www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 20:18:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1524 1525 1526 1527 1528 [1529] 1530 1531 1532 1533 1534 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14015782 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19482 Dátum: 2007 Október 01, 18:34:27 »

A rádió csak 12ről megy?
Mondjuk nem korhű a rádióm...
NGA könyve szerint 70es évekbeli


nekem a trabiba kellett ilyen,h.6 voltról 12 legyen a vidi rádióba.mondjuk 80 egy-kettőben.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19481 Dátum: 2007 Október 01, 18:32:37 »

   Száraz féltengelyt a váltóról hogy lehet levenni?Mindkét felét vagy 6 imbusz tartja.Biztos lejön.Ha a váltót a levágott hátsó váznyúlványról lekötöm,van esély hogy kicsúsznak a helyükről?A gumi harangokat sem akarom kinyirni.Üdv.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #19480 Dátum: 2007 Október 01, 18:30:08 »

A régi 6/12 voltos átalakító volt ilyen házban.

A rádió csak 12ről megy?
Mondjuk nem korhű a rádióm...
NGA könyve szerint 70es évekbeli

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19479 Dátum: 2007 Október 01, 18:28:18 »

Ez mi a képen?
Ki akarom szedni a hangfalakat, és ezt nem tudom, hogy mi...
Ebbe csatlakozik az antenna...

 A régi 6/12 voltos átalakító volt ilyen házban.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #19478 Dátum: 2007 Október 01, 18:13:53 »

155r15 Grin
azaz 155/80 (csak ezt így nem mondják)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #19477 Dátum: 2007 Október 01, 18:08:56 »

Nézegettem a gumikat is, és ezek nem egyformák...
Lehet azért van ilyen hülyén megemelve...
A hátsó 155/80 az első pedig 165/86.
Melyik a rávaló?

155r15 Grin
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #19476 Dátum: 2007 Október 01, 17:54:52 »

Nézegettem a gumikat is, és ezek nem egyformák...
Lehet azért van ilyen hülyén megemelve...
A hátsó 155/80 az első pedig 165/86.
Melyik a rávaló?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #19475 Dátum: 2007 Október 01, 17:52:02 »

Ez mi a képen?
Ki akarom szedni a hangfalakat, és ezt nem tudom, hogy mi...
Ebbe csatlakozik az antenna...

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19474 Dátum: 2007 Október 01, 17:48:33 »

Leültetem az autot a /45 kumikhoz és hazafele jol odavertem a farát mindenhova ,ezért visza álitotam szériába

Kurva jol néz ki az ültetés de nem ebbe az országba

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #19473 Dátum: 2007 Október 01, 15:23:50 »

tételezzük fel, hogy nem a motor fordulatszámmal egyezően kopog, ezt egy laikus, mint dog, úgyis elbassza.
ez esetben szelephimba lelazulás is lehet, ami valószínűbb.
buzi  Grin
majd jól megharaplak.

lementem, feljöttem, nemkopog. két éve lett betéve a motor, na. milyen hajtókarcsapágy??két év alatt???

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #19472 Dátum: 2007 Október 01, 14:59:54 »

A lökhárítóból ki lehet kalapálni egy kis benyomódást (vagy más módszerrel eltüntetni) úgy, hogy ne jöjjön le róla a krómozás?
Szerintem bízd szakemberre.
Az enyém elsőben volt elég mély vonóhorog ütötte gödör, a lakatos úgy kikalapálta, hogy észre sem venni.  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19471 Dátum: 2007 Október 01, 12:16:04 »

Ki lehet görgőzni.

A lökhárítóból ki lehet kalapálni egy kis benyomódást (vagy más módszerrel eltüntetni) úgy, hogy ne jöjjön le róla a krómozás?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19470 Dátum: 2007 Október 01, 12:15:42 »

Jó alaposan mosd át majd a kasztnit a legvégén nitrohigítóval. Az az egyetlen szer, ami nyom nélkül le tudja szedni a lemezről a kromofágmaradékot.
Azért szólok, mert itt lehet alaposan elqrni a festés előkészítést: hacsak egy kis hangyányi kromofág marad a lemezen, le fogja dobni azon a helyen a festéket.

