www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 15, 09:33:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1557 1558 1559 1560 1561 [1562] 1563 1564 1565 1566 1567 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13575413 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18162 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:52:27 »

De durva......  Grin
jó sokat szívtam vele mire sikerült a szerkezetet úgy megcsinálni hogy alap és kiemelt állásban is zárható legyen, azért haladok ilyen lassan a vassal mert a különleges találmányokat is most épitem be ,gyártom le, nem festés után barmolni  Smiley

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18161 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:47:25 »

Szerintem is.
nekem is léccel teccik jobban , az óra meg egy kienzle 63-as 6 voltos , gyomán bótoltam öccá forintért

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18160 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:44:26 »

ez pedig a 13 centis kiemelés így már fog hűlni rendesen Wink

De durva......  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18159 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:42:18 »

Szerintem is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18158 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:41:53 »

sztetek hogy jobb díszléccel vagy nélküle?

Szerintem: léccel...Smiley

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18157 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:40:17 »

ez pedig a 13 centis kiemelés így már fog hűlni rendesen Wink

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18156 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:36:07 »

sztetek hogy jobb díszléccel vagy nélküle?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #18155 Dátum: 2007 Augusztus 13, 08:22:26 »

egy kozelebbi

az esőcsatornát nem bántja ha meg van pakolva?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #18154 Dátum: 2007 Augusztus 12, 22:17:03 »

Sziasztok!
Múlt hónapban vettem egy Lada-ra gyartott zsir uj tetocsomitartot, amely felszerelve elegge bagyasztolag hatott.
Ma befejeztem az atalakitast, beleceztem, vagtam az iveket, furtam meg faragtam - igyekeztem minel 'bogarasabbra' atszabni.
Az egesz kijott 7 ezerbol - igazabol EPE-tol szerettem volna rendelni olyan szepet, mint amilyen az NGA-nak (is) van, de most nem jott ossze.
NGA-nak mar nincs  Grin (mert egy eladokmindent pillanatban sikerult meggyozni), hacsak nem vett azota EPE-tol egy reprot.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
matchbox
« Hozzászólás #18153 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:57:45 »

Nekem bejön . Sorozatgyártás?
A piqniq-t is Te alkottad?
Csak a szabaszat volt az enyem - a hegesztest a TMK-muhely vegezte tavaly tavasszal.
(Az egyebkent merethu, osztrak koffertarto-replika).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18152 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:57:35 »

Sziasztok!
Múlt hónapban vettem egy Lada-ra gyartott zsir uj tetocsomitartot, amely felszerelve elegge bagyasztolag hatott.
Ma befejeztem az atalakitast, beleceztem, vagtam az iveket, furtam meg faragtam - igyekeztem minel 'bogarasabbra' atszabni.
Az egesz kijott 7 ezerbol - igazabol EPE-tol szerettem volna rendelni olyan szepet, mint amilyen az NGA-nak (is) van, de most nem jott ossze.
szép nekem van Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18151 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:55:24 »

egy kozelebbi
Nekem bejön . Sorozatgyártás?
A piqniq-t is Te alkottad?

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18150 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:54:39 »

egy kozelebbi
Rendbe van ez,illik rá!

Tóth Zoltán
matchbox
« Hozzászólás #18149 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:53:17 »

egy kozelebbi

[melléklet törölve az admin által]
matchbox
« Hozzászólás #18148 Dátum: 2007 Augusztus 12, 21:51:33 »

Sziasztok!
Múlt hónapban vettem egy Lada-ra gyartott zsir uj tetocsomitartot, amely felszerelve elegge bagyasztolag hatott.
Ma befejeztem az atalakitast, beleceztem, vagtam az iveket, furtam meg faragtam - igyekeztem minel 'bogarasabbra' atszabni.
Az egesz kijott 7 ezerbol - igazabol EPE-tol szerettem volna rendelni olyan szepet, mint amilyen az NGA-nak (is) van, de most nem jott ossze.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #18147 Dátum: 2007 Augusztus 12, 20:05:24 »

http://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop.. ugy erzemmagam mint egy kolyok aki megkapta kedvenc jatekat Roll Eyes

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18146 Dátum: 2007 Augusztus 12, 17:32:30 »

A pénteki homokozás erdménye.Szinterezés  még hátra van.

