www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:35:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1431 1432 1433 1434 1435 [1436] 1437 1438 1439 1440 1441 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13341613 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23202 Dátum: 2008 Január 08, 22:05:42 »

Hell!

Milyen "tuning" lehetőségek vannak egy gyári 1200-es Bogár motorra?  Van egy plusz üzemképes blokkom, aztán úgy kezdenék vele valamit....
A neten nincs fent valahol valami részletes leírás? Itt felénk nem sok segítőkész Bogár-szaki van, akitől ilyen infókhoz, meg tapasztalatokhoz jutnék.

Nem dupla-karbira, meg ilyenekre gondolok, hanem nagyobb Bogármotorok alkatrészeinek beépítésől, mixelésről:) Persze mindenből szedett-vetett, használtat  Grin

Lehet e belőle 1500-öst csinálni, ha mondjuk 1600-os hengereket teszek rá? Mit kell ilyenkor cserélni még? Hajtókarokban a csapszeg pl. nem egyezik. Kell ilyenkor másik hengerfej is, vagy lehet ezzel mókolni? Blokkból kell kimaratni, járható út ez például, csinálta már valaki, érdemes?

Szivesen fogadok minden élményt, szakvélemyényt  Wink

Vagy szerezzek bele egy cakkpakk leg. 1300-as motort? Kellene pár plusz paci.....pesrzse annyira nem hiányoznak, hogy kemény pénzeket szánjak rá....csak szarból próbálnék várat építeni...kisérletezgetés gyanánt  Cool
A gyári 1285-ös f-es moci a gyári 30-as karbival a legjobb. Ez nem vitás, nem is kell erősebb.  Grin Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23201 Dátum: 2008 Január 08, 22:05:13 »

Sziasztok!

Most készülök felújíttatni egy AB-s blokkot. A kérdésem az lenne hogy az 1,6 és 1,8 közt mennyi különbség van erőben és anyagiakban?
Semmi sport célom nincs a dologgal csak annyi hogy erősebb legyen és megbízható.
Szerintetek?
  szerintem anyagiakban 250-300eft

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23200 Dátum: 2008 Január 08, 22:03:10 »

Sziasztok!

Most készülök felújíttatni egy AB-s blokkot. A kérdésem az lenne hogy az 1,6 és 1,8 közt mennyi különbség van erőben és anyagiakban?
Semmi sport célom nincs a dologgal csak annyi hogy erősebb legyen és megbízható.
Szerintetek?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23199 Dátum: 2008 Január 08, 21:58:46 »

AS41 vagy AS21
AB kódú blokk volt? mert motorszám igen azt tudom
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23198 Dátum: 2008 Január 08, 21:57:47 »

Igaz, de sajnos nem tudom minden hétvégén megfutattni az Öreget.
De a hétvégén megyünk Szombathelyre, valami Józsi Bácsi vendéglője lesz a szállás....akkor futhat egy kicsit.
Még egy kérdés: lehet, hogy parás vagyok, de 3000 rpm fölé sose megyek. Szerntem nem is érdemes, de lehet, hogy tévedek. Érdemes pörgetni feljebb?
( Az Ikrek szerint túl dieselesen vezetem...nemtom. )
nekem ez volt a 4ütemű trabimmal, ez a majonézes trutyi eltömte a csövet, ami a karbihoz ment, egy picit jobban meghajtottam, az adásvétel után egy vagy két nappal a karterben akkor nyomás volt és nem  tudott máshol távozni és kilőtte ezt a majonézes dugót a csőből bele a karbiba, de ugye ez hirtelen történt és a karbiban ugye szívás van, a karterben meg nyomás az lett a vége, hogy a karterből felszívott egy kis olajat és az autó nagy füst okádása közepette lehörgött
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23197 Dátum: 2008 Január 08, 21:50:47 »

És mien blokkal érdemes kezdeni valamit AB AS ??

AS41 vagy AS21
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23196 Dátum: 2008 Január 08, 21:46:53 »

itt a fórumon hangzott el az okosság, hogy egyszerűen lehet orvosolni: időnként hosszabb távra kell vele menni, hogy végre üzemmeleg legyen a motor
én sem tömködnék oda szivacsot
Igaz, de sajnos nem tudom minden hétvégén megfutattni az Öreget.
De a hétvégén megyünk Szombathelyre, valami Józsi Bácsi vendéglője lesz a szállás....akkor futhat egy kicsit.
Még egy kérdés: lehet, hogy parás vagyok, de 3000 rpm fölé sose megyek. Szerntem nem is érdemes, de lehet, hogy tévedek. Érdemes pörgetni feljebb?
( Az Ikrek szerint túl dieselesen vezetem...nemtom. )