Galvanizáció: szerintem olyan ezeken a kocsikon nincs... Galvanizált karosszériát a nyolcvanas évek végétől nyomatják a gyárak (sok év átrozsdásodás elleni garanciával...) NEM? Lehet, hogy én tévedek...
sztem meg az, ha már kromofágoztál volna kasznit akkor te is tudnád, ugyanis ha normálisan lehuzza az ember a spaknival a festéket csontig akkor egy matt szürke felületet kapsz eredményül, ahol meg véletlen megsérted a lemezt ott egy fényes részt kapsz eredményül, tehát kezelve van a kaszni. Az eggyik ajtó alját megdrótkorongoztam nem volt rozsdás , a többi részét krofágoztam, a drótkorongozott rész most már rozsdásodik, a kromófágozott rész meg nem.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 01, 12:17:40 írta ESZ »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #19469 Dátum: 2007 Október 01, 11:31:58 »

Nem én, a tatabányai talin még nem volt rajta a horpadás (fényképek szerint). Aznap letettem, és két hétig nem voltam otthon, hazamentem, egyből kiszúrtam a horpadást.
Fater mondta, hogy ment vele egy kört, mert a Suzukiban lemerült az aksi, de nem bántom érte, mert lehet, hogy amíg parkolt, valaki jóindulatúan megtolta, aztán lelépett! Evil
Szerencsére nem vészes, csak látszik...

Jóvanna, csak kötözködtem... Evil Grin Wink
Óvatosan, gumikalapáccsal, vagy valami hasonlóval, puha felületen szerintem ki lehet ütni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #19468 Dátum: 2007 Október 01, 11:27:36 »

Ügyes voltál???  Evil
Ha nagyon óvatosan csinálod, akkor asszem, igen... és persze nem fém kalapáccsal... és rongy közbeiktatásával...

Nem én, a tatabányai talin még nem volt rajta a horpadás (fényképek szerint). Aznap letettem, és két hétig nem voltam otthon, hazamentem, egyből kiszúrtam a horpadást.
Fater mondta, hogy ment vele egy kört, mert a Suzukiban lemerült az aksi, de nem bántom érte, mert lehet, hogy amíg parkolt, valaki jóindulatúan megtolta, aztán lelépett! Evil
Szerencsére nem vészes, csak látszik...

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #19467 Dátum: 2007 Október 01, 11:19:49 »

A lökhárítóból ki lehet kalapálni egy kis benyomódást (vagy más módszerrel eltüntetni) úgy, hogy ne jöjjön le róla a krómozás?

Ügyes voltál???  Evil
Ha nagyon óvatosan csinálod, akkor asszem, igen... és persze nem fém kalapáccsal... és rongy közbeiktatásával...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #19466 Dátum: 2007 Október 01, 10:10:14 »

A lökhárítóból ki lehet kalapálni egy kis benyomódást (vagy más módszerrel eltüntetni) úgy, hogy ne jöjjön le róla a krómozás?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19465 Dátum: 2007 Október 01, 09:45:49 »

Jó alaposan mosd át majd a kasztnit a legvégén nitrohigítóval. Az az egyetlen szer, ami nyom nélkül le tudja szedni a lemezről a kromofágmaradékot.
Azért szólok, mert itt lehet alaposan elqrni a festés előkészítést: hacsak egy kis hangyányi kromofág marad a lemezen, le fogja dobni azon a helyen a festéket.

Galvanizáció: szerintem olyan ezeken a kocsikon nincs... Galvanizált karosszériát a nyolcvanas évek végétől nyomatják a gyárak (sok év átrozsdásodás elleni garanciával...) NEM? Lehet, hogy én tévedek...

asszem 66ig fürgyették le Cool a bogarakat ón(?)ban...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19464 Dátum: 2007 Október 01, 09:04:30 »

hétvégi SZMB(szopasd magad bazdmeg Grin)
csak a kromofág mellet döntöttem , mert így a gyári galvanizáció megmarad, a homokszórás meg leviszi és rozsdálni fog a vas, kúrva szar meló
Jó alaposan mosd át majd a kasztnit a legvégén nitrohigítóval. Az az egyetlen szer, ami nyom nélkül le tudja szedni a lemezről a kromofágmaradékot.
Azért szólok, mert itt lehet alaposan elqrni a festés előkészítést: hacsak egy kis hangyányi kromofág marad a lemezen, le fogja dobni azon a helyen a festéket.

