www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 04, 00:30:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1556 1557 1558 1559 1560 [1561] 1562 1563 1564 1565 1566 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14389542 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18211 Dátum: 2007 Augusztus 14, 15:28:32 »

Egy jótanács kéne: alvázvédelemre mit ajánlotok, én még a bitumenes Preventnél ragadtam le. Tételezzük fel, hogy egyes helyeken viszonylag új a felület (doblemezek), az alváz pedig már bitumenes.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18210 Dátum: 2007 Augusztus 14, 15:22:09 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.

Erre csak azt tudom mondani,hogy kb 20 éve az összes automat a szigethalmi MOL kutnál tankolom,amostani hármat is.és soha semmi gondom nem volt a benzinnel.(ugyanolyan szar,mint bárhol)
Nincsenek részvényeim a helyi kutnál(ugyanis szigethalmi vagyok)csak a pontositás kedvéért irom.
OFFautom szivatott engem is kb 2 hétig,mire rájöttem a hibára,de nem a benzin volt az.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18209 Dátum: 2007 Augusztus 14, 13:45:37 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.
És mik a gyári fúvóka méretek, mert nekem volt egy karbim, amit lecseréltem egy használt működőképes ugyanolyanra és abban tök más fúvóka méretek voltak.
A használttal ment mint a veszet nyúl, de ette is a benzint és néha eléggé beköpte a gyertyákat. Most ott tartok, hogy a használtba átraktam a régi rossz karbi fúvókáit, csak épp az a bajom, hogy sima egyenes talajon, egyenletes sebesség tartásánál rángat.


   Otthon megkereshetem és beszkennelem,de az angol.De kéne egy olyan cím,ahova nam csak a 128 k-s cucc megy fel,mert nem akarok a szken módokkal baszkódni fél órát.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18208 Dátum: 2007 Augusztus 14, 12:17:12 »

Off Mindenesetre, ha Szigethalmon jártok, nehogy tankoljatok a Mol-nál. On.
És mik a gyári fúvóka méretek, mert nekem volt egy karbim, amit lecseréltem egy használt működőképes ugyanolyanra és abban tök más fúvóka méretek voltak.
A használttal ment mint a veszet nyúl, de ette is a benzint és néha eléggé beköpte a gyertyákat. Most ott tartok, hogy a használtba átraktam a régi rossz karbi fúvókáit, csak épp az a bajom, hogy sima egyenes talajon, egyenletes sebesség tartásánál rángat.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18207 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:55:47 »

Olyan volt csak,hogy be sem indult másnap.Öszintén szólva amit lehetett kapni felújító készleteket,azok ilyen szempontból mind szarok voltak,közük nem volt a gyári méretekhez.Én a Haynes féle bogárkönyvből és pár otthon lévő karbiból állítottam elő az enyémet.De hívjál fel egy boltot,hogy mit tudnak ajánlani.


                                                        Funk


Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18206 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:53:14 »

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?


szerintem a gyári
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18205 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:52:55 »

Szerintem a gyári a legjobb.  A bogaras boltokban időnként van.

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18204 Dátum: 2007 Augusztus 14, 10:46:48 »

Nem tudjátok, hogy mi az optimális (legkevesebb fogyasztás + normális teljesítmény) fúvóka készlet egy 1,6-os T2 buszhoz, amin 34 PICT 3-as karbi van?
Esetleg, hogy honnan lehetne beszerezni különböző fúvókákat Solex karbihoz?
Kicsit OFF, de volt már veletek olyan, hogy annyira szar benzint vettetek, hogy azt hittétek kimarad egy hengerben a gyújtás, és majd szét esik a motor, mert úgy csörög. ON
matchbox
« Hozzászólás #18203 Dátum: 2007 Augusztus 13, 18:25:25 »

az esőcsatornát nem bántja ha meg van pakolva?
Nem, mer' a dögkútból a hasított félsertést a gyerek rozsdás kemping-biciklijén tolom haza...
(Egyébként a koffertartó ír stopposok hátizsákjával volt tesztelve - ca. 20 kg.)
matchbox
« Hozzászólás #18202 Dátum: 2007 Augusztus 13, 17:47:49 »