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
matchbox
« Hozzászólás #23195 Dátum: 2008 Január 08, 21:27:37 »

szerintem nem tömi az el

max lelövi a beöntösapit ha nem tugya távozik a nivopálca jo esetben csapkolodok egy ideig amig megálsz a darbjai bele mennekk a generátorba szoval off annak is még az is megeshet hogy elvágja az üzemanyag vezetéket és szép kék lángal fog égni .....

mind ez egy forumos balek tanácsa miadt és egy darabka szivacsbol adodoan

inkáb cserélj olajat az biztonságosabb  Grin
itt a fórumon hangzott el az okosság, hogy egyszerűen lehet orvosolni: időnként hosszabb távra kell vele menni, hogy végre üzemmeleg legyen a motor
én sem tömködnék oda szivacsot
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23194 Dátum: 2008 Január 08, 21:22:05 »

"kivisz a világból is a maga módján"

Hát pont ez az.....tudom, hogy mindegyik Bogár relatíve gyenge, az 1600-os is, nodehát ez a gyengék leggyengébbikje    Mit is várnánk 34 LE-től és 800 kg-tól.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #23193 Dátum: 2008 Január 08, 20:49:03 »

Van 1,2-esre elado csokigyom!!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23192 Dátum: 2008 Január 08, 20:48:15 »

én AB sel kezdtem
AR 1,3,vagy AD 1,6.Bár a depoban az AR 1,6-ként szerepelt.Legolcsóbb tuning. Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23191 Dátum: 2008 Január 08, 20:30:36 »

És mien blokkal érdemes kezdeni valamit AB AS ??
én AB sel kezdtem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23190 Dátum: 2008 Január 08, 20:27:46 »

de szerintem kár 2 karbi elég egy középre ugyan olyan jo
kel egy jo olajpumpa meg egy gyujtás és egy fokolt tengely és GO
És mien blokkal érdemes kezdeni valamit AB AS ??

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23189 Dátum: 2008 Január 08, 20:19:44 »

egy ilyen fogyasztással ki is békülnék és mellé elég jól is pörög.... Evil
de szerintem kár 2 karbi elég egy középre ugyan olyan jo
kel egy jo olajpumpa meg egy gyujtás és egy fokolt tengely és GO

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23188 Dátum: 2008 Január 08, 20:18:15 »

a Mareszé leég jol fogyaszt olyan 10 körül ahogy alotam
egy ilyen fogyasztással ki is békülnék és mellé elég jól is pörög.... Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23187 Dátum: 2008 Január 08, 20:17:23 »

1.2-ből tudtommal csak a mexicoiakat érdemes piszkálni, az lebutított 1.6- megfelelő méretű olajfuratokkal. amúgy 1.2-t kár bántani szerintem, kivisz a világból is a maga módján

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23186 Dátum: 2008 Január 08, 20:16:13 »

Na erről nem hallotam Sad Azt hittem hogy az egy komolyan konstrukció faszántosan leméretezve! Anyira volt dícsérve még az oválos cikkben a depóban....
Nekem a Maresz féle szerkezet is bejön, igaz arról sem tudok semmi részleteset annál csak attól félek hogy megeszi a gatyámat....
a Mareszé leég jol fogyaszt olyan 10 körül ahogy alotam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23185 Dátum: 2008 Január 08, 20:15:21 »

ja hogy fordulaton faszán beszegényedet és olvadt a dugo teteje (1 karbival)
Na erről nem hallotam Sad Azt hittem hogy az egy komolyan konstrukció faszántosan leméretezve! Anyira volt dícsérve még az oválos cikkben a depóban....
Nekem a Maresz féle szerkezet is bejön, igaz arról sem tudok semmi részleteset annál csak attól félek hogy megeszi a gatyámat....

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23184 Dátum: 2008 Január 08, 20:10:37 »

Tuning témához:
Engem az a megoldás érdekelne amit az Ikrek állítottak össze.... abban van mixelés, de az igazi részletekről nem tudok semmit: vezérműtengely? nagyobb szelepek? erősebb szeleprugók? Valakinek valamilyen infója??
ja hogy fordulaton faszán beszegényedet és olvadt a dugo teteje (1 karbival)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23183 Dátum: 2008 Január 08, 20:08:46 »

Tuning témához:
Engem az a megoldás érdekelne amit az Ikrek állítottak össze.... abban van mixelés, de az igazi részletekről nem tudok semmit: vezérműtengely? nagyobb szelepek? erősebb szeleprugók? Valakinek valamilyen infója??

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23182 Dátum: 2008 Január 08, 20:08:26 »

ne feledd az alvázfényt!