Galvanizáció: szerintem olyan ezeken a kocsikon nincs... Galvanizált karosszériát a nyolcvanas évek végétől nyomatják a gyárak (sok év átrozsdásodás elleni garanciával...) NEM? Lehet, hogy én tévedek...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19463 Dátum: 2007 Október 01, 08:38:25 »

méretezem a hűtőbordákat Wink

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19462 Dátum: 2007 Október 01, 08:28:22 »

hétvégi SZMB(szopasd magad bazdmeg Grin)
csak a kromofág mellet döntöttem , mert így a gyári galvanizáció megmarad, a homokszórás meg leviszi és rozsdálni fog a vas, kúrva szar meló

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19461 Dátum: 2007 Szeptember 30, 11:34:48 »

Ha esetleg valakit érdekel a volt spar kasztnim,jelezze,mert megy a méhbe.Aztmondták olyan nincs,hogy nem lehet kihegeszteni.Akkor hajrá. Smiley
 -Ha valakinek kell,még most szóljon. Shocked

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #19460 Dátum: 2007 Szeptember 30, 09:25:44 »

Holnap hozom fényezőtől a bogim Wink. Bombázni foglak titeket folyamatosan a képekkel. Evil
Tegyed! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19459 Dátum: 2007 Szeptember 30, 09:15:39 »

váltó bent van, motor kész, már csak be kell tenni.
hátsó fékdobokat pucolni és feltenni, de valami baszás van a munkahengerekkel, mert a hátrafelé néző dugattyúk ragadnak.
madzagokat még át kell nézni, mert valahol van egy baszomnagy zárlat, lámpákat feltenni, fűtést elöl visszarakni.
oszt ennyi.

nem fogok télen unatkozni... :-))
egész jol haladsz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19458 Dátum: 2007 Szeptember 30, 08:15:39 »

hol tart a bogár????? Grin

váltó bent van, motor kész, már csak be kell tenni.
hátsó fékdobokat pucolni és feltenni, de valami baszás van a munkahengerekkel, mert a hátrafelé néző dugattyúk ragadnak.
madzagokat még át kell nézni, mert valahol van egy baszomnagy zárlat, lámpákat feltenni, fűtést elöl visszarakni.
oszt ennyi.

nem fogok télen unatkozni... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19457 Dátum: 2007 Szeptember 29, 22:25:09 »

Holnap hozom fényezőtől a bogim Wink. Bombázni foglak titeket folyamatosan a képekkel. Evil


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19456 Dátum: 2007 Szeptember 29, 21:25:51 »

elszomorító, hogy ennyire egy srófra jár az agyunk :-))
hol tart a bogár????? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19455 Dátum: 2007 Szeptember 29, 20:49:24 »

nnna, előbb írtam, mint olvastam...

elszomorító, hogy ennyire egy srófra jár az agyunk :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19454 Dátum: 2007 Szeptember 29, 17:14:24 »

szétszedve hogy állapítható meg, ha a hajtókarcsapággyal van gond?
ha szétvan szedve látszik

ha bent van és kézel fogható kotyopg!
de a helyszinenn si meglephet állapitani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19453 Dátum: 2007 Szeptember 29, 16:24:22 »

okádék.
manapság már minden stritrészinges szuzukin ez a fajta felni van.

nnna, előbb írtam, mint olvastam...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19452 Dátum: 2007 Szeptember 29, 16:23:42 »

sztetek milyen lenne a felnivel?

okádék?
1303LS
« Hozzászólás #19451 Dátum: 2007 Szeptember 29, 14:27:24 »

Valaki tudna teljes kapcsolási rajzot küldeni 71-es  bogárhoz?mert asszem teljesen újra kell húznom.Szét van égve sok helyen a szigetelés.Sztem másnak is,aki még nem vezetékelte át,és sokat ment a Bogija.
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/default.htm
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19450 Dátum: 2007 Szeptember 29, 14:19:10 »