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18145 Dátum: 2007 Augusztus 12, 12:46:45 »

én az alapjáratnál lévő nyomást írtam cca.800-as fordulatnál.és ez függ a benne lévő olajtól is.hogy az hogy reagál a hőre.


az rendben van csak nem ez volt a kérdés...

Kis olajnyomásnál - pl. üzemmeleg motornál alapjáraton - ez a szelep teljesen átenged az olajhűtő irányába, ahogy nő a nyomás fokozatosan zárja ezt az irányt. A kérdésem az volt hogy mekkora nyomásnál következhet be az amikor teljesen zár ha egyáltalán van ilyen?

'81 Hecho en México
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #18144 Dátum: 2007 Augusztus 12, 11:30:53 »

Pedig nem bonyolult Shocked  A "de" akkor jön, amikor kipróbálod! Grin
ja kezdem erteni  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18143 Dátum: 2007 Augusztus 12, 11:29:14 »

egyre bonyolultabbnak tunik mar nekem az ultetes Cheesy
sikerult megertenem meg helyreraknom egy dolgod,aztan gyorsan jon  `de`-vel kezdodo kovetkezo hsz  Evil
Pedig nem bonyolult Shocked  A "de" akkor jön, amikor kipróbálod! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #18142 Dátum: 2007 Augusztus 12, 11:12:56 »

egyre bonyolultabbnak tunik mar nekem az ultetes Cheesy
sikerult megertenem meg helyreraknom egy dolgod,aztan gyorsan jon  `de`-vel kezdodo kovetkezo hsz  Evil

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18141 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:54:00 »

Volt valami angol oldal, ot raktak be, igaz, a doblemezen alakítottak ki támaszt.

igen,az láttam én is,de általában nem szoktak rakni...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18140 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:50:48 »

ha kellő mértékben keskenyiti a futóművet,akkor nem tud berakni lengéscsillapitot...
Volt valami angol oldal, ot raktak be, igaz, a doblemezen alakítottak ki támaszt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18139 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:49:00 »

Csak kis adalék, de a lámpák hátulját is le kell vágni, mert ott fog a kerék forogni... Lengéscsillapítóról nem kell lemondani, Gegob árulta a tólem vett Kayabákat, azt pont ilyen extrém ültetéshez találták ki, mondjuk a kockakő burkolat ekég gyilkos élmény volt keskenyített híd hiányában. De "normális" üton, erős kanyarokban... Mmmm!

ha kellő mértékben keskenyiti a futóművet,akkor nem tud berakni lengéscsillapitot...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18138 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:40:09 »

Nagyon szépen köszönöm.
Teljesen kielégítő választ kaptam Smiley

Az ültetés részét hogy mivel jár, ezzel tisztában vagyok, nekem 15 centit volt ültetve elöl, és éppen azért emeltem vissza mert nem tudtam vele közlekedni...
Amint írtam másik autot is veszek mellé, épp azért hogy azt használjam hétköznap, a  bogár csak hobby célokat szolgálna...Ezért nem izgulok az ültetés miatt, mert én is csak ritkán hoznám elő, "hasalni" Grin

Mégegyszer köszi, ha valaki tud még okosságokat, szívesen fogadom Smiley

ÜdVW.
Csak kis adalék, de a lámpák hátulját is le kell vágni, mert ott fog a kerék forogni... Lengéscsillapítóról nem kell lemondani, Gegob árulta a tólem vett Kayabákat, azt pont ilyen extrém ültetéshez találták ki, mondjuk a kockakő burkolat ekég gyilkos élmény volt keskenyített híd hiányában. De "normális" üton, erős kanyarokban... Mmmm!