és a stroboszkopos gyujtokábel se maradjon ki 5 le

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23181 Dátum: 2008 Január 08, 20:07:31 »

szedje le a csokigyot kipuffogostul, mi? ;-)
nekem egyszerüb jutot eszembe fesse sebeség pirosra az egészet  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23180 Dátum: 2008 Január 08, 20:07:24 »

ne feledd az alvázfényt!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23179 Dátum: 2008 Január 08, 20:04:10 »

az 1200 motorodon van egy tök jo tuning megoldás elég olcso és hatásos mindenki felfog figyelni rá
szedje le a csokigyot kipuffogostul, mi? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23178 Dátum: 2008 Január 08, 20:03:19 »

Milyen "tuning" lehetőségek vannak egy gyári 1200-es Bogár motorra?

rakjal ra tescos fenyes-muanyag vastag kipuffogoveget, az +6 loero, tegyel ledeket a hatsokerek kore a dobba, az +4 loero oldalankent! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23177 Dátum: 2008 Január 08, 20:02:10 »

Igen, és közben benyomja a fűtés a CO-t az utastérbe, és mielőtt felrobbannék, megfulladok Grin Grin Grin

EZ SEM ROSZ VÉGÜLIS nÉMET AUTO (NA JO EZ ERÖCS VOLT OFF)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23176 Dátum: 2008 Január 08, 20:01:25 »

szerez egy 1,6 blokot vagy 1,3 mast és abol jobban ki lehet indulni mert amenyi melot belfektetnél a 1,2 be abbol mér egy elég szép 1,6 szögelsz ösze a kukábol)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23175 Dátum: 2008 Január 08, 20:00:24 »

szerintem nem tömi az el

max lelövi a beöntösapit ha nem tugya távozik a nivopálca jo esetben csapkolodok egy ideig amig megálsz a darbjai bele mennekk a generátorba szoval off annak is még az is megeshet hogy elvágja az üzemanyag vezetéket és szép kék lángal fog égni .....

mind ez egy forumos balek tanácsa miadt és egy darabka szivacsbol adodoan

inkáb cserélj olajat az biztonságosabb  Grin

Igen, és közben benyomja a fűtés a CO-t az utastérbe, és mielőtt felrobbannék, megfulladok Grin Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23174 Dátum: 2008 Január 08, 19:57:29 »

Hell!

Milyen "tuning" lehetőségek vannak egy gyári 1200-es Bogár motorra?  Van egy plusz üzemképes blokkom, aztán úgy kezdenék vele valamit....
A neten nincs fent valahol valami részletes leírás? Itt felénk nem sok segítőkész Bogár-szaki van, akitől ilyen infókhoz, meg tapasztalatokhoz jutnék.

Nem dupla-karbira, meg ilyenekre gondolok, hanem nagyobb Bogármotorok alkatrészeinek beépítésől, mixelésről:) Persze mindenből szedett-vetett, használtat  Grin

Lehet e belőle 1500-öst csinálni, ha mondjuk 1600-os hengereket teszek rá? Mit kell ilyenkor cserélni még? Hajtókarokban a csapszeg pl. nem egyezik. Kell ilyenkor másik hengerfej is, vagy lehet ezzel mókolni? Blokkból kell kimaratni, járható út ez például, csinálta már valaki, érdemes?

Szivesen fogadok minden élményt, szakvélemyényt  Wink

Vagy szerezzek bele egy cakkpakk leg. 1300-as motort? Kellene pár plusz paci.....pesrzse annyira nem hiányoznak, hogy kemény pénzeket szánjak rá....csak szarból próbálnék várat építeni...kisérletezgetés gyanánt  Cool

az 1200 motorodon van egy tök jo tuning megoldás elég olcso és hatásos mindenki felfog figyelni rá

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23173 Dátum: 2008 Január 08, 19:56:26 »

Hell!

Milyen "tuning" lehetőségek vannak egy gyári 1200-es Bogár motorra?  Van egy plusz üzemképes blokkom, aztán úgy kezdenék vele valamit....
A neten nincs fent valahol valami részletes leírás? Itt felénk nem sok segítőkész Bogár-szaki van, akitől ilyen infókhoz, meg tapasztalatokhoz jutnék.

Nem dupla-karbira, meg ilyenekre gondolok, hanem nagyobb Bogármotorok alkatrészeinek beépítésől, mixelésről:) Persze mindenből szedett-vetett, használtat  Grin

Lehet e belőle 1500-öst csinálni, ha mondjuk 1600-os hengereket teszek rá? Mit kell ilyenkor cserélni még? Hajtókarokban a csapszeg pl. nem egyezik. Kell ilyenkor másik hengerfej is, vagy lehet ezzel mókolni? Blokkból kell kimaratni, járható út ez például, csinálta már valaki, érdemes?