Valaki tudna teljes kapcsolási rajzot küldeni 71-es  bogárhoz?mert asszem teljesen újra kell húznom.Szét van égve sok helyen a szigetelés.Sztem másnak is,aki még nem vezetékelte át,és sokat ment a Bogija.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #19449 Dátum: 2007 Szeptember 29, 13:38:35 »

Tudom hogy már elindult, de ezt hajtókar csapágyasnak veszem ki a szavaiból. Ha még kezdeti stádium akkor hidegen kopog, melegen elhagyja vagy mérséklődik. De bizonytalan mennyit bír.
szétszedve hogy állapítható meg, ha a hajtókarcsapággyal van gond?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19448 Dátum: 2007 Szeptember 29, 10:32:21 »

Tudom hogy már elindult, de ezt hajtókar csapágyasnak veszem ki a szavaiból. Ha még kezdeti stádium akkor hidegen kopog, melegen elhagyja vagy mérséklődik. De bizonytalan mennyit bír.

tételezzük fel, hogy nem a motor fordulatszámmal egyezően kopog, ezt egy laikus, mint dog, úgyis elbassza.
ez esetben szelephimba lelazulás is lehet, ami valószínűbb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19447 Dátum: 2007 Szeptember 29, 07:15:15 »

én buszra akartam ezt a felnit felrakni,csak 16-osba, de nincs buszom...........már,de lehet még

nem tudom bogin hogy nézne ki élöben......

üdvw
azért próbáltam soppolni ,mert még én sem láttam bogaran, pedig nagyon kiváncsi lennék rá

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19446 Dátum: 2007 Szeptember 28, 23:22:28 »

A szóljatokmáidében kérdeztem, hogy bogiba hogy lehet gázt rakni? Lehet venni hozzá cuccot? Vizsgáztatás mittudomén hogy megy? Jó-e ez a motornak, illetve mennyire nemjó? Huh
A gázas autót szigorított vizsgára kell vinni. Csak szakműhelyben szabad beszereltetni újonann. Azaz amennyibe kerül a mutatvány annyit nem takarítasz meg vele, mert a gáz az olcsóbb de többet is fogyaszt belőle. Veszít a teljesítményből. A motor nem kapja meg a hűtéshez szükséges keveréket=> elégnek a szelepek, jobban kopik, melegedik a motor, membránok kiszáradhatnak és szakadhatnak (hosszabb használat után).


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19445 Dátum: 2007 Szeptember 28, 23:07:42 »

Na, segíccség, de izibe, mert mennem kell a Balatonra.
Ha nekem az motorom kopog, méghozzá a főtengely fordulatszámával megegyező ritmusban, akkor mi a gyík van? Ezt, eddig sose csinálta, most vettem észre, amikor kiszálltam a házu előtt.
a moci nem volt üzemmeleg - tankolni ugrottam el - olajszintet még nem néztem.
kicsit izgulok most, hogy leérünk-e Szántódra.


Na haló, most akor mi van?

Tudom hogy már elindult, de ezt hajtókar csapágyasnak veszem ki a szavaiból. Ha még kezdeti stádium akkor hidegen kopog, melegen elhagyja vagy mérséklődik. De bizonytalan mennyit bír.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 28, 23:09:43 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19444 Dátum: 2007 Szeptember 28, 21:35:19 »

sztetek milyen lenne a felnivel?
én buszra akartam ezt a felnit felrakni,csak 16-osba, de nincs buszom...........már,de lehet még

nem tudom bogin hogy nézne ki élöben......

üdvw

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #19443 Dátum: 2007 Szeptember 28, 21:26:24 »

Na, segíccség, de izibe, mert mennem kell a Balatonra.
Ha nekem az motorom kopog, méghozzá a főtengely fordulatszámával megegyező ritmusban, akkor mi a gyík van? Ezt, eddig sose csinálta, most vettem észre, amikor kiszálltam a házu előtt.
a moci nem volt üzemmeleg - tankolni ugrottam el - olajszintet még nem néztem.
kicsit izgulok most, hogy leérünk-e Szántódra.


Na haló, most akor mi van?

http://home.arcor.de/silke.fokken/sounds/
Aki nem ismerne, bar neked ha elindultal man keso...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1524 1525 1526 1527 1528 [1529] 1530 1531 1532 1533 1534 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.