www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 04, 00:31:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1558 1559 1560 1561 1562 [1563] 1564 1565 1566 1567 1568 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14389556 alkalommal)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #18131 Dátum: 2007 Augusztus 12, 09:15:44 »

Nagyon szépen köszönöm.
Teljesen kielégítő választ kaptam Smiley

Az ültetés részét hogy mivel jár, ezzel tisztában vagyok, nekem 15 centit volt ültetve elöl, és éppen azért emeltem vissza mert nem tudtam vele közlekedni...
Amint írtam másik autot is veszek mellé, épp azért hogy azt használjam hétköznap, a  bogár csak hobby célokat szolgálna...Ezért nem izgulok az ültetés miatt, mert én is csak ritkán hoznám elő, "hasalni" Grin

Mégegyszer köszi, ha valaki tud még okosságokat, szívesen fogadom Smiley

ÜdVW.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18130 Dátum: 2007 Augusztus 12, 08:38:24 »


én az alapjáratnál lévő nyomást írtam cca.800-as fordulatnál.és ez függ a benne lévő olajtól is.hogy az hogy reagál a hőre.

Akkor ez azt jelentené hogy pl. egy autópályás tartós 110-es tempónál , ahol az olajnyomás (remélhetőleg) 2 bar fölött van az olajhűtőn keresztül NEM halad olaj... Huh

Közben találtam egy ilyen adatot is:
Relief valve opens at.....presssure:  0.14-0.45 kg/cm2

(forrás: Without Guesswork 1969)

Valaki megmagyarázná? Mert szerintem itt ellentmondás van.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18129 Dátum: 2007 Augusztus 12, 02:44:19 »

az utóbbi hónapokban újragondoltam a levegős motoromat, és lassan sikerül eljutnom az összeépítéshez is helyet adva néhány Stunt féle perverziónak  Cheesy már mértem dugattyúkiállást, és egy égésteret is a négyből. vettem flexibilis tokmányhosszabbítót, amivel szépen és kényelmesen fel tudom polírozni a hengerfejekben a szívó és kipuff. csatornákat, valamint a köbölést is könnyedén el lehet végezni. a kompressziót picivel 8 fölé szeretném beállítani (8.2 a cél). nem lesz brutál erőforrás, csak egy széria 1.6 precízen összeszerelve. az áhított kompresszióhoz első számításaim szerint le kellene síkolni a hengerfejből 0.5mm-t. ezesetben viszont már nem csak a henger vállánál kellene kimunkálni, hanem az égéstér melletti sík területet is.

van valakinek megbízható tippje hová vigyem a hengerfejeket megmunkálásra?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18128 Dátum: 2007 Augusztus 12, 02:27:39 »

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem...
Az elkövetkezendő jópár hónapban(mihelyst vettem egy másik autót), a bogárkán kissebb-nagyobb átalakítások, változtatások lesznek...

Először is...
1,
Elég sok külföldi,komolyan ültetett bogárba nem szerelnek lengéscsillapítókat....
Ha mondjuk én egyszerüen kiveszem őket, tehát lengéscsillapítók nélkül akarok közlekedni akkor ez miben fog nekem jelentkezni?Magyarán nem gáz ha nincs a kocsi alatt elöl lengéscsillapító?

2,
Ha az első tengelytestet keskenyítem, akkor a keskenyítés mértékétől függően, de ki kell vágnom a kasztniból?
Különben, szvsz, beér a kasztniba a hídnak a felső rész, amihez a lengéscsillapító tetejét fogatom...(bár ha nincs lengéscsillapító, akkor fölösleges az egész felső rész...)

3,
Ha az első tengelytest már keskenyítva van, akkor a kormányösszekötő rudakból, vagy távtartó rudakból -kinek hogy tetszik- vágni kell?
Mert szerintem túl kevés az az intervallum amit állítani lehet rajtuk, mondjuk egy 10 centiméteres keskenyítésnél...

4,
Az én tengelytestem így néz ki: http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44745.jpg
Az ricnis állító rész, nekem is ilyen "általános" kidolgozású...

Ez miben másabb, illetve hogyan lehet az enyémből iylet csinálni?(ez alatt az állító részt értem): http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44400.jpg

Mindenféle verzió, válasz, tapasztalat stb érdekel Smiley

Előre is köszönöm.
ÜdVW. Kristóf

1. lengéscsillapító nélkül mondhatni instabillá válik a kocsid. megnő a fékút, és kanyarban is okozhat kellemetlenségeket a buli különösen a remekjó utainkon. ha ezekkel számolva vezetsz (a vészhelyzeteket persze úgysem lehet előre kalkulálni), akkor nyersz valamennyit az utazási komforton - nem pattog a kocsid annyira, még egész limuzinos is tud lenni. legalábbis én ezt tapasztaltam gömbfejes futómű esetén (csapszegessel még nincs tapasztalatom). szavaiddal élve gáz így autózni. másrészről a műszaki vizsgán is okoskodnod kell valamit.

