előző hozzászólásomban a kép tavaly készült a ringen. Ez volt a horvát bogárban, aminek volt egy elindulása és tört a difiben szinte minden.

Persze az is lehet, hogy neked van igazad, de ilyen nem szokott lenni.   Evil



Neki SZÁRAZ féltengelye van a 03-asban. Elírtad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18025 Dátum: 2007 Augusztus 09, 12:01:36 »

Láttál már te olajos féltengelyt? Azon mi kopik el?

Neked olajos féltengelyed van, aminek a kerék felőli oldalán van egy csukló, ami el szokott kopni.
Az olajos féltengely inkább törik, de elég ritkán. Az előző hozzászólásomban a kép tavaly készült a ringen. Ez volt a horvát bogárban, aminek volt egy elindulása és tört a difiben szinte minden.

Persze az is lehet, hogy neked van igazad, de ilyen nem szokott lenni.   Evil


mondom eccerű:
elkopott a féltengelyed oszt csókolom
nekem is volt már ilyen, de az a sok fötörés miatt volt...
cseréljed lefele, nincs más baja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18024 Dátum: 2007 Augusztus 09, 11:37:40 »

na ide is beírom

 130nál   elkezdett valami darálni. jobb elölről hallottuk. megáltunk, kerék le, csapszeg picit lógott. Melák segítségével meghúztuk, de a jelenség tobábbra is megmaradt, de csak akkor, ha enyhén balra kormányoztam, jobb ívnél nem volt semmi. Aztán Budaörsön a háztól 500m-re 2 nagy koppanaás után megált. Kiszállok, nézem, hogy kitört-e a kerék, vagy mi a gyász...., de nem ! rakom sebességbe, meg sem mozdul, valami a hátsó féltengelyekkel lehet. a váltó kapcsol, kuplung fog, de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi. úgy sejtem, hogy a hátsó kerékcsapágy, sillentblok(?) adta meg magát, ha az eggyik kerék kiforog, akkor a másik keréken nincs nyomaték igaz ?
mondom eccerű:
elkopott a féltengelyed oszt csókolom
nekem is volt már ilyen, de az a sok fötörés miatt volt...
cseréljed lefele, nincs más baja.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18023 Dátum: 2007 Augusztus 09, 11:21:46 »


kuplung pedál erőssége, játéka normális, nincs változás...
a sebességet jól kapcsolja, nincs változás...

felengedem a kuplungot, motor felporog, de a kocsi nem megy, csak recseg, a nyomaték nem megy át a kerékre... fémes csiszoló hang hallatszik a hátsó kerékből, mintha a féltengely elforogna a dobban (vagy ez hülyeség, lehetetlen ? )
kell neked mindig gyorsulni  Smiley széttépte a sok lóerő az acélt.
nekem egyszer a 3. fogaskerékpár hagyta el a fogait, az is ilyen hangot adott: mintha kiesett volna a kocsiból valami nehezebb vas, utána kerregett, darált, kopogott. én akkor féltengely törésre gondoltam, de nem az lett. viszont nálad valszeg az lehet, ahogy stunt írta. bár én még nem láttam, hallottam ilyen meghibásodásról.
mikor tárod fel a hibát?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18022 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:34:15 »

ha a féltengelyre gondolsz, akkor igen, meg az a rész szokott még eltörni ahova a féltengely csatlakozik a diffiben (nem jut eszembe a neve)



A hajtó tengely el tud törni?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18021 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:33:47 »

A hajtó tengely el tud törni?

Az olajos tengely meghajtó feje (bent a difinél) szokott letörni. Nem hiszem, hogy a dobban forog el a féltengely, olyat még nem láttam, de ha valaki laza anyával megy valóban kiverődhet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18020 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:24:01 »

A hajtó tengely el tud törni?

nem recseg-ropog amikor gurul az autó?


Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18019 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:23:57 »

"de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi"

ezt részleteznéd, nem értem egészen


kuplung pedál erőssége, játéka normális, nincs változás...
a sebességet jól kapcsolja, nincs változás...

felengedem a kuplungot, motor felporog, de a kocsi nem megy, csak recseg, a nyomaték nem megy át a kerékre... fémes csiszoló hang hallatszik a hátsó kerékből, mintha a féltengely elforogna a dobban (vagy ez hülyeség, lehetetlen ? )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18018 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:19:59 »

"de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi"

ezt részleteznéd, nem értem egészen

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #18017 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:18:30 »

na ide is beírom

 130nál   elkezdett valami darálni. jobb elölről hallottuk. megáltunk, kerék le, csapszeg picit lógott. Melák segítségével meghúztuk, de a jelenség tobábbra is megmaradt, de csak akkor, ha enyhén balra kormányoztam, jobb ívnél nem volt semmi. Aztán Budaörsön a háztól 500m-re 2 nagy koppanaás után megált. Kiszállok, nézem, hogy kitört-e a kerék, vagy mi a gyász...., de nem ! rakom sebességbe, meg sem mozdul, valami a hátsó féltengelyekkel lehet. a váltó kapcsol, kuplung fog, de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi. úgy sejtem, hogy a hátsó kerékcsapágy, sillentblok(?) adta meg magát, ha az eggyik kerék kiforog, akkor a másik keréken nincs nyomaték igaz ?
neme az amire en gondoltam?? fogak a dobfekbol?

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18016 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:17:25 »

nem recseg-ropog amikor gurul az autó?



500 métert húztuk üresben hazáig, de akkor nem volt semmi...  remélem valami egyszerű kopó alkatrésaz és nem komplett váltó, féltengely kuplung csere lesz a témából  Tongue

úttartása normális, nem húz, a kerekek jól állnak, nincs kificamodva semmi.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18015 Dátum: 2007 Augusztus 09, 10:09:52 »

nem recseg-ropog amikor gurul az autó?


na ide is beírom

 130nál   elkezdett valami darálni. jobb elölről hallottuk. megáltunk, kerék le, csapszeg picit lógott. Melák segítségével meghúztuk, de a jelenség tobábbra is megmaradt, de csak akkor, ha enyhén balra kormányoztam, jobb ívnél nem volt semmi. Aztán Budaörsön a háztól 500m-re 2 nagy koppanaás után megált. Kiszállok, nézem, hogy kitört-e a kerék, vagy mi a gyász...., de nem ! rakom sebességbe, meg sem mozdul, valami a hátsó féltengelyekkel lehet. a váltó kapcsol, kuplung fog, de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi. úgy sejtem, hogy a hátsó kerékcsapágy, sillentblok(?) adta meg magát, ha az eggyik kerék kiforog, akkor a másik keréken nincs nyomaték igaz ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #18014 Dátum: 2007 Augusztus 09, 09:55:04 »

A tatabányai Robpanzer keres jubifelnit, eladót!!  Roll Eyes

Tudom, már járt nálam, de túlságosan tetszenek a felnik, lehet majd rámennek húgom bogarára. Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18013 Dátum: 2007 Augusztus 09, 09:51:15 »

na ide is beírom

 130nál   elkezdett valami darálni. jobb elölről hallottuk. megáltunk, kerék le, csapszeg picit lógott. Melák segítségével meghúztuk, de a jelenség tobábbra is megmaradt, de csak akkor, ha enyhén balra kormányoztam, jobb ívnél nem volt semmi. Aztán Budaörsön a háztól 500m-re 2 nagy koppanaás után megált. Kiszállok, nézem, hogy kitört-e a kerék, vagy mi a gyász...., de nem ! rakom sebességbe, meg sem mozdul, valami a hátsó féltengelyekkel lehet. a váltó kapcsol, kuplung fog, de a féltengely elforog a kerékben és közben riszálja a seggét a bogi. úgy sejtem, hogy a hátsó kerékcsapágy, sillentblok(?) adta meg magát, ha az eggyik kerék kiforog, akkor a másik keréken nincs nyomaték igaz ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18012 Dátum: 2007 Augusztus 09, 09:46:36 »

Idézet váciaktól:

1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch).

1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch).


Namost a 71 utáni "D" motoromon akkor mennyi?  Grin


Az egyik könyvben azt írják, hogy a gyár visszamenőleg az ÖSSZES motorra 0.15 hézagot javasol. Ezt valamikor 70 környékén adták ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1560 1561 1562 1563 1564 [1565] 1566 1567 1568 1569 1570 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.