Bácsi Győző
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18137 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:35:09 »

Who the hell is Dodi?
Dankó?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18136 Dátum: 2007 Augusztus 12, 10:15:03 »

Roll Eyes
hát érdekes lesz
Who the hell is Dodi?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18135 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:55:12 »

1,9wbx(egyenlöre  1,6)
c2
Roll Eyes
hát érdekes lesz

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18134 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:53:53 »

ez a Dodié?
Milyen kerék lesz alatta??
Milyen wbx lesz benne?
1,9wbx(egyenlöre  1,6)
c2

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18133 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:51:33 »

csak h ne unatkozzak Grin

ez a Dodié?
Milyen kerék lesz alatta??
Milyen wbx lesz benne?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18132 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:16:18 »

1. lengéscsillapító nélkül mondhatni instabillá válik a kocsid. megnő a fékút, és kanyarban is okozhat kellemetlenségeket a buli különösen a remekjó utainkon. ha ezekkel számolva vezetsz (a vészhelyzeteket persze úgysem lehet előre kalkulálni), akkor nyersz valamennyit az utazási komforton - nem pattog a kocsid annyira, még egész limuzinos is tud lenni. legalábbis én ezt tapasztaltam gömbfejes futómű esetén (csapszegessel még nincs tapasztalatom). szavaiddal élve gáz így autózni. másrészről a műszaki vizsgán is okoskodnod kell valamit.

2. igen, ki kell vágni a kasztniból, valahogy helyet kell adnod a lengéscsillapító felső megtámasztásának. ahogy néztem, és ha jól emlékszem, akkor oldalanként 1inch szűkítés belefér még kivágás nélkül. lengéscsillapító nélkül nincs ilyen fejfájásod

3. jól látod. pont annyit kell kivágni belőlük, amennyivel a hidat is szűkíted.

4. a tiéd puma típusú ricnis középpel bír, míg a másikba ültetőmag van behegesztve. az utóbbi annyiból szerencsésebb, hogy nem kell kibújtatni a lengőkarokat ha állítani akarsz rajta. egyébként ugyanaz a funkciójuk, egyenrangúak - talán a pumával nagyobb tartományban tudsz állítani, ja és drágább puma magot venni, mint a másikat (huszonpárezer a puma mag, míg a másik 3870)... szerintem a tiédből nem kell ilyet csinálni, a fix hidakat szokták állíthatóvá tenni ily módon pénztárcakímélően.

csak jó tanácsként mondom azok a porba rakott kocsik leginkább bemutató jellegűek, jó ha mennek velük pár ezret egy évben - a megjelenés dominál a használati érték fölött. kivéve, ha air-ride van alattuk: jól mutatnak a bemutatókon hasalva a talajon, és fel lehet őket emelni az útviszonyokhoz megfelelő használathoz. ebben Aircult a specialista.
nekem a gyári magassághoz képest kb. 13cm-t volt ültetve a kocsim elöl, és elég sokszor felakadtam vele Budapesten - szar volt hallgatni ahogy szántottam az aszfaltot időnként.
pumához sem kell lengökart kivenni állitáshoz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #18131 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:15:44 »

Nagyon szépen köszönöm.
Teljesen kielégítő választ kaptam Smiley

Az ültetés részét hogy mivel jár, ezzel tisztában vagyok, nekem 15 centit volt ültetve elöl, és éppen azért emeltem vissza mert nem tudtam vele közlekedni...
Amint írtam másik autot is veszek mellé, épp azért hogy azt használjam hétköznap, a  bogár csak hobby célokat szolgálna...Ezért nem izgulok az ültetés miatt, mert én is csak ritkán hoznám elő, "hasalni" Grin

Mégegyszer köszi, ha valaki tud még okosságokat, szívesen fogadom Smiley

ÜdVW.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18130 Dátum: 2007 Augusztus 12, 08:38:24 »


én az alapjáratnál lévő nyomást írtam cca.800-as fordulatnál.és ez függ a benne lévő olajtól is.hogy az hogy reagál a hőre.