2. igen, ki kell vágni a kasztniból, valahogy helyet kell adnod a lengéscsillapító felső megtámasztásának. ahogy néztem, és ha jól emlékszem, akkor oldalanként 1inch szűkítés belefér még kivágás nélkül. lengéscsillapító nélkül nincs ilyen fejfájásod

3. jól látod. pont annyit kell kivágni belőlük, amennyivel a hidat is szűkíted.

4. a tiéd puma típusú ricnis középpel bír, míg a másikba ültetőmag van behegesztve. az utóbbi annyiból szerencsésebb, hogy nem kell kibújtatni a lengőkarokat ha állítani akarsz rajta. egyébként ugyanaz a funkciójuk, egyenrangúak - talán a pumával nagyobb tartományban tudsz állítani, ja és drágább puma magot venni, mint a másikat (huszonpárezer a puma mag, míg a másik 3870)... szerintem a tiédből nem kell ilyet csinálni, a fix hidakat szokták állíthatóvá tenni ily módon pénztárcakímélően.

csak jó tanácsként mondom azok a porba rakott kocsik leginkább bemutató jellegűek, jó ha mennek velük pár ezret egy évben - a megjelenés dominál a használati érték fölött. kivéve, ha air-ride van alattuk: jól mutatnak a bemutatókon hasalva a talajon, és fel lehet őket emelni az útviszonyokhoz megfelelő használathoz. ebben Aircult a specialista.
nekem a gyári magassághoz képest kb. 13cm-t volt ültetve a kocsim elöl, és elég sokszor felakadtam vele Budapesten - szar volt hallgatni ahogy szántottam az aszfaltot időnként.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #18127 Dátum: 2007 Augusztus 12, 00:36:51 »

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem...
Az elkövetkezendő jópár hónapban(mihelyst vettem egy másik autót), a bogárkán kissebb-nagyobb átalakítások, változtatások lesznek...

Először is...
1,
Elég sok külföldi,komolyan ültetett bogárba nem szerelnek lengéscsillapítókat....
Ha mondjuk én egyszerüen kiveszem őket, tehát lengéscsillapítók nélkül akarok közlekedni akkor ez miben fog nekem jelentkezni?Magyarán nem gáz ha nincs a kocsi alatt elöl lengéscsillapító?

2,
Ha az első tengelytestet keskenyítem, akkor a keskenyítés mértékétől függően, de ki kell vágnom a kasztniból?
Különben, szvsz, beér a kasztniba a hídnak a felső rész, amihez a lengéscsillapító tetejét fogatom...(bár ha nincs lengéscsillapító, akkor fölösleges az egész felső rész...)

3,
Ha az első tengelytest már keskenyítva van, akkor a kormányösszekötő rudakból, vagy távtartó rudakból -kinek hogy tetszik- vágni kell?
Mert szerintem túl kevés az az intervallum amit állítani lehet rajtuk, mondjuk egy 10 centiméteres keskenyítésnél...

4,
Az én tengelytestem így néz ki: http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44745.jpg
Az ricnis állító rész, nekem is ilyen "általános" kidolgozású...

Ez miben másabb, illetve hogyan lehet az enyémből iylet csinálni?(ez alatt az állító részt értem): http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/1027_44400.jpg

Mindenféle verzió, válasz, tapasztalat stb érdekel Smiley

Előre is köszönöm.
ÜdVW. Kristóf
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18126 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:37:37 »

egész jó lett!

az első kerekeit még én festettem  Cool

van hibája de jó Cool

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18125 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:32:26 »

egész jó lett!

az első kerekeit még én festettem  Cool

csak h ne unatkozzak Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18124 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:11:22 »

enyhén szólva ;-)
nem most az összes cuccábol amit be kell helyezni Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18123 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:06:06 »

erröül hiányzik ez-az Cry

enyhén szólva ;-)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #18122 Dátum: 2007 Augusztus 11, 23:05:46 »

Lips Sealed
[/quote
 teccccik Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18121 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:58:43 »

szép lesz, grat Cool

saját, vagy valakinek csinálod?

jólenne ha már az enyém is ilyen állapotban lenne Roll Eyes

nincsenek véletlenül eladó Kübel alkatrészeid?
valakié nem enyim,erröül hiányzik ez-az Cry

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18120 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:57:52 »

pityubágófmaradék a háttérben...
az

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #18119 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:57:37 »

Lips Sealed

szép lesz, grat Cool

saját, vagy valakinek csinálod?

jólenne ha már az enyém is ilyen állapotban lenne Roll Eyes

nincsenek véletlenül eladó Kübel alkatrészeid?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18118 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:54:12 »

Lips Sealed

pityubágófmaradék a háttérben...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18117 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:52:37 »

 Lips Sealed

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18116 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:49:33 »

Harapós lessz. Shocked Grin
van több kép a gépről?