Meg plussz két liter
Mé'r nem lécezed be? Ott vihetnéd a havat is...
:-)
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18201 Dátum: 2007 Augusztus 13, 14:13:22 »

Egyszerű ködvágó.  Smiley

Meg plussz két liter

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18200 Dátum: 2007 Augusztus 13, 14:12:11 »

És ezek most mire is jók??? Grin
Nemtom egyszer láttam egy amerikai oválon annak elöl volt azóta agyalok rajta de agyszerübb mint hittem, Smiley

---Andris---
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18199 Dátum: 2007 Augusztus 13, 14:07:00 »

Hóesésben jó ilyennel menni, mert prímán betapad oda....  Evil

Sebaj, van a perem alatt disznoperzselo hoolvasztaszra es paratlanitasra ;-) Meg a fecskek ellen is teljesen jo!
De ugye erre mondjak, h izlesek es pofonok! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18198 Dátum: 2007 Augusztus 13, 14:04:25 »

Egyszerű ködvágó.  Smiley

Hóesésben jó ilyennel menni, mert prímán betapad oda....  Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29092


Road Force One

« Hozzászólás #18197 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:48:13 »

kabriót akar. megy 100al és így letépi a tetőt a szél  Grin

Nem akartam gonosz lenni, valami hasonló jutott eszembe.....  Grin Evil Roll Eyes
Hóesésben jó ilyennel menni, mert prímán betapad oda....  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #18196 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:47:28 »

És ezek most mire is jók??? Grin
kabriót akar. megy 100al és így letépi a tetőt a szél  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29092


Road Force One

« Hozzászólás #18195 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:41:38 »

Söt a hátsó ablak fölött is van!! Tongue Grin

És ezek most mire is jók??? Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18194 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:36:48 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18193 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:35:54 »

Söt a hátsó ablak fölött is van!! Tongue Grin

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18192 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:23:25 »

Meg fo.ni! Grin
ennyi erövel az ablakot is tele fo.hatnál,nem?

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18191 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:22:03 »

Mi a túró az a szélvédő felett????  Shocked Fix árnyékoló???
fix

---Andris---
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18190 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:19:54 »

Fészkelni fognak, szerinted????  Evil Grin Cool
Meg fo.ni! Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29092


Road Force One

« Hozzászólás #18189 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:15:42 »

Épp azt néztem, hogy hogy fogják szeretni a fecskék... Grin

Fészkelni fognak, szerinted????  Evil Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18188 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:15:04 »

Épp azt néztem, hogy hogy fogják szeretni a fecskék... Grin

 Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18187 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:14:34 »

Mi a túró az a szélvédő felett????  Shocked Fix árnyékoló???
Épp azt néztem, hogy hogy fogják szeretni a fecskék... Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29092


Road Force One

« Hozzászólás #18186 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:12:18 »

Na erröl beszéltem normális sárvédövel jobban látszana

Mi a túró az a szélvédő felett????  Shocked Fix árnyékoló???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18185 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:11:01 »

Na erröl beszéltem normális sárvédövel jobban látszana

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18184 Dátum: 2007 Augusztus 13, 13:02:50 »

Ede new edititon

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #18183 Dátum: 2007 Augusztus 13, 12:50:34 »

ja kezdem erteni  Grin
Tesóm mondom itt van a fixre ültetett futómü az tökéletes csak NEM ebbe az országba! Grin

---Andris---
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18182 Dátum: 2007 Augusztus 13, 12:17:55 »

Kicsit soknak tünik,dehát izlések és pofonok. Roll Eyes
úgy gondoltam hogy ne csak a fingom hanem a levegő is bejusson a motorhoz Grin amúgy a drag bogiknak is nyitva van ennyire , vagy egyáltalán nincs géptető rajtuk , dehát izlések és pofonok ahogy mondod Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18181 Dátum: 2007 Augusztus 13, 12:14:44 »

gyárilag is össze van feszítve egymáshoz képest a két lengőkar valamelyest. ha ki akarod venni a gömfejet, akkor ki kell feszítened az egyik lengőkart. így is meg lehet csinálni ahogy írod, egyszerűbb is, de akkor középen nem ugyanúgy fog állni a két állítócsavar, ami befolyásolja a rugók előfeszítését és egyben a rugózást is. én erre céloztam "normális beállítás" alatt, hogy ültetve-emelve is megmaradjon a lengőkarok közötti előfeszítés úgy, mint a gyárinál. uff  Wink
és ha úgy csinálnád hogy először a felsőt beállitod rögzíted, majd leengeded valamennyire és az alsót is rögzited , akkor megvan az egymás ellen feszités?  

Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #18180 Dátum: 2007 Augusztus 13, 12:11:53 »

ez pedig a 13 centis kiemelés így már fog hűlni rendesen Wink

Kicsit soknak tünik,dehát izlések és pofonok. Roll Eyes
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18179 Dátum: 2007 Augusztus 13, 12:08:46 »

hu az sokk munka minden állitásnál kibuktatni, Bug67-nek mikor állitottam annyi volt hogy a futóműtestnél megemeltem a kocsit addig mig a kerék éppen hogy érte a földet( tehermentesítettem a torziót ezáltal) utánna állitócsavar lazít és az emelővel le vagy fel emeltem attol függ hogy ültetni vagy emelni akarsz a kocsin utánna csavar meghúz kocsi leelnged.
én igy csináltam
gyárilag is össze van feszítve egymáshoz képest a két lengőkar valamelyest. ha ki akarod venni a gömfejet, akkor ki kell feszítened az egyik lengőkart. így is meg lehet csinálni ahogy írod, egyszerűbb is, de akkor középen nem ugyanúgy fog állni a két állítócsavar, ami befolyásolja a rugók előfeszítését és egyben a rugózást is. én erre céloztam "normális beállítás" alatt, hogy ültetve-emelve is megmaradjon a lengőkarok közötti előfeszítés úgy, mint a gyárinál. uff  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18178 Dátum: 2007 Augusztus 13, 11:56:09 »

a tengelycsonkból az egyik gömbfejet (fölsőt) én ki szoktam buktatni, egyébként kipattanna az egyik végállásba a rugó amint kilazítod. sztem másképp nem lehet normálisan beállítani.
hu az sokk munka minden állitásnál kibuktatni, Bug67-nek mikor állitottam annyi volt hogy a futóműtestnél megemeltem a kocsit addig mig a kerék éppen hogy érte a földet( tehermentesítettem a torziót ezáltal) utánna állitócsavar lazít és az emelővel le vagy fel emeltem attol függ hogy ültetni vagy emelni akarsz a kocsin utánna csavar meghúz kocsi leelnged.
én igy csináltam

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18177 Dátum: 2007 Augusztus 13, 11:47:29 »

pumához sem kell lengökart kivenni állitáshoz
a tengelycsonkból az egyik gömbfejet (fölsőt) én ki szoktam buktatni, egyébként kipattanna az egyik végállásba a rugó amint kilazítod. sztem másképp nem lehet normálisan beállítani.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18176 Dátum: 2007 Augusztus 13, 11:32:55 »

le fogja szakítni a menetszél.



ez pedig a 13 centis kiemelés így már fog hűlni rendesen Wink

ha ezt lefogja szakítani a szél , akkor az egész autót vinni fogja , nem madzaggal fogom rögzíteni  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 13, 12:40:46 írta ESZ »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18175 Dátum: 2007 Augusztus 13, 10:34:56 »

Tudtommal 5,5 volt a legszélesebb, de azt különböző ET-vel gyártották a gólyalábasok miatt.

   Létezik 7,vagy 7,5 colos jubileumi felni,vagy az már átgányolása az 5.5-nek?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18174 Dátum: 2007 Augusztus 13, 10:31:11 »

   Létezik 7,vagy 7,5 colos jubileumi felni,vagy az már átgányolása az 5.5-nek?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18173 Dátum: 2007 Augusztus 13, 10:30:00 »

A kép hivatkozás törölhető az idézetből.

úgy tettem,csak nem akartam megint a képet.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18172 Dátum: 2007 Augusztus 13, 10:28:39 »

sztetek hogy jobb díszléccel vagy nélküle?
léccel

Oldalak: 1 ... 1556 1557 1558 1559 1560 [1561] 1562 1563 1564 1565 1566 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.