Akkor ez azt jelentené hogy pl. egy autópályás tartós 110-es tempónál , ahol az olajnyomás (remélhetőleg) 2 bar fölött van az olajhűtőn keresztül NEM halad olaj... Huh

Közben találtam egy ilyen adatot is:
Relief valve opens at.....presssure:  0.14-0.45 kg/cm2

(forrás: Without Guesswork 1969)

Valaki megmagyarázná? Mert szerintem itt ellentmondás van.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18129 Dátum: 2007 Augusztus 12, 02:44:19 »

az utóbbi hónapokban újragondoltam a levegős motoromat, és lassan sikerül eljutnom az összeépítéshez is helyet adva néhány Stunt féle perverziónak  Cheesy már mértem dugattyúkiállást, és egy égésteret is a négyből. vettem flexibilis tokmányhosszabbítót, amivel szépen és kényelmesen fel tudom polírozni a hengerfejekben a szívó és kipuff. csatornákat, valamint a köbölést is könnyedén el lehet végezni. a kompressziót picivel 8 fölé szeretném beállítani (8.2 a cél). nem lesz brutál erőforrás, csak egy széria 1.6 precízen összeszerelve. az áhított kompresszióhoz első számításaim szerint le kellene síkolni a hengerfejből 0.5mm-t. ezesetben viszont már nem csak a henger vállánál kellene kimunkálni, hanem az égéstér melletti sík területet is.

van valakinek megbízható tippje hová vigyem a hengerfejeket megmunkálásra?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18128 Dátum: 2007 Augusztus 12, 02:27:39 »

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem...
Az elkövetkezendő jópár hónapban(mihelyst vettem egy másik autót), a bogárkán kissebb-nagyobb átalakítások, változtatások lesznek...

Először is...
1,
Elég sok külföldi,komolyan ültetett bogárba nem szerelnek lengéscsillapítókat....
Ha mondjuk én egyszerüen kiveszem őket, tehát lengéscsillapítók nélkül akarok közlekedni akkor ez miben fog nekem jelentkezni?Magyarán nem gáz ha nincs a kocsi alatt elöl lengéscsillapító?

2,
Ha az első tengelytestet keskenyítem, akkor a keskenyítés mértékétől függően, de ki kell vágnom a kasztniból?
Különben, szvsz, beér a kasztniba a hídnak a felső rész, amihez a lengéscsillapító tetejét fogatom...(bár ha nincs lengéscsillapító, akkor fölösleges az egész felső rész...)

3,
Ha az első tengelytest már keskenyítva van, akkor a kormányösszekötő rudakból, vagy távtartó rudakból -kinek hogy tetszik- vágni kell?
Mert szerintem túl kevés az az intervallum amit állítani lehet rajtuk, mondjuk egy 10 centiméteres keskenyítésnél...

4,
Az én tengelytestem így néz ki: http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44745.jpg
Az ricnis állító rész, nekem is ilyen "általános" kidolgozású...

Ez miben másabb, illetve hogyan lehet az enyémből iylet csinálni?(ez alatt az állító részt értem): http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44400.jpg

Mindenféle verzió, válasz, tapasztalat stb érdekel Smiley

Előre is köszönöm.
ÜdVW. Kristóf

1. lengéscsillapító nélkül mondhatni instabillá válik a kocsid. megnő a fékút, és kanyarban is okozhat kellemetlenségeket a buli különösen a remekjó utainkon. ha ezekkel számolva vezetsz (a vészhelyzeteket persze úgysem lehet előre kalkulálni), akkor nyersz valamennyit az utazási komforton - nem pattog a kocsid annyira, még egész limuzinos is tud lenni. legalábbis én ezt tapasztaltam gömbfejes futómű esetén (csapszegessel még nincs tapasztalatom). szavaiddal élve gáz így autózni. másrészről a műszaki vizsgán is okoskodnod kell valamit.