VW 1200.1963.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #18115 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:41:33 »

csak h ne unatkozzak Grin

van több kép a gépről?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18114 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:35:57 »

mérvannak lukak a nóziján
wbx

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18113 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:35:22 »

csak h ne unatkozzak Grin

mérvannak lukak a nóziján
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #18112 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:34:19 »

csak h ne unatkozzak Grin

na akkor nem csak én építek Kübelt Wink

nincs véletlenül eladó balos hátsó sárvédőd, és szélvédő kereted?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 11, 22:37:01 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18111 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:31:55 »

csak h ne unatkozzak Grin

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18110 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:12:14 »

ugyanezek szopattak engem is , alig birtam összehozni hogy jó legyen 

Kívülről szépen megy, ha minden igaz csak a balos ilyen szopatós, mert a barmok belenyomtak egy merevítést a csomagtértető rugójának tartója alá. Azzal már nem számoltak hogy elmegy vele az ív. Az sajátomon mindkettőt cserélem  Undecided.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18109 Dátum: 2007 Augusztus 11, 22:08:40 »

mit kell nezni?

Az ívet belülről. Doblemez vs műszerfal alja.


                             GNX-967
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18108 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:43:47 »

Made in Brazilia.  Grin  Undecided
ugyanezek szopattak engem is , alig birtam összehozni hogy jó legyen 

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #18107 Dátum: 2007 Augusztus 11, 21:36:26 »

Made in Brazilia.  Grin  Undecided
mit kell nezni?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18106 Dátum: 2007 Augusztus 11, 20:38:03 »

Made in Brazilia.  Grin  Undecided

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18105 Dátum: 2007 Augusztus 11, 16:07:13 »

nálam 0,8-1 között volt.


Akkor ez azt jelentené hogy pl. egy autópályás tartós 110-es tempónál , ahol az olajnyomás (remélhetőleg) 2 bar fölött van az olajhűtőn keresztül NEM halad olaj... Huh

Közben találtam egy ilyen adatot is:
Relief valve opens at.....presssure:  0.14-0.45 kg/cm2

(forrás: Without Guesswork 1969)

Valaki megmagyarázná? Mert szerintem itt ellentmondás van.

'81 Hecho en México
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #18104 Dátum: 2007 Augusztus 11, 14:59:42 »

4 napi SZMB képekben:

1. nap: motor kiszedése, kaszni leemelése




2. nap: alváz letisztítása




3. nap: jobbos padlólemez , fékcsövek, egyéb leszerelése (kép nem készült)

4. nap: balos padlólemez leszedése





ha így haladunk szeptemberben készlesz a gép Smiley

további képek: http://kep.tar.hu/lovasb/50514192#2

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18103 Dátum: 2007 Augusztus 11, 14:58:09 »

hol lehet kapni olyan kéményt ami csökigyos de valahogy viszafordul és a bal átso kerék elöt jön ki  gyomán ilyet látam egy sárga bogáron

ja és  kb menyi lehet?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #18102 Dátum: 2007 Augusztus 11, 14:51:29 »

hol lehet kapni olyan kéményt ami csökigyos de valahogy viszafordul és a bal átso kerék elöt jön ki  gyomán ilyet látam egy sárga bogáron

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18101 Dátum: 2007 Augusztus 11, 10:53:23 »

 nálam 0,8-1 között volt.

És mennyi az az olajnyomás melynél már csak az olajhűtőn keresztűl halad az olaj?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18100 Dátum: 2007 Augusztus 11, 10:39:07 »

A rotor az eloszton belul van. A moci bal hatso felen levo gizmo, amibol jon ki az 5 gyujtaskabel (egyik a kis hengerszeru gyujtotekercsbe megy, a kozepso, a negy szelso a hengerfejekhez). Ennek van ket fem kis lefogatoja. Kipattintod oket, felemeled, es meglatod kozepen a rotort. Lehuzod, es a tengely amit meglatsz, felulrol lyukas. Na ide kell cseppenteni a motorolajat, mert itt van benn a filc. Aztan vissza a rotor. (ugyanolyan pozicioba, elvileg  csak egyfelekeppen tudod berakni, mert van a tengely vegen egy hasitek), majd vissza az eloszto fedel is (amin a kabelek vannak). Ennek is van egy kis dudorja, ami az eloszto haz fem peremen levo kis helyre kell bepasszoljon. Lefogatokat visszapattintod es kesz is vagy.