Szivesen fogadok minden élményt, szakvélemyényt  Wink

Vagy szerezzek bele egy cakkpakk leg. 1300-as motort? Kellene pár plusz paci.....pesrzse annyira nem hiányoznak, hogy kemény pénzeket szánjak rá....csak szarból próbálnék várat építeni...kisérletezgetés gyanánt  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23172 Dátum: 2008 Január 08, 19:50:05 »

Ööö, de azon gondokodom éppen, ogy ha beleteszek egy szivacsot, azt a majomméz eltömi, és nem szelel már akkor. Pedig annak szelelni kell, mert azért van ott.
Vagy kijön a nívónál, esetleg átlövi a gépháztetőn  Grin

szerintem nem tömi az el

max lelövi a beöntösapit ha nem tugya távozik a nivopálca jo esetben csapkolodok egy ideig amig megálsz a darbjai bele mennekk a generátorba szoval off annak is még az is megeshet hogy elvágja az üzemanyag vezetéket és szép kék lángal fog égni .....

mind ez egy forumos balek tanácsa miadt és egy darabka szivacsbol adodoan

inkáb cserélj olajat az biztonságosabb  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23171 Dátum: 2008 Január 08, 19:44:08 »

tölem kilogathatod csak gusztustalan lesz a nyálkás majonézed után menni
tegyél a csöbe inkáb valami szivacsot vagy dörzsiszivacsot (mi is eszt szoktuk csinálni a gyárba a kocsikal)

Ööö, de azon gondokodom éppen, ogy ha beleteszek egy szivacsot, azt a majomméz eltömi, és nem szelel már akkor. Pedig annak szelelni kell, mert azért van ott.
Vagy kijön a nívónál, esetleg átlövi a gépháztetőn  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23170 Dátum: 2008 Január 08, 19:32:21 »

amiatt mondjuk nem aggódtam, mert nem, de inkább kilógatom a szabadba, ha az jó úgy, mert rommáb@ssza a légszűrőmet jól.

tölem kilogathatod csak gusztustalan lesz a nyálkás majonézed után menni
tegyél a csöbe inkáb valami szivacsot vagy dörzsiszivacsot (mi is eszt szoktuk csinálni a gyárba a kocsikal)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23169 Dátum: 2008 Január 08, 19:28:04 »

komolyra forditva a szot a Renault lagunákkal is ilyennel szopunk a mühelyben

az olajad tulzottan öszeszedi a viszet és ilyen formába csapodik ki
álitolagez a viszkozitásban és e kenési tulajdonságokban nem hat ki
amiatt mondjuk nem aggódtam, mert nem, de inkább kilógatom a szabadba, ha az jó úgy, mert rommáb@ssza a légszűrőmet jól.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23168 Dátum: 2008 Január 08, 19:04:57 »

kigórtam a csövet a föld felé egy likon....az nem jó? most putzoltam, és megint majonézes

komolyra forditva a szot a Renault lagunákkal is ilyennel szopunk a mühelyben

az olajad tulzottan öszeszedi a viszet és ilyen formába csapodik ki
álitolagez a viszkozitásban és e kenési tulajdonságokban nem hat ki

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23167 Dátum: 2008 Január 08, 19:04:34 »

ha hidegben megyek, de nem sokat, akkor az oké, hogy majonézszerűvé lesz az olajam a kartergázcsőben? ( vagymiaz )
kondenz vizes olajhab.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23166 Dátum: 2008 Január 08, 19:02:30 »

kigórtam a csövet a föld felé egy likon....az nem jó? most putzoltam, és megint majonézes

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #23165 Dátum: 2008 Január 08, 19:01:11 »

Igen, néha pucold ki.

ha hidegben megyek, de nem sokat, akkor az oké, hogy majonézszerűvé lesz az olajam a kartergázcsőben? ( vagymiaz )
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23164 Dátum: 2008 Január 08, 18:57:21 »

ha hidegben megyek, de nem sokat, akkor az oké, hogy majonézszerűvé lesz az olajam a kartergázcsőben? ( vagymiaz )

ezt olyan Homoerotikussan fogalmaztad meg  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23163 Dátum: 2008 Január 08, 18:55:27 »

ha hidegben megyek, de nem sokat, akkor az oké, hogy majonézszerűvé lesz az olajam a kartergázcsőben? ( vagymiaz )

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 1431 1432 1433 1434 1435 [1436] 1437 1438 1439 1440 1441 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.