2. igen, ki kell vágni a kasztniból, valahogy helyet kell adnod a lengéscsillapító felső megtámasztásának. ahogy néztem, és ha jól emlékszem, akkor oldalanként 1inch szűkítés belefér még kivágás nélkül. lengéscsillapító nélkül nincs ilyen fejfájásod

3. jól látod. pont annyit kell kivágni belőlük, amennyivel a hidat is szűkíted.

4. a tiéd puma típusú ricnis középpel bír, míg a másikba ültetőmag van behegesztve. az utóbbi annyiból szerencsésebb, hogy nem kell kibújtatni a lengőkarokat ha állítani akarsz rajta. egyébként ugyanaz a funkciójuk, egyenrangúak - talán a pumával nagyobb tartományban tudsz állítani, ja és drágább puma magot venni, mint a másikat (huszonpárezer a puma mag, míg a másik 3870)... szerintem a tiédből nem kell ilyet csinálni, a fix hidakat szokták állíthatóvá tenni ily módon pénztárcakímélően.

csak jó tanácsként mondom azok a porba rakott kocsik leginkább bemutató jellegűek, jó ha mennek velük pár ezret egy évben - a megjelenés dominál a használati érték fölött. kivéve, ha air-ride van alattuk: jól mutatnak a bemutatókon hasalva a talajon, és fel lehet őket emelni az útviszonyokhoz megfelelő használathoz. ebben Aircult a specialista.
nekem a gyári magassághoz képest kb. 13cm-t volt ültetve a kocsim elöl, és elég sokszor felakadtam vele Budapesten - szar volt hallgatni ahogy szántottam az aszfaltot időnként.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #18127 Dátum: 2007 Augusztus 12, 00:36:51 »

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem...
Az elkövetkezendő jópár hónapban(mihelyst vettem egy másik autót), a bogárkán kissebb-nagyobb átalakítások, változtatások lesznek...

Először is...
1,
Elég sok külföldi,komolyan ültetett bogárba nem szerelnek lengéscsillapítókat....
Ha mondjuk én egyszerüen kiveszem őket, tehát lengéscsillapítók nélkül akarok közlekedni akkor ez miben fog nekem jelentkezni?Magyarán nem gáz ha nincs a kocsi alatt elöl lengéscsillapító?

2,
Ha az első tengelytestet keskenyítem, akkor a keskenyítés mértékétől függően, de ki kell vágnom a kasztniból?
Különben, szvsz, beér a kasztniba a hídnak a felső rész, amihez a lengéscsillapító tetejét fogatom...(bár ha nincs lengéscsillapító, akkor fölösleges az egész felső rész...)

3,
Ha az első tengelytest már keskenyítva van, akkor a kormányösszekötő rudakból, vagy távtartó rudakból -kinek hogy tetszik- vágni kell?
Mert szerintem túl kevés az az intervallum amit állítani lehet rajtuk, mondjuk egy 10 centiméteres keskenyítésnél...

4,
Az én tengelytestem így néz ki: http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44745.jpg
Az ricnis állító rész, nekem is ilyen "általános" kidolgozású...

Ez miben másabb, illetve hogyan lehet az enyémből iylet csinálni?(ez alatt az állító részt értem): http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44400.jpg

Mindenféle verzió, válasz, tapasztalat stb érdekel Smiley

Előre is köszönöm.
ÜdVW. Kristóf
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18126 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:37:37 »

egész jó lett!

az első kerekeit még én festettem  Cool

van hibája de jó Cool

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18125 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:32:26 »

egész jó lett!

az első kerekeit még én festettem  Cool

csak h ne unatkozzak Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18124 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:11:22 »

enyhén szólva ;-)
nem most az összes cuccábol amit be kell helyezni Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18123 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:06:06 »

erröül hiányzik ez-az Cry

enyhén szólva ;-)
Oldalak: 1 ... 1557 1558 1559 1560 1561 [1562] 1563 1564 1565 1566 1567 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.234 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.