és ha ezt kihagyom milyen következményeket kell betudnom?
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #18099 Dátum: 2007 Augusztus 11, 10:31:37 »

Koszi.
Sejtettem hogy ott talalom az elosztoban csak nem tuttam hogy melyk is az.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #18098 Dátum: 2007 Augusztus 11, 09:38:46 »

Sziasztok !
 Na most ne rohogjetek ( hangosan ) es ne goralyatok... GrinEmbarrassed

Mi az a " filc " es melyk rotor alat kel keressem ??? Ha lehetne egy fenykepes pici korul iras... hogy tugyam en is. Koszi.
A rotor az eloszton belul van. A moci bal hatso felen levo gizmo, amibol jon ki az 5 gyujtaskabel (egyik a kis hengerszeru gyujtotekercsbe megy, a kozepso, a negy szelso a hengerfejekhez). Ennek van ket fem kis lefogatoja. Kipattintod oket, felemeled, es meglatod kozepen a rotort. Lehuzod, es a tengely amit meglatsz, felulrol lyukas. Na ide kell cseppenteni a motorolajat, mert itt van benn a filc. Aztan vissza a rotor. (ugyanolyan pozicioba, elvileg  csak egyfelekeppen tudod berakni, mert van a tengely vegen egy hasitek), majd vissza az eloszto fedel is (amin a kabelek vannak). Ennek is van egy kis dudorja, ami az eloszto haz fem peremen levo kis helyre kell bepasszoljon. Lefogatokat visszapattintod es kesz is vagy.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #18097 Dátum: 2007 Augusztus 11, 08:43:48 »

Sziasztok !
 Na most ne rohogjetek ( hangosan ) es ne goralyatok... GrinEmbarrassed

Mi az a " filc " es melyk rotor alat kel keressem ??? Ha lehetne egy fenykepes pici korul iras... hogy tugyam en is. Koszi.

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #18096 Dátum: 2007 Augusztus 10, 23:09:48 »

Tényleg most hogy mondod nekem is elmegy a hézag úgy 400 km-enként lehet hogy meg kéne néznem ezt a filcet? Huh

Es a nivopalcaval meg cseppents ra par csepp motorolajat  Wink

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18095 Dátum: 2007 Augusztus 10, 21:05:42 »

A szetesett regi vakuumos-ropsulyosomban nekem sem volt, de hulye fejjel nem is olajoztam, igy mindig elment a megszakitohezag 500-600 km utan.
Amit ca. 1 eve beszereltem, az szintre vadiuj, meg filc is van benne. 1000 km-enkent csepegtetetk ra 4-5 csepp muszerolajat, igy nincs gond a gyujtassal.
Tényleg most hogy mondod nekem is elmegy a hézag úgy 400 km-enként lehet hogy meg kéne néznem ezt a filcet? Huh

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18094 Dátum: 2007 Augusztus 10, 20:49:30 »

NNa .Azért mert mikor megvettem 2002.be akkor ugy volt hogy a motorszám ütött volt,rendörséri nyomozás lefolytatva,lezárva,aztán eredet vizsga,aztán nagy"B" minösitée,aztán átirás,na és itt mivelhogy a motorszám nem természetes elhasználodás miatt megváltozott,bebélyegezték a forgalmimba a genyák.ennyi kb.

---Andris---
matchbox
« Hozzászólás #18093 Dátum: 2007 Augusztus 10, 20:39:05 »

Én a multkor akartam, de az enyémben nincs. Roll Eyes
A szetesett regi vakuumos-ropsulyosomban nekem sem volt, de hulye fejjel nem is olajoztam, igy mindig elment a megszakitohezag 500-600 km utan.
Amit ca. 1 eve beszereltem, az szintre vadiuj, meg filc is van benne. 1000 km-enkent csepegtetetk ra 4-5 csepp muszerolajat, igy nincs gond a gyujtassal.
1303LS
« Hozzászólás #18092 Dátum: 2007 Augusztus 10, 19:58:58 »

Sziasztok!
Ki milyen gyakran olajozza a filcet a rotor alatt?
Én a multkor akartam, de az enyémben nincs.  Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 1558 1559 1560 1561 1562 [1563] 1564 1565 1566 1567 1568 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.